View Full Version : Νέο τράνσαλπ, άφρικα, βαραντέρο
wolfpack
11/07/2007, 06:47
Το μετέφερα και εδώ, γιατί εκεί που ήταν χτές πολύ το είδαν αλλά κανείς δεν απάντησε...
Γειά σε όλους. Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν νέα, σχετικά με καινούργιο transalp (κάτι είχα ακούσει ότι ετοιμάζεται κάτι με κινητήρα 680cc) ή νέο africa ή πιο χωμάτινο varadero(έχω δεί κάποιες φωτο που όμως μπορεί να είναι προιόν φωτοσοπ με 21 ίντσες μπροστινό και ψηλότερες αναρτήσεις) κάθε απάντηση καλοδεχούμενη. Α ρε honda γιατί σταμάτησες το africa; Αν παραγόνταν ακόμα θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια...!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από wolfpack
Α ρε honda γιατί σταμάτησες το africa;
euro 3 φιλε γι' αυτο σταματησε. αν δεν ηταν το προβλημα αυτο πιστευω θα το εβγαζε ακομα και θα πουλαγε μαλλον, τωρα για βαρα και τρανσαλπ εχω δει πολλες ζωγραφιες στο νετ αλλα ποιος ξερει???:confused: :confused:
afrotwin
11/07/2007, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από wolfpack
Το μετέφερα και εδώ, γιατί εκεί που ήταν χτές πολύ το είδαν αλλά κανείς δεν απάντησε...
Γειά σε όλους. Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν νέα, σχετικά με καινούργιο transalp (κάτι είχα ακούσει ότι ετοιμάζεται κάτι με κινητήρα 680cc) ή νέο africa ή πιο χωμάτινο varadero(έχω δεί κάποιες φωτο που όμως μπορεί να είναι προιόν φωτοσοπ με 21 ίντσες μπροστινό και ψηλότερες αναρτήσεις) κάθε απάντηση καλοδεχούμενη. Α ρε honda γιατί σταμάτησες το africa; Αν παραγόνταν ακόμα θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια...!!!
to africa stamatise na paragete protou to euro 3
giati ixe parax8i para poli
iparxoun toses africa ston planiti pou akoma pouliounte se katastimata
ala montela pou exoun katargi8i den pouliounte sta magazia merika ta vlepis ke poli spania
as poume to YAMAHA R1 tou 2000 exi katargi8i pia...:lol:
tipota palio den sinexizi na paragete
ola alazoun
ke ena kenourio africa den 8a exi kamia sxesi me to palio
opote an 8a vgi kenourio africa ke esi 8elis na paris ena palio meta tin sinexisi paragogis tou
afto ti simeni oti pernis mia kataksiomeni mixani?
signomi ala pernoume oti erotevomaste oti ke na ine afto ke den kitame ti leei o kosmos
os gnoston o kosmos na pai na kourevete...:rotflmao:
sigoura tora den exi tis prodiagrafes euro3 giati den ine psekasto ine poli psilo
ke ripeni osonoupo...
ine ki ala ala asta afta
mia africa simera kostizi poli ftina ke prosferi pola gia ta lefta tis
mazi me tin polixroni antoxi tis ke tin aksiopistia tis me liga xiliometra ena metaxirismeno ine mia kali agora isos na min iparxi ali motosikleta sta 750cc 60 aloga me peripou 4500euro
ke tetias piotitas
pantos poli diskola mia kenouria africa 8a exi ton xaraktira tou paliou
8a ine perisotera kivika=pio varia
ke 8a fevgi poli apo ton xaraktira tou 0n-off
opos egine me to varadero kamia sxesi me xoma ke perisotero touring xaraktira opote poli on
i africa exi kseperasi ton eafto tis me to 750 varine ke arxise na mionekti enanti tou arxikou 650 opote den tin perni na varini ki alo ke na min gini varadero
ke telika i ekseliksi se afto to idos motosikletas tipou africa ine to varadero
tora iparxi ke to gegonos oti den ine toso aksiopista pia giati kataskevazonte stin ispania
diladi ena kenourio africa kataskevasmeno stin ispania gia mena den 8a itan delear gia na alakso to palio aksiopisto giaponeziko pou exo
alo kolima afto....
tora an 8es na perimenis kati kenourio min to kanis giati an paris africa tou 2008 tou xronou 8a vgi to 2009 opote den perimenis na paris afto ala enas xronos den ine tipota kalitera na perimenis to 2010 pou 8a ine entelos pio kenourio
ala ke pali se 5 xronia 8a exi vgi kati entelos kenourio opote to montelo tou 2010 8a isteri enanti tou montelou 2015
den pernis mia karta aperioriston diadromon na min anxonese...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
CBF_1000
12/07/2007, 07:35
Διάβασα σε μότο-περιοδικό ότι έρχεται το νέο "Άφρικα" , 20 κιλά ελαφρύτερο
και 30 αλόγατα παραπάνω...
wolfpack
12/07/2007, 09:04
Η κατηγορία αν εξαιρέσεις την ΚΤΜ (που θέλει συχνή συντήρηση και υψηλή τιμή και για αυτό απορρίπτεται) δεν έχει διπλής χρήσης μηχανάκι σε "λογικά" κιλά. Το τρανσαλπ ελαφρύ αλλά με χαμηλή ιπποδύναμη και κυρίως με χαμηλή ροπή που την αποδίδει αρκετά ψιλά. Το μόνο μηχανάκι που είχε αξιοπρεπή ροπή σε χαμηλές στροφές αν και μονοκύλινδρο αλλά με ανεπαίσθητους κραδασμούς και μεγάλη δυνατότητα φόρτωσης ήταν το f 650 gs dakar (την έχει ο αδελφός μου και την έχω οδηγήσει αρκετές φορές) αλλά τώρα μας τελείωσε και αυτό...
Δεν συμφωνώ με afrotwin ότι μια καινούρια αφρικα με μεγαλύτερο κυβισμό θα ήταν απαραίτητα βαρύτερη. Αυτό άλλωστε το έχει αποδείξει η ΚΤΜ και η gs. Συμφωνώ όμως μαζί του στο ότι άλλο να παράγεται στην Ισπανία και άλλο στην Ιαπωνία...
Το ζητούμενο για μένα είναι να μην είναι πάνω απο 200-205 κιλά στεγνή γιατί τότε γίνεται πολύ βαριά , να έχει καλό ζύγισμα, να χρειάζεται αραιή συντήρηση, να μην καεί λαδάκι, να φορτώνεται τρελά (δύο άτομα - αποσκευές), να πηγαίνει με σχετική άνεση στο χώμα (όχι τανζανιές), να καταναλώνει όχι πάνω από 6,5 λίτρα/100κμ σε μέση χρήση, να έχει ψιλή σέλα >86 εκ. και μεγάλες γωνίες για τα πόδια για ξεκούραστες μακρινές διαδρομές (ασφάλτινες - χωμάτινες), καλή κάλυψη απο τον αέρα. Δεν με ενδιαφέρει αν θα έχει ανάποδο πιρούνι, και τρελή ιπποδύναμη αλλά θέλω πολλή ροπή, απο χαμηλά.
Θα έπερνα tdm ή tiger αλλά δεν πάνε χώμα είναι χαμηλά και στο πρώτο το τιμόνι πέφτει μακριά...
Όποιος έχει τις ίδιες η παραπλήσιες απόψεις με τις παραπάνω ας απαντήσει για να δούμε μετά αν μπορούμε να στείλουμε κάποιο μήνυμα στη χόντα αφού βρούμε τις ανάλογες διευθύνσεις για την μοτοσυκλέτα με τις προδιαγραφές που ονειρευόμαστε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
to africa stamatise na paragete protou to euro 3
giati ixe parax8i para poli
Πρωτη φορα ακουω να σταματησει η παραγωγη ενος μοντελου επειδη πουλησε παρα πολυ. Τωρα γιατι το σταματησαν και δεν το εξεληξαν ειναι κατι που το τμημα μαρκετινκ της χοντα ξερει. Παντως αν ηθελε να βγαλει στην αγορα μια μηχανη αναλογη του ΚΤΜ (χωρις τις αμαρτιες του) την τεχνογνωσια φανταζομαι την εχει (ανετα) , αλλα ειναι και θεμα των εμπορικων κεφαλιων της χοντα (να βγει κερδος).:wave2:
afrotwin
12/07/2007, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από iannis
Πρωτη φορα ακουω να σταματησει η παραγωγη ενος μοντελου επειδη πουλησε παρα πολυ. Τωρα γιατι το σταματησαν και δεν το εξεληξαν ειναι κατι που το τμημα μαρκετινκ της χοντα ξερει. Παντως αν ηθελε να βγαλει στην αγορα μια μηχανη αναλογη του ΚΤΜ (χωρις τις αμαρτιες του) την τεχνογνωσια φανταζομαι την εχει (ανετα) , αλλα ειναι και θεμα των εμπορικων κεφαλιων της χοντα (να βγει κερδος).:wave2:
safos ke ine 8ema kerdous
afou to megalitero komati tis pitas to exoun ta SS pagkosmios
ke stin ameriki as poume den pouli8ike africa oute stin australia den kseroune kan ti ine
eki i bmw prospa8ise na plasari ke liga transalp ala apetixa
i kseni exoun tin motosikleta san xompi den ine opos edo
ala ke elada megalitero meros exoun ta papakia ke ta scooter meta ta ss ke teleftea ta on off
giati na sinexisi na paragi kati pou den poulai poli i exi paragi temaxia gia 20 xronia
pios emporas 8a to ekane afto?
ke mia honda pote den 8a parigage montelo me eksotika periferiaka giati 8a anevene poli to kostos
opos ine psilo ke stin provlimatiki KTM
an 8elete na ftasete to kostos psila kanteto me after market proionta
diladi valte ohlins moni sas tin honda perimenate:lol:
tora gia tis fimes tou filou me 30 kila elafriteri an ine ali8ia na tou kanoume agalma...
pantos mia mera ida oniro to kenourio africa 1000 an ine idio 8a ekplago leme...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Φίλε μου,από αυτά που λες πας & πέρνεις το καινούριο 1200GS και είσαι αρχηγός. Κάνει όλα αυτά που λες!
:wave2:
Κανει και ΤαΝζανιές ??? :dizzy: :hypnotize :eyepop:
:lol: :rotflmao: :lol:
afrotwin
12/07/2007, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από crs-k
Κανει και ΤαΝζανιές ???
:
ami ke souzern ke ksini kat ta klimpones ke kolo petai ame ke perni piso ke kafasi me koromila...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
afrotwin
12/07/2007, 19:58
lipon eno to vari 750 africa katagete apo to 650 tou parris dacar
i bmw gs 1200 katagete apo afto
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
96224
afrotwin
12/07/2007, 19:59
ke ta spoudea se paradosi KTM apo afto
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
96225
afrotwin
12/07/2007, 20:01
milame asigkrites texnologies
i bmw exi ksekolo8i stin ekseliksi apo to 1940
omologoumenos o boxer exi omorfotero xroma simera...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ke i KTM den to sizitame exi safos anotera pirounia apo tote...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
wolfpack
13/07/2007, 07:33
Πάντως με δεδομένο ότι ΄(;;;) το f 800 bmw θα μετεξελιχθεί σε gs μην βιαστούμε να πούμε ποιά μοτο θα στεφθεί βασίλισσα της κατηγορίας...Όσο η χόντα δεν βγάζει καινούριο αφρικα έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στη bmw. f 800 gs , θα είναι κάτω απο 195 κιλά, ΚΑΙ θα έχει τεράστια ροπή
…Δυστυχώς ,τα μεγάλα κεφάλια των κατασκευαστών αποφάσισαν ότι η κατηγόρια (που προσωπικά λάτρευα και λατρεύω) πρέπει να πεθάνει…
Οι δικύλινδρες 750 on off είναι πλέον παλιά ιστορία…
Africa Twin
Super Tenere
Gagiva Elephant
Triumph Tiger (3Cyl)
Κ.Λ.Π
Η κατηγορία αυτή , κατά την ταπεινή μου γνώμη , απευθυνόταν σε πολύ μεγάλη γκάμα αναβατών .Μπορούσε να σε πάει καθημερινά στην δουλεία σου μέσα στην ζούγκλα της Αθήνας και άμα γούσταρες ,σε πήγαινε και μέχρι τις ζούγκλες της Αφρικής …
Μπορούσες να κανείς άνετα πολλά χιλιόμετρα στην άσφαλτο των εθνικών οδών και άμα γούσταρες αλώνιζες και τα βουνά με εντουροπαρεα…
Η αντοχή τους και η αξιοπιστία τους ήταν μυθικές , το φόρτωμα δεν τις ένοιαζε ,και ο χρόνος πέρναγε από πάνω τους χωρίς να τις επηρεάσει…
Την πρώτο «καρφί» στο φέρετρο της κατηγορίας αυτής νομίζω ότι ήταν η απόσυρση από το Paris-Dakar των εργοστασιακών ομάδων Yamaha-Honda-ΒΜW…
Ειδικά η Yamaha ήταν η πρώτη που «ξερίζωσε» την κατηγόρια (λες και την πείραξαν οι 9 ,σχεδόν συνεχόμενες ,νίκες του Stephan Peterhansel με την Super Tenere) και αποφάσισε να διακόψει την παραγωγή του το 1995 αντί να το εξελίξει ….και μην μου πει κανείς ότι το TDM είναι η εξέλιξη του Super Tenere…
H Honda από την άλλη ήταν πιο έξυπνη και τουλάχιστον κράτησε για αρκετό καιρό ακόμη τα μοντέλα που είχε στην κατηγόρια (Αfrica Twin,Transalp) χωρίς όμως και αυτή να τα εξελίξει (τσάμπα ίδρωνε ο Orioli στην Έρημο…).Προσπάθησε όμως να «βαρύνει» την κατηγόρια με το Varadero αλλά τελικά κατάφερε να δημιουργήσει μια καινούργια «Τα Μεγάλα Μαστόδοντα».Πολλοί την μιμήθηκαν και συμμετείχαν στην κατηγόρια…
H BMW ακόμα πουλάει Gelante Strasse ... και συντηρεί τον «μύθο» του «παντός εδάφους»…
Κρίμα…θα έχουμε πάντα στην καρδιά μας τις απίστευτες στιγμές που περάσαμε μαζί τους…
afrotwin
13/07/2007, 13:23
i apeisodoksi panta ixan dikio
oriste mia kali arxi lipon
96396
afrotwin
13/07/2007, 13:24
ston kiada ola ta ektromata...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
afrotwin
13/07/2007, 13:25
poli mou arese katse na tin ksana valo...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
96397
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
poli mou arese katse na tin ksana valo...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
καλοοοοοο!!!1:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Normaden
14/09/2007, 11:35
Νεο TRANSALP 700 αραγε?
103724
Normaden
14/09/2007, 11:38
Η μηπως το νεο AFRICA TWIN?
103726
Normaden
14/09/2007, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Normaden
Η μηπως το νεο AFRICA TWIN?
:beer:
103728
Normaden
14/09/2007, 11:53
Καιρος ειναι να ξυπνησει και η Honda απο τον λήθαργο που εχει πεσει στην κατηγορια των on- off
;)
Ελα και το νεο VARA :a18: :beer:
Περιμενουμε αντιδρασεις απο Honda :o :wave2:
103733
revenger
01/10/2007, 23:28
• XL700V Transalp
The Transalp is a dual-purpose sports model with a water-cooled, 4-stroke, 700cc V-twin engine. For the new model, engine displacement has been increased from 650cc to 700cc and the bike newly fitted with Programmed Fuel Injection system (PGM-FI), for improved midrange output combined with the environmental performance required to comply with Euro 3 regulations. Other performance improvements include a new ABS system and a smaller 19-inch front tire with a wider 140mm rear tire for enhanced riding stability. New large headlight and distinctive new turn signal units replacing the built-in signals along with a newly designed chassis present a more intrepid look, set off with sportier styling around the front side fairing. Manufactured at Montesa Honda S.A., a local manufacturing subsidiary established by Honda in Spain which began operations in 1986, the XL700V Transalp will be released successively in European markets.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.