View Full Version : 10 πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων για τις μοτοσυκλέτες
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:
Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί
αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.
1. Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά
μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν "εντοπίζουν" μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν
(συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη
κυκλοφορία σε μία διασταύρωση.
2. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι είναι
μακρύτερα από ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν
είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε
σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα
είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται.
3. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε
"τυφλά" σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί από
αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω από το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες
κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία,
είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις.
4. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει
γρηγορότερα από ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι
μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας.
5. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν "κατεβάζοντας" ταχύτητες ή
"κλείνοντας" το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιείται η λυχνία του φρένου.
Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε
διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χωρίς ορατή
προειδοποίηση.
6. Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή,
και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα
κλείσουν μετά από στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας
μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική.
7. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να
είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του
δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι
μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και
δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να
μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους.
8. Η ευκινησία είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας,
ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε
από ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση.
9. Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν
των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο.
Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω από μοτοσυκλέτα, οι
μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν "στο χιλιοστό".
10. Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
Πηγή: www.msf-usa.org
Καλά όλα αυτά δεν λέω, αλλά εμείς ....ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ...
σε κανένα αυτοκινητάδικο φόρουμ θα ήταν καλό να μπούνε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Καλά όλα αυτά δεν λέω, αλλά εμείς ....ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ...
σε κανένα αυτοκινητάδικο φόρουμ θα ήταν καλό να μπούνε...
Τα έχω βάλει σε ένα αυτοκινητάδικο ήδη, και σε ένα μεγαλύτερο με γενικότερη θεματολογία -και μεγαλύτερη κίνηση.
Δώσε λινκς εσύ, και πάω γω (εδώ μπήκα στη λάσπη με το πραπρά εκεί θα κολώσουμε; ). :lol:
GIXXERAKIAS
16/05/2007, 13:05
Μολις το εκανα κοπυ και εγω σε αυτοκινηταδικο κλαμπ και οσο μπορω σε φορουμσ θα το διαδιδω:beer: :winka:
www.corollaclub.com
:beer: :wave2:
Pokermon
17/05/2007, 09:46
Το εβαλα στο mazda 6 club ( www.mazda6.gr )
Όσοι ποστάρατε το παραπάνω, τσεκάρετε το λινκ ήταν λάθος....
...το σωστό θα έπρεπε να έχει και το .org όπως τώρα που το διόρθωσα. :rolleyes:
Μη το βάζετε όπου νά' ναι, δείτε σχετικά τμήματα των φόρα με την οδήγηση, και μην τσακώνεστε, όλα τα φόρα προσπαθούν να βελτιώσουν τη κατάσταση -ακόμα και μερικά που το βασικό μου mail είναι banned (όχι ρε παιδιά δε δέρνω -απλά επειδή δέ μπορείτε να με ρίξετε πια-, κουλάρετε λίγο)... :lol:
Γκούγκλισα και μου έκατσε λίστα από:
http://dir.forthnet.gr/1377-0-gr.html
Το έβαλα στα:
carcrazy.gr/carforum
audi-club.gr/forums
clubfocus.gr/forum
www.clubfiesta.gr/forum
www.gtc.gr/forum
και περιμένω έγκριση για τα:
www.bmw-motorsport.gr
forum.audisportsclub.gr
Άμα βάζετε γράφετε σε ποιό μη τρέχουμε όλοι παντού (ή στείλτε ΠΜ).
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Η συνέχεια αύριο.
Ειναι αδυνατο να ελεξουμε τους οδηγους αυτοκινητων.Και ειδικα στις πολεις που κυκλοφορουν οι μικροτερης ηλικιας οδηγοι,αυτοι εχουνκαθαρισει πολλους μοτοσυκλετιστες.
1 στους 1000 να το πάρει σοβαρά, κέρδος είναι.
Συνεχίστηκε σε διάφορα φόρα η ιστορία (άμα προλαβαίνει κάνας μόδιστρος, ας διορθώσει pleaze το 'μοτοτοσυκλέτες' του τίτλου στο ορθότερο 'μοτοσυκλέτες'). :rolleyes:
Τα φόρα που είχαν πολύπλοκο τρόπο εγγραφής παραπάνω όπως και τα πιο κάτω, ειδοποιήθηκαν με mail για το περιεχόμενο του ποστ (χωρίς καμμία αναφορά στο moto.gr), για να μη μπω στη διαδικασία να γράφω παραμύθια στις φόρμες της εγγραφής ώστε να κάνω ένα ενημερωτικό πόστ.
Φόρα που στάλθηκε mail:
forum.audisportsclub.gr
www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php
Ποσταρίστηκε και στα:
www.bmw-motorsport.gr/forums
www.gccf.gr
Τέλος έστειλα στο υπουργείο μεταφορών επώνυμη πρόταση (πόσο θα πάρουν στα σοβαρά μία πρόταση ενός απλού πολίτη; δέ ξέρω):
Γειά σας,
Το παρακάτω κείμενο του M.S.F. (Ίδρυμα για την οδική ασφάλεια μοτοσυκλέτας) είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά από το πρωτότυπο στα αγγλικά και απευθύνεται σε όλους τους αυτοκινητιστές.
Προτείνεται από διάφορους εκπαιδευτές και 'παλαίμαχους' μοτοσυκλετιστές του εξωτερικού σαν ένα έντυπο που θα έπρεπε να το έχουν διαβάσει όλοι οι αυτοκινητιστές -και όχι άδικα.
Θα μπορούσε να διανέμεται για παράδειγμα μαζί με το βιβλίο των σημάτων (έστω και σαν μια ξεχωριστή σελίδα απλά) ή και νωρίτερα -στο σχολείο για παράδειγμα- ώστε όταν ο καθένας από εμάς θα έδινε εξετάσεις να αναγνώριζε εγκαίρως κάποια σημαντικά σημεία που θα μπορούσαν να σώσουν τη ζωή ενός μοτοσυκλετιστή αργότερα.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας, και ελπίζω να δώσετε στο παρακάτω τη σοβαρότητα που του αξίζει.
ΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ
(ονοματεπώνυμο)
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:
Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί
αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες.
1. Υπάρχουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στο δρόμο παρά
μοτοσυκλέτες, και μερικοί οδηγοί δεν "εντοπίζουν" μια μοτοσυκλέτα· την αγνοούν
(συνήθως όχι επίτηδες). Να αναζητείτε μοτοσυκλέτες, ειδικά όταν ελέγχετε τη
κυκλοφορία σε μία διασταύρωση.
2. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι είναι
μακρύτερα από ότι στη πραγματικότητα. Επίσης, η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν
είναι πάντα εύκολο να υπολογιστεί. Όταν ελέγχετε την κυκλοφορία για να στρίψετε
σε μία διασταύρωση, ή να (ξε) παρκάρετε, να υπολογίζετε ότι μια μοτοσυκλέτα
είναι πιο κοντά απ' ότι φαίνεται.
3. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί εύκολα να κρυφτεί σε
"τυφλά" σημεία ενός αυτοκινήτου (πόρτες, βάσεις οροφής) ή να καμουφλαριστεί από
αντικείμενα ή φυσικά στοιχεία έξω από το αυτοκίνητο (θάμνους, φράχτες, γέφυρες
κλπ). Δίνετε λίγο προσοχή παραπάνω ώστε να ελέγχετε διεξοδικά τη κυκλοφορία,
είτε αλλάζετε λωρίδες κυκλοφορίας, είτε στρίβετε σε διασταυρώσεις.
4. Λόγω του μικρού της μεγέθους, μια μοτοσυκλέτα μπορεί να φαίνεται ότι τρέχει
γρηγορότερα από ότι στη πραγματικότητα. Μην υποθέτετε ότι όλοι οι
μοτοσυκλετιστές είναι μανιακοί της ταχύτητας.
5. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά επιβραδύνουν "κατεβάζοντας" ταχύτητες ή
"κλείνοντας" το γκάζι, χωρίς έτσι να ενεργοποιείται η λυχνία του φρένου.
Αφήνετε μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας, περίπου 3 με 4 δευτερόλεπτα. Σε
διασταυρώσεις, να προβλέπετε ότι ο μοτοσυκλετιστής θα επιβραδύνει χωρίς ορατή
προειδοποίηση.
6. Τα φλας σε μια μοτοσυκλέτα συνήθως δεν κλείνουν αυτόματα μετά τη στροφή,
και έτσι μερικοί οδηγοί (ειδικά οι αρχάριοι) κάποιες φορές ξεχνούν να τα
κλείσουν μετά από στροφή ή αλλαγή λωρίδας. Σιγουρευτείτε ότι η ένδειξη φλας
μιας μοτοσυκλέτας είναι πραγματική.
7. Οι μοτοσυκλετιστές συχνά αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται για να
είναι πιο εύκολα ορατοί και να ελαχιστοποιούν τις επιδράσεις των ανωμαλιών του
δρόμου, των επερχόμενων οχημάτων, και του αέρα. Κατανοήστε ότι οι
μοτοσυκλετιστές έχουν λόγους που αλλάζουν θέση στη λωρίδα που κινούνται, και
δεν το κάνουν επειδή είναι ριψοκίνδυνοι, για επίδειξη, ή για να σας αφήσουν να
μοιραστείτε τη λωρίδα μαζί τους.
8. Η ευκινησία είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας,
ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες και με καλές οδικές συνθήκες, αλλά μη περιμένετε
από ένα μοτοσυκλετιστή να είναι πάντα ικανός να αλλάξει αστραπιαία κατεύθυνση.
9. Η απόσταση ακινητοποίησης για τις μοτοσυκλέτες είναι σχεδόν η ίδια με αυτήν
των αυτοκινήτων, αλλά το ολισθηρό οδόστρωμα κάνει το φρενάρισμα δυσκολότερο.
Κρατήστε μεγαλύτερες αποστάσεις όταν οδηγείτε πίσω από μοτοσυκλέτα, οι
μοτοσυκλέτες δεν μπορούν πάντα να φρενάρουν "στο χιλιοστό".
10. Όταν βλέπετε μια μοτοσυκλέτα εν κινήσει, μη τη θεωρείτε απλά μια
μοτοσυκλέτα, δείτε τη σαν άνθρωπο.
Πηγή: www.msf-usa.org
Άμα θέλετε να προσπαθήσετε και σεις, γράψτε τους κάτι παρόμοιο -καλά δε περιμένω και πολλά. :sad:
http://www.yme.gr/contact.php?section=6&sessdata=cfe2923a687bbc1c7ed0cdcf89860c30
Στάλθηκε και σχετικό mail στο Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (http://www.ses.gr/index.html).
Μόλις πήρα απάντηση από το υπουργείο μεταφορών και επικοινωνιών σχετικά με το θέμα -τους είχα στείλει 2 email.
91937
Και η απάντησή μου:
Ευχαριστώ για την απάντηση στο από 20-05-2007 ηλεκτρονικό μου μήνυμα, τα "Δέκα πράγματα που πρέπει να ξέρουν όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων και φορτηγών για τις μοτοσυκλέτες".
Τα παραπάνω όμως απευθύνονται σε οδηγούς αυτοκινήτων και φορτηγών κυρίως, και όχι σε μοτοσυκλετιστές, γι' αυτό και είχα προτείνει να συμπεριλαμβάνονται στο βιβλίο των σημάτων που αφορά κυρίως αυτοκινητιστές.
Εφόσον θέλετε να δείτε κάποια βασικά πράγματα που αφορούν την εκπαίδευση των μοτοσυκλετιστών βάσει των πρακτικών της MSF, υπάρχει μεταφρασμένο στα ελληνικά το θεωρητικό μέρος του πρώτου level (για αρχάριους αναβάτες):
http://z-moto.freehostia.com/gr_moto_brc.html
Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δεδομένων αλλά όχι ολόκληρο το αγγλικό κείμενο, το οποίο υπάρχει στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
http://www.msf-usa.org/CurriculumMaterials/BRC_Handbook_Read-Only2006.pdf
Είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση για να μειώσει τα ατυχήματα που σχετίζονται με μοτοσυκλέτες, -με βάση τα στατιστικά της έρευνας του MAIDS, και χρησιμοποιώντας αυτά που έχει μάθει στο πρώτο επίπεδο του MSF, ο μοτοσυκλετιστής μπορεί να εκτιμήσει εγκαίρως τις συνθήκες που οδηγούν στο δυστύχημα και να το αποφύγει, με τη κατάλληλη εξάσκηση.
Ελπίζω να μην σας κούρασα, και να συνεχίσετε τη προσπάθεια για λιγότερα τροχαία δυστυχήματα.
ΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ
Είσαι ωραίος ρε zireus.
Απλά μου κάνει εντύπωση (και μου προκαλεί θλίψη) η απάντηση που σου έδωσε το αρμόδιο Υπ.
Μιλάμε για σοβαρό πρόβλημα αντίληψης. Ενα απλούστατο κείμενο με συμβουλές προστασίας των μοτοσυκλετιστών, σκέφτονται να το εντάξουν στην εξεταστέα ύλη των μοτοσυκλετιστών.....
:sad:
Μπράβο παιδιά!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
αν μπορούμε να βοηθήσουμε ή χρειάζεστε κάτι συγκεκριμένο αναφερτε το....
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Το εβαλα και στους 4Τ
επειδη παρακολουθω κ το φορουμ των 4τροχων, μετα απο το δικο σου μπηκε κ αλλος ενας δεκαλογος απο τον χρηστη "D-Jet" απευθυνομενος προς τους οδηγους αυτοκινητων
Ελπιζω να μην θυμωσει που χρησιμοποιω τα γραφομενα του
11. Όταν μας ακολουθεί σε στροφή μοτοσικλέτα ποτέ μα ποτέ δε φρενάρουμε χωρίς λόγο (για να χαιρετίσουμε το φίλο μας ή για να σηκώσουμε το κινητό). Η μοτοσικλέτα όταν φρενάρει στρίβοντας αλλάζει και ακτίνα στροφής. Ριχνετε συνέχεια κλεφτες ματιες στον κεντρικό καθρέπτη.
12. ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΑΠΟΤΣΙΓΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΧΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! Κινδυνος θάνατος παιδιά, όσοι οδηγούν μηχανή δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχουν πέσει θύματα κάποιου ασυνείδητου καπνιστή!
13. Δεν κινούμαστε ποτέ παράλληλα με μια μοτοσικλέτα σε στενό δρόμο. Μια λακούβα για εμάς μπορεί να είναι ένα απλό γκουπ στα αφτιά μας αλλά μπορεί να προκαλέσει πτώση σε μια μοτοσικλέτα. Η διαχωριστική γραμμή είναι μια απλή άσπρη γραμμή για εμάς αλλά ένα ιδιαίτερα γλιστερό εξόγκωμα στο δρόμο για τη μηχανή.
14. Όταν βρέχει ή έχει βρέξει δεν προσπερνάμε μοτοσικλέτες εκτός και αν έχουμε πολύ ανοικτό δρόμο. Πολύ περισσότερο δε όταν μετά την προσπέραση δεν σκοπεύουμε να "ξεφύγουμε" και μένουμε μπροστά τους. Στο αυτοκίνητο δεν το καταλαβαίνουμε ποτέ αλλά στη μηχανή όλο αυτό το νερό που βρίσκεται στο οδοστρωμα γίνεται σπρέυ και κάνει την οδήγηση της μηχανής απίστευτα επίπονη.
Αυτονόητο ειναι ότι όταν μια μηχανή κινείται αργά σε έναν βρεγμένο δρόμο δεν την προσπερνούμε όπου να είναι κάνοντας μούσκεμα τον οδηγό αλλά κάνουμε υπομονή μέχρι να βρεθεί ένα κάπως πιο στεγνό κομμάτι.
Η θέση του μοτοσικλετιστή στη βροχή είναι ιδιαίτερα δύσκολη ας μην του την κάνουμε δυσκολότερη και ας κάνουμε λίγη υπομονή παραπάνω.
15. Όταν βγαίνουμε από στενά δε σταματάμε στη διασταύρωση όπως ο σουμάχερ στα πιτς αλλά όσο γίνεται πιο προοδευτικά. Θυμηθείτε ότι για έναν άπειρο, το μπλοκάρισμα των φρένων της μηχανής (όχι μόνο λόγω εμπόδιου στο δρόμο αλλά και από φόβο) ισοδυναμεί με πτώση.
16. Αφήνουμε χώρο να μας περάσουν οι μοτοσικλετιστές στα φανάρια. Αν μπορούσε κανείς να έχει ένα hellicopter view του τι γίνεται μόλις ανάψει πράσινο θα τρόμαζε: ειδικά οι νέοι αυτοκινητιστές αλλά και όλοι οι υπόλοιποι που είτε χαζεύουν, μιλούν στο κινητό κλπ κλπ ψαρεύουν λες και είναι με τράτα στην αμοργό.
17. Δεν κορνάρουμε χωρις λόγο στα φανάρι (π.χ. για να χαιρετίσουμε ένα φίλο μας) ειδικά σε όσους βρίσκονται πιο μπροστά και δεν έχουν οπτική επαφή με αυτό. Το ξέρω οτι είναι βλακεία των μηχανόβιων αλλά πολλές φορές γίνεται και για να αποφύγουν τις περιπτώσεις που περιγράφω στο Όπως και να έχει το κορνάρισμα όταν έχει ακόμα κόκκινο ισοδυναμεί με απόπειρα δολοφονίας. (πριν λιγο καιρό χάθηκε ένα παιδί έτσι...).
18. Όταν διασχίζουμε κάθετα δρόμο που έχει λεωφοριολωρίδα και έχει κίνηση ΠΑΝΤΟΤΕ σταματάμε πριν από αυτήν και κοιτάμε προσεκτικά. Μποροί όλοι οι άλλοι να είναι σταματημένοι αλλά στη λωρίδα αυτή να κινούνται μοτοσικλέτες.
19 Στις γραμμές τρένου/τραμ αποφεύγουμε να κινούμαστε παράλληλα και να εμποδίζουμε με οποιονδήποτε τρόπο την κίνηση της μοτοσικλέτας. Ειδικά στα μικρά μηχανάκια μπορεί να χαθεί πολύ εύκολα ο έλεγχος. Ας τους αφήνουμε λίγο χώρο παραπάνω για έναν ελιγμό.
20. Μην ντρέπεστε να τους μιλάτε, ευγενικά πάντα. Κάποιος μπορεί να έχει ξεχάσει το φλας ή το σταντ ανοιχτό, μπορεί να οδηγά με ελαφρώς πατημένο το πίσω φρένο και να είναι συνέχεια αναμμένο το πίσω φως. Ενημερώστε τον μοτοσικλετιστή, μπορεί να του σώσει τη ζωή. Όταν βλέπετε κάτι στο δρόμο κάντε κάποιο νόημα να τον προειδοποιήσετε. Ένα πετραδάκι σε μια στροφή δεν είναι τίποτα για ένα αυτοκίνητο αλλά μπορεί να προκαλέσει άνετα μια πτώση στη μοτοσικλέτα που ακολουθεί.
και τέλος,
ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΕΣ. Μια σύγχρονη σπορ μηχανή κάνει τα 0-100 σε λιγότερο από 3 δεύτερα. Σκεφτείτε οτι ο 20χρονος που την οδηγεί μπορεί να μην είναι και ο πιο ώριμος... κακό του κεφαλιού του, σίγουρα, αλλά μην γίνεστε απο την πλευρά σας και ηθικός αυτουργός σε ένα πιθανό ατύχημα ενός ανώριμου...
Ολη η συζητηση, με πολυ ενδιαφερουσες αποψεις κ ανοιχτα μυαλα ετοιμα για σοβαρη συζητηση εδω (http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=24454&postdays=0&postorder=asc&start=0)
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.