View Full Version : ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ
COASTGUARD
26/04/2007, 21:18
ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΟΥΣ ..ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΟΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ
..ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ DL 650ABS ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΑ 60 ΕΩΣ ΤΑ 70 Km/h (ουτε σε μικροτερη αλλα ουτε σε μεγαλυτερη ταχυτητα το παρουσιαζει) ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΝΤΟΝΟ ΜΕ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ..ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΤΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΦΥΣΙΚΑ ...
..ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΚΑΝΑ (παρατηροντας μαλιστα οτι στον τροχο μπροστα δεν υπηρχε "μολυβι")
...ΜΕ ΖΥΓΟΖΤΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ..ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΙΣΘΗΤΟ (στο ιδιο ευρος ταχυτητας)
..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΩ ΣΧΕΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ? ..... ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΡΟΧΟΣ ΓΕΜΙΣΕ ΜΟΛΥΒΙΑ (κατα την δικη μου βεβαια εμπειρια απο αλλες μηχανες που ειχα οπου και ουδεποτε ειχα τετειο μπροστινο τροχο ):confused: ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΣΑΡΚΑ ΜΟΥ..ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΑΠΟ ΒΑΡΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΤΩΝ 50 ΚΑΙ 45 ΓΡΑΜΜΑΡΙΩΝ...ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ 95 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ
..ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΜΑΡΤΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΑΝ ΜΟΙΡΑΖΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ..... ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ
86027
kiriakost
26/04/2007, 21:58
Δεν βλέπω πιο είναι το πρόβλημα !! έκτος εαν αναρωτιέσαι , εάν η ζάντα σου είναι στραβή ?
Ναι είναι , ελαφρώς παραμορφωμένη ( Καβάλημα πεζοδρομίου είναι η αιτία ) .
Η διόρθωση εφόσον έγινε με τα μολύβια και πέτυχε , σημαίνει οτι η παραμόρφωση είναι μικρή.
Το φαινόμενο αυτό, " ελαφρώς παραμορφωμένη " είναι κάτι που συμβαίνει ακόμα και στα καλύτερα σπίτια . :)
COASTGUARD
26/04/2007, 22:07
ΕΓΙΝΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.. ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ
pissaman
26/04/2007, 23:03
Αυτό που βλέπω εγώ δεν είναι σωστό!
Ο εμπρός τροχός όταν χρειαστεί πάνω από 35γρ πρέπει να βγει το λάστιχο να τοποθετηθεί 90μοίρες διαφορετικά και να ξαναγίνει ζυγοστάθμιση!
Να σου δώσω να καταλάβεις, στον πίσω τροχό, το ίδιο όριο είναι 65γρ!
Ίσως θα έπρεπε να την πας για ίσιωμα αν είναι στραβή, ή να αλλάξεις θέση στο λάστιχο ή ίσως να αλλάξεις λάστιχο!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙς ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟΣ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΚΑΝΕ ΤΟ ΕΞΗς.
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΤΟΝ.
ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ ΣΤΟ ΦΤΕΡΟ ΣΤΟ ΥΨΟς ΤΟΥ ΧΕΙΛΟΥς ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ ΚΑΘΕΤΑ ΠΡΟς ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟς. ΟΠΩς ΓΥΡΝΑΕΙ Ο ΤΡΟΧΟς ΘΑ ΔΕΙς ΤΟ ΧΕΙΛΟς ΝΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΒΑΛ Η ΣΤΕΦΑΝΗ Η ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΒΗ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΠΕΔΟΣ).
ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ (ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ ΑΠΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΞΟΓΚΩΜΑ ΚΛΠ Η ΑΠΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΙΘΑΝΟ ΓΙΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ.)
kiriakost
27/04/2007, 00:53
Για μισό λεπτό ρε παιδιά , ο άνθρωπος το πηγε σε επαγγελματία και του έκανε τη δουλειά , άμα ήταν το λάστιχο προβληματικό δεν θα το έβλεπε ? δεν θα του το έλεγε ?
pissaman
27/04/2007, 07:53
Πιθανώς ναι, πιθανώς όχι!
Πως μπορείς να εξηγήσεις ότι του έβαλε 95 γραμμάρια όμως? Και μάλιστα απέναντι τα μισά από τα άλλα μισά?
costas81
27/04/2007, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από pissaman
Πιθανώς ναι, πιθανώς όχι!
Πως μπορείς να εξηγήσεις ότι του έβαλε 95 γραμμάρια όμως? Και μάλιστα απέναντι τα μισά από τα άλλα μισά?
πες τα ρε χρήστο!!!
ούτε στα αυτοκίνητα δεν βάζουν τόσα βαράκια!!
δεν θα χε όρεξη να βγάλει και να βάλει πάλι το λάστιχο και λεει έλα μωρε πάρε δυο βαράκια και είμαστε οκ!!
:winka:
COASTGUARD
27/04/2007, 15:55
ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΦΙΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ (που δυστυχως δεν εχει μηχανημα ζυγοσταθμισης ωστε να κανουμε τον ελεγχο) ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΛΟΓΙΚΟ
..ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΡΑΒΗ Η ΖΑΝΤΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΟΣΟ ΑΥΞΑΝΟΤΑΝ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ
...ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ (μαλιστα μου ανεφερε τις μαρκες αλλα δεν τις συγκρατησα) ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΦΑΔΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΖΑΝΤΑ
..ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ (σε αυτην την περιπτωση ανηκω) ΕΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΒΑΡΗ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ (ελπιζω να γινω κατανοητος στην περιγραφη μου....το περιγραφει καλυτερα παραπανω και ο φιλος PISSAMAN)
...ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΒΑΡΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑ 90 ΜΟΙΡΕΣ
...ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ 4 ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ............ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΒΑΡΩΝ ΣΤΟ ΤΡΟΧΟ
....ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΧΑ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ...ΣΑΝ ΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
...ΝΕΟΤΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΗΤΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑ
....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ
kiriakost
27/04/2007, 21:06
Θα πω δυο τελευταία λόγια , σκεπτόμενος με γνώμονα την λογική , κανένα ελαστικό δεν ειναι τόσο μπαρούφα , που να επηρεάζει την σταθερότητα , ακόμα και εάν δεν είναι τοποθετημένο, ακολουθώντας στο έπακρο, την κατασκευαστική οδηγία τοποθέτησης.
Εαν ενα ελαστικό είναι τραυματισμένο ή ήταν αποθηκευμένο με απαράδεκτο τρόπο και στράβωσε , σίγουρα είναι απαράδεκτο προς χρήση, και πρέπει να επιστραφεί προς αντικατάσταση .
Εαν ολόκληρη η μηχανή, ήταν με ξεφούσκωτο λάστιχο , και αποθηκευμένη σε γκαράζ για εφτά μήνες , και έπειτα επωλήθη, θέλει μπουνιές και κλωτσιές το πρώην αφεντικό της !!
Εαν η ζάντα όπως είπα και στη αρχή , με μισό ξεφούσκωτο λάστιχο , καβαλούσε πεζοδρόμια , και πάλι, το πρώην αφεντικό της, χρειάζεται κάμποσες , μπουνιές και κλωτσιές, διότι δεν πρόσεχε την μηχανή του , διότι είχε σκοπό να την πουλήσει .
Κάποιος έκανε ζημιά στον τροχό ή το ελαστικό , και επειδή μπορεί να το έκανες και εσύ , ίσως άθελα σου, θα αφήσω, να βγάλει απόφαση η δικαιοσύνη , εγώ θα πάω για φραπεδάκι . :smokin:
COASTGUARD
27/04/2007, 21:54
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΚΑΣΩ ...ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ....ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΠΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ
...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΕΜΕΙ ΠΙΑ... ΚΟΝΤΕΥΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ... ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΧΕΙ Η SUZUKI ΤΑ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.....ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΤΡΕΜΟΥΛΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ..ΣΚΕΛΕΤΟΥΣ..ΡΟΥΛΕΜΑΝ...ΖΑΝΤΕΣ....ΒΑΛΤΑ ΟΛΑ ΕΚΕΙ
...ΜΙΑ ΧΑΡΑ ...ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ
kiriakost
27/04/2007, 22:45
Αρχηγέ έτσι σε θέλω, άνετο , ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΆ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ !!!
:a016: :a023:
Πολλά μαμίσια ελαστικά τραβάνε ζόρια, το έχουμε συζητήσει και παλιότερα κάπου.
Anyway..παιδιά περιμένετε.. :wacko:
..έρχομαι και 'γω!! :a2:
COASTGUARD
29/04/2007, 19:59
να γραφω με μικρα βρε παιδια κανενα προβλημα ..ιδιος κοπος ειναι
...αντε μαζευτητε κι ελατε κρητη για καφεδες...πολλους...μα παρα πολλους
...."απο καφεδες σε καφεδες θα γυρναω...απο καφεδες σε καφεδες θα γυρναω"
(ως αντικατασταση του στιχου "απο καναρα σε καναρα")
....εχει και καναρες οποτε να ερθετε μονοσελοι
kiriakost
29/04/2007, 21:02
Για κάτσε ρε μεγάλε :lol:
Πόσες τσικουδιές είχε καταναλώσει ο μάστορας που έκανε την ζυγοστάθμιση ??
Πάλι καλά που δεν σου έβαλε δυο - τρία κιλά μολύβια, για να πατάει καλύτερα .. :rotflmao: :rotflmao:
Καλησπέρα!
Τοποθετήθηκαν ΒΑΡΙΔΙΑ ΕΜΠΡΟΣ =50gr _ΒΑΡΙΔΙΑ ΠΙΣΩ = 45gr
Τα εμπρός μου φαίνονται πολλά!!!!
( χωρίς όμως να κουναει η να έχει κάποια παράξενη συμπεριφορά ισα ισα που βελτιώθηκε από τα προηγούμενα)
Να το ξανάπαω για ζυγοστάθμιση?
motoexelixis
05/05/2016, 12:53
οχι να πας για αλλα λαστιχα η για ισιωμα στις ζαντες σου
SHOOTER045
05/05/2016, 17:59
Ξεφουσκωσε τσ λάστιχα
Περιστρεψε τα πανω στην ζάντα κατά το ημιση κάνε ζυγοστάθμιση αν δεν σ αρέσει κάνε ολόκληρη περιστροφή.
Δηλαδή 180μοιρες απο την αρχική αν παλι θέλει τοσα βαρίδια κάτι παιζει με το λάστιχο.
Το έχω δει με τα μάτια μου και στην Ρένα που είχα και στο Subaru
Ευχαριστώ για την συμβουλή σου φίλε motoexelixis & SHOOTER045
τό αναφέρει και ο φίλος pissaman πριν 9 χρονια σε μια παρομοια περιπτωση στο 1 ποστ!!!!!!!!
Αυτό που βλέπω εγώ δεν είναι σωστό!
Ο εμπρός τροχός όταν χρειαστεί πάνω από 35γρ πρέπει να βγει το λάστιχο να τοποθετηθεί 90μοίρες διαφορετικά και να ξαναγίνει ζυγοστάθμιση!...........
Απλώς είμαι σε δίλλημα έκατσε μια χαρά γιατί να το πειράξω?
( όχι μόνο δεν κοσκινίζει αλλά η συμπεριφορά έχει βελτιωθεί ………..)
Ο λαστιχας από την αρχή είπε κάνε καμιά 100χλμ και φερτα να το ξαναζυγοσταθμησουμε!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.