PDA

View Full Version : Βιολιστής



Lupo
18/04/2007, 14:04
ΤΖΟΣΟΥΑ ΜΠΕΛ

Πρόσωπα
Ο μουσικός και τα φαντάσματα

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ένας από τους καλύτερους βιολιστές στον κόσμο παίζει εξαίσια μουσική παριστάνοντας τον πλανόδιο μουσικό την ώρα της πρωινής αιχμής σε σταθμό του μετρό της Ουάσιγκτον. Άραγε πόσοι θα σταματήσουν για να τον ακούσουν;


Ο διεθνούς φήμης βιρτουόζος του βιολιού Τζόσουα Μπελ

Το πείραμα έκανε η «Ουάσιγκτον Ποστ». Ο βιολιστής ήταν ο 39χρονος Τζόσουα Μπελ, διεθνούς φήμης βιρτουόζος που τρεις μέρες νωρίτερα είχε γεμίσει τη μεγαλοπρεπή Αίθουσα Συμφωνικής Μουσικής της Βοστώνης. Το βιολί του, ένα πολύτιμο Στραντιβάριους. Στις 7.51 π.μ. της Παρασκευής 12 Ιανουαρίου, την ώρα της πρωινής αιχμής, σ' έναν σταθμό που εξυπηρετεί κυρίως εργαζομένους σε κυβερνητικά γραφεία, ο Μπελ, ντυμένος με τζιν, μπλουζάκι και καπέλο του μπέιζμπολ, εκτέλεσε μέσα σε 43 λεπτά της ώρας έξι αριστουργήματα της κλασικής μουσικής - ξεκίνησε με το «Chaconne» από την παρτίτα Αρ. 2 του Μπαχ. Μπροστά του είχε ανοιχτή τη θήκη του βιολιού, με μερικά δολάρια για «μαγιά».

Τρία λεπτά πέρασαν χωρίς να συμβεί το παραμικρό. Εξήντα τρεις άνθρωποι είχαν ήδη περάσει όταν ένας μεσήλικας κοντοστάθηκε για κλάσμα του δευτερολέπτου και έστρεψε το κεφάλι προς τον μουσικό. Μισό λεπτό αργότερα, μια γυναίκα έριξε ένα δολάριο στη θήκη και απομακρύνθηκε. Χρειάστηκε να περάσουν έξι λεπτά για να σταματήσει κάποιος, να ακουμπήσει στον τοίχο και να ακούσει.

Στα τρία τέταρτα που έπαιξε ο Μπελ πέρασαν από μπροστά του 1.097 άνθρωποι. Επτά σταμάτησαν τουλάχιστον ένα λεπτό για να απολαύσουν τη μουσική. Είκοσι επτά έδωσαν χρήματα, οι περισσότεροι χωρίς να επιβραδύνουν - συγκεντρώθηκαν 32 δολάρια και κάτι ψιλά. Απομένουν 1.070 άνθρωποι που πέρασαν χωρίς να καταλάβουν τίποτε, πολλοί μόλις ένα μέτρο μακριά από τον βιρτουόζο, οι περισσότεροι χωρίς καν να γυρίσουν το κεφάλι. Και στις τρεις ομάδες υπήρχαν λευκοί, μαύροι και ασιάτες, νέοι και ηλικιωμένοι, άνδρες και γυναίκες. Μία μόνο δημογραφική ομάδα είχε απολύτως συνεπή συμπεριφορά. Κάθε φορά που περνούσε ένα παιδί, προσπαθούσε να σταματήσει για να δει και να ακούσει. Και κάθε φορά ένας γονιός το έσπρωχνε μακριά.

Όλα βιντεοσκοπήθηκαν με μια κρυφή κάμερα. Στην ταινία βλέπεις ανθρώπους να περνούν κατά κύματα, με χάρτινα ποτήρια καφέ στο χέρι και κινητά στο αυτί, σ' έναν θλιβερό χορό αδιαφορίας, αδράνειας και βιασύνης. Ο βιολιστής μοιάζει αποκομμένος από το κοινό του, που δεν τον βλέπει και δεν τον ακούει - ένα φάντασμα. Όμως είναι ο μοναδικός που βρίσκεται πραγματικά εκεί - τα φαντάσματα είναι οι άλλοι. Αν δεν μπορούμε να βρούμε λίγο χρόνο στη ζωή μας για να ακούσουμε έναν από τους καλύτερους μουσικούς στον κόσμο να παίζει μερικά από τα καλύτερα μουσικά κομμάτια που έχουν γραφτεί ποτέ, σχολιάζει η «Ποστ», αν η πίεση της σύγχρονης ζωής μάς κατακυριεύει σε σημείο να γινόμαστε κωφοί και τυφλοί σε κάτι τέτοιο, τότε τι άλλα πράγματα μπορεί να χάνουμε χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε;



ΤΑ ΝΕΑ , 13/04/2007 , Σελ.: N52
Κωδικός άρθρου: A18811N521
ID: 564994

el_hymador
18/04/2007, 14:08
.....:(

TROOPER
18/04/2007, 14:15
1000 ΣΚΕΨΕΙΣ....1 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ................


ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VegasKitty
18/04/2007, 14:28
Ειμαστε πλεων τοσο στο "κοσμο" μας που δεν σταματαμε ουτε
να παρουμε μια ανασα???

Να κανουμε μια σταση να απολαυσουμε κατι ομορφο??? :sad:

Ειναι οντως πολυ θλιβερο αν εχουμε καταντησει να ειμαστε ετσι...

vangelis 64
18/04/2007, 14:30
Εδώ και πολλά χρόνια,η μουσική γράφεται για να πουλάει.Θα μπορούσαμε να πούμε πως γράφεται από τις εταιρείες και όχι από συνθέτες!
Από την άλλη,εμείς οι άνθρωποι,αποκτηνωνόμαστε σιγά-σιγά.Έχουμε σταματήσει να ενδιαφερόμαστε για την ποιότητα,όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην ίδια μας τη ζωή.
Σκεφτείτε ποιοί είναι αυτοί που βρίσκονται στην κορυφή τής δημοσιότητας,εδώ στην Ελλάδα.Να μασάς και να φτύνεις.
Κι όμως...τα μαγαζιά που εμφανίζονται είναι γεμάτα,παίρνουν τρελλά λεφτά,η τηλεόραση και το ραδιόφωνο τούς περπατάνε συνέχεια και οι θαμώνες τούς ρίχνουν λουλούδια τα βράδια.
Όχι γιαούρτια...λουλούδια!!!
Γιαούρτια,πολύ πιθανόν να έριχναν στον βιολιστή.:sad: :sad:

stratosZX10
18/04/2007, 14:38
γιατι εσεις τωρα το καταλαβατε οτι ειμαστε ετσι???
καθε μερα της ζωης μας ετσι ειμαστε.το θεμα ειναι αν 1. το καταλαβαινουμε
και 2. τελικα τι κανουμε γι'αυτο????
παντως η αληθεια ειναι οτι οι μοτοσυκλετιστες ειναι απο τους λιγους στην κοινωνια
που κατι εχουν παρει χαμπαρι και η μοτοσυκλετα τους ειναι ενα μεσο για να ξεφυγουν απο αυτο.
αλλα και παλι φτανουμε σε αυτο που λεει το υπερτατο βιβλιο ολων των εποχων αν μπορεσεις να το αποκωδικοποιησεις...... η αποκαλυψη του ιωαννη.
ο ελευθερος ανθρωπος θα μπορεσει να ζησει ελευθερα μονο στα βουνα κυνηγημενος απο τους λυκους και μονος του να παλευει με τους δαιμονες του.

