View Full Version : Ερωτηση προς "Βρωμιαρηδες"
Μιας και κοντευει ο επαναπατρισμος μου και μου εχει καρφωθει πολυ ασχημα η αποκτηση ενος off-road για να κανω τα πρωτα μου βηματα στο χωμα, για ριχτε καμια ιδεα εσεις οι εμπειροι.:D
1. Εμπειρια στο χωμα - υπο το μηδεν
2. Οχι διχρονο
3. Μεχρι 400 κυβικα
4. Το θελω μονο για χαλαρες βολτες στο βουνο.
5. Να εχει οσο το δυνατον χαμηλο υψος σελας
6. Αραια διαστηματα service
Για αρχη σκοπευω να κοιταξω για καποιο μεταχειρισμενο 3-4000 Ε
(εαν βεβαια δεν με προλαβει η κυρα και μου δωσει κανα διαζυγιο, μιας και θα ειναι η τεταρτη μοτο στο γκαραζ) :D
Δεν με ενδιαφερει εαν ειναι παλιο μοντελο, φτανει να ειναι αξιοπιστο.
Εαν ειναι και suzuki ακομα καλυτερα :lol:
:beer:
:wave2:
dirtbird
15/06/2007, 04:31
Yamaha WR250F.
Επίσης έδιναν προσφορά τα CRF250X του 05, γύρω στα 5500?, αλλά υπάρχουν 'κάποια' θέματα για το συγκεκριμμένο.
Πιστεύω κάνεις λάθος που δεν θέλεις δίχρονο, ειδικά όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Yamaha WR250F.
Επίσης έδιναν προσφορά τα CRF250X του 05, γύρω στα 5500?, αλλά υπάρχουν 'κάποια' θέματα για το συγκεκριμμένο.
Πιστεύω κάνεις λάθος που δεν θέλεις δίχρονο, ειδικά όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο. :wave2:
Κοιτα που στο τελος θα με ψησεις να καβαλησω και παλι διχρονο μετα απο 20 χρονια :D
Για πες καμια προταση.
Ωραιο και το WR, αλλα απο τιμη ?
Να σου πω την αληθεια, κοιταζα προς drz400s αλλα νομιζω οτι θα ειμαι εκτος budget αν θελω κατι καλοσυντηρημενο. (το διαζυγιο που λεγαμε .. ) :D
:wave2:
dirtbird
15/06/2007, 05:08
Εάν μιλάμε για Enduro μηχανάκι (να έχει φώτα, να βγάζει αριθμό, κ.τ.λ.) κοίτα σε KTM από 200 έως 300 αλλά και Gas-Gas... (στο φόρουμ πουλιούνται μερικά). Το μόνο std θέμα αξιοπιστίας των 2Τ, είναι ότι λόγω όγκου, χτυπιέται η εξάτμιση και φτάνει σε σημείο που δεν επισκευάζεται (περισσότερο σαν αναλώσιμο δεστο).
Όχι ότι δεν έχω δει και λαιμούς 4Τ πλακέ....
Το DRZ δεν κάνει, εκτός εάν το θέλεις για μικτή χρήση (αλλά από σέλλα είναι κι αυτό :sick:), ενώ το 'καλό' με το FCR (σχήμα λόγου) ΔΕΝ βγάζει αριθμό.
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Εάν μιλάμε για Enduro μηχανάκι (να έχει φώτα, να βγάζει αριθμό, κ.τ.λ.) κοίτα σε KTM από 200 έως 300 αλλά και Gas-Gas... (στο φόρουμ πουλιούνται μερικά). Το μόνο std θέμα αξιοπιστίας των 2Τ, είναι ότι λόγω όγκου, χτυπιέται η εξάτμιση και φτάνει σε σημείο που δεν επισκευάζεται (περισσότερο σαν αναλώσιμο δεστο).
Όχι ότι δεν έχω δει και λαιμούς 4Τ πλακέ....
Το DRZ δεν κάνει, εκτός εάν το θέλεις για μικτή χρήση (αλλά από σέλλα είναι κι αυτό :sick:), ενώ το 'καλό' με το FCR (σχήμα λόγου) ΔΕΝ βγάζει αριθμό.
Τα KTM, Gas-Gas παρα ειναι "επαγγελματικα" για την δουλεια που το θελω.
Το DRZ 400 S γιατι δεν κανει ? Ειχα την εντυπωση οτι ειναι απο τα κορυφαια Dual sport.
Κανα φθηνο DT-WR λεει τιποτα ?
:wave2:
dirtbird
15/06/2007, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Τα KTM, Gas-Gas παρα ειναι "επαγγελματικα" για την δουλεια που το θελω.
Το DRZ 400 S γιατι δεν κανει ? Ειχα την εντυπωση οτι ειναι απο τα κορυφαια Dual sport.
Κανα φθηνο DT-WR λεει τιποτα ?
:wave2:
Αν το επαγγελματικά' το εννοείς ως πιο εύκολα και αποτελεσματικά, ναι.
DRZ , εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σου συστήσω.
WR ναι (αναλόγως τιμής βέβαια) κατά προτίμηση όχι DT (να ανακατεύεις μόνος σου το λάδι), αλλά πια είναι πολύ παλιά και δύσκολα θα βρεις κάποιο καλό.:wave2:
Πιστεύω κάνεις λάθος που δεν θέλεις δίχρονο, ειδικά όταν ψάχνεις μεταχειρισμένο. :wave2: [/B][/QUOTE]
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ DIRDBIRD. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑ ΔΙΧΡΟΝΟ Π.Χ ΚΑΝΑ
ΚΤΜ 200 . ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
fotografos
15/06/2007, 13:17
Καλησπέρα κι απο εμένα!
Επειδή και εγώ είμαι του τύπου χαλαρές βολτούλες στο βουνό τις κάνω με dt 125 2004 :)
Η γνώμη μου είναι αν θες για βουνό καλύτερα δίχρονο, είναι οτι λύνονται και εύκολα οπότε αν κμια μέρα κάψεις καμια φλάτζα κτλ και σαρέσει να λύνεις το φτιάχνεις αρκετά εύκολα, να φανταστείς το dt το έχω τσίτα απο πείραγμα και δεν έχει ιδιέταιρα προβλήματα, θερμοκρασίες δεν ανεβάζει εκτός και αν πηγαίνεις με πρώτη σε ανηφόρα δικάβαλο, έχει ypvs οπου έχεις ροπή απο χαμηλά για να σκάβεις λίγο, κι εγώ ήθελα τετράχρονο και το είχα βάλει σε αγγελία μια περίοδο αλλά μετα σκεύτικα πού θα βρώ τετράχρονο να το λύνω μόνος να κάνω να ράνω, εκτος και αν φυσικά έχεις την εμπειρία :) Τώρα απο ύψος σέλας δεν είναι και πολύ χαμηλό αλλά νομίζω χαμηλώνουν με αρκετά μικρό κόστος :)
Και έχουν δοχειάκι λαδιού τα dt για την μίξη :)
99-2002 μοντέλο τα βρίσκεις απο 1000-2500, αν βρείς κάτι με 1000όμως και λίγο σκισμένο να είναι και διαθέτεις άλλα 1000 υπάρχει κιτ νικασίλ 175κυβικά(αυτό φοράω και με έχει πάει πάτρα) φοράς και εξατμίσεις και πάς κάπου 29-30άλογα.Το σασμάν του αρκεί να είναι καλά γιατί απο αλαγές στα γρανάζια του δεν έχω ιδέα τι θέλει και πόσο πάνε.
Καλές χωμάτινες βόλτες με ότι διαλέξεις !
:rolleyes: Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
(δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).
1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.
2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)
3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.
4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!
:wave2: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
(δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).
1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.
2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)
3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.
4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!
:wave2: :beer: :wave2: :D
πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????:D
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????:D
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
Κάτσε γμτ να βρούμε το μετρητό ....
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
(δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).
1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.
2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)
3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.
4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!
:wave2: :beer: :wave2:
Με βλεπω καπου μεταξυ 1 (οχι δικαβαλο βεβαια) και 2 και απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι προτεινετε 2Τ (κατι που δεν περιμενα για να πω την αληθεια) και για να το λετε κατι θα ξερετε περισσοτερο. Αυτο που με απασχολει λιγο ειναι η αξιοπιστια των 2Τ και η αντοχη σε σχεση με τα 4Τ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
:D
πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????:D
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
:bawl: :bawl: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rolleyes: Νομίζω ότι κάπου υπάρχει "μπέρδεμα" σχετικά με την "ευκολία" οδήγησης μεταξύ 2Τ και 4Τ στο χώμα !!!
(δικαιολογημένο εν μέρει από τις "άτσαλες" αποδόσεις των δίχρονων κινητήρων προ 25ετίας...).
1. Για ΑΠΛΗ χωματοβόλτα (επίπεδου δικάβαλου...) είναι πιο εύχρηστο το 4Τ.
2. Για εκδρομικό εντούρο είναι πιο εύχρηστο το 2Τ (εξαιρουμένης της αυτονομίας..)
3. Για ΑΠΛΟ αγωνιστικό εντούρο (συμμετοχή για την πλάκα μας...) είναι πιο εύκολο το 4Τ.
4. Για ΣΟΒΑΡΕΣ αγωνιστικές βλέψεις είναι πιο εύκολο το 2Τ !!
:wave2: :beer: :wave2:
Βάσει αυτών, τότε είμαι για 4τ :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Αυτο που με απασχολει λιγο ειναι η αξιοπιστια των 2Τ και η αντοχη σε σχεση με τα 4Τ.
Δεν κατάλαβα.....
Πιο θεωρείς πιο ανθεκτικό και αξιόπιστο ??? :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Βάσει αυτών, τότε είμαι για 4τ :winka:
Βάσει αυτών, εσύ είσαι για τον π@ύτσο :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
:D
πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????:D
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
Θα το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα, αλλα δυστυχως αυτη την στιγμη ειμαι ΠΑΡΑ πολυ μακρια.:(
:beer:
dirtbird
15/06/2007, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Βάσει αυτών, εσύ είσαι για τον π@ύτσο :winka:
Aυτό είναι το λεγόμενο 'New mod treatment'?:rolleyes: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Aυτό είναι το λεγόμενο 'New mod treatment'?:rolleyes: :D
Indeed !!!
(και έιμαστε ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο...) :beer:
Kαι εγω τετραχρονο θα γουσταρα..αλλα τα εξοδα του ειναι μακραν το μανικι στην ολη υποθεση...
και μιας και δεν ειμαι ντολμαν να τα κανω ολα μονος μου...το αποκλειω να παρω ποτε τετραχρονο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν κατάλαβα.....
Πιο θεωρείς πιο ανθεκτικό και αξιόπιστο ??? :confused:
Το 4Τ φυσικα :wacko:
Τι διαολο, και εδω λαθος κανω ? :look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Το 4Τ φυσικα :wacko:
Τι διαολο, και εδω λαθος κανω ? :look: τελειως...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
τελειως...
Πλακα κανεις, ε ?
:sick:
dirtbird
15/06/2007, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Πλακα κανεις, ε ?
:sick:
Kανείς μας δεν κάνει πλάκα........:alien: :alien:
:bigcry: :bigcry: :rotflmao:
Μάλλον σοβαρά μιλάει ο Μπιμπίκος ...
(και έχει δίκιο - από τις λίγες φορές !!!) :lol:
Και στην αποφευκταία περίπτωση που το δίχρονο "κολλήσει" (πράγμα που δεν πρόκειται να γίνει αν το προσέχεις λίγο) η αλλαγή ελατηρίων είναι υπόθεση 15-20 λεπτών (στο βουνό !!) :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Πλακα κανεις, ε ?
:sick: τι να σου πω..εγω πηρα διχρονο γιατι δεν ηθελα να μπω σε εξοδα..
dirtbird
15/06/2007, 14:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Και στην αποφευκταία περίπτωση που το δίχρονο "κολλήσει" (πράγμα που δεν πρόκειται να γίνει αν το προσέχεις λίγο) η αλλαγή ελατηρίων είναι υπόθεση 15-20 λεπτών (στο βουνό !!) :wave2:
:a21: :a21:
Μάλλον εννοεί ότι ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ εάν περιμένεις 15-20 λεπτά.........
'νταξ μωρέ, :a024: άνθρωπΑς είναι.....;)
Θα μου επιτρεψετε να διαφωνησω σχετικα με την αξιοπιστια των 2Τ και 4Τ. Δεν μιλαω για καθαροαιμα (εδω δεν εχω γνωμη γιατι δεν εχω ασχοληθει ποτε) αλλα για dual sport μηχανες.
Αλλο θεμα το κοστος χρησης και αλλο η αξιοπιστια/μακροζωια.
Μου αρεσει που στην αρχη δηλωσα οτι δεν θελω 2Τ και στο τελος με τετοιο θα καταληξω.:D
:beer:
nikos force
15/06/2007, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μάλλον σοβαρά μιλάει ο Μπιμπίκος ...
(και έχει δίκιο - από τις λίγες φορές !!!) :lol:
Και στην αποφευκταία περίπτωση που το δίχρονο "κολλήσει" (πράγμα που δεν πρόκειται να γίνει αν το προσέχεις λίγο) η αλλαγή ελατηρίων είναι υπόθεση 15-20 λεπτών (στο βουνό !!) :wave2: thes na soy ferw to diko moy na mas apodeikseis to poso fthna kai efxrista einai ta fuckin' 2t...
egw o kakomoirhs lew na dwseis kana 1000riko parapanw kai na pareis new to mpourdelaki ths honda to 230...aeropsikto men,den tha pathei tipota de kai mias kai eisai kai teleiws apeiros tha se kalypsei gia mia 2etia aneta... 2t mpordela...ta perissotera(oxi ola) 125 akoma exoyn periergh kai idiotroph apodosh kai meta exoyn kai ta koysoyria toys gia ena apeiro... mhn pas kathfora me kleisto gkazi,mhn pas terma gkazi,mhn ekeino ,mhn to allo... aeiiiii... pare ena HUSABERG450...de tha to baretheis POTE
dirtbird
15/06/2007, 15:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
...de tha baretheis POTE
να το φτιάχνεις?:confused: :confused:
:bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
nikos force
15/06/2007, 15:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
να το φτιάχνεις?:confused: :confused:
:bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: still...
keeps you busy... alla moy arese para poly h protash moy gia to 230...
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Yamaha WR250F.
Επίσης έδιναν προσφορά τα CRF250X του 05, γύρω στα 5500?,
5990 ρώτησα σήμερα στον Μπεξεβένη :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
:D
πΩΛΕΙΤΑΙ ΚΤΜ 200 EXC ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ????:D
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
Για πες :smilea:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?postid=784448#post784448
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.