PDA

View Full Version : Arx;arios



johnyharit
27/07/2007, 08:30
Καλημέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια μηχανή. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι αρχάριος και θέλω βοήθεια.
Δεν ξέρω ποια μηχανή να αγοράσω. Τα χρήματα δεν είναι θέμα να με προβληματίζει.Σκέφτομαι για steet.

Ποια μηχανή θα προτίνατε σε έναν αρχάριο?
Φίλοι μου που ήδη έχουν μηχανές μου λένε για: GSR 600 or Z750.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο κυβισμός είναι μεγάλος όμως επιμένουν ότι θα μάθω εν καιρό.

Ποια η γνώμη σας για το YAMAHA MT-03?

Ti l;ete?

Alexz@nder
27/07/2007, 08:48
οτι κ να παρεις απο street... ΠΡΟΣΟΧΗ, ειδικα σε τετοια κυβικα..

κ ακομα ποιο πολυ προσοχη αφου θα ειναι η πρωτη σου φορα με τετοια μηχανη!!!
:a024:

Cpt. Haddock
27/07/2007, 08:52
Δίπλωμα έχουμε; :rolleyes:



Συμβουλή: Για πρώτη μηχανή σε αρχάριο, πάρε μεταχειρισμένη :wave2:

EVI
01/08/2007, 19:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnyharit
Καλημέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να αγοράσω μια μηχανή. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι αρχάριος και θέλω βοήθεια.
Δεν ξέρω ποια μηχανή να αγοράσω. Τα χρήματα δεν είναι θέμα να με προβληματίζει.Σκέφτομαι για steet.

Ποια μηχανή θα προτίνατε σε έναν αρχάριο?
Φίλοι μου που ήδη έχουν μηχανές μου λένε για: GSR 600 or Z750.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο κυβισμός είναι μεγάλος όμως επιμένουν ότι θα μάθω εν καιρό.

Ποια η γνώμη σας για το YAMAHA MT-03?

Ti l;ete?



gsr kai Z δεν ειναι για αρχαριο το ΜΤ-03 εχει το κινητιρα του ΧΤ αλλα ειναι ρυθμιζμενο και με κοντοτερο γραναζομα με αποτελεσμα να ειναι πιο γεματο στις χαμηλομεσαιες (σουζιδια και παιχνιδι ατελειωτο) επισεις ειναι ενα μηχανακι που δε το συναντας παντου ελαφρυ και βολικο ειδικα μεσα στην πολη,

εμενα μου αρεσει και απο τα 3 που ειπες ειναι το καλυτερο για νεο οδηγο

παντα εξοπλισμος και προσοχη !

:beer: :beer: :beer: :beer:

makis206
02/08/2007, 00:43
Θα συμφωνήσω με την Εύη αλλά θα σου προτείνω και μια ενδιάμεση λύση που δεν είναι άλλη απ'το Kawasaki ΕR-6n.