PDA

View Full Version : Τεχνολογικό Test



nikonian
17/05/2007, 09:06
Ας κάνουμε λοιπόν το εξής τέστ:

Έχουμε δυο μονοκύλινδρα, ευρείας κυκλοφορίας (όχι racing κλπ) , υγρόψυκτα , 650 κ.ε. τετραβάλβιδα. Οι διαφορές τους είναι οι εξής:

Το Α έχει 2ΕΕΚ , καρμπυρατέρ Keihin 40 και συμπίεση 9,5:1

Το Β έχει 1ΕΕΚ , ψεκασμό και συμπίεση 10:1

Το ερώτημα είναι τι διαφορά ιπποδύναμης μπορεί να έχουν αυτά τα δυο. Μέχρι και 2%, μέχρι και 5%, μέχρι και 10%, μέχρι και 25%, μέχρι και 200% ;



ΥΓ: turbo , nitro κλπ δεν παίζουν. Επιχορηγήσεις σε περιοδικά...άφθονες.

dirtbird
17/05/2007, 10:28
Tιιιιιιιιιιιιι:confused: :confused: :confused:

nikonian
17/05/2007, 10:29
Να βοηθήσω λοιπόν.

Πώς θα σας φαινόταν αν σας έλεγα ότι το
Α βγάζει 35 άλογα και 4,8 kgm και
το Β βγάζει 46 άλογα (!!!) και 6 kgm (!!!!!!!!!) ;


α) φυσιολογικό , υπάρχει "κρυφή" διαφορά τεχνολογίας;
β) παπαριές τα περιοδικά ανέλαβαν εργολαβικά να προωθήσουν κάποιο μοντέλο;

Χα! Εδώ σας θέλω!!!

dirtbird
17/05/2007, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Να βοηθήσω λοιπόν.

Πώς θα σας φαινόταν αν σας έλεγα ότι το
Α βγάζει 35 άλογα και 4,8 kgm και
το Β βγάζει 46 άλογα (!!!) και 6 kgm (!!!!!!!!!) ;


α) φυσιολογικό , υπάρχει "κρυφή" διαφορά τεχνολογίας;
β) παπαριές τα περιοδικά ανέλαβαν εργολαβικά να προωθήσουν κάποιο μοντέλο;

Χα! Εδώ σας θέλω!!!

Φυσιολογικό (έως ενός σημείου), αλλά όχι απαραίτητα για 30 % διαφορά.:winka:

stefanos
17/05/2007, 10:41
Εντελώς φυσιολογικό μου φαίνεται.
Η διαφορά μπορεί να μεγαλώσει και περισσότερο χωρίς καμιά κρυφή τεχνολογία.



Υγ.Εδώ spamαρουμε σήμερα?:D

FZR1000
17/05/2007, 15:33
Ναι αλλα στις ποσες στροφες ανα λεπτο οι μηχανες αυτες εχουν τοσα αλογα....;)

OldMan
17/05/2007, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
α) φυσιολογικό , υπάρχει "κρυφή" διαφορά τεχνολογίας;
β) παπαριές τα περιοδικά ανέλαβαν εργολαβικά να προωθήσουν κάποιο μοντέλο;
Εγώ θα πάρω το β) :wave2:

και μια και ο Πατέρας έχει όρεξη για σπαμάρισμα, ας ξεκινήσουμε :

Θεωρώντας ότι τα μοτέρ έχουν ίδιες διαστάσεις (διάμετρο επί διαδρομή), η διαφορά συμπίεσης δεν είναι τέτοια που να αντισταθμίζει το γεγονός της αυξημένης ευστροφίας (και ανώτατου ορίου στροφών αντίστοιχα) μεταξύ του διπλού και μονού εκκεντροφόρου !!

Επειδή (πάρα πολύ "μπακαλίστικα" αλλά πάρα πολύ σωστά..) η Ιπποδύναμη ισούται με το γινόμενο της Ροπής επί τις Στροφές, μένει να δούμε πόση είναι η διαφορά της Μέσης Πίεσης στους δύο κυλίνδρους (λόγω διαφορετικού βαθμού συμπίεσης), γιατί η Ροπή ισούται με το γινόμενο της Μέσης Πίεσης επί τον Όγκο του κυλίδρου (και άλλες Σταθερές που είναι όμως ίδιες και για τα δύο μοτέρ).

