PDA

View Full Version : Τι μηχανή να πάρω?



ermiss
01/05/2007, 00:00
Χαίρεται.

Καταρχήν καλώς σας βρήκα και καλώς ήρθα στην παρέα σας.

Θέλω την γνώμη σας σε ένα πολύ απλό και συνηθισμένο πρόβλημα

Τι μηχανή να πάρω?

Και γιατί ρωτάω? Βασικά έχω μερικούς ενδοιασμούς και πολύ μα πολύ άγνοια.

Κυκλοφορώ με ένα παπάκι, βολικό για τους καλοκαιρινούς μήνες και συνοδευτικό του αυτοκινήτου, αλλά λέω να κάνε ένα βήμα παραπάνω.

Θέλω μια μηχανή, που να μου καλύψει τις ανάγκες μεταφοράς εντός αλλά να είναι και ένα εργαλείο διασκέδασης, να γουστάρω δηλαδή να την βγάλω βόλτα εκτός πόλης(επαρχία μένω δεν πνίγομαι κιόλας)

Και ναι είναι μερικές δεκάδες οι πιθανές επιλογές και δεν είμαι και αρκετά σαφής.

Βασικά είμαι 30 ετών(άσχετο) αλλά μικρόσωμος, δηλαδή μέτριο ύψος(1,70) αλλά αδύνατος (60 κιλά) και όπως συνεπάγεται και αδύναμος (σαν αγγελία για γνωριμία ακούγεται, αλλά τεσπά)

Και θέλω μία μηχανή που να μπορεί να ρουφάει χιλιόμετρα, δηλαδή η συνηθισμένη εκτός πόλης απόσταση είναι 100-150 xlm και επειδή τα κάνω 1-2 φορές το μήνα θέλω να τα βγάζω άνετα, όχι απαραίτητα γρήγορα, δεν ψάχνω για τελικές 200+, θέλω άνετη οδήγηση.

Επίσης θέλω καλή συμπεριφορά εντός πόλης, μην φτάσω να έχω και παπί και αμάξι και μηχανή. Ένα εύχρηστο εργαλείο δηλαδή και εύκολη εντός, σίγουρα δεν ψάχνω την ευελιξία του παπιού το ξέρω αυτό. Αλλά θέλω να αποφύγω κάτι ογκώδης.

Θα ήθελα να είναι και λίγο off, δεν θα κάνω Trecking με την μηχανή αλλά να μην φοβάμαι να την βάλω στο χώμα ή να καβαλήσω πεζοδρόμια.


Και το σημαντικότερο όλων είναι ότι να μπορώ να την ελέγχω ακόμα και όταν έχω πίσω την κοπέλα μου. Καθότι είπαμε είμαι και λίγο αδύναμος...(μην μου πείτε να κάνω βάρη ή να πάρω κιλά, ευχαρίστως να πάρω όσα σας περισσεύουν :lol: :lol: ) Ελαφριά και χαμηλή κατά προτίμηση.