View Full Version : ΤΑ 600αρια
δεν ηξερα που να βαλω το θεμα και οντας σιγουρος οτι καπου εδω θα κατεληγε στο τελος, το ποσταρω στις διαμαχες.
ο προβληματισμος μου λοιπον ειναι ο εξης:
φετος στην εκθεση μοτοσυκλετας η triumph δεν ηταν πουθενα, παρολο που αλλαξε τον τιγρη και επιτελους μοιαζει με μηχανακι αυτο το πραμα.
πηρα αφορμη λοπιπον για να γραψω απο 2 περιοδικα μοτοσυκλετας οπου δινουνε συγκριτικα στα 600 και βγαζουν καλυτερο στην κατηγορια το 675.
πως γινεται στα 600 μεχρι περυσι να ειναι ισοπεδωτικοι οι ιαπωνες και ξαφνικα να ερχεται απο το πουθενα το triumph και να το δινουνε καλυτερο 600αρι????
τοσο πολυ δουλεψανε οι αγγλοι η τοσο πολυ πεσανε οι ιαπωνες???
και γιατι δεν εχει στους αγωνες τη θεση που του <<αξιζει>>???
και γιατι ενω οι αγγλοι εχουνε αυτη τη στιγμη το καλυτερο 600 και κανανε και την αλλαγη στον τιγρη δεν ηταν στην εκθεση????
απλα αναρωτιεμαι...
:wave2:
καλυτερο ηταν και παλι το 675.
οι αγωνες με τις μοτο δρομου δεν εχουνε καμια σχέση..
το τι κανει στην Ελλάδα η εταιρία παλι καμια σχέση με το γιατι ενα μηχανακι ειναι καλο η οχι.
επίσης στους αγωνες δε ξέρω καν αν εχει δικαιωμα να παρει μερος με τα παραπάνω κυβικά.
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
απλα αναρωτιεμαι...:wave2:
Κοίτα να δεις όμορφε..:hypnotize
Ή θα αναρωτιέσαι και θα το βάζεις στους Προβληματισμούς ή θα λες γ@μιούνται οι Άγγλοι και θα το αφήνεις στις Διαμάχες !!! :D
super_toto
03/05/2007, 15:10
Σωστά τα λές και εγώ απόρρησα που δεν είδα περίπτερο στην έκθεση. Όσο για τα άλλα που λές δεν γνωρίζω τις απαντήσεις όμως ποτέ δεν εμπιστεύομαι τα reviews από τα περιοδικά.
Δεν γράφουν ποτέ αντικειμενικά, είτε γιατί απλά είναι χρωματισμένοι όπως όλοι μας είτε γιατί κάνουν μια μικρή εκδούλευση και αυτοί :ninja:
el_hymador
03/05/2007, 15:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
δεν ηξερα που να βαλω το θεμα και οντας σιγουρος οτι καπου εδω θα κατεληγε στο τελος, το ποσταρω στις διαμαχες.
ο προβληματισμος μου λοιπον ειναι ο εξης:
φετος στην εκθεση μοτοσυκλετας η triumph δεν ηταν πουθενα, παρολο που αλλαξε τον τιγρη και επιτελους μοιαζει με μηχανακι αυτο το πραμα.
πηρα αφορμη λοπιπον για να γραψω απο 2 περιοδικα μοτοσυκλετας οπου δινουνε συγκριτικα στα 600 και βγαζουν καλυτερο στην κατηγορια το 675.
πως γινεται στα 600 μεχρι περυσι να ειναι ισοπεδωτικοι οι ιαπωνες και ξαφνικα να ερχεται απο το πουθενα το triumph και να το δινουνε καλυτερο 600αρι????
τοσο πολυ δουλεψανε οι αγγλοι η τοσο πολυ πεσανε οι ιαπωνες???
και γιατι δεν εχει στους αγωνες τη θεση που του <<αξιζει>>???
και γιατι ενω οι αγγλοι εχουνε αυτη τη στιγμη το καλυτερο 600 και κανανε και την αλλαγη στον τιγρη δεν ηταν στην εκθεση????
απλα αναρωτιεμαι...
:wave2:
τι αναρωτιεσαι ρε συ?
αφου εισαι τριδιαπασωνικος καραγα...:lol:
να αναρωτηθω και εγω....?
Γιατι εχουν βγει ενα σκασμο εκδοσεις του FZ ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ή θα αναρωτιέσαι και θα το βάζεις στους Προβληματισμούς
μπα? !! ;)
el_hymador
03/05/2007, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
δεν ηξερα που να βαλω το θεμα και οντας σιγουρος οτι καπου εδω θα κατεληγε στο τελος, το ποσταρω στις διαμαχες.
ο προβληματισμος μου λοιπον ειναι ο εξης:
φετος στην εκθεση μοτοσυκλετας η triumph δεν ηταν πουθενα, παρολο που αλλαξε τον τιγρη και επιτελους μοιαζει με μηχανακι αυτο το πραμα.
πηρα αφορμη λοπιπον για να γραψω απο 2 περιοδικα μοτοσυκλετας οπου δινουνε συγκριτικα στα 600 και βγαζουν καλυτερο στην κατηγορια το 675.
πως γινεται στα 600 μεχρι περυσι να ειναι ισοπεδωτικοι οι ιαπωνες και ξαφνικα να ερχεται απο το πουθενα το triumph και να το δινουνε καλυτερο 600αρι????
τοσο πολυ δουλεψανε οι αγγλοι η τοσο πολυ πεσανε οι ιαπωνες???
και γιατι δεν εχει στους αγωνες τη θεση που του <<αξιζει>>???
και γιατι ενω οι αγγλοι εχουνε αυτη τη στιγμη το καλυτερο 600 και κανανε και την αλλαγη στον τιγρη δεν ηταν στην εκθεση????
απλα αναρωτιεμαι...
:wave2:
τι αναρωτιεσαι ρε συ?
αφου εσαι διαπασωνικος καργα...:lol:
να αναρωτηθω και εγω?
γιατι το fz6 το βγαλαν με 76 αλογα? ε? μηπως ειναι ψοφιμι χαμηλα? ε? ε? ...μηπως σε λιγο καιρο θα ακολουθησει και το fz1? ε?:lol: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κοίτα να δεις όμορφε..:hypnotize
Ή θα αναρωτιέσαι και θα το βάζεις στους Προβληματισμούς ή θα λες γ@μιούνται οι Άγγλοι και θα το αφήνεις στις Διαμάχες !!! :D
ΣΟΡΡΥ παλιανθρωπε.............
ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
επίσης στους αγωνες δε ξέρω καν αν εχει δικαιωμα να παρει μερος με τα παραπάνω κυβικά.
Στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, συμμετέχει κανονικά καθώς είναι 3κύλινδρο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
μπα? !! ;)
Τι "μπα" ρε χαραμοφάη ??:D
(ούτε το ένσημό σου δεν έβγαλες σήμερα...) :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, συμμετέχει κανονικά καθώς είναι 3κύλινδρο. μαλιστα..
αν ειχε αναβατη τον Μπουστα..θα νικαγε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
καλυτερο ηταν και παλι το 675.
οι αγωνες με τις μοτο δρομου δεν εχουνε καμια σχέση..
το τι κανει στην Ελλάδα η εταιρία παλι καμια σχέση με το γιατι ενα μηχανακι ειναι καλο η οχι.
επίσης στους αγωνες δε ξέρω καν αν εχει δικαιωμα να παρει μερος με τα παραπάνω κυβικά.
περυσι εχω μια αισθηση οτι με την τεχνολογια που ειχε αναπτυξει η yamaha και η suzuki ητανε πολυ πιο μπροστα απο το 675
οσο για την ελλαδα...ητανε στην ελλαδα που απουσιασε η ηλιοφιλ και ελληνικα τα περιοδικα που εδωσαν το 675 ως καλυτερο...
οσο για τους αγωνες....το ιδιο ισχυε και με την καβα και το 636???δεν ειχε δικαιωμα συμμετοχης στους αγωνες?
vassilis88
03/05/2007, 15:24
ειναι ελαφρυ κ ο κινητηρας συνδυαζει την ευστροφια των ι4 με τη ροπη χαμηλα του βε2.
χρυση τομη δλδ ε?
σε οτι συγκριτικο εχω δει παντα γραφει τους ταχυτερους γυρους.
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
τι αναρωτιεσαι ρε συ?
αφου εσαι διαπασωνικος καργα...:lol:
να αναρωτηθω και εγω?
γιατι το fz6 το βγαλαν με 76 αλογα? ε? μηπως ειναι ψοφιμι χαμηλα? ε? ε? ...μηπως σε λιγο καιρο θα ακολουθησει και το fz1? ε?:lol: :wave2:
γιατι μαθανε οτι γαμαει και το θελει και η κουλη μαρια.
παρε τα μπουρδελα σου και αντε στο γκρεμο !!!!!!!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
περυσι εχω μια αισθηση οτι με την τεχνολογια που ειχε αναπτυξει η yamaha και η suzuki ητανε πολυ πιο μπροστα απο το 675
οσο για την ελλαδα...ητανε στην ελλαδα που απουσιασε η ηλιοφιλ και ελληνικα τα περιοδικα που εδωσαν το 675 ως καλυτερο...
οσο για τους αγωνες....το ιδιο ισχυε και με την καβα και το 636???δεν ειχε δικαιωμα συμμετοχης στους αγωνες? πρωτο περσι βγηκε απο το μαστερ οφ μπαικ τεστ που γινεται με οοοοοοοολα τα περιοδικα του κοσμου κτλ...με ιδια λαστιχα ..
κτλ.
στους αγωνας η καβα εχει 599 cm οχι 636..
τεχνολογια και παπαρια μαντολες λεω εγω.
καλυτερο και χειρότερο..
οτι διαλεξει ο καθενας ειναι το καλυτερο.
σιγα τις διαφορες.
dirtbird
03/05/2007, 15:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, συμμετέχει κανονικά καθώς είναι 3κύλινδρο.
Tι να πούμε εγώ και ο Juls που αντιμετωπίζουμε μηχανάκια με σχεδόν διπλάσιο κυβισμό και ας έχουμε τα μισά τους χρόν(οι)α...... :rolleyes: :rolleyes: :cool:
dirtbird
03/05/2007, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Tι να πούμε εγώ και ο Juls που αντιμετωπίζουμε μηχανάκια με σχεδόν διπλάσιο κυβισμό και ας έχουμε τα μισά τους χρόν(οι)α...... :rolleyes: :rolleyes: :cool:
φτου ρε @324τη μου ....
προβληματισμός μου βγήκε....:a11: :a11:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
πρωτο περσι βγηκε απο το μαστερ οφ μπαικ τεστ που γινεται με οοοοοοοολα τα περιοδικα του κοσμου κτλ...με ιδια λαστιχα ..
κτλ.
στους αγωνας η καβα εχει 599 cm οχι 636..
τεχνολογια και παπαρια μαντολες λεω εγω.
καλυτερο και χειρότερο..
οτι διαλεξει ο καθενας ειναι το καλυτερο.
σιγα τις διαφορες.
βρε εγω μαζι σου αλλα δεν ειναι εντυπωσιακο οτι εχεις λεει και καλα το κορυφαιο 600αρι, αλλαζεις και το tiger και παρ ολα αυτα δεν εισαι στην εκθεση??????
και καπακι συγκριτικα και το 675 ειναι καλυτερο !!!!!!!!!!???????????
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
μαλιστα..
αν ειχε αναβατη τον Μπουστα..θα νικαγε?
Ο Μπουστας και με DT200 θα νίκαγε
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
πρωτο περσι βγηκε απο το μαστερ οφ μπαικ τεστ που γινεται με οοοοοοοολα τα περιοδικα του κοσμου κτλ...με ιδια λαστιχα ..
2ο βγήκε..... 1ο το Mille :smokin: , 2o to 675, και 3o το ΖΧ10.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Tι να πούμε εγώ και ο Juls που αντιμετωπίζουμε μηχανάκια με σχεδόν διπλάσιο κυβισμό και ας έχουμε τα μισά τους χρόν(οι)α...... :rolleyes: :rolleyes: :cool:
Κοίτα ρε που θα μας την βγούνε οι Open ...:D
Τι αναλογία κιλών (όχι δικών σας) ανά ίππο έχετε ???
vassilis88
03/05/2007, 15:32
ε στα ss λεει.ειναι 2 συνεχεις χρονιες πρωτο.κ θα μεινει κ για καιρο ακομα!:smokin:
για τους αγωνες..
αφου οι κανονισμοι λενε 600 για τα 4κ, 750 για τα 2κ τοτε λογικο ειναι τα 3κ να πεφτουν στη μεση..δλδ 675..
dirtbird
03/05/2007, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Ο Μπουστας και με DT200 θα νίκαγε
2ο βγήκε..... 1ο το Mille :smokin: , 2o to 675, και 3o το ΖΧ10.
:wave2:
τα υπόλοιπα 2 τα αναφέρεις για να υπογραμμίσεις την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων? :smilea: :smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
τα υπόλοιπα 2 τα αναφέρεις για να υπογραμμίσεις την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων? :smilea: :smilea:
Η στρατευμένη δημοσιογραφία, δεν χρειάζεται δεκανίκια απο αδαείς τραπεζογιακάδες φίλτατε. Τα καταφέρνει μόνη της.
BTW στο φετινό «διαγωνισμό» των περιοδικών, το Mille ήρθε τελευταίο. Και προτελευταίο το Agusta 311....
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Η στρατευμένη δημοσιογραφία, δεν χρειάζεται δεκανίκια απο αδαής τραπεζογιακάδες φίλτατε. Τα καταφέρνει μόνη της.
BTW στο φετινό «διαγωνισμό» των περιοδικών, το Mille ήρθε τελευταίο. Και προτελευταίο το Agusta 311....
:wave2:
τώρα δηλαδίς εσείς ψάχνετε να βρείτε αντικειμενικότητα σε αυτα που γράφουν τα περιοδικά? :confused:
μπήκε ο πρώτος έγραψε κάτι για τα αγγλικά μοτοσακό...
στην ουσία παρεξηγήθηκε που για τις 43 εκδόσεις του fazer δε γράφτηκε τίποτα και θα ασχολιόμαστε μαζί του? :confused: :confused:
και σας είχα για σοβαρούς ανθρώπους... δεν
:D :D :D :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
στην ουσία παρεξηγήθηκε που για τις 43 εκδόσεις του fazer δε γράφτηκε τίποτα και θα ασχολιόμαστε μαζί του?
Sorry..... :blush: :blush: TROOPERRRRR!!!!! Το Fazer μια χαρά μηχανάκι είναι ρε!!!
el_hymador
03/05/2007, 15:47
Γιωργο τα περιοδικα ειναι γ.τ.π....
επι χρονια αγοραζα τα δυο μεγαλυτερης κυκλοφοριας απο αυτα και τελικα, εχω διαπιστωσει το εξης :
Το μηχανακι που ηταν θεϊκο την μια χρονια (γιατι ηταν φρεσκο και επρεπε να πουλησει...), την επομενη χρονια εχει ενα καρο μελανα σημεια (γιατι βγηκε αλλο καινουργιο που πρεπει να πουλησει...) ...και δεν εννοω υστερει σε συγκριση με το καινουργιο , αλλα γενικοτερα...
αποψη μου ειναι και την λεω ....αν καποιος θελει τεκμηριωση υπαρχουν δεκαδες παραδειγματα
οποτε τι βγαζουν τα περιοδικα πρωτο , δευτερο και τριτο δεν με ενδιαφερει καθολου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
τώρα δηλαδίς εσείς ψάχνετε να βρείτε αντικειμενικότητα σε αυτα που γράφουν τα περιοδικά? :confused:
μπήκε ο πρώτος έγραψε κάτι για τα αγγλικά μοτοσακό...
στην ουσία παρεξηγήθηκε που για τις 43 εκδόσεις του fazer δε γράφτηκε τίποτα και θα ασχολιόμαστε μαζί του? :confused: :confused:
και σας είχα για σοβαρούς ανθρώπους... δεν
:D :D :D :evil: :evil:
αλλο η πουτσα και αλλο η βουρτσα τασο παιδι μου.