gcrook
18/04/2007, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από VegasKitty
Ειμαστε πλεων τοσο στο "κοσμο" μας που δεν σταματαμε ουτε
να παρουμε μια ανασα???


Εχει τυχει να μπεις στο μετρο και να την αμολυσει καποιος;:eek:
Να πρεπει μια εισπονη να σε βγαλει Μοναστηρακι Σεπολια;
Τι βιολι μου λετε και κουραφεξαλα......

vangelis 64
18/04/2007, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Εχει τυχει να μπεις στο μετρο και να την αμολυσει καποιος;:eek:
Να πρεπει μια εισπονη να σε βγαλει Μοναστηρακι Σεπολια;
Τι βιολι μου λετε και κουραφεξαλα...... Έλα ρε,το μετρό πάει γρήγορα!:lol: :lol: :lol:

dimzab
18/04/2007, 15:32
32$ σε 45' πάντως ήτανε καλή μπάζα! :winka:

Ίσως αν δεν είχε την ανοικτή θήκη μπροστά του ζητώντας λεφτά, να σταματούσαν περισσότεροι για να τον ακούσουν...


Επίσης, περισσότερο ενδιαφέρον θα ήταν αν μπορούσε να διαπιστωθεί, πόσοι από αυτούς που τον χρυσοπλήρωσαν για να τον ακούσουν στη "μεγαλοπρεπή Αίθουσα Συμφωνικής Μουσικής της Βοστώνης" λίγε μέρες νωρίτερα, θα αναγνώριζαν αυτόν ή την μουσική του στο δρόμο???

bartlal
18/04/2007, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Εχει τυχει να μπεις στο μετρο και να την αμολυσει καποιος;:eek:
Να πρεπει μια εισπονη να σε βγαλει Μοναστηρακι Σεπολια;
Τι βιολι μου λετε και κουραφεξαλα......

ζαλιστηκες και μονο με την ιδεα ε? ή καηκες απο τοτε που σου ετυχε?


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

costas81
18/04/2007, 16:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Εχει τυχει να μπεις στο μετρο και να την αμολυσει καποιος;:eek:
Να πρεπει μια εισπονη να σε βγαλει Μοναστηρακι Σεπολια;
Τι βιολι μου λετε και κουραφεξαλα......


:hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize

Lupo
18/04/2007, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Εχει τυχει να μπεις στο μετρο και να την αμολυσει καποιος;:eek:
Να πρεπει μια εισπονη να σε βγαλει Μοναστηρακι Σεπολια;
Τι βιολι μου λετε και κουραφεξαλα......

Δηλαδή, αν αεριζόταν κιόλας, όπως έπαιζε το βιολί, λές να τον πρόσεχαν πεισσότερο?


:hypnotize

gcrook
18/04/2007, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
ζαλιστηκες και μονο με την ιδεα ε? ή καηκες απο τοτε που σου ετυχε?


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


84711

Akatanomastos
18/04/2007, 17:41
afti i erevna..

Ennoontas pos stamatisan akrivos osoi tous endiaferi i mousiki..
Tora afto giati na einai kako?
An ton allon den ton siginei i mousiki giati na stamatisei?

Oi mal#$@#kes einai aftoi pou pigainoun na ton akousoun mono gia tin glamouria stin opera, alla posoi na einai aftoi?

Pantos se genikes grammes mou fenete fisiologiko i sintriptiki pleiopsifia na min tis aresei i klassiki mousiki..

Zid
19/04/2007, 16:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
afti i erevna..

Ennoontas pos stamatisan akrivos osoi tous endiaferi i mousiki..
Tora afto giati na einai kako?
An ton allon den ton siginei i mousiki giati na stamatisei?

Oi mal#$@#kes einai aftoi pou pigainoun na ton akousoun mono gia tin glamouria stin opera, alla posoi na einai aftoi?

Pantos se genikes grammes mou fenete fisiologiko i sintriptiki pleiopsifia na min tis aresei i klassiki mousiki..
Το θέμα δεν είναι κατα πόσον σ αρέσει η κλασσική μουσική.. αλλά μου φαίνεται φυσιολογικό να μην σταματήσει κανείς εφόσον όλοι πέρασαν μπροστά του σε 5- 10 δευτερόλεπτα..... τι να προλάβει να πιάσει το αυτί !!!!:rolleyes: Δεν τον χώσαν μέσα στο βαγόνι να τους ζαλίσει τα καλαμπαλίκια@@ για κανα 10λεπτο χεχεχεχ εκεί σίγουρα κάποιοι θα γούσταραν παραπάνω:) :)

VANDA
09/02/2009, 05:34
.


154655

harvester
09/02/2009, 05:57
παντως σε εμας αν βαλεις κλαρινο θα ανατραπει η καθε θεωρια.
θα χορεψει και ο καθε πικραμενος :lol:

menos
09/02/2009, 06:00
Δυστυχως, για οσους κινουνται σε χωρους Μετρο και αλλους κοινοχρηστους χωρους και ακουνε βιολι η κιθαρα δεν τους απασχολει τι ακουγεται εφοσον θελει τα πολυτιμα χρηματα τους!
Σιγουρα υπαρχουν πολλοι τσαρλατανοι στο επαγγελμα του δρομου, ομως εχω ακουσει και αριστουργηματα παιγμενα απο απορους!
Την επομενη φορα ας αφιερωσουμε 1 λεπτο σε εναν γλυκο ηχο οταν το ιδιο το αυτι μας το ζητησει, μπορει ο ηχος να μην ερχεται απο Μαεστρο, ειναι ομως ικανος να μας αλλαξει την διαθεση της ημερας

http://www.youtube.com/watch?v=vZAChsDGck0&feature=related :wave2:

makis206
09/02/2009, 06:01
Και μια MV Agusta Tamburini έργο τέχνης είναι αλλά δεν ενδιαφέρει όλους το ίδιο..

Σίγουρα χάνουμε πολλά γύρω μας και σίγουρα κάποιοι εκτιμούν πολλά περισσότερα σε κάτι απλό από κάποιους άλλους αλλά κι αυτό χωροχρονικά μπορεί ν'αλλάξει στον καθένα από εμάς, στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα αν σκεφτεί κανείς ότι μπαίνουν κι οι ρυθμοί της ζωής στη μέση..

Καλά το στριπτίζ της Μπελούτσι τραβάει έτσι κι αλλιώς τα βλέμματα αλλά άλλο θέμα αυτό..:lol:

Lykos_Crete
09/02/2009, 06:03
Πράγματι, στο καθημερινό μας "τρέξιμο" χάνουμε τις "μικρές χαρές" της ζωής :sick:

Αντέγραψα το κείμενο σου στο blog μου, ελπίζω να μη σε πειράζει...

MikeG
09/02/2009, 06:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lykos_Crete
Πράγματι, στο καθημερινό μας "τρέξιμο" χάνουμε τις "μικρές χαρές" της ζωής :sick:

Αντέγραψα το κείμενο σου στο blog μου, ελπίζω να μη σε πειράζει...

& ποιον είναι το blog σου, δε μας λες..? :winka:

doctor x
09/02/2009, 06:11
exi perisoteri sxesi pistevo me tin adilipsi ti ine oreo i oxi para me ti diathesi tou xronou...:wave2:

devil's animal
09/02/2009, 06:16
η αληθεια ειναι οτι χανουμε οντως πολυτιμα πραγματα στους ρυθμους που ζουμε.
ετσι ομως μας επιτασσει ο "κοσμος".

αν ειχα απεριοριστα λεφτα θα μπορουσα ανετα να καθομαι σε μια γωνια και να παρατηρω τους περαστικους, τι φορανε, πως περπατανε, πως μιλανε..κλπ..

υπαρχει πολυ ομορφια εκει εξω...
:beer: :beer: :beer:

MikeG
09/02/2009, 06:23
Έχει ξαναμπεί εδώ.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=38406&highlight=%E2%E9%EF%EB%E9%F3%F4%DE%F2


Ας γίνει μια συγχώνευση :winka:

harvester
09/02/2009, 06:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
η αληθεια ειναι οτι χανουμε οντως πολυτιμα πραγματα στους ρυθμους που ζουμε.
ετσι ομως μας επιτασσει ο "κοσμος".

αν ειχα απεριοριστα λεφτα θα μπορουσα ανετα να καθομαι σε μια γωνια και να παρατηρω τους περαστικους, τι φορανε, πως περπατανε, πως μιλανε..κλπ..

υπαρχει πολυ ομορφια εκει εξω...
:beer: :beer: :beer:
την ποιοτητα στο γυναικειο ντυσιμο την παρατηρουμε και τωρα μην το γενικευεις :rotflmao: :rotflmao:

harvester
09/02/2009, 06:26
εγω πιστευω και σε νησι ναυγοι να ειμασταν και επαιζε βιολιστης ινκόγκνιτο χαμπαρι δεν θα περναμε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

makis206
09/02/2009, 06:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
εγω πιστευω και σε νησι ναυγοι να ειμασταν και επαιζε βιολιστης ινκόγκνιτο χαμπαρι δεν θα περναμε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Ίσα ίσα που αν στο νησί δεν υπήρχε γυναίκα θα γινόμασταν κι οι ίδιοι "βιολιστές" μια μέρα

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

cityfly
09/02/2009, 06:48
υπάρχει (ίσως) μια μικρή παράμετρος
το "'ισως" πάει στο ότι δεν ξέρω τι ισχύει στο μετρό της ουάσινγκτον, θεωρώ πολύ πιθανό όμως να ισχύει ό,τι στα περισσότερα μεγάλα μετρό, δηλαδή: πολλοί είναι αυτοί που παίζουν μουσική (επί πληρωμή των περαστικών) νόμιμα ή μη (στο λονδίνο πχ είναι πλέον νόμιμο και επιτρέπεται σε συγκεκριμένα σημεία.
Αν είναι το ίδιο και εκεί τότε αυτό που βλέπουν οι περαστικοί - που τρέχουν μες τον πανικό να πάνε στη δουλειά τους - έναν βιολιστή που απλώς ακούγεται να παίζει ωραία.
Δεν θα ασχοληθούν παραπάνω, οι μόνοι που ασχολήθηκαν κατά πως φάνηκε είναι τα παιδιά που έχουν άλλες προτεραιότητες.
Το πιθανότερο είναι ότι αν ήξεραν ποιος είναι θα γινόταν μπούγιο και θα τον "παρενοχλούσαν" τραβώντας φωτογραφίες με τα κινητά τους

νομίζω ότι δυστυχώς σήμερα η απάντηση στο ερώτημα είναι ΟΧΙ
αν κάτι δεν είναι σε συγκεκριμένα πλαίσια, μασημένη τροφή, και "όπως πρέπει" δεν το αντιλαμβανόμαστε
δυστυχώς

npat
09/02/2009, 06:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
exi perisoteri sxesi pistevo me tin adilipsi ti ine oreo i oxi para me ti diathesi tou xronou...:wave2:

+1

harvester
09/02/2009, 07:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από doctor x
exi perisoteri sxesi pistevo me tin adilipsi ti ine oreo i oxi para me ti diathesi tou xronou...:wave2:
μα η κλασσικη μουσικη ειναι θεμα παιδειας.αν δεν ασχοληθεις δεν μπορεις να την αντιληφθεις.
οπως ειναι και η ζωγραφικη.
αν ηταν τοσο προσιτη τοτε ολοι θα ακουγανε.δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι φαν της ειναι εχουν κλασσικη παιδεια απο πολυ μικροι

gdevelek
09/02/2009, 08:00
χωρίς καμία αμφιβολία πάρα πολλοί κύριοι και κυρίες της "καλής κοινωνίας" χειροκροτούν όρθιοι στις συναυλίες για να το παίξουν ειδήμονες και μουσικόφιλοι ΞΕΡΟΝΤΑΣ εκ των προτέρων πως άκουσαν κορυφαίο σολίστα και όχι γιατί οντως κατάλαβαν τι άκουσαν και εκτίμησαν πόσο καλά έπαιξε

αν άκουγαν τον ίδιο ακριβώς σολίστα, χωρίς όμως να τον γνωρίζουν φατσικά, σε κάνα dinner-party, θα του χτύπαγαν συγκαταβατικά την πλάτη λέγοντας "δεν είσαι κι άσχημος παιδί μου..."

τώρα, ένα χειμωνιάτικο πρωί, σε σταθμό του μετρό, όταν όλοι τρέχουν αγχωμένοι να πάνε στη δουλειά τους, δεν είναι πια και τόσο εντυπωσιακό που δεν σταμάτησαν παρά ελάχιστοι να ακούσουν

menos
09/02/2009, 08:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
μα η κλασσικη μουσικη ειναι θεμα παιδειας.αν δεν ασχοληθεις δεν μπορεις να την αντιληφθεις.
οπως ειναι και η ζωγραφικη.
αν ηταν τοσο προσιτη τοτε ολοι θα ακουγανε.δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι φαν της ειναι εχουν κλασσικη παιδεια απο πολυ μικροι

+1 Πραγματι, ετσι ειναι :beer:

antsoar
09/02/2009, 09:00
Δεν θα μου έκανε εντύπωση, αν από το μετρό πέρναγε αδιάφορα και κάποιος από αυτούς που
είχαν πληρώσει 100 και 200 ευρώ την προηγούμενη στην συναυλία

:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

megatim
09/02/2009, 10:21
We live a life
that's full of care,
but have no time
to stand and stare ...

:(

cityfly
09/02/2009, 13:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
μα η κλασσικη μουσικη ειναι θεμα παιδειας.αν δεν ασχοληθεις δεν μπορεις να την αντιληφθεις.
οπως ειναι και η ζωγραφικη.
αν ηταν τοσο προσιτη τοτε ολοι θα ακουγανε.δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι φαν της ειναι εχουν κλασσικη παιδεια απο πολυ μικροι

όχι απαραίτητα
το αν η ζωγραφική ή κλασσική μουσική απευθύνεται σε μια μορφωμένη "ελίτ" είναι τεράστιο θέμα συζήτησης

id12586
09/02/2009, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
Δυστυχως, για οσους κινουνται σε χωρους Μετρο και αλλους κοινοχρηστους χωρους και ακουνε βιολι η κιθαρα δεν τους απασχολει τι ακουγεται εφοσον θελει τα πολυτιμα χρηματα τους!
Σιγουρα υπαρχουν πολλοι τσαρλατανοι στο επαγγελμα του δρομου, ομως εχω ακουσει και αριστουργηματα παιγμενα απο απορους!
Την επομενη φορα ας αφιερωσουμε 1 λεπτο σε εναν γλυκο ηχο οταν το ιδιο το αυτι μας το ζητησει, μπορει ο ηχος να μην ερχεται απο Μαεστρο, ειναι ομως ικανος να μας αλλαξει την διαθεση της ημερας

http://www.youtube.com/watch?v=vZAChsDGck0&feature=related :wave2:
Αυτό ακριβώς το βιντεο ήθελα να βάλω με hang music.
:beer:

sergiosm
10/02/2009, 13:35
Ίσως το πιο εντυπωσιακό από όλα:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
Μία μόνο δημογραφική ομάδα είχε απολύτως συνεπή συμπεριφορά. Κάθε φορά που περνούσε ένα παιδί, προσπαθούσε να σταματήσει για να δει και να ακούσει. Και κάθε φορά ένας γονιός το έσπρωχνε μακριά.



τα παιδιά με το "μουσικό" αυτί
και οι μεγάλοι με το αλλοτριωμένο αυτί

harvester
10/02/2009, 14:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
όχι απαραίτητα
το αν η ζωγραφική ή κλασσική μουσική απευθύνεται σε μια μορφωμένη "ελίτ" είναι τεράστιο θέμα συζήτησης
δεν ειπα οτι εκει απευθυνεται. ειπα οτι πρεπει να ασχοληθεις για να την κατανοησεις.

cityfly
11/02/2009, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
δεν ειπα οτι εκει απευθυνεται. ειπα οτι πρεπει να ασχοληθεις για να την κατανοησεις.


το απευθύνεται συνδέεται άμεσα με το κατανοείται

και λέω ότι είναι ένα τεράστιο θέμα συζήτησης για το τι πραγματικά ισχύει και τι θα έπρεπε να ισχύει δεν αναλύεται έτσι εύκολα είναι αντικείμενο τεραστιων συζητήσεων μεταξύ ιστορικών τέχνης


:wave2: :wave2:

η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η τέχνη απευθύνεται σε όλους
το αν κάποιος δεν καταλαβαίνει κάτι δεν σημαίνει πάντα ότι είναι αμόρφωτος η κάτι άλλο πολλές φορες κάτι που πλασάρετε ως υψιστη μορφή τέχνης είναι υψιστη μορφή μαλακίας

matsamitsou
12/02/2009, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
το απευθύνεται συνδέεται άμεσα με το κατανοείται


δυσκολεύομαι να σε παρακολουθήσω και ανησυχώ :confused:

... θα το ξαναδιαβάσω αύριο το πρωί. :wave2:

yannis24
12/02/2009, 15:42
αντιγραφω απο το bikenet.gr το κειμενο του χρηστη ODD :

Ο μαλάκας του Μετρό

Κάποιο πρωινό του Ιανουαρίου του 2009, ένας άντρας κάθησε σε ένα κεντρικό σταθμό του μετρό και ξεκίνησε να παίζει το πουλί του. Τον έπαιξε για περίπου 45 λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτών των 45 λεπτών, δεδομένου ότι ήταν ώρα αιχμής, πέρασαν από μπροστά του αρκετές χιλιάδες άνθρωποι, οι περισσότεροι πηγαίνοντας στη δουλειά τους.
Τρία λεπτά μετά την έναρξη της μαλακίας, ένας μεσήλικος κύριος παρατήρησε ότι υπήρχε ένας ανώμαλος που έπαιζε το πουλί του , τον κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα και συνέχισε το βιαστικό του βηματισμό.
Ένα λεπτό αργότερα, ο τύπος εισέπραξε την πρώτη του μούτζα, από μια κυρία καθώς περνούσε από μπροστά του χωρίς να σταματήσει καθόλου. Λίγο αργότερα, κάποιος του τον ακούμπησε και την άκουσε για λίγο, αλλά μετά κοίταξε το ρολόι του και έφυγε βιαστικός.
Πιο πολύ από όλους τους περαστικούς, ασχολήθηκε μαζί του ένα τρίχρονο αγόρι που ήθελε να σταματήσει για να δει, αλλά η μητέρα του τον τράβηξε για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους. Το παιδί κοιτούσε συνεχώς προς τα πίσω καθώς απομακρυνόταν. Το ίδιο επαναλήφθηκε και με άλλα παιδιά και τους γονείς τους, οι οποίοι - χωρίς καμία εξαίρεση - τα τράβαγαν για να συνεχίσουν το δρόμο τους.
Στα 45 λεπτά αυνανισμού, συνολικά σταμάτησαν για να μπανίσουν - έστω και για λίγο - μόνο 6 άνθρωποι.. Περίπου 20 άνθρωποι έριξαν μούτζες καθώς συνέχιζαν να περπατούν, χωρίς να ελαττώσουν την ταχύτητα του βηματισμού τους. Η συνολική είσπραξη ήταν 32 φάσκελα. Όταν η μαλακία σταμάτησε και υπήρξε σιωπή, κανείς δεν το πρόσεξε. Κανείς δε χειροκρότησε, ούτε υπήρξε κανενός άλλου είδους αναγνώριση.

