View Full Version : Hornet 900 Dyno
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μήπως εννοείς οτι είμαι κουλαδι???
Πως μπορεί να σου περασε κάτι τέτοιο απ΄το μυαλό ????? :confused: :confused: :confused:
:rotflmao: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :rotflmao:
sapila racing
25/05/2007, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Πως μπορεί να σου περασε κάτι τέτοιο απ΄το μυαλό ????? :confused: :confused: :confused:
:rotflmao: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :rotflmao:
Αυτο δεν θα περάσε έτσι :nono:
Αφού ποντάρεις στον αντίπαλο, μην περιμένεις οίκτο :ninja:
100 στον Αρη.:evil:
Φτανει να δουμε κοντρα.:look:
latris mixanis
25/05/2007, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Η Μιράντα απ΄το sex & the cíty έχει ενστάσεις επί του θέματος...... :wave2:
Το σκίσαμε το thread ρε γαμώτ.... :sad:
Θα στο θέσω διαφορετικά:
Έχουμε δυο ίδια Honda πχ και τα βάζουμε να τρέξουνε σε πίστα πιστεύεις ότι και οι δύο θα κάνουν το ίδιον χρόνο και οτι δεν θα κερδίσει κανείς??
Θα κερίδει ο καλύτερος και ο ικανότερος οδηγός... :winka:
+200 στον δούκα γιατί έχω και κάτι έξοδα παραπάνω αυτόν τον μήνα χαχαχαχα
Υ.Γ1 Υποθετικά μπορεί ο ένας οδηγός να είναι 1,90 και ο άλλος 1,75 αλλά δεν παίζει κανέναν ρόλο!
Υ.Γ2 Δούκα αν χάσεις θα μάθω που μένεις και τότε την πάτησες :lol:
:wave2:
sapila racing
25/05/2007, 16:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
100 στον Αρη.:evil:
Φτανει να δουμε κοντρα.:look:
:lol: :wave2:
Που μπορεί κανείς πλέον να κάνει μια καλή και ασφαλή κόντρα εκκίνησης χωρίς να πάει 100 χλμ μακριά??
Εννοώ όπως παλιά, εκκίνηση από στάση, ευθεία καμμια 400-500 μέτρα και να εχει και κολώνες για μέτρημα η εστω κάποιο ετοιμο σημειο τερματισμού :confused:
Βούτα αποκλείεται, Αυρα αποκλείεται.
ΑΟ??? :lol: δεν εχει φανάρια ρε γ@μ@#το :wave2:
Ταξιδευτής
25/05/2007, 17:32
+666 στον Κοσμικο-Αρχοντα-FZRrrrrRRR! :lol: :lol:
Ρε σεις τι καθεστε και μαλωνετε για βλακειες; Ολα τα μηχανακια ειναι μια χαρα, και καθε ενα ειναι τελειο για καποιο σκοπο.
Το Hornet ειναι ενα υπεροχο πρακτικο all round γυμνο μηχανακι με πολυ ροπη, το SD ειναι ενα χουλιγκανιστικο μηχανακι με εμφαση στην σπορ οδηγηση και οχι τοσο χρηστικο, το Tuono ειναι ενα γυμνο SS με οτι και αν συνεπαγεται κατι τετοιο, ενω το CBR954 ειναι ενα καθαροαιμο καλοστημενο γνησιο SS.
Καλα να ειμαστε να μπορουμε να εχουμε ενα τεραστιο γκαραζ και να εχουμε ολα αυτα τα μηχανακια μεσα!
Εκαστος στο ειδος του! ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΗΝ! :wave2:
....(αντε μην ερθω με το κτηνος και σπινιαρω στην φαλακρα σας! Παλιοκουλαδια!) :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao:
power hornet
29/05/2007, 13:03
ας βαλω και εγω απο το χορνετ μου 600, πρωτου σταδιου φτιαγμενο με dynojet k.n και εξατμιση akrapovic.
τωρα επειδη οταν μου το εφτιαξε και καλα ο αρχιμανικος του εξουσιοδητημενο της χοντα πανω σε δυναμομετρο 9 δυναμομετρησεις,μου το ξεσκισε και οταν ακουω να λεει μαστορα εκανα οτι μπορουσα αυτο με βαζει σε σκεψεις.
για;υτο τωρα που πλησιαζω στο μεγαλο σερβις θα το παω σε αλο συνεργειο μπας και μου το σεταρει καλυτερα,αλα πολυ μιλησα οριστε ορισμενα χαρτια απο τις δυναμομετρησεις.
90499
power hornet
29/05/2007, 13:04
και αλη μια
90500
power hornet
29/05/2007, 13:05
και αλη
90501
power hornet
29/05/2007, 13:05
και μια τελευταια
90502
sapila racing
29/05/2007, 14:05
Η τελευταία (κόκκινη) ειναι πολύ καλύτερη απο την μπλέ, καλύφτηκε η τρύπα μια χαρά και η μέγιστη ιπποδύναμη ειναι καλή.
Εμένα με απασχολεί οτι το air fuel ratio ειναι all over ther place :eek: Θα σου καιει και αρκετα παραπάνω τώρα φαντάζομαι.
Βεβαια η μετα πάλι ειναι καλύτερη απο την πριν, αλλά αυτό δεν λεει ακι τίποτα αφού ηταν εκτός διαγράμματος για μεγάλο ευρος στροφων!!
Δοκίμασε διάφορα ζιγκλέρ στις 9 δυναμομετρήσεις η επαιζε με τα βιδακια μόνο?
Ησουν εκεί?
Δοκίμασε διάφορα ζιγκλέρ στις 9 δυναμομετρήσεις η επαιζε με τα βιδακια μόνο?
Ησουν εκεί? [/B][/QUOTE]
SORRY SORRY παιδια για την σφηνα αλλα στα μηχανακια με καρμπιρατέρ αυτό το πραγμα δεν μπορεί ο άλλος να στο χρεωση(λυσιμο αλλαγη ζιγκελ 9 φορες δεσιμο & ρυθμισμα 4 τραδας ) θα του φαει 2 μερες .
Για αυτο βαζεις το dynojet kit και μετα παιζεις με τις ρυθμίσεις από τα βιδακια.
dirtbird
29/05/2007, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Η τελευταία (κόκκινη) ειναι πολύ καλύτερη απο την μπλέ, καλύφτηκε η τρύπα μια χαρά και η μέγιστη ιπποδύναμη ειναι καλή.
Εμένα με απασχολεί οτι το air fuel ratio ειναι all over ther place :eek: Θα σου καιει και αρκετα παραπάνω τώρα φαντάζομαι.
Βεβαια η μετα πάλι ειναι καλύτερη απο την πριν, αλλά αυτό δεν λεει ακι τίποτα αφού ηταν εκτός διαγράμματος για μεγάλο ευρος στροφων!!
Δοκίμασε διάφορα ζιγκλέρ στις 9 δυναμομετρήσεις η επαιζε με τα βιδακια μόνο?
Ησουν εκεί?
sap man, τι allover the place....
φτωχό -κυρίως- στις μεσαίες είναι.....
καλά -για απόδοση- είναι στις 9 και 11.5
:confused: :confused:
dirtbird
29/05/2007, 14:42
Επίσης θέλει αλυσσίδα..... :confused:
dirtbird
29/05/2007, 14:42
Και τέλος -ειδικά στα Honda- σταματήστε να βάζετε τα διάφορα γαμοφίλτρα (ότι μάρκα και να'ναι) :smokin: :smokin:
power hornet
29/05/2007, 15:23
σε ολες τις δυναμομετρησεις δεν ημουν λογου δουλειας, αλα ειχα βρεθει σε δυο που μπροστα στα ματια μου ελυσε δυο φορες τα καρμπυρατερ εβαλε ζιγκλερ τα εδεσε τα δυναμομετρησε και ξανα το ιδιο.
φυσικα και μου καει παραπανω οταν μου εβγαζε χωρις να γυρισω ρεζερβα γυρω στα 180 χλμ και τψρα στα 150 χλμ γυρναω ρεζερβα.
αλλα οπως ειπα και παλι ο ταν ενας σου λεει εκανα οτι μπορουσα επιδη ειμαι και εγω μηχανικος στα αποριματοφορα του δημου κατι δεν μου καθετε σωστα.
γιαυτο οταν την παω σε αλλο συνεργειο θα πω να μου την σεταρει καλυτερα.
dirbird τι ενοειης θελει αλυσιδα?και με τα φιλτρα για πιο λογο?τα μαμα να αποδιδουν καλυτερα?
power hornet
29/05/2007, 15:28
α και κατι αλο τωρα αυτα ειναι πριν δυο χρονια η μηχανη ειχε μεινει ταυτοχρονα για το σερβις των 24.000χλμ και εμεινε στο συνεργειο 5 ημερες
sapila racing
29/05/2007, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και τέλος -ειδικά στα Honda- σταματήστε να βάζετε τα διάφορα γαμοφίλτρα (ότι μάρκα και να'ναι) :smokin: :smokin:
Εχεις δίκιο dirt, δεν πρόσεξα τις μονάδες και πολύ. :blush:
Επίσης τωρα ειδα το KN σην επικεφαλίδα :nono:
Φαίνεται οτι η κόκκινη μετρηση ειναι με ΚΝ και εξάτμιση χωρίς άλλη μετατροπή, και βγηκε πολύ φτωχο, εκτος διαγράμματος στην ουσία.
Ηδη ειναι ρυθμισμενα φτωχα στις χαμηλές για να περνουν τα ορια και αυτο παραγινε με την εξατμιση και το ΚΝ.
Μπαλώθηκε η κατάσταση μετα αλλά πάλι παιζει πολύ το μίγμα, 15/1 ειναι πολυ φτωχο.
Σίγουρα ειναι αρκετή δουλειά να λύνεις καρμπυρατερ και να αλλάζεις ζιγκλερ/θεση βελόνας κλπ, αλλά αν ειναι να μην γίνει σωστα μην το πειράζεις καθόλου εξ αρχής!
Απ οτι φαίνεται τα κυρια ζιγκλερ ειναι μάλλον σωστά, το υπόλοιπο θέλει στρωσιμο.
Και αν το dyno ειναι ενταξει, οπως ειπε και ο dirtbird η αλυσιδα θα ειναι χάλια και κανει κατσαρώματα στο διαγραμμα.
power hornet
29/05/2007, 15:40
ναι η αλυσοδα οντος ηταν χαλια και μετα αλαχτηκε.δηλαδη τι θελει και αλο ρυθμισμα οσο αφορα τον αερα?
sapila racing
29/05/2007, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
ναι η αλυσοδα οντος ηταν χαλια και μετα αλαχτηκε.δηλαδη τι θελει και αλο ρυθμισμα οσο αφορα τον αερα?
H αλυσίδα εκανε τα κατσαρώματα και εφ οσον ηταν τόσο χάλια και την άλλαξες, θα εχεις και μερικούς ίππους παραπάνω τώρα.
Τωρα για το διάγραμμα, αν εσυ εισαι ευχαριστημένος απο την απόδοση και δεν εχεις πουθενα κομπιάσματα στο άνοιγμα του γκαζιού αστο κι ετσι.
Η στοιχειομετρικη αναλογια ειναι 14,7 προς 1 (αερας προς καυσιμο) αλλά αναλόγως των αναγκων ρυθμιζουμε εναν κινητήρα πιο πλούσια η πιο φτωχα, για γκάζια η για οικονομία (συνήθως πιο πλούσιο).
Το οτι ειναι λιγο πιο πλούσιο απο το ιδανικό δεν ειναι και κακό, αν ηταν φτωχό ειδικα στις ψηλές και το πήγαινες ενα ταξιδάκι τερμα γκάζι μπορεί και να το επαιρνες στο χέρι.
Καλό θα ηταν να παιζει λιγότερο απο τωρα, εχει εμφανη διαφορα από 5500 ως 7500.
Το κόκκινο διαγραμμα ειναι τελικα απλα με εξατμιση και το φίλτρο χωρίς άλλη μετατροπή?
Εγω θα εκανα και μια δοκιμη (στον δρόμο) όπως το εχεις τώρα αλλά με το μαμα φίλτρο, μάλλον καλύτερο θα ειναι!
καλές βόλτες!!
:wave2:
power hornet
29/05/2007, 16:11
γαμωτο εχω αρκετη τρυπα προς αλλαγη ταχυτητας απο τεταρτη προς πεμπτη ενω σκοτωνει στις πιο χαμηλες ταχυτητες 1-2-3-4 απο τεταρτη προς πεμπτη εχω πτωση εμφανη
power hornet
29/05/2007, 16:13
ναι το κοκινο διαγραμα ειναι με το kn την εξατμιση και το κιτ της dynojet δηλαδη αμα βαλω το μαμα φιλτρο θα βελτιωθει?
dirtbird
29/05/2007, 16:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
ναι το κοκινο διαγραμα ειναι με το kn την εξατμιση και το κιτ της dynojet δηλαδη αμα βαλω το μαμα φιλτρο θα βελτιωθει?
Να βάλεις το μαμά φίλτρο και να το ελέγχεις στα 5000 χλμ και αλλάζεις το πολύ στα 10000 (στο ΧΧ θέλει νωρίτερα αλλά είναι μεγαλύτερος κινητήρας και ρουφάει πιο πολύ).
Θεωρητικά το μίγμα σου είναι φτωχό μόνο στις μεσαίες, αλλά για καλύτερη απόδοση θα έπρεπε να παίζει γύρω στο 13:1 (αυτό από την εμπειρία αυτού που μου ρυθμίζει τα δικά μου -street-μηχανάκια και είναι ο μόνος :winka: που βάζει χέρι εκτός από εμένα).
Πάντως κατά τη γνώμη μου, το τζετάρισμα θέλει επανεξέταση από την αρχή.
Δεν είναι μόνο θέμα φίλτρου, ούτε ένα φίλτρο (θεωρητικά μεγαλύτερης παροχής) κάνει τόση διαφορά.
Τέλος το συνεργείο που φαίνεται ότι την πήγες, έχει καλό όνομα.
Ίσως να μην είναι -ή ήταν- έμπειροι στη χρήση του δυναμόμετρου.
:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
κοιτα σοβαρα μιλαω οτι μπορεις να ξεκινησεις χωρίς συμπλεκτη.
προσπαθησε το λιγο και θα δεις δεν ειναι τιποτα σπουδαιο.
Ρε παιδια τωρα το διαβασα...
Πως σκατα μπορεις να ξεκινησεις χωρις συμπλεκτη αν δεν ρολαρεις???
:confused: :confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Ρε DUKASII ποιός ο λόγος να ξεκινάς χωρίς συμπλέκτη και να κατεβάζεις με τον ίδιο τρόπο , εκτός από το να γαμήσεις το μηχανάκι και να ρισκάρεις μια καλή σαβούρδα??
Για πες να μάθουμε
Και γιατι γαμας το μηχανακι αν αλλαζεις ταχυτητες χωρις τον συμπλεκτη???
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τι sorry ρε προδότη??
καλά ο sniper δεν με ξέρει....εσυ βρε Ιούδα???
Κάτσε να πάρω ενα τηλ τον Pee Wee Gleason, να δείτε ρε κουφάλες!! :eyepop: :lol:
Εκανε 10.92 με αυτό το πράμα το 1983, θα πληρωσουμε κάτι παραπάνω αλλά δεν θα χάσουμε με τίποτα!!! :dizzy:
http://powersports.honda.com/the_story/heritage/heritage_milestone.asp?Decade=1980&TargetUrl=Milestone/Milestone_Model_0104.asp&PrevPageTitle&bhcp=1
Αυτο ειναι Magna V65???
Το ειχε ενας φιλος του πατερα μου(και το οδηγαγε πολυ συχνα και ο πατερας μου) που το ειχε φερει απο αμερικη...
Ειχαν κερασει πολυ τσαι τοτε...
Εβλεπαν το 65 στο πλαι και νομιζαν πως ηταν 650κε
Που να φανταστουν οτι ηταν κ.ιντσες...
:bigcry: :bigcry: :bigcry:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.