Τούτων δοθέντων, να βρεθεί πάραυτα νέος τις, ικανός να υπολογίσει την ΔΙΑΦΟΡΑ της Μέσης πίεσης (δεν χρειάζονται απόλυτες τιμές) καθώς και ο ανοίξας την μαλάκ..., συγγνώμη το thread να μας πει τον μέγιστο αριθμό στροφών του κάθε κινητήρα !!

:wave2: :beer: :wave2:

dirtbird
17/05/2007, 15:40
Ξέχασες τις λιγότερες παρασιτικές απώλειες του 1ΕΕΚ σε σχέση με τους 2ΕΕΚ.


ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΝΗΣΑΝ ΣΕ ΥΠΟΠΤΟ ΒΑΘΜΟ

OldMan
17/05/2007, 15:44
Gamietai από το πρωί το Outlook (ο Μεταλλινός φταίει με τις φωτό του...:D ) και δεν μπορώ να στείλω τπτς (μπλοκάρει συνεχώς ...).


δεν βρίσκω και τα Documentation της ΚΤΜ...(τα έχω μόνο σε Hard copy) :blush:

dirtbird
17/05/2007, 15:45
:( :( :(

OldMan
17/05/2007, 15:49
Πάντως, σύμφωνα με τα παραπάνω, η δυναμομέτρηση του Α έγινε στις 7.300 σ.α.λ και του Β στις 7.700 σ.α.αλ. !!
(κάτι συνεχίζει να ΜΗΝ μΕ κολλάει - και δεν είναι ο Κρούκης που γουστάρω να μΕ κολλήσει...):blush:

OldMan
17/05/2007, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
:( :( :(
Εεεε άμα είναι να στεναχωριόμαστε ...

(αφού σε είπα ότι η δουλειά θα γίνει το νωρίτερο σε 1 χρόνο από τώρα...) :wave2:

dirtbird
17/05/2007, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εεεε άμα είναι να στεναχωριόμαστε ...

(αφού σε είπα ότι η δουλειά θα γίνει το νωρίτερο σε 1 χρόνο από τώρα...) :wave2:
Δηλαδή θα είναι ΜΥ2009?:confused: :confused:

Οκ τότε προλαβαίνω να αυτοματοποιήσω το υπάρχον.... :D :D :cool:

gcrook
17/05/2007, 15:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

(κάτι συνεχίζει να ΜΗΝ μΕ κολλάει - και δεν είναι ο Κρούκης που γουστάρω να μΕ κολλήσει...):blush:

Σταματα να με τσιγκλας βρε:blush:
Εχω και δουλειες γιου νοου...
















.....
























:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :bigcry:

kiriakost
17/05/2007, 17:15
Το μόνο σίγουρο είναι, οτι αυτό με τους διπλούς εκκεντροφόρους είναι Honda !! :)

Τωρα .. Dominator 400 είναι ? .... Τransalp είναι ? .... θα σας γελάσω . ;)

Παντως ΑΧ-1 δεν είναι :lol: εμείς παίζουμε στους 26-29 ίππους με DOHC .

dirtbird
17/05/2007, 17:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian

Έχουμε δυο μονοκύλινδρα, υγρόψυκτα , 650 κ.ε. τετραβάλβιδα.

:hypnotize :hypnotize

:hypnotize :hypnotize

:hypnotize :hypnotize

:hypnotize :hypnotize

kiriakost
17/05/2007, 17:41
Τωρα το πήρες χαμπάρι .... :lol: " μονοκύλινδρα " ....

Εντάξει ο άνθρωπος γλώσεψε την μπέρδα του ;)

FZR1000
17/05/2007, 17:44
καλα το ειπε μιας και μιλα για 2 μηχανες........

το dominator 400 δεν ειναι 650 και το transalp ειναι 2κυλινδρο......

kiriakost
17/05/2007, 17:53
Σωστά !! άρα για τι πράγμα μιλάμε ?? , εάν δεν γλώσεψε την μπέρδα του ο δημιουργός ... τότε μιλάμε για κανένα Yamaha ΧΤ .. Η κανένα αρχαίο Honda XL ..

FZR1000
17/05/2007, 17:55
υπαρχουν και αλλα dominator 650, xr, ktm 640 κλπ....

stefanos
17/05/2007, 20:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
υπαρχουν και αλλα dominator 650, xr, ktm 640 κλπ....


Το μόνο honda υγρόψυκτο 650 είναι το xr650r και δεν έχει ψεκασμό.
Επείσης κανένα μονοκύλινδρο honda δεν έιχε DOHC οπότε δεν είναι Honda κανένα απο τα 2.

Οπότε πρόκειται για Ευρωπαικά.

dirtbird
17/05/2007, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το μόνο honda υγρόψυκτο 650 είναι το xr650r και δεν έχει ψεκασμό.
Επείσης κανένα μονοκύλινδρο honda δεν έιχε DOHC οπότε δεν είναι Honda κανένα απο τα 2.

Οπότε πρόκειται για Ευρωπαικά.

Κανένα σχόλιο για Transalp με τετραβάλβιδα καπάκια?:D :D

stefanos
17/05/2007, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Κανένα σχόλιο για Transalp με τετραβάλβιδα καπάκια?:D :D

Εκτός αν πρόκειται για transalp transexual με ένα κύλινδρο ψεκαστό με 1 εεκ και τον άλλο με 2 εκκ και καρμπ.:p

stefanos
17/05/2007, 20:36
Τελικά δεν το παίρνει το ποτάμι να τελειώνουμε με τους ίδιους κινητήρες?

kiriakost
17/05/2007, 21:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Επείσης κανένα μονοκύλινδρο honda δεν έιχε DOHC οπότε δεν είναι Honda κανένα απο τα 2.

Οπότε πρόκειται για Ευρωπαικά.

Αν αναφερόσουν στα 650αρια .. δεν έχω γνώμη ..

Το ΑΧ-1 250 και το ΝΧ είναι DOCH ... τελεία και παύλα .. :lol:

el_hymador
17/05/2007, 21:33
να κανει η μανα ....

την κολοκυθια θα παιξουμε τωρα;

για πες χρυσε μου ανθρωπε για ποια μοντελα μιλας...

Ειναι πολυ πιθανον να συμβαινει αυτο που περιγραφεις, αφου οι διπλοι εκκεντροφοροι και η υψηλοτερη συμπιεση ειναι ναι μεν ατου, αλλα παιζουν και αλλοι πολλοι παραγοντες ρολο.

nikonian
18/05/2007, 08:11
Ε, είναι το αρχαίο KLR 650 και το νέο ΧΤ 660.
Όπως είδατε , οι εταιρείες μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Καμία σημαντική εξέλιξη στα τελευταία 20 χρόνια, παρά μόνο ένας ψεκασμός της κακιάς , (πολύ κακιάς όμως) ώρας.

Μου κάνει εντύπωση ότι μετράνε 46-47 hp & 5,9 kgm στο ΧΤ , κάτι παραπάνω δηλαδή από το GS 650 της BMW που έχει συμπίεση 11,5 και 2ΕΕΚ , περίπου τα ίδια με τα ΚΤΜ 640 που έχουν επίσης υψηλή συμπίεση και είναι εκπολιτισμένα racing


oldman, έχουν κόκκινο και τα δυο στις 7500 σαλ.

Τώρα, πως σας φαίνετε; Το βρίσκετε λογικό το KLR να έχει 35 άλογα και 4,8 kgm και το ΧΤ 46 και 5,9 αντίστοιχα;

dirtbird
18/05/2007, 08:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Ε, είναι το αρχαίο KLR 650 και το νέο ΧΤ 660.
Όπως είδατε , οι εταιρείες μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Καμία σημαντική εξέλιξη στα τελευταία 20 χρόνια, παρά μόνο ένας ψεκασμός της κακιάς , (πολύ κακιάς όμως) ώρας.

Μου κάνει εντύπωση ότι μετράνε 46-47 hp & 5,9 kgm στο ΧΤ , κάτι παραπάνω δηλαδή από το GS 650 της BMW που έχει συμπίεση 11,5 και 2ΕΕΚ , περίπου τα ίδια με τα ΚΤΜ 640 που έχουν επίσης υψηλή συμπίεση και είναι εκπολιτισμένα racing


oldman, έχουν κόκκινο και τα δυο στις 7500 σαλ.

Τώρα, πως σας φαίνετε; Το βρίσκετε λογικό το KLR να έχει 35 άλογα και 4,8 kgm και το ΧΤ 46 και 5,9 αντίστοιχα;

Aν τα οδηγήσεις, θα νοιώσεις ότι κάπου εκεί είναι η διαφορά τους αν και λες πολλά για το ΧΤ (κάπου 42 με 44 είναι).
Πάντως ξέρω από αξιόπιστη πηγή ότι με PC3 και ανοιχτές εξατμίσεις το ΧΤ πάει εύκολα στα 55 άλογα.

dirtbird
18/05/2007, 08:21
Και γιατί είναι κακός ο ψεκασμός?
Από που βγάζεις τέτοια 'αποφθέγματα'? :confused: :confused:

nikonian
18/05/2007, 08:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και γιατί είναι κακός ο ψεκασμός?
Από που βγάζεις τέτοια 'αποφθέγματα'? :confused: :confused:

Δεν τα βγάζω εγώ, η ίδια η Yamaha τα βγάζει. Αφού τα μισά και πλέον ΧΤ ,σβήνανε στα καλά καθούμενα και κάνανε διακοπές, αφού τους άλλαξαν TPS δυο και τρείς φορές ( αφού το πρόβλημα επανερχόταν), απελπίστηκαν και στο νέο μοντέλο του 2007 άλλαξαν πλέον τον Ψεκασμό , αναγνωρίζοντας το άλυτο του προβλήματος (σύμφωνα με το ΜΟΤΟ που τρία χρόνια μας το έκρυβε επιμελώς).:yuck:


:D :D :D

Zid
18/05/2007, 09:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Δεν τα βγάζω εγώ, η ίδια η Yamaha τα βγάζει. Αφού τα μισά και πλέον ΧΤ ,σβήνανε στα καλά καθούμενα και κάνανε διακοπές, αφού τους άλλαξαν TPS δυο και τρείς φορές ( αφού το πρόβλημα επανερχόταν), απελπίστηκαν και στο νέο μοντέλο του 2007 άλλαξαν πλέον τον Ψεκασμό , αναγνωρίζοντας το άλυτο του προβλήματος (σύμφωνα με το ΜΟΤΟ που τρία χρόνια μας το έκρυβε επιμελώς).:yuck:


:D :D :D To δικό μου xt 660 r 8ος 2004 αγορά. Μου έσβησε 2-3 φορές σε 2 χρόνια και γενικά δεν είχε τέτοια προβλήματα που να με προβληματίσει.... πήγα στη μοτοδυναμική μου άλλαξαν το tps και απο τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα:cool: :wave2:
2-3 φορές αλλαγή tps και να μην λειτουργεί μάλλον ο Μάστορας τον :a31: :a31: ....

nikonian
18/05/2007, 09:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
To δικό μου xt 660 r 8ος 2004 αγορά. Μου έσβησε 2-3 φορές σε 2 χρόνια και γενικά δεν είχε τέτοια προβλήματα που να με προβληματίσει.... πήγα στη μοτοδυναμική μου άλλαξαν το tps και απο τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα:cool: :wave2:
2-3 φορές αλλαγή tps και να μην λειτουργεί μάλλον ο Μάστορας τον :a31: :a31: ....
Ξέρεις τι μου λες τώρα;
Είναι σαν να μου λες ότι ξέρεις έναν με Ducati που δεν του χάλασε, άρα τα Ducati είναι σκυλιά.

Zid
18/05/2007, 09:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Ξέρεις τι μου λες τώρα;
Είναι σαν να μου λες ότι ξέρεις έναν με Ducati που δεν του χάλασε, άρα τα Ducati είναι σκυλιά. Χμμ μου φαίνεται πως δεν ξέρεις να διαβάζεις ....:rolleyes:
Το δικό μου xt ρε man δεν έπαθε τίποτα και φίλων μου πάλι δεν είχαν πρόβληματα στο βαθμό που αναφέρεις , έχω ακούσει κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις που είχαν συχνότερα προβλήματα αλλά όχι και να αλλάξουν το tps 3 φορές και να τους σβήνει το μηχανάκι .. . άρα μη λέμε ότι ναναι!!!!:mad:

DUKASII
18/05/2007, 09:48
εχω φιλο με χτ ο οποιος εφαγε 2 φορεσ τα μουτρα του(οκ δεν εινα και ο ροσι) μιας και του σβυσε το μηχανακι με χιλ σε στροφες.

το προβλημα δε λυνεται ετσι απλα και αυτος το χει ακομα.

στη yamaha του κανουν τον γιαπωνέζο και παροτι εχει αλλαξει τπς το προβλημα συνεχίζει να υπάρχει.
το χει βαλει για πουλημα και φοβάται να το καβαλήσει παλι.


ασε που και στις 2 τουμπες χρεωθηκε και τα πλαστικα τιμονι μανετες χ2 φορες που επεσε και παλι καλα που δε χτυπησε σοβαρα καμια απο αυτες.


και γαμω την αξιοπιστια ΤΩΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΩΝ ΜΕΣΑ!!!!!!

Zid
18/05/2007, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
εχω φιλο με χτ ο οποιος εφαγε 2 φορεσ τα μουτρα του(οκ δεν εινα και ο ροσι) μιας και του σβυσε το μηχανακι με χιλ σε στροφες.

το προβλημα δε λυνεται ετσι απλα και αυτος το χει ακομα.

στη yamaha του κανουν τον γιαπωνέζο και παροτι εχει αλλαξει τπς το προβλημα συνεχίζει να υπάρχει.
το χει βαλει για πουλημα και φοβάται να το καβαλήσει παλι.


ασε που και στις 2 τουμπες χρεωθηκε και τα πλαστικα τιμονι μανετες χ2 φορες που επεσε και παλι καλα που δε χτυπησε σοβαρα καμια απο αυτες.


και γαμω την αξιοπιστια ΤΩΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΩΝ ΜΕΣΑ!!!!!! Ρε Σπύρο ναι , δεν το αμφισβητώ οτι είχαν πρόβλημα... και εμένα μου έσβησε την 2η φορά στην εθνική ενώ πήγαινα με 120 χιλιόμετρα αλλά αυτό μου συνέβη 2 φορές ... με το που άλλαξα το tps δεν είχα ξανά κανένα πρόβλημα:) .
Αλλά σε μένα προσωπικά δεν παρουσίασε τόσα σβησίματα όσα αναφέρει ο φίλος παραπάνω ... και είναι και από τα πρώτα xt που βγήκαν στη παραγωγή :wave2:

stefanos
18/05/2007, 10:15
Λοιπόν δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά κέρδισα στο διαγωνισμό.
:p
Το Χτ δεν είναι γιαπωνέζικο μικρέ είναι Ευρωπαικό, και μαλιστα όπως φαίνεται μια χαρα αξιόπιστο.

nikonian
18/05/2007, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Ρε Σπύρο ναι , δεν το αμφισβητώ οτι είχαν πρόβλημα... και εμένα μου έσβησε την 2η φορά στην εθνική ενώ πήγαινα με 120 χιλιόμετρα αλλά αυτό μου συνέβη 2 φορές ... με το που άλλαξα το tps δεν είχα ξανά κανένα πρόβλημα:) .
Αλλά σε μένα προσωπικά δεν παρουσίασε τόσα σβησίματα όσα αναφέρει ο φίλος παραπάνω ... και είναι και από τα πρώτα xt που βγήκαν στη παραγωγή :wave2:

Φτάνει ρε παιδιά μ'αυτή την περιπτωσιολογία.
Δεν γράφω πουθενά ότι ΟΛΑ τα ΧΤ έχουν πρόβλημα. Γράφω: "τα μισά και πλέον" .
Και συμπληρώνω: Σχεδόν το ίδιο ισχύει και για τα ΜΤ 03.



ΥΓ: το ΧΤ είναι κατά 90% ιταλικό μηχανάκι, με κινητήρα Minarelli. Ίσως γι'αυτό επέλεξαν να του προσδώσουν "προσωπικότητα".

DUKASII
18/05/2007, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Λοιπόν δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά κέρδισα στο διαγωνισμό.
:p
Το Χτ δεν είναι γιαπωνέζικο μικρέ είναι Ευρωπαικό, και μαλιστα όπως φαίνεται μια χαρα αξιόπιστο. ναι μην είναι και της κτμ λεμε το μηχανακι και εχει καμουφλαριστει σε yamaha..

Zid
18/05/2007, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos

Το Χτ δεν είναι γιαπωνέζικο μικρέ είναι Ευρωπαικό, και μαλιστα όπως φαίνεται μια χαρα αξιόπιστο. Οντως το μοτόρι του είναι made in italy

Zid
18/05/2007, 10:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ναι μην είναι και της κτμ λεμε το μηχανακι και εχει καμουφλαριστει σε yamaha.. Χμμ λες!!!???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Γι αυτό χαλάει το μαλακιασμένο :bigcry: :bigcry: :p

DUKASII
18/05/2007, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Οντως το μοτόρι του είναι made in italy και για αυτο δεν εχει και κανενα προβλημα το μοτερ..

το τπς εχει προβλημα..

Zid
18/05/2007, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
και για αυτο δεν εχει και κανενα προβλημα το μοτερ..

το τπς εχει προβλημα.. A γι αυτό!!!!!To tps είναι made in japan έ δε το έλεγες τόση ώρα :rotflmao: :rotflmao: Κωλο γιαπωνέζοι!!!:rotflmao: :rotflmao: :lol:

nikonian
18/05/2007, 11:08
Προσωπικά βρέθηκα σε μεγάλο δίλλημα πρόσφατα. Έβλεπα άπειρα ΧΤ 660 στα μαγαζιά μεταχειρισμένων και αφού μου άρεσε και πήγαινα φούλ για ΧΤ, το έψαξα. Τι διάολο: Γιατί τα πουλάνε όλοι:
Αφού έψαξα όλα τα forum της ευρώπης και διάβασα τέρατα, προτίμησα το ταπεινό Ταιλανδέζικο KLR από το ντιζαϊνάτο ιταλικό ΧΤ, γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του έλληνα μηχανόβιου είναι ο μάστορας.
Αλλά πριν αποφασίσω , προβληματίστηκα έντονα με το σπρώξιμο των περιοδικών στο ΧΤ , που έφτασε στο σημείο να θάβουν τα χθεσινά καλά μηχανάκια για να προβάλουν το ΧΤ.
Παράδειγμα:
Όσο η Aprilia είχε αντιπροσωπεία, ο Πήγασος ήταν Θεός. 175 τελική και 400αρι σε 13,4, αναρτησάρες κλπ
Όταν εμφανίστκε το ΧΤ και η Aprilia έγινε "φάντασμα", ξαφνικά ο Πήγασος έγινε αργός (164 τελική και 14,5 δλπ το 400αρι) οι αναρτήσεις του έγιναν σούπα κλπ.
Το LC 4 έγινε ξαφνικά μάπα, με υπερβολικές ανάγκες συντήρησης, το BMW έγινε μέτριο και "πεταμένα λεφτά".
Έτσι το ΧΤ και το ΧΤΧ έγιναν value for money (7 χιλιάρικα , όσο έχουν και τα τετρακύλινδρα).


Δεν πιστεύω ότι το ΧΤ πιάνει 175 πραγματικά.- (στο γκρεμό ίσως...)

Zid
18/05/2007, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Προσωπικά βρέθηκα σε μεγάλο δίλλημα πρόσφατα. Έβλεπα άπειρα ΧΤ 660 στα μαγαζιά μεταχειρισμένων και αφού μου άρεσε και πήγαινα φούλ για ΧΤ, το έψαξα. Τι διάολο: Γιατί τα πουλάνε όλοι:
Αφού έψαξα όλα τα forum της ευρώπης και διάβασα τέρατα, προτίμησα το ταπεινό Ταιλανδέζικο KLR από το ντιζαϊνάτο ιταλικό ΧΤ, γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του έλληνα μηχανόβιου είναι ο μάστορας.
Αλλά πριν αποφασίσω , προβληματίστηκα έντονα με το σπρώξιμο των περιοδικών στο ΧΤ , που έφτασε στο σημείο να θάβουν τα χθεσινά καλά μηχανάκια για να προβάλουν το ΧΤ.
Παράδειγμα:
Όσο η Aprilia είχε αντιπροσωπεία, ο Πήγασος ήταν Θεός. 175 τελική και 400αρι σε 13,4, αναρτησάρες κλπ
Όταν εμφανίστκε το ΧΤ και η Aprilia έγινε "φάντασμα", ξαφνικά ο Πήγασος έγινε αργός (164 τελική και 14,5 δλπ το 400αρι) οι αναρτήσεις του έγιναν σούπα κλπ.
Το LC 4 έγινε ξαφνικά μάπα, με υπερβολικές ανάγκες συντήρησης, το BMW έγινε μέτριο και "πεταμένα λεφτά".
Έτσι το ΧΤ και το ΧΤΧ έγιναν value for money (7 χιλιάρικα , όσο έχουν και τα τετρακύλινδρα).


Δεν πιστεύω ότι το ΧΤ πιάνει 175 πραγματικά.- (στο γκρεμό ίσως...) Χμμ δικαιωμά σου φίλε να επιλέξεις το KLR .
Aλλά το xt είναι πιο γρήγορο από το κουλούρι ,έχει καλύτερη αυτονομία ,καλύτερη θέση οδήγησης καλύτερα φρένα , και πιστεψέ με αν πας κανα μικρό ταξιδάκι θα καταλάβεις τη διαφορά... Και το aprilia το καινούριο, ίδιο μοτερ με το xτ φοράει άρα:rolleyes:

nikonian
18/05/2007, 12:14
Εννοείται ότι θα'ναι πιο γρήγορο, πιο όμορφο απ'το KLR και με καλλίτερες αναρτήσεις, αφού είναι 30% ακριβότερο και 20 χρόνια νεότερο.

Εύχομαι να'ναι και αξιόπιστο.:beer:

kiriakost
18/05/2007, 12:57
Αντε ρε φίλε nikonian ;) πάρτο το KLR .... μας ταλαιπώρησες λιγάκι με το τεχνολογικό σου δίλημμα... αλλά χαλάλι .. το KLR 250 δεν μου άρεσε ποτέ , ήταν για μένα ο φτωχός συγγενής από αυτό που έχω ... ναι το καβάλησα το KLR 250 ..

Το KLR 650 είναι πιο σεβαστή έκδοση , και μαζί με έναν ήσυχο και σκεπτόμενο αναβάτη, το πακέτο δένει αρκετά αρμονικά .

Βρεεε τον nikonian :lol: KLR ειχες βάλει στο μάτι πουλάκι μου !! .... και οχι τίποτα άλλο .. τα μαντεία των δελφών δούλεψαν υπερωρίες για πάρτη σου .. ;) :beer:


Τωρα αυτό το τελευταίο που έγραψες, με μπέρδεψε πάλι .. ποιο να είναι αξιόπιστο το ΧΤ ?

nikonian
18/05/2007, 13:21
[i] το KLR 250 δεν μου άρεσε ποτέ , ήταν για μένα ο φτωχός συγγενής από αυτό που έχω ... ναι το καβάλησα το KLR 250 ..

[/B]

Πριν από 16 χρόνια αγόρασα ένα KLR 250 για μένα κι ένα AX1 για την αδερφή μου. Τα οδηγούσα και τα δυο για 9 χρόνια και ... θα σε στενοχωρήσω. Άστο καλλίτερα.

dirtbird
18/05/2007, 14:17
Where is that -bloody- janitor? :a024:

:smokin: :smokin:

kiriakost
18/05/2007, 17:38
Δεν θα πω τίποτα περισσότερο περί KLR 250 ... περί διαφορών με το ΑΧ-1 .

Απο την αρχή που βγήκαν τα δυο αυτά μοντέλα, ο περιοδικός τύπος, τα είχε πάντα ως μοντέλα όμοια με διαμάχες του τύπου, ποιο είναι καλύτερο ??

Το συμπέρασμα ήταν πάντα το ίδιο ... άμα είσαι πιο χωμάτινος πάρε KLR 250 ... άμα εισαι πιο πολύ, παιδί της πόλης πάρε ΑΧ-1 .

Εμενα προσωπικά δεν μου άρεσε το κιβώτιο ταχυτήτων από το KLR 250 , το Honda είναι πιο γλυκό στις αλλαγές και πιο γρήγορο και υπάκουο.

Παντρεύτηκα την μοτο που αγάπησα σαν λειτουργικό σύνολο , δεν με έννοιαξε ποτέ, πόσο φιγουρατζιδικο ήταν το μηχάνημα , ή πως φαίνονταν στα μάτια των άλλων .
Δεν έχω τίποτα με τα KLR , και γενικά δεν παθιάζομαι με τις μάρκες ... αλλά με τα επιτυχημένα μοντέλα .. ;)

OldMan
21/05/2007, 12:01
Μοντέλα, ίσως ??? :D

nikonian
21/05/2007, 12:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μοντέλα, ίσως ??? :D
Μπα , καμία σχέση. Εγώ την επιλογή μου την έχω κάνει ανεξάρτητα από ιπποδυνάμεις κλπ.

Δεν ξέρω γιατί ξέφυγε η κουβέντα.Ξεκίνησε ως θεωρητική.
Ό,τι μου έμεινε και κράτησα από 50 ποστ , ήταν η απάντησή σου ότι , ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ , το ΧΤ το πάντε σπρωχτά τα περιοδικά. Το βγάλανε, ουσιαστικά καλλίτερο απ'το BMW και το LC4 των 8500 ευρών.

Εμείς που δεν έχουμε τη δυνατότητα να τα καβαλήσουμε όλα και να κρίνουμε, κοιτάμε τις τεχν. προδιαγραφές και μένουμε με τη γλώσσα στο μάγουλο.

DUKASII
21/05/2007, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Μπα , καμία σχέση. Εγώ την επιλογή μου την έχω κάνει ανεξάρτητα από ιπποδυνάμεις κλπ.

Δεν ξέρω γιατί ξέφυγε η κουβέντα.Ξεκίνησε ως θεωρητική.
Ό,τι μου έμεινε και κράτησα από 50 ποστ , ήταν η απάντησή σου ότι , ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ , το ΧΤ το πάντε σπρωχτά τα περιοδικά. Το βγάλανε, ουσιαστικά καλλίτερο απ'το BMW και το LC4 των 8500 ευρών.

Εμείς που δεν έχουμε τη δυνατότητα να τα καβαλήσουμε όλα και να κρίνουμε, κοιτάμε τις τεχν. προδιαγραφές και μένουμε με τη γλώσσα στο μάγουλο. απο το Lc αντε πες και το βγαλανε καλυτερο...

απο το 690???????

Zid
21/05/2007, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
απο το Lc αντε πες και το βγαλανε καλυτερο...

απο το 690??????? Εμφανισιακά???:p :p :rotflmao: :rotflmao:

panjimnakos
25/05/2007, 14:05
Ρε τι σας εχουν κανει τα ΧΤακια και τα κραζετε?
Εγω εχω ενα του 2006 και μου εχει σβησει μονο 2 φορες...
Μια χαρα αξιοπιστο ειναι, φρεναρες εχει, και παει και 160 πραγματικα χωρις προβλημα!!!:beer:

ΜΗΠΩΣ ΖΗΛΕΥΕΤΕ?????????:confused:

675
25/05/2007, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Ας κάνουμε λοιπόν το εξής τέστ:

Έχουμε δυο μονοκύλινδρα, ευρείας κυκλοφορίας (όχι racing κλπ) , υγρόψυκτα , 650 κ.ε. τετραβάλβιδα. Οι διαφορές τους είναι οι εξής:

Το Α έχει 2ΕΕΚ , καρμπυρατέρ Keihin 40 και συμπίεση 9,5:1

Το Β έχει 1ΕΕΚ , ψεκασμό και συμπίεση 10:1

Το ερώτημα είναι τι διαφορά ιπποδύναμης μπορεί να έχουν αυτά τα δυο. Μέχρι και 2%, μέχρι και 5%, μέχρι και 10%, μέχρι και 25%, μέχρι και 200% ;



ΥΓ: turbo , nitro κλπ δεν παίζουν. Επιχορηγήσεις σε περιοδικά...άφθονες.


απλα πραμματα ...


οταν τους βαλεις βενζινη 100 οκτανιων το β θα χει κατι ψιχουλα μεγαλυτερης ιπποδυναμης λογω της ελαχιστα μεγαλυτερης συμπιεσης....:p



ρε τιν τουτο???

OldMan
25/05/2007, 15:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από elias_sgr
οταν τους βαλεις βενζινη 100 οκτανιων το β θα χει κατι ψιχουλα μεγαλυτερης ιπποδυναμης λογω της ελαχιστα μεγαλυτερης συμπιεσης....:p
Θα κλάψω και δεν το θέλω ....
:sad:

675
25/05/2007, 20:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Θα κλάψω και δεν το θέλω ....
:sad:

και γω απ τη μ@λ@κι@ που εγραψα!!:rotflmao:


:bawl: