PDA

View Full Version : Γλίστρημα μπροστινού σε επιτόπου στροφή



lamoun
07/06/2007, 18:23
Γεια σας παιδιά.

Σήμερα και ενώ έπαιρνα μια σχετικά αργή κλειστή στροφή (σώμα / βάρος από την εξωτερική) μου γλιστράει το μπροστινό! Εντάξει, έβαλα το πόδι κάτω και όλα καλά. Γιατί? :confused: Σημειωτέων, είχα και συνεπιβάτη (60Kg).
Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως ελάφρυνε πολύ το μπροστινό, στέκει κάτι τέτοιο?

Υ.Γ. Άν τελικά είναι κάτι τέτοιο, εξηγεί το γεγονός ότι προηγουμένως, πήρα μια πιο κλειστή, αλλά ανηφορική (άρα φόρτιση του μπροστινού) χωρίς πρόβλημα.

Cpt. Haddock
07/06/2007, 18:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως ελάφρυνε πολύ το μπροστινό, στέκει κάτι τέτοιο?

Το αντίθετο

Φόρτισε το μπροστινό και έφυγε

:wave2: :wave2:

lamoun
07/06/2007, 18:34
Ναι αλλά δε μου έχει ξανατύχει, και πίστεψε με έχω κάνει ώρες προπόνηση σε πολύ κλειστούς κύκλους.

Και πώς εξηγείτε ότι σε πιο κλειστή και ανηφορική στροφή δεν γλίστρησε (πάντα με συνεπιβάτη)?

(Απλά, δε βρίσκω λόγο να φόρτισε το μπροστινό στη συγκεκριμένη περίπτωση)

SPORAKIAS
07/06/2007, 18:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Ναι αλλά δε μου έχει ξανατύχει, και πίστεψε με έχω κάνει ώρες προπόνηση σε πολύ κλειστούς κύκλους.

Και πώς εξηγείτε ότι σε πιο κλειστή και ανηφορική στροφή δεν γλίστρησε (πάντα με συνεπιβάτη)?

(Απλά, δε βρίσκω λόγο να φόρτισε το μπροστινό στη συγκεκριμένη περίπτωση)

στην ανηφορικη δεν γλυστραει γιατι εχουμε γκαζι ανοιχτο και ετσι δεν φορτιζετε το μπροστινο.... :winka:

λογικα στην περιπτωση σου ή πατησες μπροστινο φρενο ή εκλεισες στιγμιαια το γκαζι και ετσι φορτωθηκε το μπροστινο....ή μπηκες κομματια...δεν εξηγητε αλλιως...

:wave2:

lamoun
07/06/2007, 18:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
στην ανηφορικη δεν γλυστραει γιατι εχουμε γκαζι ανοιχτο και ετσι δεν φορτιζετε το μπροστινο

Στην ανηφορική όμως λόγω δυνάμεων πιέζεται περισσότερο (για σταθερό γκάζι και σε σύγκριση με επίπεδη)

Το γκάζι μου και στις δύο περιπτώσεις ήταν σταθερό, και θυμίζω ότι είχα συνεπιβάτη και η πίσω ανάρτηση είναι πολύ μαλακιά (GS500).
:confused:

SPORAKIAS
07/06/2007, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Στην ανηφορική όμως λόγω δυνάμεων πιέζεται περισσότερο (για σταθερό γκάζι και σε σύγκριση με επίπεδη)

Το γκάζι μου και στις δύο περιπτώσεις ήταν σταθερό, και θυμίζω ότι είχα συνεπιβάτη και η πίσω ανάρτηση είναι πολύ μαλακιά (GS500).
:confused:

οντως εχει περισσοτερες πιεσεις...αλλα το πισω οχι το μπροστινο....το βαρος πεφτει πισω...

τωρα για την περιπτωση σου...ειναι απο τα περιεργα....:sick:

:)

crs-k
07/06/2007, 19:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Στην ανηφορική όμως λόγω δυνάμεων πιέζεται περισσότερο (για σταθερό γκάζι και σε σύγκριση με επίπεδη)
..................


Λιγότερο φορτιζεται καμαριμ' ... :cool:

Σκεψου το λιγο... :winka:

Βαρος πισω (συνεπιβατης), ανηφορα (διανυσματα βαρυτητας) ...
Μια πετρουλα να κτυπουσες, θα κανες ΣΟΥΖΑ! :smokin:

lamoun
07/06/2007, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Λιγότερο φορτιζεται καμαριμ' ...

Αναλογίσου την περίπτωση που ανεβαίνεις πεζοδρόμιο η την αρχή μιας απότομης ανηφόρας. Στην αρχή φορτίζεται το μπροστινό. Μετά, και αφού καλμάρουν οι αναρτήσεις, το πίσω. :wave2:

Να διευκρινίσω ότι η ανηφορική που αναφέρω, ήταν από αναστροφή, δηλαδή στην αρχή κατηφορική και μετά ανηφορική εκεί ταιριάζει και το παραπάνω.

Άρα μου φαίνεται ότι θα πρέπει να αρκεστώ στο φαινόμενο λάδια στους δρόμους;; :bigcry:

crs-k
07/06/2007, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Αναλογίσου την περίπτωση που ανεβαίνεις πεζοδρόμιο η την αρχή μιας απότομης ανηφόρας. Στην αρχή φορτίζεται το μπροστινό. Μετά, και αφού καλμάρουν οι αναρτήσεις, το πίσω. :wave2:

Να διευκρινίσω ότι η ανηφορική που αναφέρω, ήταν από αναστροφή, δηλαδή στην αρχή κατηφορική και μετά ανηφορική εκεί ταιριάζει και το παραπάνω.

Άρα μου φαίνεται ότι θα πρέπει να αρκεστώ στο φαινόμενο λάδια στους δρόμους;; :bigcry:



Ετσι ειναι, αν ετσι νομιζετε... :dizzy:

:lol: :rotflmao: :lol:

zireous
07/06/2007, 20:32
Συνήθως στην απέλπιδα προσπάθεια μας να διορθώσουμε τη συμπεριφορά της μηχανής με επιβάτη βάζουμε 2-3 PSI αέρα πίσω και δίνουμε 2-3 κλικ στη προφόρτιση (της πίσω ανάρτησης)...


Και το βασικότερο όλων, δεν πάμε τόσο γρήγορα ώστε να μας φεύγει το μπροστινό -μπορεί άνετα να ήταν κάμποση σκόνη κάτω όμως (ή λάδια, ή κάτι ωραίες πράσινες σαύρες που έχουμε κατά καιρούς στην επαρχία) και να γλίστρησες επειδή όντως το μπροστινό ελάφρωσε.

Δώσε περισσότερες πληροφορίες για το σημείο και τις τυχόν ρυθμίσεις της μηχανής, αλλιώς θα ακούς εικασίες μέχρι μεθαύριο -τσέκαρε και πόσο αέρα έχεις στα λάστιχα αν τα υπόλοιπα είναι εντάξει (πέλμα, αναρτήσεις, κλπ).

lamoun
07/06/2007, 20:52
Το σημείο μάλλον δεν είναι άξιο αναφοράς αλλά.. Θεσσαλονίκη, κέντρο, στην ιπποδρομίου κατεβαίνοντας την, όταν κάνει ο δρόμος την αναστροφή για να την ανέβεις.. (ναι ναι, έκανα βόλτες) :alien:

Όσον αφορά την προφόρτιση και την πίεση, δηλώνω ένοχος :lol:
Βέβαια επρόκειτο για μια απόσταση 5 - 10 λεπτών αλλά και για μεγαλύτερες.. και ειδικά η προφόρτιση.. :look:

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας! :beer: