PDA

View Full Version : Λιγο Φως Παρακαλώ



TheJack
15/05/2007, 02:19
Αυτό είναι το πρώτο μου post σε αυτό το Forum και δεν θα κρίψω οτι χάρηκα που σας βρήκα.
Θέλω να σας ρωτήσω καποια πραγματα, εχω βρει μια μηχανη yamaha rsx 400cc θα ήθελα να την αγοράσω το θέμα ειναι οτι είμαι φοιτητής (δηλδαδή μικρός ) και δεν εχω κανει ποτέ τέτοιου είδους αγορά παλιότερα δεν έχω γνώσεις για τα θέματα της μεταβίβασης και των νομικών διαδικαστικών οποτε αν μπορεί καποιος να με διαφωτήσει, επίσης καποιος μου είπε οτι επιδή δεν έχω δικό μου εισοδημα δεν θα μπορέσω να δικαιολογήσω για να είναι στο όνομα μου και οτι θα πρέπει να χωθούν οι γονείς μου ισχύει αυτό ? Αν πάω αυριο και του δώσω τα λεφτά υπογράψω τα χαρτιά για την κυριότητα της μηχανής σηκωθω και την κανω ala lucky look ξεγνιαστος καβαλάρης θα εχω καποιο πρόβλημα στο μέλλον με τον νόμο?

Ευχαριστώ ! Αυτα!

TheJack
15/05/2007, 02:21
το μοντέλο της μηχανης ειναι yamaha srx400 συγνώμη για το λάθος

vangelis 64
15/05/2007, 03:03
Ε δεν πήρες και καμμιά Ferrari!


Μηχανή κάτω τών 600cc(νομίζω; )δεν θεωρείται τεκμήριο.

Εν ευθέτω χρόνω,θα δείς λεπτομέρειες που αφορούν στην σχέση "ηλικία-δίπλωμα".(Ελπίζω να έχεις)

:rolleyes:

Καλώς μάς ήρθες.:beer: :beer: :beer:

Nostra
15/05/2007, 11:36
θα το πω ακόμα μία φορά και βάλτε το καλά στο μυαλό σας....



Καμία, μα καμία μηχανή δε δηλώνετε στην εφορία....

δεν αποτελεί τεκμήριο, δεν υπάρχει καν θέση για καταχώρηση μηχανής στη δήλωση εισοδήματος...


:wave2: :wave2: :wave2:

vangelis 64
15/05/2007, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
θα το πω ακόμα μία φορά και βάλτε το καλά στο μυαλό σας....



Καμία, μα καμία μηχανή δε δηλώνετε στην εφορία....

δεν αποτελεί τεκμήριο, δεν υπάρχει καν θέση για καταχώρηση μηχανής στη δήλωση εισοδήματος...


:wave2: :wave2: :wave2: Τι φωνάααζ ρε;:lol: :lol:

LINA
15/05/2007, 11:48
Ομως την αγορα πρεπει να την δηλωσεις και φυσικα να καλυπτεις την αγορα της !!!