View Full Version : Απορία για πίσω βαλίτσα
Mike-Patra
14/06/2007, 14:48
Καινούργιος στην παρέα, έχω το 650 με το ABS και την προσφορά με βαλίτσα (Givi V46).
Επειδή είχα μία πολύ κακή εμπειρία με την πίσω βαλίτσα στην προηγούμενη μηχανή (παρόλο που την είχα σχεδόν άδεια, έσπασε η βάση και αμολύθηκε στην εθνική με 160!) ρωτάω τους παλιούς...
Έχει κάποιος τεστάρει τις αντοχές της σε μεγάλες ταχύτητες (άδεια / γεμάτη);
Ξέρω ότι η Givi λέει ότι αντέχει ταχύτητες μέχρι 100km/h, αλλά αν είναι να την πηγαίνω με 100 καλύτερα να αφήσω γυναίκα και βαλίτσες και να πάω μόνο με το tankbag!
Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη!
Μιχάλης
Α! και κάτι άλλο... %@μάτο το σύστημα για τα φώτα... λέω να φτιάξω κι εγώ ένα... όταν την πήρα η ρύθμιση ήταν απίστευτη... Την πήρα αργά το απόγευμα και τη βγάζω πρώτη βόλτα βράδυ στην περιμετρική... ορατότητα μηδέν και όλοι οι φορτιγατζήδες να μου ανάβουν φώτα... την επιστρέφω... κιμωλία και τριγωνάκια για να τη ρυμίσω και... 20cm πάνω από το κανονικό!!!
Τι διάολο στο εργοστάσιο τη χρησιμοποιούσαν για να φωτίζουν το ταβάνι;
nocarder
14/06/2007, 15:13
Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα στην Εθνική με 120 - 160 σταθερά και στιγμιαία μέχρι και 200...φυσικά δεν μπορούσα να δω "τι κάνει" η βαλίτσα αλλά τουλάχιστον δεν έχω δεί κάποιο σημάδι ότι πρόκειται να ¨την κάνει¨από τη βάση της...:)
Και άδεια αλλά και γεμάτη δε με έχει προβληματίσει...:nono:
qazeroti
14/06/2007, 20:50
Και εγω που ειχα την Maxia στο 1000, τι την ειχα τερμα γεματη τι τελειως αδεια μεχρι και τα 220- που πηγαινα ηταν μια χαρα!!!
Έχω αυτή 1 χρόνο και δεν έχει καταλάβει το παραμικρό όσα και αν δείχνει το κοτέρ. (ταχύμετρο)
http://www.kappamoto.com/catalogoonline/tabid/55/Product/16/K42.aspx
Τουλάχιστον για givi μην φοβάσε...
Είναι γερές και με πολύ καλό σύστημα στήριξης (τουλάχιστον μέχρι το 2002 που έχω προσωπική άποψη)....
άκου μια ιστορία που αν μου την λέγανε δεν θα την πίστευα...
Συμπτωματικά είναι και η τελευταία επαφή με την άσφαλτο που είχα με μηχανή ...
Καλοκαίρι 2002 έχω μια πτώση με το FZS600 που πίσω φόραγε μια givi maxia 52 λίτρων...Λόγω του μεγάλου μεγέθους της, το πλάτος της βαλίτσας ήταν αρκετό και εξείχε από τα υπόλοιπα πλαστικά της ουράς και τα πλαινά...Το μηχανάκι λοιπόν έσκασε κάτω και σύρθηκε καμμία 25αριά μέτρα και στο πίσω μέρος ακουμπούσε στο έδαφος και σερνότανε με το πλαί της βαλίτσας...Η βαλίτσα άντεξε, δεν έφυγε καν από την βάση της (απίστευτο αλλά αληθινό...), και παρ' όλο που ουσιαστικά στο πλάι έλιωσε από την τριβή, προστάτεψε όλα τα υπόλοιπα και στο πίσω μέρος το μηχανάκι δεν είχε ούτε γρανζουνιά...Και το ωραίο...για την συγκεκριμένη βαλίτσα υπήρχαν ανταλλακτικά τα πλαινά φιλέτα της που είχαν λιώσει από το σούρσιμο, και με λίγα λεφτά έγινε πάλι καινούργια !!!
Αν και σήμερα τις φτιάχνουν έτσι τότε χαλάλι τους...
Mike-Patra
15/06/2007, 23:29
Παιδιά ευχαριστώ! Αρχίζω το ξέσκισμα και όποια βαλίτσα αντέξει...
costas81
18/06/2007, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike-Patra
Παιδιά ευχαριστώ! Αρχίζω το ξέσκισμα και όποια βαλίτσα αντέξει...
εγω δεν την εχω βγάλει ποτέ την βαλίτσα από πάνω. 180-190-200 συνεχεια και με την βαλίτσα φορτωμένη σαν γαιδούρι! Όλα μια χαρά!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Έχω αυτή 1 χρόνο και δεν έχει καταλάβει το παραμικρό όσα και αν δείχνει το κοτέρ. (ταχύμετρο)
http://www.kappamoto.com/catalogoonline/tabid/55/Product/16/K42.aspx Την ώρα που έγραφα την απάντηση και πάταγα "αποστολή απάντησης" μπαίνει στο σπίτι η Μiss Respect και μου λέει:
M R - δε θα πιστέψεις τι έγινε μπροστά στο περίπτερο...
R - τι έγινε;
M R - πέρναγε ένα παπάκι και του έφυγε πίσω η βαλίτσα! Σκορπίσαν όλα στο δρόμο..
R - :confused: :eyepop: ...:lol: :lol: :lol: :lol: :bigcry:
οπως βλεπεις , - αβαταρ - μαζι με 2 σκηνες απο πανω και ταχυτητες 170 - 190 μια χαρα (ΠΗΛΙΟ -ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ)
ΑΛΛΑ στα 200 ετρεμε το μπροστινο σαν τρελλο, μαλλον λογω βαρους.
costaeu4
20/06/2007, 11:25
Έχοντας διαβάσει το manual και τις οδηγίες στο εσωτερικό κάλυμα της βαλίτσας σου επισημαίνω το εξής με την προυπόθεση ότι έχει βιθωθεί σωστά από το προσωπικό της αντιπροσωπείας suzuki.
Όταν είναι φορτωμένη τότε πρέπει να κινείσαι υποχρεωτικά κάτω των 120 χλμ/ω.
Εάν δεν το τηρήσεις τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.:wave2:
costas81
20/06/2007, 12:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από costaeu4
Έχοντας διαβάσει το manual και τις οδηγίες στο εσωτερικό κάλυμα της βαλίτσας σου επισημαίνω το εξής με την προυπόθεση ότι έχει βιθωθεί σωστά από το προσωπικό της αντιπροσωπείας suzuki.
Όταν είναι φορτωμένη τότε πρέπει να κινείσαι υποχρεωτικά κάτω των 120 χλμ/ω.
Εάν δεν το τηρήσεις τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.:wave2:
η βαλίτσα δεν καταλαβαίνει τίποτα. Αναφέρει επίσης maximum load 10 kg η βαση της αλλα εγώ της έχω βάλει μέσα τα διπλάσια και έκανα ταξίδι με 160-180 και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα!
costaeu4
20/06/2007, 13:02
costas81 δεν διαφωνώ ότι δεν αντιμετώπισες πρόβλημα. Αλλά καμιά φορά η φθορά των υλικών δεν εντοπίζεται οπτικά (πχ. Φθορά στις πλαστικές υποδοχές για τις βόλτες από τις βίδες που κρατούν τη βάση...)
Έχε νου.
costas81
20/06/2007, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από costaeu4
costas81 δεν διαφωνώ ότι δεν αντιμετώπισες πρόβλημα. Αλλά καμιά φορά η φθορά των υλικών δεν εντοπίζεται οπτικά (πχ. Φθορά στις πλαστικές υποδοχές για τις βόλτες από τις βίδες που κρατούν τη βάση...)
Έχε νου.
εγώ το μηχανάκι το ψάχνω πάντα. την βαλίτσα την βγάζω σε κάθε πλύσιμο και αρκετές φορές έχω βγάλει την βάση. γενικά την ψάχνω την μηχανή (όπως θα δεις και εδω)
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=39750
ούτε φθορά ούτε τίποτα! 32,000 χιλιόμετρα έχει το μηχανάκι και όλα με βαλίτσα και χιλιόμετρα 180-190-200 ατιική οδό και ταξίδια.
Επίσης σκέψου οτι δεν ειναι σε κανα street μηχανάκι που ο αέρας την χτυπάει κατευθείαν.Εκεί τα 120 ειναι πιο αποδεκτά αλλά και πάλι λίγα.
Στο στρομ και λόγω αεροδυναμικης και θεσης οδηγησης δεν την χτυπαει τοσος πολυς αερας απο μπροστα που ειναι και το επικυνδυνο για να την χασεις.
:wave2:
costaeu4
20/06/2007, 15:09
ok δεδομένου του ότι θα αποφεύγεις λακούβες και έντονους κραδασμους,
με έπεισες:wave2:
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι.
Στο site e-moto.gr την MAXΙΑ την έχει σε super τιμή. Την βάση της για το strom? Δεν την πουλάνε? Πού μπορώ να τη βρω?
Επίσης να ρωτήσω αν μπορώ να την τοποθετήσω μόνος (θα αγοράσω την βαλίτσα με το σύστημα stop φώτων που έχει)
Τέλος να ρωτήσω αν η συζήτηση για τα κάγγελα που συντονίζουν έχει πλέον σήμερα κάποιο νόημα, ή παραγγέλνω ότι κάγγελα μ' αρέσουν γιατί όλες οι παρτίδες που έχονται στην Ελλάδα είναι από τα καινούρια που δεν συντονίζουν?
Ευχαριστώ
costaeu4
21/06/2007, 12:22
Πάντως για να μην με βρίσκεις υπερβολικό κοίτα και το παρακάτω topic (πολύ πρόσφατο) και θα καταλάβεις τις όποιες ανησυχίες μου...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=41692
Mike-Patra
21/06/2007, 13:07
Δεν είσαι υπερβολικός... και η δικιά μου εμπειρία αντίστοιχη είναι (βλ. ξεκίνημα της συζήτησης) ενώ το ίδιο είχε συμβεί και σε φίλο μου με GS1100 και μάλιστα με θεαματικότερα αποτελέσματα... του έφυγε σε λακούβα στην εθνική και τη βρήκε αμάξι που μόλις είχε προσπεράσει...
Γενικά η πίσω βαλίτσα είναι περίεργη περίπτωση λόγω κραδασμών, αντίθετα δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι για πλαϊνές... από την άλλη δεν μπορεί και να την πηγαίνω χωρίς βάρος και κάτω από 100 που γράφει η Givi!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.