PDA

View Full Version : Δικαβαλο σε ss.



ktm640lc4
15/08/2007, 10:32
Πηγα μια βολτα δικαβαλο πριν λιγες μερες αλλα δυσκολευτηκα πολυ.

Το προβλημα μου ειναι οτι οταν ανοιγα και εφτανα ταχυτητες κοντα στα 200 το κρανος μου πηγαινε αριστερα δεξια πανω κατω με μικρες μετατοπισεις. Φυσικα ζαλιζομουν και εκοβα.

Δεν γινοταν να σταματησει με τιποτα αν και ο δευτερος ηταν κολλημενος πανω μου. Τι μπορω να κανω;

Το κρανος ειναι στο νουμερο μου οποτε δεν παιζει να φταιει αυτο.

Το μηχανακι ειναι ενα zx6r. Υπαρχει περιπτωση με μεγαλυτερη ζελατινα να γινει κατι; Ειναι τρομερα ενοχλητικο και δευτερο δεν μπορω να παρω σχεδον καθολου για εκτος αθηνων για αυτον τον λογο.

Ή να παλακωθω να παω ταπα να τελειωνει το μαρτυριο πιο γρηγορα;;;;;;;

Stelth
15/08/2007, 11:09
Δεν λες τι κράνος έχεις.
Μάλλον Αυτό είναι το πρόβλημα (το κράνος) και όχι ο αέρας. Το κράνος φτιάχτηκε για να προστατεύει το κεφάλι μας. Όσο καλύτερη αεροδυναμική έχει και όσο πιο ελαφρύ είναι (με στάνταρ τα δεδομένα στα κρας τεστ) τόσο πιο ακριβό είναι. Να φανταστείς ότι το κράνος που θέλω να πάρω εγώ έχει κάπου 900 ευρω.
Πάντως πολύ πιθανόν να θέλεις άλλο κράνος :)

ktm640lc4
15/08/2007, 11:25
Το κρανος ειναι ενα ARAI RX7 corsair. Το Νακανο replica με τα ματια στο πανω μερος.
Τιμη γ*****τα. Θα πληρωνω για πολλους μηνες ακομα.........

Γιαυτο λεω δεν παιζει να ειναι αυτο.

Δεν κουνιεται το κρανος και το κεφαλι ειναι σταθερο. Επειδη το κρανος με πιεζει στα σημεια (οπως και πρεπει) κουναει ολο το κεφαλι αριστερα δεξια πανω κατω.

thePrince
15/08/2007, 11:28
Υποψιάζομαι πως τα SS δεν έχουν φτιαχτεί για να κινούνται δικάβαλα με 200. Μπορείς να πηγαίνεις με λιγότερα ή να ξεφορτωθείς τον συνεπιβάτη ή να αλλάξεις μηχανή!

dodos 900
15/08/2007, 13:28
Μέχρι τα 170-180 δέν έχω πρόβλημα,κι ας έχω χαμηλή ζελατίνα.
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες θα καίς πολύ βενζίνη,δέν θα φτάσεις και πολύ πιο γρήγορα και θα
είναι και κάπως επικίνδυνο.

:wave2:

kinhsh
15/08/2007, 14:11
Δικαβαλο με σουπερσπορ δεν νομιζω οτι αξιζει με ταχυτητες πανω απο 140.Αφου εχουν προστασια αερα μονο στην ξαπλα θεση.

CHRISTINE
15/08/2007, 17:46
Δεν είναι θέμα κράνους.

Είναι απλό και λέγεται στροβιλισμός....

Ίσως βοηθήσει αν ο συνεπιβάτης μπορεί να σκύψει κι άλλο το κεφάλι του....


Σκέψου όταν είσαι μόνος σου που πάει ο αέρας που περνάει από το κράνος σου και σκέψου που πάει όταν υπάρχει δεύτερο άτομο πίσω σου....?

DrIoannis
15/08/2007, 19:26
Ίσως να βελτιωθεί και με μία ζελατίνα πιο ψηλή.

ktm640lc4
15/08/2007, 19:28
Οντως εχεις δικιο. Στροβιλισμος ειναι αλλα δεν παλευεται. Δηλαδη απο τα 140 και πανω ειναι μαρτυριο.

Αν πας με 180 ειναι το ιδιο οπως και με 200+

Αν παω ομως με 140 καλυτερα να παρω το τραινο να παω. :winka:

Απλα δεν κανει για διπλο σε ss.

Κατι παλικαρια που βλεπω πισω τις κοπελες τους, αυτοι ηθελα να ηξερα πως πανε. Και πανε και ταπα.


:look

EVI
15/08/2007, 23:46
μονοσελο :D :smokin:

gcrook
16/08/2007, 00:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4


Κατι παλικαρια που βλεπω πισω τις κοπελες τους, αυτοι ηθελα να ηξερα πως πανε. Και πανε και ταπα.


:look

Μια φορα το κανουν ολη κι ολη κα μετα μπαινουν εδω μεσα και ρωτανε για τους αλλους.....:rotflmao:

DrIoannis
16/08/2007, 08:02
Εγώ με το GSXR 600 K6 μία χαρά πάω δικάβαλο ακόμη και με 170-180.Έχει όμως σαφώς καλύτερη κάλυψη από τον αέρα.

ktm640lc4
16/08/2007, 10:34
Μονοσελο.......... καλη σκεψη. :D

Αλλα αφου ο φιλος λεει οτι εχει καλυτερη καλυψη το gsxr λογικα αυτο θα συμβαινει λογω ζελατινας.
Θα βαλω μια και εγω και βλεπουμε.


Παντως εθνικη και κατω απο 170-180 δεν λεει. Ευθειες βεβαια. Στροφες πιο λιγο, εκτος αν ειναι χερας ο οδηγος.

Αν καταφερω να παω 180 σταθερα και ανετα θα ειμαι αρχοντας............

BILL VUZAS
16/08/2007, 17:55
Το οτι δεν μπορεις να κρατησεις το κεφαλι σου σταθερο αυτο οφειλεται καθαρα στην θεσι και τον ογκο του συνοδηγου.Οταν εισαι μονος φανταζομαι να μην εχεις προβλημα στροβιλισμων σε οποια θεσι και να εχεις το σωμα σου.
Μπορει να κατσει καποιος αλλος πισω και να μην αντιμετωπισεις κανενα προβλημα.
Κανουμε λοιπον τεστ σε συνεπιβατες και.....με το προσχημα των...στροβιλισμων διαλεγουμε......ΚΑΜΠΥΛΕΣ!:a07:

AFTER
16/08/2007, 17:59
Παιδια εγω εχω το αλλο προβλημα
Εχω ενα TURBO ZZR 1400 και μετα τα 290, δικαβαλο,ακουω παραπονα απο τον συνοδηγο οτι του σηκωνονται τα μπατζακια
Τι να κανω?
Καλτσες μαλλινες, του στρατου, λετε να βελτιωσουν την κατασταση?
Αν φορεσει μποτες εντουραδικες που φτανουν το γονατο?

Πειτε μου παιδια γιατι εχω σοβαρο προβλημα


:wacko:

runnerma
16/08/2007, 18:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Παιδια εγω εχω το αλλο προβλημα
Εχω ενα TURBO ZZR 1400 και μετα τα 290, δικαβαλο,ακουω παραπονα απο τον συνοδηγο οτι του σηκωνονται τα μπατζακια
Τι να κανω?
Καλτσες μαλλινες, του στρατου, λετε να βελτιωσουν την κατασταση?
Αν φορεσει μποτες εντουραδικες που φτανουν το γονατο?

Πειτε μου παιδια γιατι εχω σοβαρο προβλημα


:wacko:

Κοίτα με τις μάλλινες καλτσες θα δεις πολύ μικρή βελτίωση αλλά πάλι μετα τα 300 θα αντιμετωπίσεις το ίδιο ακριβως πρόβλημα....

Με τις εντουράδικες μπότες κάτι θα γίνει αλλά πάλι στα 320-330 θα αρχίσουν πάλι τα παράπονα.

Το μόνο που σε σώζει είναι αυτές οι ψαράδικες μπότες που φτάνουν μέχρι τη μέση και έχουν και τιράντες!!!!

Βέβαια στα 350 μπορεί να πετάσει ο συνοδηγός αλλά τουλάχιστον δεν θα μπορεί να ξαναπαραπονεθεί!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

BILL VUZAS
16/08/2007, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Παιδια εγω εχω το αλλο προβλημα
Εχω ενα TURBO ZZR 1400 και μετα τα 290, δικαβαλο,ακουω παραπονα απο τον συνοδηγο οτι του σηκωνονται τα μπατζακια
Τι να κανω?
Καλτσες μαλλινες, του στρατου, λετε να βελτιωσουν την κατασταση?
Αν φορεσει μποτες εντουραδικες που φτανουν το γονατο?

Πειτε μου παιδια γιατι εχω σοβαρο προβλημα


:wacko:

Αυγουστιατικα μαλλινες καλτσες?Μαλλον θελεις γιατρο!:a027:

AFTER
16/08/2007, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
Αυγουστιατικα μαλλινες καλτσες?Μαλλον θελεις γιατρο!:a027:

Λες να δοκιμασω κατι σε κολαν ή σε σοσονια?

Nikoskazer2000
16/08/2007, 23:24
Δικάβαλο + ss + μεγάλες ταχύτητες = :a027:

Σε πρόσφατη στριφτερή εκδρομή με αναγκαστικά χαμηλές ταχύτητες (max 90χαω) αναβάτης σε cbf αντιμετώπισε τα ίδια προβλήματα στροβιλισμού με το συνοδηγό.


(βασικά λόγω οξείας κουλαμάρας μας έλεγε για "στροβιλισμούς" και αλλα τέτοια) :a01:

makis206
17/08/2007, 07:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
(βασικά λόγω οξείας κουλαμάρας μας έλεγε για "στροβιλισμούς" και αλλα τέτοια) :a01:

Για τα 184 μποφώρ που μας μαστιγώνανε δεν είπες τίποτα όμως κουφαλίτσα..:a021: :D


:lol: :lol:

Cpt. Haddock
17/08/2007, 08:49
Προσπαθήστε με τον συνεπιβάτη να μετακινεί το σώμα/κεφάλι του μέχρι να βρείτε το σημείο που οι στροβιλισμοί απο το μπροστινο κράνος σε συνδυασμό με το πίσω εξουδετερώνονται.

:wave2: :wave2: :wave2:

Απο εκεί και πέρα, τα περι χρήσης των ss τα έχουμε αναλύσει σε βάθος και αλλού (φευ, χωρίς αποτέλεσμα)

:sad:

DUKASII
17/08/2007, 09:01
προσπαθησε να καταλαβεις οτι το σσ ειναι μηχανακι για ενα ατομο..περιορισου στις ταχυτητες που σου επιτρεπει να πας ανετα και εσυ και ο πισω και ολα μια χαρα..


εγω χθες δικαβαλο παντως γυρναγα με 200 χιλ στην εθνικη και ουδεν προβλημα.

αλλαξε καμια ζελατινα τιποτα ξερω γω.

Ταξιδευτής
17/08/2007, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
προσπαθησε να καταλαβεις οτι το σσ ειναι μηχανακι για ενα ατομο..περιορισου στις ταχυτητες που σου επιτρεπει να πας ανετα και εσυ και ο πισω και ολα μια χαρα..


εγω χθες δικαβαλο παντως γυρναγα με 200 χιλ στην εθνικη και ουδεν προβλημα.

αλλαξε καμια ζελατινα τιποτα ξερω γω.

+999 Συμφωνω με τον φιλο Δουκα. Τα SS δεν εχουν σχεδιαστει με προτεραιοτητα στο ταξιδι δικαβαλο. Μπορουν να το κανουν αλλα πρεπει να ξερεις οτι θα πρεπει να κανεις συμβιβασμο.
Αν θες να πηγαινεις δικαβαλο με 250 μπορεις να το κανεις με ενα BMW RT η κατι αναλογο. Αν βαζεις την οδηγικη απολαυση πανω απο ολα (και για να εχεις SS μαλλον το κανεις) τοτε σιγουρα θα μαθεις να "βολευεσαι" στα υπολοιπα. ;)

Απο την αλλη εγω τις λιγες φορες που πηγα δικαβαλο δεν ειχα απολυτως κανενα προβλημα στα 200+. Ισως η αεροδυναμικη της Ντιβας ειναι καλη, ισως ο συνεπιβατης ηξερε πως να καθεται σωστα, παντως δεν ειχα θεμα.

Δοκιμασε και με αλλον συνεπιβατη και βαλε και μια double bubble ζελατινα. Θα δεις μεγαλη διαφορα. :wave2:

sniper
17/08/2007, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
.......
Δοκιμασε και με αλλον συνεπιβατη .....


Kι αν με τον άλλο συνεπιβάτη είσαι ΟΚ χωρίζεις την πρώτη που είναι ασύμβατη με το SS :lol: :lol: :lol:

taxydromos
17/08/2007, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Kι αν με τον άλλο συνεπιβάτη είσαι ΟΚ χωρίζεις την πρώτη που είναι ασύμβατη με το SS :lol: :lol: :lol:

:rotflmao: παντως για να μην συντονιζονται τα δυο κρανη σε στροβιλισμους πιστευω οτι ο συνεπιβατης πρεπει να ειναι μεταξυ 1.65-1.75,35-40-55 και το πολυ 60 κιλα..:lol:
λειπει και ο old να μας φωτισει λιγακι..

gtheof
17/08/2007, 16:48
Επειδή και εγώ το έχω πάθει (και δεν έχω ss, αλλά Ζ750s), προφανώς παίζει το ύψος του συνεπιβάτη, αλλά και η θέση η οποία κάθεται. Δεν είναι απαραίτητα καλό να "κολλάει" πάνω σου. Αν θυμάμαι καλά, αν κάθεται λίγο πιο πίσω, είναι καλύτερα. Επίσης να μην έχει μετατοπισμένο το κεφάλι του αριστερά-δεξιά, αλλά πίσω από εσένα.

kinhsh
17/08/2007, 19:11
Καλα ακουω για 180 και 200 με δυο ατομα ! Πιστευω οτι αυτα ειναι λογια του αερα .Εκτος αν μιλαμε για μικρες αποστασεις των 40 χλμ. Για συνεχες ταξιδι 300 χλμ πχ δεν φανταζομαι οτι το εχει κανει κανεις.

Nikoskazer2000
17/08/2007, 22:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Για τα 184 μποφώρ που μας μαστιγώνανε δεν είπες τίποτα όμως κουφαλίτσα..:a021: :D


:lol: :lol:

Κάααααλα...εσύ μου λες για την κορυφή (στις κεραίες) που φυσούσε και είμασταν σταματημένοι :rolleyes: και 'γω λεω γενικότερα για ολη τη διαδρομή.

Ας μην ημουν και 'γω κουλός απ' το φόβο μου και οταν θα έφτανες εγω θα τελείωνα το μιλκ σεικ μου! :a01:


:a22: :a22: :a22: :a22: :a22:

BILL VUZAS
18/08/2007, 09:25
Το 2001 ειχα παρει καινουργιο το BMW R1150 RT.Κατ'εξοχην τουριστικη μοτοσυκλετα.Ανεβαζω λοιπον την γυναικα μου και ξεκιναμε για την πρωτη μας υπεραναπαυτικη ρηλαξατη απολαυστικη διαδρομη προς Χαλκιδικη.Πριν ξεκινησουμε λεω την συμβια μου,εγω θα κουναω την ηλεκτικα ρυθμιζομενη ζελατινα και εσυ εκει που θα εχεις την απολυτη ηρεμια σφυρα για να την αφησω...
Στα πρωτα κιολας χιλιομετρα με κτυπαει απο πισω,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ!!! μου λεει η γυναικα.Βρε απο εδω,βρε απο εκει,πανω η ζελατινα στην μεση,κατω,μεσαια,ΤΙΠΟΤΑ!
Αρχιζω να σκαω,τι διαολο τουριστικη μοτοσυκλετα ειναι αυτη,τι φταιει και δεν μπορουμε να ταξιδεψουμε?
Αφου καναμε αρκετες στασεις και πολλες σκεψεις ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ,επρεπε η συνοδηγος να απεχει απο τον οδηγο.Ακουμποντας στην πισω βαλιτσα ολα τα προβληματα λυθηκαν αυτοματως ως δια μαγειας.
Κατα την πορεια μιας μοτοσυκλετας εαν βρισκονται κολλητα τα κρανοι επιδρουν αρνητικα στο πισω κρανος οι στροβιλισμοι.Βεβαια φευγει το κεντρο βαρους προς τα πισω,αλλα αυτο ειναι αλλη υποθεσι.
Οσο για τα 180-220 με 2 ατομα,ναι,τα ΧΑΓΙΑ-ΖΧ12-ΧΧ1100,ετσι ταξιδευουν.;)

ktm640lc4
20/08/2007, 00:21
Oχι προβλημα μονος μου δεν εχω κανενα. 200+ ειναι μια νορμαλ ταχυτητα εκει που με περνει παντα. Και στα 260 που το εχω ανοιξει κανενα προβλημα ετσι και αλλιως ειμαι απο πισω απο την ζελατινα ντιπ καταντιπ.

Το προβλημα ειναι στο δικαβαλο και μονο. Οταν παει λιγο πιο πισω τοτε το κρανος τρωει ολο τον αερα και δεν μπορει να το κρατησει λεει. Σβερκο εχει, οχι μονομπρατσο........λογικο.

Θα χτυπησω μια, νταμπλ μπουμπλε, ζελατινα μπας και διορθωσει το προβλημα.





Δεν μπορω να παω με 140 μονο. Με τετοια μηχανακια ειναι σαν να πας με οπισθεν. Απλα δεν μπορω. Αδυνατω ρε παιδι μου.................:lol: :smokin:

tsoukas77
23/08/2007, 14:49
Οντως,ειναι καλυτερο να μην κολλα επανω στον οδηγο η συνεπιβατης.Αυτο διεπιστωσα προσφατα.
Αθηνα-Λαρισα δυο ατομα με 4 στασεις των 5 λεπτων παντως,δεν ηταν ιδιαιτερα κουραστικο και με ταχυτητες μεχρι 180χλμ/ωρα.Γενικοτερα,παιζει πολυ μεγαλο ρολο το να ξερει η συνεπιβατης να συνοδηγει.
Περιττο να παω οτι η καταναλωση ανεβαινει καθετα...

dessert
23/08/2007, 20:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsoukas77
Οντως,ειναι καλυτερο να μην κολλα επανω στον οδηγο η συνεπιβατης.Αυτο διεπιστωσα προσφατα.
Αθηνα-Λαρισα δυο ατομα με 4 στασεις των 5 λεπτων παντως,δεν ηταν ιδιαιτερα κουραστικο και με ταχυτητες μεχρι 180χλμ/ωρα.Γενικοτερα,παιζει πολυ μεγαλο ρολο το να ξερει η συνεπιβατης να συνοδηγει.
Περιττο να παω οτι η καταναλωση ανεβαινει καθετα...
+1098
Με τέτοιες ταχύτητες και ένα κεφάλι ακόμα δίπλα απο το δικό σου, ο στροβιλισμός δεν αντέχεται...:uplate:
Πρέπει ο πίσω να σκύψει και να ακολουθήσει μια "γραμμή"...
Δεν φταίει το κράνος σου, οτι κράνος και να είχες το ίδιο θα συνέβαινε... Μια ζελετίνα ψηλή θα βοηθούσε, αλλά και πάλι θα έπρεπε ο πίσω να κοιτα την πλάτη σου....
SS με τέτοια ταχύτητα είναι για έναν... Αυτούς που βλέπεις να το πάνε με 2, μάλλον ο συνοδηγός έχει τη μισή σωματική διάπλαση και βάρος απο τον οδηγό... :winka:

h_m_akis
01/09/2007, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Καλα ακουω για 180 και 200 με δυο ατομα ! Πιστευω οτι αυτα ειναι λογια του αερα .Εκτος αν μιλαμε για μικρες αποστασεις των 40 χλμ. Για συνεχες ταξιδι 300 χλμ πχ δεν φανταζομαι οτι το εχει κανει κανεις.




:nono: :nono: :nono:

βολταρε ενα gsxr και θα δεις οτι στα 200-220 δικαβαλα θα εισαι ακομα ορθιος!!!

kinhsh
02/09/2007, 02:56
Σε ποια διαδρομη εχεις δει μηχανες να πηγαινουν ετσι γιατι εγω στην Αθηνα-Πρεβεζα που κανω συνηθως τοσα χρονια δεν εχω δει κανενα.

h_m_akis
02/09/2007, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Σε ποια διαδρομη εχεις δει μηχανες να πηγαινουν ετσι γιατι εγω στην Αθηνα-Πρεβεζα που κανω συνηθως τοσα χρονια δεν εχω δει κανενα.


απο αθηνα προς οπουδηποτε πηγαινοντας βεβαια απο εθνικη ή αττικη οδο! δεν ειναι οτι εχω δει μηχανες να πηγαινουν ετσι...κι εγω πηγαινω ετσι! και εχω δει και σαφως γρηγοροτερους απο εμενα:)

sniper
02/09/2007, 10:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από h_m_akis
:nono: :nono: :nono:

βολταρε ενα gsxr και θα δεις οτι στα 200-220 δικαβαλα θα εισαι ακομα ορθιος!!!

Κολλάγανε τα πλαίσια με logo και την ξεχάσανε πάνω στο σελάκι.... έτσι εξηγείται το φαινόμενο :lol:

h_m_akis
02/09/2007, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κολλάγανε τα πλαίσια με logo και την ξεχάσανε πάνω στο σελάκι.... έτσι εξηγείται το φαινόμενο :lol:




παιζει:rotflmao:

devil's animal
05/09/2007, 19:07
εγω δεν εχω τετοιο προβλημα (και εχουμε ιδιο μηχανακι).....
μεχρι και τα 200 ειμαι ορθιοτατος......καποια ψιλοκουνηματα απο τους πλαγιομετωπικους αλλα that's it.:smilea:
το θεμα ειναι πως να τον πεισεις τον συνοδηγο οτι δεν τρεχεις αφου ειναι λες και εχει περιοριστη ταχυτητας!!:eek: :eek: :eek:
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

h_m_akis
05/09/2007, 19:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
εγω δεν εχω τετοιο προβλημα (και εχουμε ιδιο μηχανακι).....
μεχρι και τα 200 ειμαι ορθιοτατος......καποια ψιλοκουνηματα απο τους πλαγιομετωπικους αλλα that's it.:smilea:
το θεμα ειναι πως να τον πεισεις τον συνοδηγο οτι δεν τρεχεις αφου ειναι λες και εχει περιοριστη ταχυτητας!!:eek: :eek: :eek:
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:



να αλλαζεις συνοδηγο συχνα.....πριν προλαβει και παρει θαρρος και αρχισει να "ζηταει".....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

devil's animal
06/09/2007, 00:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από h_m_akis
να αλλαζεις συνοδηγο συχνα.....πριν προλαβει και παρει θαρρος και αρχισει να "ζηταει".....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:




αυτο γινεται συνεχεια...


:beer: :beer: :beer: :beer:
:wave2:

ktm640lc4
06/09/2007, 08:44
Αυτο που καταλαβα ειναι οτι πρεπει να αλλαξω ζελατινα γρηγορα.

Σιγουρα θα φτιαξει η κατασταση.

Δεν βλεπω αλλη λυση.

h_m_akis
06/09/2007, 18:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αυτο γινεται συνεχεια...


:beer: :beer: :beer: :beer:
:wave2:


ου ρε, το πηρες και πανω σου:lol:

argi6argi
24/09/2007, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
Αυτο που καταλαβα ειναι οτι πρεπει να αλλαξω ζελατινα γρηγορα.
Σιγουρα θα φτιαξει η κατασταση.
Δεν βλεπω αλλη λυση. Συμφωνώ φίλε. Εγώ με άλλη ζελατίνα, δικάβαλο και 240 (εντάξει δεν πήγα ταξίδι, για λίγο άνοιξα τόσο) δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Εννοείται βέβαια οτι δεν στέκεσαι και όρθιος. Η ζελατίνα είναι για να σε προστετέψει απο τον αέρα.