PDA

View Full Version : Απορίες σχετικές με τις βενζίνες.



VanDiemen
06/07/2007, 17:06
Ανοίγω αυτό το θέμα, επειδή θέλω να μου λυθούν ορισμένες απορίες.
Παλιά, τότε που είχαν πρωτοβγεί τα καταλυτικά αυτοκίνητα και συνεπώς άρχισε η πώληση της αμόλυβδης βενζίνης στα πρατήρια, είχα διαβάσει ένα άρθρο στους 4τροχούς που ανέλυε για ποιους λόγους πρέπει να εκλείψει το φαινόμενο του αυτοκόλλητου "καίω και αμόλυβδη" που είχαν κάτι μαούνες του 70, φάρδύ - πλατύ στο παρμπρίζ!
Έλεγε λοιπόν ότι ο μόλυβδος έπαιζε το ρόλο του αντικροτικού και ότι ήταν πάρα πολύ ρυπογόνος ουσία. Στην αμόλυβδη, αντικαταστάθηκε με αρωματικές ενώσεις που παίζουν τον ίδιο ακριβώς ρόλο, οι οποίες όμως κατακρατούνται από τον καταλύτη. Αν όμως το όχημα δε διαθέτει καταλύτη, αυτές είναι πολύ περισσότερο ρυπογόνες και καρκινογόνες από το μόλυβδο! Ένα παπάκι που βάζει αμόλυβδη και δεν έχει καταλύτη, ρυπαίνει ίσα με 5 αυτοκίνητα που καίνε συμβατική βενζίνη με μόλυβδο!
Ρωτάω λοιπόν.. Καταρχήν γνωρίζει κάποιος το θέμα; Ισχύει αυτό; Γιατί δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα; Γιατί δεν έχει ενημερωθεί ο κόσμος; Γιατί καταργήθηκε η συμβατική βενζίνη ενώ παρέμειναν σε κυκλοφορία όλα τα παλιά συμβατικά οχήματα; Να απαντήσουν γνώστες του θέματος χωρίς υποθέσεις σχετικά με το αν ισχύει ή όχι!
Η δεύτερη απορία μου είναι αν διαφέρουν καθόλου οι βενζίνες μεταξύ τους! Μου έχουν πει κατά καιρούς ορισμένοι, ότι "όχι, δε διαφέρουν καθόλου! Απ' το ίδιο διυλιστήριο τις παίρνουν όλοι!". Άλλοι λένε ότι διαφέρουν! Βάζουν λέει πρόσθετα και παπαριές! Ξέρει κανένας να μας πει;
Τρίτη ερώτηση: Έχετε ακούσει για μια συσκευή (bens, νομίζω) που βρήκε ένας Έλληνας και μειώνει κατά μεγάλο ποσοστό την κατανάλωση; Τι είναι αυτό; Ας εξηγήσει κάποιος που άκουσε, είδε, δοκίμασε. Μπαίνει σε μοτοσυκλέτες; Εφαρμόζεται σε όλα τα αυτοκίνητα; Πως ο εφευρέτης του, αν είναι όντως αποτελεσματικό, είναι ακόμα ζωντανός και βγαίνει και στα κανάλια;


Τέλος ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα και ποια η διαφορά ανάμεσα σε ένα σκύλο; :D

azyx
06/07/2007, 17:43
polie kales oi erwthseis!!!
perimenw mazi me sena tis apanthseis:)

SPORAKIAS
06/07/2007, 17:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από azyx
polie kales oi erwthseis!!!
perimenw mazi me sena tis apanthseis:)

+636...

το οτι αν βαλεις στο παπι αμολυβδη ειναι οτι χειροτερο δεν το ηξερα....και του εχω βαλει μερικες φορες...φυσικα απο τωρα με τπτ...:p

οσο για το οτι καταργηθηκε η σουπερ..δεν νομιζω...σε ολα τα βενζιναδικα που εχουμε στη γειτονια οπου και βαζω βενζινη εχουνε ...

τωρα δεν ξερω εκει που εισαι εσυ τι κανουν...

gcrook
06/07/2007, 17:51
Που να'ναι αυτος ο SF τωρα;:look:

VanDiemen
06/07/2007, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
+636...

το οτι αν βαλεις στο παπι αμολυβδη ειναι οτι χειροτερο δεν το ηξερα....και του εχω βαλει μερικες φορες...φυσικα απο τωρα με τπτ...:p

οσο για το οτι καταργηθηκε η σουπερ..δεν νομιζω...σε ολα τα βενζιναδικα που εχουμε στη γειτονια οπου και βαζω βενζινη εχουνε ...

τωρα δεν ξερω εκει που εισαι εσυ τι κανουν...

Μισό! Μήπως μπερδεύεις την παλιά σούπερ με μόλυβδο με τη σούπερ αμόλυβδη;

SPORAKIAS
06/07/2007, 18:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Μισό! Μήπως μπερδεύεις την παλιά σούπερ με μόλυβδο με τη σούπερ αμόλυβδη;

οχι βρε..

την σουπερ την παλια λεω...

εχουν βαλει σε ολες τις παλιες σουπερ μολυβδο?γιατι στα βενζιναδικα την λενε σκετο ''σουπερ''...

η σουπερ αμολυβδη ειναι αλλο..ειναι αυτη που βαζω στο 636....

tomd
06/07/2007, 18:19
[i]
Τρίτη ερώτηση: Έχετε ακούσει για μια συσκευή "bens , νομίζω" που βρήκε ένας Έλληνας και μειώνει κατά μεγάλο ποσοστό την κατανάλωση; Τι είναι αυτό; Ας εξηγήσει κάποιος που άκουσε, είδε, δοκίμασε. Μπαίνει σε μοτοσυκλέτες; Εφαρμόζεται σε όλα τα αυτοκίνητα; Πως ο εφευρέτης του, αν είναι όντως αποτελεσματικό, είναι ακόμα ζωντανός και βγαίνει και στα κανάλια;

[/B]

Όσον αφορά την συσκευή bens που αναφέρεσαι, την έχω τοποθετήσει στην μηχανή (GSR600) εδώ και δυο εβδομάδες. Ακριβώς η ίδια συσκευή μπαίνει και σε αυτοκίνητο χωρίς καμία παραλλαγή. Στην αρχή ήμουνα, και είμαι, αρκετά επιφυλακτικός κατά πόσο η συσκευή κάνει αυτά που υπόσχεται. Δεν θα την έβαζα αν δεν τα παίρναμε στο περιοδικό που δουλεύω σαν δοκιμή, ένα σε μηχανή και ένα δεύτερο σε αυτοκίνητο. Οι πρώτες εντυπώσεις και για τις δυο εφαρμογές μας εξέπληξαν θετικά....χωρίς να τα πολυλογώ και μη θέλοντας να κάνω διαφήμιση, θα αναφέρω την έως τώρα κατανάλωση της μηχανής μου.

Χωρίς την συσκευή με 14 λίτρα έκανα σε ταξίδι 200χλμ, ενώ με την bens τώρα 250χλμ. Οι συνθήκες δεν ήταν ίδιες σαφώς αλλά ποτέ εδώ και 9 μήνες δεν είχα δει παραπάνω από 210χλμ με τα λίτρα αυτά.

Θα δειξει....

VanDiemen
06/07/2007, 19:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
οχι βρε..

την σουπερ την παλια λεω...

εχουν βαλει σε ολες τις παλιες σουπερ μολυβδο?γιατι στα βενζιναδικα την λενε σκετο ''σουπερ''...

η σουπερ αμολυβδη ειναι αλλο..ειναι αυτη που βαζω στο 636....

Φίλε η παλιά σούπερ είχε μόλυβδο έτσι κι αλλιώς! Τώρα αν πεις στο βενζινά, "βάλε σούπερ", σου βάζει σούπερ αμόλυβδη! Η παλιά σούπερ έχει καταργηθεί και πέρασε στα ψιλά. Πρώτες ειδήσεις υποθέτω πως θα ήταν σημαντικά θέματα όπως που θα παει μεταγραφή ο τάδε υποδημοσιογραφίσκος της κακιάς ώρας. Όπως στο πρόσφατο παρελθόν, που μια σημαντικότατη είδηση για μια ιατρική ανακάλυψη στο διαβαλκανικό της Θεσ/νίκης, πέρασε στα ψιλά, ενώ πρώτο θέμα ήταν "για ποιο λόγο έφυγε η Στάη απ'το Αντ1"!!!!!!!

vangelis 64
06/07/2007, 19:29
Οι βενζίνες πράγματι διαφέρουν μεταξύ τους.Στην Ελλάδα έχουμε τη χαμηλότερη ή από τίς πιο χαμηλότερες τιμές γιατί το καύσιμο που βάζουμε στα οχήματά μας είναι χάλια σε ποιότητα.
Πρόσφατα ένας καλός φίλος επέστρεψε από ταξίδι στην Ευρώπη με το FJR του και εντυπωσιάστηκε από τίς επιδόσεις και την αλλαγή τού ήχου τής μηχανής του,βάζοντας την ευρωπαϊκή και πιο ακριβή απ' τής Ελλάδας βενζίνη.

Ακριβή;Όχι!Διότι μαζί με τίς καλύτερες επιδόσεις είχε και μεγαλύτερη αυτονομία,περίπου κατά1/5!

Όσο για τον SF που ανέφερε πριν ο gcrook,έχει γράψει ένα πολύ ωραίο και αναλυτικό άρθρο εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14837) :wave2: :wave2:

xampos
06/07/2007, 20:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από SPORAKIAS
+636...

το οτι αν βαλεις στο παπι αμολυβδη ειναι οτι χειροτερο δεν το ηξερα....και του εχω βαλει μερικες φορες...φυσικα απο τωρα με τπτ...:p

οσο για το οτι καταργηθηκε η σουπερ..δεν νομιζω...σε ολα τα βενζιναδικα που εχουμε στη γειτονια οπου και βαζω βενζινη εχουνε ...

τωρα δεν ξερω εκει που εισαι εσυ τι κανουν...

μερικες εταιριες την εχουν καταργισει την σουπερ lrp οπως πχ η shell

εγω παντου ζηταω να μου βαλουν σουπερ lrp γιατι το μηχανακι μου δεν εχει καταλυτη και βαζοντας αμολυβδη μολυνει το περιβαλον

αλλα αληθεια ενω κυκλοφωρουνε τα παλια μηχανακια χωρις καταλυτη γιατι καταργιθηκε η σουπερ ?????

SF
06/07/2007, 21:07
Και μηχανάκια και αυτοκίνητα κυκλοφορούν χωρίς καταλύτη. Που πήγε η σούπερ; Πού πήγε η LRP; Γιατί ο banditakos βάζει LRP αφού είναι η ίδια με την αμόλυβδη; Ή μήπως δεν είναι; Γιατί ο VanDiemen αναρωτιέται αν ενημερώθηκε ο κόσμος; Ποιός να τον ενημερώσει και για ποιό;

Και συνεχίζουμε. Γιατί στο εξωτερικό 8 στα 10 ΙΧ είναι diesel, αλλά στη χώρα μας μόνο οι ταρίφες; Γιατί έχουν πάψει οι ειδήσεις να λένε για όρια λήψης εκτάκτων μέτρων λόγω ρύπανσης της ατμόσφαιρας; Που είναι τελικά οι μαγικές συσκευές που μεινώνουν κατανάλωση/ρύπους/πονοκεφάλους κλπ; (Αυτό το bens προσωπικά δε το έχω ακούσει, αλλά παλιότερα είχαμε άλλα πυροτεχνήματα όπως το παπαράκι που ιονίζει, το άλλο που πολώνει, το άλλο που αρωματίζει κλπ κλπ).

Πάμε παρακάτω. Ποιός είναι γνώστης και ποιός όχι; Ποιοί είναι οι "ορισμένοι που μου είπαν" και τι θα πει "ξέρει κανένας;"

:look: Εγώ μπήκα στον κόπο να μεταφέρω πληροφορίες, αφου τις συγκέντρωσα και ξεσκαρτάρισα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14837). Αναφέρω και πηγές νομίζω, αλλά όλοι έχουμε internet και google, οπότε καθένας μπορεί να ψάξει.

Το θέμα με τις μαούνες του 70, που μάλλον εννοείς τα Nissan Sunny του 80, είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία. Θα την πιάσουμε αργότερα. Αν δε βγάλεις συμπεράσματα από το παραπάνω λινκ, μπορείς να ποστάρεις λίγο πιο συγκεκριμένες απορίες (και λιγότερες), και θα κάνουμε κουβέντα.

VanDiemen
06/07/2007, 23:50
Αναρωτήθηκα αν ενημερώθηκε ο κόσμος γιατί δεν είναι ένα θέμα που αφορά τα συμφέροντα μιας ομάδας ανθρώπων,αλλά τη βιοσιμότητα του πλανήτη και άρα επιβάλλεται η ενημέρωση. Αυτή έπρεπε να γίνει από το κράτος και από περιβαλλοντολογικές οργανώσεις (και να μην περιμένουν το ΣΚΑΪ, να βγάλει το φίδι απ' την τρύπα) που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Το λόγο αναρωτήσου τον μετά από 50 χρόνια! Αν έχεις δίπλα σου τα εγγόνια σου, ίσως να σε βοηθήσει στην εξαγωγή του συμπεράσματός σου.
Διάβασα το άρθρο σου το σχετικό με τις βενζίνες και είναι πάρα πολύ καλό. Το εριστικό σου ύφος όμως προς κάποιον που δε γνωρίζει και ψάχνει να ενημερωθεί από μόνος του, δε διακαιολογείται.
Για το "μου είπαν" και το "ξέρει κανένας", σε παραπέμπω στο δημοτικό σου σχολείο, στη δασκάλα της πρώτης δημοτικού, για να σου λύσει την απορία. Εγώ δεν τα είπα με καμμιά διάθεση να προσδώσω αλληγορικό ή μεταφορικό ύφος, κρυμμένα νοήματα και πολύπλοκα λογοπαίγνια. Εννοούσα ακριβώς αυτό που είπα! Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά σου. Συγχαρητήρια για το άρθρο που έγραψες, έψαξες και συνέλλεξες στοιχεία και τα κοινοποίησες.

VanDiemen
08/07/2007, 19:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Οι βενζίνες πράγματι διαφέρουν μεταξύ τους.Στην Ελλάδα έχουμε τη χαμηλότερη ή από τίς πιο χαμηλότερες τιμές γιατί το καύσιμο που βάζουμε στα οχήματά μας είναι χάλια σε ποιότητα.
Πρόσφατα ένας καλός φίλος επέστρεψε από ταξίδι στην Ευρώπη με το FJR του και εντυπωσιάστηκε από τίς επιδόσεις και την αλλαγή τού ήχου τής μηχανής του,βάζοντας την ευρωπαϊκή και πιο ακριβή απ' τής Ελλάδας βενζίνη.

Ακριβή;Όχι!Διότι μαζί με τίς καλύτερες επιδόσεις είχε και μεγαλύτερη αυτονομία,περίπου κατά1/5!

Όσο για τον SF που ανέφερε πριν ο gcrook,έχει γράψει ένα πολύ ωραίο και αναλυτικό άρθρο εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14837) :wave2: :wave2:

Το περίεργο θα ήταν αν σ' αυτόν τον τομέα αποτελούσαμε εξαίρεση! Το πιστεύω απόλυτα αυτό που λες. Αλλά ρωτούσα αν έχουν διαφορές οι εγχώριες βενζίνες, από μάρκα σε μάρκα.

Tropeas
08/07/2007, 19:51
Το χω γράψει και εγώ ότι όταν βγήκα έξω,
δεν υπήρχε η λεγόμενη 100άρα όπως εδώ ,
όμως η 95άρα τους αν και είχε ανεβασμένη τιμή απόδιδε σαν 100άρα ίσως και πιο καλά...:rolleyes:
και στις αυτονομίες μου φαίνεται αυτό αλλά και στον ήχο τις μοτοσυκλέτας...

veagle
08/07/2007, 21:02
Το θέμα όμως με τα διυλιστήρια;;;

Σχεδόν όλοι λένε ότι είναι 2 -3 δεξαμενές και ότι όλοι πέρνουν απο εκεί..;;;

Αληθεύει...;;;

Μας κοροιδεύουν...;;;

Δηλαδή η 100αρα της ΒΡ με την 100αρα την ΚΙΝΙΤΡΟΝ είναι ίδια όπως και η Βενζίνη της Shell η 100αρα.

Μπορεί κάποιος να μας απαντήσει σε αυτό ή απλά όλοι μα όλοι μας κοροιδευουν απλά...!!!;;;

SF
08/07/2007, 23:39
Εριστικός δεν είμαι, απλά είμαστε σε άλλο μήκος κύματος. Ήθελα να δώσω έμφαση στις απίθανα ρομαντικές απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με το "καλό" ενός πλανήτη που βασίζεται αποκλειστικά στο πετρέλαιο.

Είμαι καμιά φορά εριστικός απέναντι σε όσους ψάχνουν να μάθουν, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να γράφουν γενικές ερωτήσεις και να περιμένουν έγκυρη απάντηση από ...οποιονδήποτε, χωρίς να κάνουν καμία έρευνα.

Λοιπόν εμένα μου είπαν ότι είναι απίθανα φούμαρα οι ιστορίες για τις διαφορές επιδόσεων. Ο ψυχολογικός παράγοντας είναι πάνω απ'όλα, όπως άλλωστε γίνεται και με τις εξατμίσεις και πολλά άλλα. Ιδίως αυτό το "αισθητή διαφορά" που διαβάζω που και μου με στέλνει λέμε. Μα τι στο καλό, όλοι οι έλληνες γεννιούνται με ενσωματωμένο δυναμόμετρο;;;

Επίσης μου είπαν κάποιοι που ξέρουν ότι αυτή η ιστορία με την κατανάλωση, η οποία ως δια μαγείας μειωνεται κατακόρυφα στο εξωτερικό, οφείλεται καθαρά ΚΑΙ ΜΟΝΟ στον τρόπο οδήγησης. Πας στην πολιτισμένη Ευρώπη και πέφτει κατά 1/3! Πας στις ερήμους της Αφρικής (βλ. Uriah Heep) και διπλασιάζεται.

Eπίσης άκουσα από κάτι φίλους ότι έχουμε ξεχάσει εντελώς τις ανακοινώσεις του κράτους (που έλεγαν ότι η LRP είναι μεταβατικό καύσιμο μέχρι όλα να γίνουν αμόλυβδα) και καθόμαστε και αναρωτιώμαστε τι θα γίνει με τα παλιά οχήματα όταν καταργηθεί ΚΑΙ η LRP.

Παραμένει το ερώτημα ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΟΤΙΚΟ ΣΤΗΝ LRP, για το οποίο δεν άκουσα τίποτα. Έναν μόνο χημικό μηχανικό πετύχαμε που εργάζεται στα διυλιστήρια, αλλά αυτός δε μιλάει. Οπότε αρκετοί απο εμάς χρησιμοποιούμε κάργα την αμόλυβδη και σε κινητήρες χωρίς καταλύτη, όπως το καλο-παλιό μας μηχανάκι.

Eίχα διαβάσει επίσης ότι οι καταλύτες πρέπει να αλλάζουν κάθε τόσα χρόνια (κάτι που κανείς δεν κάνει), ότι δε λειτουργούν όταν είναι κρύοι (βλ. μικρές αποστάσεις), δε λειτουργούν όταν υπερθερμανθούν (βλ. πηξιμο στην κίνηση & ελληνικο καλοκαίρι) κ.α. τέτοια, πράγμα που σημαίνει ότι στην πηγμένη Αθήνα είμαστε τίγκα στον καρκίνο.

Οπότε τώρα εκτός από βενζίνες έχουμε να ψάχνουμε και για τους καταλύτες... Και στην Αθήνα μόνο παίζουν πάνω από 4 εκατομμύρια τέτοιοι. Όσοι ενδιαφέρεστε για το τι θα συμβαίνει γύρω μας σε 50 χρόνια, ψάξτε το λίγο...

OldMan
09/07/2007, 14:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Είμαι καμιά φορά εριστικός απέναντι σε όσους ψάχνουν να μάθουν, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να γράφουν γενικές ερωτήσεις και να περιμένουν έγκυρη απάντηση από ...οποιονδήποτε, χωρίς να κάνουν καμία έρευνα.
Μήπως έχεις υπόψιν σου φιλαράκι κατά που πέφτει η Σολωμού στον Ν. Κόσμο ???:D

SF
09/07/2007, 15:14
Ρε φιλαράκι δεν ξέρω. Τράβα δες κάναν χάρτη :D


Σχετικά με το "Bens", τώρα που έκατσα να δω, το βρίσκω μόνο ως δημοσίευση στο Autotriti. Για όσους δε θυμούνται, έχουν κυκλοφορήσει στο παρελθόν και άλλες "συσκευές" που κάνουν θαύματα στις επιδόσεις.

Ας μην πάρουμε όλο το άρθρο, αλλά μόνο μια παράγραφο:


Είναι αντιληπτή ή διαφορά: Με την τοποθέτηση του Fuel Booster αμέσως ο κινητήρας παρουσιάζει καλύτερη ελαστικότητα ειδικά στις χαμηλές στροφές ενώ δείχνει και μεγαλύτερη ευστροφία. Με τη χρήση 2-3 ρεζερβουάρ ο κινητήρας έχει καθαρίσει από τα κατάλοιπα ενώ το όχημα παρουσιάζει καλύτερες ρεπρίζ και παρατηρείται αύξηση της τελικής ταχύτητας μέχρι 25 χλμ./ώρα αλλά και μείωση της κατανάλωσης 10-35%.


Είμαι ο μόνος που βλέπω το αστείο; :rolleyes:

Gandalf dr685sm
09/07/2007, 15:23
Και όμως η διαφορά υπάρχει στην απόδοση... σχετίζεται φίλε Κώστα με τα απορρυπαντικά στοιχεία που περιέχει κάθε βενζίνη όπως και με την καθαρότητα της σαν στοιχείο, (ΜΟΝ και RON) που ανέφερες.

Η τέλεια καύση σαφώς δεν υφίσταται. Το γνωρίζουμε όλοι αυτό.

Όμως το θέμα είναι τι γίνεται απο την στιγμή και μετά που γίνεται η καύση μέσα στον θάλαμο. Τα υπολείμματα που παραμένουν εκεί , μετά απο βενζίνη χαμηλότερης ποιότητος (sic) , επιβαρύνουν την επερχόμενη ανάφλεξη-καύση , έτσι ώστε σταδιακά να μειώνεται η απόδοση της ίδιας της δυναμικής της καύσης. Η βενζίνη με αποδεδειγμένα περισσότερα οκτάνια, κάνει καλύτερη καύση και σου δίνει μια καλή απόκλιση σε απόδοση και κατανάλωση περί του 5% σε 10-15 γεμίσματα ρεζερβουάρ.Για αυτό και την συστήνουν σε υψηλής απόδοσης μοτέρ.

http://www.groupk.com/tec-gas96.htm

Προσωπικά σε Tigra του 1998 , έχω δεί διαφορά απόδοσης σε ίδιο δρόμο, καιρικές συνθήκες και τρόπο οδήγησης (Α.Ο. , εποχή Άνοιξης , 5000rpm σταθερά) όπου μου έδωσε ενα 5% σε χιλιόμετρα σε κοντέρ αλλά και σε κατανάλωση βενζίνης , αφού το γέμισμα γινόταν μέσα στην Α.Ο σε παρακείμενο βενζινάδικο.

Για μηχανή πάντως που παρόλο που έχει πολύ υψηλότερης απόδοσης μοτέρ, δεν το έκανα το test, γιατί πολύ απλά , δεν έπρεπε να καίει αμόλυβδη (παρόλο που μπορεί) μιας και δεν έφερε καταλύτη.


Y.G. Ουπς... έπρεπε να πάει στο άρθρο για την Βενζίνη που είχες βάλει... σορρυ φίλε.
Gandalf

VanDiemen
09/07/2007, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Εριστικός δεν είμαι, απλά είμαστε σε ...............................................................................

Οπότε τώρα εκτός από βενζίνες έχουμε να ψάχνουμε και για τους καταλύτες... Και στην Αθήνα μόνο παίζουν πάνω από 4 εκατομμύρια τέτοιοι. Όσοι ενδιαφέρεστε για το τι θα συμβαίνει γύρω μας σε 50 χρόνια, ψάξτε το λίγο...

Ξαναδιάβασα ότι είπαμε και έχεις δίκιο. Δεν ήσουν εριστικός. Ήσουν κομματάκι αρνητικός, αλλά όχι σε σημείο που να μπορεί κάποιος να σε πει εριστικό. Το παίρνω πίσω και ζητώ συγνώμη.
Μάλλον έχεις δίκιο σ' αυτά που λες για την κατανάλωση. Ακούγονται λογικά (κατά την προσωπική υποκειμενική άποψή μου)!
Σχετικά με τους καταλύτες, είχα διαβάσει πως κάποια στιγμή αναθεωρήθηκε η άποψη πως κάθε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πρέπει να αντικαθίστανται. Η επικρατούσα άποψη είναι πως πλέον δεν αντικαθίστανται, παρά μόνο όταν οι τιμές των καυσαερίων ξεπερνούν κάποια όρια, μέχρι νεοτέρας.
Για το bens κι εγώ ήμουν επιφυλακτικός. Αλλά δε βλέπεις πόσοι είναι αυτοί που δίνουν τη μαρτυρία τους για την επιτυχία του συστήματος;

Στο "Είμαι καμιά φορά εριστικός απέναντι σε όσους ψάχνουν να μάθουν, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να γράφουν γενικές ερωτήσεις και να περιμένουν έγκυρη απάντηση από ...οποιονδήποτε, χωρίς να κάνουν καμία έρευνα.", έχω να πω ότι καταρχήν εξέφρασα απορίες σε σχετική με το θέμα ιστοσελίδα και το γεγονός αυτό, θα επιτρέψει και σε άλλους επισκέπτες (εκτός από μένα) , που είναι ανενημέρωτοι με το θέμα και δεν έτυχε να τους κινήσει ποτέ το ενδιαφέρον, να ακούσουν και να μάθουν.
Επίσης το "Να απαντήσουν γνώστες του θέματος χωρίς υποθέσεις σχετικά με το αν ισχύει ή όχι!", που είπα αρχικά, νομίζω ότι δε συνηγορεί σ' αυτό που έμμεσα μου προσάπτεις.

OldMan
10/07/2007, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Η βενζίνη με αποδεδειγμένα περισσότερα οκτάνια, κάνει καλύτερη καύση ...
Πέστε μου ότι το κάνετε επίτηδες ....:D :mad: :D


Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
και σου δίνει μια καλή απόκλιση σε απόδοση ...
Έλααααα ...???? :uplate: :hypnotize :uplate:


Υ.Γ.
Δεν υπάρχει ένας @#$%Χημικός να μας δείξει ΠΟΥ στον π@ύτσο ανακατεύονται τα οκτάνια (τα οποία είναι μια ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ μονάδα μέτρησης της αντικροτικότητας του καύσιμου) στην χημικό τύπο καύσης της βενζίνης ???

road spirit
10/07/2007, 12:13
Ως απάντηση σε μερικά απο τα παραπάνω σχόλια, μερικές πληοροφορίες για τις βενζίνες στην Ελλάδα, μετά απο έρευνα που γίνεται και είναι σε εξέλιξη στη δουλειά μου. Γράφω λίγα εν τάχει λόγο έλλειψης χρόνου αλλά και γιατι θα έχω περισσότερα στοιχεία μετα από λίγο καιρό



Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
...Στην Ελλάδα έχουμε τη χαμηλότερη ή από τίς πιο χαμηλότερες τιμές γιατί το καύσιμο που βάζουμε στα οχήματά μας είναι χάλια σε ποιότητα.
Πρόσφατα ένας καλός φίλος επέστρεψε από ταξίδι στην Ευρώπη με το FJR του και εντυπωσιάστηκε από τίς επιδόσεις και την αλλαγή τού ήχου τής μηχανής του,βάζοντας την ευρωπαϊκή και πιο ακριβή απ' τής Ελλάδας βενζίνη.

...

Οι λιανικές τιμές των καυσίμων στα πρατήρια διαμορφώνονται ως το άθροισμα:
- Της τιμής πώλησης προϊόντων από τα διυλιστήρια (ex refinery prices)
- Των φόρων και των δασμών
- Των περιθωρίων των εταιρειών εμπορίας και των πρατηριούχων. Γιατί έχουμε τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη?
Γιατί έχουμε το χαμηλότερο Ενιαίο Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ) καυσίμου! Στα πλαίσια της εναρμόνησης μας με την ΕΕ, οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ μέχρι ο ΕΦΚ να εξισωθεί με την ΕΕ, και προσέξτε, η αύξηση θα είναι ανεξάρτητη απο την διακύμανση της τιμής του πετρελαίου.

Σχετικά με την τροφοδοσία απο τα ίδια διυλιστήρια:
Στην Ελληνική Αγορά δραστηριοποιούνται δύο εταιρείες διύλισης αργού πετρελαίου :
- Ελληνικά Πετρέλαια και
- Motor Oil Hellas (Διυλιστήρια Κορίνθου),
οι οποίες διαθέτουν τέσσερα διυλιστήρια καθώς και οι γνωστές ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες εμπορίας και διακίνησης.
Τα 4 διυλιστήρια παρέχουν τα καύσιμα σε μεγάλο βαθμό στην ελληνική αγορά. Οι μέγαλες εταιρείες (πχ BP, SHell κλπ), θα διαθέτουν δικές τους βενζίνες στην ελληνική αγορά, μόνο εφόσον έχουν και δικές τους εγκαταστάσεις αποθήκευσης στον ελληνικό χώρο, με χωρητικότητα ικανή που να μπορεί να τροφοδοτήσει την ελληνική αγορά. Διαφορετικά,
αγοράζουν ΚΑΙ από τα ελληνικά διυλιστήρια.


Σχετικά με την ποιότητα :
Υπάρχουν τεχνικές δυσχέρειες για τον Ελλαδικό χώρο λόγο κλιματολογικών συνθηκών.
Μην ξεχνάτε, η βενζίνη είναι μια ουσία πτητική, και προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς πρόβλημα, πρέπει να επιτυγχάνονται φυσικο-χημικές ιδιότητες (πχ τάση ατμών) μέσω προσθέτων. Πολλές φορές αυτά τα πρόσθετα υποβαθμίζουν την ποιότητα της, αλλά είναι αναγκαίο κακό εδώ στην Ελλάδα, προκειμένου να μπορεί η βενζίνη να διατεθεί στην αγορά
(και αυτό σημαίνει οτι τα προβλήματα δεν αφορούν πάντα την διεργασία της καύσης της στον κινητήρα αλλά και την αποθήκευση της στις δεξαμενές και την διαδικασία μεταφοράς της. Εκεί εντοπίζονται σημαντικά προβλήματα). Εξάλλου, για το λόγο αυτό, υπάρχει διαχωρισμός των βενζινών σε κατηγορίες, ανάλογα με την περιοχή που πρόκειται να διατεθούν. Η κατηγοριοποίηση αυτή γίνεται λαμβάνοντας υπόψην τις κλιματολογικές συνθήκες. Έτσι, στην Ελλάδα χρησιμοποιούνται, μεταξύ άλλων, οι λεγόμενες βενζίνες "θερινών προδιαγραφών".
Αναζητήστε λοιπόν ΚΑΙ εκεί τη χαμηλότερη ποιότητα.

Τέλος, μια σημαντική διαφορά της αγοράς πετρελαιοειδών στην Ελλάδα σε σχέση με αυτό άλλων Ευρωπαϊκών χωρών - διαφορά που επίσης επιρεάζει τοσο το κόστος όσο και την ποιότητα - συνίσταται στο γεγονός ότι τα πρατήρια στη χώρα μας ανήκουν σε μεγάλο βαθμό στους πρατηριούχους και όχι στις εταιρείες εμπορίας. Παράλληλα είναι δομημένα ως μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σε πολλές περιπτώσεις ως μικρής κλίμακας οικογενειακές επιχειρήσεις

Gandalf dr685sm
10/07/2007, 12:54
OldMan... βρε γέρος άνθρωπος... θα σου ανέβει η πίεση και θα πάθεις τίποτα...:D :rotflmao: :rotflmao:


Χημικός δεν είμαι, αλλά ρίξε μια ματιά στο link που έβαλα... κάτι λέει επ' αυτού.

Gandalf

OldMan
10/07/2007, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
OldMan... βρε γέρος άνθρωπος... θα σου ανέβει η πίεση και θα πάθεις τίποτα...:D :rotflmao: :rotflmao:
"Άλλος" με έβαλε να φωνάξω ...!!!!
(για να το παίξει "κομ ιλ φω"...)

OldMan
10/07/2007, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
ρίξε μια ματιά στο link που έβαλα...
Έριξα (και έφριξα !!!)

"The "octane rating" refers to the fuel's resistance to pre-igniting under very high temperature conditions."
:look: :hypnotize :look:

Δεδομένου ότι έχει μπερδέψει την προ-ανάφλεξη με την αυτ-ανάφλεξη και την πίεση με την θερμοκρασία, λέω να ΜΗΝ διαβάσω παρακάτω...:smokin:

sniper
10/07/2007, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Έριξα (και έφριξα !!!)

"The "octane rating" refers to the fuel's resistance to pre-igniting under very high temperature conditions."
:look: :hypnotize :look:

Δεδομένου ότι έχει μπερδέψει την προ-ανάφλεξη με την αυτ-ανάφλεξη και την πίεση με την θερμοκρασία, λέω να ΜΗΝ διαβάσω παρακάτω...:smokin:


Όπως πάντα υπερβολικός!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

OldMan
10/07/2007, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Όπως πάντα υπερβολικός!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Εγώ ή ο αρθρογράφος ??? :confused:

sniper
10/07/2007, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εγώ ή ο αρθρογράφος ??? :confused:

Δεν τον ξέρεις; Συγγενής του babis Ilektrologos είναι.... ο Sakis Ximikos :lol: :lol: :lol: