PDA

View Full Version : Τα "φώτα" σας...



PortisHead
19/08/2007, 00:08
Την Παρασκευή επιστρέφοντας απο τη βραδυνή μας βολτίτσα
στην Εθνική λίγο πριν τα διόδια της Ελευσίνας...εχασα περίπου
5 χρόνια απο τη ζωή μου.
Αυτο που επαθα το εχω ακουσει απο άλλους και το εχω διαβάσει σε περιοδικά
αλλα δεν ξέρω τι ακριβως ήταν ή καλύτερα..προσπαθούσε να γίνει. (TankSlapping ? HighSiding? LowSiding?)
Σε μια παρατεταμένη δεξιά (σχεδον ευθεία δηλαδη) ανοιξα λίγο παραπάνω
το γκάζι (για τα δικα μου δεδομενα) μιας και ειχα πααααρα πολυ καιρο να βγώ
εθνική και μου έλειψε αυτη η αίσθηση της ταχύτητας.
Ελαφρα πλαγιασμένος και με περίπου 180 χλμ αρχισα να νοιώθω την μηχανή να ταλαντευεται σαν
λαστιχο.Προοδευτικά και σταθερά αυξανόμενα.Ειχα την εντύπωση οτι η μηχανη θα αρχίσει να ρίχνει
σφαλιάρες.Ενα ρυθμικό κουνημα το οποιο δυνάμωνε συνεχώς και νόμισα οτι θα καταλήξει σε πλήρη
στρεβλωση του πλαισίου.
Δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστα...αλλα φανταστειτε να κρατατε μια λεπτη λαμαρινα απο την μια
ακρη και να την κουνατε ρυθμικα δεξιά-αριστερά.Σαν κυματισμός δηλαδή.
Τι μπορει να ήταν αυτό και τι να το προκάλεσε ?
Τρόμαξα πάρα πολυ και στεναχωρέθηκα.
Τελικα το σταματησα μειώνωντας πολύ σιγά το γκάζι και ανοιγοντας τη γραμμή μου στο επακρον.
Ευτυχως ημουν στη μεσαια λωριδα...και επιασα τερμα αριστερη.

Σαν δεδομένα να αναφέρω τα εξής :
Φοράω πίσω μια Ohlins προσφατα ρυθμισμένη για νορμαλ οδήγηση
και μπροστα προοδευτικά ελατήρια με νορμαλ πάλι ρυθμίσεις.Δηλ. τιποτα ακραιο...ουτε πολυ σκληρα...
ουτε πολυ μαλακά.
Η τιμονοπλακα ειναι 2cm χαμηλωμένη...αλλα αυτό επρεπε να γινει βαση manual της Hyperpro για τα συγκεκριμενα ελατηρια.
Τα λάστιχα μου ειναι υπερβολικα φθαρμενα και χρίζουν αλλαγής..αλλα γλύστριμα δεν ενιωσα καθόλου.
Προσφατα τεντωσα και μονος μου την αλυσιδα...μηπως δεν εχουν ιδια ρυθμιση οι ρεγουλατόροι πισω ? (με το ματι φαινονται ΟΚ)

Για πείτε γνώμες.....

kiriakost
19/08/2007, 00:58
Ολα τα είδες , εκτός από την άσφαλτο, εαν ήταν στα καλά της !! :lol:

Stelth
19/08/2007, 01:13
Πιστεύω οτι αν σκληρήνεις λίγο τις αναρτήσεις θα είναι μια χαρά για πάνω απο 160 χλμ

Jo.Da.
19/08/2007, 01:18
μπορεί ο συνδυασμός άνοιγμα γκαζιού (λίγο παραπάνω) και το φθαρμένο ελαστικό να έφταιγε..
πριν 2 μήνες ένα φιλαράκι έπεσε όταν πλαγιασμένος σε μια αριστερή με 150 άνοιξε γκάζι πριν δει την έξοδο και όπως μου είπε:''είδα το πίσω μέρος της μηχανής να με προσπερνάει και απλά άφησα τη μηχανή κι άρχισα να σέρνομαι''...φόραγε κράνος, μπουφάν, μπότες και έπαθε μερικά εγκαύματα σε αριστερό χέρι-πόδι...

Greg61
19/08/2007, 06:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Την Παρασκευή επιστρέφοντας απο τη βραδυνή μας βολτίτσα
στην Εθνική λίγο πριν τα διόδια της Ελευσίνας...Για πείτε γνώμες.....

...Μήπως στο σημείο υπάρχουν διαμήκη σαμάρια, απ' αυτά που δημιουργούν τα φορτηγά σέ ανηφοροκατηφόρες; Άν τα καβάλησες... πλαγιασμένος...

taxydromos
19/08/2007, 07:59
το πισω αμορτισερ δεν 'συνεργαζεται' με το πηρουνι..αυτο σε συνδυασμο με το κατεβασμα της τιμονοπλακας και την απουσια σταμπιλιζατερ δημιουργησε το tankslaping(γνωμη μου χωρις να ειμαι και ειδικος..) :wave2:

odt
19/08/2007, 09:58
Όπως σου είπα και αλλού...άλλαξε λάστιχα...Νόμιζα πως εγώ 14000 χλμ, κατέχω τα πρωτεία, αλλά εσύ είσαι εκτός συναγωνισμου :wave2:

blueblack
19/08/2007, 16:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Την Παρασκευή επιστρέφοντας απο τη βραδυνή μας βολτίτσα
στην Εθνική λίγο πριν τα διόδια της Ελευσίνας...εχασα περίπου
5 χρόνια απο τη ζωή μου.
Αυτο που επαθα το εχω ακουσει απο άλλους και το εχω διαβάσει σε περιοδικά
αλλα δεν ξέρω τι ακριβως ήταν ή καλύτερα..προσπαθούσε να γίνει. (TankSlapping ? HighSiding? LowSiding?)
Σε μια παρατεταμένη δεξιά (σχεδον ευθεία δηλαδη) ανοιξα λίγο παραπάνω
το γκάζι (για τα δικα μου δεδομενα) μιας και ειχα πααααρα πολυ καιρο να βγώ
εθνική και μου έλειψε αυτη η αίσθηση της ταχύτητας.
Ελαφρα πλαγιασμένος και με περίπου 180 χλμ αρχισα να νοιώθω την μηχανή να ταλαντευεται σαν
λαστιχο.Προοδευτικά και σταθερά αυξανόμενα.Ειχα την εντύπωση οτι η μηχανη θα αρχίσει να ρίχνει
σφαλιάρες.Ενα ρυθμικό κουνημα το οποιο δυνάμωνε συνεχώς και νόμισα οτι θα καταλήξει σε πλήρη
στρεβλωση του πλαισίου.
Δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστα...αλλα φανταστειτε να κρατατε μια λεπτη λαμαρινα απο την μια
ακρη και να την κουνατε ρυθμικα δεξιά-αριστερά.Σαν κυματισμός δηλαδή.
Τι μπορει να ήταν αυτό και τι να το προκάλεσε ?
Τρόμαξα πάρα πολυ και στεναχωρέθηκα.
Τελικα το σταματησα μειώνωντας πολύ σιγά το γκάζι και ανοιγοντας τη γραμμή μου στο επακρον.
Ευτυχως ημουν στη μεσαια λωριδα...και επιασα τερμα αριστερη.

Σαν δεδομένα να αναφέρω τα εξής :
Φοράω πίσω μια Ohlins προσφατα ρυθμισμένη για νορμαλ οδήγηση
και μπροστα προοδευτικά ελατήρια με νορμαλ πάλι ρυθμίσεις.Δηλ. τιποτα ακραιο...ουτε πολυ σκληρα...
ουτε πολυ μαλακά.
Η τιμονοπλακα ειναι 2cm χαμηλωμένη...αλλα αυτό επρεπε να γινει βαση manual της Hyperpro για τα συγκεκριμενα ελατηρια.
Τα λάστιχα μου ειναι υπερβολικα φθαρμενα και χρίζουν αλλαγής..αλλα γλύστριμα δεν ενιωσα καθόλου.
Προσφατα τεντωσα και μονος μου την αλυσιδα...μηπως δεν εχουν ιδια ρυθμιση οι ρεγουλατόροι πισω ? (με το ματι φαινονται ΟΚ)

Για πείτε γνώμες.....


ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙΣ........??????

Έκτός άν δέ τό πρόσεξα.....
Σέ αλλο τά 180 είναι πολλά καί σέ άλλο πολύ....ΛΙΓΑ.......


:wave2:

EVI
19/08/2007, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙΣ........??????

Έκτός άν δέ τό πρόσεξα.....
Σέ αλλο τά 180 είναι πολλά καί σέ άλλο πολύ....ΛΙΓΑ.......


:wave2:

TDM εχει ο φιλος μας :wave2:

blueblack
19/08/2007, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
TDM εχει ο φιλος μας :wave2:

ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.........

Πού είναι κοντά στά όρια του καί πάνω σέ στροφή....?????
Είναι δυνατόν ....?????

Λίγη άνωμαλία ό δρόμος,λίγο λάθος ή πίεση έλαστικών,λίγο πού είναι
παλιά .........
ΑΣ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ..........τί φταίει....!!!!!!

Τίποτε δέ φταίει,φυσιολογική συμπεριφορά γιά ένα μηχανάκι πού
είναι φτιαγμένο νά τερματίζει στά 200.......!!!!!!!!
Μπάς καί είχε καί καμμία μπαγκαζιέρα...??????

Φίλε μου έχω ένα varadero.......μηχανάκι πολύ πιό στοιβαρό καί δεμένο
άπό τό tdm......μέ πιό καλό πλαίσιο καί μέ πολλά κιλά.......

Σέ πληροφορώ πώς μόλις πλησιάζω αύτά τά χιλιόμετρα πού είπες.......
σέ στροφή.........ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΑΝΓΚΟ........!!!!!!!!!!

Άντίθετα μέ τό άλλο μου μηχανάκι ένα hayabusa στρίβω χωρίς χέρια....!!!!!

Γιαυτό μήν άγχώνεσαι...........προσοχή στά λάστιχα, έφ' όσον δέ τό έχεις
βελτιώσει καί σέ άναρτήσεις δέν έχεις νά κάνεις καί τίποτε άλλο.
προσοχή στή μπαγκαζιέρα,δέν είναι γιά γκάζια πολλά...........!!!!!!!

Άς μή ζητάμε όμως άπό τά μηχανάκια μας παραπάνω άπό αύτά πού
μπορούν νά δώσουν.........


:wave2:

taxydromos
19/08/2007, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
Φίλε μου έχω ένα varadero.......μηχανάκι πολύ πιό στοιβαρό καί δεμένο
άπό τό tdm......μέ πιό καλό πλαίσιο καί μέ πολλά κιλά.......


εχω μεινει αφωνος!!


99846

PortisHead
20/08/2007, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.........

Πού είναι κοντά στά όρια του καί πάνω σέ στροφή....?????
Είναι δυνατόν ....?????

Λίγη άνωμαλία ό δρόμος,λίγο λάθος ή πίεση έλαστικών,λίγο πού είναι
παλιά .........
ΑΣ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ..........τί φταίει....!!!!!!

Τίποτε δέ φταίει,φυσιολογική συμπεριφορά γιά ένα μηχανάκι πού
είναι φτιαγμένο νά τερματίζει στά 200.......!!!!!!!!
Μπάς καί είχε καί καμμία μπαγκαζιέρα...??????

Φίλε μου έχω ένα varadero.......μηχανάκι πολύ πιό στοιβαρό καί δεμένο
άπό τό tdm......μέ πιό καλό πλαίσιο καί μέ πολλά κιλά.......

Σέ πληροφορώ πώς μόλις πλησιάζω αύτά τά χιλιόμετρα πού είπες.......
σέ στροφή.........ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΑΝΓΚΟ........!!!!!!!!!!

Άντίθετα μέ τό άλλο μου μηχανάκι ένα hayabusa στρίβω χωρίς χέρια....!!!!!

Γιαυτό μήν άγχώνεσαι...........προσοχή στά λάστιχα, έφ' όσον δέ τό έχεις
βελτιώσει καί σέ άναρτήσεις δέν έχεις νά κάνεις καί τίποτε άλλο.
προσοχή στή μπαγκαζιέρα,δέν είναι γιά γκάζια πολλά...........!!!!!!!

Άς μή ζητάμε όμως άπό τά μηχανάκια μας παραπάνω άπό αύτά πού
μπορούν νά δώσουν.........


:wave2:

Μπαγκαζιέρα δεν ειχα πάνω.
Δεν ειπα οτι το μηχανάκι ειναι φτιαγμένο να στρίβει με τόσα....αλλα δεν ηταν η 1η φορά που εστριβα με
τόσα σε ανοιχτή στροφή.Ποτε πριν δεν ειχε κανει το παραμικρο κιχ.
Θελω να πιστευω πως το προβλημα ειναι με τα ελστικα...οχι οσον αφορα τη φθορά τους...αλλα μήπως..λέω μήπως...με τον καιρο εχει αλοιωθεί το σχήμα τους ???

Οσο για το στησιμο του TDM....εχει αλουμινένιο DELTABOX...οπως και το 900.
Ενω το VARADERO...Ατσάλινο,τύπου χωροδικτύωμα που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό μέρος.

Χωρις να ειμαι ουτε κατα διάνοια της λογικης "υποστιριζω ακραδαντα το μηχανακι μου" ...λες και μου ανήκει η Yamaha...πιστευω πως καθαρα τεχνολογικα το στησιμο του TDM ειναι κλάσεις ανώτερο.

Θα αλλάξω συντομα λαστιχα....και θα ξαναδοκιμάσω.

:wave2:

ktm640lc4
20/08/2007, 09:15
Εγω δεν νομιζω οτι φταινε τα λαστιχα σου. Οχι στον βαθμο που περιγραφεις δηλαδη. Φταινε αλλα οχι απολυτα.

Εγω θα κοιτουσα αναρτησεις μπρος πισω και ρυθμιση γενικοτερα μαζι με αλλαγη ελαστικων εννοειται.

Τωρα τα 180 ειναι οντως κοντα στην τελικη του TDM αλλα αν δεν στο εχει ξανακανει ισως φταιει αυτο που σου γραφω.

Μπορει να επεσες και σε σαμαρακι και να μην το καταλαβες. Τοσο ομως, οσο χρειαζεται για να το καταλαβει το TDM που ειναι με φθαρμενα ελαστικα και τελειωμενες αναρτησεις.

Ελπιζω να βοηθησα. :wave2:

Zid
20/08/2007, 13:16
Το tdm στρίβει πάντως σαφώς καλύτερα από το varadero.... :)

blueblack
22/08/2007, 06:52
AN ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ..........


Τότε τό έλαστικό χάνει τό σχήμα του μέ άποτέλεσμα όταν γείρεις στή στροφή
νά έχεις τήν αίσθηση τού τετράγωνου......
Αύτό μπορεί νά δημιουργήσει ταλαντώσεις.........
Έπίσης ............ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.........
ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ..........
Είναι ή πιό συχνή αίτία γιά τό κούνημα στίς στροφές άκόμα καί άπό.........
ένα φθαρμένο λάστιχο........
Άν στό παρουσιάζει σέ συνεχόμενες στροφές τότε σίγουρα δέν έχει νά κάνει
μέ σαμαράκια τού δρόμου........
Καί όλα αύτά σού τά έγραψα νομίζοντας ότι έχεις τό 900......
καί όχι τό 850........ύπάρχει διαφορά.......!!!!!




Τώρα γιά νά άπαντήσω συνολικά καί σέ σένα καί τούς άλλους φίλους...
ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΦΩΝΟΙ........

Τό ζητούμενο δέν ήταν πιό στρίβει καλύτερα varadero ή tdm 850........
ΑΛΛΑ............
Νά πώ τή γνώμη μου μπάς καί σέ βοηθήσω νά λύσεις τό πρόβλημα σου......!!!!
Καί ότι άπό αύτά τά μηχανάκια.........
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.........

Τό tdm είναι ένα μηχανάκι γιά όλες τίς δουλειές.........
πού τίς κάνει άπό .....ΚΑΛΑ...........ΕΩΣ........ΜΕΤΡΙΑ.........!!!!!!!!!

Γιά αύτό φτιάχτηκε καί γιαυτό ξέσκισε καί στίς πωλήσεις,άκόμα καί τό
900 είναι πολύ γηρασμένο μέ πολύ συμβατικές τεχνολογικές λύσεις,
άπλά δοκιμασμένο........!!!!!!!!!
Ό καθένας μας ίσως θεωρεί ότι τό δικό του είναι τό καλύτερο.......
Έπειδή άλλάζω συχνά μηχανάκια καί ίσως καί λόγω ήλικίας.....
ΤΟ ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.........!!!!!!!!!!


MIA ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΑΤΕ ΟΜΩΣ........!!!!!!!!!!!!!

Ή γνώμη μου είναι πώς........όλα τά on-off πού είναι πάνω άπό 60-70 άλογα...
άκόμα καί τό v-strom 650 .........

ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.............ΑΠΟ ΤΟ TDM-850


Ταχυδρόμε γιά νά ξαναβρείς τή φωνή σου............

ΠΑΡΕ ΤΟ TDM-850 σου............καί ...........ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΜΕ............
ΜΕ ΤΟ VARADERO............2007.........
Tό όποίο έχει ...ΚΑΙ ΝΕΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ..........έτσι γιά ένημέρωση......!!!!!!!!

ΤDM-850 έτυχε νά έχω πρίν άρκετά χρόνια.........
ΕΣΥ varadero 2007 έχεις καβαλλήσει...?????????
Δυστυχώς καί τά δύο στρίβουν ........ΣΑ ΝΤΑΛΙΚΕΣ.......
Ή διαφορά έχει νά κάνει μέ τήν.......ΤΡΕΛΛΑ........
πού κουβαλάει ό καθένας.........
Γιαυτό λοιπόν άν είσαι άπό δώ πάνω ή άν βρεθείς........
ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΑΛΗΤΕΨΟΥΜΕ......
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΟΝΟ ΕΛΑ.......... πού λέι καί τό τραγούδι....

Δέν έχω τίποτε μέ τά Χόντα,ούτε φετίχ ούτε πάθος........
Αύριο μπορεί νά ξαναπάρω tdm-900........





:wave2:

dirtbird
22/08/2007, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
.......
Αύριο μπορεί νά ξαναπάρω tdm-900........
:wave2:

To δις εξαμαρτείν...... :winka: :lol: :lol: :wave2:

PortisHead
22/08/2007, 08:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
AN ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ..........


Τότε τό έλαστικό χάνει τό σχήμα του μέ άποτέλεσμα όταν γείρεις στή στροφή
νά έχεις τήν αίσθηση τού τετράγωνου......
Αύτό μπορεί νά δημιουργήσει ταλαντώσεις.........
Έπίσης ............ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.........
ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ..........
Είναι ή πιό συχνή αίτία γιά τό κούνημα στίς στροφές άκόμα καί άπό.........
ένα φθαρμένο λάστιχο........
Άν στό παρουσιάζει σέ συνεχόμενες στροφές τότε σίγουρα δέν έχει νά κάνει
μέ σαμαράκια τού δρόμου........
Καί όλα αύτά σού τά έγραψα νομίζοντας ότι έχεις τό 900......
καί όχι τό 850........ύπάρχει διαφορά.......!!!!!




Τώρα γιά νά άπαντήσω συνολικά καί σέ σένα καί τούς άλλους φίλους...
ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΦΩΝΟΙ........

Τό ζητούμενο δέν ήταν πιό στρίβει καλύτερα varadero ή tdm 850........
ΑΛΛΑ............
Νά πώ τή γνώμη μου μπάς καί σέ βοηθήσω νά λύσεις τό πρόβλημα σου......!!!!
Καί ότι άπό αύτά τά μηχανάκια.........
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.........

Τό tdm είναι ένα μηχανάκι γιά όλες τίς δουλειές.........
πού τίς κάνει άπό .....ΚΑΛΑ...........ΕΩΣ........ΜΕΤΡΙΑ.........!!!!!!!!!

Γιά αύτό φτιάχτηκε καί γιαυτό ξέσκισε καί στίς πωλήσεις,άκόμα καί τό
900 είναι πολύ γηρασμένο μέ πολύ συμβατικές τεχνολογικές λύσεις,
άπλά δοκιμασμένο........!!!!!!!!!
Ό καθένας μας ίσως θεωρεί ότι τό δικό του είναι τό καλύτερο.......
Έπειδή άλλάζω συχνά μηχανάκια καί ίσως καί λόγω ήλικίας.....
ΤΟ ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.........!!!!!!!!!!


MIA ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΑΤΕ ΟΜΩΣ........!!!!!!!!!!!!!

Ή γνώμη μου είναι πώς........όλα τά on-off πού είναι πάνω άπό 60-70 άλογα...
άκόμα καί τό v-strom 650 .........

ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.............ΑΠΟ ΤΟ TDM-850


Ταχυδρόμε γιά νά ξαναβρείς τή φωνή σου............

ΠΑΡΕ ΤΟ TDM-850 σου............καί ...........ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΜΕ............
ΜΕ ΤΟ VARADERO............2007.........
Tό όποίο έχει ...ΚΑΙ ΝΕΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ..........έτσι γιά ένημέρωση......!!!!!!!!

ΤDM-850 έτυχε νά έχω πρίν άρκετά χρόνια.........
ΕΣΥ varadero 2007 έχεις καβαλλήσει...?????????
Δυστυχώς καί τά δύο στρίβουν ........ΣΑ ΝΤΑΛΙΚΕΣ.......
Ή διαφορά έχει νά κάνει μέ τήν.......ΤΡΕΛΛΑ........
πού κουβαλάει ό καθένας.........
Γιαυτό λοιπόν άν είσαι άπό δώ πάνω ή άν βρεθείς........
ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΑΛΗΤΕΨΟΥΜΕ......
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΟΝΟ ΕΛΑ.......... πού λέι καί τό τραγούδι....

Δέν έχω τίποτε μέ τά Χόντα,ούτε φετίχ ούτε πάθος........
Αύριο μπορεί νά ξαναπάρω tdm-900........





:wave2:

:beer:
Το τόνισα....ειμαι απο τα ατομα που δεν εχουν κόλλημα με το μηχανακι τους...μονο και μόνο επειδη αυτό αγορασαν.
Οσο για το Varadero....εχεις δικιο....δεν εχω οδηγήσει...οποτε δεν μπορώ να εκφέρω και αποψη.
Φυσικα και δεν ειναι αυτες οι ταχύτητες για TDM (αν και εχει αλλα 30 χλμ μεχρι να τελικιασει) απλα...επειδη δεν το ειχε ξανακανει στο παρελθον...γιαυτο αναρωτήθηκα.

:wave2:

blueblack
22/08/2007, 08:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
To δις εξαμαρτείν...... :winka: :lol: :lol: :wave2:


ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ...............

Έσύ άμέσως πιάστηκες......γιά νά χαλαρώσουμε.....

Τό ρεκόρ μου πάντως είναι transalp 600........ENΑΜΙΣΙ ΜΗΝΑΣ.....!!!!!!!
Καί καινούργιο παρακαλώ........μπορντώ κόκκινο.....





:wave2:

blueblack
22/08/2007, 09:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
:beer:
Το τόνισα....ειμαι απο τα ατομα που δεν εχουν κόλλημα με το μηχανακι τους...μονο και μόνο επειδη αυτό αγορασαν.
Οσο για το Varadero....εχεις δικιο....δεν εχω οδηγήσει...οποτε δεν μπορώ να εκφέρω και αποψη.
Φυσικα και δεν ειναι αυτες οι ταχύτητες για TDM (αν και εχει αλλα 30 χλμ μεχρι να τελικιασει) απλα...επειδη δεν το ειχε ξανακανει στο παρελθον...γιαυτο αναρωτήθηκα.

:wave2:


ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ........

140...........160 τό πολύ νομίζω πώς είναι τά όρια γιά σωστή
ξεκούραστη καί προπαντός..........
ΑΣΦΑΛΗ ΑΔΗΓΗΣΗ..........γιά τό μηχανάκι σου.....!!!!!!!!!

Άπό κεί πάνω πιστεύω πώς όσα λεφτά καί νά δώσεις.......είναι δώρο άδωρο
Ό κατασκευαστής νομίζω πώς ξέρει καλύτερα.....

ΚΑΜΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ............δέ συμπεριφέρεται σωστά κοντά στήν τελική της...
κοντά στά όρια της,τά όποία πιστεύω πώς είναι γιά μία μόνο στιγμή....

Θεωρώντας λοιπόν πώς τό tdm τερματίζει έκεί κοντά στά 200 ,άντε μέ
καλές καιρικές συνθήκες καί όδόστρωμα τέλειο,έλαστκά νέα κ.λ.π.....210..
τότε δέν μπορείς νά τού ζητάς στά 180 νά μήν κουνάει.......
άν έχει πολύ φθαρμένα έλαστικά ή μπήκε σέ κάποιο κακό όδόστρωμα....
Ή άνάρτηση δέ φτάνει........

Μιά μέρα πέρσυ πηγαίνοντας γιά Έδεσσα στόν έξωτερικό περιφερειακό,
οί Θεσσαλονικείς ξέρουν,.....καί παίρνοντας τή στροφή τή μεγάλη
έχοντας στό δεξί μου χέρι τό Τιτάν................

ΜΟΥΦΥΓΕ Ο ΚΩΛΟΣ..............όπως καί σένα
Ένώ έκείνη τή στροφή τήν έπαιρνα γιά πλάκα,χαλαρά μέ 160-170.....
ή μοτό ταλαντεύθηκε τόσο πολύ στά 140 πού έκλεισα τό γκάζι μέσα
στή στροφή καί τή σήκωσα.....ό δρόμος είναι πολύ φαρδύς καί μέ
έπαιρνε...

ΤΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ..........??????????????

Όλα τέλεια ήταν........άλλά μιά άπλή άμέλεια καί ταυτόχρονα μεγάλη μαλακία.

ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ........γιά καιρό....!!!!!!!!!

Μέ 5-6 κάτω ή πίεση στό μπροστινό τό μηχανάκι ..ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΒΑΡΚΑ....
Είχα νά τό πάρω καιρό καί ήταν καί ή πρώτη στροφή πού τό πίεσα...!!!!

ΓΙΑΥΤΟ..............ΠΡΟΣΟΧΗ............


:wave2: :beer:

DimChios
22/08/2007, 12:16
Προηγούμενη μέρα, είχα τσεκάρει πιέσεις και γυρισα από ταξιδάκι 160 χιλιομέτρων με μπόλικο στροφιλίκι!

Όλα καλά!

Την επομένη το βράδυ, βόλτα μέχρι Βάρκιζα με φίλους!
Στη διαδρομή από το Περιστέρι ώς τη Βούτα, το μηχανάκι "μαγκωνε" το τιμόνι του στις στροφές και με λίγα κιόλας! :eek:
Το συζητάω και δεν έχει κάποιος άποψη να μου πεί!
Σκέφτηκα τα ρουλεμάν αλλά τί δι@ολο, καινούριο είναι! :confused:

Ξεκινάμε και μετά από λίγο βλέπω τυχαία το μπροστά με σχεδόν καθόλου αέρα! :eyepop:

Με τα χίλια ζόρια έφτασα στη Βάρκιζα για να βρώ βενζινάδικο! Δε μπορούσα να στρίψω στα Λιμανάκια ούτε με 30 χαω!!!

Στο βενζινάδικο το πιεσόμετρο έδειξε ΕΝΑ MONO BAR, σε ασφάλτινο λάστιχο!!!

Τσεκάρουμε συνέχεια τις πιέσεις μας!

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ!

Κάτι τέτοιο φαντάζομαι συνεβει!

:wave2:

danaos75
22/08/2007, 12:44
DimChios, παρομοια κατασταση επαθα με το πισω, τσεκαρισμενη πιεση 2 μερες πριν και το πρωι που ξεκιναω για δουλεια σε ολη την διαδρομη να κανω μπατιλικια. Το αισθανομουν σαν να οδηγουσα μονιμως σε λαδια με ολιγον απο σαπουνονερα. η πιεση αν θυμαμαι καλα ηταν 8-9. και χωρις να εχει σκασει γιατι μολις το φουσκωσα κρατησε για περιπου μια εβδομαδα εφοσον μετα αλλαξα τα λαστιχα προγραμματισμενα.

Παντως δεν νομιζω αυτο να ισχυει στην περιπτωση του PORTISHEAD γιατι αυτη η αισθηση δεν χανεται μετα απο μια στροφη ή ενα πλαγιασμα. Εγω νομιζω πως καποια ανωμαλια του οδοστρωματος η τιποτα λαδια εκαναν την ζημια.

αν και τωρα που το ξανασκεφτομαι αν η απωλεια πιεσης δεν ειναι μεγαλη και η μηχανη ειναι κοντα στα ορια της τοτε ισως...

DimChios
22/08/2007, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από danaos75
DimChios, παρομοια κατασταση επαθα με το πισω, τσεκαρισμενη πιεση 2 μερες πριν και το πρωι που ξεκιναω για δουλεια σε ολη την διαδρομη να κανω μπατιλικια. Το αισθανομουν σαν να οδηγουσα μονιμως σε λαδια με ολιγον απο σαπουνονερα. η πιεση αν θυμαμαι καλα ηταν 8-9. και χωρις να εχει σκασει γιατι μολις το φουσκωσα κρατησε για περιπου μια εβδομαδα εφοσον μετα αλλαξα τα λαστιχα προγραμματισμενα.

Παντως δεν νομιζω αυτο να ισχυει στην περιπτωση του PORTISHEAD γιατι αυτη η αισθηση δεν χανεται μετα απο μια στροφη ή ενα πλαγιασμα. Εγω νομιζω πως καποια ανωμαλια του οδοστρωματος η τιποτα λαδια εκαναν την ζημια.



8-9 ΤΙ???? :eek: :eek: :eek: :eyepop:

danaos75
22/08/2007, 12:53
8-9 psi, οχι bar φυσικα. και μαλιστα το λαστιχο οταν το ειδα στο βενζιναδικο ειχε κατσει κανονικα (ηταν ευθεια γραμμη στην επαφη του με την ασφαλτο). Απο τοτε καθε πρωι κοιταω τουλαχιστον με το ματι τα λαστιχα και σε καθε γεμισμα ρεζερβουαρ ελεγχω την πιεση ΠΑΝΤΑ.