Σύνδεση

View Full Version : γρανάζωμα...



Σελίδες : 1 [2]

reinmeister
19/07/2007, 13:54
οχι ρε...ειμαι σιγουρος οτι στηνατε τις φλορετες στην ευθεια και κανατε ψαρακι μπας και δειτε καμια 80αρια στο vdo...:rotflmao: :rotflmao:

OldMan
19/07/2007, 13:59
Δεν σΕ μιλάω για το τι γινόταν όταν βγάζαμε και το ανεμιστηράκι ...!!! :eyepop:

:wave2: :beer: :wave2:

nelson
19/07/2007, 15:47
τι; αυτό ήταν όλο;

ρε συ sniper πως επιρρεάζει η κλίση το σύστημα γραναζιών-αλυσίδα;

sniper
19/07/2007, 16:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από nelson
τι; αυτό ήταν όλο;

ρε συ sniper πως επιρρεάζει η κλίση το σύστημα γραναζιών-αλυσίδα;


Ιντερνετ έχετε.... βιβλία (νομίζω απο αυτά που γράφετε - διότι αν δεν τα εχετε διαβάσει πουθενά ανοίγουμε άλλη κουβέντα) έχετε.....


Ψάξτε το λιγο, οκνηροί νέοι....

Πάντως, ισχύει.... :D

tip : Σκεφτείται τι άλλάζει όταν πλαγιάζει μια μηχανή :smilea:

Nostra
19/07/2007, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
tip : Σκεφτείται τι άλλάζει όταν πλαγιάζει μια μηχανή :smilea:


πλαστικά, τιμόνι και μασπιέδες? :confused:

OldMan
19/07/2007, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
πλαστικά, τιμόνι και μασπιέδες? :confused:
Να έρθω στα βιβλία ??? :D :D :D

sniper
19/07/2007, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
πλαστικά, τιμόνι και μασπιέδες? :confused:

:a31:

Nostra
19/07/2007, 16:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Να έρθω στα βιβλία ??? :D :D :D


γεια σας.... καλό απόγευμα



τα λέγαμεεεεεεεεεε...... :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

harlek
19/07/2007, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από nelson
τι; αυτό ήταν όλο;

ρε συ sniper πως επιρρεάζει η κλίση το σύστημα γραναζιών-αλυσίδα;

Προφανώς εννοεί ότι όταν η μηχανή πάρει κλίση, το πίσω λάστιχο (και το μπροστά) "πατάει" σε μια περιφέρεια μικρότερου μήκους, οπότε είναι σαν να σου κονταίνει λίγο η σχέση μετάδοσης. Δεν αλλάζει το γρανάζωμα της μηχανής φυσικά, αλλά το σύμπτωμα είναι το ίδιο. Με μια περιστροφή του κεκλιμένου πίσω τροχού διανύεις ελάχιστα μικρότερη απόσταση, απ' ό,τι αν ήταν κάθετος στο δρόμο...

sniper
19/07/2007, 16:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
Προφανώς εννοεί ότι όταν η μηχανή πάρει κλίση, το πίσω λάστιχο (και το μπροστά) "πατάει" σε μια περιφέρεια μικρότερης περιμέτρου, οπότε είναι σαν να σου κονταίνει λίγο η σχέση μετάδοσης. Δεν αλλάζει το γρανάζωμα της μηχανής φυσικά, αλλά το σύμπτωμα είναι το ίδιο. Με μια περιστροφή του κεκλιμένου πίσω τροχού διανύεις ελάχιστα μικρότερη απόσταση, απ' ό,τι αν ήταν κάθετος στο δρόμο...

And the winner is harlek :D

Φυσικά και δεν αλλάζει το φυσικό γρανάζωμα..... Φαντάζεστε τον μηχανικό σας να τρέχει δίπλα στην μηχανή με τα κλειδιά και να προσπαθεί να σας βγάλει τον τροχό εν κινήσει; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο όμως.... ;)

zireous
19/07/2007, 23:54
Πάνω που πήγα να σας πώ ότι λέτε αηδίες αλλάξατε θέμα. :lol:

Ναί θα κάνεις σούζες πιο εύκολα (είσαι χάλιας έτσι κι αλλιώς μή χαίρεσαι :D ) με κοντό γρανάζωμα, ίσως με το να είσαι στο κόφτη να περνάς και μερικούς (που δεν είναι στη συγκεκριμένη στροφή αυτοί στο κόφτη), το αντίτιμο είναι όμως πιο νευρικό γκάζι στις στροφές -μη διανοηθείς δηλαδή να ανοιγοκλείσεις το γκάζι κλπ ωραία.

stefanos
20/07/2007, 12:48
Η γραμμική ταχύτητα της αλυσίδας στην περίπτωση μεγαλώματος των γραναζιών χωρίς μεταβολή της σχέσης τελικής μετάδοσης πώς μεταβάλλεται?

npat
20/07/2007, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η γραμμική ταχύτητα της αλυσίδας στην περίπτωση μεγαλώματος των γραναζιών χωρίς μεταβολή της σχέσης τελικής μετάδοσης πώς μεταβάλλεται?

Αυξάνεται (για την ίδια ταχύτητα κίνησης της μοτοσυκλέτας)

harlek
20/07/2007, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Αυξάνεται (για την ίδια ταχύτητα κίνησης της μοτοσυκλέτας)

...και μάλιστα γραμμικά, δηλαδή αν τα γρανάζια γίνουν 20% μεγαλύτερα σε ακτίνα, η γραμ. ταχύτητα της αλυσίδας μεγαλώνει κι αυτή κατά 20%....

swtos
20/07/2007, 17:34
5 - 7 % κοντύτερο γρανάζωμα είναι πολύ πολύ καλό σε όλα τα μηχανάκια (πλην εξαιρέσεων...)

Τώρα γιατί μπλέκετε γραμμικές και γωνιακές ταχύτητες ??? μήπως και "σπάσετε" τις αλυσίδες ???

Επίσης "Η ΡΟΠΗ" αυξάνει γραμμικά ανάλογα με τη διαφορά των δυό σχέσεων μετάδοσης....

Π.χ. Αν είσαι 110 κιλά και με τις φόρμες και τα συμπράγκαλα 125 !!!! είναι άσχημο να έχεις κατι τις
καλύτερο σε ροπή ??? ΕΕΕΕΕΕεεεε είναι κακό ?????

Ρε αϊντε καλές διακοπές !!!!!!!!!!!!!!1


:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

vic13r
22/07/2007, 18:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από harlek
Όχι φίλε, αυτό ισχύει μόνο αν το κοντέρ παίρνει ένδειξη από την έξοδο του κιβωτίου. Αν παίρνει από αισθητήρα στον πίσω τροχό ή από τον εμπρός, δεν υπάρχει σφάλμα από την αλλαγή γραναζώματος.

@npat: Σου συνιστώ να μην προσπαθήσεις να αλλάξεις γνώμη στον αγαπητό Δημογέροντα! Είτε δεν μπορεί να κατανοήσει, είτε δεν μπορεί να αποδεχθεί κάποια πράγματα. Δικαίωμά του. :beer: Εχεις δικιο αλλα για τα μηχανακια που μιλαμε αυτα διαβαζουν απο το κιβωτιο και νομιζω οτι τα περισσοτερα συγχρονα μηχανακια αυτον τον τροπο χρησιμοποιουνε??