PDA

View Full Version : gia psagmenous vstromades-erotiseis



stef.corfu
13/07/2007, 11:17
ρε παιδια , καλημέρα καταρχάς , χτες το βράδυ διάβασα σχεδόν όλες τις πρόσφατες συζητήσεις στο φορουμ και μου δημιουργήθηκαν μερικές απορίες . Μπορείται (οι γνώστες πραγμάτων) να με διαφωτίσετε ? :

1 ) ισχύει το οτι η μπαταρία της Β δεν θα πρέπει να είναι ταλαιπωρημένη γιατί το μοντέλο υποφέρει απο ηλεκτρικά-μπαταρία και θα επηρεάσει την απόδοση ανορθωτή-πινία (τα καταστρέφε σταδιακά)?

2 ) ισχύει οτι το σύστημα TPS (throttle position sensor) θα βοηθήσει-εξαλείψει το τρίξιμο/κραδασμό και την καλύτερη ροή καυσίμου (ώστε να μη μένει απο ροπή ή να μη σβήνει) στις χαμηλές στροφές για τα μοντέλα πρίν το Κ4 ??
το έχει βάλει κανείς ? είδε διαφορά ?

3 ) τι είναι αυτό που διάβαζα για τα κολάρα και τους σφιγκτήρες που λόγο κατασκευαστικής ατέλειας είναι μεγαλύτερα και δεν εφαρμόζουν καλά ? (και τι ακριβώς πρόβλημα προκαλεί ?)
πρέπει να αλλάζουν ? ισχύει και για τα παλαιότερα μοντέλα?

4 ) το πρόβλημα (επικείμενο σβήσιμο / τρίξιμο) σε χαμηλές στροφές που κάνει , αλλού λένε οτι διορθώνεται με ρύθμιση του ρελαντί και αλλού λένε οτι είναι εργοστασιακό και θέλει ρύθμιση στις πεταλούδες ... ?? τι ισχύει ???
(σε εμένα πάντως η ρύθμιση του ρελαντί δε νομίζω να βοήθησε ιδιαίτερα...)


όλες οι γνώμεις και οι απόψεις καλοδεχούμενες !!
ευχαριστώ (VStrom 1000)

x-rider
13/07/2007, 12:52
1) Δεν γνωριζω
2)Ομοιως
3)Εμενα μου πεταξε το ενα και τα αλλαξα
4)Ναι βελτιωνεται παρα πολυ αλλα διακριτικα 950-1200στροφες καλυτερα εκει μεσα γιατι μετα
ισως στις πιο υψηλες στροφες δημιουργησει προβλημα με τους δισκους


καλες οι αποριες σου παντως . περιμενω και εγω για τις απαντησεις

stef.corfu
13/07/2007, 14:41
παιδια , το εψαξα οσο παει (μηχανικούς κ.α) και :

1 ) μόλις η μπαταρία αρχίζει να τα παίζει , αλλάξτε την χωρίς δεύτερη σκέψη .
Όχι 3 και 4 επαναφορτίσεις (αν εαν κρατάει πια πολύ) εκτός αν θέλετε στο οχι πολύ μακρινό μέλλον να πληρώνεται ανορθωτές - πινία κ.τ.λ :nono:

2 ) το TPS το είχαν πασσάρει ως λύση κάποιοι μηχανικοί , πριν η Suzuki "παραδεχθεί" επίσημα οτι υπάρχει ελάττωμα με τα κολάρα ψεκασμού ( :a57: ) . Απο εκεί ξεκινάει το πρόβλημα . Λένε πάντως οτι βελτιώνει και το θόρυβο της καμπάνας (άλλο ελάττωμα :a52: ) στις χαμηλές στροφές .

3 ) ισχυέι το πρόβλημα με τα κολάρα σε όλα τα μοντέλα (απλά κάποια μηχανάκια το βγάζουν έντονα/νωρίς , ενώ άλλα όχι) ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ (έμεινα απο ροπή στη μέση της στροφής !! παραλίγο να μου σβήσει κιόλας !!) και αντί να τα αλλάξουν εργοστασιακά , στα καινούργια μοντέλα απλά τα σφίγγουν-βελτιώνουν - το καλύπτει μάλιστα η εγγύηση (και μάλιστα μετά απο απαίτηση του κατόχου !!) :a37: :a016: :a31:

4 ) όντως το ρελαντί της Β έχει την τάση να απορυθμίζεται σταδιακά , με αποτέλεσμα να θέλει τσεκάρισμα συχνά .. :dizzy: :rolleyes:

τα λεμε παιδιά , οτι νεότερο μάθετε , ανυπομονώ να μου πείτε .... :beer:

OldMan
13/07/2007, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από stef.corfu
το TPS το είχαν πασσάρει ως λύση κάποιοι μηχανικοί , πριν η Suzuki "παραδεχθεί" επίσημα οτι υπάρχει ελάττωμα με τα κολάρα ψεκασμού ( :a57: ) . Απο εκεί ξεκινάει το πρόβλημα . Λένε πάντως οτι βελτιώνει και το θόρυβο της καμπάνας (άλλο ελάττωμα :a52: ) στις χαμηλές στροφές .
Ξερουμε τι γράφουμε ή να δώσουμε ένα τέλος σ'αυτήν την ρημαδιασμένη την κωλ@ζωή μας ??? :eyepop:

stef.corfu
13/07/2007, 15:03
αυτοί πάντως ισχυρίζονται οτι ξέρουνε πολύ καλά τι λένε !!!

και το συγκεκριμένο πρόβλημα δυστυχώς , ναι , υφίσταται .

stef.corfu
13/07/2007, 15:07
ναι ρε φίλε ,
τι να σου κάνει το καημένο το TPS ,
πόσο να βοηθήσει ? (όταν το βασικό πρόβλημα στον ψεκασμό είναι εργοστασιακό ????):bigcry: