PDA

View Full Version : Ιμάντας αντί για αλυσίδα στο Vstrom;



Respect
10/06/2007, 13:08
Και όμως!


92330

Respect
10/06/2007, 13:09
Aξίζει το κόπο άραγε;


92331

painterakis
10/06/2007, 13:26
κοστος?

Respect
10/06/2007, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από painterakis
κοστος? Δε γνωρίζω.
Βρήκα τις φωτογραφίες και τις έβαλα μήπως και κάποιος ξέρει τίποτα περισσότερο να μας πει.

zeremefico
10/06/2007, 14:25
Τέρμα λάδωμα,τέρμα καθάρισμα,τέρμα θόρυβος...
Α,τέρμα και τα λεφτά μας...:sick:

Respect
10/06/2007, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeremefico
Τέρμα λάδωμα,τέρμα καθάρισμα,τέρμα θόρυβος...
Α,τέρμα και τα λεφτά μας...:sick: :lol: :lol:

Σχετικά με το λάδωμα υπάρχει και αυτή η λύση αλλά ρωτώ ξανά.. αξίζει το κόπο; (και τα λεφτά μας σίγουρα .. τέρμα!)


92359

Respect
10/06/2007, 14:33
2


92360

Respect
10/06/2007, 14:34
3


92361

zeremefico
10/06/2007, 14:47
Γέλιο που θα έχει να φύγει κανένα σωληνάκι
(ναι,ναι όλα είνα πιθανά,εγώ έχασα ολόκληρη βασίτσα,άλλοι έχουν χάσει και την γυναίκα τους...)
και να χυθεί το λαδάκι σε λάστιχο και δισκόφρενο...:eyepop:
βασίτσα=βαλίτσα:dizzy:

Respect
10/06/2007, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeremefico
εγώ έχασα ολόκληρη βασίτσα...:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop: :uplate:
:confused: :confused: :confused:

STOYBI
10/06/2007, 19:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
:lol: :lol:

Σχετικά με το λάδωμα υπάρχει και αυτή η λύση αλλά ρωτώ ξανά.. αξίζει το κόπο; (και τα λεφτά μας σίγουρα .. τέρμα!)

Εινα απιστευτο το τι βγαζουν μερικες φορες για να κονομανε... :eyepop:

Ολα αυτο για να λαδωνεις την αλυσιδα καθε 300 χλμ.??

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

MARKOS-V
31/07/2007, 18:28
Τελικα εχει βρει κανεισ που τον πουλανε αυτον τον ημαντα;Σιγουρα οσο και να κανει θα αξιζει τα λεφτα του .μονο τον κοπο να κερδιζεισ απο το λαδωμα και καθαρισμα και σφιξιμο και και ...τα εβγαλε τα λεφτα του.
ποιοσ ξερει κατι ασ μασ φωτησει και εμασ

gcrook
31/07/2007, 23:10
Πλακα-πλακα το συστημα της ημιαυτοματης λιπανσης μου σρεσει πολυ.
Δεν κανει σαφως για να λιπαινεις την αλυσιδα ταξιδευοντας, αλλα για να το ενεργοποιεις λιγο πριν την ακινητοποιησεις, μετα απο οδηγηση, οπου η αλυσιδα θα ειναι ζεστη και το λαδωμα πιο αποτελεσματικο.
Ποιος εχει ορεξη μετα απο ταξιδι να βγαζει κρανη ρουχα να την βαζει στο κεντρικο σταντ και να λαδωνει εκεινη την στιγμη;

dynogix
01/08/2007, 07:25
Tη συνοδηγό σου Βασίτσα την λέγανε?:look:

el_hymador
01/08/2007, 07:49
O ιμαντας, ειδικα στο v strom δεν κολλαει με τιποτα...

οκ ειναι πιο αθορυβος και σαφως εχει μεγαλυτερη αντοχη απο μια αλυσιδα, αλλα ξεχνας το χωμα οπου και φθειρεται πολυ.

αν αποκλεισεις εστω και τις εκτος δρομου ομάλες διελευσεις γιατι αγορασες v-strom:confused:

costas81
01/08/2007, 11:31
με τετοια περίμετρο που έχει ο πίσω δίσκος αποκλείεται να βγάζει πάνω από 150 με 6η!


επίσης ο ιμάντας κόβεται!

αλυσίδα και πάλι αλυσίδα!

OldMan
01/08/2007, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
O ιμαντας σαφως εχει μεγαλυτερη αντοχη απο μια αλυσιδα
Για ρίξε και κανένα πινακάκι με τα αντίστοιχα όρια θραύσης !!! :D

Στο μόνο σημείο που υπερτερεί η μετάδοση με ιμάντα είναι όταν υπάρχουν ΜΕΓΑΛΑ κρουστικά φορτία (βλ. Harley...) και αυτό μόνο στο όριο της πλαστικής παραμόρφωσης !! :wave2:

K0K0$
01/08/2007, 13:43
+1000

Αντε να βαλουμε στα + το μειωμενο θορυβο και το οτι ξεχνάμε την τοσο επιπονη :D :p διαδικασία λαδωματος/τεντωματος (αν και δεν μπορει, ολο και καποια συντηρηση θα θελει για να μην ξεραθει).


Παντως σε καμια περιπτωση δε θα ηθελα να κινειται η μηχανη μου με τον ιδιο τροπο που κινειται και η ραπτομηχανη της μανας μου... :rotflmao:

:wave2:

(Μολις διαβασα καπου στο νετ οτι η Χαρλευ αναγκαστηκε να κανει την αλλαγη σε ιμαντες επειδη πλεον οι τεραστιες αλυσιδες της εκαναν παρα πολυ θορυβο!!! )

MARKOS-V
01/08/2007, 18:47
κοιτα κοστασ81 οτι αφου το πισω γραναζι ειναι σωστα πιο μεγαλο τοτε μαλλον και το μπροστα θα ειναι μεγαλυτερο απο αυτο με την αλυσιδα.
παντωσ εγω το προτιμω και αν το εβρισκα θα το εβαζα αμεσωσ.μονο το θορυβο που θα κερδισεισ εισαι ευχαριστημενοσ
οποιοσ βρει που το πουλανε ασ μασ πει και σε εμασ την διευθυνση.

costas81
02/08/2007, 10:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από MARKOS-V
κοιτα κοστασ81 οτι αφου το πισω γραναζι ειναι σωστα πιο μεγαλο τοτε μαλλον και το μπροστα θα ειναι μεγαλυτερο απο αυτο με την αλυσιδα.
παντωσ εγω το προτιμω και αν το εβρισκα θα το εβαζα αμεσωσ.μονο το θορυβο που θα κερδισεισ εισαι ευχαριστημενοσ
οποιοσ βρει που το πουλανε ασ μασ πει και σε εμασ την διευθυνση.

Αν λύσεις το μπροστινό καπάκι που καλύπτει το μπροστινό γρανάζι θα δεις ότι λόγω χώρου δεν έχεις μεγάλα περιθώρεια για μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά!

Σιγά τον θόρυβο ρε σεις που κάνει η αλυσίδα.

Respect
02/08/2007, 10:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Αν λύσεις το μπροστινό καπάκι που καλύπτει το μπροστινό γρανάζι θα δεις ότι λόγω χώρου δεν έχεις μεγάλα περιθώρεια για μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά!

Σιγά τον θόρυβο ρε σεις που κάνει η αλυσίδα. Όντως, τα ABC που έβαλα πίσω κάνουν πολύ περισσότερο!

Xapns
02/08/2007, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
O ιμαντας, ειδικα στο v strom δεν κολλαει με τιποτα...

οκ ειναι πιο αθορυβος και σαφως εχει μεγαλυτερη αντοχη απο μια αλυσιδα, αλλα ξεχνας το χωμα οπου και φθειρεται πολυ.

αν αποκλεισεις εστω και τις εκτος δρομου ομάλες διελευσεις γιατι αγορασες v-strom:confused:

Σωστή παρατήρηση!

Η δική μου μηχανή έχει ιμάντα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά είναι street touring. Έχω κάνει μερικά χιλιόμετρα σε χώμα, αλλά με μεγάλη προσοχή και μόνο όταν χρειάστηκε. Σαφώς με το V- Strom δε κάνεις εντούρο, αλλά βάζοντας ιμάντα μειώνεις δραματικά τη χωμάτινη χρήση του.

Mimas
10/08/2007, 12:15
Ρώτησα και γώ έναν μηχανικό φίλο για ιμάντα και μου είπε ότι φθείρονται τα δοντάκια πολύ έυκολα και θα χρειαστεί αλλαγή κάποια στιγμή (όπως και η αλυσίδα βέβαια). Γενικά μου πρότεινε να μήν κάνω τέτοια αλλαγή γιατί σε κάθε περίπτωση η αλυσίδα έχει περισσότερα πλεονεκτήματα (μηχανικά και σάν οδήγηση).
Το συμπέρασμα του ήταν αλυσίδα και πάλι αλυσίδα και ο θόρυβος θόρυβος (σιγά το θόρυβο εδώ που τα λέμε!)

Suner
13/08/2007, 09:54
Εμένα πάλι μου φένεται λίγο gay ο ιμάντας σε Vstrom..

MARKOS-V
15/09/2007, 21:41
ΡΩΤΗΣΑ ΕΝΑΝ ΜΕ ΒΜW ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ 50.000 ΧΙΛ.!!!!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΜΕΡΟ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟ ΤΕΛΙΚΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΓΡΑΝΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ...ΜΕΓΑΛΟ:sick:

kalamaria
11/11/2007, 21:39
http://www.vh-motorradtechnik.de/products/en/Belt-Drive-Kits/Suzuki/Suzuki-DL-650-V-Strom-Belt-Drive-Kit.html:wave2:

Respect
11/11/2007, 21:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalamaria
http://www.vh-motorradtechnik.de/products/en/Belt-Drive-Kits/Suzuki/Suzuki-DL-650-V-Strom-Belt-Drive-Kit.html:wave2: http://www.vh-motorradtechnik.de/products/en/Belt-Drive-Kits/Suzuki/Suzuki-DL-650-V-Strom-Belt-Drive-Kit.html

Τώρα μάλλον δουλεύει.

Μιλάει για 650 από '04-06 και στη φωτό παρουσιάζει 1000 πριν το '04. :a31:

Άσχετα από αυτό, άντε πες και το βάλαμε, πολύ φασαρία δε θα είναι να μπει ο ιμάντας;

Λογικά θα πρέπει να λυθεί όλο πίσω.

Εγώ πάντως δυσκολεύομαι να εμπιστευθώ κάτι τέτοιο.

stefanos
11/11/2007, 23:05
Σαν λύση νομίζω οτι αφού δουλεύει στα bmw και στα hd δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
Απλά αναρωτιέμαι ,εφόσον υπάρχει απόσταση απο τον άξονα του ψαλιδιού ώς τον άξονα του γραναζιού ,και ο ιμάντας πρέπει να έχει και κάποια προφόρτιση προκειμένου να υπάρχει πρόσφυση με τις τροχαλίες, δεν θα επηρεάζεται η λειτουργία της ανάρτησης?

EKEINOS
12/11/2007, 22:07
1200 ευρω κανει

MARKOS-V
14/11/2007, 06:09
ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ Κ7 ΜΕ ΑΒΣ;ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;ΑΞΙΖΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΕΥΡΩ;Ε;:) Η:nono:

EKEINOS
14/11/2007, 13:11
Οχι βεβαια

Tpap
14/11/2007, 13:58
δεν νομιζω οτι εχει νοημα μια τετοια επιλογη γι αυτο το μηχανακι.
Εκ κατασκευης οι οδοντωτοι/ιμαντας ''κονταινουν'' την τελικη μεταδοση, εξ αιτιας του οτι απο καποια σχεση μεταδοσης και πανω δεν μπορουν να διαχειριστουν τις υψηλες τασεις.
Ισχυει το ιδιο και για υψηλες ιπποδυναμεις αλλα το συγκεκριμενο δεν αντιμετωπιζει τετοιυ ειδους προβλημα.. :a13:

zeb
14/11/2007, 15:15
Χαθηκε να παει ενα βημα μπροστα η εταιρεια ,μια εξελιξη ρε παιδι μου.
Μια υπερβαση ασ πουμε ενα Κ8 με αξονα θα τιναξει τα ταμεια:a8: ::a10:

MARKOS-V
15/11/2007, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
Χαθηκε να παει ενα βημα μπροστα η εταιρεια ,μια εξελιξη ρε παιδι μου.
Μια υπερβαση ασ πουμε ενα Κ8 με αξονα θα τιναξει τα ταμεια:a8: ::a10:

ΣΩΣΤΟΣ!
:winka:
ΩΧ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΞΟΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙΣ;:wave2:

stefanos
15/11/2007, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
Χαθηκε να παει ενα βημα μπροστα η εταιρεια ,μια εξελιξη ρε παιδι μου.
Μια υπερβαση ασ πουμε ενα Κ8 με αξονα θα τιναξει τα ταμεια:a8: ::a10:


Μάλλον θα οδηγήσει την suzuki στις ραπτομηχανές απο όπου ξεκίνησε.:p

Tpap
15/11/2007, 21:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μάλλον θα οδηγήσει την suzuki στις ραπτομηχανές απο όπου ξεκίνησε.:p

σωστος...!

zeb
15/11/2007, 22:11
συγνωμη παντος δεν νομιζω αυτη που πηραν gs1200 να αγορασαν ραπτομηχανη?:a013:

DPF
17/11/2007, 13:56
from 1.095,00 EUR :nono: :nono:

ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΥΣΙΔΑ .


:beer:

grigorisr1
17/11/2007, 14:00
εγω πιστευω μαλακια ειναι

stefanos
17/11/2007, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
συγνωμη παντος δεν νομιζω αυτη που πηραν gs1200 να αγορασαν ραπτομηχανη?:a013:


Οι ραπτομηχανές αναφέρθηκαν οχι υποτιμητικά αλλά επειδή η suzuki πριν ασχοληθεί με μοτο έφτιαχνε εξοπλισμό για κλωστουφαντουργία.
Με λίγα λόγια οι άξονες δεν είναι ένα τόσο απλό θέμα όσον αφορά την συμπεριφορά στο δρόμο που σε παλαιότερες μηχανές ήταν τουλάχιστον "περίεργη".
Και αν η BMW έχει φτάσει σε ένα σχεδόν τέλειο άξονα σήμερα δεν σημαίνει οτι ο καθένας μπορεί να κάνει το ίδιο.

MARKOS-V
17/11/2007, 18:01
και η γιαμαχα πριν 20 και χρονια ειχε βγαλει το ταουν μαιτ στα 50 και στα 80 κυβικα εκατοστα με αξονα και τα γραναζια αμα τα ζοριζεσ εσπαγαν.
θελει τεχνη το ..πραγμα:)

zeb
17/11/2007, 20:11
εκτος απο την bmw η honda με την deauville 700 NT πιστευα οτι θα ανοιγε τον δρομο με την transalp περνοτας το μοτερκαι τον αξονα απο την deauville,μηπως το kawasaki 1400GTR
απλα τους συμφερει τι θα μεινει μετα για service μονο λαδια και μπουζι.....ε!!!!ναχουμε να αλλαζουμε και καμμια αλυσιδα-γραναζια κλπ...
ελπιζω παντα καποιος να κανει την αρχη σε αυτη την κατηγορια και μετα θα δειτε πως θα ακολουθησουν ο ενας μετα τον αλλον εναναμονη λοιπον:a55:

MARKOS-V
18/11/2007, 19:33
σε 100 και βαλε χρονια μπορει να βαλουν αξονα