View Full Version : 20 μερες με την αφρικα εντυπωσεις ,παραξενα
petros_tdm
27/06/2007, 13:30
Εχω την Αφρικα μου περιπου 20 μερες και εχω διαπυστωσει τα ακολουθα και θα ηθελα να με πειτε αμα τα εχετε και εσεις η συμβαινουν μονο σε εμενα.
1.) Οταν ρολαρει μετα τα 50 κμ εχει ενα βουιτο που μαλον ειναι απο αεροδυναμικη καθωτι εχω αλλαξει ολα τα ρουλεμαν με koyo και ρουλεμαν λαιμου.
2.)Τα φρενα της ειναι λιγο αδυναμα δλδ παταω μπροστινο αρχιζει να φρεναρει αλλα δεν ειναι και τοσο αποτελεσματικα πρεπει να πατησω πολυ την μανετα για να εχω αποτελεσμα και επισης νιοθω ενα τρικσιμο στην μανετα σαν μεντεσες που δεν εχει λαδι για οταν αυτο συνεβενε στα προηγουμενα μηχανακια ηταν απο υγρα φρενων στην προκειμενη περιπτωση τα εχω αλλαξει με μαρκα ebc και κανει το ιδιο οσο για την αποδοση επειδη το προηγουμενο μηχανακι ηταν ενα tdm850 ισως μου φαινετε καθωτι το ενα street και το αλλο on off επισης εχω αλλαξει τακακια με ferodo premium ,οχι τα φθηνα.
3.)Οταν εχω πχ 60 κμ και αφηνω τα χερια απο το τιμονη η μηχανη παει ευθεια αλλα εχει την ταση να ριχνει το βαρος της απο την δεξια μερια απο την μερια της εξατμισης.
4.)Μετα τα 120 κμ 5500 με 6000 rpm εχω κραδασμο απο κινητηρα με αποτελεσμα να μην μπορω να την οδηγησω για ωρα στα 140.
5.)Οι ταχυτητες ακουγοντε σε καθε αλλαγη αρκετα.Εχω βαλει λαδι bellray 10-40.
6.)Δυσκολη εκινηση απο κρυα και καμια φορα εκει που δουλευει στο ρελαντι ενω εχει ζεσταθει σβηνει.
Αυτο μαλον ειναι καρμπυρατερ που δεν τα εχω κανει ακομα καθαρισμα.
Αυτα με τα προβληματα.
Κατα τα αλλα μου εχει αρεσει πολυ και επισης με αρεσει η ιδεα της αφρικα που παει οπου θες οτι ωρα θες.
Πολυ καλη ποιοτητα πλαστικα και γενικα σε ολη την μηχανη παρολο που μπροστα το σιδερο που πιανωντε τα φλασακια και τα φωτα εχει την ταση να σκουριαζει αλλα διορθωνετε ευκολα αυτο με ενα βερνικι.
Απο θεμα αξεσουαρ σκεφτομαι για καμια εξατμιση μπας και παρει λιγο τα πανω της και πισω γραναζι με ενα δοντι λιγοτερο να παρω λιγο ταχυτητα δλδ να εχω 140 με 5000 rpm πριν τους κραδασμους.
Τι λετε για ολα τα παραπανω?
Ποιοι εχετε τα ιδια προβληματα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από petros_tdm
Εχω την Αφρικα μου περιπου 20 μερες και εχω διαπυστωσει τα ακολουθα και θα ηθελα να με πειτε αμα τα εχετε και εσεις η συμβαινουν μονο σε εμενα.
1.) Οταν ρολαρει μετα τα 50 κμ εχει ενα βουιτο που μαλον ειναι απο αεροδυναμικη καθωτι εχω αλλαξει ολα τα ρουλεμαν με koyo και ρουλεμαν λαιμου.
2.)Τα φρενα της ειναι λιγο αδυναμα δλδ παταω μπροστινο αρχιζει να φρεναρει αλλα δεν ειναι και τοσο αποτελεσματικα πρεπει να πατησω πολυ την μανετα για να εχω αποτελεσμα και επισης νιοθω ενα τρικσιμο στην μανετα σαν μεντεσες που δεν εχει λαδι για οταν αυτο συνεβενε στα προηγουμενα μηχανακια ηταν απο υγρα φρενων στην προκειμενη περιπτωση τα εχω αλλαξει με μαρκα ebc και κανει το ιδιο οσο για την αποδοση επειδη το προηγουμενο μηχανακι ηταν ενα tdm850 ισως μου φαινετε καθωτι το ενα street και το αλλο on off επισης εχω αλλαξει τακακια με ferodo premium ,οχι τα φθηνα.
3.)Οταν εχω πχ 60 κμ και αφηνω τα χερια απο το τιμονη η μηχανη παει ευθεια αλλα εχει την ταση να ριχνει το βαρος της απο την δεξια μερια απο την μερια της εξατμισης.
4.)Μετα τα 120 κμ 5500 με 6000 rpm εχω κραδασμο απο κινητηρα με αποτελεσμα να μην μπορω να την οδηγησω για ωρα στα 140.
5.)Οι ταχυτητες ακουγοντε σε καθε αλλαγη αρκετα.Εχω βαλει λαδι bellray 10-40.
6.)Δυσκολη εκινηση απο κρυα και καμια φορα εκει που δουλευει στο ρελαντι ενω εχει ζεσταθει σβηνει.
Αυτο μαλον ειναι καρμπυρατερ που δεν τα εχω κανει ακομα καθαρισμα.
Αυτα με τα προβληματα.
Κατα τα αλλα μου εχει αρεσει πολυ και επισης με αρεσει η ιδεα της αφρικα που παει οπου θες οτι ωρα θες.
Πολυ καλη ποιοτητα πλαστικα και γενικα σε ολη την μηχανη παρολο που μπροστα το σιδερο που πιανωντε τα φλασακια και τα φωτα εχει την ταση να σκουριαζει αλλα διορθωνετε ευκολα αυτο με ενα βερνικι.
Απο θεμα αξεσουαρ σκεφτομαι για καμια εξατμιση μπας και παρει λιγο τα πανω της και πισω γραναζι με ενα δοντι λιγοτερο να παρω λιγο ταχυτητα δλδ να εχω 140 με 5000 rpm πριν τους κραδασμους.
Τι λετε για ολα τα παραπανω?
Ποιοι εχετε τα ιδια προβληματα?
5) προτιμησε τα 15-50
4) εχεις μπαγκαζιερα? βγαλτη και ξαναπροσπαθησε
3) η εξατμιση ειναι θεοβαρη. οταν την αλλαξεις, θα ισωσει η πορεια!
τα υπολοιπα απο τους αλλους! :winka:
:wave2:
ΥΓ: με 'γειές! :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από petros_tdm
Οταν εχω πχ 60 κμ και αφηνω τα χερια απο το τιμονη
Και γιατί αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι ??? :D
petros_tdm
28/06/2007, 08:15
Test για να δω αμα η ευθηγραμιση ειναι οκ.
Μαλον απο την εξατμιση ειναι ε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από petros_tdm
4.)Μετα τα 120 κμ 5500 με 6000 rpm εχω κραδασμο απο κινητηρα με αποτελεσμα να μην μπορω να την οδηγησω για ωρα στα 140.
6.)Δυσκολη εκινηση απο κρυα και καμια φορα εκει που δουλευει στο ρελαντι ενω εχει ζεσταθει σβηνει.
Αυτο μαλον ειναι καρμπυρατερ που δεν τα εχω κανει ακομα καθαρισμα.
γραναζι με ενα δοντι λιγοτερο να παρω λιγο ταχυτητα δλδ να εχω 140 με 5000 rpm πριν τους κραδασμους.
Ρυθμισε το ρελαντι σου στις 900 με 1000 στροφες οταν εχει ζεσταθει η μηχανη σου.
Μετα απο αυτο θα εχεις στα 120 χλμ 5200-5300 στροφες (κοντερισια χλμ, στη πραγματικοτητα ειναι 115). Μη ξεχνας εχεις 2κυλινδρη μηχανη και εχει κραδασμο απο 120 εως 140 αλλα αν την ανοιξεις μεχρι 180 για καμμια 200αρια χλμ εξαφανιζεται ο κραδασμος :evil:
(Μη το κανεις Ελλαδα αυτο δεν εχει σωστους δρομους και οδηγους).
Αν δε ζεσταθει καλα και να περασει τη πρωτη γραμμη λογικο ειναι ! Η αφρικα δε γουσταρει να κυκλοφοραει κρυα !! οποταν κανε της ενα καλο ζεσταμα ειδικα το χειμωνα 2-3 λεπτα με το τσοκ και μετα 1-2 λεπτα χωρις τσοκ πριν φυγεις.
Καλυτερα να εβαζες γραναζι με δοντι παραπανω για ναχεις μια σπιρταδα στη πολη, στα ταξιδια σε κοβει 10 χλμ απο τα 190 που πιανει σε κατεβαζει στα 180 αλλα με Αφρικα δε χρειαζεται και περισσοτερο !!!
αυτα... καλο δρομο ναχεις
:beer: :beer:
afrotwin
28/06/2007, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από petros_tdm
Εχω την Αφρικα μου περιπου 20 μερες και εχω διαπυστωσει τα ακολουθα και θα ηθελα να με πειτε αμα τα εχετε και εσεις η συμβαινουν μονο σε εμενα.
1.) Οταν ρολαρει μετα τα 50 κμ εχει ενα βουιτο που μαλον ειναι απο αεροδυναμικη καθωτι εχω αλλαξει ολα τα ρουλεμαν με koyo και ρουλεμαν λαιμου.
----------------------------------------------------------------------------------------
o 8orivos ine apo lastixa
pes mas ti lastixa forai an ta alakses i an ine ta idia pou forage otan tin pires..
2.)Τα φρενα της ειναι λιγο αδυναμα δλδ παταω μπροστινο αρχιζει να φρεναρει αλλα δεν ειναι και τοσο αποτελεσματικα πρεπει να πατησω πολυ την μανετα για να εχω αποτελεσμα
----------------------------------------------------------------------------------------------
min ksexnas oti ine 230 kila mixani...
και επισης νιοθω ενα τρικσιμο στην μανετα σαν μεντεσες
-----------------------------------------------------------------------
profanos exi stravi diskoplaka apo ksexasmeno disk log...
που δεν εχει λαδι για οταν αυτο συνεβενε στα προηγουμενα μηχανακια ηταν απο υγρα φρενων στην προκειμενη περιπτωση τα εχω αλλαξει με μαρκα ebc και κανει το ιδιο οσο για την αποδοση επειδη το προηγουμενο μηχανακι ηταν ενα tdm850 ισως μου φαινετε καθωτι το ενα street και το αλλο on off επισης εχω αλλαξει τακακια με ferodo premium ,οχι τα φθηνα.
---------------------------------------------------------------------------------------------
evales ta pio la8os takakia gia aftin tin mixani i kali marka den simeni oti ine ke endedigmena gia sena
alakseta me EBC metalikou stixiou pou ine afta pou prepi a forai ke 8a dis alagi.me ferodo den prepi na exis ka8olou frena oti ke na kanis den 8eli karbonata takakia to africa
3.)Οταν εχω πχ 60 κμ και αφηνω τα χερια απο το τιμονη η μηχανη παει ευθεια αλλα εχει την ταση να ριχνει το βαρος της απο την δεξια μερια απο την μερια της εξατμισης.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
afto simveni logo tis eksatmisis pou ine 10 kilaperipou extra kila apo tin deksia meria osi exoume alaksi eksatmisi den exoume afto to provlima
4.)Μετα τα 120 κμ 5500 με 6000 rpm εχω κραδασμο απο κινητηρα με αποτελεσμα να μην μπορω να την οδηγησω για ωρα στα 140.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
an itan aragmeni poli kero sigoura exoun petsikari ta lastixa
an ine anakee ine lastixa polis den kanoun gia e8niki ke pola xiliometra
ke afto giati i michelin exi elafrini to sasi sta lastixa tis se diastasis 20-20 giati ta proorizi gia montela tipou xt ke oxi gia tipou africa (kseperasmena) opote ine poli elafri lastixo me apotelesma na psarevi i mixani
alakse ta me tourance metzeler ke kita an iparxi gia to africa o tipos EXP pou exi idaniko sasi ke kani gia varadero ke bmw 1200 ke 8a ftiaksi to provlima sou
5.)Οι ταχυτητες ακουγοντε σε καθε αλλαγη αρκετα.Εχω βαλει λαδι bellray 10-40.
----------------------------------------------------------------------------------------------
oxi 10-40 se africa mono 20-50 imisin8etiko belray i motorex...
6.)Δυσκολη εκινηση απο κρυα και καμια φορα εκει που δουλευει στο ρελαντι ενω εχει ζεσταθει σβηνει.
Αυτο μαλον ειναι καρμπυρατερ που δεν τα εχω κανει ακομα καθαρισμα.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
den 8a piraksis tipota i africa den ine mixanaki pou to vazis mprosta ke pas kafeteria 8eli zestama ke pola xiliometra gia na er8i sta isia tis na ma8is na simperiferese sosta stin mixani oute grigores alages 8eli
episis stin alagi ladion min vazis mamisio filtro ladiou protimise K&N i chambion
ke ri8mise to relanti me kria mixani stis 1000 strofes ke otan zesta8i 8a sou kratai relanti
episis an tin pires tora pigene ti kapaki gia ena gerniko service
Αυτα με τα προβληματα.
Κατα τα αλλα μου εχει αρεσει πολυ και επισης με αρεσει η ιδεα της αφρικα που παει οπου θες οτι ωρα θες.
Πολυ καλη ποιοτητα πλαστικα και γενικα σε ολη την μηχανη παρολο που μπροστα το σιδερο που πιανωντε τα φλασακια και τα φωτα εχει την ταση να σκουριαζει αλλα διορθωνετε ευκολα αυτο με ενα βερνικι.
Απο θεμα αξεσουαρ σκεφτομαι για καμια εξατμιση μπας και παρει λιγο τα πανω της και πισω γραναζι με ενα δοντι λιγοτερο να παρω λιγο ταχυτητα δλδ να εχω 140 με 5000 rpm πριν τους κραδασμους.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
na valis mia eksatmisi opos dipote protimise mia MIVV sta 370 euro ke na alaksis to filtro aera me K&N 8a fevgi poli kalitera ta granazia asta isixa i africa den ine gia kontres ke kagkouries ine gia na girnas ton kosmos aprovlimatista
Τι λετε για ολα τα παραπανω?
Ποιοι εχετε τα ιδια προβληματα?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
diavase pio pano mesa sto kimeno sou :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.