Corto
04/06/2007, 09:05
Καλή μέρα σε όλους.
Αφορμή για αυτό το αρθράκι, ήταν η προσπάθειά μου να αγοράσω μια ζελατίνα (ΠΑΡΜΠΡΙΖ) για την μοτοσυκλέτα μου, μια KLR 650.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκα μια γερμανική εταιρία που κατασκεύαζε μια τέτοια ζελατίνα, καθώς και kit προσαρμογής.
Από το site αυτό, βρήκα και την διεύθυνση του Έλληνα εισαγωγέα...να τον κάνει ο θεός εισαγωγέα...τέλος πάντων!
Περιχαρής, τηλεφωνώ στην εταιρία, μιλώ με κάποια κυρία, που με βάζει στην αναμονή έως ότου έρθει στο τηλέφωνο,ο υπεύθυνος.
Όλα καλά, με κάποια μικρή καθυστέρηση έρχεται, του εξηγώ τι ακριβώς χρειάζομαι, δίνω τον κωδικό της ζελατίνας, το χρώμα, ποιά ακριβώς θέλω γιατί έπαιζαν τρία διαφορετικά μοντέλα.
Δίνω την διεύθυνσή μου για να μου σταλεί με ταχυμεταφορά, αντικαταβολή.
Μου εξηγεί ότι χρειάζεται 20 εργάσιμες για να έρθει,του δίνω τηλέφωνο, E-mail για οτιδήποτε χρειαστεί.
Όλα αυτά στα μέσα Μαρτίου. Μετά το Πάσχα, τηλεφωνώ στην εταιρία, μιλώ με την ίδια κυρία, της εξηγώ ότι τηλεφωνώ από Κρήτη κτλ και ρωτώ για την ζελατίνα... ένα λεπτάκι να έρθει ο υπεύθυνος...έρχεται μετά αρκετό χρόνο και ρωτώ για την ζελατίνα.
Πάρτε με σε 10 λεπτάκια ήταν η απάντηση να δώ στην παραγγελία...παιρνω σε 10 λεπτάκια, μια από τα ίδια...η ίδια κυρία, εγώ στην αναμονή, έρχεται κάποιος άλλος, ένα λεπτάκι να έρθει ο υπεύθυνος, ανανονή....δέησε κάποια στιγμή να έρθει. α! ναι εσείς από Κρήτη, που θέλατε το τάδε μοντέλο....κόκκαλο εγώ, άσχετο το μοντέλο!!
Μα τολμώ να πω για KLR 650 θέλω και παράγγειλα την ζελατίνα με αυτόν τον κωδικό!!!
Ζήτησε συγνώμη, το δέχτηκα, πάλι δίνω τον κωδικό, τηλέφωνο, E-mail, διεύθυνση, τρόπο πληρωμής, διακανονισμό τιμής!
Υπόσχεση για έλευση ζελατίνας σε 7-10 εργάσιμες μέρες! Όλα καλά!
15 ημέρες αργότερα, τηλεφωνώ πάλι....τώρα γνωρίζετε την διαδικασία....από τον Άννα στον Καιάφα, γραμματέας, βοηθός υπεύθυνου, υπεύθυνος.....η απαραίτητη αναμονή ενδιάμεσα για να βοηθήσουμε και τον χειμαζόμενο ΟΤΕ, όσο ακόμα παραμένει στον Δημόσιο Τομέα...
Απάντηση υπευθύνου....συγνώμη, κάποιο λάθος στο σύστημα....θα επανορθώσουμε, σε μιά εβδομάδα θα το έχουμε.....και το πιό ωραίο...για ποιά ζελατίνα μιλάμε?
Έγινα Τούρκος, αν και αν το είχα παραγγείλει μέσω του Τούρκου εισαγωγέα, θα την είχα την ζελατίνα τώρα....έκανα υπομονή, έδωσα ξανά όλα τα στοιχεία, έ μια εβδομάδα ακόμα, θα περάσει!!
Απρίλης στα τελειώματα πιά, ξανά μανά τηλεφωνο, ιεραρχικά πάντα, γραμματέας, βοηθός υπευθύνου, υπεύθυνος, η απαραίτητη αναμονή ενδιάμεσα, το αποτέλεσμα...ακόμα μια συγνώμη, κάποιο τρομερό λάθος στο σύστημα, καμιά δέσμευση για τό εάν και το πότε!
Δεν μίλησα άλλο, ούτε έβρισα, έκλεισα απλά το τηλέφωνο.
Στέλνω E-mail στην εταιρία στη Γερμανία
και εξηγώ λακωνικά την κατάσταση...σε δυό ώρες απαντά η υπεύθυνη πωλήσεων, ότι θα απαντήσει την επόμενη μέρα ο ιδιοκτήτης για να λυθεί το πρόβλημα!
Το πρωί ο ιδιοκτήτης που απαντά, ευγενέστατα, ότι η εταιρία φέρει ευθύνη γιατί το συγκεκριμένο προιόν δεν ήταν διαθέσιμο, αλλά σε δυό μέρες θα είναι έτοιμο προς αποστολήν!!!και ότι ο έλληνας εισαγωγέας είναι πρόσφατος και άπειρος! και να τους συγχωρέσω για την καθυστέρηση. ΄
Ακόμα μου είπε ότι θα μορούσε να μου το στείλει η ίδια η εταιρία σε 3 εργάσιμες, αν και θα προτιμούσε να γίνει η αποστολή μέσω του αντιπροσώπου του για ευνόητους λόγους!
Το δέχτηκα, τον ευχαρίστησα και τηλεφώνησα σε φίλο στην Αθήνα να κλείσει την δουλειά για μένα..έμενε δίπλα στο κατάστημα και θεώρησα ότι θα ήταν προτιμότερο....
Πράγματι, έγινε η παραγγελία, 15 εργάσιμες πάλι, αποτέλεσμα...νομίζω ότι αντιλαμβάνεστε ποιό είναι!! Μιά από τα ίδια!! << Συγνώμη ένα τρομερό λάθος στο σύστημα...>>!!!!!!!!!!!!!!
Είναι πιά Ιούνης, απογοητεύτηκα και αποφάσισα να μην προσπαθήσω πάλι...
Η πλάκα είναι ότι ουδέποτε μίλησα άσχημα, δεν έβρισα, δεν ειρωνεύτηκα!
Για τηλέφωνα και μόνο πλήρωσα ένα αξιοσέβαστο ποσόν, η δε τιμή που μου είχαν δώσει, ήταν 180 ευρώ σύν τα μεταφορικά!
Τέλος πάντων, νιώθω πολύ μαλάκας γιατί δεν έδειξα νοοτροπία του πελάτη που έχει πάντα δίκιο, που ξόδεψα χρόνο και χρήμα για τηλέφωνα, αναμονή και τέλος τίποτα!!! Κανένα αποτέλεσμα!
Το καλό είναι ότι βρέθηκε φίλος- πολυτεχνίτης, που προσφέρθηκε να αντγράψει την ζελατίνα, φτιάχνοντας βάση από πολυεστέρα, όπου άσχετη ζελατίνα θα βιδωθεί στην μάσκα και θα σταθεροποιηθεί με δυό μεταλλικούς βραχίονες στο τιμόνι...
Ουδέν κακόν αμιγές καλού!!!
Όψομεν....
Αφορμή για αυτό το αρθράκι, ήταν η προσπάθειά μου να αγοράσω μια ζελατίνα (ΠΑΡΜΠΡΙΖ) για την μοτοσυκλέτα μου, μια KLR 650.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκα μια γερμανική εταιρία που κατασκεύαζε μια τέτοια ζελατίνα, καθώς και kit προσαρμογής.
Από το site αυτό, βρήκα και την διεύθυνση του Έλληνα εισαγωγέα...να τον κάνει ο θεός εισαγωγέα...τέλος πάντων!
Περιχαρής, τηλεφωνώ στην εταιρία, μιλώ με κάποια κυρία, που με βάζει στην αναμονή έως ότου έρθει στο τηλέφωνο,ο υπεύθυνος.
Όλα καλά, με κάποια μικρή καθυστέρηση έρχεται, του εξηγώ τι ακριβώς χρειάζομαι, δίνω τον κωδικό της ζελατίνας, το χρώμα, ποιά ακριβώς θέλω γιατί έπαιζαν τρία διαφορετικά μοντέλα.
Δίνω την διεύθυνσή μου για να μου σταλεί με ταχυμεταφορά, αντικαταβολή.
Μου εξηγεί ότι χρειάζεται 20 εργάσιμες για να έρθει,του δίνω τηλέφωνο, E-mail για οτιδήποτε χρειαστεί.
Όλα αυτά στα μέσα Μαρτίου. Μετά το Πάσχα, τηλεφωνώ στην εταιρία, μιλώ με την ίδια κυρία, της εξηγώ ότι τηλεφωνώ από Κρήτη κτλ και ρωτώ για την ζελατίνα... ένα λεπτάκι να έρθει ο υπεύθυνος...έρχεται μετά αρκετό χρόνο και ρωτώ για την ζελατίνα.
Πάρτε με σε 10 λεπτάκια ήταν η απάντηση να δώ στην παραγγελία...παιρνω σε 10 λεπτάκια, μια από τα ίδια...η ίδια κυρία, εγώ στην αναμονή, έρχεται κάποιος άλλος, ένα λεπτάκι να έρθει ο υπεύθυνος, ανανονή....δέησε κάποια στιγμή να έρθει. α! ναι εσείς από Κρήτη, που θέλατε το τάδε μοντέλο....κόκκαλο εγώ, άσχετο το μοντέλο!!
Μα τολμώ να πω για KLR 650 θέλω και παράγγειλα την ζελατίνα με αυτόν τον κωδικό!!!
Ζήτησε συγνώμη, το δέχτηκα, πάλι δίνω τον κωδικό, τηλέφωνο, E-mail, διεύθυνση, τρόπο πληρωμής, διακανονισμό τιμής!
Υπόσχεση για έλευση ζελατίνας σε 7-10 εργάσιμες μέρες! Όλα καλά!
15 ημέρες αργότερα, τηλεφωνώ πάλι....τώρα γνωρίζετε την διαδικασία....από τον Άννα στον Καιάφα, γραμματέας, βοηθός υπεύθυνου, υπεύθυνος.....η απαραίτητη αναμονή ενδιάμεσα για να βοηθήσουμε και τον χειμαζόμενο ΟΤΕ, όσο ακόμα παραμένει στον Δημόσιο Τομέα...
Απάντηση υπευθύνου....συγνώμη, κάποιο λάθος στο σύστημα....θα επανορθώσουμε, σε μιά εβδομάδα θα το έχουμε.....και το πιό ωραίο...για ποιά ζελατίνα μιλάμε?
Έγινα Τούρκος, αν και αν το είχα παραγγείλει μέσω του Τούρκου εισαγωγέα, θα την είχα την ζελατίνα τώρα....έκανα υπομονή, έδωσα ξανά όλα τα στοιχεία, έ μια εβδομάδα ακόμα, θα περάσει!!
Απρίλης στα τελειώματα πιά, ξανά μανά τηλεφωνο, ιεραρχικά πάντα, γραμματέας, βοηθός υπευθύνου, υπεύθυνος, η απαραίτητη αναμονή ενδιάμεσα, το αποτέλεσμα...ακόμα μια συγνώμη, κάποιο τρομερό λάθος στο σύστημα, καμιά δέσμευση για τό εάν και το πότε!
Δεν μίλησα άλλο, ούτε έβρισα, έκλεισα απλά το τηλέφωνο.
Στέλνω E-mail στην εταιρία στη Γερμανία
και εξηγώ λακωνικά την κατάσταση...σε δυό ώρες απαντά η υπεύθυνη πωλήσεων, ότι θα απαντήσει την επόμενη μέρα ο ιδιοκτήτης για να λυθεί το πρόβλημα!
Το πρωί ο ιδιοκτήτης που απαντά, ευγενέστατα, ότι η εταιρία φέρει ευθύνη γιατί το συγκεκριμένο προιόν δεν ήταν διαθέσιμο, αλλά σε δυό μέρες θα είναι έτοιμο προς αποστολήν!!!και ότι ο έλληνας εισαγωγέας είναι πρόσφατος και άπειρος! και να τους συγχωρέσω για την καθυστέρηση. ΄
Ακόμα μου είπε ότι θα μορούσε να μου το στείλει η ίδια η εταιρία σε 3 εργάσιμες, αν και θα προτιμούσε να γίνει η αποστολή μέσω του αντιπροσώπου του για ευνόητους λόγους!
Το δέχτηκα, τον ευχαρίστησα και τηλεφώνησα σε φίλο στην Αθήνα να κλείσει την δουλειά για μένα..έμενε δίπλα στο κατάστημα και θεώρησα ότι θα ήταν προτιμότερο....
Πράγματι, έγινε η παραγγελία, 15 εργάσιμες πάλι, αποτέλεσμα...νομίζω ότι αντιλαμβάνεστε ποιό είναι!! Μιά από τα ίδια!! << Συγνώμη ένα τρομερό λάθος στο σύστημα...>>!!!!!!!!!!!!!!
Είναι πιά Ιούνης, απογοητεύτηκα και αποφάσισα να μην προσπαθήσω πάλι...
Η πλάκα είναι ότι ουδέποτε μίλησα άσχημα, δεν έβρισα, δεν ειρωνεύτηκα!
Για τηλέφωνα και μόνο πλήρωσα ένα αξιοσέβαστο ποσόν, η δε τιμή που μου είχαν δώσει, ήταν 180 ευρώ σύν τα μεταφορικά!
Τέλος πάντων, νιώθω πολύ μαλάκας γιατί δεν έδειξα νοοτροπία του πελάτη που έχει πάντα δίκιο, που ξόδεψα χρόνο και χρήμα για τηλέφωνα, αναμονή και τέλος τίποτα!!! Κανένα αποτέλεσμα!
Το καλό είναι ότι βρέθηκε φίλος- πολυτεχνίτης, που προσφέρθηκε να αντγράψει την ζελατίνα, φτιάχνοντας βάση από πολυεστέρα, όπου άσχετη ζελατίνα θα βιδωθεί στην μάσκα και θα σταθεροποιηθεί με δυό μεταλλικούς βραχίονες στο τιμόνι...
Ουδέν κακόν αμιγές καλού!!!
Όψομεν....