PDA

View Full Version : Αναρτήσεις CBF-600S



Σελίδες : 1 [2]

Cpt_Slow
19/06/2018, 21:23
οοοοοο περιμενω με αγωνια review καθως ακριβως την ιδια αναβαθμιση ζαχαρωνω πολυυυυυ καιρο!! 530 σου βγηκε ετσι?

Γιατι δεν πηρες το μωβ ελατηριο?

doros74
20/06/2018, 00:44
οοοοοο περιμενω με αγωνια review καθως ακριβως την ιδια αναβαθμιση ζαχαρωνω πολυυυυυ καιρο!! 530 σου βγηκε ετσι?

Γιατι δεν πηρες το μωβ ελατηριο?

Γιατί τα χρώματα της μηχανής μου είναι μαύρο και άσπρο. Επίσης το μαύρο ελατήριο θεωρώ ότι ταιριάζει περισσότερο με το κίτρινο χρώμα που έχει η ανάρτηση. Και τελικά δεν είχα άδικο.

doros74
20/06/2018, 00:46
οοοοοο περιμενω με αγωνια review καθως ακριβως την ιδια αναβαθμιση ζαχαρωνω πολυυυυυ καιρο!! 530 σου βγηκε ετσι?

Γιατι δεν πηρες το μωβ ελατηριο?

Ακριβώς 530
Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται να είναι πολύ καλή.

Cpt_Slow
22/06/2018, 06:43
Δεν μπορείς να το τοποθετήσεις ανάποδα για να γλιτώσεις το βάλε βγάλε της σέλας κατά τη ρύθμιση?

doros74
22/06/2018, 16:13
Δεν μπορείς να το τοποθετήσεις ανάποδα για να γλιτώσεις το βάλε βγάλε της σέλας κατά τη ρύθμιση?

Ιδέα δεν έχω. Θα ρωτήσω τον μηχανικό μου.

doros74
02/07/2018, 17:00
Λοιπόν η ανάρτηση και τα ελατήρια τοποθετήθηκαν. Μόλις το πήρα το μηχανάκι, από τον μηχανικό, νόμιζα ότι βρισκόμουν πάνω σε άλλο μηχανάκι. Το μηχανάκι δείχνει μια εξαιρετική, στιβαρότητα και σταθερότητα στον δρόμο, χωρίς να κοπανάει στο ελάχιστο. Επίσης, μειώθηκαν στο ελάχιστο οι κραδασμοί, ενώ δεν παρουσιάζει το παραμικρό κοσκίνισμα και τρέμουλο το τιμόνι σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Απίστευτη, η αλλαγή προς το καλύτερο.
Συνιστώ σε όλους τους κατόχους τη συγκεκριμένη αναβάθμιση.
Μιλάμε για άλλο μηχανάκι.
Η καλύτερη αναβάθμιση που έχω κάνει, με διαφορά.
Θα επανέλθω σύντομα με φωτογραφίες και πρόσθετες εντυπώσεις.

Cpt_Slow
02/07/2018, 19:33
Άμα σε βάλει ο δρόμος Θεσσαλονίκη στείλε να το κάνουμε μια δοκιμή γιατί το σκέφτομαι :D

doros74
02/07/2018, 19:57
Άμα σε βάλει ο δρόμος Θεσσαλονίκη στείλε να το κάνουμε μια δοκιμή γιατί το σκέφτομαι :D
Μην το σκέφτεσαι καθολου. Ακομη και ο μηχανικός μου που έχει CB600F Hornet, εντυπωσιάστηκε με το setup. Ετοιμάζεται να παραγγείλει Hyperpro πίσω ανάρτηση. Μπροστά εχει Ohlins.

doros74
02/07/2018, 23:34
397283
397284
397285
Οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι εξής:
Οι αναρτήσεις έχουν εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, κάτι που φάνηκε από την πρώτη στιγμή που άνοιξα την συσκευασία, όταν τις παρέλαβα.
Η πίσω ανάρτηση τοποθετήθηκε όπως ήρθε ρυθμισμένη από Ολλανδία, ενώ τα εμπρός ελατήρια ρυθμίστηκαν, αρχικά από τον μηχανικό μου, στη δεύτερη σκάλα (δεύτερη γραμμή) όσον αφορά τη προφόρτιση του ελατηρίου και ίσως αύριο τη δοκιμάσω και στη νόρμαλ (πρώτη γραμμή).
Το μηχανάκι, με του ανέβηκα στη σέλα, αμέσως κατάλαβα ότι απέκτησε μια πολύ μεγαλύτερη στιβαρότητα και ακαμψία, σε βαθμό που νόμιζα ότι θα κοπανούσε στους άθλιους επαρχιακούς δρόμους της Κέρκυρας.
Ευτυχώς, κανένα κοπάνισμα δεν ένιωσα και σε αυτό βοηθάνε τα προοδευτικά ελατήρια της HYPERPRO, τα οποία λειτουργούν υποδειγματικά.
Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται, πολύ, μα πολύ πιο εύκολα, το μηχανάκι εμφανίζει εξαιρετική ως εντυπωσιακή σταθερότητα στις στροφές και δεν μεταφέρονται πλέον κραδασμοί στο τιμόνι, που είχε ως αποτέλεσμα το κοσκίνισμα του τιμονιού σε κάποιο φάσμα χλμ.
Η εξαφάνιση των κραδασμών με εντυπωσίασε, σε ένα τομέα που έπασχε με τις εργοστασιακές αναρτήσεις.
Το μηχανάκι κέρδισε σε ύψος από το έδαφος, αφού οι νέες αναρτήσεις δεν βυθίζονται όπως οι εργοστασιακές.
Το φρενάρισμα, βελτιώθηκε σημαντικά. Δεν βυθίζεται πλέον το μπροστινό, στον βαθμό που το βυθίζονταν με τα εργοστασιακά ελατήρια και λάδια. Στον τομέα αυτό η διαφορά είναι χαοτική.
Ειλικρινά άλλο μηχανάκι!
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι, αν είναι τόσο καλές οι νέες αναρτήσεις ή είναι τόσο χάλια οι εργοστασιακές στο βαθμό να νομίζω ότι έχω άλλο μηχανάκι, όταν τοποθετήθηκαν. Μάλλον κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
Όπως και να έχει, είναι μια αναβάθμιση που δεν κοστίζει τόσο όσο σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Ohlins κλπ), με αποτελέσματα πέρα των προσδοκιών μου.

doctoras
03/07/2018, 07:29
Τουπανο δείχνει πολύ όμορφο!
είναι όπως τα λάστιχα συνηθίζουμε να θυμόμαστε την πρόσφατη κατάσταση συνεπώς συγκρίνουμε ένα φθαρμένο(ελαστικό) με το ολοκαίνουργια το ίδιο ισχύ και στις αναρτήσεις.

Το αμορτισέρ που φοράει είναι showa και απο αναρτισάδες λένε ότι είναι νορμάλ ούτε κακό ούτε σούπερ αλλά στερείται ρύθμισης απόσβεσης επαναφοράς(χαμηλότερο κόστος κατασκευής), κάτι που όταν θα είχε πτώση απόδοσης με τα χρόνια το αμορτισέρ και γίνεται πιο βίαιη η επαναφορά εκεί με την ρύθμιση αυτή το αντισταθμίζεις.

το μπροστινο επειδή δεν είναι cartridge χάνει την απόδοση του σχετικά εύκολα και οφείλεται στο λαδάκι που πρεπει να αλλάζει κάθε 1-2 χρόνια εάν θέλεις να το κρατάς σφιχτό

Και εγώ είχα την εντύπωση οτι ένα σφιχτό αμορτισέρ ενδεχομένως να κοπανιέμαι σε λακούβες όμως παραδόξως με την λογική πάει ανάποδα, τα αμορτισέρ λόγο των ποιοτικών χαρακτηριστικών στις αποσβέσεις που διαθέτουν θα συμπεριφέρονται με πολύ περισσότερη άνεση στους καρόδρόμους, μεχρι και χωματόδρομο διασχίζεις άνετα άνευ πλάκας

και κάτι ακόμη σχετικά με τις ρυθμίσεις μη βιαστείς θα χρειαστούν αρκετές βόλτες και χιλιόμετρα μέχρι να καταλήξεις τι σεταπ είναι καταλληλότερο για σένα

καλορίζικα καλοτάξιδα

doros74
03/07/2018, 14:35
Τουπανο δείχνει πολύ όμορφο!
είναι όπως τα λάστιχα συνηθίζουμε να θυμόμαστε την πρόσφατη κατάσταση συνεπώς συγκρίνουμε ένα φθαρμένο(ελαστικό) με το ολοκαίνουργια το ίδιο ισχύ και στις αναρτήσεις.

Το αμορτισέρ που φοράει είναι showa και απο αναρτισάδες λένε ότι είναι νορμάλ ούτε κακό ούτε σούπερ αλλά στερείται ρύθμισης απόσβεσης επαναφοράς(χαμηλότερο κόστος κατασκευής), κάτι που όταν θα είχε πτώση απόδοσης με τα χρόνια το αμορτισέρ και γίνεται πιο βίαιη η επαναφορά εκεί με την ρύθμιση αυτή το αντισταθμίζεις.

το μπροστινο επειδή δεν είναι cartridge χάνει την απόδοση του σχετικά εύκολα και οφείλεται στο λαδάκι που πρεπει να αλλάζει κάθε 1-2 χρόνια εάν θέλεις να το κρατάς σφιχτό

Και εγώ είχα την εντύπωση οτι ένα σφιχτό αμορτισέρ ενδεχομένως να κοπανιέμαι σε λακούβες όμως παραδόξως με την λογική πάει ανάποδα, τα αμορτισέρ λόγο των ποιοτικών χαρακτηριστικών στις αποσβέσεις που διαθέτουν θα συμπεριφέρονται με πολύ περισσότερη άνεση στους καρόδρόμους, μεχρι και χωματόδρομο διασχίζεις άνετα άνευ πλάκας

και κάτι ακόμη σχετικά με τις ρυθμίσεις μη βιαστείς θα χρειαστούν αρκετές βόλτες και χιλιόμετρα μέχρι να καταλήξεις τι σεταπ είναι καταλληλότερο για σένα

καλορίζικα καλοτάξιδα

Ευχαριστώ για τις ευχές.

Τουλάχιστον, τώρα, έχω περισσότερες δυνατότητες να το ρυθμίσω το πίσω.

Σκέφτομαι, ότι όταν επέστρεψα τα Dunlop Λάστιχα που είχα τοποθετήσει και είχα έντονους κραδασμούς, αν είχα αυτές τις αναρτήσεις δεν θα είχα απολύτως κανένα κραδασμό και δεν θα χρειάζονταν να κάνω αυτή την αλλαγή.

Το μόνο καλό είναι τα Michelin έχουν βγει πολύ καλά μέχρι τώρα.

Grafton 505
03/07/2018, 16:18
...

Καλές βόλτες λοιπόν. Ωραία δείχνουν.

Για να ρυθμίσεις την πίσω βγάζεις μόνο σέλα οδηγού ή και την βάση της σέλας ;

doros74
03/07/2018, 19:58
Καλές βόλτες λοιπόν. Ωραία δείχνουν.

Για να ρυθμίσεις την πίσω βγάζεις μόνο σέλα οδηγού ή και την βάση της σέλας ;
Σέλα οδηγού και πλαινο καπάκι.

doros74
10/09/2018, 12:18
Δύο μήνες με τις νέες αναρτήσεις μπορώ και έχω πλέον μια πιο καθαρή εικόνα.
Καταρχάς αύξησα 3 κλικ την απόσβεση επαναφοράς γιατί το ένιωθα να τινάζεται λίγο το ελατήριο, όπως αρχικά ήρθε ρυθμισμένη η πίσω ανάρτηση από την Hyperpro.

H Μηχανή όπως είχα αναφέρει αρχικά έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη σταθερότητα και μπαίνει με πολύ περισσότερα χλμ στις στροφές, χωρίς να παρουσιάζει καμία αστάθεια. Η βελτίωση στο τομέα αυτό είναι εντυπωσιακή.

Το μηχανάκι αν και πιο σφικτό αποσβένει το ίδιο καλά αν όχι καλύτερα τις μικροανωμαλίες του εδάφους σε σχέση με τις εργοστασιακές αναρτήσεις. Στις μεγάλες ανωμαλίες το μηχανάκι κοπανάει περισότερο εξαιτίας του πιο σφικτού μπροστινού (τα ελατήρια της Hyperpro συνοδεύονται με 15 λάδι ενώ η Honda βάζει 5αρι στα ελατήρια της Showa). Ενδεχομένως και το πίσω να θέλει κι άλλα κλικ αύξηση η απόσβεση επαναφοράς, αλλά από την άλλη είναι τέτοιοι οι δρόμοι στην Κέρκυρα (γεμάτοι λακούβες) που φοβάμαι την αργή επαναφορά του ελατηρίου.

Επίσης μεγάλη βελτίωση στο φρενάρισμα εξαιτίας του πιο σφικτού μπροστινού.

Συνεπώς, πολύ μα πολύ πιο σταθερή η μηχανή, πολύ πιο πρόθυμη στις αλλαγές κατεύθυνσής (επίσης εντυπωσιακή βελτίωση σε σχέση με πριν) μπαίνει πολύ μα πολύ καλύτερα στις στροφές και φρενάρει καλύτερα, αλλά δεν είναι το ίδιο άνετη στην απόσβεση των μεγάλων ανωμαλιών (λακούβες μεγάλες κλπ).

Η ρύθμιση της προσφόρτισης του πίσω ελατηρίου είναι πολύ δύσκολη. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά όπως το βλέπω δεν μου φαίνεται να μπορώ να το κάνω, εκεί που είναι το δαχτυλίδι. Για το λόγο αυτό παρήγγειλα την υδραυλική προφόρτιση, η οποία πωλείται έξτρα από την HYPERPRO, για το συγκεκριμένο αμορτισέρ.

Το θέμα είναι ότι φοβήθηκα ότι θα είχα αυτό το πρόβλημα, πριν αγοράσω τις αναρτήσεις και ρώτησα στην αντιπροσωπία στην Ελλάδα σχετικά και με διαβεβαίωσαν για δύο πράγματα. Δεν θα έχω πρόβλημα στο να τη ρυθμίσω με το κλειδί και ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να τοποθετηθεί έξτρα υδραυλική προφόρτιση στο συγκεκριμένο αμορτισέρ που έρχεται με το Streetbox, έστω και αν εγώ στον επίσημο κατάλογο της Hyperpro έβλεπα ότι υπήρχε αυτή η δυνατότητα. Τελικά δεν ασχολήθηκα άλλο και ο έβαλα, όταν το παρέλαβα, και μετά διαπίστωσα ότι η ρύθμιση με το κλειδί ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Αρχικά απογοητεύτηκα, αλλά μετά σκέφτηκα να πάρω την K SHOCK και να ρωτήσω αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, δηλαδή της υδραυλικής προφόρτισης, δίνοντας τον ακριβή κωδικό του αμορτισέρ. Η απάντηση μου ήρθε σε μια ώρα και ήταν καταφατική. Μου είπαν φυσικά και γίνεται, εξάλλου το γράφει στο επίσημο κατάλογο της Hyperpro. Βεβαίως οι ίδιο ήρθαν σε επικοινωνία με Ολλανδία και πήραν αυτή την απάντηση (εδώ μέχρι και οδηγίες υπήρχαν για το που τοποθετείται το μοχλικό ενσωματωμένες στο αμορτισέρ που παρέλαβα). Έτσι παρήγγειλα την υδραυλική προ φόρτιση με κόστος με το μοχλικό και τη βάση του.

Βεβαίως θα πρέπει να βγάλω το αμορτισερ να το στείλω Αθήνα, να το πάρω πίσω όταν το τοποθετήσουν και να το ξαναβάλω.
Όλα αυτά, βεβαίως, θα είχαν αποφευχθεί αν εκεί στην επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα, ήξεραν τι τους γίνεται.

Αλλά προφανώς δεν ξέρουν.

Μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω το μοχλικό στα χέρια μου και θα μπορώ να ρυθμίζω την προφόρτιση του ελατηρίου πανεύκολα.

Συμπερασματικά, μια αναβάθμιση που αξίζει όσο τίποτα άλλο τα χρήματά της, αλλά υπολογίστε και ένα έξτρα κόστος των 190-200 € για την υδραυλική προφόρτιση. Αν δεν την βάλετε τότε καλύτερα να το σκεφτείτε καλύτερα. Όχι πως δεν θα δείτε διαφορά, θα δείτε τρομερή διαφορά, αλλά για να βρείτε και να ρυθμίσετε σωστά στο SAG της μηχανής, με την μηχανική προφόρτιση το ξεχνάτε, ειδικά αν είστε δικάβαλος, γιατί μονοκάβαλος δεν θα έχετε ιδιαίτερο θέμα (η Hyperpro στέλνει ρυθμισμένο το αμορτισερ για μέχρι 105 κιλά βάρος, για μεγαλύτερο βάρος χρειάζεται αύξηση της προφόρισης για να πάρει υψος το πίσω, ενώ για λιγότερα των 85-90 κιλών μάλλον θέλει και πάλι ρύθμιση κατά την γνώμη μου, αφού το πίσω είναι λίγο ψηλότερο σε σχέση με πριν).

Cpt_Slow
10/09/2018, 18:21
Πολυ χρησιμες οι εντυπώσεις σου όπως και η εμπειρία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία. Όταν λες αύξησες 3 κλικ φαντάζομαι ενοείς οτι μείωσες την απόσβεση και τώρα επανέρχεται πιο αργά στην αρχική του θέση.
Τώρα οσον αφορά την ρύθμιση της προφότισης θα μπορούσες να δοκιμάσεις να το τοποθετήσεις ανάποδα ώστε να έχεις απο κάτω την ρύθμισή της και απο πάνω την επαναφορά, που πιστεύω μπορείς να την ρυθμίσεις βγάζοντας τη σέλα. Απλά μια ιδέα δεν ξέρω στην πράξη αν επιρεάζει το αμορτισέρ, αν και νομίζω πως οχι.
Όπως και να έχει πάντως η υδραυλική ρύθμιση είναι άλλο πράγμα!!

doros74
10/09/2018, 20:52
Πολυ χρησιμες οι εντυπώσεις σου όπως και η εμπειρία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία. Όταν λες αύξησες 3 κλικ φαντάζομαι ενοείς οτι μείωσες την απόσβεση και τώρα επανέρχεται πιο αργά στην αρχική του θέση.
Τώρα οσον αφορά την ρύθμιση της προφότισης θα μπορούσες να δοκιμάσεις να το τοποθετήσεις ανάποδα ώστε να έχεις απο κάτω την ρύθμισή της και απο πάνω την επαναφορά, που πιστεύω μπορείς να την ρυθμίσεις βγάζοντας τη σέλα. Απλά μια ιδέα δεν ξέρω στην πράξη αν επιρεάζει το αμορτισέρ, αν και νομίζω πως οχι.
Όπως και να έχει πάντως η υδραυλική ρύθμιση είναι άλλο πράγμα!!
Όταν αυξάνεις την απόσβεση επαναφοράς το ελατήριο αργεί να επανέλθει. Αυξησα την αποσβεση κατά 3 κλικ. Δηλαδη γυρισα δεξιά το δακτυλιδι μεχρι να ακουσω 3 κλικ.
Δεν δοκιμασα να βαλω αναποδα το αμορτισέρ γιατί δεν νομιζω να πηγαινει. Αν μπορουσε να μπεί θα το ανέφερε το manual και θα γλιτωνα εγω και τα 200 ευρω.
Οπως και να εχει αξιζει και με το παραπανω η επενδυση στις αναρτήσεις.
Εχω τοποθετησει διαφορα αξεσουαρ, εξατμιση Akrapovic κλπ, αυτη η αναβαθμιση αξιζει τα λεφτά της μεχρι το τελευταίο ευρώ.

doros74
25/09/2018, 17:23
Έτοιμη και η υδραυλική προφόρτιση.
399552
399553
399554

doctoras
25/09/2018, 23:04
Καλοριζικος

Cpt_Slow
26/09/2018, 09:21
με γεια!!!
είμαι πραγματικά πολύ περίεργος να οδηγήσω μια τέτοια αναβάθμιση!!

raccoon
26/09/2018, 12:14
530€ βγήκε όλο το σετ χωρίς την υδραυλική προφορτηση; Πόσο πάει το εμπρός μέρος και πόσο το πίσω.
Η τιμή είναι παραγγελία από έξω, εδώ τα έβρισκες πολύ πιο ακριβά;
Κάπου αναφέρεις για μοχλικο, εννοείς το μηχανισμό υδραυλικής προφορτησης λογικά ( όχι μοχλικο σύστημα)

Cpt_Slow
26/09/2018, 13:31
Είναι πακετάκι streetbox το λέει η hyperpro (χωρίς τo κιτ της προφόρτισης). Αν πας χωριστά μπροστά και πίσω θα βγει πιο ακριβά. 530 έχει από την ελληνική αντιπροσωπεία που είναι τιμή ίδια με όσο το βρίσκεις απέξω.

raccoon
26/09/2018, 14:49
Ευχαριστώ πολύ

raccoon
26/09/2018, 14:54
Το ελατήριο είναι ίδιο με το μαμά, είναι πιο σκληρό, το διαλέγεις εσύ πόσο σκληρό;
Αν το διαλέγεις εσύ, με πια κριτήρια το διαλέξατε εσείς σε σχέση με το μαμά και ήρθε αυτό που περιμένατε σαν αποτέλεσμα ή πέσατε έξω ( πιο σκληρό - πιο μαλακό)

doros74
26/09/2018, 16:59
Το ελατήριο είναι ίδιο με το μαμά, είναι πιο σκληρό, το διαλέγεις εσύ πόσο σκληρό;
Αν το διαλέγεις εσύ, με πια κριτήρια το διαλέξατε εσείς σε σχέση με το μαμά και ήρθε αυτό που περιμένατε σαν αποτέλεσμα ή πέσατε έξω ( πιο σκληρό - πιο μαλακό)

Καταρχάς εννοείται πως δεν έβαλα μοχλικό, αλλά υδραυλική προφόρτιση και πως λανθασμένα έγραψα την λέξη μοχλικό (τον μοχλό με την Υδραυλική προφόρτιση εννοούσα).
Τώρα σχετικά με τις αναρτήσεις και τα ελατήρια.
Η Hyperpro δίνει δύο επιλογές ελατηρίων με το πίσω αμορτισέρ. Η μια είναι η Standard και είναι για αναβάτες μέχρι 105 κιλά και ένα πιο μακρύ (περισσότερα σπειρώματα) για αναβάτες που έχουν βάρος πάνω από 105 κιλά.
Εγώ επειδή ζυγίζω κάτω από 105 κιλά επέλεξα το Standard (σε ρωτάνε με την παραγγελία τι βάρος έχεις).
Το Ελατήριο που έχει η Hyperpro είναι πιο σκληρό από το εργοστασιακό και αυτό αναφέρεται, αφού οι αναρτήσεις που βγάζει η Hyperpro έχουν Sport χαρακτήρα.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που το μηχανάκι με τις αναρτήσεις της Hyperpro έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη σταθερότητα, με μια μικρή θυσία στην άνεση (όχι πολύ μεγάλη μπορώ να πω).
Τώρα όσον αφορά τις δυνατότητες που έχεις σχετικά με τις HYPERPRO αναρτήσεις.
Μπορείς να αγοράσεις ελατήρια εμπρός με το λάδι της HYPERPRO στην Τιμή των 150 € (https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=5371)
Μπορείς να αγοράσεις την ανάρτηση πίσω στην τιμή των 450 € (https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=24136)
Μπορείς να αγοράσεις και τα δύο μαζί στην τιμή των 530 € και να πετύχεις μια καλή έκπτωση των 70 € ( https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=24393)
Αν θες τοποθετείς και υδραυλική προφόρτιση και length adjuster προαιρετικά.
Το αμορτισερ που εμπεριέχεται στο streetbox είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με αυτό που πωλείται ξεχωριστά, οπότε αν σας πουν από την tecnomoto ότι δεν μπορούν να γίνουν προαιρετικές προσθήκες (εμένα έτσι μου είπαν) μην τους πιστέψετε, δεν ξέρουν τι λένε και μάλλον τι πουλάνε. Εγώ μια χαρά έβαλα υδραυλική προφόρτιση μέσω K-Shock και μάλιστα από ότι είδα από την συσκευασία η υδραυλική προφόρτιση ήρθε από TECNOMOTO (τρελό και όμως αληθινό).
Επίσης υπάρχει και μια πιο φθηνή ολοκληρωμένη λύση
Ελατήρια, εμπρός και ελατήριο πίσω στο εργοστασιακό αμορτισέρ στην τιμή των 275 €. (https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=29180). Κάνεις ένα τηλέφωνο στον Αντώνη στη K-Shock και στο τοποθετεί και σου κάνει και ένα service στο εργοστασιακό. Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορείς να έχεις ρύθμιση στην απόσβεση επαναφοράς και φυσικά υδραυλική προφόρτιση.
Αυτές είναι οι επιλογές που έχεις από την HYPEΡPRO. Όποια επιλογή και να επιλέξεις σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερη από τα εργοστασιακά αμορτισέρ.
Ειδικά η διαφορά στο εμπρός σύστημα είναι χαοτική.

Υ.Γ. Προσοχή όσοι σκέφτονται να πάρουν το πίσω αμορτισέρ και μεταγενέστερα να τοποθετήσουν υδραυλική προφόρτιση, να μην επιλέξουν το μεγάλο ελατήριο το οποίο είναι για αναβάτες >105 κιλών έστω κι αν είναι βαρύτεροι από αυτό το βάρος, διότι το ελατήριο έχει τέτοιο ύψος που δεν επιτρέπει την τοποθέτηση του συστήματος της υδραυλικής προφόρτισης. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επιλεγεί το Standard ελατήριο και να αυξηθεί λίγο η προφόρτιση. Αν κάποιος που έχει βάλει το μακρύ ελατήριο θελήσει να βάλει και την υδραυλική προφόρτιση θα χρειαστεί να αγοράσει εκ νέου ελατήριο με τις Standard διαστάσεις και να επωμιστεί ένα πρόσθετο κόστος 130 € (https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=5370).

painterakis
26/09/2018, 20:01
Το πίσω ελατήριο, στο <105 κιλών είναι γραμμικό ή προοδευτικό; (στη φωτογραφία "φαίνεται" γραμμικό)
Αντίστοιχα στο >105 κιλά ελατήριο τι είναι; (στη φωτογραφία "φαίνεται" προοδευτικό)

doros74
27/09/2018, 00:03
Το πίσω ελατήριο, στο <105 κιλών είναι γραμμικό ή προοδευτικό; (στη φωτογραφία "φαίνεται" γραμμικό)
Αντίστοιχα στο >105 κιλά ελατήριο τι είναι; (στη φωτογραφία "φαίνεται" προοδευτικό)

Προεδευτικά ειναι ολα. Γραμμικά ελατήρια δινει η HYPERPRO μόνο αν το ζητήσεις. Αν δεν το ζητησεις Προοδευτικά ελατηρια θα σου στείλει.

painterakis
27/09/2018, 10:14
Προσωπικά θεωρώ ότι τα προοδευτικά (μιλάμε πάντα για πίσω) δε κάνουν για το μηχανάκι μας.
Η έλλειψη μοχλικού αναγκαστικά έφερε και τη τοποθέτηση μικρού μήκους ανάρτησης οπότε η διαδρομή του ελατηρίου είναι πολύ μικρή.
Το προοδευτικό λόγω της κατασκευής του (έχουν κατασκευαστεί με προοδευτικό βήμα σπειρώματος απο πυκνότερο - άκρα - έως πιο αραιό - μέση- ) με το να κάτσει ένας βαρύς οδηγός ( >100 kg ), πόσο μάλλον 2ος επιβάτης και βαλίτσες, οι σπείρες με το πυκνότερο βήμα, συμπιέζονται αμέσως και την όλη λειτουργία το αναλαμβάνει το μεσαίο αραιό τμήμα, έχοντας μικρή διαδρομή.
Στο v-strom που είχα πριν, είχα βάλει προοδευτικά της Hyperpro και παρόλο την ύπαρξη μοχλικού, σε ταξίδια με φορτίο (2 άτομα και βαλίτσες) ήταν πολύ κουραστικό, όταν το άλλαξα με γραμμικό της Ohlins ήταν πολύ καλύτερο.
Τονίζω ότι και στις παραπάνω δύο περιπτώσεις είχα κάνει επισκευή του αμορτισέρ.
Στο CBF με το που το αγόρασα άλλαξα το "μαμά" γραμμικό με το αντίστοιχο γραμμικό της Ohlins απλά μετά απο 42000 Km έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να γίνει αλλαγή λαδιών της πίσω ανάρτησης.

399576

raccoon
27/09/2018, 12:17
αξίζει να βάλεις ελατήριο στο μαμα? πόσα κιλά είναι το μαμά και πόσα αυτό που έβαλες (με τι κριτήρια το διάλεξες σε σχέση με το μαμά, σου ήρθε καλό-σκληρό-μαλακό)
πόσο κόστισε το ελατήριο, πόσο η τοποθέτηση (έκανες και επισκευή σε αυτή την τιμή) έχει διαφορά μετά την επισκευή.

painterakis
27/09/2018, 12:57
Το 2013, εγώ ήμουν 130 κιλά, οπότε το "μαμά" αμορτισέρ με το "μαμά" ελατήριο τερμάτιζε εύκολα, μετά 2000 και έχοντας κάνει μια εκδρομή στη Στερεά Ελλάδα ... μαρτυρήσαμε, είχαμε χαρτογραφήσει όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, του έβαλα το ελατήριο της Ohlins.
Ο αντιπρόσωπος της Ohlins έβαλε αυτό το ελατήριο που είχε τις ίδιες διαστάσεις (ύψος σε κατάσταση ηρεμίας εκτός αμορτισέρ, και διάμετρο) αλλά στα 200N/mm που είναι για οδηγούς με βάρος από 120 έως 160 κιλά.
Μου είχε τονίσει ότι με τη πάροδο των χιλιομέτρων το αμορτισέρ δε θα δουλεύει σωστά γιατί είναι ρυθμισμένο για τα λιγότερα κιλά του "μαμά" ελατηρίου (μου είχε πεί, δε θυμάμαι και το μαμά το έχω φυλάξει δε ξέρω και εγώ που, μόνο αν μπορεί να μας πεί ο Θοδωρής που άλλαξε πρόσφατα και έβαλε την ολοκληρωμένη ανάρτηση), και τώρα που είμαι 115 κιλά και έχοντας κάνει +40000 km από τότε,σαν να βλέπω ότι αρχίζει να μαλακώνει το αμορτισέρ.
Το κόστος ήταν (2013) μεταφορικά Κρήτη - Αθήνα, αγορά και τοποθέτηση του ελατηρίου από αυτούς στα 91,80€, την εξαγωγή και τη τοποθέτηση της ανάρτησης στη μηχανή την έκανα εγώ.
Επισκευή δεν έκανα τότε, πιθανόν να κάνω του χρόνου το καλοκαίρι που θα ξανακάτσει η μοτοσυκλέτα.
Στο v-strom πάντως πριν έτη πολλά είχα δώσει 150€ για ανακατασκευή του αμορτισέρ στη Bi-Mors στο Ηράκλειο Κρήτης (που συνεργάζεται με την K-Shock) ... τότε είχα δεί τεράστια διαφορά.

doros74
27/09/2018, 14:33
Το 2013, εγώ ήμουν 130 κιλά, οπότε το "μαμά" αμορτισέρ με το "μαμά" ελατήριο τερμάτιζε εύκολα, μετά 2000 και έχοντας κάνει μια εκδρομή στη Στερεά Ελλάδα ... μαρτυρήσαμε, είχαμε χαρτογραφήσει όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, του έβαλα το ελατήριο της Ohlins.
Ο αντιπρόσωπος της Ohlins έβαλε αυτό το ελατήριο που είχε τις ίδιες διαστάσεις (ύψος σε κατάσταση ηρεμίας εκτός αμορτισέρ, και διάμετρο) αλλά στα 200N/mm που είναι για οδηγούς με βάρος από 120 έως 160 κιλά.
Μου είχε τονίσει ότι με τη πάροδο των χιλιομέτρων το αμορτισέρ δε θα δουλεύει σωστά γιατί είναι ρυθμισμένο για τα λιγότερα κιλά του "μαμά" ελατηρίου (μου είχε πεί, δε θυμάμαι και το μαμά το έχω φυλάξει δε ξέρω και εγώ που, μόνο αν μπορεί να μας πεί ο Θοδωρής που άλλαξε πρόσφατα και έβαλε την ολοκληρωμένη ανάρτηση), και τώρα που είμαι 115 κιλά και έχοντας κάνει +40000 km από τότε,σαν να βλέπω ότι αρχίζει να μαλακώνει το αμορτισέρ.
Το κόστος ήταν (2013) μεταφορικά Κρήτη - Αθήνα, αγορά και τοποθέτηση του ελατηρίου από αυτούς στα 91,80€, την εξαγωγή και τη τοποθέτηση της ανάρτησης στη μηχανή την έκανα εγώ.
Επισκευή δεν έκανα τότε, πιθανόν να κάνω του χρόνου το καλοκαίρι που θα ξανακάτσει η μοτοσυκλέτα.
Στο v-strom πάντως πριν έτη πολλά είχα δώσει 150€ για ανακατασκευή του αμορτισέρ στη Bi-Mors στο Ηράκλειο Κρήτης (που συνεργάζεται με την K-Shock) ... τότε είχα δεί τεράστια διαφορά.

Από αυτά που διαβάζω, χωρίς να ειμαι ειδικός, η έλλειψη μοχλικού επιβάλει την τοποθετηση προοδευτικού ελατήριου, προκειμενου να μην κοπανάει το μηχανακι στις μικροανωμαλίες
Απο το site της K-shock https://www.k-shock.gr/index.php/el/jcontent/tech
"Τα προοδευτικά ελατήρια έχουν σταδιακή αλλαγή βήματος σπειρών στο μήκος του ελατηρίου δεδομένο που βοηθά την ανάρτηση να αντιδρά σωστά στις περισσότερες περιπτώσεις ειδικότερα εάν η μοτοσυκλέτα δεν έχει μοχλικό σύστημα στην πίσω ανάρτηση."

Τώρα όσον αφορά το Hyperpro ελατηριο ειναι αρκετά πιο σκληρό από το εργοστασιακό. Το μηχανακι δεν καθεται οσο πριν. Καμία σχέση. Το καταλαβαίνω και από τα ποδια μου στο εδαφος, όταν καθομαι, αλλά και στο δρόμο φυσικά.
Επίσης οπως το βλεπω και το εργοστασιακό για προοδευτικό ελατήριο μου μοιάζει. Βεβαιως δεν είμαι σίγουρος. Ίσως να είναι και γραμμικό.
Εσύ είσαι σίγουρος πως είναι γραμμικό;

painterakis
28/09/2018, 21:11
doros74:
Σίγουρος 100% δεν είμαι, όπως το είχα δει τότε (αρχές του καλοκαιριού του 2013 που το αντικατέστησα) μου φάνηκε γραμμικό.
Αυτό λογικά μπορείς να το δεις εσύ εύκολα που το έχεις εύκαιρο, εγώ το έχω κάπου καταχωνιασμένο και δε ξέρω που είναι και το κακό είναι ότι δεν έχω έστω μια φωτογραφία του.
Στοιχεία δεν έχω, δεν έτυχε να το μετρήσω όπως είχα κάνει με το ελατήριο (και το αμορτισέρ) του vstrom τότε, μιας την επισκευή την είχα κάνει στο Ηράκλειο και το είχα πάει εγώ ο ίδιος και είδα την όλη διαδικασία, αντίθετα με το πίσω αμορτισέρ του CBF που το έστειλα στου Τασούλη.
Ψάχνοντας το θέμα λίγο, μιας και ψάχνομαι να δώ τι θα κάνω, "έπεσα" σε δύο πράγματα ... 1. όλοι όσοι λένε (στα διάφορα forum που έχουν σχέση με honda) ότι πάνε να αλλάξουν μόνο πίσω ελατήριο, αναφέρουν το "μαμά" σαν προοδευτικό και 2. σε ένα τεχνικό φόρουμ ότι «ένα ελατήριο με πολύ λίγες και αραιές σπείρες που ισαπέχουν (σαν γραμμικό), έχει έντονα προοδευτικά χαρακτηριστικά», άρα από τα παραπάνω πιθανόν να παρανόησα και να το θεώρησα γραμμικό.

Επίσης τεχνικός δεν είμαι και φυσικά δε μπορώ να αμφισβητήσω τα λεγόμενα της K-Shock που οι άνθρωποι ασχολούνται καθημερινά με την επισκευή αναρτήσεων ΑΛΛΑ κρίνοντας από τη δικιά μου εμπειρία που είχα παρατηρήσει ότι με το που καθόμουν στη μηχανή (v-strom) οι σπείρες που είχαν μικρή διαδρομή "καθόντουσαν" η μία πάνω στην άλλη με αποτέλεσμα να "δουλεύουν" οι σπείρες που είχαν μεγαλύτερη διαδρομή, άρα είχα μικρότερη διαδρομή απόσβεσης, ενώ είχα πάρει από την Hyperpro το ελατήριο σύμφωνα με τα κιλά μου και είχα επισκευάσει το αμορτισέρ γιαυτό το λόγο δέχομαι την άποψη της K-Shock αλλά έχω αμφιβολίες.
Αν δεν είχα διαβάσει το 2. παραπάνω θα σου έλεγα ότι η WP Rear Shock 4014 Emulsion και η Wilbers shock absorber Type 641 Competition που είναι για το δικό μας, ότι φοράνε γραμμικό ελατήριο αλλά θα πρέπει να το ψάξω καλύτερα.

Τελειώνοντας, μιλάω ΜΟΝΟ για το ελατήριο που θα βάλει κάποιος σε "μαμά" αμορτισέρ και ΟΧΙ για μια ολοκληρωμένη ανάρτηση που έχεις εσύ.

raccoon:
Η άποψή μου είναι ότι μπορείς να βάλεις ελατήριο μόνο ΑΡΚΕΙ ή να είναι καινούργιο το αμορτισέρ ή αν είναι παλιό να το επισκευάσεις.

Αυτό που έχω είναι πιο σκληρό γιατί όπως είπα πιο πάνω θέλει δύναμη 200N/mm για να συμπιεστεί ενώ το "μαμά" αν και δε γράφει είναι μαλακότερο, πόσο;
Δε ξέρω αλλά αν πάρουμε υπόψιν μας ότι α. διαβάζοντας απο το εγχειρίδιο χρήσης ότι το μέγιστο δυνατό βάρος που μπορεί να φέρει το μηχανάκι με οδηγό, συνοδηγό και αποσκευές είναι 195 κιλά, β. ότι οι εταιρίες υπολογίζουν τον οδηγό μεταξύ 60 με 100 κιλά και γ. αν πιστέψουμε την Ohlins που δίνει σαν ελατήριο αντικατάσταση σε ΟΕΜ με δύναμη 140N/mm για νορμάλ (σε κιλά) οδηγούς, τότε το "μαμά" είναι πολύ μαλακό ... για τα κιλά μου.

doros74
28/09/2018, 23:17
doros74:
...κρίνοντας από τη δικιά μου εμπειρία που είχα παρατηρήσει ότι με το που καθόμουν στη μηχανή (v-strom) οι σπείρες που είχαν μικρή διαδρομή "καθόντουσαν" η μία πάνω στην άλλη με αποτέλεσμα να "δουλεύουν" οι σπείρες που είχαν μεγαλύτερη διαδρομή, άρα είχα μικρότερη διαδρομή απόσβεσης, ενώ είχα πάρει από την Hyperpro το ελατήριο σύμφωνα με τα κιλά μου και είχα επισκευάσει το αμορτισέρ γιαυτό το λόγο δέχομαι την άποψη της K-Shock αλλά έχω αμφιβολίες
Από αυτά τα λίγα που γνωρίζω και από αυτά που διαβαζω, νομίζω πως το προοδευτικό ελατήριο δεν σου δούλεψε καλά στο V-Strom διότι το V-Strom έχει μοχλικό και τα αμορτισέρ που είναι συνδεδεμένα σε μοχλικό είναι προτιμότερο να έχουν γραμμικά ελατήρια.
Συνεπως, το ότι είχες αρνητική εμπειρία με προοδευτικό ελατηριο, ίσως να οφείλεται σε αυτό το γεγονος.
Το CBF φυσικά δεν έχει μοχλικό και τα προοδευτικά ελατήρια είναι καταλληλότερα.
Να το έχεις υπόψη σου για το μέλλον.
Το βάρος σου δεν νομίζω να δημιουργήσει πρόβλημα αφού η. Hyperpro δίνει 2 ειδών προοδευτικά ελατήρια, όπως γνωρίζεις, αναλόγως του βάρους του αναβάτη.

doctoras
29/09/2018, 09:22
Νομίζω η ουσία είναι να έχει γίνει αναβάθμιση στο πάτημα απο ότι πριν, εαν ο doros αισθάνεται την αναβάθμιση απο πριν τα λόγια περισσεύουν.
Όπως είναι λογικό αυτό που λέει και ο peintarakis

Αποψη μου οι κατασκευαστες ενώ έχουν την εμπειρία "ανακατεύουν τράπουλες" με βάση την εξοικονόμηση σε βάρος, διαχείριση χωροταξικού ρισκάροντας την ανεση και την ποιότητα κύλισης.

η διάταξη - λύση ακόμη και για εντελώς φτηνιάρικα αμορτισέρ και μαλακά ελατήρια ήταν για τα χοντα το παρακάτω
399622
αντι αυτού χρησιμοποιούν πια ακόμη και οριζόντιες διατάξεις με εντελώς αναποτελεσματική απόσβεση(κυρίως kawasaki-yamaha). Μονο η suzuki εμμένει σε κάθετη διαταξη με μοχλικό στα μεσαία εως μεγάλα μοντέλα της(ακόμη και στα SS).

Βέβαια τα cbf (οικονομική σειρά σε κατασκευής μοντέλων) ενώ δεν διέθεταν μοχλικό(το μοχλικό που λένε οτι υπάρχει στο 1000 είναι να χαμε να λέγαμε) παρά την επικλινή θέση αμορτισερ τοποθετημένο πανω στο ψαλίδι δουλευει καλα όσο είναι καινούργιο ως προς στην άνεση το προβλημα του είναι σε αστικούς δρόμους γεμάτους λακούβες εκεί η επαναφορά που χρειάζεται δεν υπάρχει οπότε ένα αφτερμαρκετ που θα το διαθέτει μπορείς να βρείς την ρύθμιση για τα περάσματα σε ότι τερεν διανύεις.

Στο δικό μου που είναι hagon είναι μακράν πιο άνετο σε λακκούβες (δοκιμασμένο ακόμη και σε χωματόδρομο) απο το μαμα ενώ παράλληλα μπορεί να γίνει αρκετά σκληρό σε σχέση με το μαμα αν μεταβάλλω την απόσβεση συμπίεσης(μου πήρε κανα 2 χρόνια να καταλάβω την λειτουργία του και τις ρυθμίσεις του).

doros74
30/09/2018, 14:49
Νομίζω η ουσία είναι να έχει γίνει αναβάθμιση στο πάτημα απο ότι πριν, εαν ο doros αισθάνεται την αναβάθμιση απο πριν τα λόγια περισσεύουν.
Όπως είναι λογικό αυτό που λέει και ο peintarakis

Αποψη μου οι κατασκευαστες ενώ έχουν την εμπειρία "ανακατεύουν τράπουλες" με βάση την εξοικονόμηση σε βάρος, διαχείριση χωροταξικού ρισκάροντας την ανεση και την ποιότητα κύλισης.

η διάταξη - λύση ακόμη και για εντελώς φτηνιάρικα αμορτισέρ και μαλακά ελατήρια ήταν για τα χοντα το παρακάτω
399622
αντι αυτού χρησιμοποιούν πια ακόμη και οριζόντιες διατάξεις με εντελώς αναποτελεσματική απόσβεση(κυρίως kawasaki-yamaha). Μονο η suzuki εμμένει σε κάθετη διαταξη με μοχλικό στα μεσαία εως μεγάλα μοντέλα της(ακόμη και στα SS).

Βέβαια τα cbf (οικονομική σειρά σε κατασκευής μοντέλων) ενώ δεν διέθεταν μοχλικό(το μοχλικό που λένε οτι υπάρχει στο 1000 είναι να χαμε να λέγαμε) παρά την επικλινή θέση αμορτισερ τοποθετημένο πανω στο ψαλίδι δουλευει καλα όσο είναι καινούργιο ως προς στην άνεση το προβλημα του είναι σε αστικούς δρόμους γεμάτους λακούβες εκεί η επαναφορά που χρειάζεται δεν υπάρχει οπότε ένα αφτερμαρκετ που θα το διαθέτει μπορείς να βρείς την ρύθμιση για τα περάσματα σε ότι τερεν διανύεις.

Στο δικό μου που είναι hagon είναι μακράν πιο άνετο σε λακκούβες (δοκιμασμένο ακόμη και σε χωματόδρομο) απο το μαμα ενώ παράλληλα μπορεί να γίνει αρκετά σκληρό σε σχέση με το μαμα αν μεταβάλλω την απόσβεση συμπίεσης(μου πήρε κανα 2 χρόνια να καταλάβω την λειτουργία του και τις ρυθμίσεις του).

Πως έχεις ρυθμίσει το πίσω αμορτισέρ όσον αφορά την απόσβεση συμπίεσης;

doctoras
30/09/2018, 15:32
Η hagon εχει ρύθμιση συμπίεσης και επαναφορας μαζί στο κλασσικο βιδακι ρύθμισης επαναφορας που εχουν το δικο σου και τα περισσότερα. Ενω ακούγεται κλαιν(διοτι θα έπρεπε να ειχε ξεχωριστό θαλαμο) στην πραξη οταν το ρυθμισεις το αμκρτισερ δε συμπιέζεται παραλληλα επαναφέρεται αργα.
Κατοπιν δοκιμής βρίσκεις το σεταπ που βολεύει

doros74
01/10/2018, 00:04
Η hagon εχει ρύθμιση συμπίεσης και επαναφορας μαζί στο κλασσικο βιδακι ρύθμισης επαναφορας που εχουν το δικο σου και τα περισσότερα. Ενω ακούγεται κλαιν(διοτι θα έπρεπε να ειχε ξεχωριστό θαλαμο) στην πραξη οταν το ρυθμισεις το αμκρτισερ δε συμπιέζεται παραλληλα επαναφέρεται αργα.
Κατοπιν δοκιμής βρίσκεις το σεταπ που βολεύει

Στο δικό μου δεν ρυθμίζεται η επαναφορά με κάποιο βιδάκι. Έχει ένα " περιστροφικο δακτυλιδι" που γυρίζει στη βάση του αμορτισέρ και καθε φορα που γυριζει κανει ενα κλικ. Το ευρος των κλικ ειναι από 0-50. Εγω την αποσβεση επαναφοράς την εχω ρυθμιζσμενη στα 35 κλικ. Η αρχική είχε ρύθμιση ήταν στα 25 κλικ.

doctoras
01/10/2018, 10:55
θα δεις, μη βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα δώσε χρόνο μέχρι να καταλάβεις και αφού συνδυάσεις τις ρυθμίσεις σε πολλά ενδεχόμενα, σιγά σιγά θα καταλήξεις
όταν κάνω βόλτα όπως τις περισσότερες φορές, έχω μαλακές ρυθμίσεις και αποσβένει τα πάντα να φανταστείς όταν συναντώ χωματόδρομο χώνομαι δεν κολλάω και πατάει πολύ όμορφα και ομαλά, αν μερακλώσω σπανία πια και θέλω να οδηγήσω λίγο πιο σβέλτα σε ορεινό στροφιλίκι σφίγγω την συμπίεση / επαναφορά και μεταμορφώνεται
προφόρτιση πειράζω πια μονο εάν προυποθέτει διπλός και σε ταξίδι

doros74
01/10/2018, 14:19
Η hagon εχει ρύθμιση συμπίεσης και επαναφορας μαζί στο κλασσικο βιδακι ρύθμισης επαναφορας που εχουν το δικο σου και τα περισσότερα. Ενω ακούγεται κλαιν(διοτι θα έπρεπε να ειχε ξεχωριστό θαλαμο) στην πραξη οταν το ρυθμισεις το αμκρτισερ δε συμπιέζεται παραλληλα επαναφέρεται αργα.
Κατοπιν δοκιμής βρίσκεις το σεταπ που βολεύει

Ναι τα ξέρω αυτά. Απλώς από περιέργεια ρωτησα.
Οκ ευχαριστώ.

doros74
01/10/2018, 14:23
θα δεις, μη βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα δώσε χρόνο μέχρι να καταλάβεις και αφού συνδυάσεις τις ρυθμίσεις σε πολλά ενδεχόμενα, σιγά σιγά θα καταλήξεις
όταν κάνω βόλτα όπως τις περισσότερες φορές, έχω μαλακές ρυθμίσεις και αποσβένει τα πάντα να φανταστείς όταν συναντώ χωματόδρομο χώνομαι δεν κολλάω και πατάει πολύ όμορφα και ομαλά, αν μερακλώσω σπανία πια και θέλω να οδηγήσω λίγο πιο σβέλτα σε ορεινό στροφιλίκι σφίγγω την συμπίεση / επαναφορά και μεταμορφώνεται
προφόρτιση πειράζω πια μονο εάν προυποθέτει διπλός και σε ταξίδι

Ευχαριστώ!
Θα χαλαρώσω λίγο την συμπίεση επαναφοράς για περισσότερη άνεση στο δρόμο και γιατί νομίζω ότι την έσφιξα αρκετά.

vasilis62
17/02/2019, 22:44
καλησπέρα doros74
Έγραψες ότι αν θέλεις τοποθετείς και υδραυλική προφόρτιση και length adjuster προαιρετικά.
Πόσο κοστίζει επιπλέον σ' αυτή την εκδοχή ;; (https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=24393)
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.....

doros74
17/02/2019, 23:10
καλησπέρα doros74
Έγραψες ότι αν θέλεις τοποθετείς και υδραυλική προφόρτιση και length adjuster προαιρετικά.
Πόσο κοστίζει επιπλέον σ' αυτή την εκδοχή ;; (https://www.tecnomoto.gr/gr/product/?id=24393)
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.....

Η υδραυλική προφορτιση μου κόστισε 210 ευρώ μαζί με τα εργατικά. Μου την τοποθέτησαν στην K Shock. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχεις τοποθετήσει το μακρύ ελατήριο, αυτό που προτείνει η Hyperpro για αναβάτες πάνω από 105 κιλά. Αν δεν βάλεις υδραυλική προφορτιση στο Hyperpro αμορτισέρ, ξέχασε την προφορτιση του ελατηριου. Είναι αδύνατη με το κλειδί.

vasilis62
17/02/2019, 23:35
Εννοείς ότι δε θα μπορώ να ρυθμίσω την προφόρτιση του ελατηρίου αν δεν βάλω υδραυλική προφόρτιση στο αμορτισέρ;;;;
Πρέπει υποχρεωτικά να την τοποθετήσω;;;

doros74
18/02/2019, 09:07
Εννοείς ότι δε θα μπορώ να ρυθμίσω την προφόρτιση του ελατηρίου αν δεν βάλω υδραυλική προφόρτιση στο αμορτισέρ;;;;
Πρέπει υποχρεωτικά να την τοποθετήσω;;;

Ναι δεν θα μπορείς. Ως παθών στο λέω. Αρχικά το έβαλα χωρίς την υδραυλική προφόρτιση, μου ήταν αδύνατον να το ρυθμίσω, αφού ρυθμίζεται από πάνω (από κάτω ρυθμίζεται η απόσβεση επαναφοράς) όπου δεν φτάνει το κλειδί.
Σε κάθε περίπτωση με το αμορτισερ της Hyperpro είναι εξαιρετικό. Καμία σχέση με το μέτριο προς κακό εργοστασιακό.
Φρόντισε να αλλάξεις και τα ελατήρια μπροστά με αντίστοιχα της Hyperpro και να αλλάξεις το λάδι.
Όταν αλλάξεις όλο το σύστημα θα είναι σαν να έχεις άλλο μηχανάκι, πολύ μα πολύ καλύτερο στην συμπεριφορά του.

vasilis62
18/02/2019, 14:59
το θέμα είναι doros74 ότι ανεβαίνουμε ψηλά έτσι. Πήρα τηλέφωνο την tecnomoto σήμερα και μου ζήτησε για το απλό αμορτισέρ 450,00, για αυτό με το άζωτο 680,00 και με την υδραυλική προφόρτιση 200,00 Σύνολο 880,00 συν τα περαστικά.
Σ' αυτή την τιμή υπάρχει το ohlins στα 890,00 ευρώ. Έχω μπερδευτεί δεν ξέρω τι να κάνω. Ποιά η γνώμη σου για το σετ street box με 530,00 ;; το αμορτισέρ αυτό δε θα με καλύψει σε σχέση με το μαμισιο;;;;

doros74
18/02/2019, 22:54
το θέμα είναι doros74 ότι ανεβαίνουμε ψηλά έτσι. Πήρα τηλέφωνο την tecnomoto σήμερα και μου ζήτησε για το απλό αμορτισέρ 450,00, για αυτό με το άζωτο 680,00 και με την υδραυλική προφόρτιση 200,00 Σύνολο 880,00 συν τα περαστικά.
Σ' αυτή την τιμή υπάρχει το ohlins στα 890,00 ευρώ. Έχω μπερδευτεί δεν ξέρω τι να κάνω. Ποιά η γνώμη σου για το σετ street box με 530,00 ;; το αμορτισέρ αυτό δε θα με καλύψει σε σχέση με το μαμισιο;;;;

Λοιπόν επειδή αυτοί από την tecnomoto δεν ξέρουν τι αυτούς γίνεται και επειδή κι εμένα τα ίδια παραμυθια μου ελεγαν και ετσι την πάτησα να ξερεις τα εξης:
Αγοράζεις κανονικά το Streetbox με το κανονικό ελατήριο. Παράλληλα παραγγέλνεις την υδραυλική προφορτιση. Πας το πίσω αμορτισέρ με την υδραυλική προφορτιση στην KShock και στην βάζουν.
Ή εναλλακτικά κανείς λίγο υπομονή 2 με 3 μήνες να δω πως θα πάει η πώληση της δικής μου μηχανής γιατί έχω ανεβάσει και τιμή χωρίς το πίσω αμορτισέρ ( έχω βάλει αγγελία το μηχανάκι μου). Αν κάποιος ενδιαφερθεί να την πάρει χωρίς το πίσω αμορτισέρ της Hyperpro ( δηλαδή με το εργοστασιακο) τότε θα το πουλήσω ξεχωριστά με την υδραυλική προφορτιση. Φυσικά σε τιμή πολύ καλύτερη από αυτή που το πήρα.
Αυτή είναι η αγγελία μου https://www.car.gr/classifieds/bikes/?uid=128381 .

doctoras
19/02/2019, 07:06
το θέμα είναι doros74 ότι ανεβαίνουμε ψηλά έτσι. Πήρα τηλέφωνο την tecnomoto σήμερα και μου ζήτησε για το απλό αμορτισέρ 450,00, για αυτό με το άζωτο 680,00 και με την υδραυλική προφόρτιση 200,00 Σύνολο 880,00 συν τα περαστικά.
Σ' αυτή την τιμή υπάρχει το ohlins στα 890,00 ευρώ. Έχω μπερδευτεί δεν ξέρω τι να κάνω. Ποιά η γνώμη σου για το σετ street box με 530,00 ;; το αμορτισέρ αυτό δε θα με καλύψει σε σχέση με το μαμισιο;;;;

αυτό που σου εξηγεί ο doros είναι ότι εάν βάλεις οποιοδήποτε αμορτισερ χωρίς υδραυλική προφόρτιση χάνεις μια για πάντα την ρύθμιση προφόρτισης.
Εάν δεν σου περισσεύουν τα λεφτά για ohlins (με υδραυλική προφόσρτιση κάνει στο χιλιάρικο+) που είναι η τοπ επιλογή.

εναλλακτικά: είτε επισκευάζεις το μαμα αμορτισερ με νέα λάδια και αλλαγή ελατηρίου (της HyperPro) ή πας για hagon με υδραυλική πάντα προφόρτιση
(403912),
κάνε μια ερώτηση για φουλ πακέτο με μπροστινά https://www.hagon.gr/p_monoshocks.htm

doctoras
19/02/2019, 07:15
Αυτή είναι η αγγελία μου https://www.car.gr/classifieds/bikes/?uid=128381 .

καλοπούλητο να είναι, πραγματικά έχεις το πιο εξοπλισμένο μηχανάκι και σε πολύ καλή κατάσταση.
Ερώτηση ποιες είναι οι εντυπώσεις σου απο τους αποστάτες στο τιμόνι?
Επίσης τα led τα δοκίμασες να μας πεις εντυπώσεις?

μετά το cbf τι σκέφτεσαι?

doros74
19/02/2019, 18:08
καλοπούλητο να είναι, πραγματικά έχεις το πιο εξοπλισμένο μηχανάκι και σε πολύ καλή κατάσταση.
Ερώτηση ποιες είναι οι εντυπώσεις σου απο τους αποστάτες στο τιμόνι?
Επίσης τα led τα δοκίμασες να μας πεις εντυπώσεις?

μετά το cbf τι σκέφτεσαι?

Εννοείς τα led στο εμπρός φανάρι; τα έβαλα και δεν έμεινα ικανοποιημένος στην μεγάλη σκάλα, δεν ειχαν καλή δεσμη . Γνωστο το προβλημα αυτο με τα Led.
Όσον αφορά το τι μηχανάκι σκέπτομαι να πάρω, εφοσον πουλησω το CBF, σκέπτομαι το Tracer 900 GT. Μου αρεσει αρκετά.
Όσον αφορά δε τους αποστάτες, μια χαρά είναι δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Απλώς κάνουν την οδήγηση λιγο πιο ξεκούραστη, θεωρώ, αφού το σώμα έχει μια πιο όρθια στάση.

doros74
19/02/2019, 18:33
αυτό που σου εξηγεί ο doros είναι ότι εάν βάλεις οποιοδήποτε αμορτισερ χωρίς υδραυλική προφόρτιση χάνεις μια για πάντα την ρύθμιση προφόρτισης.
Εάν δεν σου περισσεύουν τα λεφτά για ohlins (με υδραυλική προφόσρτιση κάνει στο χιλιάρικο+) που είναι η τοπ επιλογή.

εναλλακτικά: είτε επισκευάζεις το μαμα αμορτισερ με νέα λάδια και αλλαγή ελατηρίου (της HyperPro) ή πας για hagon με υδραυλική πάντα προφόρτιση
(403912),
κάνε μια ερώτηση για φουλ πακέτο με μπροστινά https://www.hagon.gr/p_monoshocks.htm

Στο Hyperpro αμορτισερ αυτό που δίνεται στο Streetbox, μπαίνει κανονικά η Υδραυλική προφόρτιση, δεν υπάρχει κανένα θέμα.
Εγώ το Streetbox πήρα και τοποθέτησα στο πίσω αμορτισέρ την Υδραυλική προφόρτιση, εκ των υστέρων. Είναι κάτι που ενώ γίνεται, στην αντιπροσωπία στην Ελλάδα, λένε ότι, δήθεν, δεν γίνεται. Αυτό είναι το λάθος τους.
Συνεπώς, ο φίλος μπορεί να πάρει το Streetbox που είναι σε εξαιρετική τιμή, παράλληλα να παραγγείλει την Υδραυλική προφόρτιση και να πάρει το πίσω αμορτισερ, το οποίο εμπεριέχεται στο Streetbox, στην K-Shock για να του τοποθετήσουν την υδραυλική προφόρτιση.
Εμένα αυτή ακριβώς η ενέργεια (η τοποθέτηση της Υδραυλικής προφόρτισης στο πίσω αμορτισερ) μου κόστισε 210 μαζί με τα εργατικά .
Απλώς ταλαιπωρήθηκα λίγο γιατί έβαλα το αμορτισερ, μετά από 2 μήνες το έβγαλα, αφού παρέλαβα την Υδραυλική προφόρτιση, προκειμένου να μου την τοποθετήσουν και το ξαναέβαλα.
Ουσιαστικά ταλαιπωρήθηκα στο βάλε βγάλε.
Σε κάθε περίπτωση το αμορτισέρ είναι εκπληκτικό. Κάνει εξαιρετικά την δουλειά του.
Αν δεν πουλήσω το μηχανάκι και το κάνω ανταλλαγή, ή αν το δώσω σε χαμηλότερη τιμή, θα το πουλήσω μεμονωμένα στην τιμή των 400 €.
Νομίζω είναι πολύ καλά για ένα αμορτισέρ που καινούργιο, μόνο το πίσω, μου κόστισε 630, αν επιμεριστεί το κόστος του συνολικού πακέτου, Ελατήρια εμπρός, αμορτισερ πίσω και υδραυλική προφόρτιση που μου κόστισε 740 €.
Και έχω κάνει, μόλις, 3.000 χλμ, με αυτό.
Καινούργιο είναι επί της ουσίας.