PDA

View Full Version : Θέμα Πτυχιακής...



project.breeze
17/04/2007, 20:00
Ήρθε η ώρα λοιπόν σαν καλός φοιτητής (Μηχανολογίας) που είμαι να διαλέξω θέμα για την πτυχιακή μου.Το μάθημα στο οποίο διάλεξα να την κάνω ήταν το Μ.Ε.Κ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης).Ο καθηγητής μου είπε να διαλέξω θέμα που να έχει να κάνει με νέες τεχνολογίες.Εγώ βρήκα 2 θέματα.Το ένα έχει να κάνει με τις υδραυλικές βαλβίδες και το δεύτερο με τα συστήματα εναλλαγής της χαρτογράφησης του ψεκασμού (σαν το σύστημα που έχει το κ7 δηλαδή).Θέλω να ακούσω και τις δικές σας προτάσεις για να αποκτήσω μία γκάμα επιλογών.Ευχαριστώ εκ των προτέρων...:wave2:

gian_nykt
18/04/2007, 07:00
-Τεχνολογία by wire (όπου υπάρχει κι όπου πρόκειτε να υπάρξει)στίς μηχανές εσωτερικής καύσης! (δεν ξερω κατα πόσο μπορεί να αναλυθεί το θέμα μιας και τωρα μπεένει σιγα σιγα στο κόλπο)
-Ηλεκτοκτρομαγνητικές βαλβίδες!(μπορεί να κολλήσει στο απο πάνω θέμα)
-Αμεσος ψεκασμός και common rail για otto και diesel ή γενικότερα νέες τεχνολογίες τροφοδοσίας κινητήρων σωτερικής καύσης!

Αυτα μου ηρθαν για την ώρα!
Καλή επιτυχία!

dirtbird
18/04/2007, 07:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
Εγώ βρήκα 2 θέματαο ένα έχει να κάνει με τις υδραυλικές βαλβίδες και το δεύτερο με τα συστήματα εναλλαγής της χαρτογράφησης του ψεκασμού (σαν το σύστημα που έχει το κ7 δηλαδή).Θέλω να ακούσω και τις δικές σας προτάσεις για να αποκτήσω μία γκάμα επιλογών.Ευχαριστώ εκ των προτέρων...:wave2:

Kατ'αρχάς, για όποιο θέμα διαλέξεις θα πρέπει ΠΡΙΝ να εξετάσεις τι βοήθεια μπορείς να βρεις, δηλαδή τι εργαστηριακά μέσα διαθέτεις, τι συγγράμματα υπάρχουν και τέλος αν κάποιες εταιρίες μπορούν να σου παρέχουν πληροφορίες.

Για το πρώτο το ξέρεις εσύ καλύτερα.
Για τα συγγράμματα (βιβλία-papers κτλ.) πολύ φοβάμαι ότι έχεις να σκάσεις πολλά γκαφρά στη SAE (προσωπικά ποτέ δεν το μετάνοιωσα).
Για το τρίτο, άρχισε να στέλνεις από τώρα γράμματα σε κατασκευάστριες εταιρίες ή/και προμηθευτές αυτών.

Όσον αφορά τα 2 θέματα που αναφέρεις, δεν είμαι πολύ σίγουρος τι εννοείς και τι θέλεις να κάνεις.

1)Υδραυλικές βαλβίδες?????? τι εννοείς, μήπως υδραυλικό έλεγχο του διακένου των βαλβίδων ή πνευματικό έλεγχο της κίνησης (αλα formula 1 και σύντομα Suzuki motoGP). Γιατί εάν εννοείς το δεύτερο το νλέπω κομμάτι δύσκολο.
Εάν 'ψάχνεσαι΄για εναλλακτικούς τρόπους κίνησης βαλβίδων, στείλε τώρα γράμμα στην Lotus Engineering

2) σύστημα εναλλαγής χαρτογράφησης? ε δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, δεν νομίζω ότι μπορεί να στηρίξει διπλωματική.

Δεν ψάχνεσαι λίγο με άμεσους ψεκασμούς ή εναλλακτικά καύσιμα (π.χ. biodiesel, ουρία) σε συνδυασμό με εκπομπές ρύπων-μειωμένη κατανάλωση και σχετική νομοθεσία ;)

Ότι και να κάνεις καλή τύχη.
Αν σκεφτώ κάτι πιο συγκεκριμμένο θα σου στείλω pm

mourgakos
18/04/2007, 07:54
συνδυασμος μεκ και εναλλακτικων μορφων ενεργειας,,παραδειγμα παιρνριες ιδεεσ απο το prius της toyota,

κινητηρα υδρογονου


:rolleyes: :eyepop: :lol:


οτι πιο κουλο σου κατεβει απλα να εχεις βρει ηδη υποστηρικτικο υλικο.:uplate:
καλη επιτυχια:wave2:

S705
18/04/2007, 08:02
Αφου θες νεα τεχνολογεια κανε το εξης.
αγορασε καποιο απο τευχος απο το περιοδικο R&D.ΘΑ επκλαγεις με τα θεματα του.εχει πολυ μεγαλα αρθρα που ανετα γυνονται πτυχ. αυριο θα ποσταρω καλα θεματα και σε πιο τευχος ηταν ωστε να διαλεξεις.φικος το εκανε και βγηκε πολυ καλη η πτυχ του.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Ψαρωσε τον καθηγητη σου και μαθε αμα ξερει το περιοδικο, αν οχι καντο αφοβα:smokin: :smokin: :smokin: :smokin:

sapila racing
18/04/2007, 09:04
Μια που ειμαι κι εγω Μηχανολόγος Μηχανικός να σου πω την γνώμη μου.

Κατ αρχήν συμφωνώ με τον dirtbird.

- Οι πνευματικές βαλβίδες χρησιμοποιούνται εδω και αρκετά χρόνια στην F1 και απο πέρυσι στην Suzuki GSVR MotGP. Δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά το θεωρώ πολύ δύσκολο να στήσεις πειραμα στην Ελλάδα. Φαντάζομαι οτι αυτό εννοείς λέγοντας 'Υδραυλικές βαλβίδες΄αφού οι υδραυλικες βαλβίδες με την εννοια των υδραυλικων ωστηρίων που δεν χρειάζονται ρύθμιση υπήρχαν από το τέλος της δεκαετίας του 80 σε αυτοκίνητα παραγωγής.
- Το θέμα της χαρτογράφησης ειναι απλό και αν ασχοληθείς θα πειοριστεις στο θεωρητικό επίπεδο κυρίως. Η εφαρμογή είναι απλή.
- Τα συστήματα ride by wire δείχνουν αρκετό ενδιαφέρον.

Από την δική μου εμπειρία θα σου πω και το εξης:
Πρέπει να αποφασίσεις κατ αρχήν τι είδους πτυχιακή θέλεις να κάνεις. Να την ευχαριστηθείς εσύ και να μάθεις, η να πάρεις ενα καλό βαθμό χωρίς να μπλέξεις.
Γίνεται να βρεις θέμα που να καλύπτει και τις 2 περιπτώσεις αλλά θέλει προσοχή!
Επήσης να πω οτι δεν ξέρω πως λειτουργούν τα πράγατα σήμερα, σίγουρα θα είνα καλύτερα απ οτ πριν 15+ χρόνια που ημουν στην θέση σου, οπότε μην απογοητεύεσαι :wave2:

BILLY FILTH
18/04/2007, 09:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
Ήρθε η ώρα λοιπόν σαν καλός φοιτητής (Μηχανολογίας) που είμαι να διαλέξω θέμα για την πτυχιακή μου.Το μάθημα στο οποίο διάλεξα να την κάνω ήταν το Μ.Ε.Κ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης).Ο καθηγητής μου είπε να διαλέξω θέμα που να έχει να κάνει με νέες τεχνολογίες.Εγώ βρήκα 2 θέματα.Το ένα έχει να κάνει με τις υδραυλικές βαλβίδες και το δεύτερο με τα συστήματα εναλλαγής της χαρτογράφησης του ψεκασμού (σαν το σύστημα που έχει το κ7 δηλαδή).Θέλω να ακούσω και τις δικές σας προτάσεις για να αποκτήσω μία γκάμα επιλογών.Ευχαριστώ εκ των προτέρων...:wave2:

μιας και είμαι και εγώ μηχανολόγος και διάλεξες την πτυχιακή στα Μ.Ε.Κ. θα σου έλεγα να κοιτάξεις ένα θέμα γύρω από τους κινητήρες καύσεως υδρογόνου.
Αυτό για το αν θες να ενδιαφερθούν αυτοί που θα το ακούσουν ή θα το διαβάσουν.

Διαφορετικά τα θέματα που ανέφερες είναι πιασάρικα και ποιο "εύκολα" στο να βρεις πληροφορίες. :wave2:

project.breeze
18/04/2007, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Kατ'αρχάς, για όποιο θέμα διαλέξεις θα πρέπει ΠΡΙΝ να εξετάσεις τι βοήθεια μπορείς να βρεις, δηλαδή τι εργαστηριακά μέσα διαθέτεις, τι συγγράμματα υπάρχουν και τέλος αν κάποιες εταιρίες μπορούν να σου παρέχουν πληροφορίες.

Για το πρώτο το ξέρεις εσύ καλύτερα.
Για τα συγγράμματα (βιβλία-papers κτλ.) πολύ φοβάμαι ότι έχεις να σκάσεις πολλά γκαφρά στη SAE (προσωπικά ποτέ δεν το μετάνοιωσα).
Για το τρίτο, άρχισε να στέλνεις από τώρα γράμματα σε κατασκευάστριες εταιρίες ή/και προμηθευτές αυτών.

Όσον αφορά τα 2 θέματα που αναφέρεις, δεν είμαι πολύ σίγουρος τι εννοείς και τι θέλεις να κάνεις.

1)Υδραυλικές βαλβίδες?????? τι εννοείς, μήπως υδραυλικό έλεγχο του διακένου των βαλβίδων ή πνευματικό έλεγχο της κίνησης (αλα formula 1 και σύντομα Suzuki motoGP). Γιατί εάν εννοείς το δεύτερο το νλέπω κομμάτι δύσκολο.
Εάν 'ψάχνεσαι΄για εναλλακτικούς τρόπους κίνησης βαλβίδων, στείλε τώρα γράμμα στην Lotus Engineering

2) σύστημα εναλλαγής χαρτογράφησης? ε δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, δεν νομίζω ότι μπορεί να στηρίξει διπλωματική.

Δεν ψάχνεσαι λίγο με άμεσους ψεκασμούς ή εναλλακτικά καύσιμα (π.χ. biodiesel, ουρία) σε συνδυασμό με εκπομπές ρύπων-μειωμένη κατανάλωση και σχετική νομοθεσία ;)

Ότι και να κάνεις καλή τύχη.
Αν σκεφτώ κάτι πιο συγκεκριμμένο θα σου στείλω pm



Αρχικά σκέφτηκα να διαλέξω ένα "πιασιάρικο" θέμα όπως κινητήρες άμεσου ψεκασμού,κινητήρες που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα (βιοαιθανόλη,υδρογόνο,υβριδικοί,LPG κτλ) αλλά δυστυχώς τα θέματα αυτά τα πρόλαβαν άλλοι φοιτητές οπότε πρέπει να ψαχτώ με κάτι πιο εξειδικευμένο,λιγότερο πιασιάρικο αλλά και ταυτόχρονα ενδιαφέρον.Όταν λέω υδραυλικές βαλβίδες εννοούσα την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην F1 αλλά τώρα με αυτά που μου είπες και το ξανασκέφτομαι είναι μάλλον δύσκολο να εισχωρήσω στα Paddocks κάποιας ομάδας και να πάρω αυτές τις πληροφορίες:smokin: . Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σου και περιμένω αν σκεφτείς κάτι άλλο να μου στείλεις pm:wave2:

OldMan
18/04/2007, 11:50
Η Πτυχιακή θα είναι μόνο στα χαρτιά ή θα περιλαμβάνει και εργαστηρικές κατασκευές ??? :wave2:

project.breeze
18/04/2007, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Η Πτυχιακή θα είναι μόνο στα χαρτιά ή θα περλαμβάνει και εργαστηρικές κατασκευές ??? :wave2:


Η πτυχιακή θα είναι δυστυχώς μόνο θεωρητική μιας και είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε μία κατασκευή στα ΜΕΚ που να δουλεύει κιόλας,για να μην αναφέρω και το κόστος...:yuck:

dirtbird
18/04/2007, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από runneras125
Η πτυχιακή θα είναι δυστυχώς μόνο θεωρητική μιας και είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε μία κατασκευή στα ΜΕΚ που να δουλεύει κιόλας,για να μην αναφέρω και το κόστος...:yuck:

Ψεκασμός και δίχρονος κινητήρας? ;)

Πολύ βιβλιογραφία από papers της Honda και της Orbital, σχετικά πρόσφατη η αποτυχία της BIMOTA, φήμες που θέλουν την ΚΤΜ να είναι προ των πυλών (για 2010 λένε - ήδη θα έστελνα γράμματα και θα τους τα έπρηζα - όχι στην αντιπροσωπεία αφελή νέε, στο εργοστάσιο κατευθείαν - τσιμπάς και κανά ερευνητικούλι του στυλ 'όταν πετάει ο γάιδαρος, γιατί πετάει?'), υπάρχουσες εφαρμογές σε μηχανές θαλάσσης κ.τ.λ. :winka: :winka: :winka:

OldMan
18/04/2007, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ψεκασμός και δίχρονος κινητήρας? ;)
Καλύτερα "Τοποθέτηση Αντλίας Λαδιού σε Ακτινικό 5κύλινδρο Megola 640cc του '23" !!

(ως γνωστόν, το λάδι τρομπαριζόταν χειροκίνητα και έφευγε από το κάρτερ (αφαλός τροχού) στον περιβάλλοντα χώρο...) :lol:


84717

dirtbird
18/04/2007, 18:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Καλύτερα "Τοποθέτηση Αντλίας Λαδιού σε Ακτινικό 5κύλινδρο Megola 640cc του '23" !!

(ως γνωστόν, το λάδι τρομπαριζόταν χειροκίνητα και έφευγε από το κάρτερ (αφαλός τροχού) στον περιβάλλοντα χώρο...) :lol:

Δεν ισχυρίστηκα ότι είναι εύκολο θέμα :smokin: :smokin:
Αλήθεια πόσοι από τους καθηγητές του νομίζεις να το ξέρουν?;)

Εντωμεταξύ εσύ μπορείς να ασχοληθείς με την χαρτογράφηση του ignition-injection system with integrated anti-skid control του παραδείγματος σου :winka:

OldMan
18/04/2007, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αλήθεια πόσοι από τους καθηγητές του νομίζεις να το ξέρουν?;)
Είναι αντιδεοντολογικό να μιλάω για παλιους συμφοιτητές ...:lol:

dirtbird
19/04/2007, 06:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Είναι αντιδεοντολογικό να μιλάω για παλιους συμφοιτητές ...:lol:

Οκ, ευχαριστούμε :cool: :lol: :lol:

Η υπόθεση μου είναι σωστή :rotflmao: :rotflmao: