View Full Version : Ταξίδια, on-off και καταναλώσεις.
Καλησπέρα, είμαι ανενεργό μέλος εδώ και έναν χρόνο αλλά τώρα ένας προβληματισμός με έφερε και πάλι εδώ.
Εχθές αποφάσισα να έρθω μέχρι την Αθήνα από Καβάλα με το TDM 850 μου. Ηταν το πρώτο μου ταξίδι και μια προθέρμανση για ταξίδια στην Ευρώπη που θέλω πάρα πολύ να κάνω. Η απόσταση είναι 660 χιλιόμετρα, από θέμα κούρασης το TDM ήταν άψογο. Η επιλογή μεταξύ ξαπλωτής και όρθιας θέσης οδήγησης εκτιμήθηκε από το μαλακό μου μόριο. Με χάλασε κάπως το γεγονός οτι ήταν φτερό στον άνεμο, με τα 140 km/h που έκανα πορεία, σε κάτι σφαλιάρες από πλευρικούς ανέμους το τιμόνι έκανε πάρτυ. Αυτό που με εξόργισε όμως ήταν η κατανάλωση και η αυτονομία...
Για τα 660 χιλίομετρα έκαψα γύρω στα 60 ευρώ, δηλαδή μιλάμε για 10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα περίπου! Αν είναι δυνατόν! Hornet 600 φίλου έκαψε 30 ευρώ! Xsara vts ενός άλλου φίλου έκαψε 40!
Κι εγώ 60?! Φυσικά έμεινα από βενζίνη λόγω της αυτονομίας των 200 περίπου χιλιομέτρων (να 'ναι καλά τα παλικάρια από την τροχαία που μου έφεραν). Ετσι λοιπόν αποφάσισα να την πουλήσω.
Και τώρα μπαίνουμε στο ζουμί, θα ήθελα να ακούσω προτάσεις για μηχανούλα κατάλληλη για άνετα ταξίδια και πολύ φόρτωμα, ίσως και λίγους ταξιδιωτικούς χωματόδρομους αργότερα η οποία να μην ρουφάει σαν βεδουίνος που βρήκε όαση. Το budget παίζει ανάλογα τις κινήσεις μου με την πώληση του αυτοκινήτου μου ή όχι, οπότε να θέσω ως max τα 10.000 ευρώ αλλά με ενδιαφέρουν περισσότερο προτάσεις γύρω στο 5άρι.
Θα περιμένω να ακούσω τι έχετε να πείτε και μετα θα σας πω κι εγώ τι σκεφτόμουνα.
KLE 500 ίσως αν δεν θες τα τρελά γκάζια; Γύρα στα 5900 έχει καινούργιο.
jasondakar
09/07/2007, 15:21
φορτωμα, χωματακι, ταξιδια εμπιστοσυνη μηπως μιλας για το 1200 bmw?????
θα ηταν οτι καλυτερο φιλε μου πιστευω απλα δεν ειναι στα λεφτα που λες. Παντος ψαξου λιγο γιατι παιζουν κατι καλες προσφορες σε 1200 μετ/να. Βαζεις και μια 6 και πας. Αλλα περα απο την την καταναλωση μηπως το πηγαινες λιγο ...;) ... ε? Για αυτο και αυτη η καταναλωση?
παντος σε ποιο οικονομικη λυση υπαρχει και το 650 που μεσα στην πολυ και οχι με χαμηλες στροφες μου βγαζει 250 χλμ με 13 λυτρα καπου εκει απο οτι θυμαμαι.
καλα μονο bmw προτυνω λες να εχω μετοχες και να μην το ξερω:confused: :confused: :lol: :lol:
Το 1150/1200 ή ένα KTM 950/990 θα ήταν το ιδανικό, αν το πάρω απόφαση να πουλήσω και το αμάξι ίσως και να το τσιμπήσω.
Το 650 GS τώρα γυρνάει αρκετά στο κεφάλι μου, όλα καλά και ωραία αλλά με βάζουν σε σκέψεις τα 50 του άλογα. jasondakar από συντήρηση τι θέλει το BMWδάκι;
Δεν το έσκιζα πάντως το TDM, πορεία 140 με 160, στις 5 με 6 χιλιάδες στροφές έπαιζα. Θα πάω σε έναν μαστοράκο να δει λίγο τα καρμπυρατέρ αλλά και πάλι πόσο πλούσιο να είναι το μίγμα;
Το KLE δεν μ'αρέσει καθόλου.
Άλλες μηχανές που σκεφτόμουν: Africa, TDM 900, V-Strom 650/1000. (οι 2 δεν είναι και ότι καλύτερο για χώμα αλλά το χώμα βρίσκεται σε βάθος χρόνου στα σχέδια μου.)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Cpt. Haddock
09/07/2007, 15:36
Αν θες τη γνώμη μου κοίτα το προφιλ μου
:wave2: :wave2: :wave2:
(στο φόρουμ, όχι το φατσικό :lol: )
Να πάρω γατάκι?! Διάολε όχι, πανέμορφη κτλ κτλ (η προ-προηγούμενη πάντα, η καφρίλα) αλλά έχω ένα φιλαράκι με μια Daytona και βλέπω τι τραβάει και τραβάω τα βυζιά μου! Κάθε λίγο και λιγάκι πρόβλημα και τα κόστη είναι παρανοϊκά!
Εσύ από την εμπειρία σου με την τιγρούλα τι εντυπώσεις έχεις; Προβλήματα, service και τα σχετικά εννοώ γιατί από ταξίδια φαντάζομαι είναι άψογο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Αν θες τη γνώμη μου κοίτα το προφιλ μου
:wave2: :wave2: :wave2:
(στο φόρουμ, όχι το φατσικό :lol: )
Εσύ έχεις βαλθεί να καταστρέψεις πολύ κόσμο με τη μαλακία που έκανες....:D :D
:wave2:
Cpt. Haddock
09/07/2007, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Εσύ έχεις βαλθεί να καταστρέψεις πολύ κόσμο με τη μαλακία που έκανες....:D :D
:wave2:
Ω ναι.... :D
Ειδικά αν σκεφτείς οτι η "μ@λ@κία" μου στοίχισε 6,000 ευρώ λιγότερο απο την άλλη "μ@λ@κία" που ετοιμαζόμουν να κάνω :rolleyes:
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Το 1150/1200 ή ένα KTM 950/990 θα ήταν το ιδανικό, αν το πάρω απόφαση να πουλήσω και το αμάξι ίσως και να το τσιμπήσω.
Το 650 GS τώρα γυρνάει αρκετά στο κεφάλι μου, όλα καλά και ωραία αλλά με βάζουν σε σκέψεις τα 50 του άλογα. jasondakar από συντήρηση τι θέλει το BMWδάκι;
Δεν το έσκιζα πάντως το TDM, πορεία 140 με 160, στις 5 με 6 χιλιάδες στροφές έπαιζα. Θα πάω σε έναν μαστοράκο να δει λίγο τα καρμπυρατέρ αλλά και πάλι πόσο πλούσιο να είναι το μίγμα;
Το KLE δεν μ'αρέσει καθόλου.
Άλλες μηχανές που σκεφτόμουν: Africa, TDM 900, V-Strom 650/1000. (οι 2 δεν είναι και ότι καλύτερο για χώμα αλλά το χώμα βρίσκεται σε βάθος χρόνου στα σχέδια μου.)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Φίλε μου, είμαι κάτοχος ενός F650 GS. Το έχω εδώ και 2 και κάτι χρόνια. Από ταξίδια δόξα το θεό έχει κάνει πολλά, φορτωμένο δικάβαλο, χωρίς κανένα πρόβλημα.Οι ταχύτητες που θα ταξιδέψεις με αυτό είναι max θα έλεγα 150. Από κατανάλωση πολύ χαμηλή (Θεσσαλονίκη - Αθήνα 22euros βενζίνα). Τώρα αν θες πολλά γκάζια παραπάνω μη το κοιτάξεις. Πάντως το μηχανάκι είναι σκυλί. Όσον αφορά τη συντήρηση του είναι μέσα σε πολύ λογικά πλαίσια, μη έχοντας παράλληλα προβλήματα.Στα συν του είναι η καλή τιμή που θα το βρεις τώρα μεταχειρισμένο.
:wave2:
Cpt. Haddock
09/07/2007, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Εσύ από την εμπειρία σου με την τιγρούλα τι εντυπώσεις έχεις; Προβλήματα, service και τα σχετικά εννοώ γιατί από ταξίδια φαντάζομαι είναι άψογο.
Κατ' αρχήν δεν έχει σχέση με τη Daytona περαν του ότι μοιράζονται σχεδόν τον ίδιο κινητήρα.
Προβλήματα ακόμα τίποτα (ευτυχώς γιατί ουτε δυο μήνες δεν την έχω :lol: ), αυτά που αναφέρονται σαν ευπαθή στα tiger ειναι τα ηλεκτρικά (ασφάλειες κλπ) και το σασμαν...
Το σερβις ειναι ακριβό αλλα στα επίπεδα - δυστυχώς - όλων των μεγάλων μηχανών :sick:
Για ταξίδια και δη ασφάλτινα δεν το συζητάω, αν δεν σε τρώει και το δεξί χερακι και κινείσαι στα 140-150 είναι σχετικά οικονομικό.. (αν το ανοίγεις όμως κλαις :bigcry: )
Για μένα το μεγάλο του συν ήταν οτι βρήκα ένα του 05 με 17,000 χλμ με 8,000 ευρώ... Ήταν η βέλτιστη οικονομικά λύση (εκεί που θα έδινα 14-15 χιλιάρικα για bmw 1200GS)
:wave2: :wave2:
Εξερετικά, ώρα να πάω για ένα sightseeing στις μάντρες να δω τα BMWδάκια. Πιστέυω ότι τα 150 είναι μια χαρά για ταξιδάκι, πρέπει να απολαμβάνεις και το τοπίο. Σίγουρα δεν θα είναι TDM από θέμα γκαζιού αλλά δεν βαριέσαι, πάει χώμα. Πρέπει να βρω ένα για test ride.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Κατ' αρχήν δεν έχει σχέση με τη Daytona περαν του ότι μοιράζονται σχεδόν τον ίδιο κινητήρα.
Προβλήματα ακόμα τίποτα (ευτυχώς γιατί ουτε δυο μήνες δεν την έχω :lol: ), αυτά που αναφέρονται σαν ευπαθή στα tiger ειναι τα ηλεκτρικά (ασφάλειες κλπ) και το σασμαν...
Μα προβλήματα στο μοτέρ είχε και ο φίλος μου, όπως και να έχει μιας και την έχεις 2 μήνες σου εύχομαι να μην σου πάθει ποτέ τίποτα. Εγώ πάντως δεν είμαι έτοιμος για τέτοια "μπλεξίματα".
Cpt. Haddock
09/07/2007, 15:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Εξερετικά, ώρα να πάω για ένα sightseeing στις μάντρες να δω τα BMWδάκια. Πιστέυω ότι τα 150 είναι μια χαρά για ταξιδάκι, πρέπει να απολαμβάνεις και το τοπίο. Σίγουρα δεν θα είναι TDM από θέμα γκαζιού αλλά δεν βαριέσαι, πάει χώμα. Πρέπει να βρω ένα για test ride.
Πάντως απο το TDM θα σου φανεί αισθητά η έλλειψη γκαζιού...
Τα 150 χλμ ταχύτητα ταξιδιου που - σωστά - λέει ο σύντεκνος, ειναι κοντά στο όριο της μηχανής :wave2: ενω σε άλλες έχεις περιθώριο
Κατα τα άλλα έτσι είναι όπως τα λέει ο MikeG (με επιφύλαξη αυτό το 22 ευρώ Αθήνα - Θεσσαλονίκη :eyepop: )
Κοίτα να βρεις μοντέλο από '04 και μετά με τα 2 μπουζί
:wave2:
Το BMW F650 GS είναι όντως πολύ ξεκούραστο για ταξίδια,
αλλά έχει ένα θέμα με την κάλυψη από τον αέρα.
Εγώ έχω βέβαια το dakar στο οποίο η θέση δεν σε βάζει τόσο "μέσα" όσο στο απλό.
Στο πρόσφατο 10ο οδοιπορικό, το μόνο θέμα που είχα ήταν από τον αέρα στα +130 (είμαι 1.87).
Κατά τα άλλα, πολύ άνετο και οικονομικό.
Για πολλά ταξίδια βέβαια, θα πρότεινα κάτι μεγαλύτερο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από zanny
Το BMW F650 GS είναι όντως πολύ ξεκούραστο για ταξίδια,
αλλά έχει ένα θέμα με την κάλυψη από τον αέρα.
Εγώ έχω βέβαια το dakar στο οποίο η θέση δεν σε βάζει τόσο "μέσα" όσο στο απλό.
Στο πρόσφαρο 10ο οδοιπορικό, το μόνο θέμα που είχα ήταν από τον αέρα στα +130.
Κατά τα άλλα, πολύ άνετο και οικονομικό.
Για πολλά ταξίδια βέβαια, θα πρότεινα κάτι μεγαλύτερο.
Ανάλογα τι ανεμοθώρακα έχεις. Εγώ έχω τον μαύρο που έβγαζε η BMW σαν έξτρα για το Dakar ( 2003) & δεν έχω πρόβλημα με τον αέρα.
:wave2:
Ναι μωρέ ο αέρας αντιμετοπίζεται, όσο για τα πολλά ταξίδια που είπες, το 1ο μεγάλο που λέω να κάνω είναι στην Βαρκελώνη. 10 μέρες γύρω στις 4 χιλιάδες χιλιόμετρα από 700 την μέρα περίπου. Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.
:wave2: (<-- ωραία συνήθεια)
jasondakar
09/07/2007, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Εξερετικά, ώρα να πάω για ένα sightseeing στις μάντρες να δω τα BMWδάκια. Πιστέυω ότι τα 150 είναι μια χαρά για ταξιδάκι, πρέπει να απολαμβάνεις και το τοπίο. Σίγουρα δεν θα είναι TDM από θέμα γκαζιού αλλά δεν βαριέσαι, πάει χώμα. Πρέπει να βρω ένα για test ride.
δεν θυμαμαι αν το 1150 εχει 6η? κοιτα το ειναι συμαντικο αν θελει ταξιδακια
οσο για τα σερβις του 650 ειναι μια χαρα και σε λογικα πλαισια. το μηχανακι ειναι σκυλι δεν μασαει μια αν παρεις και το dakar θα κανεις και ωραιο χωματακι. Το μονο κακω ειναι τα αλογακια του ναι αλλα τι να πω κανε ενα test ride οπου βρεις. παντος το καλο ειναι οτι εχει την δυναμη ψιλα οποτε θα εχεις αποκρυσει αρκετη στο γκαζι στα ταξιδια ενω χαμηλα δεν εχει τα ''μπαμ'' που λενε αλλα αυτο ειναι καλο για την πολυ γιατι δεν καταπονιτε η μηχανη και δεν καταναλωνει πολλα.
Το BMW 650 είναι μονοκύλινδρο κι αυτό είναι ένα σημαντικό μείον στα μεγάλα ταξίδια (κραδασμοί, μέτρια δύναμη). Μην το παραβλέψεις.
Γιατί δεν "ανασταίνεις" το TDM σου; Μια ρύθμιση καρμπυρατέρ να μην καίει τα άντερά του, ίσως μια αναβάθμιση αναρτήσεων-ελαστικών κι όλα θα είναι μια χαρά...
Με γύρω στα 5500€ μεταχειρισμένο και με ίδιο στυλ κίνησης με αυτό που έχεις τώρα σε ταξίδια και βόλτες, (βλ. μαλακό μόριο) θα έμενες κατενθουσιασμένος με ένα vstrom 650cc.
Εγώ έχω το Vstrom1000cc και για να δω αυτές τις καταναλώσεις που αναφέρεις σημαίνει πως σε όλο το ταξίδι θα πρέπει να πηγαίνω με 220+km. :wave2:
Harlek, σίγουρα υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο, δεν το αποκλείω, απλά θέλω να ξέρω τι άλλες επιλογές έχω. Θα κατασταλάξω αφού πάω στον μάστορα.
Σκέφτομαι και το V-strom, θα πάω για test ride και βλέπω.
paranoid
10/07/2007, 11:51
Καλά ταξίδια καταρχάς και πάντα όρθιος....
Νομίζω η καλύτερη λύση είναι ενα v-strom 650 που και οικονομικό είναι και καλή προστασία απο την αέρα έχει (ρυθμίζετε αν είσαι και πολύ ψηλός) και τα γκάζια του έχει αρκετούτσικα και φορτώνεται σαν γαιδούρι...
Το BMW είναι ωραίο μηχανάκι άλλα όντας μονοκύλινδρο δεν ενδείκνειται για τέτοια ταξίδια.
Την στιγμή που θα φορτώσεις 2ο άτομο και μερικά μπαγκάζια θα δείς την μεγάλη διαφορά...
Μεταξύ μας σε ζηλεύω με τα ταξιδάκια που πάς (και θα πάς!) αχ,,,βάχ...!!! :bawl: :bawl:
low__rider
10/07/2007, 13:13
Και γω θα συμφωνισω με τους προηγουμενους 2. Το εχω 4 μηνες τωρα και εχω παθει έρωτα που λένε! Κατ'αρχην στην κατηγορια του (dl 650) ειναι το πιο ωραιο για μενα και ας βγαινει απο το 2003 νομιζω...
Μετα ειναι το πιο δυνατο και λογο ογκου φορτώνεται αβερτα!
ασε που μεχρι τα 180 πας ανετα χωρις να εισαι φτερο στον ανεμο και μονος σου χωρις μπακαζια παιζει να δεις και τα 200 στο κοντερ!
και απο αυτονομια δεν εχω κατσει να τα υπολογισω αλλα πηγαινε ελα Λουτρακι ,140 χιλιομετρα, που το κανω συχνα με 140 ,150 απο τις 5 μπαρες που εχει ο δεικτης βενζινης πεφτει η μια... αντε 23 λιτρα το ντεποζιτο αντε ποσο κραταει για ρεζερβα μου καιει δηλαδη γυρω στα 5 λιτρα πανω κατω αν δεν κανω λαθος...οποτε μια χαρα οικονομικο μου φαινεται!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ανάλογα τι ανεμοθώρακα έχεις. Εγώ έχω τον μαύρο που έβγαζε η BMW σαν έξτρα για το Dakar ( 2003) & δεν έχω πρόβλημα με τον αέρα.
:wave2:
Super μηχανάκι το Dakar αλλά μετά τα 140-150 χλμ τρώω κάτι σφαλιάρες :dizzy: απ'τον αέρα, άστα να πάνε!
Για μένα η κάλυψη απ'τον αέρα είναι το μεγαλύτερο μείον της συγκεκριμένης μοτο!
Βέβαια η συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι τόσο touring όσο το απλό καθώς σε τοποθετεί πιο ψηλά! Αλλά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα τα πράγματα!
Η δύναμη του πάντως είναι σχετικά καλή- "ικανοποιητική", συγκριτικά με το βάρος του, και γι αυτό που είναι "προσανατολισμένο"-κατασκευασμένο να κάνει! Εγώ είμαι ευχαριστημένος! Και 0 κραδασμοί (κι ας είναι και μονοκύλινδρο) ανεπαίσθητους μόνο μεταξύ 4800-5000 rpm, μετά εξαφανίζονται!
Αλλά αν τα ταξίδια είναι συνεχόμενα & μακρυνών αποστάσεων και όλα σε εθνική (δηλαδή 150+ Km/h) θα σε κουράσει!
Εκεί θες σίγουρα κάποιο 1000αρι on-off ή touring! Και θα καταπίνεις πολλά χλμ άνετα!
Οι επιλογές εδώ είναι πάρα πολλές και απο εδώ και πέρα είναι θέμα γούστου και $$$$!
Όποια σου άρεσει και σε κάνει να νιώθεις άνετα επάνω της πάρτην! Σίγουρα δε θα το μετανίωσεις!!!!
:wave2: :wave2: ;)
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις, προέκυψε μια αλλαγή στα σχέδια όμως η οποία θα καθυστερήσει την αγορά για τουλάχιστον 6 μήνες. Υπάρχει το ενδεχόμενο να πάω στην Στουτγκάρδη για ένα 6μηνο (από Φεβρουάριο) για δουλειά, οπότε λέω αν γίνει τελικά αυτό να αγοράσω επάνω ότι γουστάρω και μετά να το φέρω και Ελλάδα.
Τα ίδια θα κοιτάω μεν, αλλά είναι σαν να αυξήθηκε το budget μου 30%. :winka:
Οπότε δεν αξίζει να πάρω τώρα κάτι. Βλέπουμε σε 6 μήνες.
:wave2:
spypetros
15/08/2007, 22:50
Με 5.000ευρώ παίρνεις ένα ωραίο triumph tiger 955, 2001-2005 μοντέλο και είσαι κύριος.
Χώμα, αξιοπιστία, ταξίδια,άνεση, γκάζια,στροφές, φόρτωμα:smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Καλησπέρα, είμαι ανενεργό μέλος εδώ και έναν χρόνο αλλά τώρα ένας προβληματισμός με έφερε και πάλι εδώ.
Εχθές αποφάσισα να έρθω μέχρι την Αθήνα από Καβάλα με το TDM 850 μου. Ηταν το πρώτο μου ταξίδι και μια προθέρμανση για ταξίδια στην Ευρώπη που θέλω πάρα πολύ να κάνω. Η απόσταση είναι 660 χιλιόμετρα, από θέμα κούρασης το TDM ήταν άψογο. Η επιλογή μεταξύ ξαπλωτής και όρθιας θέσης οδήγησης εκτιμήθηκε από το μαλακό μου μόριο. Με χάλασε κάπως το γεγονός οτι ήταν φτερό στον άνεμο, με τα 140 km/h που έκανα πορεία, σε κάτι σφαλιάρες από πλευρικούς ανέμους το τιμόνι έκανε πάρτυ. Αυτό που με εξόργισε όμως ήταν η κατανάλωση και η αυτονομία...
Για τα 660 χιλίομετρα έκαψα γύρω στα 60 ευρώ, δηλαδή μιλάμε για 10 λίτρα / 100 χιλιόμετρα περίπου! Αν είναι δυνατόν! Hornet 600 φίλου έκαψε 30 ευρώ! Xsara vts ενός άλλου φίλου έκαψε 40!
Κι εγώ 60?! Φυσικά έμεινα από βενζίνη λόγω της αυτονομίας των 200 περίπου χιλιομέτρων (να 'ναι καλά τα παλικάρια από την τροχαία που μου έφεραν). Ετσι λοιπόν αποφάσισα να την πουλήσω.
Και τώρα μπαίνουμε στο ζουμί, θα ήθελα να ακούσω προτάσεις για μηχανούλα κατάλληλη για άνετα ταξίδια και πολύ φόρτωμα, ίσως και λίγους ταξιδιωτικούς χωματόδρομους αργότερα η οποία να μην ρουφάει σαν βεδουίνος που βρήκε όαση. Το budget παίζει ανάλογα τις κινήσεις μου με την πώληση του αυτοκινήτου μου ή όχι, οπότε να θέσω ως max τα 10.000 ευρώ αλλά με ενδιαφέρουν περισσότερο προτάσεις γύρω στο 5άρι.
Θα περιμένω να ακούσω τι έχετε να πείτε και μετα θα σας πω κι εγώ τι σκεφτόμουνα.
Λοιπόν φίλε τα 5 από τα 10 χιλιάρικα έχουν μεγάλη - πολύ μεγάλη διαφορά όπως άλλωστε γνωρίζεις.
Έχεις όμως το TDM, το οποίο άν και σου ρουφάει την βεχζίνα σου, έχει δύναμη και δυνατότητες ταξιδιού που θέλεις...
Οπότε:
1. αν πάρεις μηχανή των 5000 καινούργια (όπως ΚLE κλπ) την πάτησες, θα παίξει το νευρικό σου σύστημα. Στα λεφτά αυτά μόνο μεταχειρισμένο καλό μεγάλο ον-οφ πρέπει να πάρεις. Το άφρικα που ανέφερες είναι το καλύτερο ον-οφ που βγήκε ποτε αλλά αν δεν μπορείς να βρείς κάποιο καλοσυντηρημένο από γνωστό σου άστο. Είναι και ξεπερασμένο. Από όλα τα υπόλοιπα νομίζω ότι πρέπει να πάρεις όποιο σου γυαλίζει περισσότερο. Μην πέσεις όμως σε μικρότερα κυβικά και σε λιγότερους κυλίνδρους. Αν όμως η κατανάλωση είναι το παράπονο σου από το TDM σου (το νούμερο που γράφεις είναι όντως μεγάλο) τότε θα πρέπει να ασχοληθείς με τα καρμπυρατέρ σου. Μετά από τις κατάλληλες ρυθμίσεις η κατανάλωση που θα έχεις θα είναι η ίδια με αυτήν της νέας μηχανής που θα αγόρασεις. Για να ρίξεις λιγάκι πάρε κανένα ψεκαστό μοντελάκι. Θυμίσου όμως: τα άλογα θέλουν και σανό.
2. αν πάρεις μηχανή των 10.000 (πώς θα βγάλεις χειμώνα στην καβάλα χωρίς αμαξι?) τότε:
μην πάρεις κανούργιο ΒΜW, είναι κατά την γνώμη μου υπερτιμημένα και υπερεκτιμημένα. Αλλα και πάλι είσαι στην περιοχή τιμών που μπορείς να πάρεις ότι σου αρέσει περισσότερο αν βάλεις και κανένα ψιλογραμματιάκι. Στα λεφτά αυτά όμως, πάρε μόνο καινούργιο.
Σε κάθε περίπτωση όμως μην πάρεις λιγότερα κυβικά και λιγότερα κύλιντρα.
Χαίρετε και πάλι, καλώς γυρίσατε από διακοπές ή αν είστε ακόμα καλά να περνάτε. Στο θέμα μας τώρα.
Φυσικά και σκόπευω να πάω την μηχανή στον γιατρό να δει γιατί διψάει τόσο και είμαι σίγουρος ότι κάτι θα βρει. Τώρα που το σκέφτομαι ίσως να χρησιμοποιώ την κατανάλωση ως δικαιολογία να την αλλάξω γιατί την έχω βαρεθεί. Δεν την έχω πάει ακόμα γιατί δεν την πολυχρησιμοποιώ (δίπλωμα πίσω σε 1 μήνα, καταραμένε νέε ΚΟΚ!).
Γενικότερα δεν ενδιαφέρομαι για καινούργια μηχανή, μ'αρέσει η κακομεταχείρηση και τις βρίσκω ακριβούτσικες. Η πώληση του αμαξιού τελικά δεν έρθει σε πέρας γιατί μου προσφέρει κι αυτό κάτι αντίστοιχο με την οδήγηση της μήχανης (Jimny και φύγαμε για βουνά), αν είχα συμβατικό αμάξι δεν θα το σκεφτόμουν καν. Οι υποχρεώσεις μου στην Καβάλα έχουν τελειώσει, Αθήνα μένω, θα πηγαίνω για καμιά εξεταστική που και που, οπότε ο χειμώνας δεν με ενοχλεί (έβγαλα 2 χειμώνες στην Καβάλα με WR200).
Παρ' όλα αυτά όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post παρουσιάστικε μια ευκαιρία για δουλειά στην Στουτγκάρδη από Φεβρουάριο για 6 μήνες. Αν με πάρουν εκεί θα πάρω το όνειρο μου, μια Buell Ulysses που βρίσκεις με 8-9 χιλιάρικακια εκεί, και μετά θα την φέρω εδώ.
:a46: :a46: :a46: :a46: :a46:
:a18: :a18: :a18:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.