Αυτό που δεν ήξερε κανείς ήταν ότι ο συγκεκριμένος μαλάκας ήταν ο Joshua Bell, ένας από τους μεγαλύτερους μαλάκες του κόσμου.
Δύο ημέρες νωρίτερα, ο Joshua Bell τον έπαιξε σε ένα κατάμεστο θέατρο της Βοστώνης και η τιμή ενός κάτω-του-μετρίου εισιτηρίου ήταν 100 δολλάρια. Ο Bell αμοίβεται με περίπου 1000 δολλάρια το λεπτό!!!

Το συγκεκριμένο πείραμα, δηλαδή το να τον παίζει ο Joshua Bell στο σταθμό του μετρό incognito, οργανώθηκε από την εφημερίδα Washington Post, ως μέρος μιας κοινωνικής μελέτης περί του τι εκλαμβάνουμε ως σημαντικό, τι μας αρέσει, και σε τι δίνουμε προτεραιότητα.
Η γενική περιγραφή του πειράματος ήταν: « Σε ένα συνηθισμένο περιβάλλον, σε μια ακατάλληλη ώρα, αντιλαμβανόμασ τε το ωραίο; Σταματάμε για να το ευχαριστηθούμε; Αναγνωρίζουμε τους μαλάκες σε ένα μη-αναμενόμενο περιβάλλον;»

Πηγή: εγώ

(μαλάκα έχω λιώσει απ'το γέλιο! με χίλια ζόρια κατάφερα να μετατρέψω αυτό το κείμενο )


http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=19479.0


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sergiosm
12/02/2009, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis24
αντιγραφω απο το bikenet.gr το κειμενο του χρηστη ODD :

Ο μαλάκας του Μετρό

Κάποιο πρωινό του Ιανουαρίου του 2009, ένας άντρας κάθησε σε ένα κεντρικό σταθμό του μετρό και ξεκίνησε να παίζει το πουλί του. Τον έπαιξε για περίπου 45 λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτών των 45 λεπτών, δεδομένου ότι ήταν ώρα αιχμής, πέρασαν από μπροστά του αρκετές χιλιάδες άνθρωποι, οι περισσότεροι πηγαίνοντας στη δουλειά τους.
Τρία λεπτά μετά την έναρξη της μαλακίας, ένας μεσήλικος κύριος παρατήρησε ότι υπήρχε ένας ανώμαλος που έπαιζε το πουλί του , τον κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα και συνέχισε το βιαστικό του βηματισμό.
Ένα λεπτό αργότερα, ο τύπος εισέπραξε την πρώτη του μούτζα, από μια κυρία καθώς περνούσε από μπροστά του χωρίς να σταματήσει καθόλου. Λίγο αργότερα, κάποιος του τον ακούμπησε και την άκουσε για λίγο, αλλά μετά κοίταξε το ρολόι του και έφυγε βιαστικός.
Πιο πολύ από όλους τους περαστικούς, ασχολήθηκε μαζί του ένα τρίχρονο αγόρι που ήθελε να σταματήσει για να δει, αλλά η μητέρα του τον τράβηξε για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους. Το παιδί κοιτούσε συνεχώς προς τα πίσω καθώς απομακρυνόταν. Το ίδιο επαναλήφθηκε και με άλλα παιδιά και τους γονείς τους, οι οποίοι - χωρίς καμία εξαίρεση - τα τράβαγαν για να συνεχίσουν το δρόμο τους.
Στα 45 λεπτά αυνανισμού, συνολικά σταμάτησαν για να μπανίσουν - έστω και για λίγο - μόνο 6 άνθρωποι.. Περίπου 20 άνθρωποι έριξαν μούτζες καθώς συνέχιζαν να περπατούν, χωρίς να ελαττώσουν την ταχύτητα του βηματισμού τους. Η συνολική είσπραξη ήταν 32 φάσκελα. Όταν η μαλακία σταμάτησε και υπήρξε σιωπή, κανείς δεν το πρόσεξε. Κανείς δε χειροκρότησε, ούτε υπήρξε κανενός άλλου είδους αναγνώριση.

Αυτό που δεν ήξερε κανείς ήταν ότι ο συγκεκριμένος μαλάκας ήταν ο Joshua Bell, ένας από τους μεγαλύτερους μαλάκες του κόσμου.
Δύο ημέρες νωρίτερα, ο Joshua Bell τον έπαιξε σε ένα κατάμεστο θέατρο της Βοστώνης και η τιμή ενός κάτω-του-μετρίου εισιτηρίου ήταν 100 δολλάρια. Ο Bell αμοίβεται με περίπου 1000 δολλάρια το λεπτό!!!

Το συγκεκριμένο πείραμα, δηλαδή το να τον παίζει ο Joshua Bell στο σταθμό του μετρό incognito, οργανώθηκε από την εφημερίδα Washington Post, ως μέρος μιας κοινωνικής μελέτης περί του τι εκλαμβάνουμε ως σημαντικό, τι μας αρέσει, και σε τι δίνουμε προτεραιότητα.
Η γενική περιγραφή του πειράματος ήταν: « Σε ένα συνηθισμένο περιβάλλον, σε μια ακατάλληλη ώρα, αντιλαμβανόμασ τε το ωραίο; Σταματάμε για να το ευχαριστηθούμε; Αναγνωρίζουμε τους μαλάκες σε ένα μη-αναμενόμενο περιβάλλον;»

Πηγή: εγώ

(μαλάκα έχω λιώσει απ'το γέλιο! με χίλια ζόρια κατάφερα να μετατρέψω αυτό το κείμενο )


http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=19479.0


:a24: :a24: :a24:

yannis24
12/02/2009, 16:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
:a24: :a24: :a24:


τι δεν καταλαβες δηλαδη ?

ειτε ηταν ο Joshua Bell ειτε ηταν ενας απλο "οργανοπαιχτης" αμα δεν ασχολεισαι με το ¨αθλημα" δεν προκειται να τον ξερεις....
( πες μου οτι γνωριζες ποιος ηταν ο Joshua Bell για να με στειλεις !!)

ή μην μου πεις εσυ οτι που συναντας πλανοδιους entertnainers και τους παρακουθεις......
αν ναι...τοτε σιγουρα θα εχεις δει στην Γλυφαδα εναν τυπακο που παιζει "το βιολι".....και ειναι πραγματικα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ.......

εγω τον εχω δει....και τον εχω παρακολουθησει......αλλα μονο σε χαλαρη Σαββατιατικη βολτα με τον γιο μου.....και οχι στο Μετρο, μια καθημερινη που τα παντα τρεχουν γυρω μας !

sergiosm
13/02/2009, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis24
τι δεν καταλαβες δηλαδη ?


κατάλαβα πόσο εύκολα μπορεί να ξεφτιλιστεί ένα σοβαρό θέμα.

αν είναι δυνατό να ανοίγει κάποιος ένα thread με τέτοιο περιεχόμενο και να μιλάμε για "οργανοπαίχτες"

και όχι δεν τον ήξερα τον Joshua Bell. Τί θα πει αυτό;;; θα πρέπει να ξεφτιλίζουμε τα πάντα έτσι και καλά για να κάνουμε την πλάκα μας;;


και ναι, όταν αξίζει ο πλανόδιος entertnainer τον παρακολουθώ, δυστυχώς όμως ελάχιστοι αξίζουν, οι περισσότεροι είναι απλά ζητιάνοι.

:a56:

Uriah Heep
13/02/2009, 13:33
Αυτά τα θέματα με «φτιάχνουν»!
Το θέμα είναι ευρύ και κατάλληλο για διατριβή ψυχοπαθολογίας. Δεν βγαίνει άκρη …
Επιτρέψτε μου να γράψω μερικές σκόρπιες και αφηρημένες σκέψεις μου, ελπίζοντας να σας …μπερδέψω ακόμα περισσότερο!

Είμαι σίγουρος ότι αν τον συναντούσε στο μετρό, κάποιος αυθεντικός φιλόμουσος, που συνειδητοποιημένα θα πλήρωνε ένα κάρο χρήματα για ν΄ακούσει τον Joshua Bell, θα σταματούσε και θα άκουγε μέχρι τέλους τη μουσική του. Είναι βέβαιο ότι δεν θα τον ενδιέφερε διόλου, αν αργούσε στη δουλειά του ή σε κάποιο ραντεβού …

Πόσοι όμως είναι αυτοί?
Πιο σπανιοφανείς και από την τίγρη της Καλκούτας …
Τα περισσότερα από τα εισιτήρια, των πανάκριβων καλλιτεχνικών event, είναι αγορασμένα από κοσμικούς μεγαλομανείς, με όλα τα γνωστά τερτίπια του life style με πληκτική ομοιότητα.

Θυμάμαι πριν από καμιά 15αριά χρόνια τον Μάιο του ’94 επισκεφτήκαμε με τη σύζυγό μου στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης μία έκθεση ζωγραφικής, κορυφαίων καλλιτεχνών του 16ου και 18ου αιώνα. Πριν μπούμε στην αίθουσα είχαμε σκληρή κόντρα πάνω σε παρόμοιο προβληματισμό. Υποστήριζα ότι δεν θα γυρνούσε κανένας να προσέξει έναν πίνακα, αν αντί για το Μητροπολιτικό μουσείο ήταν κρεμασμένος, στο κιτς σαλόνι της θείας μου της Μελπομένης. Μέχρι που βρεθήκαμε μπροστά σ΄έναν εξαιρετικό πίνακα, που απεικόνιζε σε 2 παραστάσεις, έναν κριτικό τέχνης, με ύφος Πολυδωρικού μπετοβενισμού να εξυμνεί σε μία ομάδα φιλότεχνων ένα αφηρημένο έργο τέχνης και σε δεύτερο πλάνο μία μαϊμού να ζωγραφίζει σ΄ένα ατελιέ …
Πριν 5 αιώνες οι καλλιτέχνες είχαν τις ίδιες ενστάσεις και προβληματισμούς σατιρίζοντας το καλλιτεχνικό σύμπαν.

Το ερώτημα «τι είναι τέχνη και πως αξιολογείται απ΄τον καθένα», μπορεί να αγγίξει ακόμα και τις παρυφές της ψυχιατρικής.

Ο Νίκος Δήμου είχε πει, ότι τέχνη είναι ότι μπορεί να σου «τεντώσει» το σαγόνι.
Εν μέρει συμφωνώ, γιατί πιστεύω ότι με την πνευματική ή καλλιτεχνική καλλιέργεια, ακόμα και τα χαλαρά σαγόνια, εν καιρώ …παθαίνουν στήση στη θέα ή στο άκουσμα ενός αριστουργήματος!

Συνεχίζεται εντός 10λέπτου ….

Uriah Heep
13/02/2009, 13:49
τι λέγαμε?


Δυστυχώς, οι περισσότεροι θαμώνες Μεγάρων Μουσικής και τινών ακόμη καλλιτεχνικών γκαλερί, προσποιούνται με αυστηρό και πομπώδες ύφος τους φιλότεχνους …
…σαν ερωτευμένες νεαρές Βουλγάρες σύζυγοι, 85χρονων ξεμωραμένων συνταξιούχων.

Το υπαρξιακό τίποτα στη προσπάθειά του να αναστραφεί, ποντάρει στο ακριβό εισιτήριο στην Όπερα, κομμωτήρια, prada, κοκτέιλς, φωτογραφήσεις. Οι εξ αντανακλάσεως φιλόμουσοι, με ύφος κατ’ ευθείαν απογόνου του δούκα της Ορλεάνης, ψάχνουν για επαλήθευση δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση καλλιτεχνικής επικοινωνίας, συμμετέχοντας ως μπανιστιρτζήδες στο παιχνίδι της τέχνης, όταν αυτή είναι συνημμένη με την γκλαμουριά.

Και οι πραγματικοί φιλόμουσοι?
Τις περισσότερες φορές, ή δεν μπορούν να πληρώσουν το πανάκριβο εισιτήριο, ή δεν βρίσκουν θέση, ή δεν πατάνε σε τέτοιες ατραξιόν …

Όσο για την Ελλάδα , τα πράγματα είναι πιο ξεκαθαρισμένα…
…τα εισιτήρια και οι προσκλήσεις στην πλειοψηφία τους βρίσκονται στις τσέπες μεταχρονολογημένων εραστών της Μπεζεντάκου …

συνεχίζεται ...

MikeG
13/02/2009, 13:56
Βασίλη καλώς ξανάρθες!


:beer: :beer: :beer:

johnnyestia
13/02/2009, 15:20
Ορίστε και ένα βίντεο από το εν λόγω περιστατικό:

http://www.youtube.com/watch?v=hnOPu0_YWhw&feature=related

Από αυτό που ακούω δεν τίθεται θέμα κλασσικής μουσικής. Είναι ο ορισμός της μελωδίας.

sergiosm
13/02/2009, 15:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Από αυτό που ακούω δεν τίθεται θέμα κλασσικής μουσικής. Είναι ο ορισμός της μελωδίας.

ακομα και στο fast forward ...

Akatanomastos
13/02/2009, 16:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis24


Αυτό που δεν ήξερε κανείς ήταν ότι ο συγκεκριμένος μαλάκας ήταν ο Joshua Bell, ένας από τους μεγαλύτερους μαλάκες του κόσμου.
Δύο ημέρες νωρίτερα, ο Joshua Bell τον έπαιξε σε ένα κατάμεστο θέατρο της Βοστώνης και η τιμή ενός κάτω-του-μετρίου εισιτηρίου ήταν 100 δολλάρια. Ο Bell αμοίβεται με περίπου 1000 δολλάρια το λεπτό!!!


με βαση αυτη την ιστορια αλλα και την παρωδια του φιλου, μου ρχετε στο μυαλο η εξης σκεψη

σκεφτειτε μια γυναικα στριπτιζου, ειτε στο κωλαδικο χορευει, ειτε χορευει σε καποιο μετρο/δρομο, θα εχει γυρω της πληθος αντρων.ενω με την τεχνη δεν συμβαινει το ιδιο..

ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ(γνωστο ηδη): Tο μ@@νι ειναι πανω απο την τεχνη :D

gdevelek
13/02/2009, 16:40
το μ@@νί απευθύνεται σε ένστικτα που είναι σύμφυτα με τον - κάθε - άνθρωπο

η τέχνη είναι σπόρος που πιάνει μόνο σε γόνιμο έδαφος, όχι στην πέτρα ή στην άμμο

Uriah Heep
13/02/2009, 16:55
που είμασταν?

Τελικά είναι στη φύση του ανθρώπου. Από αρχαιοτάτων χρόνων…
Ο ανθρωπάκος προσπαθεί ν΄ αντλήσει κύρος επικαλούμενος τη συνεύρεση ή την όποια επαφή του, με τον διάσημο, τον άξιο, στην προκειμένη περίπτωση τον Joshua Bell. Κι ας μη καταλαβαίνει με τι ακριβώς ασχολείται ο κος Bell.

Ας κάνουμε μια πιο ενδελεχή ανάλυση της κατάστασης.
Την επομένη του κοντσέρτου, η κυρία Σεσίλ Τρομπέτα, διηγείται στην άσπονδη φίλη της, κυρία Ντενίζ Καραμπουρέκα, γνωστή κοσμική μπουρούχα, πως τη μάγεψαν οι νότες του βιρτουόζου και πως τον γνώρισε από κοντά στο κοκτέιλ που ακολούθησε, μη παραλείποντας να τονίσει, ότι ήταν γλυκύτατος, προσιτός και πολύ απλός άνθρωπος.
Εδώ είναι που η κυρία Σεσίλ Τρομπέτα, που για να ξεπεράσει την δεύτερή της μεγάλη θηλυκή κρίση, δεν της φτάνουν οι 5 παρατεταγμένες Φιλιππινέζες με ποδίτσες στη σκάλα της μεζονέτας, αλλά προσπαθεί να μεταγγίσει κύρος στο αλλοπαρμένο και πυροβολημένο Εγώ της, επικαλούμενη με υπερηφάνεια την γνωριμία της με τον …γλυκύτατο Joshua.

Καλά που τα ξεκαθάρισε τα πράγματα ο Επίκτητος πριν από 19 αιώνες .
Πούσε μεγάλε Επίκτητε να την βάλεις στη θέση της, λέγοντας …
«Κυρία Σεσίλ, αν είχες πραγματική αξία σαν άνθρωπος, ο γλυκύτατος Joshua θα έπρεπε να υπερηφανεύεται ότι …ήρθε να τον ακούσει η κυρία Τρομπέτα!»

Το θέμα περιπλέκεται συνεχώς, τόσο που δεν θα μπορεί να βγάλει άκρη ούτε ο Βαρεμένος!

συνεχίζεται ...

Uriah Heep
14/02/2009, 14:21
... το θέμα είναι πολύπλοκο και δεν ολοκληρώνεται. Μερικές σκέψεις ακόμα...

Η κλασσική μουσική δεν είναι κάτι το απλό. Και ειδικά αν πρόκειται να αξιολογήσεις τους διάσημους σολίστες, σε συνδυασμό με την ποιότητα των οργάνων τους.
Εδώ δεν συγκρίνουμε ούτε λαχανοντολμάδες αλλά πολίτα από τη Βέφα, ούτε την τελευταία κολλεξιόν μαγιώ του Γιάννη Γαλάτη …

Για να βγάλεις άκρη με τον Joshua Bell και να στηρίξεις την άποψή σου, πρέπει να έχεις λιώσει πολλά βινύλια κλασσικής μουσικής …
Για να μερακλώσει κανείς δε, από τον βιρτουόζο με το stradivarius μέσα στο σταθμό μετρό και να συνειδητοποιήσει τι πραγματικά συμβαίνει, πρέπει τα έργα που παίζει να τα έχεις μελετήσει, σε πάνω από 10 διαφορετικές εκτελέσεις και να είσαι σε θέση να τις αξιολογήσεις τεκμηριωμένα.

«Μπερδεμένα μΕ τα λές ρε μεγάλε!» θα μΕ πεις.
«Σωματότυπο μπορείς να χτίσεις εύκολα, με λίγη δίαιτα και γυμναστική …
…πνευματότυπο, μάγκα μου, δεν χτίζεις ούτε με τα φράγκα, ούτε συνημμένος ταις παλλακαίς της πασσαρέλας με τις επισκέψεις στις Όπερες, ούτε με προσκλήσεις στις πρώτες σειρές του βιότοπου των λαμογίων του real estate» θα σΕ πω.

Και καταλήγω στο ότι …

… ο κόσμος έχει φτάσει σε συλλογικό παραλήρημα, προσδίδοντας αποθεωτική αξία σε πράγματα που δεν μπορεί να εκτιμήσει!

Ή μάλλον δεν καταλήγω!
Γιατί άμα σκεφτώ τι γράφει στο βιβλίο του, «Φάκελλος Κ» ο Ούγγρος νομπελίστας λογοτεχνίας Ίμρε Κέρτες, τιμώντας την άγνοια και την ελλειμματικότητα των ανθρώπων, θα μπερδευτούμε ακόμα περισσότερο.
Και λέει ο Ίμρε …
«Δεν ξέρω τι είναι αλήθεια. Δεν ξέρω αν είναι δικό μου καθήκον να το ξέρω. Ο καλλιτέχνης που νομίζει ότι κατέχει την αλήθεια είναι κακός καλλιτέχνης»
Και συνεχίζει ο μάγκας…
«Η αντικειμενική πραγματικότητα ΔΕΝ υπάρχει ανεξάρτητα από μας, αλλά υπάρχει μόνο έτσι όπως είναι σε θέση ο καθένας μας να την φανταστεί. Υπό τις δεδομένες συνθήκες του χώρου, του χρόνου και των αιτιωδών συνεξαρτήσεων»
Και μας προβληματίζει ακόμα περισσότερο λέγοντας …
«όποιος εν γένει έχει δίκιο, δεν έχει δίκιο. Τίποτα δεν είναι πιο θλιβερό από το να έχεις το δίκιο με το μέρος σου»!

Σίγουρα υπάρχει και ανθρωπολογικό ενδιαφέρον στην υπόθεση.
Το μικρό ποσοστό των φιλόμουσων υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, πρόκειται να τεθεί υπό την αιγίδα της WWF, ως είδος που τελεί υπό σαφή εξαφάνιση.

Το ανθρωπολογικό ενδιαφέρον έγκειται στο ασύλληπτο μέγεθος, της γιαλαντζί φιλόμουσης ταξιανθίας, που μέσα σ΄ένα παραλήρημα καλλιτεχνικού πανθεϊσμού, θα δεχόταν να καταπιεί μέχρι λύματα χημικής τουαλέτας Πακιστανικού πλοίου, προκειμένου να αποκτήσει πρόσκληση ή εισιτήριο σε καλή σειρά σε κάποιο κοντσέρτο διάσημου σολίστα!

Και το χειρότερο? Χωρίς να μπορεί να αντιληφθεί το επίπεδό του σολίστα!

Οι παλαιότεροι θα θυμούνται το κοντσέρτο του Σβιατοσλάβ Ρίχτερ στην Αθήνα. Ο άνθρωπος τα πήρε στο κρανίο, γιατί πάνω σε μουσικές παύσεις διάφοροι ηλίθιοι χειροκροτούσαν, με πρώτους-πρώτους κάτι ανθρωποειδή στις πρώτες σειρές, του τότε υπουργικού συμβουλίου. Προφανώς θα βαρέθηκαν και χαιρόντουσαν που τέλειωναν τα κομμάτια, προσποιούμενοι τους μεταρσιωμένους πολλαπλών βιάγκρα εραστές της κλασσικής μουσικής. Για τέτοια ξεφτίλα μιλάμε!

Ο Γούντι Άλεν τόπιασε το θέμα, λέγοντας ..."είναι σαν να προσπαθείς να μάθεις σολφέζ σ΄ένα γουρούνι. Δεν είναι μόνο ότι δεν μαθαίνει, αλλά επιπλέον στεναχωριέται και το γουρούνι".

Αυτά τα ολίγα προς ζύμωσιν...



Καλές μπύρες

:beer: :beer: :beer:

stefanos
14/02/2009, 18:00
Ναι μουσική παιδεία δεν υπάρχει.
Αλλά χρειάζεται μουσική παιδεία για να σταθείς ένα λεπτό όταν ακούς μια ωραία φαντάζομαι μελωδία?
Το κακομαθημένο απο τον ozzy αυτί δεν μπορεί να αναγνωρίσει την κλασική μουσική?
ή όταν πάμε στη δουλειά μας έχουμε σβήσει τον εγκέφαλο και δεν μας νοιάζει τίποτα, στο βαθμό να τραβολογάμε τα παιδειά μας που γεμίζουν την ram τους σταματώντας και παρατηρώντας το οτιδήποτε?

Akatanomastos
14/02/2009, 18:58
αν δεν υπηρχαν αυτοι που δηθεν γουσταρουν την τεχνη
πολλοι μεγαλοι καλλιτεχνες δεν θα χαν λεφτα να κανουν τεχνη και θα γινοντουσαν κατι αλλο με αποτελεσμα να μην εχουμε αριστουργηματα..
(διευκρινηση: δεν μιλαω για αυτους που εχουν χεστει στο ταλληρο, σε αυτην την περιπτωση ανατρεχουμε στο κειμενο τoυ Uriah Heep)

gdevelek
14/02/2009, 19:15
έχοντας δει το βίδεο ένα δεύτερο και τελευταίο σχόλιο:

το κομμάτι που διάλεξε να παίξει ο Μπελ ήταν δύσκολο, για ειδικά γούστα, αν είχε παίξει κάτι σαν το παρακάτω, αποκλείεται να μην είχαν σταματήσει δεκάδες, παθαίνοντας πλάκα από αυτό που θα άκουγαν

http://www.youtube.com/watch?v=fijI_fyRwik

menos
15/02/2009, 10:25
Βγαλτε τωρα αυτον τον αξιολογο βιολιστη που δημιουργει πανδεσια ηχων με το βιολι του σε ενα μετρο, και στην θεση του βαλετε αυτο το μαραφετι της εταιριας TOYOTA που δουλευει με μπαταριες να δειτε τι εχει να συμβει απο την απηχηση του κοσμου!! :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=EzjkBwZtxp4

p@nos
15/02/2009, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από menos
Βγαλτε τωρα αυτον τον αξιολογο βιολιστη που δημιουργει πανδεσια ηχων με το βιολι του σε ενα μετρο, και στην θεση του βαλετε αυτο το μαραφετι της εταιριας TOYOTA που δουλευει με μπαταριες να δειτε τι εχει να συμβει απο την απηχηση του κοσμου!! :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=EzjkBwZtxp4


entaξει, τωρα το μαμησες...

αυτο ειναι ενα τρομερο επιτευμα της μηχανικης και της ευφυιας του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, και εσυ το περιγραφεις σα να ειναι μιξερακι του καφε...

τεσπα τι να πω...
:sick:

edit:ημουν λιγο επιθετικος τωρα που το ξαναδιαβαζω:blush:

menos
15/02/2009, 17:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
edit:ημουν λιγο επιθετικος τωρα που το ξαναδιαβαζω:blush:

All is good panos :D
Εχω γνωρισει πολυ χειροτερες κατακραυγες στις αποψεις μου :beer:

gcrook
15/02/2009, 19:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από menos


http://www.youtube.com/watch?v=EzjkBwZtxp4

Μου θυμισες (με εναν πολυ περιεργο τροπο) ενα σχετικα παλιο περιστατικο απο οταν αγορασα την πρωτη μου fender.

Ενας παλιος κιθαριστας αυθεντικος ανθρωπος μεχρι το μεδουλι που τοτε μου εκανε αγγλικα, ηταν ο πρωτος που την δοκιμασε.Μου ειπε.
"Για πρωτη κιθαρα ειναι μια χαρα.Το μπρατσο της δεν ειναι το καλυτερο αλλα βγαζει πιο γλυκο ηχο απ'οτι περιμενα.Μαλλον εχει ποτισει καμποσο ιδρωτα το μπρατσο ολα αυτα τα χρονια" .

Νομιζω λοιπον οτι και το τελειοτερο ρομποτ δεν μπορει να δωσει υποσταση σε κατι οργανικο. :beer: