Σύνδεση

View Full Version : Τσάι στη Σαχάρα...και τινες ακόμη μοναχικές περιπλανήσεις



Σελίδες : 1 [2] 3 4

Uriah Heep
20/05/2007, 22:28
Εγώ κάθησα με τους τύπους που ψήνανε παραδοσιακά τα ψωμάκια έξω από το εστιατόριο τα οποία τα πουλούσαν στους decafeine' Ιντιάνα Τζόουνς...

...όσα μείνανε απούλητα τα καταβροχθήσαμε παρέα στο τραπέζι που μοιραστήκαμε...

To μενού είχε "chorba fric" δηλ. πικάντικη σούπα που φτιάχνεται απο ειδική ποικιλία ζυμαρικών από κριθάρι...και έφαγα τρείς...
...και για κυρίως πιάτο "merguez de dinde"...λουκάνικα από γαλοπούλα με κους-κους...έγινε η απαραίτητη "repetition"...μιας και ήμουν ..."μέσα στα πράγματα"....
Πορτοκάλι για επιδόρπιο...
...και πάλι ...τσάι στη Σαχάρα!




89470

Uriah Heep
20/05/2007, 22:48
Ήπια αρκετές μπύρες στο εστιατόριο και αργότερα πήγα στη σκηνή μου, πήρα μία καρέκλα και κάθησα να απολαύσω τη μαγική βραδυά...
Ήδη η θερμοκρασία είχε πέσει δραματικά και απολάμβανα φορώντας ένα φλις, έξω το αυθεντικό ...african breeze...χαλαρώνοντας...και φέρνοντας στη μνήμη μου όλα τα γεγονότα της πλούσιας μέρας για να τα γράψω στο ημερολόγιό μου...
...δεν είχα τη δύναμη να γράψω...προτίμησα να απολαύσω όσο γινόταν αυτή τη διαφορετική φύση...

Κάποια στιγμή χαλάρωσα τόσο πολύ που στο παρά τσαφ δεν κοιμήθηκα έξω στην καρέκλα...

...μπήκα μέσα και ξάπλωσα...

...οι πρώτες χοντρές σταγόνες βροχής άρχισαν να χτυπάνε το νάυλον πάνω από την τέντα...

...η βροχή όλο και δυνάμωνε...σε λίγο έγινε καταρρακτώδης...

...άκουγα την ασταμάτητη βροχή...προβληματισμένος από τα λόγια του ντόπιου το απόγευμα που μου είπε ότι ο ερχομός μου στην όαση ήταν σημαδιακός αν είχαμε βροχή...

...με πήρε ο ύπνος σκεπτόμενος ότι δεν θα ήταν άσχημη ιδέα, η αρχή μιας νέας καριέρας με την ιδιότητα του ...ψευτο-προφήτη και με πελατεία σαν την βελγίδα τρελέγγο στην Ταταουίν με το τουρμπάνι...

:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

Για την ιστορία... η βροχή έπεσε την βραδυά από 7/5/07 προς 8/5/07 κατά την παραμονή μου στο "campement Ghilan"


:beer: :beer: :beer:

Uriah Heep
20/05/2007, 23:18
Το πρωί ξύπνησα κατά τις 7. Έβρεχε όλο το βράδυ. Στην Σαχάρα η λάσπη είναι άγνωστη έννοια. Η άμμος είναι τόσο διψασμένη που απλά είχε σφίξει και θα γλύτωνα στην βόλτα μου στην έρημο την ενοχλητική άμμο που σηκώνει ο αέρας.
Πήρα το πρωινό μου πριν πλακώσουν οι ιταλοί και πήγα στη σκηνή να ετοιμαστώ για μία βόλτα στη γύρω περιοχή που είναι, μόνο, απέραντη αμμοθάλασσα.
Ετοίμασα τα πράγματά μου να είναι έτοιμα για να φύγω μόλις τελειώσω τη βόλτα μου, έβαλα τη δερμάτινη στολή επειδή ήταν πρωί και έκανε ακόμη κρύο και όπως είχα πληροφορηθεί από τους ντόπιους η μέρα θα ήταν δροσερή γιατί είχε χοντρή συνεφιά...απίστευτα πράγματα και ιδανικά για βόλτα στην έρημο...
Μετά το πρωινό μου τσάι στη Σαχάρα βγήκα στην έρημο με τη "βασίλισσα" χωρίς τα μπαγκάζια...
Προηγουμένως είχα μιλήσει με τους οδηγούς των Land Cruiser για την διαδρομή που θα κάνανε και μου είπαν ότι θα πάνε στη Ντουζ και να ακολουθήσω όσο ήθελα πατώντας στις ροδιές τους που συνήθιζαν να κάνουν σχεδόν καθημερινά ωστε να αποφύγω τυχούσες παγίδες και ζόρι στη μηχανή.
Πήρα και το ...μοναδικό GPS στην Τυνησία ...χωρίς τον χάρτη της Τυνησίας και βγήκα για μιά χαλαρή βόλτα ...προσκυνηματικού χαρακτήρα...και φυσιολατρικής προσέγγισης με την έρημο!


89473

Uriah Heep
20/05/2007, 23:24
Τα Land Cruiser αφού "φόρτωσαν" τους αγουροξυπνημένους και ακόμα νυσταγμένους Ιντιάνα Τζόουνς φύγανε, όντως, πολύ γκαζομένα στην έρημο...


89475

Uriah Heep
20/05/2007, 23:31
Το τοπίο σ΄έκανε να συνηδητοποιήσεις θέλεις δε θέλεις ότι ...εδώ το αφεντικό είναι η έρημος...
...και ότι οποιαδήποτε προκλητική επίδειξη ισχύος:rotflmao:
...θα σ΄έκανε να φαντάζεις σαν αυτιστικός κλόουν!


89476

Uriah Heep
20/05/2007, 23:54
Μέχρι το μεσημέρι γύρω στις 12 έκανα βόλτες γύρω από την όαση πατώντας σε ροδιές τζήπ που υπήρχαν παντού λόγω της άπνοιας, σε αποστάσεις μέχρι και 20 χιλιομέτρων από την όαση μέσα στην αχανή Grand Erg Oriental....
Η αίσθηση με την κενή αποσκευών Άφρικα ήταν εξαιρετική. Είναι όμως βέβαιο κατά την ταπεινή μου άποψη ότι ειδικά σ΄αυτή την αμμώδη σαν ΠΟΥΔΡΑ έρημο, για να κάνεις πραγματικό παιχνίδι χρειαζόταν κάτι πολύ-πολύ πιό ελαφρύ, σε αντίθεση με τις σκληρές πίστες που η συμπεριφορά των mega on-off στυλ Άφρικα, ΚΤΜ 950 ήταν ικανοποιητική.
Πάνω στις ροδιές των τζηπ, κρατώντας σταθερή ροπή, τα πράγματα φαίνονταν εύκολα...
...εκτός αποτυπωμάτων όμως ο κίνδυνος ήταν αναμενόμενος για τούμπα.
Γύρισα για κανένα τρίωρο όλη τη γύρω περιοχή...τάπαμε και με τις συμπαθέστατες καμήλες που είναι γεμάτη η περιοχή...
...και ξαναγύρισα πίσω στην όαση πάλι κοντά στις καμήλες....


89477

Uriah Heep
21/05/2007, 00:15
Αυτό είναι ένα από τα 2 μεγάλα βενζινάδικα του Κσαρ Γκιλάν ...
Άμα τα καρμπυρατέρ δεν θυμίζουν στόμα καρχαρία να "κατεβάζουν" τα πάντα...
...βάλτε κανα 2-3 φίλτρα για να είστε σίγουροι!

Μη γελάτε...θα δείτε παρακάτω πως είναι τα κλασσικά επαρχιακά πρατήρια...


89478

Uriah Heep
21/05/2007, 00:32
Πήρα τις αποσκευές μου και ξεκίνησα για τη Tamezret. Θα ανέβαινα τον δρόμο του αγωγού πετρελαίου γύρω στα 80 χλμ και θα έστριβα προς Ματμάτα δεξιά.
Στο δρόμο μου πάνω ήταν και το θρυλικό καφέ Μπιρ Σολτάν που την προηγούμενη μέρα πήγαμε με τους γερμανούς αλλά έλειπε ....ο καφετζής!


89479

Uriah Heep
21/05/2007, 00:37
Άλλο ένα τσάι στη Σαχάρα!

....σαν πασάς!


89480

Uriah Heep
21/05/2007, 00:54
Αφιερωμένο εξαιρετικά στους φίλους από το moto.gr!

Σε πλεονεκτική θέση, στον πιό περιζήτητο τοίχο του καφέ "Bir Soltane"...


89481

Uriah Heep
21/05/2007, 00:59
Από δω πέρασαν ...όλοι!


89483

Uriah Heep
21/05/2007, 01:03
Ένας καφές ή τσάι στο θρυλικό καφέ Μπιρ Σολτάν...το άντρο των απανταχού adventurers...

...απλά επιβάλλεται!


89484

Uriah Heep
21/05/2007, 01:13
Όπως είπα και προηγουμένως την έκανα για Tamezret...

...o ίδιος τρόπος ζωής τους τελευταίους 10 αιώνες στη μικρή πόλη που "βλέπει" τις πεδιάδες της Nefzaoua και είναι χτισμένη από την τοπική πέτρα...


89485

Uriah Heep
21/05/2007, 01:15
Η απόλυτη ηρεμία...


89486

Uriah Heep
21/05/2007, 01:48
Ήπια έναν καραβίσιο και την έκανα πίσω για την Ντουζ, γύρω στα 100 χλμ.
Ο δρόμος ήταν τελείως έρημος και συναντούσα σπάνια κάποιο τουριστικό λεωφορείο. Σε μιά ευθεία στη μέση του πουθενά νοιώθω κάτι σαν σκορτσάρισμα...
...ο αέρας λέω ...αλλά πως το ειπα εγώ ξέρω...
σε 3 λεπτά ο κινητήρας κάνει 2-3 διακοπές και σταματάω γονατίζοντας με το θόρυβο του μπλοκαρισμένου πίσω ελαστικού να στριγγλίζει...
Βλέπω το κοντέρ ότι είχε γύρω στα 200 χλμ από το τελευταίο φουλάρισμα στο Κσαρ Γκιλάν. Δεν είναι δυνατόν να είναι βενζίνη!
Πάγωσα! Πρέπει να ήμουν κοντά στην Ντουζ 20-30 χλμ δεν θυμάμαι...
Άρχισα να ουρλιάζω μεσ΄το κράνος....Το μυαλό μου πήγε στα ηλεκτρικά με τη διακοπή του κινητήρα...
Γυρίζω τη ρεζέρβα.
Μιά μιζιά...
Δύο μιζιές ...
Τρεις μιζιές....
Τέσσερις και ακούστηκε το βελούδινο γουργουριτό της "βασίλισσας"...
Πήγα σιγά-σιγά στο πρώτο βενζινάδικο και διαπίστωσα, όντως, ότι ήμουνα στη ρεζέρβα!
Η κατανάλωση είχε εκτιναχθεί σε ασύληπτα για τη "βασίλισσα" νούμερα λόγω της καταπόνησής της στην έρημο!
Μου τόχαν πεί και τόχα ξεχάσει. Μέχρι και 50% αύξηση στην κατανάλωση έχει η άμμος!

Ορίστε κι ένα κανονικό βενζινάδικο από τα πολλά που φαίνονται στη σειρά στο δρόμο, στο οποίο και φουλάρισα!
Αποτελείται από ένα βαρέλι, μία αντλία για να γεμίζει το μπετόνι που βρίσκεται πάνω και μία κανάτα για το σερβίρισμα....


89487

Uriah Heep
21/05/2007, 08:11
Και ένα παραλειπόμενο...

Όταν έπινα το τσάι μου στο ... prive' καφέ Μπιρ Σολτάν, λόγω του ότι ήμουνα ο μοναδικός πελάτης, ζήτησα απο τα 2 παιδιά του μαγαζιού να μου δώσουν αν είχαν κάποιο αυτοκόλλητο ή δικό τους ή της περιοχής γενικά. Δεν είχαν τίποτα. Τους έδειξα το μοναδικό κολλημένο σε τοίχο μέσα στο χώρο που έψηνε τα τσάγια και τους καφέδες...
Δεν βρήσκανε τίποτα. Για να με ευχαριστήσουν μου προσφέρανε από φιρμες μοτο, μότο κλαμπ κλπ.
Τους εξήγησα ότι ΔΕΝ με ενδιέφεραν τέτοια και φεύγοντας τους πέταξα το πειραγματάκι, ότι εμείς ερχόμαστε από όλα τα μέρη του κόσμου και τους έχουμε αφήσει 3.500 αυτοκόλλητα και αυτοί δεν έχουν να μας χαρίσουν ΕΝΑ!
Χαιρετηθήκαμε και βγήκα έξω για να βάλω φουλάρια, κράνος κλπ. Την στιγμή που με ρελαντί έκανα όπισθεν για να κάνω μανούβρα και να φύγω...

...βγαίνει τρέχοντας το ένα απο τα δύο παληκάρια, που πουλούσε τα διάφορα σουβενίρ και δείχνοντάς μου το παμπάλαιο αυτοκόλλητο που ξεκόλλησε(!) προσεχτικά από τον τοίχο...
...με σταματάει και μου το κολλάει με ...γόμα στη ζελατίνα της "βασίλισσας"...

Αυτό το αυτοκόλλητο θα βλέπετε στο εξής από τα "τραβηγμένα" πάνω στη μηχανή πλάνα...

Μπαίνοντας στην όαση της Ντουζ...


89497

Uriah Heep
21/05/2007, 08:26
Η Ντουζ αποκαλείται και Πύλη της Σαχάρας γιατί η έρημος αρχίζει, ακριβώς, από εκεί που είναι χτισμένα τα τελευταία ξενοδοχεία και διάφορα κτίρια. Είναι το ορμητήριο των 4Χ4...Υπάρχει και κανονική πύλη της Σαχάρας, καμια 10αριά χλμ μέσα στην έρημο, που υπενθυμίζει ότι...κάπου εκεί τελειώνουν τα κόλπα ...στα άτακτα παιδιά....
Εκει είναι το ΒΑ άκρο του Grand Erg Oriental και με μία μικρή βόλτα μέσα στην έρημο, διαπίστωσα για ακόμα μία φορά το πόσο συμπαθητικά ζώα και πόσο φιλικά μου φέρθηκαν οι καμήλες. Όταν από το βάρος της φορτωμένης μηχανής ζορίστηκα κανά δυό φορές να ξεκολλήσω από την αμμώδη (αλλά πιο πατημένη απο τις καγκουριές των τζηπ και quad) έρημο...
...ήταν δίπλα μου έτοιμες να με βοηθήσουν...


89498

Uriah Heep
21/05/2007, 08:29
Αποχαιρέτησα τις καμήλες στη Ντουζ και την έκανα για Κεμπιλί...


89499

Uriah Heep
21/05/2007, 08:43
Ήτανε απόγευμα και έκανε πάρα πολύ ζέστη... Σταμάτησα για να ξεμουδιάσω στη μεδίνα...


89500

Uriah Heep
21/05/2007, 08:48
Ερημιά, κουφόβραση και μερικά σύνεφα ακόμα στον ουρανό...Τέτοια τύχη από πλευράς καιρού, έλλειψης ανέμων, σκόνης κλπ σ΄αυτό το μέρος του πλανήτη...δύσκολα να συναντήσει κανείς...


89503

Uriah Heep
21/05/2007, 08:50
Ενδυματολογικές προτάσεις για νυχτερινές εξόδους ...από βερβέρο maitre d' haute couture...


89504

Uriah Heep
21/05/2007, 09:00
Αυτό το γλυπτό... στο μνημείο με τα χέρια ...

...κάπου τό ΄χω ξαναδεί εδώ στην Ελλάδα...ολόιδιο!
Θα το αγόρασε προφανώς σε αφρικανική τιμή και θα το πούλησε κανένας ...άνθρωπος της Τέχνης απ΄αυτούς που φωτογραφίζονται και γλυφοδοξάζουν τους πάσης βρώμας επιχειρηματίες οικοδεσπότες, στα προκλητικά φιλανθρωπικά γκαλά...


89509

Uriah Heep
21/05/2007, 09:47
Φεύγω από το Κεμπιλί και παίρνω το δρόμο για την Τοζέρ. Ο δρόμος διασχίζει μία από τις αλμυρές λίμνες της Τυνησίας, την μεγαλύτερη, την Chott el-Jerid. Αυτή η λίμνη είναι ξερή το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και το αλάτι μαζεύεται από τον αέρα σε διάφορα σημεία και μοιάζει με χιόνι ή γυαλίζει σαν πάγος. Όταν την διέσχισα στο εναέριο τμήμα του δρόμου ύψους 2 μέτρων και σε απόλυτη ευθεία(!) το 1/4 μόνο της λίμνης είχε νερό.
Το τοπίο παρουσιάζει φοβερές οφθαλμαπάτες...μία εκ των οποίων θα προσπαθήσω να σας τη δείξω μέσα από τις μίζερες και παρακατιανού επιπέδου ποιότητας φωτογραφίες μου....
Η απόσταση είναι πάνω από 100χλμ σε απόλυτη ευθεία, με καλό οδόστρωμα και χωρίς ούτε μία λακούβα...
...το γεγονός ότι διασταυρώθηκα μόνο με 2 αυτοκίνητα και προσπέρασα μόνο ένα φορτηγό, μ΄έκαναν να θυμηθώ ένα παληό έρωτα...τo CBR ΧΧ 1100 blackbird και όλως συμπτωματικώς το κομμάτι των Pink Floyd... "wish you were here"...


89512

Uriah Heep
21/05/2007, 09:49
To τοπίο μοναδικό!


89513

Uriah Heep
21/05/2007, 09:53
Από ένα σημείο και μετά η λίμνη είχε αλμυρό νερό και τα γραφικά καλαμένια καφέ στην άκρη του δρόμου.


89514

Uriah Heep
21/05/2007, 09:56
Και ξαφνικά στη μέση του πουθενά χάνεται ....και ο ορίζοντας...




89515

Uriah Heep
21/05/2007, 10:06
Πέρασα μέσα από την μικρή πόλη όαση Εl-M'hassen...
...δυστυχώς δεν μπορώ από τις γραμμές αυτού του ποστ να σας αποδώσω με ακρίβεια την προφορά του ονόματος...

Αφήνοντας την όαση, πρόφερα στο υπόλοιπο της διαδρομής μέχρι την Τοζέρ, με απίθανες παραλλαγές το όνομα της El-M'hassen....


89519

Uriah Heep
21/05/2007, 10:21
Πέρασα από την Τοζέρ, δεν σταμάτησα όμως γιατί θα περνούσα οπωσδήποτε στην επιστροφή. Συνέχισα τα λίγα (καμιά 20αριά) χιλιόμετρα για τη Νεφτά, όπου είχαμε δώσει ένα φλού-ραντεβού με τον Πάουλ και τη Ρικάρντα, σε ένα ξενοδοχείο που βρήκαμε στον οδηγό του "Lonely Planet".
Ήταν ένα μεγάλο ξενοδοχείο ακριβώς απέναντι από το πανάκριβο για την περιοχή "Caravan-serai" (100 Td δηλ.58 ευρώ η βραδυά) ενώ το "Marhala" που έμεινα έκανε 31 Td δηλαδή 18 ευρώ σε δίκλινο δωμάτιο με πρωινό, απλά η διαφορά τους ήταν ότι το Μαρχάλα δεν είχε πισίνα...
...αυτή η διαφορά μ΄έκανε απλά να ξυθώ σε συγκεκριμένο σημείο και να κλείσω δωμάτιο...
...αυτή τη φορά... σαν ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ πελάτης του ξενοδοχείου!
Μεγαλεία!!!!
Από το πολύ καλό και καθαρό δωμάτιο με πεντακάθαρο μπάνιο, πετσέτες κλπ φαινόταν από το παράθυρο το Caravan-serai απέναντι!


89526

Uriah Heep
21/05/2007, 10:51
Κι ένα σέρβις μοτοσυκλετών....σε δρόμο της Νεφτά...

Πλησιάζοντας τους δύο μηχανικούς κατάλαβα ότι τους είχα διακόψει από μία συζήτηση με προβληματισμούς για την αποτελεσματικότητα των οπτικών ινών στις μοτοσυκλέτες....
Τους ρώτησα για την μοτοσυκλετιστική κίνηση της πόλης και μου είπαν ότι εκτός από ένα Kawasaki GPZ των '80ς που καμάρωνε η πόλη...δεν υπήρχε τίποτε άλλο εκτός από παπάκια σαν της φωτό.
Φεύγοντας μου εξέφρασαν και την ελπίδα να ασχοληθούν και με κανένα 1200 Βoxer κινητήρα αν τους έστελνε ο Αλλάχ καμιά μοτοσυκλέτα με πρόβλημα...
...ή με το καινούργιο 990 adv injection της ΚΤΜ, που όπως με διαβεβαίωσαν, είχαν το μεράκι ...να "σκαλίσουν"...


89549

Uriah Heep
21/05/2007, 11:22
Πρέπει να σας πω ότι κάθε μέρα αργά το απόγευμα, τηλεφωνούσα στον OldMan για να τον ενημερώσω πού έφτασα και πού σκέφτομαι να πάω την επόμενη...
...έτσι ώστε να είναι σαφείς οι πληροφορίες προς την εκπομπή της ...Νικολούλη...σε περίπτωση στραβής!

Άμα δεν είχαμε καλή σύνδεση ή αργούσα να του στείλω μήνυμα ...
...μου έστελνε αυτός.... ρωτώντας άμα είμαι νεκρός...

Προσπάθησα να βρώ κάποιο ιντερνέτ καφέ για την διαδικτυακή μας συνεύρεση. Δεν υπήρχε.
Κάποιος νεαρός με έστειλε στο Γυμνάσιο-Λύκειο της Νεφτά που το βρήκα εύκολα ανηφορίζοντας έναν κεντρικό δρόμο. Εκεί βρήκα ένα νεαρό καθηγητή, του ζήτησα να χρησιμοποιήσω το ιντερνετ του σχολείου και με οδήγησε σε μία αίθουσα με καμιά 10αριά κομπιούτερ κυκλικά...Μέσα στην αίθουσα ήταν 2 κοπέλες μαθήτριες με μαντήλες και διάφοροι μαθητές μπαινόβγαιναν κάθε τόσο για να δουν τον ..."ξένο"....
Μου έκανε φοβερή εντύπωση, το πόσο ευγενικά και ανοιχτά ήταν όλα τα παιδιά! Όποιος έμπαινε μου έλεγε "salam" και κάτι τέτοια που προσπαθούσα να μη γελάσω...
...με χαιρετούσαν στα γαλλικά ή με ρωτούσαν από που είμαι κλπ κλπ... Το ίδιο και τα κορίτσια ήταν ευγενικά και χωρίς κόμπλεξ όπως πιθανόν να περίμενα...
Έρχονταν ώρες-ώρες 3-4 μαζί με τις μαντήλες τους, καθόταν παρά δίπλα μου σε πηγαδάκι και μέσα στα αραβικά που μιλούσαν όλες μαζί διακριτικά...έπιανα και καμιά λέξη όπως...Shakira!

Ήταν ένα πολύ ευχάριστο απόγευμα και δεν χάσαμε την επαφή μας!

Στη φωτό ένα μαγαζάκι με τηλεφωνικούς θαλάμους στο εσωτερικό από τα πάρα πολλά που υπάρχουν και στο τελευταίο κατσικοχώρι της ερήμου!


89557

Uriah Heep
21/05/2007, 12:28
Γύρισα στο ξενοδοχείο κατά τις 10 το βράδυ, μου άνοιξε ο φύλακας την εξωτερική πόρτα και μπαίνοντας στην αυλή είδα μόνη παρκαρισμένη τη "βασίλισσα"...
Μπήκα μέσα και από τη ρεσεψιόν με πληροφόρησαν ότι οι Γερμανοί (που γνώριζαν σε πιό ξενοδοχείο θα πήγαινα) τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι έφτασαν αργά στην Τοζέρ γιατί καθυστέρησαν στην γύρα που κάνανε στη λίμνη Chott El-Fejej στα ανατολικά της Ν. Τυνησίας και άφησαν το όνομα του ξενοδοχείου που μένανε. Θα τους έβλεπα την επομένη, μιάς και ήταν στα σχέδιά μου να περάσω από εκεί.
Εκείνη τη στιγμή η τηλεόραση στο σαλόνι μπροστά στη ρεσεψιόν έπαιζε ...ειδήσεις στα Αραβικά...
Κάθησα για λίγο ν΄ακούσω! Είχα την αίσθηση, ακούγοντας το πολιτισμένο δελτίο ειδήσεων του άραβα δημοσιογράφου, ότι καταλαβαίνω τι λέει...και σχεδόν το παρακολουθούσα μ΄ενδιαφέρον...

....σε αντίθεση με το δικό μας τηλεοπτικό Γκουαντανάμο με τα τετραπλά "prime time" παράθυρα των National Geographic πολιτικών, που γρυλλίζουν σαν τούρκοι επιστάτες εργοταξίων, κόντρα σε τριτεύοντα ανθρωποειδή που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι...
...γαλβανίζοντας την κρίση και το πολιτιστικό επίπεδο του άμοιρου Έλληνα...:sad:

Κοιμήθηκα κάνοντας τη σκέψη, μόλις φτάσω με το καλό στη Θεσσαλονίκη, να αγοράσω ένα δορυφορικό πιάτο για να παρακολουθώ τις ειδήσεις απο κανέναν αραβικό σταθμό...
...έστω κι αν χρειαζότανε να ...μάθω αραβικά...
:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

Uriah Heep
21/05/2007, 12:53
Ξύπνησα κατά τις 8 το πρωί. Έφαγα το πρωινό μου ολομόναχος στην άδεια τραπεζαρία, σαν μοναδικός πελάτης του ξενοδοχείου και ξεκίνησα για να δω το "La corbeille", έναν εντυπωσιακό ξεροπόταμο μήκους 1 χλμ και βάθους 40-50 μέτρων που χωρίζει τη Νεφτά στα δύο. Εκεί είχα διαβάσει ότι υπήρχε και η ομώνυμη καφετέρια με πολύ καλή θέα και ένα τσάι στο La corbeille δεν ήταν άσχημη ιδέα...


89573

Uriah Heep
21/05/2007, 12:56
Όντως το θέαμα ήταν εντυπωσιακό!


89575

Uriah Heep
21/05/2007, 13:00
Η καφετέρια μόνο που ήταν κλειστή...

...και αποφάσισα να πιώ τον δεύτερο καφέ ή τσάι με τον Πάουλ και την Ρικάρντα στην Τοζέρ...καμιά 20αριά χλμ μακρυά...


89576

Uriah Heep
21/05/2007, 14:06
Έφτασα γρήγορα στη Τοζέρ...


89591

Uriah Heep
21/05/2007, 14:31
Βλέποντας το κτίριο, κατάλαβα από που ξεπατικώνουν το "style" για τα τουρκομπαρόκ, ιλαροτραγικά κτίρια οι γκλάμορους πόρνοι της αρχιτεκτονικής....
...ικανοποιώντας τις αρρωστημένες ορέξεις των νεόπλουτων εμπόρων λακέρδας, για μία ζωή μέσα στις πολιτιστικές συντεταγμένες της Άντζελας Δημητρίου και της Ρούλας Κορομηλά...


89595

Uriah Heep
21/05/2007, 18:16
Κεντρικός εμπορικός δρόμος στην Τοζέρ.


89618

Uriah Heep
21/05/2007, 18:23
Ψάχνοντας το ξενοδοχείο των γερμανών στην πολύβουη αγορά της Τοζέρ...


89619

Uriah Heep
21/05/2007, 19:03
Νεαροί αυτόχθονες της Τοζέρ συζητούν, αισιόδοξοι για την εμφάνιση του Σαρμπέλ, το Σάββατο στη Γιουροβίζιον...


89623

Uriah Heep
21/05/2007, 19:20
Βρήκα τον Πάουλ και την Ρικάρντα στο ξενοδοχείο τους. Ήπιαμε εκεί τον δεύτερο καφέ . Το πρόγραμμά τους ήταν να παραμείνουν όλο το πρωί στο ξενοδοχείο, για να διεκπεραιώσουν διάφορες εκκρεμότητες και υποχρεώσεις τους που προέκυψαν με τις δουλειές τους στη Γερμανία, χρησιμοποιώντας το φαξ και το ιντερνετ του ξενοδοχείου. Έτσι σκέφτηκαν να παραμείνουν στην πόλη για να πλύνουν ρούχα, να αλλάξουν λάδια-φιλτρα στις μηχανές τους και γενικά να αναδιοργανωθούν για το υπόλοιπο του ταξιδιού τους.
Η σύντομη παρέα μας έχει χαραχτεί πολύ βαθειά στις καρδιές και των τριών μας και αφού χαιρετηθήκαμε αποφάσισα να ανέβω προς τα βόρεια και συγκεκριμένα στην Le Kef.
Σε λίγη ώρα είχα πάρει τον δρόμο προς τη Gafsa...


89625

Uriah Heep
21/05/2007, 19:29
Οι καμήλες στο δρόμο ήταν πάρα πολλές, με αποτέλεσμα κάθε 2-3 χλμ να υπάρχουν μεγάλες προειδοποιητικές ταμπέλες....


89627

Uriah Heep
21/05/2007, 19:30
Ακόμα και σήμανση πάνω στο οδόστρωμα...

Οι ευθείες ...ατελείωτες και προσέξτε την εκπληκτική ποιότητα της ασφάλτου!


89628

Uriah Heep
21/05/2007, 19:43
Μπαίνοντας στη Gafsa...


89632

Uriah Heep
21/05/2007, 19:45
Η οποία Gafsa είναι μια άνοστη, άοσμη και βαρετή για τα γούστα μου πόλη...


89633

Uriah Heep
21/05/2007, 19:49
Τα κτίρια του Ταχυδρομείου και Τηλεπικοινωνιών είναι πάντα τα πιό περιποιημένα στην Τυνησία...


89634

Uriah Heep
21/05/2007, 20:01
Το Λύκειο στο κέντρο της πόλης.
Τα οχήματα ντήζελ σε όλη την Τυνησία βγάζουν τέτοια μπόχα και λόγω παλαιότητας και λόγω των ...καθαρών καυσίμων από την ...τουλούμπα... που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Προστασίας του Περιβάλλοντος με περισσή ευγνωμoσύνη και ικανοποίηση θα βράβευε τους Έλληνες "ταρίφες" για την συμβολή τους στην προσπάθεια για καθαρότερη ατμόσφαιρα...


89635

Uriah Heep
21/05/2007, 20:05
Οι κοπελιές πηγαίνουν αριστερά προς το Λύκειο κι εγώ πηγαίνω δεξιά προς Kasserine...


89636

Uriah Heep
21/05/2007, 20:56
Στο δρόμο μου πάνω είναι και η μικρή αλλά βαβουριάρικη πόλη Majen Ben Abbes...
Aυτοκίνητα και άνθρωποι...όλοι μαζί στο δρόμο...μιά παρέα...


89639

Uriah Heep
21/05/2007, 21:00
Πραγματικά η πόλη σφίζει από ζωή...


89640

Uriah Heep
21/05/2007, 21:49
Διακοσμητικές προτάσεις από τοπικό designer πολυτελών επίπλων* αραβικού γκλάμουρ...
...για ξιπασμένα νεόπλουτα αυτοείδωλα ημιπληγικής ευφυίας!

Για όσους ...δεν αντέχουν στο θέαμα προσφέρεται εμφιαλωμάνο νερό...


*πίσω από τις πολυθρόνες με τα στρας, βρίσκονται οι καναπέδες με τις "θεϊκές" πλάτες...


89649

Uriah Heep
21/05/2007, 21:53
Απέναντι...πλήρες πρατήριο χύμα βενζίνης...
...με πετρέλαιο...
...αμόλυβδη...
...και σπεσιαλιτέ "κοκτέιλ" του καταστήματος...


89653

Uriah Heep
21/05/2007, 22:05
Συνέχισα την διαδρομή μου προς την Kasserine, περνώντας έξω από μικρά κλασσικά Τυνησιακά χωριουδάκια, δεξιά κι αριστερά...


89655

Uriah Heep
21/05/2007, 22:13
Φτάνω στην Kasserine και διαπιστώνω ιδίοις βλεφάροις, ότι ο οδηγός "Lonely Planet" έχει πέσει διάνα, χαρακτηρίζοντάς την σαν την πιό ...ανιαρή πόλη της Τυνησίας...

Δεν ελαττώνω ταχύτητα και ετοιμάζομαι να την κάνω κατ΄ευθείαν....


89656

Uriah Heep
21/05/2007, 22:18
Να κι ένας ευχαριστημένος άνθρωπος...από τον πολιτικό ημικόσμο...

Σε σχολή Τυφλών να πας τη φωτογραφία... θα καταλάβουν ότι είναι πολιτικός...

...ποιός άλλος ...ο πρόεδρος...


89657

Uriah Heep
21/05/2007, 22:21
Τα χιλιόμετρα κυλάνε και το τοπίο αλλάζει...

...πρασινίζει αλλά φέρνει και προς Ελ Πάσο λιγάκι...


89658

Uriah Heep
21/05/2007, 22:26
Άνεβαίνοντας συνεχώς προς τα βόρεια συναντώ την Kalaat Khasba...


89659

Uriah Heep
21/05/2007, 22:32
Από την εμπειρία μου σαν ταξιδευτής (πόσο αλήθεια μ΄αρέσει αυτή η λέξη!)...

...έχω να σχολιάσω...

...ότι σε κάτι πόλεις σαν την Kalaat Khasba, όσες φιλότιμες προσπάθειες κι αν έκανα να ελαττώσω ταχύτητα στη μηχανή...

...η "βασίλισσα" από μόνη της άνοιγε το γκάζι κι εξαφανιζόταν!


89660

Uriah Heep
21/05/2007, 22:38
Σε λίγα χιλιόμετρα και μετά από μία ατέλειωτη ευθεία...

...βλέπω στο βάθος το Le Kef...την αρχαία πόλη φρούριο σε 800 μ υψόμετρο.

El Kef στα αραβικά σημαίνει "ο βράχος"


89663

Uriah Heep
21/05/2007, 22:42
Έμεινα σε μία οικογενειακή πανσιόν πολύ φιλόξενη και καθαρή, δίπλα στη κάσμπα δηλ. το φρούριο. Η ίδια οικογένεια έχει και το καλύτερο εστιατόριο στην πόλη.

Η "βασίλισσα" εννοείται φιλοξενήθηκε μέσα στην καταπράσινη αυλή.


89665

Uriah Heep
22/05/2007, 09:09
Είχα φτάσει ήδη στη βόρεια Τυνησία, ρούφηξα αχόρταγα τα χιλιόμετρα, δεν αισθανόμουνα το παραμικρό ίχνος κούρασης παρά την αφόρητη ζέστη της διαδρομής... Ένοιωθα μιά υπερδιέγερση συνεπαρμένος από τις διαφοροποιήσεις του ήδη χύμα και χαλαρού (αν μπορεί τελικά να αποκαλεστεί έτσι) "προγράμματος"...
Είχα διαβάσει στον οδηγό του "Lonely Planet" ότι το Λε Κεφ δεν αποτελούσε τουριστικό προορισμό, οι ξένοι ήταν κάτι σπάνιο στην περιοχή και οτι η παρουσία τους θα προκαλούσε την διακριτική τους περιέργεια! ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΛΟΙΠΟΝ! σκέφτηκα.
Το να αποφύγει κανείς στο ταξίδι του επαφή, οπτική τε και ακουστική, με κάθε ορδής τουρίστες είναι πολύ σημαντικό... Ειδικά σε τέτοια μέρη που διάφορες κράζουσες φλύαρες κυράτσες με ψευτοαραβικά τουρμπάνια στο κεφάλι, σαν γλάστρες, συνδυασμένα με πασούμια του στυλ "χίλιες και μια νύχτες" ζούνε ...το ψυχόδραμά τους διαταράσσοντας την ισορροπία του περιβάλλοντος...
Το έχει πει ο Ντίνος Χριστιανόπουλος..."το σημαντικό σε μιά γλάστρα είναι ...η τρύπα της"...
Πόσο δε τα συζυγικά αυτοείδωλα που με φαιδροβλοσυρό βλέμμα , νταλκαδιασμένο ύφος και φωνή από την ...περιπέτεια, παρκάρουν προκλητικά τα κοσμοπόλιταν εκζέκιουτιβ 4Χ4, καταστρέφοντας την θέα και αλλοιώνοντας τον χαρακτήρα γραφικών δρόμων και πλατειών, διαπράττοντας έτσι κακουργηματική συμπεριφορά προς το σύνολο ...χωρίς δυνατότητα έφεσης...
Ο ιδιοκτήτης μου πρότεινε 2 δωμάτια ...1 μεγάλο τρίκλινο (στην τιμή του μονού) γύρω στα 25 τ.μ. και μία "τρύπα" των 7-8 τ.μ.+το εσωτερικό μπάνιο...αλλά με μία θέα θανατηφόρα!
Και τα 2 στα 25 Τδ ή 14 ευρώ.
Διάλεξα την αετοφωλιά που φαίνεται στην προηγούμενη φωτό με το ανοιχτό παντζούρι. Από εκεί έβλεπα το σημείο που τράβηξα το Λε Κέφ στην παραπροηγούμενη φωτό...


89677

Uriah Heep
22/05/2007, 10:17
Την ώρα που τακτοποιούσα τα πράγματά μου ακούστηκε από το ανοιχτό παράθυρο η φωνή του μουεζίνη. Θεώρησα ότι ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία να κάνω μία αναμετάδοση "live" στον OldMan...μετά απο 2-3 αποτυχημένες προσπάθειες και λόγω της κακής TUNTEL δεν τα κατάφερα. Έλαβα όμως μήνυμα από τον Αντώνη που με ρωτούσε αν είμαι "ζωντανός ή πεθαμένος"...
Σε λίγη ώρα βγήκα από το δωμάτιο για μια βόλτα στην πόλη. Στην ρεσεψιόν συζητούσε με τον ιδιοκτήτη ...η σωσίας της Άντζελας Δημητρίου, 4-5 τόνους πιό σκούρη ...στην απόχρωση ΕΑ312 "black sea" από το χρωματολόγιο της ΒΙΒΕΧΡΩΜ...
Ήταν πελάτισσα από την Τύνιδα που έρχονταν για τα περίφημα ρωμαϊκά λουτρά Hammam Melegue... που τροφοδοτούνται από καυτό αλμυρό νερό που βγαίνει από υπόγειες πηγές στην θερμοκρασία των 50 βαθμών. Βρίσκονται στα 15 χλμ περίπου από το Λε Κεφ. Το απόγευμα πήγαιναν οι γυναίκες. Μου το πρότειναν και οι δύο ανεπιφύλακτα.
Ήξερα λοιπόν καλά τι θα έκανα την επομένη το πρωί φεύγοντας από το Λε Κεφ...
Βγήκα έξω στο δρόμο για μια βόλτα στη γειτονιά...στα σοκάκια γύρω από την επιβλητική Κάσμπα, στην περιοχή που βρίσκονταν και η πανσιόν...


89686

Uriah Heep
22/05/2007, 10:42
Τράβηξα την ανηφόρα...Μετά από τόσο ταξίδι (γύρω στα 400χλμ) το περπάτημα ήταν όντως απολαυστικό...


89691

Uriah Heep
22/05/2007, 10:48
Έφτασα κοντά στη Κάσμπα. Φαίνεται και το τείχος, κάτω από το οποίο αρχίζουν τα σπίτια...


89693

Uriah Heep
22/05/2007, 11:16
Ανένταχτος στο "σύστημα" ελεύθερος επαγγελματίας, με εξωτερική διακόσμηση καταστήματος... εικαστικών καλλιτεχνικών αναζητήσεων...χωρίς ηλεκτρικό και νερό...

...προτείνει φασολάκια φρέσκα καθαρισμένα στον άσπρο κουβά, τσιγάρα, νερά, μπροστινό φτερό από παπί και...πολλές-πολλές εκπλήξεις στο εσωτερικό...
Πιστωτικές κάρτες ...δεν γίνονται δεκτές...


89698

Uriah Heep
22/05/2007, 11:19
Εκπληκτική είσοδος!


89699

Uriah Heep
22/05/2007, 11:20
Κατηφόρησα προς το κέντρο...


89700

Uriah Heep
22/05/2007, 11:26
Όντως, δεν υπήρχαν καθόλου τουριστικά μαγαζιά. Ακόμα και το κεντρικό "shoping center" απευθύνονταν στην εντόπια πελατεία...


89702

Uriah Heep
22/05/2007, 11:47
Πάνω στον περίπατό μου και σε συζήτηση που είχα με πλανόδιο έμπορο, πληροφορήθηκα ότι πριν λίγο καιρό είχε περάσει Ελληνικό κλιμάκιο μηδενογνωμόνων συμβούλων κάποιου υπουργείου, με σκοπό να χρησιμοποιηθεί σαν πρότυπο προς αντιγραφή, η συγκεκριμένη αγορά...

...στα πλαίσια μιάς γενικότερης αναθεώρησης, σε μιά δυναμική στρατηγική για την αναβάθμιση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης...


89705

Uriah Heep
22/05/2007, 11:51
Όλη η αγορά είναι γεμάτη από γραφικά αυθεντικά μαγαζάκια...


89706

Uriah Heep
22/05/2007, 11:54
Πως φαίνεται η αυθεντική αγορά που δεν απευθύνεται σε τουρίστες...


89707

Uriah Heep
22/05/2007, 12:07
Γιατί άλλο πράγμα είναι να βλέπεις εξαϋλωμένες γυναίκες να σκουντιούνται στα καλάθια της ZARA δοκιμάζοντας φουστάνια και φωνάζοντας με χειρονομίες ημιπαράφρονα ιεροκύρηκα, υπό τους ήχους των "διεθνών" Ευριδίκης-Κοργιαλά...

...και άλλο να απολαμβάνεις στη μπουτίκ του μυστακοφόρου σωσία του Αμπντουλάχ Οτσαλάν, με το ανοιχτό πουκάμισο και την τρίχα στο στήθος...βελέντζα, να ψωνίζουν ήρεμα εντόπιες κυρίες με μαντήλες, υπό τους αυθεντικούς ανατολίτικους ήχους των τοπικών ειδώλων της αραβικής "pop" σκηνής...


89711

Uriah Heep
22/05/2007, 12:23
Ένα συμπαθέστατο κοριτσάκι με βλέμμα αγνό...

...χωρίς περισπούδαστα οράματα...

...χωρίς να έχει όνειρα για να συμμετάσχει όταν μεγαλώσει σε ριάλιτι...

...χωρίς να ικετεύει κανέναν για να τη φωτήσουν έστω και για δευτερόλεπτα οι προβολείς της δημοσιότητας...

...χωρίς να γνωρίζει ποιά είναι η Καλομοίρα...και πόσο κακό έχει κάνει στη...μοίρα των συνομήλικών της στην Βλαχοντίσνευλαντ...

...κάνει παρέα στη μάνα του, στο πολύ γουστόζικο μικροσκοπικό μαγαζάκι...


89712

Uriah Heep
22/05/2007, 13:02
Τελικά, το φόρεμα που μαλώνανε οι δύο ξιπασμένες, διεθνείς ως τα Σκόπια stars Βίσση και Βανδή....

...για το ποιά το φόρεσε πρώτη και ποιό ήταν το αυθεντικό του Valentino...

...ΗΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡIΜΕΝΗ BOUTIQUE!!!


89713

Uriah Heep
22/05/2007, 13:55
Θα αφήσω την εικόνα αυτή να μιλήσει μόνη της...


89714

Uriah Heep
22/05/2007, 13:57
Τα λόγια είναι περιττά...


89715

Uriah Heep
22/05/2007, 14:02
Θα πρότεινα αν επισκεφτείτε το συγκεκριμένο μαγαζί...

...να μην διαφωνήσετε με τον ιδιοκτήτη του...


89716

Uriah Heep
22/05/2007, 14:05
Είναι αργά το απόγευμα και τα καταστήματα κλείνουν σιγά-σιγά...


89717

Uriah Heep
22/05/2007, 14:12
Γειτονιές στο κέντρο του Le Kef...


89718

Uriah Heep
22/05/2007, 14:14
Κότες, κουνέλια, λαγοί και ...τινές ακόμη νοστιμιές...


89719

Uriah Heep
22/05/2007, 14:28
Όταν λέμε να πάμε ταξίδι περιπέτειας... στην Αφρική ή στη Μογγολία ή στην Ινδία με τη μηχανή...


...καλό είναι να ξέρουμε και τι συνεργεία θα συναντάμε...σε τέτοια μέρη...


89721

Uriah Heep
22/05/2007, 14:30
Γιατί μπορεί να τη φάει ...το μαύρο σκοτάδι....


89722

Uriah Heep
22/05/2007, 17:24
Συνεχίζοντας την βόλτα μέσα στα σοκάκια, ψάχνοντας για ιντερνέτ καφέ...


89733

Uriah Heep
22/05/2007, 17:33
...συναντούσα απίθανα γραφικά, αυθεντικά μαγαζάκια...

...όπου οι άνθρωποι ακόμα συναντιούνται, συναλλάσσονται, επικοινωνούν σαν άνθρωποι...

...και όχι σαν alien, καλωδιομένοι μέσω δορυφόρου....


89734

Uriah Heep
22/05/2007, 17:37
...το καταπληκτικό τσαγκαράδικο...

...προσέξτε τις γλάστρες με τα λουλούδια πάνω στην πόρτα της εισόδου...


89735

Uriah Heep
22/05/2007, 17:40
Τι να την κάνεις την...Λαμπίρη και την Τατιάνα...

...όταν τα κουτσομπολιά, μπορείς να τα μάθεις από ένα τέτοιο μπαρμπέρικο...


89736

Uriah Heep
22/05/2007, 17:47
Ευτυχώς, δεν συνάντησα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ τουρίστα να μου χαλάσει αυτό το απίθανο "κλίμα" που έζησα στη βόλτα μου στη Λε Κεφ...

...που μόνο σε παληές ελληνικές ταινίες του ΄60 μπορεί να δει κανείς...

...ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ!!!


89738

Uriah Heep
22/05/2007, 18:26
Βρήκα ένα ιντερνέτ καφέ στον 1ο όροφο ενός κτιρίου πολύ κοντά στο κτίριο του Ταχυδρομίου & Τηλεπικοινωνιών...
...τα είπαμε κι εκείνο το βραδάκι...εκτενώς...

Η πείνα άρχιζε να με θερίζει...η θιβετιανή δίαιτα χθες το βράδυ και σήμερα το μεσημέρι στο δρόμο, μου "χάρισε" ευεξία, διαύγεια πνεύματος, πολύ ζωντάνια και πολύ ακονισμένη μνήμη...
...που δεν μ΄άφησε να ξεχάσω κάτι λογαριασμούς, που είχα αφήσει ανοιχτούς με τα αρνίσια παϊδάκια την πρώτη μέρα που ταξίδευα στην Τυνησία...
Βρήκα το ομώνυμο μαγαζί των ιδιοκτητών της πανσιόν που έμενα. Ήταν δίπλα στον κεντρικό δρόμο...Τα τζάμια, όλως παραδόξως, ήταν ...καθρεφτιζέ(!) για να μη φαίνεται μέσα. Με παραξένεψε και μπήκα. Εκεί ΠΙΝΑΝΕ οι πάντες οινοπνευματώδη...μπύρες, κρασιά, γκράπες...
Έτσι εξηγούνταν τα καθρεφτιζέ λοιπόν...
...για να είμαι ειλικρινής εμένα το μυαλό μου είχε πάει στο...μπουρδελέ...

Οι δύο μερίδες παϊδάκια με την Τυνησιακή σαλάτα και οι πατάτες με τις καυτερές κόκκινες σάλτσες μου χάρισαν μία απίστευτη ηδονή...

...καλά λέει ο Σρι Μαχαράζ λοιπόν, ότι η στέρηση είναι μέρος της ευτυχίας...

...ή και της ηδονής αν θέλετε...

Αφού "χτύπησα " και 3 μπύρες, έφυγα για την πανσιόν. Στο δρόμο σκεφτόμουνα ότι δεν έχω ξαναφάει πιό νόστιμα παϊδάκια. Η βόλτα στην πολύ δροσερή νύχτα ήταν απολαυστική...
Ξαπλώνοντας στο κρεββάτι, έρχονταν εικόνες απ΄όλο το ταξίδι...
...ο ύπνος μΕ πήρε με τις σκέψεις... πως αν οι πιτσιρικάδες και κάθε καρυδιάς καρύδι που πουλούσε βενζίνη με το μπετόνι ελεύθερα στο δρόμο, ζούσαν κοντά στη Σαντορίνη...
...η μόλυνση από την πετρελαιοκυλίδα του "Sea Diamond" θα είχε εξαλειφθεί...
...έστω κι αν μερικοί οδηγοί... θα βρίσκανε αλάτι στα καρμπυρατέρ τους....:ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

Uriah Heep
22/05/2007, 21:40
Ξύπνησα κατά τις 7 το πρωί και ετοίμασα τα πράγματά μου. Από το παράθυρο του δωματίου καλημέρησα τη "βασίλισσα"... Στις 8 παρά, κατέβηκα στη ζεστή και σπιτική τραπεζαρία της πανσιόν για πρωινό. Σε λίγη ώρα βρισκόμουν στην συμπαθητική αυλή της πανσιόν με τις βαλίτσες της μηχανής. Ένα ζευγάρι πολύ διακριτικών τουριστών έτρωγε σ΄ένα τραπεζάκι έξω στην αυλή κάνοντας παρέα στη "βασίλισσα". Ετοίμασα τη μηχανή χωρίς να βάλω μπροστά και την έβγαλα έξω για να τη ζεστάνω.


89808

Uriah Heep
22/05/2007, 21:48
Είχα περάσει υπέροχα στο Λε Κεφ και ήμουνα πολύ ευχαριστημένος...

...και ο πρόεδρος στην αφίσσα έδειχνε πολύ ευχαριστημένος...

...για διαφορετικούς όμως λόγους...


89811

Uriah Heep
22/05/2007, 21:59
Έξω γινόταν ο χαμός ...
Τα παιδιά που πήγαιναν σχολείο είχαν σταματήσει στη μηχανή και με ρωτούσαν διάφορα...στα γαλλικά...άλλα με τσάτρα-πάτρα αγγλικά... Ένα κλασσικό καθημερινό φαινόμενο σ΄αυτά τα μέρη...


89814

Uriah Heep
22/05/2007, 22:02
Ο χαμός που γινόταν έκανε το ζευγάρι των τουριστών να διακόψει το πρωινό του και τον συμπαθέστατο ιδιοκτήτη...να βγούν έξω...

...όταν αφήνεις έναν τόπο μ΄αυτόν τον τρόπο, κάθε σχόλιο περιττεύει...


89817

Uriah Heep
22/05/2007, 22:38
Hammam Mellegue...
Πέρασα από το caldarium...
Μία μεγάλη ξύλινη πόρτα ανοίγει και οδηγεί σε έναν σπηλαιώδη υπόγειο θάλαμο γεμάτο ατμό που φωτίζεται εδώ και ...1800 χρόνια από μικρούς φεγγίτες που βρίσκονται στο αψιδωτό ταβάνι...Πέτρινα σκαλοπάτια οδηγούν σε μιά δεξαμενή που τροφοδοτείται με ελαφρώς αλμυρό νερό στους 50 βαθμούς...

Οι φωτογραφικές μηχανές απαγορεύονται στο χώρο...

Στέγνωσα καλά αλλά και η δερμάτινη φόρμα, το κράνος και η θερμοκρασία που άρχιζε ν΄ανεβαίνει τρελλά, δεν άφηναν περιθώρια για κρύωμα...

Πήρα το δρόμο για Τύνιδα.Στο δρόμο μου πάνω πέρασα από την κωμόπολη Borj El-Massoudi.
Οι αφρικανοί αρχιτέκτονες τοπίου του Δήμου,έδωσαν μια πρωτοποριακή διακοσμητική πρόταση για τους δρόμους της πόλης τους...Γλάστρες υπερυψωμένες χαριτωμένα, σε μεταλλικά arabo-design υποστηλώματα σε όλο το μήκος της main avenue...
Ο ανταγωνισμός στο κιτς ανάμεσα στους δήμους της Χαλκιδικής και του Borj El-Massoudi...
...καλά κρατεί!


89824

Uriah Heep
22/05/2007, 22:40
14 χιλιόμετρα μακρυά από το Λε Κεφ, ανεβαίνοντας βόρεια, ο τόπος άρχιζε να πρασινίζει...


89826

Uriah Heep
22/05/2007, 22:45
Ένας υπεργολάβος έργων πρασίνου στο Βοrj El Massoudi, πιάνει το κεφάλι του από την απόγνωση...

..."Πως τις ποτίζω τόσες γλάστρες εκεί ψηλά?"


89829

Uriah Heep
22/05/2007, 22:50
Απίθανα ρωμαϊκά μνημεία, παρατημένα στο δρόμο για την Τύνιδα...


89831

Uriah Heep
22/05/2007, 22:52
Η φύση όταν θέλει να "κάνει παιχνίδι"...

...δεν παίζεται!

Δυστυχώς η ποιότητα της φωτό ΔΕΝ αποδίδει την ομορφιά...


89832

Uriah Heep
22/05/2007, 23:13
Στη πορεία μου για την Τύνιδα σε μία τελείως έρημη ευθεία και με χαμηλές ταχύτητες και από τις δύο πλευρές, διασταυρώθηκα με το σφιχτοκούραδο ζευγάρι των γερμανών που τους άφησα με τον Ινδό σταρ (αν θυμάστε) να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους με το GPS...

Τους κατάλαβα αμέσως, ανάβοντάς τους φώτα και χαιρετώντας τους σηκώνοντας το χέρι...

Με αντιμετώπησαν σαν ...χολερόβλητο γυρνώντας το κεφάλι τους προς τα χωράφια...
Ο ωραίος και μοιραίος, σαν σταρ του βωβού κινηματογράφου τελωνιακός, προφανώς αποδείχθηκε ...baby faced sadist για το φαιδροβλοσυρό ζεύγος και μάλλον τους "πήδηξε" καλά...
Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που χαμογέλασα με το πάθημα κάποιου άλλου...

...για να είμαι ειλικρινής ...ακόμα χαμογελάω...

Η Τύνιδα εμφανίστηκε από μακρυά μπροστά μου...

...Έβλεπα πάλι τη Μεσόγειο...


89833

Uriah Heep
22/05/2007, 23:18
Η σύζυγός μου, περνάει δεύτερο χέρι αστάρι στο μπλάστρι...

...και πρέπει να εγκαταλείψω...

:beer: :beer: :beer:

Uriah Heep
23/05/2007, 08:38
Mπαίνοντας στο κέντρο της Τύνιδας, παρκάρισα την "βασίλισσα" στην πιό κεντρική λεωφόρο, η οποία και αυτή ονομαζόταν όπως ήταν φυσικό, avenue Habib Bοurguiba...
...γιατί σε ΟΛΗ την Τυνησία, σε ΟΛΕΣ τις πόλεις, μικρές και μεγάλες, μπορείτε να στοιχηματίσετε τον στόλο σας, ότι ο κεντρικός δρόμος ονομάζεται Habib Bοurguiba!

Στο βάθος φαίνεται η πλατεία της 7ης Νοεμβρίου ΄87


89857

Uriah Heep
23/05/2007, 08:48
Το κέντρο σφίζει από ζωή, τα καφέ είναι γεμάτα...
...και είπα να καθήσω σ΄ενα καφέ και να παρακολουθήσω τον ευχάριστο τζερτζελέ που παιζόταν στους δρόμους...Διάλεξα το καφέ μπροστά στην είσοδο ενός σινεμά που μεσημεριάτικα είχε πολύ κίνηση και από το διπλανό μαγαζάκι με καπνό και αράβικα CD έβγαινε μιά ...κολασμένη αράβικη μουσική...τεστάροντας τις αντοχές των μικρών ηχείων....


89858