Σύνδεση

View Full Version : Ρύθμιση καρμπυρατέρ Keihin PB18



Nikoskazer2000
28/07/2007, 01:56
Επειδή τον τελευταίο χρόνο μου κάνει αρρυθμίες και μου σβήνει συνέχεια θέλω να το ρυθμίσω.

...οπα...πολύ γρήγορα το πα αυτό. Πάμε πάλι απ' την αρχή...





Τον τελευταίο χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Ακόμα και τώρα το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες το μηχανάκι μου σβήνει πολύ εύκολα στα πρώτα 10 λεπτά λειτουργίας του.

Δηλαδή: Βάζω μπρός (χωρίς γκάζι - μόνο μίζα - για να μη μπουκώσει), δουλεύει για λίγα δευτερόλεπτα με καλές στροφές και μετά απο λίγο παρουσιάζονται αρρυθμίες οπου και μοιραία σβήνει ακόμα κι' αν παίζω με το γκάζι για να διατηρήσω τον αριθμό των στροφών σε αποδεκτό επίπεδο. Το ίδιο ακόμα κι' αν εχω ανοιχτό το τσόκ.

Σημείωση_1: Ο πολλαπλασιαστής επειδή είναι εργοστασιακός είναι fixed με το μπουζοκαλώδιο οπότε το μόνο που καθάρισα ηταν την αλλη άκρη (αυτή που βιδώνει στη μπουζόπιπα) και την μπουζόπιπα προληπτικά. Το μπουζί είναι καινούργιο.

Σε μια κουβέντα που έκανα με το Μανώλη (makis206) σχετικά με το φρεσκοστρωμένο του kaw...εε...Mondenas Kriss II :ninja: μου περιέγραψε τα ίδια προβλήματα τα οποία λύθηκαν με μια ρύθμιση στο καρμπυρατέρ :a021: που του έκανε ενας φίλος του :smokin: (φοράμε το ίδιο - καρμπυρατέρ).

Λοιπόν τι έκανα πριν απο 2 μέρες: Παρατήρησα μια μικρή βίδα, δίπλα στη μεγάλη που ρυθμίζει το ρελαντί, η οποία δεξιόστροφα πρέπει να "κόβει" αέρα (ακούγεται οπως οταν ανοίγω το τσόκ) ενω αριστερόστροφα (προφανώς) "ανοίγει" τον αέρα (η φιλτροχοάνη ακούγεται εντονότερα), αλλα δεν κατάφερα να κάνω κάτι αξιοσημείωτο. Αντιθέτως μάλλον πως το απορύθμισα κιόλας.

Ξέρει κανείς (ενα Βρωμιάρικο αγόρι βασικά...:blush: :evil: ) πόσες πλήρης στροφές θέλει προς τα αριστερά αν υποθέσω οτι η βίδα είναι τέρμα δεξιόστροφα (δλδ. τελείως βιδωμένη) ; Η αν το πρόβλημα προέρχεται απο κάπου αλλού; :confused: :sick:

Σημείωση_2: Βαλβίδες ΔΕΝ είναι σίγουρα αλλιώς θα μου έσβηνε ακόμα και με καλοζεσταμένο κινητήρα (been there, done that...).

Σημείωση_3: Και το βενζινάδικο είναι καθαρό.

kiriakost
28/07/2007, 04:05
Νικολα , πριν κάνεις οτιδήποτε , άδειασε μια φορά το κουπάκι του καρμπυλατερ .

Κλείσε την τροφοδοσία βενζίνης , και αμόλα οτι έχει μέσα το καρμπυλατερ, από την βίδα στον πάτο του .

FZR1000
28/07/2007, 11:25
Στα 4τ αυτη η μικρη βιδα κοβει την βενζινη και κανει πιο φτωχο το μειγμα οσο ειναι πιο βιδωμενη...

μπορει να φταιει οτι το μειγμα ειναι φτωχο (δες και μπουζι) οποτε ξεβιδωσε 2-3 στροφες και δοκιμασε το παλι...

αφου πειραξες την βιδα θα πρεπει να θυμασαι που ηταν αρχικα...

kiriakost
28/07/2007, 14:01
Υπάρχει ενα παλιός τρόπος , τυφλοσούρτη , που λέει οτι άμα δεν θυμάσαι που ήταν , σφίξε την τέρμα, και χαλάρωσε την 3,5 στροφές ..... αλλά να μην σε πάρω και στο λαιμό μου ..

