View Full Version : ρυθμισεις απο το πολυοργανο....
sotiris68
01/06/2007, 17:54
ξερει κανεις ρε παιδια να μου πει τι γινεται με αυτες τις ρυθμισεις για το CO2 στους κυλινδρους που βλεπω οτι συζητουν στο sportbikes .net;:confused:
εχει ασχοληθει κανεις;:beer:
αντε παλι με αυτο το θεμα....
για να ρυθμισεις το οτιδηποτε απο εκει πρεπει να περασεις απο καυσαναλυση. :wave2:
Well, I,ve spoken to yams tech dept. and the conversation was very interesting.
Firstly, the operation of the exup is controlled by the ecu, using a combination of throttle position and loading. Apparently, it only comes into play under certain conditions when the engine is under heavy load at low rpm. For example, being in too high a gear and giving it a fistful. The ecu then decides the motor needs some help and the valve is activated. The valve at all other times is held open by the spring.
In my opinion then, there,s little to be gained by keeping it. I may aswell go for a good quality aftermarket can that,s been designed as such.
Secondly, he said that the CO sensor can be tweaked using the onboard diagnostics enabling the a/f ratio to be richened and thus eliminating the slight hesitancy ( he said they are normally set at midway by the factory ). Unofficially, he also agreed that a PC111 would eliminate that problem aswell.
I then decided to alter the CO settings using the onboard diagnostics. I found the following, its for a fjr, but it works. However if you go to the R1 forum there,s loads of info there.
. SELECT and RESET keep pressed and turn ignition switch on.
2. After 8 seconds DIAG appears in the display
3. Use SELECT presses and it changes into the CO mode
4. LCD indicates CO SELECT and RESETS keep pressed for at least 2 seconds, in order to change into the adjusting mode
5. Display indicates a cylinder number
6. SELECT (high) or RESETS (down) for at least 2 seconds keeps pressed, in order to select the cylinder number
7. By pressing SELECT or RESET you may select numbers between -128 and +126. IT IS A
GOOD TIME NOW TO RECORD THE ORIGINAL VALUES!!
8. Pressing RESET reduces the injection amount pressures of SELECT increases the injection amount.
The following are before and after settings. As you can see I,ve richened it.
.............Std ....... Now
cyl 1 ...... -5 ........ -1
cyl 2....... 20 ........ 24
cyl3 ....... 20 ........ 24
cyl4 ........ 2 ........ 6
,ve ridden it now with the settings at +4 above base. The initial hesitation when reopening the throttle has now been eliminated. However, there,s a slight increase in vibes. This may be due to it now running rich, possibly.
I intend to balance the throttle bodies tomorrow to rule them out of the equation.
I,m going to fit a custom mapped PC111 regardless, but it would have been good to have sorted this little niggle as not everyone will go the PC route and the info gained be of some use.
I shall continue to tweak as it may still be of some benefit and I,ll have it dynoed with these new settings
απο αμερικανικο φορουμ
sotiris68
12/06/2007, 13:30
καλα ολα αυτα ,αλλα μπορω να τα δοκιμασω στο δικο μου μηχανακι η το καθενα θελει διαφορετικη ρυθμιση;:confused:
εχει βρει κανενας καποιο προτυπο ρυθμισης που μπορει να δουλεψει και σε μενα;:confused:
παιζει περιπτωση ζημιας στον κινητηρα αν δοκιμασω τις ρυθμισεις που εγραφε ο τυπος στο αμερικανικο forum;:uplate: :wave2:
H.A.Balafoutre
12/06/2007, 15:05
Γιατί να πειράξεις κάτι που δεν ξέρεις τι κάνει?
Τι περιμένεις να κερδίσεις επί της ουσίας?
Πάνε (ή συνδύασε το με το servise) σε κάποιο εξουσιοδοτημένο, ντάξει μπορεί και να πληρώσεις κάτι, αλλά για ότι σου κάνουν θα ξέρεις πως σου το έχουν ρυθμίσει βάση προδιαγραφών και τουλάχιστον θα σου πουν τι παίζει με τις ρυθμίσεις αυτές και αν έχει νόημα να τις πειράξεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου.
Εγώ δεν κάθισα ποτέ να ασχοληθώ με αυτές τις ρυθμίσεις αν και έχω ακούσει πολλούς να τα πειράζουν αλλά δεν είναι ότι ωφεληθήκαν κάπου. Αν αλλάξεις τελικά-φίλτρο και βάλεις PCIII με καυσαναλυτή και δυναμόμετρο σίγουρα κάποια αλλαγή θα χρειαστεί, ή τέλος πάντων αν αλλάξεις οτιδήποτε και ξεφύγεις από τις εργοστασιακές προδιαγραφές.
Ορισμένα πράγματα αν δεν έχουμε γνώση καλό είναι να μην τα πειράζουμε έτσι για να ασχολούμαστε με κάτι. Από φήμες και πειραματισμούς εντυπωσιασμού δουλειά δεν γίνεται, πιστεύω.
stavrobeis
13/06/2007, 13:10
Ετσι οπως τα λεει ο φιλος ποιο πανω ειναι....
Αν δε ξερεις καλυτερα να μην πειραζεις...
Και γενικοτερα, σχετικα με μετατροπες, βλεπω διαφορους και ριχνουν π.χ. κανα 3000 Ε για να φτιαξουν το FZ6....τελικα, Power Commander, αναρτησεις κλπ κλπ.
Δηλαδη απο 8000 που κανει χοντρικα το πανε 10-11 χιλ.
Και τι κερδιζεις? 2-3 αλογα και ελαχιστα καλυτερο τραβηγμα στις μεσαιες, αξιζει τον κοπο?
Βεβαια ο καθενας κανει το γουστο του....αλλα αυτο ειπα σε εναν μια φορα..
Αφου το φτασες το μηχανακι στα 10 χιλ, δε πα να περνες το 1000 καλυτερα με τα ιδια λεφτα??
Καταλαβαινω βεβαια πως για πολλους ειναι δημιουργικη δουλεια, αλλα αν ειναι να χωσεις τοσα ευρω (που ποτε δεν παιρνεις πισω απο μεταπωληση) ......
sotiris68
13/06/2007, 13:13
:a18: :a20: :a51: :a08: :a3:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sotiris68
ξερει κανεις ρε παιδια να μου πει τι γινεται με αυτες τις ρυθμισεις για το CO2 στους κυλινδρους που βλεπω οτι συζητουν στο sportbikes .net;:confused:
εχει ασχοληθει κανεις;:beer:
ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ....μην πειράζεις ότι δεν είναι χαλασμένο...:smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.