PDA

View Full Version : Μετωπική σύγκρουση τρένων... (12/7/07)



Electra
12/07/2007, 08:07
Στους 45 ανέρχονται οι τραυματίες - εκ των οποίων κάποιοι σοβαρά- της μετωπικής σύγκρουσης αμαξοστοιχίας του προαστιακού σιδηροδρόμου με τη μηχανή εμπορικής αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ το πρωί της Πέμπτης στις Τρεις Γέφυρες.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, ο προαστιακός κατευθυνόταν προς Πειραιά όταν ξαφνικά για άγνωστη αιτία βρέθηκε μπροστά του η μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας που είχε κατεύθυνση προς Λαμία.

Τα δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή, ενώ διεξάγεται έρευνα από τον ΟΣΕ για να διαπιστωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί.

Από τη σύγκρουση δεν υπήρξε εκτροχιασμός, ενώ οι τραυματίες έχουν μεταφερθεί στα νοσοκομεία Ευαγγελισμός, ΚΑΤ και Γενικό Κρατικό Νικαίας.




Πηγή: Εφημερίδα ΕΘΝΟΣ

reptile4
12/07/2007, 08:28
Καλααααα ρεεεεεεε ποιος λαλακας αφησε τα τρενα να ξεκινησουν μαζι;!
Α! ρε Ελλαδαρα με τα "μπουζουκια" σου!!!
Μετοπικη τρενων τι να πεις.....

:sick: :eyepop:

AFTER
12/07/2007, 08:39
Πουθενα δεν εχεις ασφαλεια
Αν ειναι να σου τυχει....:a35:

Λεωνίδας
12/07/2007, 08:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από reptile4
Καλααααα ρεεεεεεε ποιος λαλακας αφησε τα τρενα να ξεκινησουν μαζι;!
Α! ρε Ελλαδαρα με τα "μπουζουκια" σου!!!
Μετοπικη τρενων τι να πεις.....

:sick: :eyepop: Ναι στην Ευρώπη δε γίνονται ποτέεεεε ατυχήματα :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Cpt. Haddock
12/07/2007, 09:27
γ@μημένες μονογραμμίσεις λόγω έργων και π@π@ρες κάτοικοι σεπολίων που τα έχουν μπλοκάρει όλα στο ΣΤΕ και δεν αφήνουν να ολοκληρωθεί η τετραπλή γραμμή....

Ας προσέχαμε...

(αν και προφανώς το συγκεκριμένο ειναι μ@λ@κία του διαχειριστή κυκλοφορίας)

AFTER
12/07/2007, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
γ@μημένες μονογραμμίσεις λόγω έργων και π@π@ρες κάτοικοι σεπολίων που τα έχουν μπλοκάρει όλα στο ΣΤΕ και δεν αφήνουν να ολοκληρωθεί η τετραπλή γραμμή....

Ας προσέχαμε...

(αν και προφανώς το συγκεκριμένο ειναι μ@λ@κία του διαχειριστή κυκλοφορίας)


Γνωστο φαινομενο
Ολοι οι δημοι θελουν να κλεισουν τις εισοδους για τα οχηματα, να μην περνανε μεσα απο αυτους
Η κλασικη νοοτροπια του Ελληνα, ''Ολα τα σκουπιδια στους διπλα''

Καθε φορα που παει να γινει ενα εργο σε αυτο το μαμημενο το κρατος, θα πρεπει να γινουν αντι-πορειες, διαδηλωσεις κτλ.
Καθηστε να δειτε, πως οταν παρθει(οταν) η αποφαση να γινει πιστα καπου, θα βγουν οι τοπικοι μαϊντανοι, να πουνε οχι

off topic αλλα...

crs-k
12/07/2007, 09:34
Ημουν (δυστυχως) απο τους πρωτους που το ειδαν ... :(

Ακουσα το μπαμ απ' το σπιτι και περνωντας (κατα τις 07:30) απο 'κει ειδα πολλους τραυματιες, ενω τα συνεργεια και τ' ασθενοφορα ΔΕΝ ειχαν καταφθασει ακομα... :sick:

Εγινε 50μ απ' τις Τρεις Γεφυρες, προς τους Αγ. Αναργυρους.

Χαλασμενη η μουτσουνα του Προαστιακου, ενω το εμπορικο ΔΕΝ ειχε τιποτα.

Στο οτι εγινε σ' αυτην την ευθεια (και αρα προλαβαν και φρεναραν αρκετα και τα δυο τραινα) οφειλεται το οτι ΔΕΝ υπηρξε εκτροχιασμος και περισσοτερα (και χειροτερα) περιστατικα... :(

Cpt. Haddock
12/07/2007, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
(αν και προφανώς το συγκεκριμένο ειναι μ@λ@κία του διαχειριστή κυκλοφορίας)

Να διορθώσω...

Απ' οτι φαίνεται τελικά είναι λάθος του μηχανοδηγού του προαστειακού τρένου ο οποίος ενώ ειχε εντολή να σταματήσει στα Μυκονιάτικα να περάσει η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν σταμάτησε και πέρασε την αλλαγή.

Ευτυχώς δεν είχαμε χειρότερα...

:sick: :sick: :sick:

cityfly
12/07/2007, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
Ναι στην Ευρώπη δε γίνονται ποτέεεεε ατυχήματα :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

γίνονται, ίσως όμως να μη γίνονται την ώρα που η κυβέρνηση ξοδεύει τα λεφτά μας μόνο και μόνο για διαφημίσεις μπας και κερδίσει ξανά τις εκλογές αντί να τα ξοδεύει για πράγματα που έχουν ουσία.

μιλάμε για το απόλυτο οξύμωρο, να ακούς στο ραδιόφωνο για το ατύχημα και λίγα λεπτά μετά διαφήμιση του εργοσέ για τον προαστιακό και τις ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις, τώρα λέει και στο κιάτο. :nono: :nono:

Λεωνίδας
12/07/2007, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
γίνονται, ίσως όμως να μη γίνονται την ώρα που η κυβέρνηση ξοδεύει τα λεφτά μας μόνο και μόνο για διαφημίσεις μπας και κερδίσει ξανά τις εκλογές αντί να τα ξοδεύει για πράγματα που έχουν ουσία.

μιλάμε για το απόλυτο οξύμωρο, να ακούς στο ραδιόφωνο για το ατύχημα και λίγα λεπτά μετά διαφήμιση του εργοσέ για τον προαστιακό και τις ασφαλείς και γρήγορες μετακινήσεις, τώρα λέει και στο κιάτο. :nono: :nono: Στατιστικά έχουμε λες περισσότερα ή λιγότερα ατυχήματα από Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία κλπ :confused: :confused:

alximistis
12/07/2007, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Να διορθώσω...

Απ' οτι φαίνεται τελικά είναι λάθος του μηχανοδηγού του προαστειακού τρένου ο οποίος ενώ ειχε εντολή να σταματήσει στα Μυκονιάτικα να περάσει η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν σταμάτησε και πέρασε την αλλαγή.

Ευτυχώς δεν είχαμε χειρότερα...

:sick: :sick: :sick:


'Οχι Ηλία!
Η μαλακία είναι ή του σταθμάρχη ή του κλειδούχου. Ένας από τους δύο την έκανε.
Για το λόγο που περίπου λες εσύ. Δεν πρέπει αν ήταν ο σταθμάρχης να έδωσε την εντολή που λες... :(
Αν είναι του κλειδούχου δεν άλλαξε την κατελυθυνση αλλά μάλλον ο σταθμάρχης την έκανε.
Ο μηχανοδηγός του προαστιακού έσωσε κόσμο. Πολύ κόσμο.

Cpt. Haddock
12/07/2007, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
'Οχι Ηλία!
Η μαλακία είναι ή του σταθμάρχη ή του κλειδούχου. Ένας από τους δύο την έκανε.
Για το λόγο που περίπου λες εσύ. Δεν πρέπει αν ήταν ο σταθμάρχης να έδωσε την εντολή που λες... :(
Αν είναι του κλειδούχου δεν άλλαξε την κατελυθυνση αλλά μάλλον ο σταθμάρχης την έκανε.
Ο μηχανοδηγός του προαστιακού έσωσε κόσμο. Πολύ κόσμο.


:nono:

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού που ερχόταν προς Αθήνα πήρε "τηλεγράφημα" (σιδηροδρομική ορολογία που αφορά την επίδοση οδηγιών κυκλοφορίας) απο το κλειδουχείο της Λυκότρυπας (το σημείο που χωρίζει η γραμμή που πάει για αεροδρόμιο.

Το τηλεγράφημα του έλεγε να σταματησει πριν το κλειδί στα Μυκονιάτικα για να περάσει η εμπορική αμαξοστοιχία προς Αγ. Αναργύρους (να πω εδω οτι στο σημείο εκείνο για να γίνει η αλλαγή αναγκαστικά το τρένο πρέπει να μπει "εξ' αντιθέτου" - εν προκειμένω στη γραμμή καθόδου - προς Αθήνα)

Ο οδηγίος του προαστιακού απλα ξεχάστηκε και προσπέρασε το κλειδι. Εκεί δεν υπάρχει κλειδούχος, το κλειδί ειναι χειροκίνητο, γυρισμένο μονίμως στην ευθεία και αλλάζει μονο απο τον προϊστάμενο της εμπορικής αμαξοστοιχίας όταν περνάει.

Οτι έσωσε κόσμο ο μηχανοδηγός είναι σίγουρο - και ευτυχώς πρόλαβε να την κάνει απο τα χειριστήρια αλλιώς θα είχαμε κι άλλο θύμα - αλλα αυτό δε σημαίνει οτι δεν έκανε λάθος.

Τα παραπανω εν αναμονή του οριστικού πορίσματος

:wave2:

afrotwin
12/07/2007, 14:00
kala den mporouse o enas na kopsi ligo deksia na apofigi tin singrousi....
alkotest tous kanane....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

alximistis
12/07/2007, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:nono:

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού που ερχόταν προς Αθήνα πήρε "τηλεγράφημα" (σιδηροδρομική ορολογία που αφορά την επίδοση οδηγιών κυκλοφορίας) απο το κλειδουχείο της Λυκότρυπας (το σημείο που χωρίζει η γραμμή που πάει για αεροδρόμιο.

Το τηλεγράφημα του έλεγε να σταματησει πριν το κλειδί στα Μυκονιάτικα για να περάσει η εμπορική αμαξοστοιχία προς Αγ. Αναργύρους (να πω εδω οτι στο σημείο εκείνο για να γίνει η αλλαγή αναγκαστικά το τρένο πρέπει να μπει "εξ' αντιθέτου" - εν προκειμένω στη γραμμή καθόδου - προς Αθήνα)

Ο οδηγίος του προαστιακού απλα ξεχάστηκε και προσπέρασε το κλειδι. Εκεί δεν υπάρχει κλειδούχος, το κλειδί ειναι χειροκίνητο, γυρισμένο μονίμως στην ευθεία και αλλάζει μονο απο τον προϊστάμενο της εμπορικής αμαξοστοιχίας όταν περνάει.

Οτι έσωσε κόσμο ο μηχανοδηγός είναι σίγουρο - και ευτυχώς πρόλαβε να την κάνει απο τα χειριστήρια αλλιώς θα είχαμε κι άλλο θύμα - αλλα αυτό δε σημαίνει οτι δεν έκανε λάθος.

Τα παραπανω εν αναμονή του οριστικού πορίσματος

:wave2:

ΟΚ δεν επιμένω. Για να το λες και να επιμένεις έτσι θα είναι. Πάντως ανθρώπινη μπούρδα ήταν... α ρε καραβάγκο! το φελέκι μου μέσα.

MUSTILI
12/07/2007, 15:08
Παντως cpt διαφωνω μαζι σου για τα Σεπολια. Δεν μπορει να φταινε οι κατοικοι που μπλοκαραν ενα εργο-μεγαθηριο(χρησιμοτατο) που ομως κοβει την πολη στα δυο.:wave2:

Cpt. Haddock
12/07/2007, 15:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Παντως cpt διαφωνω μαζι σου για τα Σεπολια. Δεν μπορει να φταινε οι κατοικοι που μπλοκαραν ενα εργο-μεγαθηριο(χρησιμοτατο) που ομως κοβει την πολη στα δυο.:wave2:

(θα πάμε στις διαμάχες...)

Ή γραμμή είναι εκεί από το 1904....

Μετά χτίστηκαν τα σπίτια

:wave2: :wave2: :wave2:

MUSTILI
12/07/2007, 15:22
Αρα κατι αλλο δεν παει καλα...(πχ η χωρα μας).Μπα δεν ειναι διαμαχη απλα οφειλουν να λαβουν υποψη τους, πλεον, τους κατοικους διπλα στη γραμμη. Φοβερη ηχορρυπανση, μολυνση απο το ντιζελ, κινδυνος για διερχομενους πεζους και εποχούμενους. Ειμαι 100% υπερ του τρενου και της αναπτυξης του οποτε θελω και εγω μια λυση!!!

Θυμαμαι οτι σε Φλωρεντια και Στουτγκαρδη ηταν ελαφρα υπογειοποιημενες οι γραμμες με γεφυρες και αλλα κολπα (μεσα στην πολη ε!):winka:

Cpt. Haddock
12/07/2007, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Αρα κατι αλλο δεν παει καλα...(πχ η χωρα μας).Μπα δεν ειναι διαμαχη απλα οφειλουν να λαβουν υποψη τους, πλεον, τους κατοικους διπλα στη γραμμη. Φοβερη ηχορρυπανση, μολυνση απο το ντιζελ, κινδυνος για διερχομενους πεζους και εποχούμενους. Ειμαι 100% υπερ του τρενου και της αναπτυξης του οποτε θελω και εγω μια λυση!!!

Θυμαμαι οτι σε Φλωρεντια και Στουτγκαρδη ηταν ελαφρα υπογειοποιημενες οι γραμμες με γεφυρες και αλλα κολπα (μεσα στην πολη ε!):winka:

Μισό...

Κατ' αρχήν το ντιζελ το ξεχνάμε η γραμμή θα κατασκευαστεί πληρως ηλεκτροκινούμενη συν το οτι ολη η εμπορική διαλογη και αμαξοστάσιο του ΟΣΕ πάει στο Θριάσιο....

Άρα ρύπανση και ηχορύπανση* την ξεχνάμε, ειδικά σε μια περιοχή που απο τη μία έχει την κορεσμένη Λιοσίων και απο την άλλη την κορεσμένη Ε.Ο. (ποτάμι)

Μη συγκρίνουμε με το εξωτερικό γιατί, για άλλη μια φορά, θα μας πιάσουν τα κλάματα για αυτή τη ρημάδα χώρα τους πολίτες της και τους διοικούντες την... :sad:


*βασικά η μόνη ηχορύπανση είναι τις Τετάρτες που ειναι ανοιχτός ο συλλογος φίλων σιδηροδρόμου στη Σιώκου και όταν περνανε εμπορικά τρένα κουνάμε χερια στον οδηγό να κορναρει :rotflmao: :rotflmao:

καμένοι :rotflmao: :rotflmao:

Το κόστος της υπογειοποίησης (τεράστιο), το κόστος της πιθανής απώλειας χρηματοδότησης λόγω καθυστέρησης, ΠΟΙΟΣ θα το πληρώσει;

Ωραίες οι ανέξοδες προσφυγες στο ΣΤΕ του Χαλβατζή, αλλά για την ταμπακιέρα δε μιλάει κανένας...

Στην Αχαΐα ήθελαν υπόγειο τρένο απο Αίγιο ως την Πάτρα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

stefanos
12/07/2007, 16:03
Αυτά συμβαίνουν επειδή δεν υπάρχει φόρος υπαραξίας στην Ελλάδα.
Γιατί κανονικά έπρεπε το κράτος να πάει στον κύριο Σεπόλια και να του πεί.
Κύριε κάτοικε το κράτος (οι μαλάκες στην Καστοριά στη Σαμο και στη Ροδο που έχουν καλό σιδηρόδρομο) επένδυσε στο diesel και κατήργησε τον ατμό.Ως εκ τούτου το ακίνητό σας πήρε 40% μεγαλύτερη αξία λόγω του ότι μπορείται να ανοίγεται και παράθυρο στο σπίτι σας οπότε ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΦΟΡΟ.Και άλλο τόσο ΦΟΡΟ για την ηλεκτροκίνηση ,και μετά θα σου έλεγα εγώ αν βγαίναν να διεκδικήσουν υπογειοποίηση.
Αντε πια.

Cpt. Haddock
12/07/2007, 16:28
Για να καταλάβετε διαφορά (ΧΑΣΜΑ καλύτερα) Ελλάδας και άλλων χωρών σας παραθέτω ποστ απο άλλο φορουμ που περιγράφει τι γίνεται στη Γαλλία όταν θέλουν να φτιαξουν μια καινουρια γραμμή υψηλών ταχυτήτων (LGV) για τρένα υψηλών ταχυτήτων (TGV, Eurostar, ICE κλπ)

(οι επισημάνσεις δικές μου)

Διάβαζα προχτές άρθρο του Railway Gazette για τη Γαλλία κ τους σιδηρόδρομούς της. Το άρθρο μιλάει για τις νέες γραμμές TGV κ όχι μόνον που προγραμματίζει η RFF (Γαλλική ΕΔΙΣΥ). Επειδή το κόστος είναι τεράστιο για τέτοιας έκτασης έργα υποδομής (Δυσβάσταχτο ακόμα και για τον γαλλικό κρατικό προϋπολογισμό), η RFF θα στραφεί στο λεγόμενο PPP (Public-Private Partnership). Εξηγεί μεταξύ άλλων τον τρόπο χρηματοδότησης των LGV, μικτά κονδύλια από το κράτος και από τις τοπικές κοινωνίες (!!!) Οι φίλοι μας οι Γάλλοι από το 1980 δέν έχουν σταματήσει να μελετάνε κ να κατασκευάζουν γραμμές TGV, από την PSE του 1981 μέχρι την Est-Europeen του 2007..

Αξιοσημείωτος είναι ο τρόπος εκμετάλλευσης αυτών των υποδομών: Αν παρακάμψουμε τις πολύ μεγάλες πόλεις αφετηρίες-τέρματα των νέων γραμμών (Παρίσι, Λυών, Μασσαλία, Λίλ, Στρασβούργο, Τουρ, Ρεν κλπ), το τρένο TGV συνδέει ΟΛΕΣ τις μεγάλες πόλεις που βρίσκονται στη ζώνη επιρροής μίας LGV, κάνοντας χρήση του νέου διαδρόμου μέχρις ενός σημείου (σημεία σύνδεσης με το υφιστάμενο δίκτυο υπάρχουν πολλά) και μετά στο παλιό κλασσικό δίκτυο (το οποίο πολλές φορές αναβαθμίζεται για να δεχθεί τα TGV). Το αποτέλεσμα, είναι η κατασκευή μιας τέτοιας γραμμής να σημαίνει ριζική συγκοινωνιακή αναβάθμιση ολόκληρων περιφερειών. Σημειωτέο είναι οτί η Γαλλία διαθέτει ήδη ένα πληρέστατο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, οι οποίοι είναι ήδη κορεσμένοι. Το τρένο TGV λοιπόν ήταν και είναι για τους Γάλλους ένα τρένο «για όλο τον κόσμο» και όχι για λίγους κ εκλεκτούς που έχουν να διαθέσουν τα υπέρογκα ποσά των ακριβών εισιτηρίων. Εχει περάσει στο Γαλλικό λαό ως «κοινωνικό αγαθό», το οποίο άλλωστε είναι απόρροια της όλης γαλλικής φιλοσοφίας περί δημόσιων συγκοινωνιών (Το ίδιο έκαναν οι Γάλλοι στις αρχές της δεκαετίας του 70 με τα νέα τότε τρένα Corail).

Το αποτέλεσμα είναι, οι περιφέρειες που δεν εξυπηρετούνται σήμερα από το TGV να αισθάνονται «αποκομμένες» και «αδικημένες» από το κράτος. Όταν δε προγραμματίζονται νέες χαράξεις, οι τοπικές κοινωνίες συναγωνίζονται για το ποια θα πρωτοχρηματοδοτήσει μέρος του έργου, με αντάλλαγμα την συγκοινωνιακή και οικονομική αναβάθμιση.

Μετά από 25 χρόνια λειτουργίας, το TGV έχει αναλάβει το συντριπτικό ποσοστό διαδρομών μεγάλων αποστάσεων για τις περιοχές που καλύπτει. Σαν υποστηρικτικό δίκτυο-τροφοδότη των TGV υπάρχουν τα λεγόμενα «TER» (Train Express Regional) τα οποία λειτουργούν με ευθύνη των περιφερειών συνδυασμένα και με λεωφορειακές γραμμές ως μία π.χ. «συγκοινωνιακή επιχείρηση Περιφέρειας Πελοποννήσου» που να ενσωματώνει τρένα και ΚΤΕΛ. Οι περιφέρειες διαθέτουν τα κονδύλια και κάνουν τις αγορές τροχαίου υλικού. Φυσικά το γαλλικό μοντέλο δεν αποτελεί το μοναδικό στην Ευρώπη (Οι Γερμανοί το κάνουν λίγο διαφορετικά), αλλά σε κάθε περίπτωση αποτελεί άξιο αναφοράς, ως τον τρόπο που ένα δίκτυο εκμεταλλεύεται τέτοιου είδους πανάκριβες υποδομές. Στο κάτω-κάτω η κατασκευή νέων υποδομών δεν αποτελεί αυτοσκοπό (όπως ίσως έχει «περάσει» εδώ στην Ελλάδα) αλλά το μέσο για την επίτευξη κάποιων στόχων συγκοινωνιακής εκμετάλλευσης. Εάν φτιάξεις μία νέα υποδομή και την εκμεταλλεύεσαι με άσχημο τρόπο, τότε έχεις αποτύχει. Στις γραμμές TGV λ.χ. ο συνδυασμός ωριαίας (ή δίωρης) εξυπηρέτησης πολλών πόλεων σου βγάζει στο τέλος ακόμα και 3λεπτες ακολουθίες πάνω στην LGV (!!!) Μόνον τότε έχεις ανάγκη τα εξεζητημένα συστήματα σηματοδότησης που έχουν οι Γάλλοι.[......]






Κάθε σύγκριση με τα καθ' ημάς, μάταιη:

Ο δήμαρχος Κερατέας δήλωσε οτι δε θα δεχτεί και άλλη υποβάθμιση στην περιοχή του αν περάσει απο εκεί ο προαστιακός :rolleyes: