View Full Version : αερας και fairing
all right
16/05/2007, 08:13
Καλημερα κυριες και κυριοι......
Επανερχομαι στο θεμα της μηδενικης προστασιας απο τον αερα που εχει το bandit(μη ...φωναζετε το ηξερα απο την αρχη).Τωρα ομως που οι στροφες ανεβαινουν και κινουμαι σχεδον καθημερινα Αττικη οδο τωρα ...εχουμε προβλημα.Θελω λοιπον να ρωτησω τα εξης:
-Το συνεργειο που το πηγα για το πρωτο σερβις μου ειπε να παω στον Δημητρακοπουλο (Μιχαλακοπουλου 200),ο οποιος εχει εναν ανεμοθραυστη (ετσι μου το ειπε)για το bandit και ο οποιος θα εχει μεγαλη διαφορα στις υψηλες ταχυτητες.Περι τινος προκειται;;;;
-Μαζι με την μηχανη πηρα και δυο full face κρανη της Suzuki (αυτα τα γκρι με το λογοτυπο της suzuki μαυρο).Πιστευεται οτι με την αγορα ενος αλλου κρανους θα βελτιωθει το προβλημα;
Μπορει οι ερωτησεις μου να εχουν ξαναγινει αλλα ηθελα την γνωμη σας γιατι 10 ανθρωπους εχω ρωτησει 11 διαφορετικες γνωμες εχω παρει (απο εχει δικιο ο μηχανικος μεχρι πεταμενα λεφτα)
Eυχαριστω και εις το επανιδειν
ΥΓ:Μετα απο περιπου δυο χρονια θυμηθηκα πως ειναι να κανεις την διαδρομη Ραφηνα-Μενιδι (μεσω Αττικης Οδου)σε 15-20 λεπτα .οσο δηλαδη εκανα με το αυτοκινητο τις πρωτες ημερες λειτουργιας της Αττικης Οδου....
Ποιο bandit έχεις; Είναι τελείως γυμνό; Το θέμα: "Αέρας και πόσο με ενοχλεί" είναι υποκειμενικό.
Εγώ στο hornet προτιμώ να τρώω ξύλο από τον αέρα στην Αττική Οδό με 160 -180 παρά να βάλω ένα μικρό μασκάκι....Μου τη σπάνε τα μασκάκια και τα λοιπά φερινγκάκια...:mad:
Δεν με ενοχλεί που με ενοχλέι ο αέρας...:D
Μετά παίζει ρόλο και το κράνος...Έχω ένα x-lite x-601...το οποίο είναι μάλλον ήσυχο...αυτά
Με γεια το καινούργιο εργαλείο, προσεκτικά και ΠΑΝΤΑ όρθιος
Ανεμοθραύστης= ζελατίνα/τζαμαρία/μασκάκι
Καλό και ακριβό κράνος (καλή αεροδυναμική/ελαφρύ) θα γλυτώσει τον σβέρκο σου
ΥΓ και εγώ κάνω Α.Ο κάθε ημέρα Αεροδρόμιο-Κέντρο αλλά για 20 λεπτά δέν με κουράζει η διαδρομή.Για ταξίδι οκ δέν λεώ θα χρειαστείς την τζαμαρία...
πάρε μια γεύση πως είναι η ζελατίνα
88813
Προφανώς μιλάς για το bandit το γυμνό.
Το πρόβλημα του αέρα στις μεγάλες ταχύτητες αφορά κυρίως το "σπρώξιμο" που τρως στο στήθος και τείνει να σε ξεκολλήσει από τη μηχανή και στον αυχένα που σε αναγκάζει να κρατάς κόντρα το κεφάλι. Το κατάλληλο κράνος δε βοηθάει παρά μόνο στη σταθερότητα - ίσως - του κεφαλιού (δηλαδή να μην κουνάει δεξιά αριστερά), άρα - νομίζω - δεν θα βελτιώσει και πολύ τα πράγματα. Δες τον ανεμοθώρακα που σου πρότειναν, είναι πιστεύω η καλύτερη λύση, μόνο... να μπορούσες να τον δοκιμάσεις πρώτα.... Καμιά φορά δημιουργούνται στροβιλισμοί που δυσκολεύουν αντί να βελτιώνουν.
all right
16/05/2007, 08:38
Πρωτα απο ολα ευχαριστω για τις απαντησεις.
Εχω το bandit το 650 ,εχει τωρα 1800 χλμ αλλα εχω μια ενσταση οσον αφορα τα χιλιομετρα που ανεφερες (160-180).Εγω οταν εχει αερα βεβαια πανω απο 120 δεν το αντεχω (βεβαια μπορει να φταιει και ο..αυχενας μου η οτι ειμαι 190 υψος)
Δοκίμασε όταν είσαι πάνω στη μηχανή και σε χτυπάει ο αέρας, να "αγκαλιάζεις" το τεπόζιτο με τα ΠΟΔΙΑ και να συγκρατείς το σώμα σου μπροστά χρησιμοποιώντας τους κοιλιακούς σου. Έτσι θα μπορέσεις να χαλαρώσεις τα χέρια σου από το τιμόνι και δεν θα νιώθεις πολύ την αντίσταση από τον αέρα.
Εγώ είμαι 1,84 και το hornet έχει αρκετά καμαρωτή θέση οδήγησης...Είναι και θέμα συνήθειας...:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από all right
Πρωτα απο ολα ευχαριστω για τις απαντησεις.
Εχω το bandit το 650 ,εχει τωρα 1800 χλμ αλλα εχω μια ενσταση οσον αφορα τα χιλιομετρα που ανεφερες (160-180).Εγω οταν εχει αερα βεβαια πανω απο 120 δεν το αντεχω (βεβαια μπορει να φταιει και ο..αυχενας μου η οτι ειμαι 190 υψος)
Να ζγούψεις* δοκίμασες?
Ζγούψε! Ζγούψε!
Ζγούβω-ζγούψιμο=σκύβω-σκύψιμο
:lol:
Fireball400
16/05/2007, 09:22
Δεν ξέρω αν παίζει και μεγάλο ρόλο αλλά το κράνος σου παίρνει υποσιάγονο για να μην μπαίνει αέρας από κάτω;6-7 euro ιστορία είναι και ίσως να βοηθήσει...
Giorgos19
16/05/2007, 10:09
Συμφωνω με τον φιλο παραπανω που ειπε να σκυψεις.Εχω δει πολλα παιδια (σε Ε.Ο και Α.Ο) με γυμνα να πηγαινουν με πολλα και να ειναι ορθιοι.Ετσι ειναι λογικο να εχεις χοντρο προβλημα.
Προσωπικα με το GSR στα 160 με λιγο σκυψιμο μπορω να ταξιδεψω σχετικα ανετα.Απ εκει και πανω ομως πρεπει να πεσω πανω στο ντεποζιτο.
Μια ζελατινα aftermarket σιγουρα θα σε βοηθουσε στο ταξιδι αλλα παλι οπως προειπε και ενας φιλος πιο πανω παιζει και να δημιουργησει στοβιλισμους που θα σε χτυπανε στην κορυφη του κρανους η χειροτερα κατευθειαν στο προσωπο.
Προσωπικα θα εβαζα κατι τετοιο μονο αν ηταν να κανω μεγαλο ταξιδι διοτι πιστευω οτι χαλανε την ομοφρια του μηχανακιου. (εχεις δει GSR me zelatina? :yuck: :yuck: ειναι )
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.