View Full Version : Honda CB 600FHornet 2007
Μήπως ξέρει κανείς να μου πεί πια είναι η διαφορά μεταξύ του Hornet παραεισαγωγής με του Hornet αντιπροσωπείας; Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει λιγότερη ιπποδύναμη όπως υποστηρίζουν και οι έμποροι μετά απο έρευνα που έκανα σήμερα;
Την ερώτηση την κάνω γιατί κάποτε πριν απο λίγα χρόνια υπήρχαν αν θυμόσαστε τα κλειστά μοντέλα απο εισαγωγή, που είχαν λιγότερη ιπποδύναμη απο ότι τα μοντέλα αντιπροσωπείας (ανοιχτά μοντέλα) και μάλιστα είμουν παθών με ένα ZXR750 μονόμπουκο (100Hp έναντι 120Hp αντιπροσωπείας). Έτσι δεν είναι;
Akefalos
07/05/2007, 23:26
H ερώτηση ποιά ακριβώς είναι?
:confused: :confused: :confused:
Pavlos01
08/05/2007, 13:27
Κοίταξε οι περισσότεροι κατασκευαστές είναι αρκετά αισιόδοξοι με τις αποδόσεις των κινητήρων τους, βέβαια αναφέρονται πάντα σε ιπποδύναμη στον στρόφαλο.
Παράδειγμα ποτέ το Ζ750 δεν έβγαζε εργοστασιακό 120hp όλες οι δυναμομετρήσεις στην ρόδα δείχνουν γύρω στους 100hp στην καλύτερη.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το Hornet, το καινούργιο με τους και καλά 100hp σε δυναμομέτρηση περιοδικού Ιταλικού έδωσε γύρω στους 90hp.
Απλά διευκρίνηση.
Akefalos
09/05/2007, 01:03
Ωπ σόρυ φίλε.Τώρα φαίνεται η ερώτηση.Όταν έστειλα το μηνυμα το μήνυμαά σου ξεκίναγε απο κει που λες ''την ερώτηση την κάνω..."
Για διαφορά στην ιπποδύναμη μεταξύ παραεισαγωγής και αντιπροσωπείας δεν έχω ακούσει κάτι.
Τώρα για το οτι οι κατασκευαστές υπερβάλλουν γενικά αυτό είναι γνωστό και συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες.Οπότε μην περιμένεις να σου βγάζει 101 άλογα ούτε το hornet αντιπροσωπείας ούτε το παραεισαγωγής.
:beer:
lampros_fazer
09/05/2007, 01:24
Το ZXR που είχες από ποιά χώρα ήταν εισαγωγή..;
b_bong12
09/05/2007, 07:59
οντως μπορεις να βρεις μοντελα τα οποια να εχουν ενα ειδος κοφτη ο οποιος περιοριζει τους ιππους στους 33. Ειναι ενας τροπος περιορισμου της ιπποδυναμης ωστε ατομα που δεν μπορουν να βγαλουν διπλωμα για μεγαλη μηχανη ναι μεν μπορουν να την αγορασουν αλλα η ιπποδυναμη θα ειναι πολυ μικρη.
Συνηθως αυτα τα μοντελα τα βρισκεις Αγγλια ή Γερμανια.
Αρχικά δημιουργήθηκε από bdoko
Μήπως ξέρει κανείς να μου πεί πια είναι η διαφορά μεταξύ του Hornet παραεισαγωγής με του Hornet αντιπροσωπείας; Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει λιγότερη ιπποδύναμη όπως υποστηρίζουν και οι έμποροι μετά απο έρευνα που έκανα σήμερα;
Την ερώτηση την κάνω γιατί κάποτε πριν απο λίγα χρόνια υπήρχαν αν θυμόσαστε τα κλειστά μοντέλα απο εισαγωγή, που είχαν λιγότερη ιπποδύναμη απο ότι τα μοντέλα αντιπροσωπείας (ανοιχτά μοντέλα) και μάλιστα είμουν παθών με ένα ZXR750 μονόμπουκο (100Hp έναντι 120Hp αντιπροσωπείας). Έτσι δεν είναι;
Μάστορα,
Δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα σε αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=39442) το ποστ (που έχει τον ίδιο τίτλο με αυτό εδώ...) αν πρόκειται για καινούργιο ή μεταχειρισμένο...
Δεν πειράζει...ξαναλέω λοιπόν, για τα honda και μόνο επειδή ο Σαρακάκης είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος στο Ελλάντα, δεν πρόκειται να βρεις μηχανάκι honda καινούργιο παραεισαγωγής
Αν πάμε σε μεταχειρισμένο και το πάρεις από εξωτερικό που έχουν περιορισμούς στην ιπποδύναμη(άν έχουν), το hornet δεν είναι και κανα υπερτούμπανο....τα 100 του άλογα(πάνω κάτω) μάλλον είναι ίδια παντού...
Για τον φίλο Lampro_Fazer το ZXR που είχα ήταν εισαγωγή απο Ιαπωνία, βράχος στις στροφές αλλά τα 260χλμ τα έπιανε μόνο σε κατηφόρα.
kolosfougi
16/08/2007, 18:55
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΑΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE www.honda.de ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ. ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ PH ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΕΡΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΖΑΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ. ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.