View Full Version : Pws tha plagiasw perissotero???
Eixa mia fazer 600 tou 2002 gia ta prwta vimata stripsimatos!Eixa ftasei miso ponto prin vrw teleiws to pisw lastixo alla eixa toulaxiston ena ponto apo to mprostino...
Twra pou pira R6 xwris na exw paei gia stripsimo akoma,exw ftasei akoma pio konta sto pisw lastixo(ligotero apo miso ponto)alla to mprostino einai xaos!!!
Les kai den exw stripsei!
help please!!:bigcry: :bigcry: :bigcry:
el_hymador
14/07/2007, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από P70
Eixa mia fazer 600 tou 2002 gia ta prwta vimata stripsimatos!Eixa ftasei miso ponto prin vrw teleiws to pisw lastixo alla eixa toulaxiston ena ponto apo to mprostino...
Twra pou pira R6 xwris na exw paei gia stripsimo akoma,exw ftasei akoma pio konta sto pisw lastixo(ligotero apo miso ponto)alla to mprostino einai xaos!!!
Les kai den exw stripsei!
help please!!:bigcry: :bigcry: :bigcry:
....ρε συ μην εχεις τετοιους ψυχαναγκασμους.
αν εχεις βαλει σαν σκοπο το να πατησει σε ολο το πελμα το εμπρος λαστιχο, χανεις την ουσια.
gixxerpap
14/07/2007, 11:17
λοιπον θα σου πω τι θα κανεις: αρχισε να γερνεις μεχρι να πεσεις....μετα αν τσεκαρεις το λαστιχα, θα δεις οτι εχουν τερματισει και τα δυο....
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
....ρε συ μην εχεις τετοιους ψυχαναγκασμους.
αν εχεις βαλει σαν σκοπο το να πατησει σε ολο το πελμα το εμπρος λαστιχο, χανεις την ουσια.
Oxi vre file den exw kollisei alla thelw na mathw perissotera!
Gia na pira R6 paei na pei oti thelw na mathw na strivw kalitera apo oti me to fazer....
Den exw vlepseis oute gia prwtathlitis oute gia kontres...apla na to xairomai egw!
96439
el_hymador
14/07/2007, 11:22
Πιστα τοτεΝΕΣ....
ROMEO, αστερια, νεραϊδα..:lol:
gixxerpap
14/07/2007, 11:24
περα απο την πλακα, αν σκοπος σου ειναι να μαθεις να στριβεις, εχεις κανει λαθος, πολυ λαθος αρχη....
μη σε απασχολει ποτε αν το λαστιχο εχει η δεν εχει τερματισει....μπορει καλλιστα να τερματιζει λογω λαθος στασης σωματος και λαθος γραμμης, οποτε και αργα θα στριβεις, και πολυ θα ρισκαρεις.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
περα απο την πλακα, αν σκοπος σου ειναι να μαθεις να στριβεις, εχεις κανει λαθος, πολυ λαθος αρχη....
μη σε απασχολει ποτε αν το λαστιχο εχει η δεν εχει τερματισει....μπορει καλλιστα να τερματιζει λογω λαθος στασης σωματος και λαθος γραμμης, οποτε και αργα θα στριβεις, και πολυ θα ρισκαρεις.....
Ok...gia help ligo parapanw...! stin fwto me fazer einai kanena stripsimo tis prokopis i oxi?
Αρχικά δημιουργήθηκε από P70
Ok...gia help ligo parapanw...! stin fwto me fazer einai kanena stripsimo tis prokopis i oxi?
διαδυκτιακα μαθηματα....:nono: *
κοιτα ΑΥΤΑ (http://www.0300.gr/el/activities.html)
πιστεψε με αξιζει τα χρηματα!
:wave2: :beer: :wave2:
edit: *οχι γιατι δεν ''ξερουμε'' ή γιατι δεν δινουμε τζαμπα πληροφοριες αλλα γιατι να,
δεν μπορεις να ''μαθεις'' πισω απο το πληκρολογιο...και στο κατω κατω που ξερεις αν αυτο που σου λεω ειναι σωστο ή οχι? :winka:
Giorgos19
14/07/2007, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
διαδυκτιακα μαθηματα....:nono: *
κοιτα ΑΥΤΑ (http://www.0300.gr/el/activities.html)
πιστεψε με αξιζει τα χρηματα!
:wave2: :beer: :wave2:
edit: *οχι γιατι δεν ''ξερουμε'' ή γιατι δεν δινουμε τζαμπα πληροφοριες αλλα γιατι να,
δεν μπορεις να ''μαθεις'' πισω απο το πληκρολογιο...και στο κατω κατω που ξερεις αν αυτο που σου λεω ειναι σωστο ή οχι? :winka:
+1!Geia sou re mitsee!!!!!!!
Man,gia tin foto sou,ayto pou mporo na po ego,xoris na eimai kapoios eidimon einai oti i grammi sou einai lathos opos kai i stasi tou somatos sou!
Aggelos_SV
14/07/2007, 12:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
+1!Geia sou re mitsee!!!!!!!
Man,gia tin foto sou,ayto pou mporo na po ego,xoris na eimai kapoios eidimon einai oti i grammi sou einai lathos opos kai i stasi tou somatos sou!
+1821
Για τη στάση σώματος δεν μπορώ να διακρίνω και τόσο καλά αλλά φίλε η γραμμή σου είναι γάμα τα ( no offence) , έχεις μπει στο apex πάαααρα πολύ νωρίς , άσε που είναι και επικίνδυνο σε δημόσιο δρόμο να έχεις τόσο κλειστές γραμμές χωρίς να βλέπεις τι σε περιμένει στην έξοδο.
Όσο για σένα Γιώργο....όταν έρθεις στο Ελλάντα να κάτσεις να κάνεις edit όλα τα γκρίκλις σου ρεεεεεεεεεεεεεεεεε :lol: :lol:
Giorgos19
14/07/2007, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
+1821
Για τη στάση σώματος δεν μπορώ να διακρίνω και τόσο καλά αλλά φίλε η γραμμή σου είναι γάμα τα ( no offence) , έχεις μπει στο apex πάαααρα πολύ νωρίς , άσε που είναι και επικίνδυνο σε δημόσιο δρόμο να έχεις τόσο κλειστές γραμμές χωρίς να βλέπεις τι σε περιμένει στην έξοδο.
Όσο για σένα Γιώργο....όταν έρθεις στο Ελλάντα να κάτσεις να κάνεις edit όλα τα γκρίκλις σου ρεεεεεεεεεεεεεεεεε :lol: :lol:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:beer: :beer: :beer:
Είναι το σύνολο της θεωρίας, των σωστών πρακτικών, και μετά η εξάσκηση πάνω στο θέμα που με αναγκάζει να συμφωνήσω με τον div400.
Δεν μπορείς από το νετ, να μάθεις να το πηγαίνεις. Μπορείς να πάρεις κάποιες θεωρητικές βάσεις όμως.
Επίσης υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν 100 φορές κάτι σωστό και στη πράξη το κάνουν 100 φορές λάθος (δεν τους κατηγορώ, απλά ισχύει), και εκεί οι ειδικοί που έχουν ξαναδεί αυτά τα λάθη σου δίνουν επιτόπου τις συμβουλές που πρέπει.
P70, μείωσε τη ταχύτητά σου στις στροφές, και συγκεντρώσου στη σωστή θέση οδήγησης, και στο να βγάζεις σωστά (έστω και λίγο) σώμα, ενώ η μηχανή σου έχει σωστές γραμμές. Δες άλλα ποστ παρακάτω, πχ του ρυθμού. Βαθμιαία αύξανε τη ταχύτητα, αλλά μέχρι ένα σημείο που να μην είσαι επικίνδυνος.
Ζέσταινε υπομονετικά τα λάστιχα, και μη περιμένεις ακραίες κλίσεις στην ελληνική άσφαλτο, εγώ πχ δεν τελειώνω το λάστιχο συχνά, αλλά βγάζω σώμα.
Cpt. Haddock
18/07/2007, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από P70
Ok...gia help ligo parapanw...! stin fwto me fazer einai kanena stripsimo tis prokopis i oxi?
Οπως στα είπαν και οι άλλοι
0-300 Riding School και CSS
Εκεί θα τα μάθεις όλα
:wave2:
lampros_fazer
18/07/2007, 12:16
Eπειδή ακόμα και στην ερώτηση 'πως κατεβάζω το σταντ' θα πάρεις απάντηση 'σχολείο' (σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ οτι κάνουν δουλειά και είναι χρήσιμα-και εγώ έχω στο πρόγραμμα να πάω) ψάξε στην κατηγορία και στο νετ γενικότερα να βρεις άρθρα και βιβλία..
Δε θα σου μάθουν ξαφνικά να πλαγιάζεις σαν τον Ηόπκινς αλλά θα σε βοηθήσουν..Βρες αν είναι δυνατόν ένα μέρος να εξασκηθείς (κανα αδειο πάρκινγκ) και κάποια στιγμή περνάς κι από ένα σχολείο αν μπορείς..
(αυτό που βλέπω κι εγώ είναι ότι έχεις λάθος θέση σώματος και γραμμή)
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Eπειδή ακόμα και στην ερώτηση 'πως κατεβάζω το σταντ' θα πάρεις απάντηση 'σχολείο' (σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ οτι κάνουν δουλειά και είναι χρήσιμα-και εγώ έχω στο πρόγραμμα να πάω) ψάξε στην κατηγορία και στο νετ γενικότερα να βρεις άρθρα και βιβλία..
Δε θα σου μάθουν ξαφνικά να πλαγιάζεις σαν τον Ηόπκινς αλλά θα σε βοηθήσουν..Βρες αν είναι δυνατόν ένα μέρος να εξασκηθείς (κανα αδειο πάρκινγκ) και κάποια στιγμή περνάς κι από ένα σχολείο αν μπορείς..
(αυτό που βλέπω κι εγώ είναι ότι έχεις λάθος θέση σώματος και γραμμή)
Ούτε εγώ έχω πάει σε σχολείο ακόμα δάσκαλε :D , η δικιά μου αναζήτηση στο θέμα άρχισε πριν μερικά χρόνια με το βιβλίο του Code, το αγγλόφωνο φόρουμ του CSS (http://www.superbikeschool.com/) (και η εκεί "γωνιά" με τα άρθρα του Code), και διάφορα άλλα.
Άμα το πάρεις ζεστά και αρχίσεις να χτίζεις καλές συνήθειες πηγαίνοντας αργά αλλά σωστά και σταδιακά ανεβάζοντας ρυθμό, ζεις σε στριφτερό και έρημο περιβάλλον, και βάλεις τις "ιδιαιτερότητες" των ελληνικών δρόμων και οδηγών στο πρόγραμμα (πχ σκανάρισμα πρώτα, σε τυφλά σημεία για να μη σε στείλει καμμιά φτυαριά χώμα στο δρόμο, ή κάνας οδηγός στο ρεύμα σου κλπ) γρήγορα θα γίνεις καλύτερος.
Άμα θες τη προσωπική μου άποψη, το μυστικό είναι να ξεχάσεις το "τάπα" και να μπορείς να ευχαριστηθείς τη βόλτα και με λιγότερα.
Υπάρχουν όμως ένα κάρο άνθρωποι που τους λες για γυροσκοπικό (χωρίς να αποκλείω και το "ρίξιμο" σαν τεχνική) για δύο χρόνια, σου λένε "ξέρω, έτσι στρίβω και γω εδώ και δεκαετίες", και μετά από δύο χρόνια ξαφνικά γελώντας σου λένε "Λαλάκα μόλις δοκίμασα να στρίψω με γυροσκοπικό και έπαθα πλάκα με το πόσο γρήγορα έστριψε το ρημάδι.". Υπάρχουν κι άλλοι που βλέπωντας σε πίστες να φρενάρουν μέχρι το μέσο της στροφής οι τύποι με τα slick, θα φάνε τα μούτρα τους δοκιμάζοντας το ίδιο -και ίσως όχι από το φρένο αλλά από το άνοιγμα του γκαζιού με το πίσω παραελαφρωμένο από τα φρένα...
Τέσπα που λέτε και σεις οι νεώτεροι, το θέμα είναι να κάνεις ότι μπορείς για να εξερευνάς τις αντιδράσεις της μηχανής σου (και σε περίπτωση ανάγκης να έχεις το μυαλό να τα χρησιμοποιήσεις στο δρόμο), αλλά όταν βλέπεις κίνηση να υμνείς τους θεούς που καθιστούν δυνατή τη πρόσφυση και να δείχνεις την υποταγή σου σε αυτήν, καθότι αυτό που κυρίως μπορεί να σταματήσει πχ εμένα είναι το να υποθέσω για μια στιγμή ότι η στραβή είναι λιγότερο εφικτή...
:wave2:
Τι γραμμες και απεξ του λετε...
Εδω ο ανθρωπος ουτε γυροσκοπικο δεν ξερει πως να κανει, και κυριως ΠΟΥ να το κανει.
Πηγαινε φιλε μου επειγοντως σε καποιο σχολειο ασφαλους οδηγησης.
Αυτη να ξερεις ειναι η μονη, και η πιο σωστη συμβουλη που θα μπορεσει να σου δωσει ενας συναδελφος μοτοσυκλετιστης.
Ολα τα αλλα ειναι food for thought αλλα τιποτα που να μπορεσει να σε ωφελησει ουσιαστικα προς το παρον.
:wave2:
Καλά επειδή τον φωτογράφησαν να παίρνει τελείως λάθος μια στροφή δε σημαίνει ότι δεν έχει ελπίδα μόνος του.
Άμα δε μπορεί να πάει σε καμμιά καλή σχολή ας τα πάρει ένα ένα, και για αρχή να φροντίσει να κάνει στην ίδια ακολουθία στροφών, σωστές τροχιές (πχ στρίψε πιο μέσα στη στροφή όχι τόσο νωρίς), όταν το καταφέρει να αρχίσει να βγάζει λίγο σώμα ενώ κρατάει σωστές τροχιές, κλπ.
Πάντως στο σχολείο είναι αλλιώς (και δε χρειάζεται να κάνεις ανάστροφες αβέρτα για να πάρεις ξανά την ίδια στροφή). :lol:
Οι εκπαιδευτές ξέρουν πως να σε διορθώσουν, εμείς ούτε εκεί είμαστε, ούτε μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι κάτι δε πιάνεις στραβά...
αδερφε υπομονη και θα το κατακτησουμε το θεμα εχω και γω μια r6 και τωρα που διαβαζω το post και τις απαντησεις διαπιστωσα οτι μονο απ την δεξια πλευρα βγαζω γονατο ενω απ την αριστερη απλα δεν παει το σωμε ελεεινο ε?κουραγιο και μην το ζοριζεις και τρελα στους ελληνικους δρομους αν πας στην πιστα ολα θα σου φανουν πολυ διαφορετικα. καλο στριψιμο και πλαγιασμα
Practice , practice , practice! Προσοχή ο δρόμος δεν είναι πίστα , βρες μια διαδρομή καλή , καντην πολλές φορές , χαλαρά , σκέψου την , σχεδίασε την στο μυαλό σου , μάθε τα λάθη σου, "παίξε" με το μηχανάκι ,κοίτα πάντα έκει που θέλεις να πας, μάθε καλά τα όρια τα δικά σου και της μοτοσυκλέτας σου .Το πιο σημαντικό είναι να αισθάνεσαι έσυ καλά και ασφαλές.Τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους!
Paides eyxaristw pragmatika gia tis simvoules sas!
polla apo ayta ta kserw,px vlepete lathos grami(kserw mia xara apo grammes,ennoia sas) giati den kserete poses fores exw petyxei kapoion ektos loridas kai apo to antitheto,kai etsi kai se petyxei se klisi ante na ta mazepseis...:eek:
I alitheia einai oti exw iparksei mprosta se trella skinika kai i mixani den einai san to amaksi (a mou glistrise,a to mazeya me ta 4 ktl...ena lathos kai an den ksereis na mazeyeis den tha klais gia enan profylaktira,alla gia pollaaaaa parapanw...) opote panta exw tin logiki na pigainw mexri ekei pou to eyxaristiemai kai oso na nai.
Den exoume erthei oloi se ayton ton mataio kosmo gia na strivoume gonata katw ktl...
diladi etsi pisteyw.twra exw arxisei na vgazw gonato swma ktl,kai kserw poli kala gia to gyroskopiko(me fagate oloi oti eimai asxetos!!:bigcry: kai to psiloxrisimopoiw alla oxi poli giati to fovamai)
egw apla ithela tis simvoules kai tis protaseis sas!sigoura den tha mathw kala se dromo alla se pista,gi'ayto tha paw ekei allwste!
simfwneite??
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από P70
Paides eyxaristw pragmatika gia tis simvoules sas!
polla apo ayta ta kserw,px vlepete lathos grami(kserw mia xara apo grammes,ennoia sas) giati den kserete poses fores exw petyxei kapoion ektos loridas kai apo to antitheto,kai etsi kai se petyxei se klisi ante na ta mazepseis...:eek:
Σε δημοσιο δρομο δεν υπαρχουν αυτα που εννοεις εσυ γραμμες.
Υπαρχει μονο σωστη ταχυτητα εισοδου,γυροσκοπικο και ανοιγμα του γκαζιου, και αυτα εαν και εφόσον εχεις πληρη ορατοτητα ολου του ευρους του δρομου.
Που σημαινει οτι αν δεν ξερεις που ξεκιναει που συνεχιζει και που καταληξει η στροφη δεν πλακωνεσαι ουτε κανεις κινησεις για να αποφυγεις κανεναν.
Το πρωτο και πιο σημαντικο μαθημα που θα σου διδαξουν στα σχολεια οδηγησης.
Da.Vintage
23/07/2007, 10:34
Δοκίμασε να γράψεις χιλιόμετρα πάνω στο μηχανάκι σου σε στριφτερά κομάτια με όσο το δυνατόν ακλύτερη πρόσφυση γίνεται και ανέβαζε σιγά σιγά το ρυθμό σου μέχρι εκεί που νοιωθεις ασφάλεια όταν φτάσεις σε αυτό το σημείο πήγαινε σε κανένα trackday να εξασκηθείς καλύτερα!
Αν πάλι σου περισεύουν φράγκα κάνε κανα μάθημα ασφαλούς οδήγησης που σου λένε τα παιδιά!
Καλές βόλτες κ μάθε τα όριά σου
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Σε δημοσιο δρομο δεν υπαρχουν αυτα που εννοεις εσυ γραμμες.
...
Θα διαφωνήσω, σε επαρχιακούς δρόμους με μία λωρίδα άνα ρεύμα, μια χαρά γραμμές μπορείς να έχεις (καμμία σχέση με το να πιάνεις όλο το δρόμο), χωρίς να πατάς ποτέ διαχωριστικές, και πηγαίνοντας πολύ δεξιά, πχ όπως λέγαμε παρακάτω στο πόστ του ρυθμού. Επίσης άμα δε βαριέσαι και το σημείο εισόδου σου είναι μπροστά και όχι πολύ πίσω στη στροφή, καλύτερα.
Απλά είναι τόσο μικρές, που είναι αδιόρατες σε σχέση με αυτές που μπορείς να έχεις σε μια πίστα, η ακρίβεια όμως που σου δίνει ο δρόμος είναι κάτι (βασικότατο να μην υπάρχει κίνηση, στην Ελλάδα είμαστε που για πλάκα από την άλλη το ΙΧ καβαλάει διαχωριστική)...
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
Θα διαφωνήσω, σε επαρχιακούς δρόμους με μία λωρίδα άνα ρεύμα, μια χαρά γραμμές μπορείς να έχεις (καμμία σχέση με το να πιάνεις όλο το δρόμο), χωρίς να πατάς ποτέ διαχωριστικές, και πηγαίνοντας πολύ δεξιά, πχ όπως λέγαμε παρακάτω στο πόστ του ρυθμού. Επίσης άμα δε βαριέσαι και το σημείο εισόδου σου είναι μπροστά και όχι πολύ πίσω στη στροφή, καλύτερα.
Απλά είναι τόσο μικρές, που είναι αδιόρατες σε σχέση με αυτές που μπορείς να έχεις σε μια πίστα, η ακρίβεια όμως που σου δίνει ο δρόμος είναι κάτι (βασικότατο να μην υπάρχει κίνηση, στην Ελλάδα είμαστε που για πλάκα από την άλλη το ΙΧ καβαλάει διαχωριστική)...
Θα συμφωνησω εν μερει με την διαφωνια σου, αλλα θα διαφωνησω εν μερει μαζι σου, με το επιχειρημα, οτι δεν καταλαβες απολυτα το σκεπτικο μου.
Το οποιο δεν θα αναλυσω γιατι δεν ειμαι σιγουρος αν και εγω συμφωνω απολυτα μαζι του, καθότι βρισκομαι στην εκμαθηση....
:hypnotize :hypnotize :look: :hypnotize :hypnotize
Μισο να συνελθω απο το εγκεφαλικο...
Συνήθως όταν είμαστε νέοι και άμυαλοι, γραμμές εννοούμε μέγιστες ακτίνες (και όλο το πλάτος του δρόμου), δεν εννοούσα κάτι τέτοιο σε καμμία περίπτωση...
Άμα είπα κάτι που ακούστηκε κάπως, πείτε τι καταλάβατε. :D
(χρησιμοποιώ την καταπληκτική μέθοδο του να ρίχνεις νερό στο κρανίο κάθε ώρα μέσα στο καύσωνα, γι' αυτό είμαι ψύχραιμος, μη νομίζεις). :lol:
Dimitris76
27/07/2007, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από P70
I alitheia einai oti exw iparksei mprosta se trella skinika kai i mixani den einai san to amaksi (a mou glistrise,a to mazeya me ta 4 ktl...ena lathos kai an den ksereis na mazeyeis den tha klais gia enan profylaktira,alla gia pollaaaaa parapanw...) opote panta exw tin logiki na pigainw mexri ekei pou to eyxaristiemai kai oso na nai.
Den exoume erthei oloi se ayton ton mataio kosmo gia na strivoume gonata katw ktl...
TIN APANTISI STO ARXIKO EROTIMA SOU TIN EDOSES MONOS SOU...
PIGAINE LOIPON MEXRI EKEI POU NOIOTHEIS ANETA KAI XEXASE POSOUS PONTOUS EXEIS FAEI STO MPROSTA KAI PISO LASTIXO GIATI KAKA TA PSEMATA PAIDIA TAXIDEVOUME SE TRELES TAXYTITES "STON AERA" OUSIASTIKA.
STO KATO KATO PREPEI NA EINAI MIA EYXASRISTI EMPEIRIA KAI OXI AGONIA GIA TO AN THA KRATITHEIS STI STROFI I THA FYGEIS GIA TSAI.
KAI KATI AKOMA POU NOMIZO SYMFONOUME OLOI:
STO DROMO KALO EINAI NA PIGAINEIS MEXRI TO 80-90% TON DYNATOTITON SOU GIA NA EXEIS PANTA ENA PERITHORIO GIA TIN KAKIA STIGMI.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dimitris76
TIN APANTISI STO ARXIKO EROTIMA SOU TIN EDOSES MONOS SOU...
PIGAINE LOIPON MEXRI EKEI POU NOIOTHEIS ANETA KAI XEXASE POSOUS PONTOUS EXEIS FAEI STO MPROSTA KAI PISO LASTIXO GIATI KAKA TA PSEMATA PAIDIA TAXIDEVOUME SE TRELES TAXYTITES "STON AERA" OUSIASTIKA.
STO KATO KATO PREPEI NA EINAI MIA EYXASRISTI EMPEIRIA KAI OXI AGONIA GIA TO AN THA KRATITHEIS STI STROFI I THA FYGEIS GIA TSAI.
KAI KATI AKOMA POU NOMIZO SYMFONOUME OLOI:
STO DROMO KALO EINAI NA PIGAINEIS MEXRI TO 80-90% TON DYNATOTITON SOU GIA NA EXEIS PANTA ENA PERITHORIO GIA TIN KAKIA STIGMI.
Den tha mporousa na simfwnisw perissotero...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Το δικο μου σχολιο για τη φωτογραφια ειναι οτι η κλιση ειναι πολυ καλη.Ο λογος οτι σε τετοιες στροφες συνηθως τα λαστιχα δεν ειναι οσο ζεστα χρειαζεται οποτε δεν πρεπει να το ρισκαρει κανεις για κατι παραπανω οταν ειδικα στις ακρες βλεπω μπαριερες. Επισης η σταση του σωματος μου φαινεται σωστη γιατι ετσι με την ψηλη θεση οδηγησης εχεις ορατοτητα καλυτερη.
Αυτο που με ξενιζει ειναι το ποσο πισω καθεται η μηχανη δειγμα οτι ησουν με γερη επιταχυνση στη φωτογραφια.
Οσο για το ποσο πρεπει να πατηθει το μπροστινο λαστιχο εχω να πω οτι το λαστιχο σου εχει σχεδιαστει προφανως σε μεγαλυτερη κλιση να δινει αρκετη γομμα,ειναι δηλαδη πιο σπορ απο αυτο που ειχες στο φειζερ. Ετσι ενα τετοιο λαστιχο αν παρει κλιση λιγο μεγαλυτερο θα πατησει αποτομα μεγαλη επιφανει και θα δεις ξαφινικα να εχει μεινει λιγο απατητο. Οποτε μια λυση ειναι να βαλεις πιο κατω τη μηχανη σε σχεση με το σωμα για να το πατησεις και να το ευχαριστηθεις και συχρονως να το μαθεις σε μεγαλες κλισεις.
Da.Vintage
30/07/2007, 07:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dimitris76
KAI KATI AKOMA POU NOMIZO SYMFONOUME OLOI:
STO DROMO KALO EINAI NA PIGAINEIS MEXRI TO 80-90% TON DYNATOTITON SOU GIA NA EXEIS PANTA ENA PERITHORIO GIA TIN KAKIA STIGMI.
Είπες πάρα πολύ στο δρόμο το πολύ μέχρι το 60%...
Και στη πίστα μέχρι το 80%...
road spirit
30/07/2007, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Είπες πάρα πολύ στο δρόμο το πολύ μέχρι το 60%...
Και στη πίστα μέχρι το 80%...
+1 , σωστοοοοος
Πως μπορειτε να βγαζετε ποσοστα συμμετοχης του αναβατη δεν μπορω να καταλαβω;
Τι σημαινει 60% η 80% ;
Μου φαινεται πολυ αυθαιρετο αυτο.
Απλα περιεργος.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Πως μπορειτε να βγαζετε ποσοστα συμμετοχης του αναβατη δεν μπορω να καταλαβω;
Τι σημαινει 60% η 80% ;
Μου φαινεται πολυ αυθαιρετο αυτο.
Απλα περιεργος.....
και εγώ ρε φίλε......
Όπως και το 110% που διαβάζω μερικές φορές. :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
και εγώ ρε φίλε......
Όπως και το 110% που διαβάζω μερικές φορές. :lol:
Αυτο ειναι ευκολο ρε...
Πεφτεις.....
και παιρνεις ταξι.....
Στο 120% ΚΤΕΛ
Και απο 130% και πανω.....
αμπουλανς
:look:
Da.Vintage
31/07/2007, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Πως μπορειτε να βγαζετε ποσοστα συμμετοχης του αναβατη δεν μπορω να καταλαβω;
Τι σημαινει 60% η 80% ;
Μου φαινεται πολυ αυθαιρετο αυτο.
Απλα περιεργος.....
Nα σου πώ...
Αν σε μία στροφή θεωρείς οτι το όριό της δεδομένου του πακέτου σου (οδ.ικανοτητες αναβάτη + δυνατότητες μοτοσυκλετας) είναι τα 100χλμ/ω τότε αν βρίσκεσαι στο δρόμο θα την πάρεις με 60-70 χλμ/ω ενώ αν είναι η ίδια στροφή στη πίστα με 80χλμ...
Giorgos19
31/07/2007, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Nα σου πώ...
Αν σε μία στροφή θεωρείς οτι το όριό της δεδομένου του πακέτου σου (οδ.ικανοτητες αναβάτη + δυνατότητες μοτοσυκλετας) είναι τα 100χλμ/ω τότε αν βρίσκεσαι στο δρόμο θα την πάρεις με 60-70 χλμ/ω ενώ αν είναι η ίδια στροφή στη πίστα με 80χλμ...
Γιωργη να σΕ κανω μια ερωτηση.Εσυ στην πιστα πηγαινεις με το 80 τοις εκατο??
Δεν το ρωταω με εμπαθεια απλα απο καθαρη περιεργεια!
Da.Vintage
31/07/2007, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Γιωργη να σΕ κανω μια ερωτηση.Εσυ στην πιστα πηγαινεις με το 80 τοις εκατο??
Δεν το ρωταω με εμπαθεια απλα απο καθαρη περιεργεια!
ναι πάντα αφήνω περιθώριο και με λιγότερ πάω...
σπανίως ξεφεύγω απο τα όρια που θέτω...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
ναι πάντα αφήνω περιθώριο και με λιγότερ πάω...
σπανίως ξεφεύγω απο τα όρια που θέτω...
Για τι χρόνους μιλάς, όταν αφήνεις περιθώριο;
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Nα σου πώ...
Αν σε μία στροφή θεωρείς οτι το όριό της δεδομένου του πακέτου σου (οδ.ικανοτητες αναβάτη + δυνατότητες μοτοσυκλετας) είναι τα 100χλμ/ω τότε αν βρίσκεσαι στο δρόμο θα την πάρεις με 60-70 χλμ/ω ενώ αν είναι η ίδια στροφή στη πίστα με 80χλμ...
Απο που να το πρωτοπιασω τωρα αυτο να το σχολιασω ρε τιταν;:sad:
Τα χλμ εισοδου δεν αποτελουν μετρο συγκρισης του οριου του δρομου και του αναβατη, ασχετα αν τυχαινει σε συγκεκριμενες διαδρομες που κανουμε να κραταμε καποια σταθερη ταχυτητα συνολικα.
Επισης η ταχυτητα μιας στροφης και παλι ειναι λαθος μοναδα μετρησης ας το πουμε, γιατι δεν παραμενει σταθερη,αλλα μεταβαλλεται αναλογα με την γραμμη που παιρνουμε (στην εισοδο) ,αναλογα με το στυλ οδηγησης (quick turn αν και εδω θελει πολυ κουβεντα γιατι μονο to quick turn κατανοω εγω σαν τεχνικη οδηγησης) ,και τελος μεταβαλλεται αναλογα με το ποσο γκαζι θα δωσουμε στην εξοδο κτλ κτλ.
Το να μπεις σε μια στροφη που σηκωνει 100 χλμ με 60 ΔΕΝ παει να πει οτι μπαινουμε με το 60% των δυνατοτητων μας, γιατι πολυ η δυνατοτητα μας δεν ειναι απλα να μπαινουμε με οσα πιο πολλα χλμ μπορουμε σε μια στροφη, ουτε ειναι αυτη η ουσια την γρηγορης οδηγησης.
Καπου εδω πονοκεφαλιασα, γιατι ξερω οτι το θεμα δεν θα μπορεσει να εξαντληθει γραπτως, και δεν ειναι καθολου απλο.
Giorgos19
31/07/2007, 13:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
ναι πάντα αφήνω περιθώριο και με λιγότερ πάω...
σπανίως ξεφεύγω απο τα όρια που θέτω...
Τι να σου πω ρε φιλαρακι!Αν οντως πηγαινεις με το 80 τοις εκατο και πηγαινεις ετσι οποως πηγαινεις εχεις πολλες :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: απο εμενα!
(χωρις το παραμικρο ιχνος ειρωνιας η εμπαθειας ε?:) )
Da.Vintage
01/08/2007, 08:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Για τι χρόνους μιλάς, όταν αφήνεις περιθώριο;
3-5 sec πάνω απο το καλύτερο χρόνο μου...
Da.Vintage
01/08/2007, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Απο που να το πρωτοπιασω τωρα αυτο να το σχολιασω ρε τιταν;:sad:
Τα χλμ εισοδου δεν αποτελουν μετρο συγκρισης του οριου του δρομου και του αναβατη, ασχετα αν τυχαινει σε συγκεκριμενες διαδρομες που κανουμε να κραταμε καποια σταθερη ταχυτητα συνολικα.
Επισης η ταχυτητα μιας στροφης και παλι ειναι λαθος μοναδα μετρησης ας το πουμε, γιατι δεν παραμενει σταθερη,αλλα μεταβαλλεται αναλογα με την γραμμη που παιρνουμε (στην εισοδο) ,αναλογα με το στυλ οδηγησης (quick turn αν και εδω θελει πολυ κουβεντα γιατι μονο to quick turn κατανοω εγω σαν τεχνικη οδηγησης) ,και τελος μεταβαλλεται αναλογα με το ποσο γκαζι θα δωσουμε στην εξοδο κτλ κτλ.
Το να μπεις σε μια στροφη που σηκωνει 100 χλμ με 60 ΔΕΝ παει να πει οτι μπαινουμε με το 60% των δυνατοτητων μας, γιατι πολυ η δυνατοτητα μας δεν ειναι απλα να μπαινουμε με οσα πιο πολλα χλμ μπορουμε σε μια στροφη, ουτε ειναι αυτη η ουσια την γρηγορης οδηγησης.
Καπου εδω πονοκεφαλιασα, γιατι ξερω οτι το θεμα δεν θα μπορεσει να εξαντληθει γραπτως, και δεν ειναι καθολου απλο.
Ρε σύ δεν μιλάμε οτι έχεις 100 πρίν τη στροφή έχεις 100 στο απεξ έχεις 100 και 100 στη έξοδο...
Αυτό σημαίνει οτι η στροφή έχει πολύ παραπάνω όρια...
Αυτό που λέω εγώ είναι οτι αν έχεις 100 στο άπεξ το 80% είναι 80 στο άπεξ ή στην είσοδο ή στην έξοδο όπου θές δηλαδή με ένα σημείο αναφοράς όχι όλα με την ίδια ταχύτητα...!:eyepop:
Όπως είπες αυτό σηκώνει πολύ κουβέντα...
Με το καλό να φτιάξεις το μηχανάκι σου και να λύσουμε τις διαφορές μας εντός πίστας...
Θα βλέπεις τη τεχνική μου κάθε φορά που θα τρώς γύρο...:lol:
Da.Vintage
01/08/2007, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Τι να σου πω ρε φιλαρακι!Αν οντως πηγαινεις με το 80 τοις εκατο και πηγαινεις ετσι οποως πηγαινεις εχεις πολλες :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: απο εμενα!
(χωρις το παραμικρο ιχνος ειρωνιας η εμπαθειας ε?:) )
Γιώργο έχουν υπάρξει λίγες φορές που έχω βάλει και το 110% (ποιός ακούει τον κρούκη τώρα) των δυνατοτύτων μου και το θεωρώ λάθος:wave2:
:a02: :a02: :a02: :a018: :a018: :a018: :a47: :a47: :a47:
Titan σου κανω quote ενα ποστ του road spirit που μιλαει για quick turn που συμπληρωνει αυτα που σου ειπα, και μαλλον αναιρει αυτο που εγραψες εσυ περι οριων.
- η αμεσότητα της αντίδρασης της μηχανής (πολύ ταχύτερα): τη στιγμη που η μοτο παίρνει κλίση αρχίζει και διαγράφει τοξο. Όσο ταχύτερα βρεθεί απο την κάθετη θέση σε κλίση πχ 40 μοίρες, τόσο μικρότερη ειναι η ακτίνα του τόξου που θα διανυθεί. Μάλιστα, όσο ταχύτερη/δυνατότερη είναι η συνειδητή εφαρμογή του "γυροσκοπικου-3" (άρα κάνοντας αυτό που στα σχολεία λένε "quick turn") τόσο το τόξο τήνει να μην είναι τόξο - στιγμιαία - και να μοιαζει με τόξο σπασμένο σε ένα σημείο (εκεί που έγινε το quick turn). To πόσο ταχύτερο είναι αυτό στο τελικό αποτέλεσμα : το κουικ τερν είναι ο μόνος τρόπος να βάλεις βαθύ σημείο εισόδου στη στροφή και ο μονος τρόπος να πάς γρήγορα, όταν - μέχρι πρότινως - νόμιζες οτι η "στροφή δεν σηκώνει άλλα χλμ". Βαθύ σημειο εισόδου σημαίνει καλύτερη ορατότητα για το τι έρχεται μεσα στη στροφή (άμεσα εφαρμόσιμο στο δρόμο, οχι μονο στη πίστα). Eπίσης με τη βαθιά είσοδο έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα για περισσότερη ώρα πριν ξεκινήσεις να στρίβεις (αφού μένεις περισότερη ώρα όρθιος), και μετά, γιατί το "σπασμένο" τόξο θα σου επιτρέψει να κλείσεις τη στροφή γρηγορότερα άρα-->να σηκώσεις τη μηχανή γρηγορότερα, άρα--> να ανοίξεις το γκάζι γρηγορότερα και πιο έντονα.
ένα παράδειγμα από προσωπική μου εμπειρία: στη Κ1 σερρων χωρίς κουικ, απλά σαν να παίρνω μια καμπή του δρόμου ... θα έχω μια ταχύτητα εισόδου γύρω στα 100 χαω (για τα δικά μου δεδομένα και επίπεδο). Τώρα, χωρίς να αλλάξει τπτ άλλο (πχ σημείο φρένων, ένταση φρένων, σώμα κλπ), κάνω το κουικ όσο πιο απότομα μπορώ. Θα μπω με 120 χαω χωρίς δράματα... και πολύ πιο "βαθιά" στη στροφή (late entry ή turn-in) ... και αυτό, είναι ένα απο τα πράγματα που κάνει τεράστια διαφορά πχ στους χρόνους μέσα σε μια πίστα. Ταχύτερα λοιπόν (και ασφαλέστερα, αυτό σχετικά με την ορατότητα...)
Ολη η συζητηση στο παρακατω λινκ:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=43995:wave2:
road spirit
01/08/2007, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Πως μπορειτε να βγαζετε ποσοστα συμμετοχης του αναβατη δεν μπορω να καταλαβω;
Τι σημαινει 60% η 80% ;
Μου φαινεται πολυ αυθαιρετο αυτο.
Απλα περιεργος.....
γιώργο, το ποσοστό το βάζει ο καθένας μας για τον εαυτό του. Ο καθένας μας μπορεί να εκτιμήσει τι σημαίνει να πηγαίνει στο 100% των δυνατοτήτων του. Είναι το σημείο εκείνο που το μυαλό και το σώμα ασχολούνται με την προβλεπόμενη οδήγηση και το χειρισμό της μοτο, χωρίς κανένα περιθώριο άλλης σκέψης ή αντίδρασης
(ααα, κοιτα μια θέααα/ τη ηλίθια την γκόμενα, με συφίλιασε πάλι σήμερα/ γαμώτ, μπήκα
ρεζέρβα, που έχει κοντά βενζινάδικο/ ωχ, πιάστηκε ο κώλος μου, να σταματήσω για τσιγάρο/ Όχι ρε! το κουλάδι! τι κάνει! θα με κλεισει ο παπαρας! φρένααααααα... γαμωτ γαμωτ... @#$%^&*/ στον επόμενο γύρο να ψάξω για καλύτερα σημάδια στη κ5/ χμμμ, γιατί μου κούνησε το
μπροστινό ρε γαμωτ καθώς άνοιγα στη κ-πιτς/....)
Ανάλογα λοιπόν πας στο 70% και θα προσαρμόσεις την ταχύτητα σου. Δεν είναι εύκολο να εξηγηθει, αλλά ισχύει. Είναι και αυτό ένας απο τους "κανόνες" των σχολείων... "πάμε στο 70%, οχι παραπάνω".
Θα μεταφέρω πάλι τα λόγια των εκπαιδευτών. Το 70% το θέλουμε γιατί πρέπει να υπάρχει ενα περιθώριο ~ 20% στην CPU σου να μπορεί να επεξεργαστεί τα δεδομένα που σου μαθαίνουν στη θεωρία τη στιγμή που οδηγείς. Αν πηγαίνεις 100% δεν θα μπορείς την ίδια ώρα να σκέφτεσαι αυτό που πριν λίγο σου έδειξαν και που τώρα πρέπει να το κάνεις βήμα-βήμα μεσα στη πίστα.
Επίσης, πάντα αφήνεις ενα 10% ως περιθώριο ασφάλειας, για να χειριστείς την έκτακτη στιγμή, τη στραβή, το απρόοπτο...
Στο δρόμο συμβαίνει κατί ανάλογο. Μόνο που εκεί, το τυχαίο συμβάν είναι πιο έυκολο να έρθει, και έτσι το περιθώριο ασφάλειας που αφήνει ο καθένας μας πρέπει να είναι πάνω από 10%
Επίσης το 20% είναι απαραίτητο αν κάποιος θέλει να βελτιωθεί. Το χρειάζεται :
- αφενός για να σκέφτεται το τι θα κάνει στα επόμενα μέτρα/ επόμενη στροφή κλπ. Ε αυτό δεν γίνεται αν πηγάινεις "ταπα", θα φας τα μουτρα σου.
- αφετέρου για να "sample-αρει" το τι συμβαίνει σε χρόνο real-time και να έχει τη δυνατότητα, όταν βγει στα πίτς/ σταματήσει στον αλεξίου/ στο στορκ / κλπ, να ανακαλέσει τα δεδομένα και να τα αναλυσει...να δει τι δούλεψε και τι όχι...
Σκεφτείτε το: έχει τύχει να σταματήσετε από "γΛηγορη βόλτα" και να μην μπορείτε μετα να εξηγήσετε ή να θυμηθείτε ακριβώς μια χ-ψ στιγμή? είναι γιατί πηγαίνατε κοντά στο 100% και ο εγκέφαλος δεν ειχε χρόνο και δυνατότητα να κρατήσει δεδομένα.
Τέλος, το 20% χρειάζεται γιατί μόνο τότε πάς "ανετα". Και άνετα σημαίνει με ασφάλεια. Και άνετα, μπορεί κάλιστα να σημαίνει γρήγορα. Όταν όμως οδηγούμε "τάπα", σφιγγόμαστε, κουραζόμαστε,δεν έχουμε καθαρή αντίληψη, το λάθος έρχεται έυκολα ...
Ακριβως Γιαννη εκει ηθελα να καταληξω.
Τα ιδια τα ποσοστα περνανε σε δευτερη μοιρα και η ιδια η αναγωγη σε ποσοστο επιτοις εκατο ειναι δευτερευουσης σημασιας.
Δεν εχει δηλαδη τοση σημασια αν ειναι 60 η 70 η 80 τοις εκατο, ειναι απλα ενας τροπος να λεμε στον εαυτο μας, οτι θα πρεπει να κρατησουμε "πισινές" ,για να μπορεσουμε να παμε με ασφαλεια,να κατανοησουμε ολα τα δεδομενα, και να αποφυγουμε την κακια στιγμη σε περιπτωση που θα πρεπει να κανουμε μια διορθωση οπως να αποκλινουμε τηςτροχιας μας.
Ο μονος λογος που ζητησα να το αναλυσεις αυτο ηταν, διοτι κατα καιρους εχω δει ποστ για βολτα
με προτασεις του στυλ, "παιδια Ιτεα θα πηγαινουμε στο 80%" κτλ κτλ.
Και τελικα κανενας δεν ξερει ακριβως για ποιο πραγμα μιλαει.
Ουσιαστικα τα ορια τα θετεις στον εαυτο σου, απο την στιγμη που ξερεις παρα πολυ καλα, τι συμβαινει σε εσενα και στην μοτοσυκλετα οταν τα προσεγγισεις.
(Δεν μου αρεσε το τελευταιο οπως το διατυπωσα, αλλα δεν βλεπω πως μπορω να το διορθωσω) :wacko:
road spirit
01/08/2007, 13:34
οκ m8 :a013:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Ουσιαστικα τα ορια τα θετεις στον εαυτο σου, απο την στιγμη που ξερεις παρα πολυ καλα, τι συμβαινει σε εσενα και στην μοτοσυκλετα οταν τα προσεγγισεις.
(Δεν μου αρεσε το τελευταιο οπως το διατυπωσα, αλλα δεν βλεπω πως μπορω να το διορθωσω)
μια χαρά το διατύπωσες. το πρόβλημα είναι οταν κάποιος δεν ξέρει που είναι τα όρια του ή της μοτοσικλετας του :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
οκ m8 :a013:
μια χαρά το διατύπωσες. το πρόβλημα είναι οταν κάποιος δεν ξέρει που είναι τα όρια του ή της μοτοσικλετας του :(
Δεν χρειαζεται να τα ξερουμε Γιαννη γιατι συνεχως προσπαθουμε να τα διευρυνουμε, οχι να τα ξεπερασουμε.:beer:
Da.Vintage
02/08/2007, 07:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Titan σου κανω quote ενα ποστ του road spirit που μιλαει για quick turn που συμπληρωνει αυτα που σου ειπα, και μαλλον αναιρει αυτο που εγραψες εσυ περι οριων.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
- η αμεσότητα της αντίδρασης της μηχανής (πολύ ταχύτερα): τη στιγμη που η μοτο παίρνει κλίση αρχίζει και διαγράφει τοξο. Όσο ταχύτερα βρεθεί απο την κάθετη θέση σε κλίση πχ 40 μοίρες, τόσο μικρότερη ειναι η ακτίνα του τόξου που θα διανυθεί. Μάλιστα, όσο ταχύτερη/δυνατότερη είναι η συνειδητή εφαρμογή του "γυροσκοπικου-3" (άρα κάνοντας αυτό που στα σχολεία λένε "quick turn") τόσο το τόξο τήνει να μην είναι τόξο - στιγμιαία - και να μοιαζει με τόξο σπασμένο σε ένα σημείο (εκεί που έγινε το quick turn). To πόσο ταχύτερο είναι αυτό στο τελικό αποτέλεσμα : το κουικ τερν είναι ο μόνος τρόπος να βάλεις βαθύ σημείο εισόδου στη στροφή και ο μονος τρόπος να πάς γρήγορα, όταν - μέχρι πρότινως - νόμιζες οτι η "στροφή δεν σηκώνει άλλα χλμ". Βαθύ σημειο εισόδου σημαίνει καλύτερη ορατότητα για το τι έρχεται μεσα στη στροφή (άμεσα εφαρμόσιμο στο δρόμο, οχι μονο στη πίστα). Eπίσης με τη βαθιά είσοδο έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα για περισσότερη ώρα πριν ξεκινήσεις να στρίβεις (αφού μένεις περισότερη ώρα όρθιος), και μετά, γιατί το "σπασμένο" τόξο θα σου επιτρέψει να κλείσεις τη στροφή γρηγορότερα άρα-->να σηκώσεις τη μηχανή γρηγορότερα, άρα--> να ανοίξεις το γκάζι γρηγορότερα και πιο έντονα.
ένα παράδειγμα από προσωπική μου εμπειρία: στη Κ1 σερρων χωρίς κουικ, απλά σαν να παίρνω μια καμπή του δρόμου ... θα έχω μια ταχύτητα εισόδου γύρω στα 100 χαω (για τα δικά μου δεδομένα και επίπεδο). Τώρα, χωρίς να αλλάξει τπτ άλλο (πχ σημείο φρένων, ένταση φρένων, σώμα κλπ), κάνω το κουικ όσο πιο απότομα μπορώ. Θα μπω με 120 χαω χωρίς δράματα... και πολύ πιο "βαθιά" στη στροφή (late entry ή turn-in) ... και αυτό, είναι ένα απο τα πράγματα που κάνει τεράστια διαφορά πχ στους χρόνους μέσα σε μια πίστα. Ταχύτερα λοιπόν (και ασφαλέστερα, αυτό σχετικά με την ορατότητα...)
--------------------------------------------------------------------------------
Ολη η συζητηση στο παρακατω λινκ:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=43995:wave2:
Ρε σείς πού τη πάτε τώρα τη κουβέντα ρε θα με τρελάνετε ποιός μίλησε για Quick turn, turn in late entry κτλ και γενικά ποιός μίλησε για τεχνική στις στροφές?
Αυτό που σηζητάγαμε εδώ είναι να να κινούμαστε κάτω απο τα όρια του πακέτου μας (αναβάτης +μηχανή) στη πίστα και πολύ πιο κάτω στο δρόμο!
Τώρα τα ποσοστά μπορεί να είναι αυθαίρετα γιατί δε μπορείς να περιορίσεις ακριβώς τα χιλιόμετρά σου σε κάθε στροφή λές και έχεις speed limiter απο F1 αλλά σε γενικές γραμμές ισχύουν!
Da.Vintage
02/08/2007, 07:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
γιώργο, το ποσοστό το βάζει ο καθένας μας για τον εαυτό του. Ο καθένας μας μπορεί να εκτιμήσει τι σημαίνει να πηγαίνει στο 100% των δυνατοτήτων του. Είναι το σημείο εκείνο που το μυαλό και το σώμα ασχολούνται με την προβλεπόμενη οδήγηση και το χειρισμό της μοτο, χωρίς κανένα περιθώριο άλλης σκέψης ή αντίδρασης
(ααα, κοιτα μια θέααα/ τη ηλίθια την γκόμενα, με συφίλιασε πάλι σήμερα/ γαμώτ, μπήκα
ρεζέρβα, που έχει κοντά βενζινάδικο/ ωχ, πιάστηκε ο κώλος μου, να σταματήσω για τσιγάρο/ Όχι ρε! το κουλάδι! τι κάνει! θα με κλεισει ο παπαρας! φρένααααααα... γαμωτ γαμωτ... @#$%^&*/ στον επόμενο γύρο να ψάξω για καλύτερα σημάδια στη κ5/ χμμμ, γιατί μου κούνησε το
μπροστινό ρε γαμωτ καθώς άνοιγα στη κ-πιτς/....)
Ανάλογα λοιπόν πας στο 70% και θα προσαρμόσεις την ταχύτητα σου. Δεν είναι εύκολο να εξηγηθει, αλλά ισχύει. Είναι και αυτό ένας απο τους "κανόνες" των σχολείων... "πάμε στο 70%, οχι παραπάνω".
Θα μεταφέρω πάλι τα λόγια των εκπαιδευτών. Το 70% το θέλουμε γιατί πρέπει να υπάρχει ενα περιθώριο ~ 20% στην CPU σου να μπορεί να επεξεργαστεί τα δεδομένα που σου μαθαίνουν στη θεωρία τη στιγμή που οδηγείς. Αν πηγαίνεις 100% δεν θα μπορείς την ίδια ώρα να σκέφτεσαι αυτό που πριν λίγο σου έδειξαν και που τώρα πρέπει να το κάνεις βήμα-βήμα μεσα στη πίστα.
Επίσης, πάντα αφήνεις ενα 10% ως περιθώριο ασφάλειας, για να χειριστείς την έκτακτη στιγμή, τη στραβή, το απρόοπτο...
Στο δρόμο συμβαίνει κατί ανάλογο. Μόνο που εκεί, το τυχαίο συμβάν είναι πιο έυκολο να έρθει, και έτσι το περιθώριο ασφάλειας που αφήνει ο καθένας μας πρέπει να είναι πάνω από 10%
Επίσης το 20% είναι απαραίτητο αν κάποιος θέλει να βελτιωθεί. Το χρειάζεται :
- αφενός για να σκέφτεται το τι θα κάνει στα επόμενα μέτρα/ επόμενη στροφή κλπ. Ε αυτό δεν γίνεται αν πηγάινεις "ταπα", θα φας τα μουτρα σου.
- αφετέρου για να "sample-αρει" το τι συμβαίνει σε χρόνο real-time και να έχει τη δυνατότητα, όταν βγει στα πίτς/ σταματήσει στον αλεξίου/ στο στορκ / κλπ, να ανακαλέσει τα δεδομένα και να τα αναλυσει...να δει τι δούλεψε και τι όχι...
Σκεφτείτε το: έχει τύχει να σταματήσετε από "γΛηγορη βόλτα" και να μην μπορείτε μετα να εξηγήσετε ή να θυμηθείτε ακριβώς μια χ-ψ στιγμή? είναι γιατί πηγαίνατε κοντά στο 100% και ο εγκέφαλος δεν ειχε χρόνο και δυνατότητα να κρατήσει δεδομένα.
Τέλος, το 20% χρειάζεται γιατί μόνο τότε πάς "ανετα". Και άνετα σημαίνει με ασφάλεια. Και άνετα, μπορεί κάλιστα να σημαίνει γρήγορα. Όταν όμως οδηγούμε "τάπα", σφιγγόμαστε, κουραζόμαστε,δεν έχουμε καθαρή αντίληψη, το λάθος έρχεται έυκολα ...
Σωστότατος σε όλα απλά εγώ δεν κάθομαι να αναλύσω τίποτα μετά όλα τα κάνω εκείνη τη στιγμή πάνω στη μοτό!:winka: :wave2:
Da.Vintage
02/08/2007, 07:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Ακριβως Γιαννη εκει ηθελα να καταληξω.
Τα ιδια τα ποσοστα περνανε σε δευτερη μοιρα και η ιδια η αναγωγη σε ποσοστο επιτοις εκατο ειναι δευτερευουσης σημασιας.
Δεν εχει δηλαδη τοση σημασια αν ειναι 60 η 70 η 80 τοις εκατο, ειναι απλα ενας τροπος να λεμε στον εαυτο μας, οτι θα πρεπει να κρατησουμε "πισινές" ,για να μπορεσουμε να παμε με ασφαλεια,να κατανοησουμε ολα τα δεδομενα, και να αποφυγουμε την κακια στιγμη σε περιπτωση που θα πρεπει να κανουμε μια διορθωση οπως να αποκλινουμε τηςτροχιας μας.
Ο μονος λογος που ζητησα να το αναλυσεις αυτο ηταν, διοτι κατα καιρους εχω δει ποστ για βολτα
με προτασεις του στυλ, "παιδια Ιτεα θα πηγαινουμε στο 80%" κτλ κτλ.
Και τελικα κανενας δεν ξερει ακριβως για ποιο πραγμα μιλαει.
Ουσιαστικα τα ορια τα θετεις στον εαυτο σου, απο την στιγμη που ξερεις παρα πολυ καλα, τι συμβαινει σε εσενα και στην μοτοσυκλετα οταν τα προσεγγισεις.
(Δεν μου αρεσε το τελευταιο οπως το διατυπωσα, αλλα δεν βλεπω πως μπορω να το διορθωσω) :wacko:
Τα ίδια πράγματα λέμε ρε κρούκη...
αλλά εκείνο το τεχνικό quote δε το κατάλαβα που κολλάει!
Παρ'όλα αυτά θα διαβάσω όλο το άρθρο!:winka:
Αυτο με το γρηγορο στριψιμο μου φαινεται μια βλακεια και δεν εχω δει να το εφαρμοζει κανεις στα μοτο τζι πι.Ολοι πανε με ροη στις εισοδους οχι με γωνιες.Αφου το γρηγορο στριψιμο εκεινη την στιγμη που εφαρμοζεται ζοριζει πολυ το μπροστινο λαστιχο. Επισης φανταστειτε να μπαινετε σε αριστερη στροφη να ειναι εμφανως η ασφαλεστερη γραμμη αριστερα κοντα στην ασπρη λωριδα και να επιλεγει να παει κανεις βαθια κοντα στην δεξια ακρη του δρομου που ειναι και τα χαλικια και να χασει λιγο τη γραμμη του ποσο περιθωριο διορθωσης εχει μετα. Και βεβαια δεν γινεται στην κ1 των Σερρων καποιος με γρηγορο στριψιμο να την παρει 120 και χωρις 100. Ειναι σιγουρο οτι αν ερθει απο ανοιχτα με προοδευτικη κλιση θα παει καλυτερα και με λιγωτερο κινδυνο για πτωση γιατι προσεγγιζει τα ορια της προσφυσης προοδευτικα και οχι σαν διακοπτη ον-οφ. Αλλο τωρα αν τα λαστιχαα ειναι τοσο καλα και συγχωρουν τετοια λαθη αποτομης φορτισης χωρις να στελνουν τον αναβατη κατω.
h_m_akis
01/09/2007, 15:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από P70
Eixa mia fazer 600 tou 2002 gia ta prwta vimata stripsimatos!Eixa ftasei miso ponto prin vrw teleiws to pisw lastixo alla eixa toulaxiston ena ponto apo to mprostino...
Twra pou pira R6 xwris na exw paei gia stripsimo akoma,exw ftasei akoma pio konta sto pisw lastixo(ligotero apo miso ponto)alla to mprostino einai xaos!!!
Les kai den exw stripsei!
help please!!:bigcry: :bigcry: :bigcry:
εχεις ελεγξει την πιεση των ελαστικων σου? σε ss ειναι λιγο διαφορετικη η πιεση απο fazer και σιγουρα η απωλεια της πιο εμφανης.
h_m_akis
01/09/2007, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Αυτο με το γρηγορο στριψιμο μου φαινεται μια βλακεια και δεν εχω δει να το εφαρμοζει κανεις στα μοτο τζι πι.Ολοι πανε με ροη στις εισοδους οχι με γωνιες.
βασικα λεγοντας γωνια εννουμε κλειστη καμπη...και ναι, ολοι στα gp ετσι στριβουν:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.