PDA

View Full Version : Μονοκύλινδρο και ταξίδια



S705
21/08/2007, 17:33
Γεια σας παιδία.
Είμαι κάτοχος μια aprilia stada. Κάνω αρκετά ταξιδάκια και έχω ακούσει την έξεις άποψη

‘άμα πας συνέχεια με 150 στην εθνική , θα την γ@μησεις ‘

κατά πόσο ισχύει αυτό?
Τα 150 έρχονται με 5 και 5500rpm . κόφτη έχει στις 7200.
Κοινός έχω πρόβλημα άμα στην διαδρομή Αθηνά –Κόρινθο ταξιδεύω με αυτά τα χιλιόμετρα?
Π.Χ το σκ πήγα Αγρίνιο. μέχρι την Κόρινθο είχα σχεδόν πάντα 155 χλμ
Μέχρι Ρίο 140
Και μετά μέχρι 120 λόγο κινήσεις .
Περιμένω τις απόψεις σας.

MikeG
21/08/2007, 17:36
Δε νομίζω φίλε μου ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα..Αν ήταν έτσι το δικό μου μονοκίλυνδρο (BMW F650GS) θα είχε παραδώσει πνεύμα προ πολλού.Ίσα ίσα που γενικότερα οι μονοκίλυνδροι κινητήρες είναι σκυλιά..
Δε νομίζω λοιπόν να υφίσταται τέτοιο θέμα. Πάντα με προσοχή να χαίρεσαι το μηχανάκι σου!

:beer: :beer: :wave2:

l@gos
21/08/2007, 17:38
συμφωνω με τον προλαλησαντα.....
το μονο που ισως να γ@μηθει, ειναι η μεση σου......:lol:

:wave2:

EVI
21/08/2007, 17:42
Δεν εχεις κανενα προβλημα φιλε μην το σκεφτεσε καθολου!αν βγαζει μεγαλες διαδρομες το freewind με τελικη 150 και αν χωρις να ακουστει κιχ το στραδα ειναι κυρια!

καλα να περασεις :beer:

S705
21/08/2007, 17:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από l@gos
συμφωνω με τον προλαλησαντα.....
το μονο που ισως να γ@μηθει, ειναι η μεση σου......:lol:

:wave2:

Η μέση δεν καταλαβαίνει τίποτα. Είναι απίστευτα βολική ( για την κατηγόρια της πάντα ).ταξιδεύει άνετα με αυτά τα χλμ και είναι πάντα βράχος.

AFTER
21/08/2007, 17:56
Τα freewind, f650gs, strada, ειναι μονοκυλινδρα που εχουν κατασκευαστει για αυτον ακριβως τον λογο
Αν τωρα παρεις κανα XR600 ή κανα HUSABERG 650,και βγεις εθνικη με 150, τοτε το πιο πιθανο ειναι να φτασεις χωρις αισθησεις......παντου

Δεν ειναι ολα τα μονοκυλινδρα το ιδιο

Λεωνίδας
21/08/2007, 17:59
μα πού είναι ο Καπετάνιος όταν τον χρειάζεσαι :rolleyes:

bartlal
21/08/2007, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
μα πού είναι ο Καπετάνιος όταν τον χρειάζεσαι :rolleyes:

:look: oti ti? ξεμεινε απο 2 κυλινδρους? :look:

Λεωνίδας
21/08/2007, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
:look: oti ti? ξεμεινε απο 2 κυλινδρους? :look: :a38:
στις περυσινές κοντινές βόλτες με το μονοκύλινδρο αναφέρομαι

EVI
21/08/2007, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
:a38:
στις περυσινές κοντινές βόλτες με το μονοκύλινδρο αναφέρομαι


εμεις οι απο πανω δλδ δε ξερουμε ρε λεω?:rolleyes: δεν εχουμε παει μακρυνες με μονοκυλινδρα?
αν και σεβομε την γνωμη του καπτεν γιατι δεν ειναι κανας ασχετος δε νομιζω οτι θα πει κατι διαφορετικο απο εμας :wave2: :wave2: :beer: :beer: (ε ενταξη λιγο τσαι πινει αλλα μεχρι εκει :rotflmao: :rotflmao: )

Xapns
21/08/2007, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Δε νομίζω φίλε μου ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα..Αν ήταν έτσι το δικό μου μονοκίλυνδρο (BMW F650GS) θα είχε παραδώσει πνεύμα προ πολλού.Ίσα ίσα που γενικότερα οι μονοκίλυνδροι κινητήρες είναι σκυλιά..
Δε νομίζω λοιπόν να υφίσταται τέτοιο θέμα. Πάντα με προσοχή να χαίρεσαι το μηχανάκι σου!

:beer: :beer: :wave2: :beer:

Πέντε χρόνια BMW F 650 GS, Αθήνα - Θεσσαλονίκη αμέτρητες φορές. Ούτε η μηχανή έπαθε τίποτα, ούτε η μέση.

Χωμάτινος
21/08/2007, 18:13
Όλα είναι θέμα κώλου :rolleyes:


Αν ο κινητήρας δεν λειτουργεί στον κόφτη μη ρωτάς τον κινητήρα, αλλά τον πισινό σου

Λεωνίδας
21/08/2007, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
εμεις οι απο πανω δλδ δε ξερουμε ρε λεω?:rolleyes: δεν εχουμε παει μακρυνες με μονοκυλινδρα?
άλλο μακρυνή 400 χλμ και άλλο 4000 χλμ ε? :D :rolleyes:

Λεωνίδας
21/08/2007, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
Όλα είναι θέμα κώλου :rolleyes:


Αν ο κινητήρας δεν λειτουργεί στον κόφτη μη ρωτάς τον κινητήρα, αλλά τον πισινό σου Μάνο σου απαντάει ο δικός σου :confused: :lol: :lol: :lol:

Χωμάτινος
21/08/2007, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
Μάνο σου απαντάει ο δικός σου :confused: :lol: :lol: :lol:



Έχουμε περάσει μία θυελλώδη σχέση αλλά στο τέλος τα βρήκαμε :lol:

Λεωνίδας
21/08/2007, 18:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
Έχουμε περάσει μία θυελλώδη σχέση αλλά στο τέλος τα βρήκαμε :lol: :a53: :lol: :lol: :lol:

EVI
21/08/2007, 19:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
άλλο μακρυνή 400 χλμ και άλλο 4000 χλμ ε? :D :rolleyes:

εχω κανει 10 των 400 :smokin: :smokin: :alien: :wacko:

τες πα ΟΛΕΣ οι γνωμες ειναι σεβαστες (αρκει να μην λεμε βλακειες που δε ξερουμε -δε παει σε σενα αυτο -)

απλως θεωρω οτι δεδομενου οτι ξερω οτι ξερει οπως προειπα και δεδομενου οτι εχω-ειχα και εγω μονοκυλινδρο που το εβγαζα και πιο περα απο την πολη μου δε θα πει κατι διαφορετικο

και φυσικα θελω να ακουσω την αποψη του επισεις θελω απελπισμενα να μαθω αν βαζει ενα κυβο η 2 ζαχαρη σαν σωστος αγγλος στο τσαι του αλλα γαμωτ γαμωτ δεν ειναι συνδεδεμενος :sad: :sad: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer:

dirtbird
21/08/2007, 19:04
Μία διευκρίνηση παρακαλώ.....

Στον κύλινδρο κάθεστε ή στη σέλλα? :confused: :confused: :D

Λεωνίδας
21/08/2007, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Μία διευκρίνηση παρακαλώ.....

Στον κύλινδρο κάθεστε ή στη σέλλα? :confused: :confused: :D έεεελα ντε :rolleyes:

άντε on topic
δεν παθαίνει τίποτα η μηχανή .-

trigger
21/08/2007, 19:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Φίλε μου έχω ένα ΧΤ-Χ 660 και όπως πιθανώς να γνωρίζεις έχουν το ίδιο μοτερ με το strada. Η μηχανή έχει 23.000 km εκ των οποίων τα 15.000 km έχουν γίνει στην Αθηνών-Πατρών με ταχύτητες της τάξεως των 140-150 km/h το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα, πέραν των πιασιμάτων σε όλο μου το σώμα, ήταν ότι στα 16.000 km άλλαξα αλυσίδα-γρανάζια γιατί παρέδωσαν πνεύμα! Όπως μου είπαν στο συνεργείο μπορεί να ευθύνεται στο ότι η αλυσίδα δούλευε σε ψηλές ταχύτητες για πολλά km και το καλύτερο όλων, μου τα άλλαξαν στην εγγύηση!!! :a54:

marulis
21/08/2007, 19:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Γεια σας παιδία.
Είμαι κάτοχος μια aprilia stada. Κάνω αρκετά ταξιδάκια και έχω ακούσει την έξεις άποψη

‘άμα πας συνέχεια με 150 στην εθνική , θα την γ@μησεις ‘

κατά πόσο ισχύει αυτό?
Τα 150 έρχονται με 5 και 5500rpm . κόφτη έχει στις 7200.
Κοινός έχω πρόβλημα άμα στην διαδρομή Αθηνά –Κόρινθο ταξιδεύω με αυτά τα χιλιόμετρα?
Π.Χ το σκ πήγα Αγρίνιο. μέχρι την Κόρινθο είχα σχεδόν πάντα 155 χλμ
Μέχρι Ρίο 140
Και μετά μέχρι 120 λόγο κινήσεις .
Περιμένω τις απόψεις σας.

Μη μασάς , πολλαπλασίασε την αρχή στα κόκκινα με 0,8 να δεις της στροφές για ταξίδι , αν είναι και υδρόψυκτο ( μη βαράτε ρε παιδιά νομίζω πως είναι αλλά δεν θυμάμαι σίγουρα ) σταματάς Γερμανία για αλλαγή λαδιών . δατς ιτ .

Μια ζωή μόνο μονοκύλινδρα.

:a08: :a54:

:a25: :a25:

S705
21/08/2007, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
Φίλε μου έχω ένα ΧΤ-Χ 660 και όπως πιθανώς να γνωρίζεις έχουν το ίδιο μοτερ με το strada. Η μηχανή έχει 23.000 km εκ των οποίων τα 15.000 km έχουν γίνει στην Αθηνών-Πατρών με ταχύτητες της τάξεως των 140-150 km/h το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα, πέραν των πιασιμάτων σε όλο μου το σώμα, ήταν ότι στα 16.000 km άλλαξα αλυσίδα-γρανάζια γιατί παρέδωσαν πνεύμα! Όπως μου είπαν στο συνεργείο μπορεί να ευθύνεται στο ότι η αλυσίδα δούλευε σε ψηλές ταχύτητες για πολλά km και το καλύτερο όλων, μου τα άλλαξαν στην εγγύηση!!! :a54:


Εντος εγγυησης?????

Τι λες τωρα???

παντος εναν που πετυχα στην εθνικι με χτ τον λυπιθηκα.Δεν ξερω πος την παλευεις εσυ , αλλα αυτος στα 160 και η μιχανι χωρευε καρσιλαμα!!!! Βλεπε φτερο ψυλο

S705
21/08/2007, 19:35
επι 0,8????
τι ειναι αυτο? απο που το συμπερενουμε?

trigger
21/08/2007, 19:46
Εγώ φίλε μου την πάλεψα γιατί είμαι 110 kg και συνήθως ταξίδευα έτσι


100102

trigger
21/08/2007, 19:51
Όσο για την εγγύηση επειδή άργησε πολύ να έρ8ει το κιτ από τη Yamaha και εγώ τους πίεζα γιατί το χρειαζόμουν ο μηχανικός και φίλος μου μου έβαλε ένα κιτ της AFAM που είχε στο μαγαζί με τη δικαιολογία πως θα πουλούσε το yamaha οταν το έπαιρνε

Akatanomastos
21/08/2007, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xapns
:beer:

Πέντε χρόνια BMW F 650 GS, Αθήνα - Θεσσαλονίκη αμέτρητες φορές. Ούτε η μηχανή έπαθε τίποτα, ούτε η μέση.


to provlima file einai pos i mesi kataponeite athroistika, mporei sta 5 xronia na min exeis enoxlisi alla i mesi na ton pinei siga siga..
pragma pou fisika efxome na min sou simvei..

sigoura pantos kathe antropos exei alles antoxes sto ntapa ntoupa


:wave2:

pantos me apasxolei kai mena to thema giati skeftome to gs650 pou einai psiloftino (metaxeirismeno panta) gia na kano taksidakia.
gia peite gia peite

MikeG
21/08/2007, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
to provlima file einai pos i mesi kataponeite athroistika, mporei sta 5 xronia na min exeis enoxlisi alla i mesi na ton pinei siga siga..
pragma pou fisika efxome na min sou simvei..

sigoura pantos kathe antropos exei alles antoxes sto ntapa ntoupa


:wave2:

pantos me apasxolei kai mena to thema giati skeftome to gs650 pou einai psiloftino (metaxeirismeno panta) gia na kano taksidakia.
gia peite gia peite

Φίλε μου είμαι κάτοχος όπως προείπα παραπάνω του 650gs εδώ και 3 χρόνια. Το μηχανάκι πέραν το ότι είναι σκυλί & αξιόπιστο δε νομίζω ότι θα σε κουράσει. Οι κραδασμοί έρχονται μετά τις 6000 στροφές & αφού έχεις πιάσει τα 140 - 150. Μπορείς να το φορτώσεις σα σκυλί , να είσαι δικάβαλος & να πηγαίνεις μια χαρά. Μειονέκτημα του κατά την άποψη μου οι ασαφείς αναρτήσεις, το οποίο διορθώνεται, & το ότι του λείπουν 10 αλογάκια που αυτά δε μπορείς να τα βρεις:D .
Εγώ κάνω ακόμα & εντούρο με αυτό!

:wave2:

Akatanomastos
21/08/2007, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Φίλε μου είμαι κάτοχος όπως προείπα παραπάνω του 650gs εδώ και 3 χρόνια. Το μηχανάκι πέραν το ότι είναι σκυλί & αξιόπιστο δε νομίζω ότι θα σε κουράσει. Οι κραδασμοί έρχονται μετά τις 6000 στροφές & αφού έχεις πιάσει τα 140 - 150. Μπορείς να το φορτώσεις σα σκυλί , να είσαι δικάβαλος & να πηγαίνεις μια χαρά. Μειονέκτημα του κατά την άποψη μου οι ασαφείς αναρτήσεις, το οποίο διορθώνεται, & το ότι του λείπουν 10 αλογάκια που αυτά δε μπορείς να τα βρεις:D .
Εγώ κάνω ακόμα & εντούρο με αυτό!

:wave2:

ok to agorazo! :lol:
oso gia to enduro, entaksi to mixanaki einai sxediasmeno kai gia afto.
entaksi oxi akrivos enduro alla ikanopoiitiko gia xomatina komatia

:wave2:

MikeG
21/08/2007, 21:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
ok to agorazo! :lol:

:wave2:

Αν καταφέρεις να του δώσεις και 10 άλογα θα είσαι αρχηγός!Να μου πεις βέβαια και μένα το τρόπο!


:wave2:

Akatanomastos
21/08/2007, 21:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν καταφέρεις να του δώσεις και 10 άλογα θα είσαι αρχηγός!Να μου πεις βέβαια και μένα το τρόπο!


:wave2:

tora pou les gia aloga

eixa paei proxtes sto xorio se kati xorafi na doume tis elies(exo kai proika koritsia:lol: )
kai eida kafe panemorfo alogo..

kai ithela na rotiso an kserei kaneis,

1) prepei na xeis adia gia na exeis alogo?
2) poso kostizei ena ftino?
3) mporeis na to kikloforeis ston dromo osan ton kolokotroni? (ok oxi stin poli, sta xoria)

fantacid
21/08/2007, 22:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG

Εγώ κάνω ακόμα & εντούρο με αυτό!

:wave2:


γιαυτο δεν εχει πλεον μονοπατια ο χωρτιαης (aka ορος θεσσαλονικη!) τα εκανε ολα καροδρομους!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MikeG
21/08/2007, 22:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
γιαυτο δεν εχει πλεον μονοπατια ο χωρτιαης (aka ορος θεσσαλονικη!) τα εκανε ολα καροδρομους!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Πότε θα ξαναπάμε ρε γαμω!!Εδώ τίποτα! :bawl: :bawl:

fantacid
21/08/2007, 22:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Πότε θα ξαναπάμε ρε γαμω!!Εδώ τίποτα! :bawl: :bawl:

τσοπα τσοπα
ολα θα γινουν!

:a9: :a9: :a9: :a9: :a9:

filipp0s
21/08/2007, 23:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Γεια σας παιδία.
Είμαι κάτοχος μια aprilia stada. Κάνω αρκετά ταξιδάκια και έχω ακούσει την έξεις άποψη

‘άμα πας συνέχεια με 150 στην εθνική , θα την γ@μησεις ‘

κατά πόσο ισχύει αυτό?
Τα 150 έρχονται με 5 και 5500rpm . κόφτη έχει στις 7200.
Κοινός έχω πρόβλημα άμα στην διαδρομή Αθηνά –Κόρινθο ταξιδεύω με αυτά τα χιλιόμετρα?
Π.Χ το σκ πήγα Αγρίνιο. μέχρι την Κόρινθο είχα σχεδόν πάντα 155 χλμ
Μέχρι Ρίο 140
Και μετά μέχρι 120 λόγο κινήσεις .
Περιμένω τις απόψεις σας.


φιλε μου δεν παθαινει τίποτα! Εχω ένα f650 (το παλιό) μόλις γύρισα δικάβαλος και εξαιρετικά φορτωμένος από ταξίδι Γαλλία-Ιταλία 3800χμ σε 12 μέρες. absolutely nothing happened! Και δεν ήταν το πρώτο, έχει κάνει αλλα τρία μεγάλα τον τελευταίο εναμιση χρόνο!:wave2: Α! και πηγαινα με 130-140

Maira
22/08/2007, 00:58
Επειδή με προκαλεί ο τίτλος





ε ναι!!!!




Τα μονοκύλινδρα πάνε ταξίδια!!!! Όλα πάνε ταξίδια! αρκεί να υπάρχει διάθεση από σένα και από την τυχών παρέα!!!!!



:wave2: :beer: :wave2:

felter
22/08/2007, 02:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Επειδή με προκαλεί ο τίτλος





ε ναι!!!!




Τα μονοκύλινδρα πάνε ταξίδια!!!! Όλα πάνε ταξίδια! αρκεί να υπάρχει διάθεση από σένα και από την τυχών παρέα!!!!!



:wave2: :beer: :wave2:
Μπράβο θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου:wave2:

Akatanomastos
22/08/2007, 02:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Τα μονοκύλινδρα πάνε ταξίδια!!!! Όλα πάνε ταξίδια! αρκεί να υπάρχει διάθεση από σένα και από την τυχών παρέα!!!!!



episis i parea prepei na perilamvanei kai ena pistoni:lol:

dirtbird
22/08/2007, 05:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG

Εγώ κάνω ακόμα & εντούρο με αυτό!

:wave2:

Kαι εγώ κάνω ιδιαίτερα στον Pastrana (με το αζημίωτο φυσικά) :rolleyes: :rolleyes:

Maira
22/08/2007, 08:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
episis i parea prepei na perilamvanei kai ena pistoni:lol:



Αν η παρέα γουστάρει, πάμε όλοι με την ταχύτητα του πιο αργού





ε





(αν ο πιο αργός βέβαια πάει με 40.........:a13: )





Τα 110 είναι μια καλή ταχύτητα και για το μονοκυλινδρο, και για τα άλλα (αν δεν είναι γκρινιάριδες οι οδηγοί τους!!!!:D )


:wave2:

Cpt. Haddock
22/08/2007, 08:49
Ladies and Gentlemen... :smokin:

This is the Captain speaking :smokin:


Λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα. Ο φίλος βέβαια ΔΕΝ ρώτησε για άνεση ταξιδιού αλλά για καταπόνηση κινητήρα.

Αλλά ας τα πάρουμε απο την αρχή. :smokin:

είχα meeting και πήρε αναβολή όποτε κωλοβαράω :lol:

Υπάρχουν μονοκύλινδρα και μονοκύλινδρα και η άνεση στο ταξίδι δεν εξαρτάται τόσο απο τον κινητήρα (αν έχει κραδασμούς ή όχι) αλλά κυρίως απο τη σέλα/θέση οδήγησης και την προστασία απο τον αέρα.

Άλλο 140 με ΧΤ με στενή σέλα και ανύπαρκτη ζελατίνα, άλλο 140 με BMW F650 (όχι το GS :evil: ) με τη φαρδιά σέλα και την ψηλή ζελατίνα.

Έχοντας κάνει ενα ταξίδι ως την Ολλανδία με το 650, έχω να πω οτι δεν με κούρασε (ούτε στην επιστροφή που κάναμε το Ολλανδία - Ιταλία σε μία μέρα :eyepop: :uplate: ).

Αλλά.... :smokin:

Σε ότι αφορά τον κινητήρα είναι αλλιώς οι 5,000 στροφές σε ΕΝΑ κύλινδρο και αλλιώς σε 3 ή 4 (διότι ο καθένας δουλεύει λιγότερο και μοιράζονται το έργο άρα και την καταπόνηση).

Ναι, ισχύει οτι ενα μονοκύλινδρο καλό ειναι να μην το πηγαίνεις για ώρες σε ψηλές στροφές/ταχύτητες.

Αυτά

:wave2:

Evi, ένα κύβο ζάχαρης και μία σταγόνα γάλα. Κατα προτίμηση Tetley's Earl Grey :a55:

:rotflmao: :rotflmao:

KaTaNaS
22/08/2007, 08:55
ελα ρε παιδια... εδω εκανα εγω ταξιδια με το ΚΤΜ, δεν θα κανετε εσεις ολοι οι λοιποι; :lol:


και τσαμπα γυμναστικη... ραχιαιοι και αυχενας γινονται ατσαλινα!:D

dirtbird
22/08/2007, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ladies and Gentlemen... :smokin:

This is the Captain speaking :smokin:

Σε ότι αφορά τον κινητήρα είναι αλλιώς οι 5,000 στροφές σε ΕΝΑ κύλινδρο και αλλιώς σε 3 ή 4 (διότι ο καθένας δουλεύει λιγότερο και μοιράζονται το έργο άρα και την καταπόνηση).



Δηλαδή σε έναν 4κύλινδρο, στις 5000 στροφές, ο κάθε κύλινδρος γυρνάει στις 1250?
Και τι γίνεται με τους 3κύλινδρους? (5000/3=1666 και κάτι ψιλά) Δεν δουλεύουν στις 5?:confused: :confused: :D

Cpt. Haddock
22/08/2007, 09:01
σςςςς ρε :p

MikeG
22/08/2007, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
σςςςς ρε :p

Είπες μέγιστη πιγκουϊνιά!! Κοιτά να δείς στα αυτοκίνητα δηλαδή σχεδόν πάντα οι κύλινδροι δεν φτάνουν ποτέ τις 1000 στροφές...Αχ....
Μάλλον θα φταίει η τσαγιέρα που έχεις αγοράσει που ο κάθε κύλινδρος κάνει ότι γουστάρει....:D :D :D



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :wave2:

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:04
Για ξανασκεφτείτε λίγο...

:winka:

byron
22/08/2007, 10:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Για ξανασκεφτείτε λίγο...

:winka:

Λαλάκα κάπταιν μου άνοιξες τα μάτια. !!!

Τρέχω να πάρω ένα CBX 1050 6κύλινδρο να βρώ το φώς μου :rotflmao: :rotflmao:

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:15
:rolleyes:

Πάμε πάλι...

Σε ένα μονοκύλινδρο στις 5,000 rpm πόσες φορές ανεβοκατεβαίνει το πιστόνι;

:look:

byron
22/08/2007, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:rolleyes:

Πάμε πάλι...

Σε ένα μονοκύλινδρο στις 5,000 rpm πόσες φορές ανεβοκατεβαίνει το πιστόνι;

:look:

Δεν το αφήνεις καλύτερα; Είχες κάνει κοπάνα απ΄το μάθημα Captain.....

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:18
Απαντήστε μου ντε μπας και μάθω :p

dirtbird
22/08/2007, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:rolleyes:

Πάμε πάλι...

Σε ένα μονοκύλινδρο στις 5,000 rpm πόσες φορές ανεβοκατεβαίνει το πιστόνι;

:look:

Πας για μούτζα.....

Dirtbird speaking :winka:

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:20
λες; :look:

byron
22/08/2007, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Πας για μούτζα.....

Dirtbird speaking :winka:

Κακέ !!! :mad:


:rotflmao:

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:25
:D

Errare humanun est

:D

byron
22/08/2007, 10:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
λες; :look:

:a014: :a014:

Ας περιμένουμε τον oldman.......:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

(Ρε Ηλία.... αφού τα ευρωπαϊκά σε χαλάνε, τι τα θέλεις ; ) :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:

nikonian
22/08/2007, 10:29
Μην το παιδεύεις.
Το ίδιο δουλεύουν οι κύλινδροι, όμως:
Το πολυκίλινδρο έχει πολύ μικρότερα κινούμενα έμβολα, οι κύλινδροι έχουν πολύ υπερτετράγωνες διαστάσεις και στις 6000σαλ χασμουριώνται, την ώρα που ο μονοκύλινδρος, με την τεράστια μονοκόματη μάζα του χαροπαλεύει.

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Ας περιμένουμε τον oldman.......

ευτυχώς έχει μετακόμιση, αλλιώς θα ετοίμαζε την πισα και τα πούπουλα :lol: :lol:

(δεν τα σβήνετε πριν τα δει και πάθει τίποτα; :rotflmao: )

Cpt. Haddock
22/08/2007, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Το πολυκίλινδρο έχει πολύ μικρότερα κινούμενα έμβολα, οι κύλινδροι έχουν πολύ υπερτετράγωνες διαστάσεις και στις 6000σαλ χασμουριώνται, την ώρα που ο μονοκύλινδρος, με την τεράστια μονοκόματη μάζα του χαροπαλεύει.

εεε :blush:

Αυτό ήθελα να πω

(τις στροφές γιατί τις ανακάτεψα; :bigcry: )

marulis
22/08/2007, 10:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Αν η παρέα γουστάρει, πάμε όλοι με την ταχύτητα του πιο αργού
ε
(αν ο πιο αργός βέβαια πάει με 40.........:a13: )

Τα 110 είναι μια καλή ταχύτητα και για το μονοκυλινδρο, και για τα άλλα (αν δεν είναι γκρινιάριδες οι οδηγοί τους!!!!:D )
:wave2:

+1000000:a013:

Άλλωστε από τους επαρχιακούς και τους χωματόδρομους που πάμε τα 110 είναι και πολλά

:a10:

Akatanomastos
22/08/2007, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
+1000000:a013:

Άλλωστε από τους επαρχιακούς και τους χωματόδρομους που πάμε τα 110 είναι και πολλά

:a10:

re edo milame na bgoume se europaikous iperdromous, ti eparxiaka mas les?
den pame pouthena etsi..

marulis
22/08/2007, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
re edo milame na bgoume se europaikous iperdromous, ti eparxiaka mas les?
den pame pouthena etsi..

Δεν είχα τη χαρά για ένα τέτοιο ταξίδι ακόμα , όταν μου κάτσει , εννοείτε αλλάζουν τα πράγματα . και αυτό επειδή είναι πολλά τα χλμ και ίσως δεν υπάρχει χρόνος , αλλιώς ποιος βιάζετε?:winka:

Πάντως επιμένω μονοκύλινδρο

ΥΓ . από κωλο καλά πάμε δεν μασάει , τσιμέντο.
:wave2: :beer:

vagkan
22/08/2007, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Γεια σας παιδία.
Είμαι κάτοχος μια aprilia stada. Κάνω αρκετά ταξιδάκια και έχω ακούσει την έξεις άποψη

‘άμα πας συνέχεια με 150 στην εθνική , θα την γ@μησεις ‘

κατά πόσο ισχύει αυτό?
Τα 150 έρχονται με 5 και 5500rpm . κόφτη έχει στις 7200.
Κοινός έχω πρόβλημα άμα στην διαδρομή Αθηνά –Κόρινθο ταξιδεύω με αυτά τα χιλιόμετρα?
Π.Χ το σκ πήγα Αγρίνιο. μέχρι την Κόρινθο είχα σχεδόν πάντα 155 χλμ
Μέχρι Ρίο 140
Και μετά μέχρι 120 λόγο κινήσεις .
Περιμένω τις απόψεις σας.

Το μονοκύλινδρο στο ταξίδι δεν παθαίνει τίποτα. Μπορείς να το πηγαίνεις με όσα θέλεις, τα μηχανήματα υπάρχουν για να καταπονούνται.

Θα πρέπει να ξέρεις όμως ότι τα μονοκύλινδρα έχουν περισσότερες φθορές ( δημιουργία οβάλ) πράγμα που σημαίνει ότι αν κάνεις ταξίδια με μονοκύλινδρο θα χρειαστείς ελατήρια κ κυλινδρο(πίστονο) γρηγορότερα από ότι θα τα χρειαστεί με ένα 2 ή 4κύλινδρο. Με αυτή την έννοια τα ταξίδια καταπονούν τα μονοκύλινδρα.

Αν πηγαίνεις με στροφές στο 70% του κόκκινου περιορίζεις τις φθορές του κινητήρα.

:beer:

KaTaNaS
22/08/2007, 18:04
kai na apofeygetai to stathero gkazi....


anoigokleisimo kathe toso ...

opote einai protimwtero to eparxiako diktyo me tis strofes ... tairiazei kai perissoetro sthn filosofia toy enos kylindrou

marulis
22/08/2007, 18:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
kai na apofeygetai to stathero gkazi....


anoigokleisimo kathe toso ...

opote einai protimwtero to eparxiako diktyo me tis strofes ... tairiazei kai perissoetro sthn filosofia toy enos kylindrou

:a013: yes

S705
22/08/2007, 23:32
Μου το γυρίσατε λίγο στην θεωρία αλλά δεν πειράζει.
Από τις σπουδές μου γνωρίζω ότι σημασία έχει η ταχύτητα του εμβόλου m/s.
Που λόγο διαστάσεων (διάμετρος x διαδρομή) σε ένα μονοκυλινδρο σε σχέση με ένα πολυκυλιδρο , στις ίδιες rpm είναι πιο μεγάλο. Αν δεν κάνω κανένα τραγικό λάθος , γιατί δεν θυμάμαι τον τύπο που την υπολογίζεις αλλά ούτε με βοηθάνε και οι μπύρες που έχω τσούξει.

Τεσπα. Απλά ήθελα να μάθω αν όντως η θεωρία έχει εφαρμογή. Αν δηλαδή αυτή η μεγαλύτερη ταχύτητα εμβόλου έχει όντως μεγαλύτερες φθορές ή απλά είναι αμελητέες.
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

SUPERMARIO
23/08/2007, 01:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Γεια σας παιδία.
Είμαι κάτοχος μια aprilia stada. Κάνω αρκετά ταξιδάκια και έχω ακούσει την έξεις άποψη

‘άμα πας συνέχεια με 150 στην εθνική , θα την γ@μησεις ‘

κατά πόσο ισχύει αυτό?
Τα 150 έρχονται με 5 και 5500rpm . κόφτη έχει στις 7200.
Κοινός έχω πρόβλημα άμα στην διαδρομή Αθηνά –Κόρινθο ταξιδεύω με αυτά τα χιλιόμετρα?
Π.Χ το σκ πήγα Αγρίνιο. μέχρι την Κόρινθο είχα σχεδόν πάντα 155 χλμ
Μέχρι Ρίο 140
Και μετά μέχρι 120 λόγο κινήσεις .
Περιμένω τις απόψεις σας.








πριν 7 μερες πηγα & γυρισα απο λευκαδα φορτωμενος μεχρι τα "μπουνια" δικαβαλος με 120-150 παντα με ανεμοθωρακα και η μηχανη δεν εκανε "κιχ".
(εχουμε τον ιδιο κινητηρα χτ660χ).
απλα να φουλαρεις με βενζινη 100αρα.(αν δεν το κανεις).θα δεις μεγαλη διαφορα στην καταναλωση.
εχω 45.000 χλμ στο μοτερ, εχω γυρισει σχεδον ολη την ελλαδα και το μοναδικο προβλημα που εβγαλε η μηχανη ηταν μια βιδα που εχασα στον δρομο απο τα χερουλια του συνεπιβατη
:lol:

καλα χλμ:wave2:



Υ.Γ αφου εβγαλα βολτα μαζι με τον "καπετανιο" και δεν επαθε τιποτα το μοτερ μου δεν φοβαμαι πια για τιποτα:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao:

vagkan
23/08/2007, 07:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από S705
Μου το γυρίσατε λίγο στην θεωρία αλλά δεν πειράζει.
Από τις σπουδές μου γνωρίζω ότι σημασία έχει η ταχύτητα του εμβόλου m/s.
Που λόγο διαστάσεων (διάμετρος x διαδρομή) σε ένα μονοκυλινδρο σε σχέση με ένα πολυκυλιδρο , στις ίδιες rpm είναι πιο μεγάλο. Αν δεν κάνω κανένα τραγικό λάθος , γιατί δεν θυμάμαι τον τύπο που την υπολογίζεις αλλά ούτε με βοηθάνε και οι μπύρες που έχω τσούξει.

Τεσπα. Απλά ήθελα να μάθω αν όντως η θεωρία έχει εφαρμογή. Αν δηλαδή αυτή η μεγαλύτερη ταχύτητα εμβόλου έχει όντως μεγαλύτερες φθορές ή απλά είναι αμελητέες.
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Δεν χρειάζεται να υπολογίσεις τίποτα, το έχει κάνει για σένα ο κατασκευαστής. Για λόγους περιορισμού της γραμμικής ταχύτητας υπάρχει το κόκκινο στο στροφόμετρο σου. Πήγαινε μέχρι 70 % και θα είσαι ΟΚ.

Η διάμετρος δεν έχει σχέση με την γραμμική ταχύτητα, επηρεάζει όμως την πίεση και τις φθορές.

raistlin
23/08/2007, 09:34
Ένα ΚΤΜ adventure 640 σε ευρωπαικούς δρόμους θα έχει πρόβλημα σε σχέση με κάποιο άλλο μονοκύλινδρο? Επειδή είχα διαβάσει ότι πρέπει να πηγαίνει 110-120 ενώ τα υπόλοιπα μονοκύλινδρα (650gs,xt660,pegaso κλπ) λένε ότι πηγαίνουν με μια ταχύτητα 140 άνετα...

Cpt. Haddock
23/08/2007, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από raistlin
Ένα ΚΤΜ adventure 640 σε ευρωπαικούς δρόμους θα έχει πρόβλημα σε σχέση με κάποιο άλλο μονοκύλινδρο? Επειδή είχα διαβάσει ότι πρέπει να πηγαίνει 110-120 ενώ τα υπόλοιπα μονοκύλινδρα (650gs,xt660,pegaso κλπ) λένε ότι πηγαίνουν με μια ταχύτητα 140 άνετα...

Δεν ξέρω αν θα έχει αυτό πρόβλημα, εσύ όμως σίγουρα. Δεν είναι και το μηχανάκι για πολύωρα ταξίδια.

:wave2: