Σύνδεση

View Full Version : Ατυχήματα με μηχανές... φταίμε εμείς κατά κύριο λόγο;



Gandalf dr685sm
12/07/2007, 15:46
Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται το παρακάτω άρθρο που έγινε απο κάποια επίσημη εταιρία στην Βρετανία. Ο σχολιαστής πάντως παραμένει σκεπτικός και προβληματισμένος για το αποτέλεσμα , που ναι μεν δίνει κάποια πράγματα αλλά στην ουσία χωλαίνει σε αρκετά σημεία.

Αίντε τώρα να σας δώ... διαμάχες δεν θέλατε;... καιρός να τα πούμε και ενα χεράκι μεταξύ μας.




According to an informal study by a Bay Area TV news station, it's bikes:

No matter how much bicyclists try to blame drivers for problems on the road, here's the headline -- in collisions involving a bike and a car, the cyclist is most often at fault.

Well that's stating the conclusions with the adequate amount of scientific caution. The results are based on the CHP's collision database:

All that data, where the collision happened, why it happened, time of day, all the factors that were part of that collision go into a big database.

Out of 11,456 collisions, bike riders were at fault almost 7,000 times. The CHP database also shows the cyclists' top mistakes that led to accidents:
# Riding on the wrong side of the road
# Refusing to yield to an automobile's right of way
# Unsafe speed
# Ignoring traffic signals and signs

There's another surprising fact in the CHP data on those who cause car-bike collisions. Cyclists are nearly three times more likely to be under the influence of alcohol, compared to drivers.

Despite the story's definitive lead in there is room to question the facts:

There's another surprising fact in the CHP data on those who cause car-bike collisions. Cyclists are nearly three times more likely to be under the influence of alcohol, compared to drivers.

I think there may be an issue with the police quite frankly not fully understanding bicyclists' rights and responsibilities, sometimes assuming who's in the right. I think that's something we need to work on.

But the police claim they have no bias... without explaining how they drew that conclusion. I looked at the data and hoped to be able to determine the rate of blame in situations where the cyclist died and where they didn't (suspecting that when the cyclist died they were much more likely to be found at fault) but the stats didn't include that data. I remain skepticle.


Δυστυχώς μετάφραση δεν έχει... χρησιμοποιήστε το systran.otenet.gr για να σας δώσει κάτι στα Ελληνικά.

Gandalf

mrklyk
12/07/2007, 15:53
για ποδήλατα λεει... δικιο εχει :D

Gandalf dr685sm
12/07/2007, 15:58
γαμώ το κ.$#@$@#$@#.... στραβομάρα ρε..... Τον μπελά μου μέσα... με έχουν κάνει λάστιχο στην δουλειά και δεν μπορώ να διαβάσω σωστά κιόλας.

Τέλος πάντων... αυτό ήταν ενα κομμάτι που ενίσχυε μια θεωρία που ούτως ή άλλως έχουν στην Ελλάδα όσοι δεν είναι αναβάτες μηχανής. Οτι για τα περισσότερα ατυχήματα φταίνει οι αναβάτες μηχανών μιας και όντως κατά την άποψη τους...

1) Τρέχουμε υπερβολικά.
2) Κάνουμε σφήνες.
3) Αδιαφορούμε για τον ΚΟΚ.
4) Είμαστε αλήτες... αυτό είναι το καλύτερο που έχω ακούσει βέβαια...

Για πάμε πάλι απο την αρχή λοιπόν... φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης σε ατυχήματα ή οχι;

Gandalf

Cpt. Haddock
12/07/2007, 16:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Για πάμε πάλι απο την αρχή λοιπόν... φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης σε ατυχήματα ή οχι;

Gandalf

Δεν απαντιέται έτσι εύκολα αυτό...

Αν και σε δείκτη παραβατικότητας οι οδηγοί μηχανών θαρρω πως ξεπερνάνε τους οδηγούς αυτοκινήτων λογω και της φυσης του οχήματος (ευελιξία μηχανής έναντι αυτοκινήτου)

Nostra
12/07/2007, 16:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
φέρουμε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης σε ατυχήματα ή οχι;


9,5 στις 10 θα μπορουσαμε να το αποφυγουμε παντως...

sapila racing
12/07/2007, 16:03
Πρώτον αναφέρεται σε ποδήλατα όπως είπε κι ο mrklyk.
Δευτερον πρόκειται για έρευνα της CHP (California Highway Patrol) κοινως αναφέρεται στο Bay Area της California.

3ον δεν έχει καμμία σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.


Να το πάμε κι αλλού??
Εχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα σε πολλές χώρες.
Στην Αγγλία εχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και δεν κινδύνεψα ποτέ σοβαρά, και σε μερικές περιπτώσεις που κατα λάθος μου βγήκαν (τίποτα το συγκλονιστικό σε σχεση με την Ελλάδα) μου ζήτησαν και συγγνώμη.
Σε αυτη την βάση ειναι λογικό το οτι τα ατυχήματα μοτοσυκλετών θα είναι ως επι το πλείστον πτώσεις η έξοδοι από λάθος του μοτοσυκλετιστή, αν και η έρευνα που αναφέρεις δεν ειναι πάνω στο θέμα.

Η μόνη χώρα όπου οδήγησα μοτο και πραγματικά φοβήθηκα για την ακεραιτότητά μου, ηταν στην Τουρκία, όπου οι μοτοσυκλέτες ειναι ανύπαρκτες και οι οδηγόι ειναι χειρότεροι από την Ελλάδα.
Την παράτησα και νοίκιαζα αυτοκίνητο, μια και ημουν εκει για μεγάλο διάστημα και δούλευα εκεί κάνοντας 80 -90 χλμ την ημέρα.

sapila racing
12/07/2007, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
9,5 στις 10 θα μπορουσαμε να το αποφυγουμε παντως...

Προσωπικά διαφωνώ.
Εχει να κάνει με τον οδηγό, την εμπειρία, την ηλικία, το πόσο φοβάσαι κλπ.

Τα ατυχήματα που μου συμβαίνουν (πλέον μετα από πολλά χρόνια) ειναι απ αυτα που πολύ δύσκολα μπορείς να αποφύγεις/προβλέψεις.

Gandalf dr685sm
12/07/2007, 16:09
Ξεχάστε το κείμενο βρε... οι γερο-μάγοι είναι και αφηρημένοι/ξεχασιάρηδες/κτλ...

Η ερώτηση αφορά την χώρα μας...

Παραβατικότητα σίγουρα έχουμε μεγαλύτερη και το γνωρίζουμε πολύ καλά όλοι μας. Κυρίως επειδή μας δίνει την δυνατότητα αυτήν η μηχανή , σε μια χώρα που με τις υποδομές που έχει, υποχρεώνεσαι κατά κόρον να την κάνεις την παράβαση.

Αλλά τι γίνεται στα ατυχήματα;... φταίμε εμείς λόγω παραβατικότητας , λόγω μυαλού, λόγω του ΚΟΚ, του χατζηπετρή, των ΙΧ ή της παντόφλας;

Με λίγα λόγια, έχει ποτέ κανείς μας σκεφτεί οτι στην τελική ναι...

- οι ΙΧηδες δεν μας βλέπουν. Αλλά τα κάνουμε και εμείς χειρότερα με τις συνεχείς σφήνες.
- Το κόκκινο είναι αρκετές φορές για την αεροπορία.
- Η ταχύτητα με 100 στην πατησσιών και 200-250 στην Α.Ο. είναι κάτι καθιερωμένο
- Ο ΚΟΚ υπάρχει για να υπηρετεί εμάς ή για να το υπακούμε;

Που θα πάει.... κάποιος θα "τσιμπήσει"...

Gandalf

stradas
12/07/2007, 16:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
....
Που θα πάει.... κάποιος θα "τσιμπήσει"...

Gandalf

Κατσε να βοηθησω λιγο...

Αμα καβαλατε τριμπουρδελα ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ μηχανακια, φυσικο ειναι να μην μπορειτε να αποφυγετε την στραβη... με τι πλαισια, με τι φρενα???

:eyepop:

:lol: :lol: :lol:

panagiotispapa
12/07/2007, 16:35
Σήμερα, πηγαίνοντας στην δουλειά, πέρασα από το κέντρο της Αθήνας και μέτρησα τουλάχιστον 5 μηχανάκια που πέρασαν με κόκκινο, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πέρναγαν με κόκκινο. Εννοείται ότι κανείς δεν φοράει μπουφάν,γάντια κτλ κτλ κτλ....., οι μισοί τρώνε τυρόπιτες, πίνουν καφέδες, μιλάνε στο κινητό, στέλνουν μηνύματα την ώρα που οδηγούν.....
Τελικά πρέπει να προκαλεί έκπληξη ότι γίνονται τόσα πολλά ατυχήματα ή ότι δεν γίνονται τα διπλάσια????

alximistis
12/07/2007, 16:39
Λοιπόν... άντε να ξεκινήσω εγώ τη μεγάλη μάχη!
με έναν πολύ απλό τρόπο. Θα πω ότι ΣΧΕΤΙΚΑ το ξαναλέω ΣΧΕΤΙΚΑ συμφωνώ ότι εμείς οι μοτοσικλετιστές έυθυνόμαστε κατά πολύ για τα ατυχήματα.
Και εξηγώ αμέσως.
Αρχίζω με τη... φύση της μοτοσικλέτας. Η οποία είναι εν πολλοίς η απόλαυση στο όριο. Ελιγμοί προσπεράσματα σφήνες χωσίματα.
Όλα αυτά σαφώς καθιστούν πιο επικίνδυνη την μοτοσικλέτα. Την ίδια στιγμή ειδικά που δεν κινούμαστε σε άδειους δρόμους αλλά σε γεμάτους ΙΧ και άλλα οχήματα και πεζούς.
Πάμε παρακάτω.
Η μηχανή από την αρχή της κατασκευής της έχει ένα μειονέκτημα. Ή καλύτερα το πλεονέτημά της είναι ταυτόχρονα και μειονέκτημα. Είναι δίκυκλο. Τι σημαίνει αυτό;
Πάρα πολύ απλά κάντε το εξής πείραμα. Πάρτε το μοτόρι σας στήστε το ΧΩΡΙΣ το σταντ και... αφήστε το! Τι θα γίνει; Μα θα πέσει βέβαια!!!
Ποιος του δίνει ισορροπία; Ο αναβάτης. τι συμβαίνει λοιπόν όταν ο αναβάτης ξεκινά και "παίζει"; παίζει και η μοτοσικλέτα όπερ γίνεται ευάλωτη στο οτιδήποτε!
Που μας οδηγεί στο τρίτο σημείο ότι πολλές φορές θα μπορούσαμε να το έχουμε αποφύγει! Πόσες φορές έχουμε ακούσει από λους τη φράση "νόμισα ότι θα έστριβε" ή "νόμισα ότι θα πήγαινε από εκεί". Τα... νομίσματα στην τράπεζα όμως.
Κι αν δεν σας πείθουν αυτά να προσθέσω μερικά ακόμα.
Ειδικά στην Ελλάδα που ΔΕΝ υπάρχει οδηγική παιδεία είναι λάθος τεράστιο να θεωρούμε ότι εμείς έχουμε ή ξέρουμε και όλοι οι άλλοι είναι α΄χρηστοι κακοί και άσχετοι. Επειδή λόγω ποδιού κινούμαι με ΙΧ αυτές τις μέρες και μάλιστα μέσα σε διάφορους οδηγούς αν βλέπατε τι κάνουμε... αν βλέπατε... :(
Όπως είναι επίσης μεγάλο λάθος να θεωρούμε ότι όλοι είναι εναντίον μας.
Για σκεφτείτε γιατί ΠΑΝΤΟΥ σε όλον τον κόσμο οι μοτοσικλετιστές έχουμε τα υψηλότερα ποσοστά ατυχημάτων και ίσως καταλάβουμε κάτι.

Όλα αυτά δεν τα γράφω γιανα δώσω δίκιο σε κάποιους που μας κατηγορούν ούτε για να πω τι χάλια που είμαστε και αμάν. Αλλά επειδή ΑΝ τα κατανοήσουμε είμαι σίγουρος πως θα μετράμε πολύ λιγότερα θύματα!!!

Gandalf dr685sm
12/07/2007, 16:52
Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πω...

Αφήνουμε την τύχη μας στα χέρια κάποιων άλλων οδηγών. Πέρα απο αυτό όμως οι μοτοσυκλέτες έχουν περάσει πλέον και στην κατηγορία status. Αγοράζουν μηχανές για το καλοκαίρι οι κάθε απαίδευτοι με ελάχιστη οδηγική παιδεία και ακόμα χειρότερο... με νοοτροπία 4τροχου οδηγού.

Απο την στιγμή που βγαίνουν απο την μεταλλική παγίδα με 4 ρόδες, ξαφνικά αποκτούν απεριόριστη για τα δικά τους μέτρα ελευθερία και φυσικά έχουμε τα πρώτα ατυχήματα. Είναι τυχαίο νομίζετε πως τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται καλοκαίρι και άνοιξη;

Είναι η εποχή των εποχιακών αναβατών.

Οι στατιστικές δεν κοιτούν εμπειρία και χρόνια πάνω στην τιμονόμπαρα της μηχανής. Κοιτάνε απλά άτομα και συμβάν. Ο ήδη απαίδευτος οδηγός του Ι.Χ που λόγω της κυκλοφορίας θα είναι πίσω απο τον προηγούμενο τον χειμώνα στο 4τροχο, ξαφνικά ανεβαίνει στο δίτροχο , με εκπληκτική αμφίεση-προστασία.. (καπελάκι-σόρτς-σαγιονάρα) και αρχίζει τις διαδρομές με μηχανή ΠΟΛΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ που σίγουρα δεν κατανοεί το πως πρέπει να την σεβαστεί για να την οδηγήσει.

Αντίθετα τώρα , έχουμε και τους "έμπειρους" που επαφίενται όλο και περισσότερο στην δική τους "εμπειρία" και πηγαίνουν τάπα σε δημόσιους δρόμους , αγνοώντας την παράμετρο που αφορά το απροσδόκητο. Μια κλειστή στροφή με έργα... λίγο λαδάκι... ενας άλλος οδηγός και ξαφνικά είναι στο κρεβάτι του πόνου στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Η χειρότερη στιγμή για ενα αναβάτη μηχανής που οδηγεί χρόνια , είναι όταν νομίζει οτι έχει το "αλάθητο" ή όταν κινηθεί μηχανικά βασισμένος στο οτι "γνωρίζει τον δρόμο".

Τι να σου κάνει λοιπόν ο ΙΧ-Φορτηγατζής-πεζός, όταν εσύ πάς με "αυτόματο" και πολλά χιλιόμετρα και δεν έχεις διαπιστώσει οτι μπορεί κάποιος να μην είναι μέσα στο μυαλό σου , όταν πας να κάνεις την σφήνα για να κερδίσεις ενα "όχημα" χώρο , φρενάροντας ρίχνοντας άγκυρα μπροστά του;

Απο την άλλη βέβαια... έχουμε και τους γνωστούς παράγοντες , όπως υποδομές της κακιάς συμφοράς (βλ. λακκούβες και άσφαλτο καθρέφτη, ΙΧηδες με την κακή έννοια, κτλ.)

Αν τα βάλεις όλα μαζί τελικά... μήπως το βάρος και η ευθύνη του να μείνουμε σώοι είναι 100% δική μας , αναγνωρίζοντας τα παραπάνω ώς υπαρκτά αλλά μη υπολογίσιμα με την δεξιά χούφτα πάνω στο grip;


Gandalf

VegasKitty
12/07/2007, 16:53
Ρε παιδες πως να μην φταινε πολλες φορες οι μοτο????

Αφου κατεβενοντας την Πειραιως καθημερινα, και αλλου κεντρικους δρομους,
βλεπω τα μηχανακια να κανουν οτι θελουν!!!

Και κοκκινα περνανε, και παρανομα στριβουν & κανουν αναστροφες, και ακομα
περισσοτερο βλεπω το εκπληκτικο: ανεβενουν τελειως στο αντιθετο ρευμα και
περιμενουν απο τους αλλου να κανουν στη μπαντα για να περασουν αυτοι!!! :eyepop:

Τη διηθηση τη καταλαβαινω, αλλα αυτο το "ας μπω στο αλλο ρευμα και που θα παει
θα με δουνε και θα κανουν στην ακρη", ε πως να το κανουμε ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!!! :mad:

Εξω δλδ γιατι ολοι περιμενουμε στη σωστη μερια του δρομου???

Η μηπος τελικα στην Ελλαδα μονο με τον εκφοβισμο του βουρδουλα στρωνει ο κοσμος??? :sad:


[EDIT]Και κατι αλλο, αλλα γιατι πρεπει να κανετε και τη ζωη των πεζων τοσο δυσκολη??? Και δε λεω για αυτους που κανουν σφηνες αναμεσα απο αμαξια η πεταγοντε απο λεωφορια, αλλα για αυτους που δυστηχος περιμενουν υπομονετικα στο φαναρι να περασουν στη διαβαση, η στις αυτοσχεδιες διαβασεις πεζων που υπαρχουν σε πολλες μεριες, και ενω βλεπετε οτι εχουν σταματησει τα κουτια να περασουν οι πεζοι, εσεις πατε να σφυνοθειτε!!![EDIT] :mad:

VanDiemen
12/07/2007, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Πρώτον αναφέρεται σε ποδήλατα όπως είπε κι ο mrklyk.

........................................


Δεν αναφέρεται σε ποδήλατα αλλά σε δίκυκλα γενικώς! Bicycle δε σημαίνει ποδήλατο όπως λανθασμένα λένε ορισμένοι. Σημαίνει δίκυκλο και είναι ελληνική λέξη!

stradas
12/07/2007, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
...
Σημαίνει δίκυκλα και είναι ελληνική λέξη!

Απο το "μπικυκλο"...???


Sorry, αλλα δεν αντεξα...


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

VanDiemen
12/07/2007, 17:31
Ρε φίλε..
δις=bis

stradas
12/07/2007, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Ρε φίλε..
δις=bis


:lol: :lol: :lol:

Οκ, απλα με εχει πιασει η μλκια μεσημεριατικα...

:lol: :lol: :lol:

Τι σκατα, πιωμενος ειμαι κ γελαω μονος μου???

:lol: :lol: :lol:

el_hymador
12/07/2007, 17:47
Τωρα τι να πει κανεις....μαλακιζομαστε και εμεις , μαλακιζονται και οι ΙΧδες , μαλακιζονται γενικα η συντριπτικη πλειοψηφια των οδηγων οχηματων που κινουνται στους Ελληνικους δρομους...εδω μαλακιζονται και οι πεζοι! τι να λεμε τωρα.

το μονο οχημα που δεν εχω δει να παρανομει ειναι ο οδοστρωτηρας και αυτο γιατι κινειται σε αυστηρα προκαθορισμενες γραμμες και υπαρχει και σημανση γυρω-γυρω...ολοι οι υπολοιποι ...... :a31:


οποτε το θεμα μας δεν ειναι ποιος φταιει (ολοι μας!) αλλα το ποσο βλακωδες ειναι να προκαλλεις την τυχη σου σε ενα τετοιο περιβαλλον μαλακιας...και ειδικοτερα οταν εκ των πραγματων εισαι μολις δυο θεσεις απο την τελευταια θεση στην ιεραρχηση της εκθεσης στον κινδυνο...μονο οι ποδηλατες και οι πεζοι κινδυνευουν περισσοτερο, αλλα εκει υπαρχει το θεμα οτι δεν κυκλοφορουν στις λεωφορους με 100+ χιλιομετρα την ωρα...οποτε σε βαθμο εκθεσης στον κινδυνο ειμαστε μακραν οι πρωτοι!!

παραδειγμα σε αντιστοιχια ....αν παιζαμε Ρωσικη ρουλετα με τους αλλους οδηγους οχηματων , εμεις θα ειχαμε δυο σφαιρες στον μυλο του πιστολιου αντι μιας...με την συμπεριφορα μας μπορουε να προσθεσουμε και τριτη και τεταρτη κ.ο.κ.....ποσο κολοφαρδος μπορεις να εισαι;

TROOPER
12/07/2007, 18:14
μαγε απαντω στην ερωτηση σου ευθεως και μονολεκτικως ΝΑΙ.

:wave2:

maniak.
12/07/2007, 18:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
:lol: :lol: :lol:

Οκ, απλα με εχει πιασει η μλκια μεσημεριατικα...

:lol: :lol: :lol:

Τι σκατα, πιωμενος ειμαι κ γελαω μονος μου???

:lol: :lol: :lol:

























ΙΤΑΛΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ :confused:




ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ :confused:








:lol: :bawl: :lol:

Rezeguet
12/07/2007, 18:43
πιθανο


ΑΛΛΑ, στην Ελλαδα.
Και επισης, η μοτοσυκλετα δεν εχει "φυση". Ο ανθρωπος που την οδηγει εχει φυση. Ενας πραγματικα συνετος οδηγος μπορει να πηγαινει (και το κανει) και με χαγιαμπουσα με 80 σε περιοχη με οριο 80.
Το οτι εχεις τη δυνατοτητα να κανεις κατι δεν παει να πει πως πρεπει να το κανεις απαραιτητα. Οπως και δε σκοτωνεις οποιον μισεις τοσο πολυ, και δεν βιαζεις οποια ομορφη κοπελα βρισκεις μπροστα σου (ακραια παραδειγματα, αλλα δειχνουν πως εχουμε καποια συνεση και αντιστεκομαστε στις παρορμες της φυσης)

maniak.
12/07/2007, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Rezeguet
πιθανο


ΑΛΛΑ, στην Ελλαδα.
Και επισης, η μοτοσυκλετα δεν εχει "φυση". Ο ανθρωπος που την οδηγει εχει φυση. Ενας πραγματικα συνετος οδηγος μπορει να πηγαινει (και το κανει) και με χαγιαμπουσα με 80 σε περιοχη με οριο 80.
Το οτι εχεις τη δυνατοτητα να κανεις κατι δεν παει να πει πως πρεπει να το κανεις απαραιτητα. Οπως και δε σκοτωνεις οποιον μισεις τοσο πολυ, και δεν βιαζεις οποια ομορφη κοπελα βρισκεις μπροστα σου (ακραια παραδειγματα, αλλα δειχνουν πως εχουμε καποια συνεση και αντιστεκομαστε στις παρορμες της φυσης)



και αμα θελει αυτη να με βιασει να το παιξω δυσκολος και να αντισταθω στις "παρορμες της φυσης " ???? :smokin:

zireous
12/07/2007, 22:29
Καλού κακού κάντε καμμιά εξάσκηση σε φρένα πανικού και τίποτα εκτροπές, και αχρείαστα νά' ναι.

div400
12/07/2007, 23:06
συνοψης απο την ερευνα που έγινε στις ΗΠΑ-California το 1981 απο κάποιον Dr. Hurt :eek: !
(ειναι απο τις ελάχιστες ερευνες διεθνως που αφορα σε μοτο ατυχηματα και μόλις προσφατα η ΕΕ εξέδωσε την δική της με ονομα COST 327...τα συμπεράσματα βεβαια ισχύον ακόμα)

part1

''Reprinted here for your information and use are the findings. The final report is several hundred pages. If you choose to have this document in your resource library, the order information is:

Motorcycle Accident Cause Factors and Identification of Countermeasures, Volume 1: Technical Report, Hurt, H.H., Ouellet, J.V. and Thom, D.R., Traffic Safety Center, University of Southern California, Los Angeles, California 90007, Contract No. DOT HS-5-01160, January 1981 (Final Report).

"Motorcycle Accident Cause Factors and Identification of Countermeasures"


Findings

Throughout the accident and exposure data there are special observations which relate to accident and injury causation and characteristics of the motorcycle accidents studied. These findings are summarized as follows:

-Approximately three-fourths of these motorcycle accidents involved collision with another vehicle, which was most usually a passenger automobile.
-Approximately one-fourth of these motorcycle accidents were single vehicle accidents involving the motorcycle colliding with the roadway or some fixed object in the environment.
-Vehicle failure accounted for less than 3% of these motorcycle accidents, and most of those were single vehicle accidents where control was lost due to a puncture flat.
-In the single vehicle accidents, motorcycle rider error was present as the accident precipitating factor in about two-thirds of the cases, with the typical error being a slideout and fall due to overbraking or running wide on a curve due to excess speed or under-cornering.
-Roadway defects (pavement ridges, potholes, etc.) were the accident cause in 2% of the accidents; animal involvement was 1% of the accidents.
-In the multiple vehicle accidents, the driver of the other vehicle violated the motorcycle right-of-way and caused the accident in two-thirds of those accidents.
-The failure of motorists to detect and recognize motorcycles in traffic is the predominating cause of motorcycle accidents. The driver of the other vehicle involved in collision with the motorcycle did not see the motorcycle before the collision, or did not see the motorcycle until too late to avoid the collision.
-Deliberate hostile action by a motorist against a motorcycle rider is a rare accident cause. The most frequent accident configuration is the motorcycle proceeding straight then the automobile makes a left turn in front of the oncoming motorcycle.
-Intersections are the most likely place for the motorcycle accident, with the other vehicle violating the motorcycle right-of-way, and often violating traffic controls.
-Weather is not a factor in 98% of motorcycle accidents.
-Most motorcycle accidents involve a short trip associated with shopping, errands, friends, entertainment or recreation, and the accident is likely to happen in a very short time close to the trip origin.
-The view of the motorcycle or the other vehicle involved in the accident is limited by glare or obstructed by other vehicles in almost half of the multiple vehicle accidents.
-Conspicuity of the motorcycle is a critical factor in the multiple vehicle accidents, and accident involvement is significantly reduced by the use of motorcycle headlamps (on in daylight) and the wearing of high visibility yellow, orange or bright red jackets.
-Fuel system leaks and spills were present in 62% of the motorcycle accidents in the post-crash phase. This represents an undue hazard for fire.
-The median pre-crash speed was 29.8 mph, and the median crash speed was 21.5 mph, and the one-in-a-thousand crash speed is approximately 86 mph.
-The typical motorcycle pre-crash lines-of-sight to the traffic hazard portray no contribution of the limits of peripheral vision; more than three-fourths of all accident hazards are within 45deg of either side of straight ahead.
-Conspicuity of the motorcycle is most critical for the frontal surfaces of the motorcycle and rider.
-Vehicle defects related to accident causation are rare and likely to be due to deficient or defective maintenance.
-Motorcycle riders between the ages of 16 and 24 are significantly overrepresented in accidents; motorcycle riders between the ages of 30 and 50 are significantly underrepresented. Although the majority of the accident-involved motorcycle riders are male (96%), the female motorcycles riders are significantly overrepresented in the accident data.
-Craftsmen, laborers, and students comprise most of the accident-involved motorcycle riders.
-Professionals, sales workers, and craftsmen are underrepresented and laborers, students and unemployed are overrepresented in the accidents.
-Motorcycle riders with previous recent traffic citations and accidents are overrepresented in the accident data.
-The motorcycle riders involved in accidents are essentially without training; 92% were self-taught or learned from family or friends. Motorcycle rider training experience reduces accident involvement and is related to reduced injuries in the event of accidents.
-More than half of the accident-involved motorcycle riders had less than 5 months experience on the accident motorcycle, although the total street riding experience was almost 3 years.
-Motorcycle riders with dirt bike experience are significantly underrepresented in the accident data.
-Lack of attention to the driving task is a common factor for the motorcyclist in an accident.
-Almost half of the fatal accidents show alcohol involvement.
-Motorcycle riders in these accidents showed significant collision avoidance problems. Most riders would overbrake and skid the rear wheel, and underbrake the front wheel greatly reducing collision avoidance deceleration. The ability to countersteer and swerve was essentially absent.
-The typical motorcycle accident allows the motorcyclist just less than 2 seconds to complete all collision avoidance action.
-Passenger-carrying motorcycles are not overrepresented in the accident area.
-The driver of the other vehicles involved in collision with the motorcycle are not distinguished from other accident populations except that the ages of 20 to 29, and beyond 65 are overrepresented. Also, these drivers are generally unfamiliar with motorcycles.
-The large displacement motorcycles are underrepresented in accidents but they are associated with higher injury severity when involved in accidents.
-Any effect of motorcycle color on accident involvement is not determinable from these data, but is expected to be insignificant because the frontal surfaces are most often presented to the other vehicle involved in the collision.
-Motorcycles equipped with fairings and windshields are underrepresented in accidents, most likely because of the contribution to conspicuity and the association with more experienced and trained riders.
-Motorcycle riders in these accidents were significantly without motorcycle license, without any license, or with license revoked.''

to be continued....

div400
12/07/2007, 23:08
part 2


''-Motorcycle modifications such as those associated with the semi-chopper or cafe racer are definitely overrepresented in accidents.
-The likelihood of injury is extremely high in these motorcycle accidents-98% of the multiple vehicle collisions and 96% of the single vehicle accidents resulted in some kind of injury to the motorcycle rider; 45% resulted in more than a minor injury.
-Half of the injuries to the somatic regions were to the ankle-foot, lower leg, knee, and thigh-upper leg.
-Crash bars are not an effective injury countermeasure; the reduction of injury to the ankle-foot is balanced by increase of injury to the thigh-upper leg, knee, and lower leg.
-The use of heavy boots, jacket, gloves, etc., is effective in preventing or reducing abrasions and lacerations, which are frequent but rarely severe injuries.
-Groin injuries were sustained by the motorcyclist in at least 13% of the accidents, which typified by multiple vehicle collision in frontal impact at higher than average speed.
-Injury severity increases with speed, alcohol involvement and motorcycle size.
-Seventy-three percent of the accident-involved motorcycle riders used no eye protection, and it is likely that the wind on the unprotected eyes contributed in impairment of vision which delayed hazard detection.
-Approximately 50% of the motorcycle riders in traffic were using safety helmets but only 40% of the accident-involved motorcycle riders were wearing helmets at the time of the accident.
-Voluntary safety helmet use by those accident-involved motorcycle riders was lowest for untrained, uneducated, young motorcycle riders on hot days and short trips.
-The most deadly injuries to the accident victims were injuries to the chest and head.
-The use of the safety helmet is the single critical factor in the prevention of reduction of head injury; the safety helmet which complies with FMVSS 218 is a significantly effective injury countermeasure.
-Safety helmet use caused no attenuation of critical traffic sounds, no limitation of precrash visual field, and no fatigue or loss of attention; no element of accident causation was related to helmet use.
-FMVSS 218 provides a high level of protection in traffic accidents, and needs modification only to increase coverage at the back of the head and demonstrate impact protection of the front of full facial coverage helmets, and insure all adult sizes for traffic use are covered by the standard.
-Helmeted riders and passengers showed significantly lower head and neck injury for all types of injury, at all levels of injury severity.
-The increased coverage of the full facial coverage helmet increases protection, and significantly reduces face injuries.
-There is not liability for neck injury by wearing a safety helmet; helmeted riders had less neck injuries than unhelmeted riders. Only four minor injuries were attributable to helmet use, and in each case the helmet prevented possible critical or fatal head injury.
-Sixty percent of the motorcyclists were not wearing safety helmets at the time of the accident. Of this group, 26% said they did not wear helmets because they were uncomfortable and inconvenient, and 53% simply had no expectation of accident involvement.
-Valid motorcycle exposure data can be obtained only from collection at the traffic site. Motor vehicle or driver license data presents information which is completely unrelated to actual use.
-Less than 10% of the motorcycle riders involved in these accidents had insurance of any kind to provide medical care or replace property''

:wave2:

vassilis88
12/07/2007, 23:39
στην περιπτωση που το μηχανακι παει με 150++ δλδ παρανομα κ οδηγος αυτοκινητου κανει αναστροφη στην εθνικη κ σκοτωνονται ολοι ποιος φταιει?

αληθινο περιστατικο. το μηχανακι φταιει επειδη ειχε πολλα χλμ? μα κ με 120 να πηγαινε παλι θα σκοτωνοταν κατα πασα πιθανοτητα εκτος αν το εβλεπε το αμαξι κ δν εκανε αναστροφη.

πιο πολυ ομως φταιει το αμαξι γιατι ειναι πολυ πιο επικινδυνη η αναστροφη στην εθνικη παρα να πηγαινεις με καποια χλμ παραπανω.

στην τελικη φταιει κ το κρατος, που δν εχει τοιχακι αναμεσα στα δυο ρευματα, κ το βραδυ δν φωτιζει ολοκληρο το δικτυο των εθνικων, κ υπαρχουν πολλα σαμαρακια κ λακουβες.

στραντα κ γω το παθαινω συχνα αυτο..:lol: εν κακο..:D

Nikoskazer2000
13/07/2007, 00:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
γαμώ το κ.$#@$@#$@#.... στραβομάρα ρε..... Τον μπελά μου μέσα... με έχουν κάνει λάστιχο στην δουλειά και δεν μπορώ να διαβάσω σωστά κιόλας.


Δεν πειράζει ρε Μάγε. Λίγο η δουλειά, λίγο η ζέστη...shit happens. :smilea:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
4) Είμαστε αλήτες... αυτό είναι το καλύτερο που έχω ακούσει βέβαια...

Gandalf

ΚΑΙ ΤΣΑΝΤΑΚΗΔΕΣ!!! :ninja: :a09:
(έτσι για να μην ξεχνιώμαστε...)

blackbusa
13/07/2007, 09:49
Aναλογα με την περιπτωση του ατυχηματος το φταιξημο παει 50-50.Οταν το αυτοκινητο κανει αναστροφη σε σημειο που απαγορευεται ,φταιει.Οπως και η μηχανη που οταν κανει διηθηση με πολλα χλμ.Το θεμα ειναι οτι οποιος και να κανει την μαλακεια παντα ο χαμενος ειναι ο οδηγος του δικυκλου.Και αυτο ειναι το μονο που πρεπει να μας προβληματιζει και να μας εχει σε ετοιμοτητα...

NTS
18/07/2007, 20:31
Πρωτα να καλησπερισω. Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας.
Τις περισσοτερες ωρες της ημερας,απο το πρωι μεχρι αργα το απογευμα,οδηγω φορτηγο και ειμαι συνεχεια στους δρομους.
Την μπαλα την εχουν χασει οι Ι.Χ.ηεδς. Οι δρομοι ειναι δικοι τους,οι καθρεφτες ειτε ειναι πανω στο αυτοκινητο ειτε οχι δεν εχει καμια σημασια,τον μοχλο των φλας τον εχουν βαλει στον πάτο τους,και οι χειροτεροι.................ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!!!!
No Mercy......δεν χαμπαριαζουν απολυτος ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ.

anf125
19/07/2007, 00:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Δεν αναφέρεται σε ποδήλατα αλλά σε δίκυκλα γενικώς! Bicycle δε σημαίνει ποδήλατο όπως λανθασμένα λένε ορισμένοι. Σημαίνει δίκυκλο και είναι ελληνική λέξη!

Έχεις δίκιο ετημολογικά, αλλά νομίζω πως "bicycle" δε χρησιμοποιείται για μηχανοκίνητο δίκυκλο στα αγγλικά. Συνήθως λένε motorcycle ή motorbike.

Bike όμως μπορεί να αναφέρεται είτε σε ποδήλατο είτε σε μοτοσυκλέτα.

NTS
19/07/2007, 00:44
Bicycle σημαινει μονο ποδηλατο. Τελος !

maniak.
19/07/2007, 06:57
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
[B]στην περιπτωση που το μηχανακι παει με 150++ δλδ παρανομα κ οδηγος αυτοκινητου κανει αναστροφη στην εθνικη κ σκοτωνονται ολοι ποιος φταιει?

αληθινο περιστατικο. το μηχανακι φταιει επειδη ειχε πολλα χλμ? μα κ με 120 να πηγαινε παλι θα σκοτωνοταν κατα πασα πιθανοτητα εκτος αν το εβλεπε το αμαξι κ δν εκανε αναστροφη.












Πιο αληθινο και ποιο φρεσκο δεν γινετε :sad:


Παλικαρι επεσε με πολλα πανω σε οχημα που εκανε αναστροφη, το αποτελεσμα να φυγει

πετοντας πανω σε παρκαρισμενα . Ο οδηγος της μηχανης σε αθλια κατασταση στο νοσοκομιο,

δεν φοραγε και κρανος , και ειναι σε κρισημη κατασταση .:sad:


:evil: τωρα ο οδηγος του ιχ δεν ειχε διπλωμα , λογο ηλικιας και πιθανων λογο προβληματων

υγειας του το ειχαν αφερεσει :evil:


:confused: και ρωτω τωρα εδω ποιος ειναι ο ΧΑΡΟΣ ???? :evil:

maniak.
19/07/2007, 07:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
Πρωτα να καλησπερισω. Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας.
Τις περισσοτερες ωρες της ημερας,απο το πρωι μεχρι αργα το απογευμα,οδηγω φορτηγο και ειμαι συνεχεια στους δρομους.
Την μπαλα την εχουν χασει οι Ι.Χ.ηεδς. Οι δρομοι ειναι δικοι τους,οι καθρεφτες ειτε ειναι πανω στο αυτοκινητο ειτε οχι δεν εχει καμια σημασια,τον μοχλο των φλας τον εχουν βαλει στον πάτο τους,και οι χειροτεροι.................ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!!!!
No Mercy......δεν χαμπαριαζουν απολυτος ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ.



Καταρχην :wave2:

τωρα καποιοι μπορουν να πουν το ιδιο και για τους φορτηγατζιδες και ειναι και πολλοι και θα

εχουν και δικιο :winka:


Γενικος εχουμε χασει την μπαλα εκει εξω , και βαζω και εμενα μεσα ......

sergiosm
19/07/2007, 08:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από maniak.
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
[B]στην περιπτωση που το μηχανακι παει με 150++ δλδ παρανομα κ οδηγος αυτοκινητου κανει αναστροφη στην εθνικη κ σκοτωνονται ολοι ποιος φταιει?

αληθινο περιστατικο. το μηχανακι φταιει επειδη ειχε πολλα χλμ? μα κ με 120 να πηγαινε παλι θα σκοτωνοταν κατα πασα πιθανοτητα εκτος αν το εβλεπε το αμαξι κ δν εκανε αναστροφη.




Η εύκολη απάντηση θα ήταν ότι φταίνε και οι δύο επειδή και οι δύο ήταν παράνομοι.

Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
Το ατύχημα "ξεκίνησε" από το λάθος του οδηγού του ΙΧ να κάνει αναστροφή σε σημείο που απαγορεύεται με αποτέλεσμα να ΔΙΑΚΟΨΕΙ την πορεία της μηχανής.

Από την άλλη η μηχανή πήγαινε ΠΑΝΩ από το όριο ταχύτητας, δηλαδή πήγαινε πάνω από το όριο που (θεωρητικά) "αναγνωρίζεται" ως ικανοποιητική για να αντιμετωπίσει τον οποιονδήποτε κίνδυνο. Άρα και αυτός ήταν παράνομος.

Για να πούμε όμως ποιος φταίει (ήταν υπαίτιος) του ατυχήματος θα πρέπει να εξετάσουμε ποια από τις παραπάνω (παράνομες) πράξεις προκάλεσε πραγματικά το ατύχημα.

Αν λοιπόν αποδειχθεί ότι -με βάση τις συνθήκες του ατυχήματος- η μηχανή δεν θα μπορούσε να το αποφύγει ακόμα και να οδηγούσε με το όριο ταχύτητας, τότε ΔΕΝ έχει ευθύνη για το ατύχημα.
Αν πάλι όχι τότε Ευθύνεται.
Ευθύνεται όμως ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ με τον οδηγό του ΙΧ, αφού η δική του πράξη συνδέεται ευθέως με το ατύχημα (γιατί απλά αν δεν είχε κάνει αναστροφή το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί).

Όπως και να χει όμως το πράγμα είναι τραγικό ...

argi6argi
19/07/2007, 11:28
Εμένα πάντως με φοβίζουν περισσότερο οι οδηγοί δικύκλων παρά των αυτοκινήρων (τονίζω το περισσότερο γιατί και οι άλλοι δεν πάνε πίσω).
Βλέπεις κάτι 'παλικάρια' να κάνουν στο δρόμο ό,τι γουστάρουν και έχουν και αυτοί μηχανή! Που πας ρε καραμήτρο;;;;; Ναί, πάω με το παπί ανάμεσα απο τα αμάξια και αυτό απο μόνο του είναι παράνομο. Άν δεν το έκανα όμως ποιός ο λόγος ύπαρξης της μοτοσυκλέτας στην πόλη;;; . Εκεί που πηγαίνω λοιπόν, 2 αμάξια μπροστά πετάγεται μπροστά μου ο κ@υλόγκ@ζος... Τί να του πείς; Να τον αρχίσεις στις μπουνιές ή να κάνεις το Σταυρό σου που πρόλαβες να σταματήσεις με το παπί; Τί να πείς στον τύπο με το ss, on-off και άλλες μεγάλου μεγέθους μοτό που δεν αφήνουν το παπί να περάσει, παρόλο που αυτοί δεν χωράνε; Υπάρχουν και άλλα πολλά που μπορώ να αναφέρω αλλά δεν αξίζει. Τί μπορείς να πείς λοιπόν σ'εναν αυτοκινητιστή, όταν οι ίδιοι οι μοτοσυκλετιστές, μεταξύ τους, δεν μπορούν να επιβιώσουν;
Τα ίδια ισχύουν και για αυτοκίνητα, ταξί, φορτηγά αλλά και για τους πεζούς! Που πας κυρά μου να περάσεις μπροστά απο λεωφορείο ή φορτηγό σε δρόμο με πάνω απο μια λωρίδα για κάθε κυκλοφορία; Αφού δεν βλέπεις τί έρχεται στην επόμενη λωρίδα.
Η αλήθεια είναι οτι σε ενα τέτοιο 'διαγωνισμό', αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι, είμαστε λίγο μπροστά απο τους υπόλοιπους μιας και η μοτό 'επιτρέπει' πιο εύκολα τις παρανομίες, αλλά ταυτόχρονα είμαστε και πολύ εκτεθειμένοι. Δυστυχώς πρέπει να το καταλάβουμε με τον δύσκολο τρόπο.
Πάντα όρθιοι παίδες. :a19:

VanDiemen
19/07/2007, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
Bicycle σημαινει μονο ποδηλατο. Τελος !

Bicycle σημαίνει δίκυκλο! Είναι ελληνική λέξη. Τον ιδιωματισμό "bike" που προέρχεται από τη λέξη "bicycle", είναι πιο εύκολο να τoν ελέγξεις, για του λόγου το αληθές (ότι δηλαδή, πολλές φορές, αυτοί που τo χρησιμοποιούν, εννοούν τη μοτοσυκλέτα τους)!
Το τέλος δεν το καθορίζεις εσύ! Όποια κομπλεξάρα το γράφει, προκαλεί το συνομιλητή του να του απαντήσει, ειδικά όταν δε γράφει κανένα επιχείρημα, σχόλιο, απόδειξη, για να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά γράφει "Τέλος" σα να λέει "μετά από μένα το χάος"!
(και τράβα κάνε μήνυση στην καθηγήτρια των αγγλικών που είχες)

argi6argi
19/07/2007, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Bicycle σημαίνει δίκυκλο! Είναι ελληνική λέξη. Τον ιδιωματισμό "bike" που προέρχεται από τη λέξη "bicycle", είναι πιο εύκολο να τoν ελέγξεις, για του λόγου το αληθές (ότι δηλαδή, πολλές φορές, αυτοί που τo χρησιμοποιούν, εννοούν τη μοτοσυκλέτα τους)!
Το τέλος δεν το καθορίζεις εσύ! Όποια κομπλεξάρα το γράφει, προκαλεί το συνομιλητή του να του απαντήσει, ειδικά όταν δε γράφει κανένα επιχείρημα, σχόλιο, απόδειξη, για να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά γράφει "Τέλος" σα να λέει "μετά από μένα το χάος"!
(και τράβα κάνε μήνυση στην καθηγήτρια των αγγλικών που είχες)
Η αλήθεια είναι οτι bicycle όντως σημαίνει δίκυκλο, αλλά καλώς ή κακώς όταν αναφέρεσαι σε μοτοσυκλέτα δεν αναφέρεσαι με τη λέξη bicycle, ούτε στην περίπτωση μοτοποδηλάτου.
Δηλ. Κ6,Κ7,Ρ6,Ρ1,FZ1,ZX-10R κτλ = bicycle? Δεν είναι 'κάπως';

Απ'την άλλη, στις διαμάχες έιμαστε οπότε ΧΩΩΩΩΩΣΣΣΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

NTS
19/07/2007, 16:44
bicycle (-μπάϊσικλ) 1 ουσ. ποδήλατο 2 ρ. ποδηλατώ, πηγαίνω με ποδήλατο 3 -ing ουσ. ποδηλασία




Κανε μηνυση στην δικια σου καθηγητρια........

............αν και δεν νομιζω πως ειχες........................

.............μαλλον διατριβη με τουριστες ειχες καθε καλοκαιρι.



Οσο για το "bike" χρησιμοποιειται στην αργκο.



μπζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ

VanDiemen
19/07/2007, 16:48
Όπως κι εμείς (οι Έλληνες) δεν αναφερόμαστε στις μοτοσυκλέτες ώς δίκυκλα, παρά μόνο σε επίσημα έγγραφα, στον κ.ο.κ. και αλλού!

NTS
19/07/2007, 16:59
Η ελληνικη γλωσσα ειναι πλουσια.

Και εκει υπαρχει διαφορά...

Λέμε >>>> ποδηλατο >>>>μοτοποδηλατο >>>> μοτοσυκλετα.

Τωρα αν εσυ την bike σου, θελεις να την αποφωνης "δικυκλο" δικαιωμα σου.

Εγω στην χειροτερη "διτροχο"

Τον δικηγορο σου τον πηρες ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

VanDiemen
19/07/2007, 17:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
bicycle (-μπάϊσικλ) 1 ουσ. ποδήλατο 2 ρ. ποδηλατώ, πηγαίνω με ποδήλατο 3 -ing ουσ. ποδηλασία




Κανε μηνυση στην δικια σου καθηγητρια........

............αν και δεν νομιζω πως ειχες........................

.............μαλλον διατριβη με τουριστες ειχες καθε καλοκαιρι.



Οσο για το "bike" χρησιμοποιειται στην αργκο.



μπζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ

Ώστε η μοναδική σου πηγή που σε έκανε τόσο βέβαιο είναι το λεξικό σου;
:)

Το bike είναι ιδιωματισμός και προέρχεται από τη λέξη bicycle!
Ειλικρινά τώρα.. πιστεύεις ότι το κείμενο στα αγγλικά (που είναι το θέμα της συζήτησης), αναφέρεται στα ατυχήματα που προκαλούν οι ποδηλάτες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Για ξαναδιάβασέ το και πες μας! Θα καταλάβεις τίποτα; Πόση ώρα θα περιμένουμε; Έχουμε και δουλειές you know. Το λεξικό σου παραμάσχαλα και τρέχα σε δικηγόρο μάγκα..

VanDiemen
19/07/2007, 17:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
Η ελληνικη γλωσσα ειναι πλουσια.

Και εκει υπαρχει διαφορά...

Λέμε >>>> ποδηλατο >>>>μοτοποδηλατο >>>> μοτοσυκλετα.

Τωρα αν εσυ την bike σου, θελεις να την αποφωνης "δικυκλο" δικαιωμα σου.

Εγω στην χειροτερη "διτροχο"

Τον δικηγορο σου τον πηρες ?

Είσαι και γλωσσοπλάστης δικυκλιστής, ε; Επειδή εμείς λέμε ποδήλατο, μοτοποδήλατο κ.λπ. το ίδιο ακριβώς κάνουν και οι φίλοι μας στην Αγγλία, σωστά; Ώχου ρε παίχτη.. λέγε την και super-duper MOTOR-rocket-CYCLE.. Τράβα μάθε πρώτα και μετά έλα να μας κάνεις και μάθημα Αγγλικών και να μας πεις και "Τέλος"!!!

NTS
19/07/2007, 17:13
bike (-μπάϊκ) 1 BICYCLE (δηλ. ποδηλατο) 2 σφηκοφωλια , πληθος ανθρωπων


Vandiemen, σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ που με εκανες να ανοιξω το λεξικο μου.


Το ( 2 ) δεν το γνωριζα.



Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω.


















" ΒΙΚΕ " στην αργκο. Αν δεν ξερεις τι ειναι "αργκο" να μου στειλεις την διευθυνση σου, να σου κανω δωρο το λεξικο του Μπαμπινωτη.


















Αν δεν εχεις δικηγορο και εκει μπορω να βοησω.

















Συγνωμη για την αργοπορια..........παραδεχομαι πως δεν ξερω τυφλο συστημα και γραφω και αργα.

ΣΥΓΝΩΜΗ.

mrklyk
19/07/2007, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Ειλικρινά τώρα.. πιστεύεις ότι το κείμενο στα αγγλικά (που είναι το θέμα της συζήτησης), αναφέρεται στα ατυχήματα που προκαλούν οι ποδηλάτες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


:blush: συγγνωμη που επεμβαινω αλλα - ναι για ποδηλατα λεει το κειμενο στην αρχη...

VanDiemen
19/07/2007, 17:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
bike (-μπάϊκ) 1 BICYCLE (δηλ. ποδηλατο) 2 σφηκοφωλια , πληθος ανθρωπων
Vandiem, σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ που με εκανες να ανοιξω το λεξικο μου.
Το ( 2 ) δεν το γνωριζα.
Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω.
" ΒΙΚΕ " στην αργκο. Αν δεν ξερεις τι ειναι "αργκο" να μου στειλεις την διευθυνση σου, να σου κανω δωρο το λεξικο του Μπαμπινωτη.
Αν δεν εχεις δικηγορο και εκει μπορω να βοησω.
Συγνωμη για την αργοπορια..........παραδεχομαι πως δεν ξερω τυφλο συστημα και γραφω και αργα.

ΣΥΓΝΩΜΗ.

Συγχωρεμένος, μην αγχώνεσαι που άργησες. Γι' αυτό δε θα σου πει κανένας τίποτα! Για το ότι λες μαλακίες θα σου την πουν! Μια που πήρες το λεξικό σου, άνοιξέ το στο "b" και βρες λέξεις που ξεκινούν από "bi-"! Θα διαπιστώσεις πως μεγάλος αριθμός αυτών των λέξεων μεταφράζονται στα ελληνικά σε λέξεις που ξεικούν με το "δι-". Αυτό σου λέει κάτι; Πρέπει να σου πω και για το cycle; Αν είσαι τόσο γκαβάδι και δε βλέπεις το οφθαλμοφανές, τουλάχιστον απάντησέ μου στην ερώτηση που σου έκανα προηγουμένως.
Σου θυμίζω: "πιστεύεις ότι το κείμενο στα αγγλικά (που είναι το θέμα της συζήτησης), αναφέρεται στα ατυχήματα που προκαλούν οι ποδηλάτες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"

VanDiemen
19/07/2007, 17:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από mrklyk
:blush: συγγνωμη που επεμβαινω αλλα - ναι για ποδηλατα λεει το κειμενο στην αρχη...

Μα όχι, τι λέτε τώρα! Γι' αυτό υπάρχουν οι δικηγόροι. Περιμένουμε και τα επιχειρήματά σας τώρα κύριε δικηγόρε, εκτός από τη μαρτυρία σας!

mrklyk
19/07/2007, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Μα όχι, τι λέτε τώρα! Γι' αυτό υπάρχουν οι δικηγόροι. Περιμένουμε και τα επιχειρήματά σας τώρα κύριε δικηγόρε, εκτός από τη μαρτυρία σας!

οχι δικηγορος παρακαλω... εξπερτ γουιτνες! 12 χρονια ειμαι τωρα στην αλλοδαπη και το κατεχω το αθλημα... ;)

mrklyk
19/07/2007, 17:34
http://washcycle.typepad.com/home/2007/06/bikes_vs_cars_w.html :wave2:

NTS
19/07/2007, 17:36
To θεμα συζητησης ειναι "Ατυχηματα με μηχανες......φταιμε εμεις κατα κυριο λογο ?"

Αυτος που το εβαλε το θεμα, το εβαλε με αφορμη το αγγλικο κειμενο.

Δεν το διαβασα καθολου γιατι δεν πιστευω πως αντιπροσωπευει τους Ελληνες (στην πλειοψηφια μαλακες οδηγους).

Εγραψα ομως την γνωμη μου για το θεμα "Ατυχηματα με μηχανες......φταιμε εμεις κατα κυριο λογο ?"


Αν δε σε καλυψα..............δηλαδη δεν καταλαβες........λυπαμαι.


Θα περιμενω την απαντηση σου και την κανω απο το φορουμ.
Θα διαβασω το κειμενο το βραδυ και θα σου πω γιατι μιλαει.

VanDiemen
19/07/2007, 17:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από mrklyk
οχι δικηγορος παρακαλω... εξπερτ γουιτνες! 12 χρονια ειμαι τωρα στην αλλοδαπη και το κατεχω το αθλημα... ;)


Διάβασες το κείμενο mr expert witness; Μου μεταφράζεις λίγο;

Out of 11,456 collisions, bike riders were at fault almost 7,000 times. The CHP database also shows the cyclists' top mistakes that led to accidents:
# Riding on the wrong side of the road
# Refusing to yield to an automobile's right of way
# Unsafe speed <---Εδώ τι λέει; Για ποδήλατα το γράφει αυτό;;;;;
# Ignoring traffic signals and signs

11.456 συγκρούσεις με ποδήλατα;;; Μωρέ μπράβο!!

NTS
19/07/2007, 17:41
http://washcycle.typepad.com/home/2..._vs_cars_w.html




Οπως λεμε " την πιπα σου"

NTS
19/07/2007, 17:42
mrklyk ευχαριστω. δεν θα χρειαστει να διαβασω το βραδυ

VanDiemen
19/07/2007, 17:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
mrklyk ευχαριστω. δεν θα χρειαστει να διαβασω το βραδυ


Προς mrklyk:
Το ότι το κείμενο αναφέρεται σε ποδηλατική ιστοσελίδα, δεν αποδεικνύει τίποτα, όσον αφορά την έννοια του όρου. Εσύ αφού είχες γνώση του κειμένου και έσπευσες για μάρτυρας του τύπου, όφειλες να του εξηγήσεις ότι bicycle=δίκυκλο!

NTS
19/07/2007, 17:57
Ή μπουκωμένος είσαι ή δικηγόρο ψάχνεις.:a3:

NTS
19/07/2007, 17:58
Εκτος των αλλων, εισαι και :a31:




Τ Ε Λ Ο Σ . -

blackbusa
19/07/2007, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Το ότι το κείμενο αναφέρεται σε ποδηλατική ιστοσελίδα, δεν αποδεικνύει τίποτα, όσον αφορά την έννοια του όρου. Εσύ αφού είχες γνώση του κειμένου και έσπευσες για μάρτυρας του τύπου, όφειλες να του εξηγήσεις ότι bicycle=δίκυκλο!

Στο σχολειο μας εμαθαν,τοτε, στο δημοτικο....
bicycle=ποδηλατο
motorcycle=μηχανη
bike=και τα δυο,και αναλογα
bicyclist=ποδηλατης
motorcyclist=οδηγος μηχανης,η μηχανοβιος


Επειδη μαλλον δεν εχεις φυγει ποτε απο το χωριο σου,σε πολλες Ευρωπαικες Χωρες η μαλλον καλυτερα σε ολο τον κοσμο υπαρχουν ειδικες λωριδες χρησης ποδηλατου.Με διαγραμμιση,και φαναρια.Μαλιστα στην Ιταλια στα ιστορικα κεντρα των πολεων,εκτος απο ΜΜΜ μονο για ποδηλατα εχουν διαγραμμισης και βεβαια το αναλογο παρκινγκ...

VanDiemen
19/07/2007, 18:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
Ή μπουκωμένος είσαι ή δικηγόρο ψάχνεις.:a3:

Εσύ γκαβάδι, σους! Τουλάχιστον αν είναι να λες μαλακίες, πες καμμιά να γελάσουμε.. Αυτέ που λες μόνο για οικονομία στο ρεύμα του a/c είναι.

mrklyk
19/07/2007, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από VanDiemen
Προς mrklyk:
Το ότι το κείμενο αναφέρεται σε ποδηλατική ιστοσελίδα, δεν αποδεικνύει τίποτα, όσον αφορά την έννοια του όρου. Εσύ αφού είχες γνώση του κειμένου και έσπευσες για μάρτυρας του τύπου, όφειλες να του εξηγήσεις ότι bicycle=δίκυκλο!

σε αυτο συμφωνω - στην Αγγλια πρεπει να εχεις πανω στην μηχανη την αποδειξη οτι εχεις πληρωσει τελη κυκλοφοριας - το λεγομενο tax disk. Αυτος για τις μηχανες λεει πανω bicycle - ιδου ενας (ολιγον παλιος)
http://www.sweller.co.uk/sob/images/tax_dt100.jpg και ο δικος μου το ιδιο γραφει

στο κειμενο αναφερεται και σε cyclists - λεξη 'αργκο' που μονο για ποδηλατιστές χρησιμοποιείται

οποτε εχεται και οι δυο δικιο και αδικο συγχρόνως! :beer:

ποιος ειμαι ο φουστης - ο Σολομών!?!? :rotflmao:

VanDiemen
19/07/2007, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από NTS
Εκτος των αλλων, εισαι και :a31:




Τ Ε Λ Ο Σ . -

Παπαρίγκο δεν πα να βάλεις 800 "τέλος"; Δεν πρόκειται να τελειώσει η κουβέντα. Αφού μετά από όλες τις αποδείξεις, επιμένεις σ'αυτό που σου έμαθαν στο δημοτικό, εσένα και ο άλλος ο παπάρας που πετάχτηκε σαν την πούτσα για να μας πει για τα ταξίδια που έκανε και έμαθε πως bicycle σημαίνει μοτοσυκλέτα, δεν πείθεσαι θα ψάξω και θα σου βρω κείμενα όπου αναφέρεται σε μοτοσυκλέτες με τη λέξη bicycle! Μετά θέλω να δω που σκατά θα κρυφτείτε, εσύ και ο ευρωτουρίστας..

sniper
19/07/2007, 18:14
Συνεχίστε να τσακωνεστε και να αγνοείτε το στικυ ποστ για τις διαμάχες και θα δείτε που θα πάει ολο το thread.

To οποίο δεν ανοίχτηκε για την λέξη bicycle την προέλευσή της και τα παράγωγα αυτής.

sniper
19/07/2007, 18:16
A πολύ όμορφα.


Το κλειδώνω μέχρι να ηρεμήσετε και όταν ηρεμήσω κι εγώ και δεν το στείλω όλο όπως είναι θα το ανοιξω πάλι.