δεν μιλησα για συγκριτικο σε στριτ μηχανακια.
μιλησα για το 675 και την κατηγορια του που ειναι τα ss 600.
ασχολεισου εκει με τα 37 μουλαρια που σου δωσε ο σαρακακης να παιζεις και με τους προβληματισμους σου και ασε εμας να μαλακιζομεθα με τα ελληνικα περιοδικα και τα αγγλικα μοτοσακα!
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Sorry..... :blush: :blush: TROOPERRRRR!!!!! Το Fazer μια χαρά μηχανάκι είναι ρε!!!
το ξερω
:evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Γιωργο τα περιοδικα ειναι γ.τ.π....
επι χρονια αγοραζα τα δυο μεγαλυτερης κυκλοφοριας απο αυτα και τελικα, εχω διαπιστωσει το εξης :
Το μηχανακι που ηταν θεϊκο την μια χρονια (γιατι ηταν φρεσκο και επρεπε να πουλησει...), την επομενη χρονια εχει ενα καρο μελανα σημεια (γιατι βγηκε αλλο καινουργιο που πρεπει να πουλησει...) ...και δεν εννοω υστερει σε συγκριση με το καινουργιο , αλλα γενικοτερα...
αποψη μου ειναι και την λεω ....αν καποιος θελει τεκμηριωση υπαρχουν δεκαδες παραδειγματα
οποτε τι βγαζουν τα περιοδικα πρωτο , δευτερο και τριτο δεν με ενδιαφερει καθολου.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ασχολεισου εκει με τα 37 μουλαρια που σου δωσε ο σαρακακης
:lol: :lol: :lol:
αμ δε που είναι 37.... τα διπλάσια είναι....
αλλά ντάξ' καλό το fazer.... πολύ καλό... κάλλιστο....
περιμένατε να πω κακία, ε? :lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
To 675 μπορεί να λάβει μέρος κανονικά σε αγώνες κατηγορίας Supersport 600 και ήδη από πέρυσι τρέχει με ομάδες του Αγγλικού και Αμερικανικού πρωτάθληματος.
Το πρόβλημα είναι ότι πέρυσι δεν υπήρχε racing kit το οποίο έγινε διαθέσιμο πριν από ένα μήνα και εξελίχθηκε σε συνεργασία με ομάδα που συμμετέχει στο Αγγλικό πρωτάθλημα. Το κιτ δίνει 130 άλογα ρόδα και στοιχίζει κάτι λιγότερο από 10000?. Περιλαμβάνει δε κιβώτιο, ECU, εκκεντροφόρους, βαλβίδες, ολόσωμη Arrow κλπ. (μόνο φρένα και αναρτήσεις μένουν μαμά)
@TROOPER τι σχέση έχει η αντιπροσωπεία με το αν το 675 είναι καλό ή όχι. Και σχετικά με τα περιοδικά ... εγώ τον έχω κλασμένο τον Ελληνικό τύπο. Ο ξένος όμως τι γράφει ..... τα ίδια δεν γράφει?
Και αν η Triumph αγόρασε και τον ξένο τύπο οι Japan εταιρείες γαιτί δεν κάνουν το ίδιο ως οικονομικά ισχυρότερες?
ΚΑΙ επειδή είμαστε στις διαμάχες....
TROOPER άμα γουστέρνεις σε πάω μία .......
βόλτα με το 675 :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
To 675 μπορεί να λάβει μέρος κανονικά σε αγώνες κατηγορίας Supersport 600 και ήδη από πέρυσι τρέχει με ομάδες του Αγγλικού και Αμερικανικού πρωτάθληματος.
Το πρόβλημα είναι ότι πέρυσι δεν υπήρχε racing kit το οποίο έγινε διαθέσιμο πριν από ένα μήνα και εξελίχθηκε σε συνεργασία με ομάδα που συμμετέχει στο Αγγλικό πρωτάθλημα. Το κιτ δίνει 130 άλογα ρόδα και στοιχίζει κάτι λιγότερο από 10000?. Περιλαμβάνει δε κιβώτιο, ECU, εκκεντροφόρους, βαλβίδες, ολόσωμη Arrow κλπ. (μόνο φρένα και αναρτήσεις μένουν μαμά)
@TROOPER τι σχέση έχει η αντιπροσωπεία με το αν το 675 είναι καλό ή όχι. Και σχετικά με τα περιοδικά ... εγώ τον έχω κλασμένο τον Ελληνικό τύπο. Ο ξένος όμως τι γράφει ..... τα ίδια δεν γράφει?
Και αν η Triumph αγόρασε και τον ξένο τύπο οι Japan εταιρείες γαιτί δεν κάνουν το ίδιο ως οικονομικά ισχυρότερες?
ΚΑΙ επειδή είμαστε στις διαμάχες....
TROOPER άμα γουστέρνεις σε πάω μία .......
βόλτα με το 675 :smokin:
οι ιαπωνες δεν εχουνε αναγκη να εξαγορασουνε ουτε τον ελληνικο ουτε τον ξενο τυπο.ουτως η αλλως ειναι πρωτοι σε πωλησεις και ειναι μπροστα και στους αγωνες.μια ψοφοντουκατι προσπαθει να κοντραρει αλλα........
και οσο για το οτι με πας βολτα με το 675....κανενα προβλημα.δεν εχω το μηχανακι που θα κοντραρει το 675.το φαζερακι μου δεν ειναι ss αρα βρες μου 1 r6 και παμε πιστουλα.
:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
αμ δε που είναι 37.... τα διπλάσια είναι....
αλλά ντάξ' καλό το fazer.... πολύ καλό... κάλλιστο....
περιμένατε να πω κακία, ε? :lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:a9: :a9: :a9:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
μια ψοφοντουκατι προσπαθει να κοντραρει αλλα........
και οσο για το οτι με πας βολτα με το 675....κανενα προβλημα.το φαζερακι μου δεν ειναι ss αρα βρες μου 1 r6 και παμε πιστουλα.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Να σαι καλά ρε Γιώργο !!! Γελάσαμε και σήμερα !!!
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Να σαι καλά ρε Γιώργο !!! Γελάσαμε και σήμερα !!!
:beer: :beer:
ΧΑΙΡΟΜΑΙ....:evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΧΑΙΡΟΜΑΙ....:evil:
Μην θυμώνεις βρε Trooper. Τα 675 είναι και πολύ δυνατά και καλά στημένα και με μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας.
Για τα Duc τώρα τι να πω..... :sad: Όντως τα τελευταία 15 χρόνια έχει κάνει κάποιες ελπιδοφόρες προσπάθειες στο WSBK
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οι ιαπωνες δεν εχουνε αναγκη να εξαγορασουνε ουτε τον ελληνικο ουτε τον ξενο τυπο.ουτως η αλλως ειναι πρωτοι σε πωλησεις και ειναι μπροστα και στους αγωνες.μια ψοφοντουκατι προσπαθει να κοντραρει αλλα........
και οσο για το οτι με πας βολτα με το 675....κανενα προβλημα.δεν εχω το μηχανακι που θα κοντραρει το 675.το φαζερακι μου δεν ειναι ss αρα βρες μου 1 r6 και παμε πιστουλα.
:winka:
Μόνο να βρούμε πίστα με λίγα φρένα .... γιατί το R6 μέχρι να ανεβάσει από φρένα ξανά στις 17000rpm θα νυστάξουμε ...:ZZZ: Πιο πολλές επλίδες έχει το fazer :wave2:
el_hymador
03/05/2007, 17:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Μόνο να βρούμε πίστα με λίγα φρένα .... γιατί το R6 μέχρι να ανεβάσει από φρένα ξανά στις 17000rpm θα νυστάξουμε ...:ZZZ: Πιο πολλές επλίδες έχει το fazer :wave2:
:nono:
δεν τα ξερεις καλα ....το R6 S2 ειναι που δεν εχει ροπη χαμηλα...υπαρχει το R6 S3 που αποδιδει 89 ιππους και ειναι πιο γεματο χαμηλα και το R6 TORQUY που βγαζει 65 ιππους , αλλα γαμαει απο ροπη...κατοπιν παραγγελιας βγαινει και το R6 MEGATORQUY που δεν εχει ιππους, αποδιδει μονο ροπη...:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
:nono:
δεν τα ξερεις καλα ....το R6 S2 ειναι που δεν εχει ροπη χαμηλα...υπαρχει το R6 S3 που αποδιδει 89 ιππους και ειναι πιο γεματο χαμηλα και το R6 TORQUY που βγαζει 65 ιππους , αλλα γαμαει απο ροπη...κατοπιν παραγγελιας βγαινει και το R6 MEGATORQUY που δεν εχει ιππους, αποδιδει μονο ροπη...:lol:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Μην θυμώνεις βρε Trooper. Τα 675 είναι και πολύ δυνατά και καλά στημένα και με μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας.
Για τα Duc τώρα τι να πω..... :sad: Όντως τα τελευταία 15 χρόνια έχει κάνει κάποιες ελπιδοφόρες προσπάθειες στο WSBK
:beer:
δεν ειπα το αντιθετο.για την ακριβεια αν ποτε επαιρνα αγγλικο το 675 θα επαιρνα.μου αρεσει!!!
απλα αναρωτιεμαι πως ειναι δυνατον να εχεις το καλυτερο μηχανακι στη κατηγορια των 600 και να μην το προωθεις με τπτ.μα ουτε στην εκθεση?????????
κατι δε μου παει καλα....
και εννοειτε οτι δεν θυμωνω ε...!
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Μόνο να βρούμε πίστα με λίγα φρένα .... γιατί το R6 μέχρι να ανεβάσει από φρένα ξανά στις 17000rpm θα νυστάξουμε ...:ZZZ: Πιο πολλές επλίδες έχει το fazer :wave2:
φρενα????
αφρεναριστος θα ερχομαι!!!!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
:nono:
δεν τα ξερεις καλα ....το R6 S2 ειναι που δεν εχει ροπη χαμηλα...υπαρχει το R6 S3 που αποδιδει 89 ιππους και ειναι πιο γεματο χαμηλα και το R6 TORQUY που βγαζει 65 ιππους , αλλα γαμαει απο ροπη...κατοπιν παραγγελιας βγαινει και το R6 MEGATORQUY που δεν εχει ιππους, αποδιδει μονο ροπη...:lol:
αυτα τα λεει ενας hondaκιας και μελλοντικος πελατης των αγγλων??????
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ε ρε γελια αποψε !!!!!!!!!!!!!!!!!!
el_hymador
03/05/2007, 22:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
δεν ειπα το αντιθετο.για την ακριβεια αν ποτε επαιρνα αγγλικο το 675 θα επαιρνα.μου αρεσει!!!
απλα αναρωτιεμαι πως ειναι δυνατον να εχεις το καλυτερο μηχανακι στη κατηγορια των 600 και να μην το προωθεις με τπτ.μα ουτε στην εκθεση?????????
κατι δε μου παει καλα....
και εννοειτε οτι δεν θυμωνω ε...!
:beer:
Γιωργο παιζουν και διαφορα θεματα με τα σωματεια των εισαγωγεων, με το ποιος διοργανωνει την εκθεση κτλ-κτλ .....παντως οσες φορες ηταν η Triumph παρουσα σε εκθεση το περιπτεροτης ηταν καραμπαμ, οχι κανα φτηνιαρικο ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Γιωργο παιζουν και διαφορα θεματα με τα σωματεια των εισαγωγεων, με το ποιος διοργανωνει την εκθεση κτλ-κτλ .....παντως οσες φορες ηταν η Triumph παρουσα σε εκθεση το περιπτεροτης ηταν καραμπαμ, οχι κανα φτηνιαρικο ...
1 λογος παραπανω...?
:cool:
el_hymador
03/05/2007, 22:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
1 λογος παραπανω...?
:cool:
Ειναι αναδρομος ο Κρονος
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ειναι αναδρομος ο Κρονος
αυτα τα λενε νωρις να παρουμε τα μετρα μας ρε !!!!!!!!!!!!
:a37:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.