PDA

View Full Version : Ktm 300' 2003



Julius
14/05/2007, 16:23
EXC300 μοντέλο 2003 σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση, τιμή 4.200 (Παίζει και χρηματοδότηση μέσω καταστήματος)

Έχουμε και λέμε..............

εξάτμιση ολόσωμη FMF για ροπή στης χαμηλές-μεσαίες, τιμόνι REIKON fatbar μαύρο, μανέτες «ΖΕΤΑ» που δεν σπάνε (50 ευρωπουλα έκαστη), ελατήριο προοδευτικό Hyperpro που μάλιστα δουλεύει τέλεια για αναβάτες έως 85+ κιλά, Καινούργια λάστιχα Μ201-Μ404, Service αναρτήσεων εμπρός-πίσω πριν από τέσσερις μήνες, καινούργια ρουλεμάν τροχών και τσιμούχες, καινούργια αλουμινένια ποδιά κινητήρα ΚΤΜ, καινούργιο stand

και βέβαια ένα σωρό πλαστικά, αναλώσιμα, φίλτρα, ντίζες, χούφτες, μαμά εξάτμιση και καζανάκι, κλπ κλπ κλπ


Το μειονέκτημα είναι ότι η μοτοσικλέτα ΔΕΝ έχει το όργανο της μαμάς μια και έσπασε σε πτώση και δεν αντικαταστάθηκε ποτέ, έχω χάσει τις βίδες μισής στροφής του φίλτρου αέρος και δεν έχω αγοράσει ακόμα άλλες.


Τηλ.6945253598

Julius
27/12/2007, 21:53
1/2008 γενικό έλεγχο από τα χέρια του κύριου Χελιώτη, το πριόνι παίζει απίστευτα.



Για οποιονδήποτε έλεγχο...... χωματόβολτα..... κλπ εννοείτε ότι η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη.

6945253598 Julius


115646

Julius
11/03/2008, 09:15
Χθεσινές Φωτογραφίες……


123520

Julius
11/03/2008, 09:16
2


123521

Julius
11/03/2008, 09:16
3


123522

Julius
11/03/2008, 09:16
4


123523

Julius
31/03/2008, 10:52
Paei to prioni, pame gia alla


:wave2:

Julius
31/03/2008, 10:59
xmmmmmmmmm kalo fenete auto


125719

Julius
31/03/2008, 11:00
kai koumpono kai mia xara !!!!!!!!!


125720

Julius
31/03/2008, 11:01
Telika ME aresei :a07:


125721

dirtbird
31/03/2008, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
xmmmmmmmmm kalo fenete auto

na vgaleis ta flasakia kai ton laspotira...:D :D

Julius
02/04/2008, 13:46
:a2: :a30: :a09: :a54:

Telika exei plaka to sympan me tis symptoseis toy..........


126210

DUKASII
02/04/2008, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
:a2: :a30: :a09: :a54:

Telika exei plaka to sympan me tis symptoseis toy.......... ειδεσ ρε φιλαρακι σου πα με το που ανεβηκες...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΟΥ..!!!:beer: :wave2:


ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΡΕ ΚΑΥΛΙΑΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΛΑΣΠΩΤΟ!!!

Julius
02/04/2008, 13:50
Η παραπάνω φωτογραφία τραβηχτικέ στις την Κυριακή στην έκθεση......


Χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα το συγκεκριμένο μετά από δύο μέρες (εχθές) έγινε δικό μου (το τελευταίο διαθέσιμο στην ΚΤΜ!!!!)



Οπότε κωλόπαιδα, όποιος πάει στην έκθεση και δει κανέναν καθισμένο επάνω στο τρακοσάρι...... να πάει να του πει ότι ο Julius δεν αφήνει και να κατέβει αμέσως κάτω. :rotflmao:



:wave2: :beer: :alien: :wacko: :beer:

GASer
02/04/2008, 13:53
με'γειές και καλορίζικο!

apav
02/04/2008, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Οπότε κωλόπαιδα, όποιος πάει στην έκθεση και δει κανέναν καθισμένο επάνω στο τρακοσάρι...... να πάει να του πει ότι ο Julius δεν αφήνει και να κατέβει αμέσως κάτω. :rotflmao:

:bigcry: :bigcry: :bigcry:

Καλορίζικο! :beer:

dirtbird
02/04/2008, 14:45
Δηλαδή...... δεν είναι κούτα?:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Καλορίζικο μπρο:beer: :beer: :beer: :beer:

itsikis
02/04/2008, 14:53
Καλορίζικο και πολλά πολλά βρώμικα χιλιόμετρα......

:beer: :beer: :beer:

sapila racing
02/04/2008, 15:07
Μεγειά σου και καλολάσπωτο :beer:

MikeG
02/04/2008, 15:10
Καλορίζικο!!!!!!!



:beer: :beer: :beer: :beer: :wave2:

KaTaNaS
02/04/2008, 15:31
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩω

αντε ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ καλό! :beer: :beer: :beer:

προλαβαινεις λουτρακι δηλαδη ε; :beer:

Julius
02/04/2008, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩω

αντε ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ καλό! :beer: :beer: :beer:

προλαβαινεις λουτρακι δηλαδη ε; :beer:


Eyxaristo omadara



oriaka prolaveno to loutraki, elpizo na to exo stis arxes tis epomeni evdomadas, na to "stroso" kai na to psilosetaro thn epomeni paraskeyh kai thn kyriaki... loutrakiiiiiii



exo idi paraggilei podia, plastika, numberplate klp etsi oste molis erthei to mixanaki na alaxtoun ta mama kai na apothikeytoun.

kordix
02/04/2008, 15:45
Καλορίζικο να ναι.

Πήγα χτες στην έκθεση και το χάζευα μια ώρα.

Όμορφο μηχανάκι αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η θέση οδήγησης. Κουμπώνεις πάνω κανονικά. Κάθεσαι μπροστά έως πολύ μπροστά και τα πόδια βρίσκουν εύκολα ταχύτητες - ποδόφρενο και δεν τα ενοχλούν καθόλου τα πλαϊνά καπάκια. Η σέλα είναι άνετη, οι γωνίες στα χέρια και στα πόδια μια χαρά.

Να το ευχαριστηθείς όσο πιο πολύ γίνεται....

Trickster
02/04/2008, 15:48
μεγειές μεγειές Juls πραγματικά πολύ όμορφο.. :beer: :beer:

Julius
02/04/2008, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Καλορίζικο να ναι.

Πήγα χτες στην έκθεση και το χάζευα μια ώρα.

Όμορφο μηχανάκι αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η θέση οδήγησης. Κουμπώνεις πάνω κανονικά. Κάθεσαι μπροστά έως πολύ μπροστά και τα πόδια βρίσκουν εύκολα ταχύτητες - ποδόφρενο και δεν τα ενοχλούν καθόλου τα πλαϊνά καπάκια. Η σέλα είναι άνετη, οι γωνίες στα χέρια και στα πόδια μια χαρά.

Να το ευχαριστηθείς όσο πιο πολύ γίνεται....


kanonise re na einai tipota gratzounizmeno to mixanaki otan to paro :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


nai exei poly diaforetiki thesi apo to palio mou, kai mhnksexnas oti tis ekthesis eitane stathero mrosta (den vithizonane)

kordix
02/04/2008, 16:05
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
[B]kanonise re na einai tipota gratzounizmeno to mixanaki otan to paro :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

και το πα να βγάλω τα σπιρούνια πριν ανέβω στο 300ρι...

mpou
02/04/2008, 16:08
συγγνωμη Julius :sad:

marios8
02/04/2008, 17:33
Ιούλιε καλορίζικο :beer: :beer: :beer: :wave2:

Σε κανα μισάωρο θα πάω να σου το φυλάξω για κανα 3ωρο.



Υγ Δεν θυμάμαι τι μου είπες. Αν δω κάποιον πάνω θα αρκεστώ σε παρατήρηση ή να χειροδικήσω ??

Julius
03/04/2008, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από mpou
συγγνωμη Julius :sad:


:a015: :a016:

mpou
03/04/2008, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
:a015: :a016:

Λοιπον, με κοιταει, μου λεει
-Μπορεις να το κουμανταρεις αυτο?
-Φυσικα, απανταω.

Αφηνω το κρανος κατω, ανεβαινω, και της λεω:
-Αυτα τα οδηγαν ορθιοι.

Κανω να σηκωθω ... μπαμ κατω. Και τι να δω. Ο συμπλεκτης εχει προσγειωθει στο κρανος μου. Παει η ζελατινα. Προχθες την ειχα βαλει. Γ@μωτο...

Καλα, ο συμπλεκτης εσπασε, και η βαση πρεπει να πηρε λιγο. Χεστηκα βεβαια.

Πας να βγεις και απο πανω? Τι να τον κανεις τον συμπλεκτη? Αφου θα το κανεις ... αυτοματο

:bigcry:

Την Κυριακη στο Λουτρακι να μου εχεις αγορασει μια ζελατινα. Α, και τωρα που καλοκαιριαζει, τη θελω φιμε, με προστασια γιου βι ει, γιου βι μπι, και το λουρι της μανας. Νταξ?

dirtbird
03/04/2008, 09:39
Juls , start counting.....


1)μανέτα
2)τρόμπα
3)τιμόνι
4γκριπ

και να βάλεις με αστερίσκο το υποπλαίσιο.....


:bigcry: :bigcry: :bigcry:


και μένει ένα Σ-Κ ακόμα....:rolleyes: :rolleyes:

Julius
17/04/2008, 09:37
Το παρέλαβα Πέμπτη πριν τον αγώνα, καλογυαλισμένο με την κούτα του

Άλλαξα την διπλή βαριά εξάτμιση με την δεύτερη μονή και πολύ ελαφρότερη, έβαλα τα στάνταρ ζιγλέρ και βελόνες κλπ στο carb, έφυγαν τα φλάς και ο πίσω λασπωτήρας μαζί με το προστατευτικό της αλυσίδας

Κράτησα to 13-40 για τα πρώτα 50χιλιόμετρα το οποία μαζεύτηκαν πολύ εύκολα και με τον κατάλληλο τρόπο στην άσφαλτο

- Την Παρασκευή το βράδυ αλλάχτηκαν το 13-40 και η αλυσίδα με τα χωμάτινα 14-50 και την αντίστοιχη αλυσίδα της κούτας.

- Προστέθηκαν προστατευτικά στον σκελετό επάνω από τα προστατευτικά αυτοκόλλητα της μαμάς.

- Σπαστές μανέτες ΖΕΤΑ και οι μαμά μπήκαν στο τσαντάκι για καβάτζα

- Κοντά καλτσάκια της μαμάς για το πιρούνι

- Μπαράκι στο τιμόνι (για τον τεχνικό έλεγχο)

- Αυτοκόλλητο κάλυμμα στην κάτω πλευρά του ρεζερβουάρ

- Τα κίτρινα φόντα και ο αριθμός συμμετοχής στον αγώνα

- Χούφτες UFO μαύρες ανοιχτές

Και παραγγέλθηκαν και κάτι ψιλά ακόμα από το WEB.


127837

Julius
17/04/2008, 09:57
Την Κυριακή στον Αγώνα η μοτοσυκλέτα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη

Τελείως διαφορετικό από το παλιό 300αρι

Η μοτοσυκλέτα έχει καλές ροπές από πολύ χαμηλά πολύ καλή θέση οδήγησης και απίστευτες αναρτήσεις.

Δυστυχώς η συνήθεια μου να οδηγώ το παλιό 300αρι με «γεμάτες» στροφές (δεν πήγαινε χαμηλά) σε αγωνιστικούς ρυθμούς, το γεγονός ότι χαθήκαμε και περάσαμε από το πρώτο ΣΕΧ δύο φορές μαζί με μερικές χαζοτούμπες λόγο κούρασης περιόρισαν την αυτονομία μου στα 55 χιλιόμετρα περίπου!!!

Τα συμπεράσματα του αγώνα όσο αφορά την μοτοσυκλέτα είναι τα ακόλουθα

Πρέπει να κοιτάξω τις ρυθμίσεις του carb να δώ ένα γίνεται να μεγαλώσω την αυτονομία χωρίς να αλλάξω όμως την άψογη λειτουργία της μοτοσυκλέτας

Πρέπει άμεσα να βάλω ανεπίστροφη βαλβίδα στο σωληνάκι του ντεπόζιτου έτσι ώστε να μην χάνω βενζίνη όταν είναι ξάπλα το μηχανάκι

Η εξάτμιση η μονή θέλει οπωσδήποτε προστατευτικό γιατί κάνει λακκούβες με το παραμικρό

Το μάυρο ρεζερβουάρ μπορεί να είναι ωραίο στο μάτι αλλά δεν μπορείς να δεις πόσο βενζίνη έχει μέσα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

Julius
17/04/2008, 10:04
Εχθές παρέλαβα και τα λοιπά καλούδια που είχα παραγγέλλει από το WEB…..

Αλουμινένια προστατευτικά των ψυγείων τις Enduro Engineering ……




:D


127840

Julius
17/04/2008, 10:08
Carbon Προστατευτικό Εξάτμισης της Μοose..........:beer: :beer:


127841

Julius
17/04/2008, 10:09
Carbon Ποδιά κινητήρα της Moose……


:a25:


127843

Julius
17/04/2008, 10:12
Να κάπως έτσι θα δείχνει η εξάτμιση επάνω στην μοτοσυκλέτα


.....Ναι ακόμα μες τις λάσπες είναι από την Κυριακή :cry:


127844

Julius
17/04/2008, 10:14
Νεώτερες φωτογραφίες με τα carbon φορεμένα...... Σύντομα






:a8: :a01: :a07: :a32:

mpou
17/04/2008, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius

Κράτησα to 13-40 για τα πρώτα 50χιλιόμετρα το οποία μαζεύτηκαν πολύ εύκολα και με τον κατάλληλο τρόπο στην άσφαλτο



Ασχετο με το thread, ποιος ειναι ο σωστος τροπος? (Αν η απαντηση ειναι τεραστια, ή ενδεχεται να οδηγησει σε αντιπαραθεση, τρεκουρι)

makis206
17/04/2008, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Νεώτερες φωτογραφίες με τα carbon φορεμένα...... Σύντομα
:a8: :a01: :a07: :a32:

Άντε τελείωνε με τα πλυσίματα και ξεκίνα τις τοποθετήσεις γιατί τα βλέπω και ζαχαρώνουνε το ποδήλατο !:lol: :rotflmao:


Να το χαρείς όσο δεν πάει μπόϊ-Ζωρζ :beer: :wave2:

Julius
17/04/2008, 10:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από mpou
Ασχετο με το thread, ποιος ειναι ο σωστος τροπος? (Αν η απαντηση ειναι τεραστια, ή ενδεχεται να οδηγησει σε αντιπαραθεση, τρεκουρι)


Συχνές αλλαγές ταχυτήτων, όχι υψηλές στροφές, όχι πολύ ώρα συνεχόμενη λειτουργία (δια το δίχρονο κινητήρα), καλό ζέσταμα και κρύωμα μετά την χρίση και πριν την επόμενη…… αυτά σε γενικές γραμμές


Επίσης στα enduro που πρέπει να δουλέψουνε και οι αναρτήσεις αντίστοιχα το καλύτερο στρώσιμο γίνετε με χωματόδρομο αλλά εγώ που ήθελα να μαζέψω χιλιόμετρα γρήγορα λόγο αγώνα έκανα το πρώτο κομμάτι στην άσφαλτο και το δεύτερο μισό στο χώμα-πιστάκι.

Julius
17/04/2008, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Άντε τελείωνε με τα πλυσίματα και ξεκίνα τις τοποθετήσεις γιατί τα βλέπω και ζαχαρώνουνε το ποδήλατο !:lol: :rotflmao:


Να το χαρείς όσο δεν πάει μπόϊ-Ζωρζ :beer: :wave2:


spam alla exo AROSTISEI me enan YETI ASX skeleto, den leo alla, TELOS

leo na ton xtypiso kai na peraso oti foraei to dirt (pou einai pragmatika poly kala periferiaka)

:a07: :a07:

mpou
17/04/2008, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Συχνές αλλαγές ταχυτήτων, όχι υψηλές στροφές, όχι πολύ ώρα συνεχόμενη λειτουργία (δια το δίχρονο κινητήρα), καλό ζέσταμα και κρύωμα μετά την χρίση και πριν την επόμενη…… αυτά σε γενικές γραμμές
Επίσης στα enduro που πρέπει να δουλέψουνε και οι αναρτήσεις αντίστοιχα το καλύτερο στρώσιμο γίνετε με χωματόδρομο αλλά εγώ που ήθελα να μαζέψω χιλιόμετρα γρήγορα λόγο αγώνα έκανα το πρώτο κομμάτι στην άσφαλτο και το δεύτερο μισό στο χώμα-πιστάκι.

Ωραιος!

dirtbird
17/04/2008, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius

Η εξάτμιση η μονή θέλει οπωσδήποτε προστατευτικό γιατί κάνει λακκούβες με το παραμικρό


Διπλή είναι, η άλλη με τον καταλύτη είναι μονή.....

makis206
17/04/2008, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
spam alla exo AROSTISEI me enan YETI ASX skeleto, den leo alla, TELOS
:a07: :a07:

:a01: έλα τα χειροποίητα :a01:


:a46: :a46: :a49: