PDA

View Full Version : Επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις....



BILL VUZAS
06/08/2007, 12:15
Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.

OldMan
06/08/2007, 12:21
Billy, για δρόμο δεν μπορώ να σε βοηθήσω !!

Στο χώμα που το έχω δοκιμάσει (σε 3 διαφορετικά μηχανάκια) ΔΕΝ είδα καμιά σημαντική διαφορά !!
(εννοώ ότι, αν ξέρεις πως θα συμπεριφερθεί το μηχανάκι στις εκάστοτε συνθήκες οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις είναι μάλλον περιττές - και δεν συγκαταλέγω επ ουδενί τον εαυτό μου στους τιμονοχεράδες !!!) :wave2: :beer:

BILL VUZAS
06/08/2007, 12:38
Εαν κανεις βολτα μεσα στην πολη με το θηριο θα νοιωσεις την αναγκη για μειωση ιπποδυναμις.
Θ'ελεγα οτι εαν ξαφνικα ολοι οι δρομοι γινονταν καλοι και ανοιγαμε με ευκολια και ασφαλεια το γκαζι,καπως ετσι δεν πρεπει να ειναι οταν κοβεις την δυναμι?
Σκεψου οτι το θεριο εχει 11.8 κιλα ροπη στον τροχο στις 3500 στροφες.Οσο μικρομετρικες ρυθμισεις και να κανεις μα την γκαζιερα...παλι κλοτσαει.Με το GS παραδειγμα δεν σκεπτομουν τιποτε,ανοιγα το γκαζι σανα ηταν ον-οφ,το πολυ-πολυ να πετουσε λιγο κωλαρακι.
Σιγουρα πιστευω οτι εαν το συστημα μειωνε στα 120 τα αλογα και στα 10 κιλα την ροπη θα βοηθουσε στην οδηγησηστην πολη Η"σε βρεγμενο οδοστρωμα.

OldMan
06/08/2007, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
Σιγουρα πιστευω οτι εαν το συστημα μειωνε στα 120 τα αλογα και στα 10 κιλα την ροπη θα βοηθουσε στην οδηγησηστην πολη Η"σε βρεγμενο οδοστρωμα.
Δεν είμαι σίγουρος αν μειώνονται πραγματικά τα απόλυτα νούμερα του μοτέρ ή αν απλά αλλάζουν οι "καμπύλες" απόδοσης ...

Σίγουρα, στα "θηρία" είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω την αποτελεσματικότητά του στην πράξη !!!


:wave2:

BILL VUZAS
06/08/2007, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν είμαι σίγουρος αν μειώνονται πραγματικά τα απόλυτα νούμερα του μοτέρ ή αν απλά αλλάζουν οι "καμπύλες" απόδοσης ...

Σίγουρα, στα "θηρία" είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω την αποτελεσματικότητά του στην πράξη !!!


:wave2:
Αντωνη νομιζω μειωνονται τα απολυτα νουμερα,στην θεσι 3.
Στην θεσι 2 υπαρχει καθηστερηση αποδοδης,και,
στην θεσι 1 φουλ.
Θα υπαρχει καποιος κατοχος Κ7 να μας λυσει το προβλημα.Καποιος χθες με την βροχη δεν θα βολταρε?:D

dirtbird
06/08/2007, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS


Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!



Eμένα γιατί μΕ φαίνΕται ότι αυτό σχεδιάζΕις να κάνεις? (αλλά με πλήρη και τεκμηριωμένο τρόπο :winka: :winka: ):beer:

BILL VUZAS
06/08/2007, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Eμένα γιατί μΕ φαίνΕται ότι αυτό σχεδιάζΕις να κάνεις? (αλλά με πλήρη και τεκμηριωμένο τρόπο :winka: :winka: ):beer:
ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ:a027:

blueblack
15/08/2007, 08:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.


ΣΟΥ ΞΥΝΕΤΑΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ...........ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ


Γιά τό καινούργιο hayabusa μέ τίς χαρτογραφήσεις.........
Κάτσεεεεεεεεεε νά τό δούμε πρώτα,μπορεί νά είναι πτώμα.......!!!!!!!!!!

ΨΙΤ...............όταν βρέχει τό haya στό γκαράζ......πάρε ένα παπάκι.....!!!!!


:wave2:

CARP
16/08/2007, 07:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.


Δεν ξερω αν σου κανει παντως σε συγκριτικο περιοδικου σε βρεγμένο τερεν το Κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το προγραμμα Β. Μαλιστα υπηρχε και αναφορα του δημοσιογραφου που έλεγε και καλα οτι απο τη στιγμη που το κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το Β προγραμμα ΑΡΑ το
<<κολπο>> με τις χαρτογραφησεις εχει και πρακτική εφαρμογη.

BILL VUZAS
16/08/2007, 09:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από CARP
Δεν ξερω αν σου κανει παντως σε συγκριτικο περιοδικου σε βρεγμένο τερεν το Κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το προγραμμα Β. Μαλιστα υπηρχε και αναφορα του δημοσιογραφου που έλεγε και καλα οτι απο τη στιγμη που το κ7 εκανε καλυτερο χρόνο με το Β προγραμμα ΑΡΑ το
<<κολπο>> με τις χαρτογραφησεις εχει και πρακτική εφαρμογη.

Σιγουρα δεν ειναι διαφημιστικο τεχνασμα.
Τωρα,σε καθημερινη χρηση η ροπη του Χαγιαμπουσα βοηθα στην οδηγηση του αλλα εχει και τα προβληματα της.Σε χαμηλες στροφες ~3000-4000 λογω της υπερβολικης ροπης του στριβοντας σε οχι καλο δρομο πλαγιολισθαινει ασταματητα.Ενα προγραμμα για μειωσι ροπης-ιπποδυναμις σε κακους δρομους θα βοηθουσε την Αφεντια μας.

CARP
16/08/2007, 10:34
Ξέρεις τι πιστευω!!!

Καλή η χαρτογραφηση αλλα πάλι τα αλογα είναι πολλά και στο Α και στο Β.......... ιδίως για ελληνικούς(βρεγμένους-στεγνούς) δρόμους. Οι μάγκες που τα δοκιμάζουν εκτος του οτι το κάνουν στην πίστα....... οσο να' ναι εχουν και τα αναλογα χέρια.......οπότε μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυο χαρτογραφήσεις(το C δεν νομιζω να χρησιμευει για πίστα) και να γράψουν καλύτερο χρόνο.

Τώρα σε βρεγμένο ή γλιστερό δρόμο εγω προσωπικά δεν θα ανοιγα το γκάζι ούτε στο C.

Τωρα το BUSA που να το κουμανταρεις....με χαρτογράφηση αν μου λες οτι έχει 11.8 κιλα στις 3500( ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ?)
Αντε να στο κατεβάσει στα 10 κιλα ροπής με το πρόγραμμα παλι δηλαδη για βρεγμένο είναι πολύ.

chmanos
31/08/2007, 15:32
Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.

Γεια χαρά φίλε.
Έχω ένα 1Κ Κ7 αλλά δεν έχει τύχει ακόμη να το δουλέψω το σύστημα υπό βροχή,
Έχω κάνει όμως άπειρα χιλιόμετρα σε δρόμους άθλιας πρόσφυσης (επαρχιακά, πόλη, παραλιακά με υγρασία και αλμύρα στο δρόμο) και έχω δει ότι το Β μου ταιριάζει περισσότερο. Δεν ανεβάζει κυρίως στις χαμηλές στροφές εως τις 7.000 τόσο γρήγορα στροφές και όταν γλιστράει επίσης δεν στροφάρει αστραπιαία ανεβάζοντας ανεξέλεγκτα στροφές και γλιστρώντας ακόμη περισσότερο. Το C εμένα προσωπικά μου γλιστράει περισσότερο από το Β γιατί το μηχανάκι δε βγάζει πολύ δύναμη, άρα δουλέυοντάς το πιο ψηλά και πιέζοντάς το (σαν 600άρι) γλιστράει περισσότερο κυρίως σε εκκινήσεις και 2α - 3η. Σε πιο υψηλές ταχύτητες είναι καλό αλλά λίγο.
Σε χαλαρή βόλτα και με σταθερό σχετικά γκάζι, πιστεύω πως το C θα είναι καλύτερο στο βρεγμένο.
Όμως ΒΑΣΙΚΟ είναι τα λάστιχα, τύπος, χάραξη και φθορά παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο.
Καλές βόλτες, ………….. και να πω καλορίζικο το 1300 Κ8? !!!

BILL VUZAS
01/09/2007, 08:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από chmanos
Χθες,βολταροντας με τον ΒΟΥΖΑ υπο βροχη ενοιωσα την αναγκη γαι ρυθμιση της ιπποδυναμις τουλαχιστον στα 3/4.Το θηριο γλυστρουσε σε καθε εκατοστο της γκαζιερας σάνα του πιαναν τον κωλο,(του ΒΟΥΖΑ).
Οποτε σκεφτηκα τα νεα μεγαλα Σουζουκι,που ολα τους εχουν επιλογη διαφορετικης χαρτογραφησις και ισχυος.
Αληθεια,θα ειναι πολυ χρησιμο!

Μην γραψει κανεις την εξης μαμακια..ΑΛΛΑΞΕ ΜΗΧΑΝΗ!

Υπαρχει κανεις με GSX1000 K7 που εχει δουλεψει το συστημα να μας πει εντυπωσεις?Αντε,τωρα που εβρεξε.

Γεια χαρά φίλε.
Έχω ένα 1Κ Κ7 αλλά δεν έχει τύχει ακόμη να το δουλέψω το σύστημα υπό βροχή,
Έχω κάνει όμως άπειρα χιλιόμετρα σε δρόμους άθλιας πρόσφυσης (επαρχιακά, πόλη, παραλιακά με υγρασία και αλμύρα στο δρόμο) και έχω δει ότι το Β μου ταιριάζει περισσότερο. Δεν ανεβάζει κυρίως στις χαμηλές στροφές εως τις 7.000 τόσο γρήγορα στροφές και όταν γλιστράει επίσης δεν στροφάρει αστραπιαία ανεβάζοντας ανεξέλεγκτα στροφές και γλιστρώντας ακόμη περισσότερο. Το C εμένα προσωπικά μου γλιστράει περισσότερο από το Β γιατί το μηχανάκι δε βγάζει πολύ δύναμη, άρα δουλέυοντάς το πιο ψηλά και πιέζοντάς το (σαν 600άρι) γλιστράει περισσότερο κυρίως σε εκκινήσεις και 2α - 3η. Σε πιο υψηλές ταχύτητες είναι καλό αλλά λίγο.
Σε χαλαρή βόλτα και με σταθερό σχετικά γκάζι, πιστεύω πως το C θα είναι καλύτερο στο βρεγμένο.
Όμως ΒΑΣΙΚΟ είναι τα λάστιχα, τύπος, χάραξη και φθορά παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο.
Καλές βόλτες, ………….. και να πω καλορίζικο το 1300 Κ8? !!!
Αρκετα κατατοπιστικος.
Νομιζω οτι δουλευοντας το συστημα επιλεγεις αυτο που ταιριαζει καλλιτερα στις εκαστοτε συνθηκες.
Τα καλοριζικα τα δεχομαι και ευχαριστω,για το κ5 ομως που απεκτησα πριν 2 μηνες.
Για το κ8 εχουμε καιρο.:smokin:

kinhsh
07/09/2007, 02:17
Exουν αποτομο ψεκασμο τα Σουζουκι κατα τη γνωμη μου το κ3-κ6-κ7 και κανουν αυτη την κλωτσια που την θεωρω επικινδυνη. Οδηγωντας λιγο το κ7 οταν βρισκω κανεναν που το δινει πρωτη μου εγνοια να μη πεσω χαζα απο μεγαλο γλιστρημα του πισω τροχου. Πιστευω οτι ο χαρτης Β θα βοηθαει την κατασταση μιας που το αναφερει και ο κατοχος του κ7. Ενας γνωστος με κ7 επεσε μαλιστα απο αυτο το χαρακτηριστικο γιατι ειχε τα πολιτικα λαστιχα τα 15ρια. Τα καλα λαστιχα οπως 002 σχεδον εξαφανιζουν αυτο το προβλημα.

zireous
11/09/2007, 21:24
(σπαμ ον)
Δε το ανταλλάσω το 750 με το χιλιάρι σου ότι και να μου λές. :D
(σπαμ οφ)

Το γεγονός ότι στη βροχή τα κρύα λάστιχα στους ελαφρά γυαλισμένους δρόμους που τα πάτε μπορεί και να κάνουν διπλάσιο χρόνο να ζεσταθούν και ειδικά προς τις άκρες (δηλαδή όταν στρίβεις), το υπολογίσατε;

Αμα έχεις λεφτά, οι κουβέρτες για ζέσταμα μπορεί να είναι λύση.