PDA

View Full Version : skepseis gia ton neo kok...



sonic22
04/06/2007, 23:39
an telika i afksisi kata 400%+ twn prostimwn exei apotelesma (otan ola ta alla metra den eixan) mipos tha eprepe na afksisoume OLES tis kiroseis tou nomou kata 400%
fadastite na sou vazoun prostimo 1.000E epidi petajes ena xartaki sto dromo
10.000 epidi parkares paranoma
or 50.000E epidi pigenes me 140 km/h ston autokinitodromo...
na sou paroume oli tin periousia (kai parapanw) epidi den dilwses ta pada stin eforia...
na se vazoun polakis-isovia filaki epidei xrwstas leuta...
ktlp ktlp...
tha to riskares?

-----------------------------------------------------

i timoria prepei na einai adistixi tou eglimatos...
isos...
-----------------------------------------------------

an telika o fovos tou na skotwtheis kai i aftosidirisi einai ligotero isxiros apo to xrima...
pou exoume ftasei?

-----------------------------------------------------

posoi ligoteroi elegxoi xriazonde pleon gia na sigedrwthei to poso twn 30.000E?

----------------------------------------------------

pws tha apadisw an mou poun
- foreses kai esi kranos twra pou ginan akriva ta prostima ?
enw egw to foraw gia prostasia...

iparxei periptwsi na me pistepsei kaneis pleon?

-------------------------------------

tsaba telika tha paei i kabania
[TO KRANOS SWZEI ZWES]
epikratise to
[TO KRANOS SWZEI TIN TSEPI SOU]

kinhsh
04/06/2007, 23:55
Αυτο το να αυξηθουν τα προστιμα τοσο πολυ ειναι καθαρα εισπρακτικο μετρο.Αν μας αρεσει η ελευθερια πρεπει να το καταδικασουμε. Αν πραγματι εφαρμοστει μπορει η ΝΔ να χασει τις εκλογες μονο απο αυτο.

sonic22
05/06/2007, 00:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Αν πραγματι εφαρμοστει μπορει η ΝΔ να χασει τις εκλογες μονο απο αυτο.
na allos enas kalos provlimatismos...

posoi den tha trexoun gia tous svisoun kamia klisi vismatika?

i koinonia (kai to politiko sistima) anaparagei ton euto tou

lampros_fazer
05/06/2007, 00:09
Έχουν γραφτεί εκτοντάδες ποστς για τον νέο ΚΟΚ..Το έχουμε λιώσει το θέμα..

sergiosm
07/06/2007, 20:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Αυτο το να αυξηθουν τα προστιμα τοσο πολυ ειναι καθαρα εισπρακτικο μετρο.Αν μας αρεσει η ελευθερια πρεπει να το καταδικασουμε. Αν πραγματι εφαρμοστει μπορει η ΝΔ να χασει τις εκλογες μονο απο αυτο.

Αυτό που λές είναι η νοοτροπία που μας έχει κάνει μπουδρέλο.

Κριτήριο για την κάθε απόφαση είναι το "πολιτικό κόστος"
ΕΛΕΟΣ πιά γιατί πρέπει όλα να μετρώνται με ψήφους ;;

Έχουμε φτάσει στο σημείο που οποιαδήποτε απόφαση και να ληφθεί από την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, κλπ να λέμε ότι έγινε με κριτήριο το πολιτικό κόστος

Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση ο σκοπός του ΚΟΚ να είναι να προστατευθεί κάποιος ;;

Διάβασα παραπάνω ότι η ποινή πρέπει να είνα αντίστοιχη της πράξης. Σωστό.
Όμως πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η πιθανή συνέπεια της πράξης.

Μπορεί 700 ευρώ για το κόκκινο να φαίνονται πολλά λεφτά και πράγματι είναι.
Πόσο όμως ¨κοστίζει" η ζωή αυτού που θα σκοτωθεί απο κάποιον που πέρασε με κόκκινο ;;;

vangelis 64
07/06/2007, 21:28
Συμφωνώ στο ότι 700 ή 5700?,σε πρόστιμα, δεν μπορούν να συγκριθούν με την αξία τής ανθρώπινης ζωής.

Συμφωνώ,εν μέρει,στην αύξηση κάποιων προστίμων(τηλέφωνο,αλκοόλ)όταν όμως πράττεις έτσι σαν κράτος,είναι σαν να ομολογείς ότι είσαι μπουρδέλο και θεωρείς τούς πολίτες ηλίθιους.

Γιατί τι άλλο νόημα έχει η αύξηση τών προστίμων τη στιγμή που δεν έχεις δρόμους,οδηγική παιδεία,όταν δεν ξέρεις π.χ. τι θα πεί διάβαση πεζών,όρια ταχύτητας,προτεραιότητα και τόσα άλλα;

Είναι σαν να μάς λένε ότι...."Αγαπητοί μας ψηφοφόροι,επειδή ανησυχούμε για την υγεία σας θα ακριβαίνουμε κάθε χρόνο τα τσιγάρα και το αλκοόλ.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sergiosm
08/06/2007, 18:29
Θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου φίλε Βαγγέλη.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Τα μπουρδέλα είναι πολύ καλά οργανωμένα .....


.
.
.
.
.
.
.

Μήπως τελικά συμφωνούμε ;;;

:beer: :beer:

fparis
12/06/2007, 18:15
mipos telika mia pikni kai aystiri astinomeysi tha eline to problima?me mikra prostima fisika. 50euro as poyme. ti tha ginotan ama ebgenes apo to parking sou xoris kranos kai stin proti strofi tsaaaak pare ena prostimo kai tin ipoxreosi na simorfotheis epitopou.
Stin otan spoudaza stin agglia enan filo mou ton grapsan giati apla i kopelatou ton filise eno autos odigouse to autokinito tou.

Mono simperasma? Ispraktikos KOK kai fainetai oti aytoi pou ton ftiaksan den skeutikan kai poli. edo stin ethiki exoume anotato orio ta 120 akoma.
:hypnotize :dizzy: :eyepop:

zzr2005
12/06/2007, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Αυτό που λές είναι η νοοτροπία που μας έχει κάνει μπουδρέλο.

Κριτήριο για την κάθε απόφαση είναι το "πολιτικό κόστος"
ΕΛΕΟΣ πιά γιατί πρέπει όλα να μετρώνται με ψήφους ;;

Έχουμε φτάσει στο σημείο που οποιαδήποτε απόφαση και να ληφθεί από την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, κλπ να λέμε ότι έγινε με κριτήριο το πολιτικό κόστος

Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση ο σκοπός του ΚΟΚ να είναι να προστατευθεί κάποιος ;;

Διάβασα παραπάνω ότι η ποινή πρέπει να είνα αντίστοιχη της πράξης. Σωστό.
Όμως πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η πιθανή συνέπεια της πράξης.

Μπορεί 700 ευρώ για το κόκκινο να φαίνονται πολλά λεφτά και πράγματι είναι.
Πόσο όμως ¨κοστίζει" η ζωή αυτού που θα σκοτωθεί απο κάποιον που πέρασε με κόκκινο ;;;

για τον γιο του κάθε επιχειρηματία ή του κάθε βουλευτή τι είναι 700ευρώ???
προφανώς τίποτα....
εκτός αν πιστεύεις ότι οι γιοι των πλουσίων δεν σκοτώνουν περνώντας κόκκινο....
αν δεν υπάρχει συνεχής αστυνόμευση δεν έχουν νόημα τα πρόστιμα...
χαρακτηριστική περίπτωση η επαρχεία όπου η παντελής απουσία τροχαίας καθιστά ανέκδοτο την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ....σιγά μην σκεφτεί ο κατοικος επαρχειακής πόλης το πρόστιμο όταν ξέρει ότι κανένας δεν θα τον σταματήσει....ή αν τον σταματήσει δεν θα του ρίξει κλίση....

όπως έγραψε και ο Πανούτσος στην sportday σε ένα ωραίο άρθρο, εφόσον δεν υπάρχει επαρκής αστυνόμευση ο Ελληνας πάντα θα παίζει με τα ποσοστά σκεφτόμενος "σιγά μην πιάσουν εμένα"...... και ποτέ δεν θα συμορφώνεται....

μόνη λύση επαρκής αστυνομευση και πιο αυστηρά διοικητικά μέτρα....
αφαίρεση διπλώματος για μεγάλο χρονικό διάστημα για παραβάσεις όπως η παραβίαση κόκκινου ....κτλ...

sergiosm
12/06/2007, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
μόνη λύση επαρκής αστυνομευση και πιο αυστηρά διοικητικά μέτρα....
αφαίρεση διπλώματος για μεγάλο χρονικό διάστημα για παραβάσεις όπως η παραβίαση κόκκινου ....κτλ...