OldMan
28/07/2007, 14:18
Αν είναι η βίδα του αέρα, ρυθμίζει τις στροφές του ρελαντί (όχι το μίγμα) και δεν έχει να κάνει με το "πόσες στροφές έξω ή μέσα" - απλά ρύθμισέ την ώστε να έχεις ένα ικανοποιητικό αριθμό στροφών στο ρελαντί !!

Αν είναι βίδα μίγματος, εξαρτάται αν βρίσκεται πριν ή μετά το venturi...

Αν είναι πριν, βλ. ότι είπε ο FZR1000.
Αν είναι μετά, βλ. το ανάποδο.

Αν τελικά είναι βίδα μίγματος, αφού ΠΡΩΤΑ φέρεις τις στροφές του ρελαντί από την βίδα του αέρα (πιθανόν "χειρόβιδα"), φέρτην κάπου στην μέση και παίζε με + - 1/4 της στροφής κάθε φορά !!



Υ.Γ.
Γιατί είσαι τεμπελόσκυλο και δεν ψάχνεις στο διαδύκτιο πληροφορίες για το καρμπυρατέρ σου ??? :D

Nikoskazer2000
28/07/2007, 22:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αν είναι η βίδα του αέρα, ρυθμίζει τις στροφές του ρελαντί (όχι το μίγμα) και δεν έχει να κάνει με το "πόσες στροφές έξω ή μέσα" - απλά ρύθμισέ την ώστε να έχεις ένα ικανοποιητικό αριθμό στροφών στο ρελαντί !!

Αν είναι βίδα μίγματος, εξαρτάται αν βρίσκεται πριν ή μετά το venturi...

Αν είναι πριν, βλ. ότι είπε ο FZR1000.
Αν είναι μετά, βλ. το ανάποδο.

Αν τελικά είναι βίδα μίγματος, αφού ΠΡΩΤΑ φέρεις τις στροφές του ρελαντί από την βίδα του αέρα (πιθανόν "χειρόβιδα"), φέρτην κάπου στην μέση και παίζε με + - 1/4 της στροφής κάθε φορά !!



Υ.Γ.
Γιατί είσαι τεμπελόσκυλο και δεν ψάχνεις στο διαδύκτιο πληροφορίες για το καρμπυρατέρ σου ??? :D

Λοιπόν η βίδα βρίσκεται λίγο πριν την εισαγωγή στον κινητήρα. Οπότε αν εκεί δημιουργήται φαινόμενο βεντούρι ή οχι θα σε γελάσω.

Πράγματι οι στροφές έρχονται σε πιο "σωστό" εύρος αν πειράξω αυτή τη βίδα αλλα το πρόβλημα είναι οτι αυτό το εύρος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ: μπορεί να βιδώσω ή να ξεβιδώσω πολύ και το ρελαντί να μένει το ίδιο (ή ίσως να αλλάζει απειροελάχιστα και να μην το καταλαβαινω).

Σχετικά με το τελευταίο μου προτείνεις δηλαδή σε ζεστό κινητήρα να ρυθμίσω ΠΡΩΤΑ τη μεγάλη βίδα (του ρελαντί) και μετά τη μικρή (η οποία προφανώς είναι του μίγματος αφου ή πρώτη βίδα είναι αυτή που κανονίζει τις στροφές του ρελαντί) ; :confused:

Υ.Γ: Έψαξα για Keihin PB18 setup/setting/fine tuning αλλα πήρα τ' @@ μου. :sad: (άσχετο info)

Σ' ευχαριστώ πάντως!
:beer: :sun: :beer:

Nikoskazer2000
28/07/2007, 22:45
@Κυριάκος: Θα κάνω οτι κάνω κι' αν δε βρω τη λύση θα ξεβιδώσω το ποτηράκι του carb να το καθαρίσω και βλέπουμε. :winka:

:beer: :sun: :beer:

FZR1000
29/07/2007, 00:19
το φιλτρο αερα το εχεις αλλαξει? μηπως ειναι βουλωμενο?

Nikoskazer2000
29/07/2007, 00:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
το φιλτρο αερα το εχεις αλλαξει? μηπως ειναι βουλωμενο?

Φιλτροχοάνη της K'n'N φοράω και την καθαρίζω ανα 3.000χλμ. (σε κάθε αλλαγή λαδιού) κι' ας λέει η εταιρία για οτι θέλει στις 15.000+.

Να προσθέσω επίσης οτι αυτό το ενοχλητικό φαινόμενο εξαφανίζεται μετά που θα ζεσταθεί ο κινητήρας, αν και με κανα καλό φρενάρισμα, ακόμα κι' αν είναι ομαλό, οι στροφές πέφτουν σιγά σιγά και (ξανα)σβήνει. - αλλα μόνο τότε.

Και ξαναλεω: Βαλβίδες δεν είναι γιατί θα μου έσβηνε παντού και πάντα χωρίς να παίζω συνέχεια με το γκάζι.

OldMan
30/07/2007, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
αν και με κανα καλό φρενάρισμα, ακόμα κι' αν είναι ομαλό, οι στροφές πέφτουν σιγά σιγά και (ξανα)σβήνει. - αλλα μόνο τότε.
ΛΥΣΕ (όχι απλά βγάλε την τάπα) και καθάρισε το λεκανάκι του φλοτέρ και τσεκάρισε την neddle valve (πυραυλάκι) αν είναι Ο.Κ. η μύτη της, καθώς και το ύψος στάθμης του φλοτέρ !!

Υ.Γ.
Βρες το σωληνάκι/διάδρομο που έρχεται σε επαφή με τον αέρα (όχι την υπερχείλιση) και καθάρισέ το καλά, γιατί αν δεν εξισώνεται η πίεση στο λεκανάκι με την ατμοσφαιρική, την έκατσες την βάρκα !!!
:wave2:

motaba
30/07/2007, 10:53
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι....?

Όταν κάνουμε μια ρύθμιση στο καρμπυρατέρ, βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας μια βίδα .. ακούει κατεύθείαν τη ρύθμιση το καρμπ. ή πρέπει να περάσει λίγη ώρα ??

:wave2:

OldMan
30/07/2007, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι....?
Όταν κάνουμε μια ρύθμιση στο καρμπυρατέρ, βιδώνοντας ή ξεβιδώνοντας μια βίδα .. ακούει κατεύθείαν τη ρύθμιση το καρμπ. ή πρέπει να περάσει λίγη ώρα ??
:wave2:
:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:




άμα σε χάσω, τι θα κάνω ...??? :sad:

motaba
30/07/2007, 11:09
Μη γελάς ρε Oldman!! :bigcry:

Αλήθεια το λέω :look:


:beer:

:wave2:

OldMan
30/07/2007, 11:13
Ρε motaba .... :lol: :rotflmao: :lol:

Αν η ρύθμιση που κάνεις επηρρεάζει την λειτουργεία του καρμπυρατέρ εκείνη την στιγμή, θα "ακούσει" αμέσως ...!!!


Εσύ δηλ. περιμένεις την ώρα που ρυθμίζεις το stop της αντλίας επιτάχυνσης, να σουζάρει το μηχανάκι από μόνο του ??? :look:

motaba
30/07/2007, 11:17
Δηλαδή γυρνάω τη βίδα του ρελαντί 1/8 της στροφής (ή και περισσότερο).. το ρελαντί που αντιστοιχεί σ'αυτή τη ρύθμιση έρχεται αμέσως ή πρέπει πρώτα να "κάτσει" ή καινούργια ρύθμιση ?

:p

OldMan
30/07/2007, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Δηλαδή γυρνάω τη βίδα του ρελαντί 1/8 της στροφής (ή και περισσότερο).. το ρελαντί που αντιστοιχεί σ'αυτή τη ρύθμιση έρχεται αμέσως ή πρέπει πρώτα να "κάτσει" ή καινούργια ρύθμιση ?
:p
Κοίτα...

'Αμα δεν "κάτσει" η ρύθμιση θα είναι "όρθια" και μπορεί να κουραστεί, οπότε μετά που θα "κάτσει" να "κάτσει" για πολύ περισσότερο, οπότε θα την ξεφορτωθούμε δύσκολα !!! :D


Υ.Γ.
Εσύ, όταν πατάς την μανέτα του φρένου, υπολογίζεις τον χρόνο που χρειάζεται να "κάτσει" η πίεση στην τρόμπα και μετά στα τακάκια, ώστε να πατήσεις έγκαιρα την γριά με τις σακούλες της λαϊκής ???

motaba
30/07/2007, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
....


Υ.Γ.
Εσύ, όταν πατάς την μανέτα του φρένου, υπολογίζεις τον χρόνο που χρειάζεται να "κάτσει" η πίεση στην τρόμπα και μετά στα τακάκια, ώστε να πατήσεις έγκαιρα την γριά με τις σακούλες της λαϊκής ???

Πάσο :smokin:

Πάντως για να δει κάποιος τη διαφορά μεταξύ 1/8 και 2/8 πρέπει να περιμένει...

δε μου ξεφεύγεις .. :D

:beer:

toulis
30/07/2007, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Πάσο :smokin:

Πάντως για να δει κάποιος τη διαφορά μεταξύ 1/8 και 2/8 πρέπει να περιμένει...

δε μου ξεφεύγεις .. :D

:beer:


Συμφωνώ και εγώ μαζί σου

Καμία φορά πρέπει να γκαζώσεις και λίγο για να είναι σίγουρος

Από ότι θυμάμαι για να ρυθμίσεις το καρμπ του παπιού γενικά ακολουθείς την παρακάτω διαδικασία

Αφού έχεις καθαρίσει καρμπιρατέρ φίλτρο αέρα ρυθμίσει βαλβίδες και όλα τα συναφή

Βιδώνεις το βιδακι του αέρα ( το οποίο ρυθμίζει πόση ποσότητα αέρα αντί βενζίνης θα περάσει από την μεριά της βελόνας ) η ρύθμιση αυτή έχει επίπτωση στην αναλογία βενζίνης από κλειστό έως περίπου μέση ανοίγματος γκαζιού.

Κατόπιν αφού βρίσκεσαι στο τέρμα κλειστό ξεβιδώνεις 1 ½ της στροφής

Βιδώνεις το βιδακι του ρελαντί στο περίπου και βάζεις μπροστά το μοτέρ

Ρυθμίζεις το ρελαντί να είναι λίγο ψιλό

Περιμένεις λίγο

Ξεβιδώνεις τι βιδακι αέρα ¼ της στροφής

Περιμένεις πάλι

Αν οι στροφές δεν ανέβουν συνεχίζεις το ξεβίδωμα με βήματα του ¼ της στροφής

Μόλις κάνουν ότι ανεβαίνουν οι στροφές σταματάς και βιδώνεις ¼ η ½

Μάλλον σε αυτό το σημείο είσαι οκ

Ρυθμίζεις το ρελαντί και τέρμα

:smilea:

FZR1000
30/07/2007, 16:01
οντως πρεπει να περιμενεις λιγο................


one eye blink;)

Nikoskazer2000
30/07/2007, 23:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΛΥΣΕ (όχι απλά βγάλε την τάπα) και καθάρισε το λεκανάκι του φλοτέρ και τσεκάρισε την neddle valve (πυραυλάκι) αν είναι Ο.Κ. η μύτη της, καθώς και το ύψος στάθμης του φλοτέρ !!

Υ.Γ.
Βρες το σωληνάκι/διάδρομο που έρχεται σε επαφή με τον αέρα (όχι την υπερχείλιση) και καθάρισέ το καλά, γιατί αν δεν εξισώνεται η πίεση στο λεκανάκι με την ατμοσφαιρική, την έκατσες την βάρκα !!!
:wave2:

:wave2:

Δηλαδή να ξεβιδώσω το λεκανάκι που είναι στο κάτω μέρος του καρμπυρατέρ, να το καθαρίσω (μέχρι εδω καλά) και να δω αν η neddle valve βρίσκεται σε σωστή στάθμη :confused: κι' αν δε βρίσκεται σωστή στάθμη πως τη ρυθμίζω :confused: ποιά ειν' η σωστή στάθμη :confused:

Το σωληνάκι/διάδρομο που λες είναι μεσα στο κυρίως στέλεχως του carb; :confused: :cry:

Υ.Γ: Συγνώμη ρε μπαμπά αλλα έπεσα σε βαθιά νερά τώρα και για να μην τα κάνω φουστάνα ολα ρωτάω τόοοοοοσο αναλυτικά...

:(

Nikoskazer2000
30/07/2007, 23:43
Παιδιά σιγά-σιγά με ρέγουλα γιατί απόψε μου έφυγε και μια βίδα απο το τελικό της εξάτμας και έξυνα με τη μπότα απο στροφή σε στροφή για να μη μου φύγει ωσπου να φτάσω στη δουλειά και είμαι κάπως...

:(

kiriakost
30/07/2007, 23:44
Βρε Νικολα , δεν χρειαζόταν να λύσεις τίποτα , μια βίδα ξεβιδώνεις ( χαλαρώνεις) στον πατο του καρμπυλατερ , και η βενζίνη φεύγει , μαζί με τα νερά !!

Nikoskazer2000
30/07/2007, 23:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
Βρε Νικολα , δεν χρειαζόταν να λύσεις τίποτα , μια βίδα ξεβιδώνεις ( χαλαρώνεις) στον πατο του καρμπυλατερ , και η βενζίνη φεύγει , μαζί με τα νερά !!

Ναι αλλα μπορεί να έχουν μαζευτεί και κατάλοιπα που δε βγαίνουν αμα δεν πάρεις βουρτσάκι να καθαρίσεις. Και αν ισχύει το βρώμικο λεκανάκι, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ θα πρεπει να καθαρίσω και το σωληνάκι/διάδρομο του αέρα που θα είναι μπουκωμένο.

Πω πω ανχώθηκα τώρα...:( :sad:

kiriakost
31/07/2007, 00:57
Οχι , ρε φίλε , άδειασε πρώτα το κουπακι , και άμα δεν δεις χαρά , τότε πάμε παρακάτω.

Nikoskazer2000
31/07/2007, 01:10
Pas mal, pas mal...

OldMan
31/07/2007, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
Βιδώνεις το βιδακι του αέρα ( το οποίο ρυθμίζει πόση ποσότητα αέρα αντί βενζίνης θα περάσει από την μεριά της βελόνας ) η ρύθμιση αυτή έχει επίπτωση στην αναλογία βενζίνης από κλειστό έως περίπου μέση ανοίγματος γκαζιού.
Μάστορα...

Κάπου τα έχεις ΠΟΛΥ μπερδεμένα τα πράγματα !!! :wave2:

toulis
31/07/2007, 15:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μάστορα...

Κάπου τα έχεις ΠΟΛΥ μπερδεμένα τα πράγματα !!! :wave2:

Μα που το κατάλαβες. :)

Μερικές φορές προσπαθώ να καταλάβω αν κατάλαβα τι γίνετε με τα καρμπιρατέρ. :uplate:

Πάντως αυτή είναι η γνώμη που έχω καταλήξει

Αφού έχουμε υπό πίεση στην μεριά ενός αυλού και στην άλλη μεριά έχουμε δυο τρύπες η μια για την βενζίνη και η άλλη για τον αέρα ρυθμιζόμενη αυτό που ρυθμίζουμε είναι την αναλογία του αέρα σε σχέση με τι βενζίνη .
Το άθροισμα αέρα βενζίνης μάλλον θα είναι το ίδιο
:confused:

OldMan
31/07/2007, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
Αφού έχουμε υπό πίεση στην μεριά ενός αυλού και στην άλλη μεριά έχουμε δυο τρύπες η μια για την βενζίνη και η άλλη για τον αέρα ρυθμιζόμενη αυτό που ρυθμίζουμε είναι την αναλογία του αέρα σε σχέση με τι βενζίνη .
Λογικότατο ...!!! :beer:

(αλλά καμία σχέση με την πραγματικότητα...) :wave2:



Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
Το άθροισμα αέρα βενζίνης μάλλον θα είναι το ίδιο :confused:
Αν εννοείς αυτό που θα ρουφήξει ο "κυλινδρισμός" του μοτέρ...:confused:

KeLeYTiS
31/07/2007, 23:37
ΡΕ παιδια η θερμοκρασια αερα δεν παιζει ρολο ?

ΥΓ)Ακουστηκα πολυ διχρονος? :lol:

OldMan
01/08/2007, 12:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
ΡΕ παιδια η θερμοκρασια αερα δεν παιζει ρολο ?
Παίζει ρε Βαγγέλη, αλλά όταν τα λέμε (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=529791#post529791) μας γράφετε !!! :smokin:

Nikoskazer2000
01/08/2007, 23:27
Τελικώς ολα καλά! :)

Άνοιξα το ποτηράκι του carb, καθάρισα κάτι απειροελάχιστα κατάλοιπα (αν και η βενζίνη έτρεξε ρυάκι με το που χαράλωσα τη βίδα αποστράγγισης), ξεβίδωσα το ζιγκλέρ και καθάρισα τη βελόνα (δεν έβγαλε τίποτα), πήρα 50αρα πετονιά και καθάρισα (πιστεύω γιατί δεν έφτασε να ξετρυπήσει απ' την αλλη μεριά) το σωληνάκι/διάδρομο που έρχεται σε επαφή με τον αέρα που με συμβούλεψε ο μπαμπάς oldman,το 'δεσα, το 'βαλα να δουλεύει χωρίς φίλτρο και του ψέκαζα στην εισαγωγή του αέρα λίγο σπράυ που είναι καθαριστικό για carbs, ρύθμισα λίγο τη βίδα του αέρα, λίγο τη βίδα του ρελαντί, έπαιξα και λίγο με το γκάζι κι' έτοιμο! :)

Το μηχανάκι δουλεύει σωστά χωρίς αρρυθμίες και σβησίματα και μου φαίνεται και σαν να "κόντυνα" τη ντίζα του γκαζιού κατα κάποιο τρόπο χωρίς ομως να εχω πειράξει τίποτα.


:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Για όλους σας! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

makis206
01/08/2007, 23:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Το μηχανάκι δουλεύει σωστά χωρίς αρρυθμίες και σβησίματα και μου φαίνεται και σαν να "κόντυνα" τη ντίζα του γκαζιού κατα κάποιο τρόπο χωρίς ομως να εχω πειράξει τίποτα.

Τώρα εμένα αυτό γιατί δεν μου αρέσει και πολύ ;:uplate:

Νικόλα τα έβαλες όλα σωστά στη θέση τους ; Έκατσαν όλα όπως πρέπει εκεί στη βελόνα με το ελατήριο και τα λοιπά και τα λοιπά ;

Περίεργο μου ακούγεται να "κόντυνε" η ντίζα χωρίς να την κοντύνεις και χωρίς να πειράξεις τον ρεγουλατόρο της κοντά στο γκριπ του γκαζιού..

Δεν θέλω να σε αγχώσω αφού κι εγώ έχω ν'ακουμπήσω πολλά χρόνια εκεί μέσα αλλά μήπως πρέπει να ξανατσεκάρεις τι γίνεται κάτω απ'το μικρό βιδωτό καπάκι του καρμπυρατέρ ;

Περίμενε να σου πουν κι οι γνώστες, ανυπόμονε :lol:

Nikoskazer2000
01/08/2007, 23:48
Μανωλιό πως θα μπορούσα να κάνω λάθος καμάρι μου..? :confused: :look:

Αυτό το βιδωτό καπάκι που λες και 'συ ξεβίδωσα, σκούπισα τη βελόνα και την ξαναβαλα με το ελατήριο στη θέση της και τη βίδωσα.

Τι πταίει...:confused:

makis206
02/08/2007, 00:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Μανωλιό πως θα μπορούσα να κάνω λάθος καμάρι μου..? :confused: :look:
Αυτό το βιδωτό καπάκι που λες και 'συ ξεβίδωσα, σκούπισα τη βελόνα και την ξαναβαλα με το ελατήριο στη θέση της και τη βίδωσα.
Τι πταίει...:confused:

Ξέρω'γω μωρέ κοπέλι ;

Είσαι σίγουρος ότι έκατσαν σωστά η βελόνα και το ελατήριο μέσα ; Μήπως δίπλωσε το ελατήριο και δεν έχει πατήσει σωστά εκεί μέσα κι ενώ κατάφερε να βιδωθεί το καπάκι σού'χει διπλώσει κατα κάποιο τρόπο τη ντίζα του γκαζιού ;

Για να λες εσύ ότι δουλεύει σωστά το γκάζι υποθέτω ότι δεν βλέπεις κάποια ανωμαλία ούτε στην επαναφορά του άρα έως εκεί είμαστε καλά, μου φαίνεται περίεργο πάντως να νιώθεις πιο κοντή τη διαδρομή της ντίζας.

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά ! Ίσως τα ανώτερα κλιμάκια τεχνικών θεμάτων να μην βλέπουν τίποτα περίεργο σ'αυτό και να έχουν μια πιο λογική εξήγηση ! :lol:

:beer:

Nikoskazer2000
02/08/2007, 00:49
:eyepop:

Θα το ξεβιδώσω και θα ευθυγραμμίσω το ελατήριο μπας και έτσι έγινε η δουλειά.

Αν και για να 'μαι ειληκρινής πολύ μου αρέσει αυτό το "άμεσο γκάζι" :a09:

OldMan
02/08/2007, 12:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
ρύθμισα λίγο τη βίδα του αέρα, λίγο τη βίδα του ρελαντί,
Ναι εεε ???

(πολλές βίδες έχει αυτό το ΡΒ18...) :D




Υ.Γ.
Είσαι σίγουρος ότι δεν πείραξες την ασφάλεια της βελόνας ???

Nikoskazer2000
02/08/2007, 22:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ναι εεε ???

(πολλές βίδες έχει αυτό το ΡΒ18...) :D




Υ.Γ.
Είσαι σίγουρος ότι δεν πείραξες την ασφάλεια της βελόνας ???

Ουυπς...:rolleyes:

Χωρίς να ξέρω ποιά είναι η ασφάλεια της βελόνας πιστεύω πως "οχι" δεν πείραξα τίποτα, τουλάχιστον εις γνώσην μου.

:wave2:

Χωμάτινος
03/08/2007, 14:13
Εμένα τώρα αυτό το thread γιατί με θυμίζει κάτι; :lol:

OldMan
03/08/2007, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
Εμένα τώρα αυτό το thread γιατί με θυμίζει κάτι; :lol:
Δεν θα μΕ σπάσεις εσύ τα νεύρα Παρασκευιάτικα, σκ@τόψυχε ...!!! :D :mad: :D

OldMan
03/08/2007, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Χωρίς να ξέρω ποιά είναι η ασφάλεια της βελόνας πιστεύω πως "οχι" δεν πείραξα τίποτα, τουλάχιστον εις γνώσην μου.
Η βελόνα στηρίζεται πάνω στο slide με μια ασφάλεια (circle clip) που είναι περασμένη σε μια από τις εγκοπές της (της βελόνας) και ρυθμίζει την θέση (ύψος) της βελόνας μέσα στην βελονοθήκη (needle jet ή ζιγκλέρ βελόνας).
Αλλάζοντας θέση στην ασφάλεια, αλλάζεις την αναλογία του μίγματος (από 1/4 μέχρι τα 3/4 του ανοίγματος του γκαζιού) !! :wave2:

Nikoskazer2000
04/08/2007, 00:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Η βελόνα στηρίζεται πάνω στο slide με μια ασφάλεια (circle clip) που είναι περασμένη σε μια από τις εγκοπές της (της βελόνας) και ρυθμίζει την θέση (ύψος) της βελόνας μέσα στην βελονοθήκη (needle jet ή ζιγκλέρ βελόνας).
Αλλάζοντας θέση στην ασφάλεια, αλλάζεις την αναλογία του μίγματος (από 1/4 μέχρι τα 3/4 του ανοίγματος του γκαζιού) !! :wave2:

Σήμερα ξεκοίλιασα ενα Shark 27mm που εχω spare και βρήκα τι εννοείς "ασφάλεια", αλλα αυτό που είδα είναι πως υπήρχε μόνο μία εγκοπή για να κάτσει. Δεν υπήρχαν αλλες δλδ. για να πω πως έβαλα την ασφάλεια σε αλλη εγκοπή. Τώρα αμα στο Keihin είναι διαφορετικά τα πράγματα, τι να κάνουμε (περισσότερες εγκοπές), ώσπου να το ξαναλύσω θα υποστώ τις συνέπειες













































του να πηγαίνω τάπα συνέχεια!!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:





:wave2: