View Full Version : ΘΕΛΩ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΑΜΑΗΑ Mt-03 660
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUPERMARIO
:a12: ρε συ αν δε γουσταρεις τραβα σε κανενα αλλο post πιο φολοσοφικο και ασε εμας τους πεζους να γουσταρουμε:smokin:
Εσυ δεν καταλαβαινεις ποτε κανουμε πλακα.
Αναφερθηκα κατ'αρχας σε σενα;:rolleyes:
αιγαιοπλόος
25/05/2007, 13:42
Ως κάτοχος επί δύο χρόνια XT 660R (και έχοντας κάνει test ride το ΜΤ 03) έχω να πώ τα ακόλουθα, δεδομένου ότι και τα δύο μηχανάκια φορούν τον ίδιο κινητήρα:
Το ΜΤ 03 υπερτερεί στα εξής:
1) χαμηλότερη σέλα και κέντρο βάρους
2) ευκολότερο σε επιτόπιους ελιγμους
Μειονεκτεί στα ακόλουθα:
1) Μεγάλη υψομετρική διαφορά συνεπιβάτη - αναβάτη (επηρεάζει την ευστάθεια, κουράζει σε μεγάλες αποστάσεις
2) άσχημος θόρυβος εξατμίσεων (κούφιο παφ, παφ)
3) Κουραστική ελαφρώς θέση οδήγησης (λίγο κατηφορική σέλα και λίγο σκυφτή προς τα εμπρός) αλλά αποτελεσματική για γρήγορο στροφιλίκι (οδήγηση τύπου supermoto).
4) Μειωμένη εμπορικότητα και συνεκόλουθα μειωμένη τιμή μεταπώλησης
Το ΧΤ υπερτερεί στα εξής:
1) Πραγματικά on - off μοτοσικλέτα. Τα πάει θαυμάσια στο χώμα, υπέροχα στην πόλη και ικανοποιητικά στο ταξίδι. Είναι ευκολοοδήγητη και έχει κράτημα εξαιρετικό (τροχός 21 ιντσών μπροστά γαρ) και ίσως καλύτερο για έναν αρχάριο από τους στριτάδικους τροχούς των 17 ινστών του ΜΤ. Δηλ. ο 21 ιντσών τροχός είναι σημαντικά πιο προοδευτικός από τον 17 ιντσών και σε προειδοποιεί πιό νωρίς για τυχόν γλίστρημα. Ειδικά για τους δρόμους της Ελλάδας το ΧΤ δεν έχει αντίπαλο.
2) Πιο ωραίος θόρυβος
3) Πιο σωστή και όρθια θέση οδήγησης για κάθε μέρα.
Μειονεκτεί στα εξής:
1) Ψηλή σέλα (αν εισαι πάνω από 1,72, no problem)
Πάντως θα σου πρότεινα να σκεφτείς και το ΧΤ ως επιλογή
CBRakias-RR
16/06/2012, 18:34
πω ρε σεις ,μιλαμε δεν παιζεστε!!!εχω ριξει το γελιο της αρκουδας!!:lol:
σορρυ για το ξεθαμα θεματος 5 χρονων,αλλα εχω αρχισει κ εγω να ψηνομαι για mt 03 (αν και χοντακιας)το μηχανακι αυτο εχει βγει τελικα καλο?εχουν διορθωσει τα οποια προβληματα ειχε?δηλαδη αν εγω παρω ενα μεταχειρισμενο,ειναι εγγυημενη η αξιοπιστια των ηλεκτρικων του κυριως?μιας και ξερω γενικα οτι τα ηλεκτρικα της γιαμαπα ειναι για κλαματα...:p
πω ρε σεις ,μιλαμε δεν παιζεστε!!!εχω ριξει το γελιο της αρκουδας!!:lol:
σορρυ για το ξεθαμα θεματος 5 χρονων,αλλα εχω αρχισει κ εγω να ψηνομαι για mt 03 (αν και χοντακιας)το μηχανακι αυτο εχει βγει τελικα καλο?εχουν διορθωσει τα οποια προβληματα ειχε?δηλαδη αν εγω παρω ενα μεταχειρισμενο,ειναι εγγυημενη η αξιοπιστια των ηλεκτρικων του κυριως?μιας και ξερω γενικα οτι τα ηλεκτρικα της γιαμαπα ειναι για κλαματα...:p
Ενώ η Honda που καβαλούσες είναι εγγύηση στα ηλεκτρικά ας πούμε....
:rotflmao:
Ενώ η Honda που καβαλούσες είναι εγγύηση στα ηλεκτρικά ας πούμε....
:rotflmao:
γιατι μωρε? δεν χωρανε 2-3 ανορθωτες στο δικο σου το Tank bag ? :cool:
CBRakias-RR
16/06/2012, 19:18
το δικο μου ειναι 8ετιας μοντελο και δεν εχει παρουσιασει ποτε προβλημα!!μα ποτε λεμε τιποτα,μονο λαμπακια φαναριου..:p
εχω 40000 χλμ και το μονο που ζηταει,ειναι καλο λαδακι και βενζινη..!!:cool:
το δικο μου ειναι 8ετιας μοντελο και δεν εχει παρουσιασει ποτε προβλημα!!μα ποτε λεμε τιποτα,μονο λαμπακια φαναριου..:p
εχω 40000 χλμ και το μονο που ζηταει,ειναι καλο λαδακι και βενζινη..!!:cool:
40000 σε 8 χρόνια???Μιλάμε το έχεις λιώσει το εργαλείο...
CBRakias-RR
16/06/2012, 21:55
40000 σε 8 χρόνια???Μιλάμε το έχεις λιώσει το εργαλείο...
στα δικα μου χερια εχει κανει 8000 χλμ ενα χρονο που το εχω,θα ειχα κανει κ αλλα χλμ ,αλλα η βενζινη κοστιζει....σημασια εχει οτι δεν εχει βγαλει τιποτα ουτε στους προηγουμενους και γενικα οπως προανεφερα δεν εχει κανενα θεμα με ηλεκτρικα..
με το παπι εχω κανει 35000 σε 3 χρονια και αυτο επισης σκυλι!!
τωρα γιατι βγαινεις οφτοπικ?μια απλη ερωτηση εκανα,δεν εγινε καποια επιθεση σε αλλα μελη που εχουν γιαμαπα,εξαλλου οπως ειπα ψηνομαι να την παρω..αν ξερεις κατι πανω στο θεμα μπορεις να απαντησεις ως βοηθεια προς σε εμενα..
τα θεματα με το τπς τα εχουν λυσει?στην δευτερη σελιδα ειχε γραψει ενα παλικαρι πως ενα χρονο που το ειχε φιλος του ολο προβληματα ειχε...
τωρα γιατι βγαινεις οφτοπικ?μια απλη ερωτηση εκανα...
Αν δν σε πειράξω και λιγάκι δν θα είχε ενδιαφέρον...;)
660 μοτέρ είναι.Ηλεκτρικά προβλήματα σε κάποιο βαθμό που θα σε προβληματίσει δν είχαν.Με κάτι σβησίματα ταλαιπωριόντουσαν μόνο,αλλά κ αυτό μόνο στα πρώτα μοντέλα των Xt660.
...Τα Honda από την άλλη...:cry:
CBRakias-RR
17/06/2012, 00:32
Αν δν σε πειράξω και λιγάκι δν θα είχε ενδιαφέρον...;)
660 μοτέρ είναι.Ηλεκτρικά προβλήματα σε κάποιο βαθμό που θα σε προβληματίσει δν είχαν.Με κάτι σβησίματα ταλαιπωριόντουσαν μόνο,αλλά κ αυτό μόνο στα πρώτα μοντέλα των Xt660.
...Τα Honda από την άλλη...:cry:
ρε κατσε να περασουν οι εκλογες,μπας και βγαλουμε κανενα κομμα της προκοπης(αν και δεν το βλεπω,στην ξενιτια θα καταντησουμε :P)και μετα θα πειραζομαστε με την ησυχια μας..δουλεια να υπαρχει και ορεξη αφθονη...:D
για την αξιοπιστια του μοτερ γνωριζω τι εστι!
στις αγγελιες που τσεκαρα ,τα ποιο πολλα μοντελα ηταν του 06, απο το 07 και μετα ξεφευγουν οι τιμες..δηλαδη στα μοντελα του 06 υπαρχουν ακομα θεματακια με το tps?και αν ναι απο τι αλλο υποφερουν?
ευχαριστω παντως για την βοηθεια,δεν προκειται να παρω τωρα μηχανη ,αλλα μετα τον σεπτεμβρη
αν βρω και δουλεια..:P
Τα προβλήματα με τα σβησίματα που σου ανέφερα ήταν για τα Xt660 04-05.Όσους ξέρω που το είχαν/έχουν πρόβλημα δν είχαν κάποιο.
CBRakias-RR
17/06/2012, 12:15
ψαχνοντας βρηκα αυτο!!
YAMAHA YZF MT03
210175/07
Ελλάδα
Κατηγορία: Μηχανοκίνητα οχήματα
Προϊόν: Μοτοσικλέτα
Μάρκα: YAMAHA
Τύπος/αριθμός μοντέλου: Μοτοσικλέτες, μοντέλο YZF MT 03 ‘06.
Η ανάκληση αφορά τα μοντέλα έτους 2006 YAMAHA YZF MT 03 ’06.
Χώρα προέλευσης: Ιταλία .
Τραυματισμοί
Στις μοτοσικλέτες που έχουν παρουσιάσει πρόβλημα, το πλύσιμο με υψηλή πίεση ή η μακρά χρήση υπό συνθήκες βροχής μπορεί να προκαλέσουν διείσδυση νερού στο εσωτερικό της κεντρικής καλωδίωσης. Αυτό το νερό θα μπορούσε να παραμείνει για αρκετό καιρό στο εσωτερικό της περιοχής της κεντρικής καλωδίωσης, η οποία έχει σχήμα U και να διαρρεύσει στο καλώδιο του αισθητήρα θέσης γκαζιού διαμέσου ενός συνδέσμου. Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα διάβρωσης, ειδικά στο εσωτερικό του αισθητήρα θέσης γκαζιού. Κατά συνέπεια, το σήμα του αισθητήρα θέσης γκαζιού θα μπορούσε να διαταραχθεί προκαλώντας ανακριβή προπορεία ανάφλεξης και ανακριβή χρονισμό ψεκαστήρων, με ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα συμπτώματα: - δυσκολία εκκίνησης της μηχανής, - κακή αντίδραση της μηχανής, ή
- υπερθέρμανση του σιλανσιέ που μπορεί να προκαλέσει το λιώσιμο κάποιων πλαστικών μερών και/ή καταστροφή του σιλανσιέ. Αυτά τα συμπτώματα (ειδικά το δεύτερο) θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απώλεια του ελέγχου της μοτοσικλέτας. Επίσης, το προϊόν ενέχει σοβαρό κίνδυνο τραυματισμών διότι μπορεί να παρουσιαστεί σπάσιμο της πλάγιας βάσης στήριξης όταν το προϊόν είναι τοποθετημένο στο στήριγμά του και το στήριγμα χρησιμοποιείται επομένως ως pivot και κατά τη διάρκεια μεταφοράς. Δεν έχουν παρουσιαστεί σπασίματα ενώ το προϊόν οδηγείτο. Το σπάσιμο προκαλείται από την συγκέντρωση εντάσεων/πιέσεων εξαιτίας του σχήματος της βάσης στήριξης και της δομής της. Το σπάσιμο της πλάγιας βάσης στήριξης θα μπορούσε να προκαλέσει πλευρική πτώση της μοτοσικλέτας, έχοντας σαν αποτέλεσμα πιθανό τραυματισμό του οδηγού. Κατά τη διάρκεια μεταφοράς με τροχόσπιτο/ φορτηγάκι/ φορτηγό, είναι πιθανό ατύχημα εξαιτίας της αστάθειας της μηχανής έπειτα από σπάσιμο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.