PDA

View Full Version : Παντελώς άσχετος και πρώτη μηχανή, γνώμες για CBR 125



henrygrey
08/08/2007, 18:08
Καλησπέρα σε όλους, λέγομαι Στέλιος και είμαι 22 χρονών.

Κατ' αρχήν έχετε ενα πολύ ενδιαφέρον φόρουμ εδώ, απ' τα καλύτερα που έχω βρεί στο διαδίκτυο και απ' ότι καταλαβαίνω κι απ' τα posts είστε και γαμώ τα παιδιά :)

Θα προσπαθήσω να γίνω όσο πιο κατανοητός μπορώ. Αν ξεστομίσω καμιά μπαρούφα, συγχωρέστε με γιατί είμαι πραγματικά άσχετος. Το δίπλωμα μόλις τώρα το πήρα (μετά απο 4 χρόνια αδιαφορίας) κυρίως για προσωπικούς λόγους. Μένω μόνιμα στην Αθήνα, και πλέον θέλω να μετακινούμαι με δικό μου μεταφορικό. Το μέσο θα το χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ για μετακίνηση στη πόλη, κι έχω καταλήξει πως μου είναι αρκετό ενα 125αρι.

Θα μπορούσα κάλλιστα να πάρω ενα σκουτεράκι, αλλά θα ήθελα κάτι, ας το πούμε, πιο ωραίο αισθητικά. Γνωρίζω οτι υπάρχουν πολλά ωραία κι ενδιαφέροντα σκουτεράκια εκεί έξω, αλλά απο μικρός με συναρπάζανε οι street μηχανές (ή μήπως λέγονται sport? ΤΟΣΟ άσχετος), όχι τόσο για την ταχύτητα, όσο για την εμφάνιση τους.

Έτσι κι έπεσε το μάτι μου στο CBR 125R της Honda, που, απ' ότι διαβάζω εδω μέσα, είναι μια αρκετά καλή ΠΡΩΤΗ μηχανή. Απο φωτογραφίες που έχω δει έχω μείνει κατενθουσιασμένος, όπως επίσης ωραία έκπληξη ήταν το μέγεθος της (δεν είμαι και κανένας μπρατσαράς που μπορεί να "κοντρολλάρει" μια μεγαλύτερη).

Το πρόβλημα μου είναι οτι είμαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ παντελώς άσχετος με τις μηχανές, κι εδω μέσα ακούω κάποιες ορολογίες και μένω λίγο μ*****ς. Φοβάμαι πως θα μου μείνει καμιά μέρα στο δρόμο και δε θα ξέρω τι να κάνω, ή πως δε θα ξέρω τί συντήρηση θα πρέπει να της κάνω κοκ. Έχω γυρίσει στο φόρουμ κι έχω διαβάσει κάποια πράγματα, αλλά πάντα καταλήγω σε συζητήσεις που μπαίνουν βαθιά στο θέμα ή τελος πάντων εξελίσσονται σε κάποιες βάσεις που, αυτή τη στιγμή, δεν έχω.