Και το πρόστιμο διοικητικό μέτρο είναι.

Θα συμφωνήσω ότι η πιο αποτελεσματική λύση είναι η συνεχής αστυνόμευση και το (χωρίς εξαιρέσεις) "γράψιμο" των παραβατών.
Επειδή όμως η συνεχής αστυνόμευση είναι απλά αδύνατη, μία λύση είναι η αποτρεπτική δύναμη της απειλούμενης ποινής κάτι στο οποίο συμβάλει το ύψος του προστίμου.
Έτσι, το παιχνίδι με τις πιθανότητες δεν είναι ιδιαίτερα συμφέρον, γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο. Κάποιοι έβαλαν κράνος μόνο και μόνο για να μην τους γράψουν. Βέβαια οι περισσότεροι έβαλαν κουβάδες, αυτό όμως είναι άλλο θέμα (πιο σημαντικό αλλά πάντως άλλο).

Το θέμα είναι ένα: να συνειδητοποιήσει ο Έλληνας ότι πρέπει να προσέχει την κεφάλα του και να ντύνεται και να οδηγεί με ασφάλεια. Το ότι για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται (μεταξύ άλλων, αλλά πάντως αποδεικνύεται ότι χρειάζεται) να εξαναγκαστεί, το μόνο που αποδεικνύει είναι πόσο πίσω είμαστε.

Εγώ πάντως θα το πω για άλλη μία φορά: όποιος φορά κράνος και ζώνη δεν κινδυνεύει να φάει τέτοια κλήση. Είναι απλό

zzr2005
12/06/2007, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Και το πρόστιμο διοικητικό μέτρο είναι.

Θα συμφωνήσω ότι η πιο αποτελεσματική λύση είναι η συνεχής αστυνόμευση και το (χωρίς εξαιρέσεις) "γράψιμο" των παραβατών.
Επειδή όμως η συνεχής αστυνόμευση είναι απλά αδύνατη, μία λύση είναι η αποτρεπτική δύναμη της απειλούμενης ποινής κάτι στο οποίο συμβάλει το ύψος του προστίμου.
Έτσι, το παιχνίδι με τις πιθανότητες δεν είναι ιδιαίτερα συμφέρον, γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο. Κάποιοι έβαλαν κράνος μόνο και μόνο για να μην τους γράψουν. Βέβαια οι περισσότεροι έβαλαν κουβάδες, αυτό όμως είναι άλλο θέμα (πιο σημαντικό αλλά πάντως άλλο).


φαντάζομαι κατάλαβες τι εννοώ διοικητικά μέτρα....αφαίρεση διπλώματος κτλ...
η επαρκής αστυνόμευση δεν ειναι καθόλου αδύνατη....μια αναδιάρθρωση της μεγαλύτερης αστυνομίας στην Ευρώπη (αστυνομικός ανά κάτοικο) και θα βλέπεις τροχαία σε κάθε στενό...

και επαναλαμβάνω καθώς δεν σχολίασες....
το πρόστιμο δεν αποτελεί μέτρο ισονομίας λόγω της διαφορετικής οικονομικής κατάστασης των πολιτών....
δεν αποτελεί εξίσου αποτρεπτικο μετρο για όλους....άρα δεν εκπληρώνει τον υποτιθέμενο αποτρεπτικό του ρόλο....δεν αποτρέπει τον πλούσιο απο την παράβαση καθώς για αυτόν τα 350 ευρώ δεν ειναι τίποτα....
αντίθετα μια αφαίρεση διπλώματος ειναι εξίσου δίκαιη για όλους....

sergiosm
12/06/2007, 19:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
και επαναλαμβάνω καθώς δεν σχολίασες....
το πρόστιμο δεν αποτελεί μέτρο ισονομίας λόγω της διαφορετικής οικονομικής κατάστασης των πολιτών....
δεν αποτελεί εξίσου αποτρεπτικο μετρο για όλους....άρα δεν εκπληρώνει τον υποτιθέμενο αποτρεπτικό του ρόλο....δεν αποτρέπει τον πλούσιο απο την παράβαση καθώς για αυτόν τα 350 ευρώ δεν ειναι τίποτα....
αντίθετα μια αφαίρεση διπλώματος ειναι εξίσου δίκαιη για όλους....

Κατάλαβα απόλυτα.

Δεν σχολίασα γιατί συμφωνώ με αυτό που λες.
Πράγματι δεν "νιώθουν" όλοι το ίδιο το πρόστιμο. Αυτό όμως θα ίσχυε όσο και αν ήταν.
Επιμένω πάντως στην αποτρεπτική ισχύ του, η οποία δουλεύει. Αν είναι βάλει μυαλό μόνο στους φτωχούς και όχι στους πλούσιους δεν φταίει το πρόστιμο για αυτό, αλλά το μυαλό που έχουν ή δεν έχουν ορισμένοι άνθρωποι.

Ο νέος ΚΟΚ όμως προβλέπει αφαίρεση της άδειας οδήγησης.
Συγκεκριμένα στο κεφάλαιο Γ΄ άρθρο 12 προβλέπονται τα εξής:


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ' ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Αρθρο 12

Γενικές διατάξεις

1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε
συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει
εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να
προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι οδηγοί
υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή,
να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα
άτομα με ειδικές ανάγκες και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται
βοήθεια και να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο,
ανησυχία ή παρενόχληση στους λοιπούς χρήστες των οδών, στους παρόδιους
ή στους κατοικούντες πλησίον αυτών.

2. Δεν επιτρέπεται η απόθεση ή εγκατάλειψη ή η απόρριψή οποιουδήποτε
αντικειμένου ή ύλης στις οδούς, εφόσον παρακωλύει έστω και κατ'
ελάχιστο την κυκλοφορία των πεζών και των οχημάτων, ως και τη στάθμευση
των οχημάτων.

Δεν επιτρέπεται επίσης να χύνονται στις οδούς ουσίες ή υλικά, το
οποία μπορούν να καταστήσουν την οδό ολισθηρή (π.χ. νερά, λάδια,
ασβέστης κ.λπ.).

3. Δεν επιτρέπεται η απόρριψη από το όχημα οποιουδήποτε αντικειμένου,
έστω και αν από αυτό δεν καθίσταται επικίνδυνη ούτε παρακωλύεται η
κυκλοφορία.

Δεν επιτρέπεται η απόρριψη από το όχημα κάθε αντικειμένου ή ουσίας
που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά ή να ρυπάνει το περιβάλλον.

4. Αν οι χρήστες των οδών δεν μπορούν να αποφύγουν τη δημιουργία
εμποδίου ή κινδύνου, υποχρεούνται να λαμβάνουν αμέσως τα αναγκαία μέτρα
για την απομάκρυνση ή αποτροπή αυτού και αν δεν μπορούν οφείλουν να
ειδοποιούν τους λοιπούς χρήστες της οδού για την ύπαρξη ταυ εμποδίου ή
του κινδύνου.

Αυτοί που επιθυμούν για εύλογη αιτία να καταλάβουν για λίγο μέρος του
πεζοδρομίου ή του οδοστρώματος (μεταφορές, επιβίβαση, αποβίβαση κ.λπ.),
οφείλουν να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για την απρόσκοπτη και ασφαλή
κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.

"5. Η χρήση των ζωνών ασφαλείας είναι υποχρεωτική τόσο για τους οδηγούς όσο
και για τους επιβάτες. Σε περίπτωση μεταφοράς ανηλίκων επιβατών, εφόσον στο
όχημα υπάρχει συνοδός, την ευθύνη φέρει αυτός. Για τη μεταφορά παιδιών με
αυτοκίνητο είναι υποχρεωτική η χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και
προστασίας, όπως καθισμάτων, ζωνών ασφαλείας κλπ.. Με απόφαση του Υπουργού
Μεταφορών και Επικοινωνιών καθορίζονται οι προδιαγραφές για τα ειδικά μέσα
συγκράτησης, καθώς και εξαιρέσεις από την υποχρέωση αυτή."

"6. Οι οδηγοί και οι επιβάτες μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων
οχημάτων χωρίς κουβούκλιο υποχρεούνται να φορούν προστατευτικό κράνος,
κανονικά δεμένο. Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών
καθορίζονται τα χαρακτηριστικά, οι προδιαγραφές, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία
λεπτομέρεια για την εφαρμογή της διάταξης αυτής. Με την ίδια απόφαση
καθορίζονται και οι εξαιρέσεις από την υποχρέωση αυτή."

7. Οι οδηγοί οχημάτων οφείλουν να συμπεριφέρονται με ευγένεια στους
πεζούς και στους άλλους οδηγούς. Οι οδηγοί των επιβατηγών αυτοκινήτων
δημόσιας χρήσης μετά ή άνευ μετρητού, ως και οί οδηγοί των μέσων
μαζικής μεταφοράς, περιλαμβανομένων κοι των τουριστικών οχημάτων,
οφείλουν να συμπεριφέρονται με ευγένεια στους επιβάτες.

8. Απαγορεύεται η οδήγηση οδικών οχημάτων για επίδειξη ικανότητας,
εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων.

9. Απαγορεύεται η, εκατέρωθεν του οδοστρώματος των αυτοκινητοδρόμων,
στάθμευση οχημάτων και η εγκατάσταση υπαίθριων μικροκαταστημάτων ή
κινητών και ακίνητων καντινών για την πώληση διαφόρων ειδών.

Στο λοιπό οδικό δίκτυο είναι δυνατή η εγκατάσταση των ανωτέρω, μετά
από άδεια των αρμόδιων για τη συντήρηση του οδικού δικτύου αρχών, που
χορηγείται μόνο μετά από σύμφωνη γνώμη των κατά τόπους αρμόδιων
υπηρεσιών της Τροχαίας.

10. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών λαμβάνονται τα αναγκαία
μέτρα ώστε το μάθημα της οδικής Κυκλοφορίας να διδάσκεται στα σχολεία,
σε όλες τις βαθμίδες.

"11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των παραγράφων 1, 3, 4 και 7
τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200,00) ευρώ. Αυτός που
παραβαίνει τις διατάξεις της παραγράφου 2 τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο
τετρακοσίων (400,00) ευρώ.

Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των παραγράφων 5 και 6 τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων πενήντα (350,00) ευρώ και επιτόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για δέκα (10) ημέρες και αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των
παραγράφων 8 και 9 τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ
και με επιτόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού, από τον βεβαιούντα την
παράβαση, για τριάντα (30) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη
διαδικασία του άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα. Ειδικά για τους παραβάτες των
διατάξεων της παραγράφου 8 επιβάλλεται και η επιτόπου αφαίρεση των στοιχείων
κυκλοφορίας για τριάντα (30) ημέρες."

afrotwin
12/06/2007, 19:55
ego me aftin tin listriki politiki exo katalavi poso zoa imaste oi elines polites
ke anti na antidrasoume meriki lene kala na mas kanoune mpas ke simorfo8oume


eksakolou8oun ta idia opos panta
ksekranotoi
odigisi me kinita
xoris zones
atiximata-trakarismata
ke olo to menou tis odikis simperiforas ke epakolou8on

ego 8a oploforo me tin mixani
me mia ependisi 1500 evro
8a glitono apo kleftes tous kratous ke ta leftoudakia mou

otan do mploko 8a travao oplo

8a glitono poli xrima leme

se merikes periptosi to prostimo ine parapano ke apo miniatiko anidikeftou


den ntreponte ka8olou

i imaste oloi malakes pou mas ton xonoun ke leme kala mas kanoun


oi alites
oi kleftes
gia na gemizoun tis kilies tous ke ta tamia tous
8a klevoun esxra emas

pou ine oi motosikletistikes organosis
oi lesxes aftokinitiston

toso provata exete gini pia?

sixenome aftin tin xora

oloi kleftes ke volemenoi
ke merikoi ma8itevomenoi ma8enoun pos na klevoun ke aftoi

as tragoudisoume tora xeri xeri poso malakes zoa imaste

elate min ntrepeste

zzr2005
12/06/2007, 19:56
τις γνωρίζω τις κυρώσεις....
απλά πιστεύω οτι ειναι δυσανάλογες με το χρηματικό πρόστιμο....
αν για παράδειγμα το να περάσεις με κόκκινο επέφερε αφαίρεση αδείας για 1 χρόνό ή ακόμα και για 3 χρόνια σίγουρα θα το σκεφτόταν περισσότερο ο οδηγός....
και στο μυαλό όλως θα λειτουργούσε πιο αποτρεπτικά.....

σκέψου την αναλογία...
παράνομο παρκάρισμα 10 μέρες αφαίρεση αδείας...:confused:
παραβίαση φωτεινού σηματοδότη 30 μέρες αφαίρεση....
:eek:

sergiosm
12/06/2007, 20:13
Σύμφωνοι.

Ωστόσο το ένα δεν αποκλείει το άλλο.
Θα μπορούσε είτε να "σκληρύνουν" οι λοιπές διοικητικές ποινές είτε να "μαλακώσουν" τα πρόστιμα.

Κατά τη γνώμη μου το πιο αποτελεσματικό θα ήταν να είναι το πρόστιμο μικρό π.χ. 50 ευρώ αλλά να το τρώει ο παραβάτης πέντε φορές την ημέρα. Να ξέρει ότι όπου και να πάει θα ελεγχθεί. Δεν νομίζω όμως ότι, σήμερα, μπορεί αυτό να γίνει. Μακάρι να έχω λάθος.

Για μένα όμως το πιο σημαντικό και το μεγαλύτερο λάθος είναι:
α. ότι δεν υπάρχουν ακόμα προδιαγραφές και ο καθένας φορά ό, τι θέλει. Έχω δει ακόμα και κράνος ποδηλάτου. Αν και αυτό είναι κλάσεις ανώτερο απο κάτι άλλα...
Άντε να δούμε πότε θα βγει η προβλεπόμεη απο τον ΚΟΚ (στο άρθρο που παρέθεσα παραπάνω) απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών που θα καθορίζει "τα χαρακτηριστικά, τις προδιαγραφές, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της διάταξης αυτής"
και

β. κανείς δεν ελέγχει αν το κράνος είναι σωστά δεμένο, ούτε αν είναι σε σωστό μέγεθος να και (το πρώτο τουλάχιστον) είναι προϋπόθεση του ΚΟΚ για να μην επιβληθεί πρόστιμο.

Rezeguet
13/06/2007, 17:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin


re afro h xwra einai bourdelo kanoniko, oi polites oloi volemenoi me ta mesa tous, to mexri twra prostimo den eferne apotelsma, kai h astynomeysh einai skata para tous tosous astynomikous (kai aytoi volemenoi). Ama oi ypshles kyrwseis voh8ane tote na ths efarmosoune. Kai gw etsi 8a to ekana, me th diafora pio mikra prostima alla na afaireitai epipleon diplwma/pinakida wste na vlaptei olous e3isou.

Proswpika pisteyw oti ayth h xwra 8a sw8ei mono apo POLY aysthra metra se olous tous tomeis wste na fyteytei kala sto kefali olwn oti prepei na yparxei mia ta3h kai pei8arxia. Oi giatroi ama fakelonwntai na xanoun thn adeia, oi dhmosioi th douleia tous, oi politikoi th 8esh tous kai loipa. Oso gia thn pragamatopoihsh, ligous paradeigmatismous se ka8e tomea 8es kai strwnoun oi alloi apo monoi tous.

8ewrhtika milwntas panta, gti gi ana ginoun ayta 8es idealisth sthn koryfh ths e3ousias, kai ayto einai pio spanio kai apo tsonta se paidiko kanali.

zireous
13/06/2007, 20:54
Εγώ δε ξαναμιλάω για κράνη, άσε που και για το κοκ έχω ξαναπεί (ακόμα να μου απαντήσουν στο άλλο).


Μπορεί να μου πει κανένας όμως, εκεί που λέει ο ρημαδοκόκ πόσα ευρά κλήση θα φάει ένα κουτί όταν αλλάξει λωρίδα χωρίς να βγάλει φλάς (και φυσικά χωρίς να δει άν είμαι εκεί), άν θα είναι κάνας μπάτσος για να του κόψει ποτέ κλήση;



Μήπως θα αρχίσουνε και να μαζεύουνε από τα σκυλάδικα τα λιώματα που θερίζουν κατά καιρούς κόσμο;



Μήπως θα αρχίσουνε να εκπαιδεύουνε κουτάκιδες μπας και τους κάνουνε αυτοκινητιστές κάποτε;



Μήπως είναι αργά να πουλήσω τις μηχανές μου, να αποχαιρετήσω φίλους και γνωστούς και να τη κάνω για μέρη με υψηλότερα ποσοστά καταθλιπτικών οδηγών (δεν τον κόβω ότι πάνε καλύτερα στο δρόμο), αλλά από την άλλη ασφαλέστερους δρόμους; :lol: