PDA

View Full Version : Πιο θεωρηται το καλητερο s.motard?



Σελίδες : 1 [2]

Runner Ducati
28/08/2007, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Ειχα runner 180 2xrono :smokin:

Ελα ρε... αρα θα επιστρεψεις στα αγια χωμματα της Ευρωπης τελικα... και ειδικα της Ιταλιας...

ειχα ενα 2χρονο Runner 125SP... το οποιο εφτασε 172cc Malossi kit, με "σκαμενα" καρτερ, θυριδωμενο... μπιελα τιτανιου garillo, σενιαρισμενη στον Δρακο, πιστονι Wisenco... 28αρι carb... εξατμιση Leovince, και αλλα, αναρτησεις φουλ racing απο Ιταλικο Runner που ετρεχε στο Runner trofeo στην Ιταλια, και μαλιστα στο... Mugello... 28 διχρονα αλογακια... 95 κιλα βαρος... 175 χλμ τελικη (160+ πραγματικα)... και αναλογα το σεταρισμα της μεταδοσης, δηλαδη με τελικη 145-150 κοντερ, εκανε κατω απο 6sec 0-100... πυρκαυλακι... ααα και εκανα με δαυτο 38.000 χλμ !!! σε 18 μηνες :eyepop: ... και βολτες αυθημερον Αθηνα-Επιδαυρο-Ναυπλιο-Αθηνα... Αθηνα-Β.Εβοια-Αθηνα κλπ...

εκτος απο την μεταδοση που τα "επαιζε" σε 8-10.000 χλμ λογο δυναμης και σκισιματος... δεν επαθε ποτε τιποτα... βεβαια το προσεχα, ελατηρια πιστονιου καθε 10.000χλμ... λαδακια σουπερ... ζεσταμα κλπ...


:beer: :beer: :beer:


edit: το εδωσα, και μετα 1 χρονο (?) το εκανε πολυ ηπιοτερο καποιος, και εγινε... Runner για ντιλιβερι... :rotflmao: ακομα υπαρχει καπου, πρεπει ναχει καμια 150.000 χλμ... :rotflmao:

Nikker
28/08/2007, 15:20
Χωρίς πλάκα τώρα άμα πάρεις SXV θα είσαι πολύ μάγκας. Αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση.
Έχει φοβερή δύναμη, χωρίς στήριξη στην πλάτη όπως το R1 σου, με όρθια θέση οδήγησης.
Θα σφίγγεις τα πόδια και θα το νιώθεις να σου φεύγει κάτω απο τα πόδια.
Θα ρίχνεις το βάρος μπροστά και θα σηκώνεται σούζα με εσένα επάνω.
Θα μπαίνεις στις στροφές και θα driftάρει για πλάκα.
Η δύναμη του δεν μετριέται σε άλογα, μετριέται σε ταύρους, χωρίς πλάκα. Γιατί σαν τον ταύρο του Λούνα Παρκ είναι.

Απο εκεί και έπειτα μπορείς επίσης να τεστάρεις το 690. Τα κάνει όλα χωρίς να ασπρίσουνε τα μαλλιά σου. Σουζάρει, driftάρει, endάρει...έχει πάντα τράβηγμα.PLEASE!!!Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και οδήγα την. Επειδή όμως μπορεί να την θεωρείς ασχημούτσικη περίμενε
τον Δούκα που θα βγει του χρόνου...θα είναι σκέτη @λα!!!
Λέω να μαζέψουμε καμμία παρέα να πάμε Αυστρία να φέρουμε 5-6. Να τα πάρουμε σε καλή τιμή. Όταν με το καλό θα βγει. Βγαίνει επίσης και 690 Adventure για όποιον ενδιαφέρεται.

Το καλό με αυτά είναι ότι κάνεις και καμμία endurάδα.

Μην σε τρομάζει το θέμα αξιοπιστία. Κάνε ένα πολύ καλό στρώσιμο μέχρι τα 2000χιλιόμετρα, βάζε κανά λαδάκι μόνος σου, έχε το ζεστό και ότι και να ναι θα σου ζήσει για πολλά χιλιόμετρα.

Επειδή είσαι τζαπόν...σε πληροφορώ ότι βγαίνει η νέα γενιά τζαπόν καθαρόαιμων στα 450. Με service κάθε 30 ώρες κτλ...το καλύτερο αυτών βάση συγκριτικών αποτελεί ένα Kawasaki KL? το οποίο βγαίνει και με στήσιμο δρόμου. Supermotard λάστιχα, service ανά χιλιόμετρα, ελαφρύ αλλά θα στοιχίζει πανάκριβα, θα έχει τα κλασσικά μαργατάρια φρένα (μπλιάχ) και δεν νομίζω με στήσιμο δρόμου να είναι πιο δυνατό απο τα υπόλοιπα της παρέας.

Έχεις και την επιλογή του XR.Μπροστά για την εποχή του μεν, αλλά στοιχίζει και έχει μείνει λίγο πίσω, δεν είναι πιά τόσο ανταγωνιστικό.

STOYBI
28/08/2007, 15:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Χωρίς πλάκα τώρα άμα πάρεις SXV θα είσαι πολύ μάγκας. Αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση.
Έχει φοβερή δύναμη, χωρίς στήριξη στην πλάτη όπως το R1 σου, με όρθια θέση οδήγησης.



Επειδή είσαι τζαπόν...σε πληροφορώ ότι βγαίνει η νέα γενιά τζαπόν καθαρόαιμων στα 450. Με service κάθε 30 ώρες κτλ...το καλύτερο αυτών βάση συγκριτικών αποτελεί ένα Kawasaki KL? το οποίο βγαίνει και με στήσιμο δρόμου. Supermotard λάστιχα, service ανά χιλιόμετρα, ελαφρύ αλλά θα στοιχίζει πανάκριβα, θα έχει τα κλασσικά μαργατάρια φρένα (μπλιάχ) και δεν νομίζω με στήσιμο δρόμου να είναι πιο δυνατό απο τα υπόλοιπα της παρέας.

Έχεις και την επιλογή του XR.Μπροστά για την εποχή του μεν, αλλά στοιχίζει και έχει μείνει λίγο πίσω, δεν είναι πιά τόσο ανταγωνιστικό.

α) Στηριξη στην πλατη ??:confused:

β) Πιθανον service κάθε 30 ώρες ?? Δηλ αλλαζουμε λαδια-ρυθμιζουμε βαλβιδες κ.λ.π. καθε 30 ωρες ανεξαρτητων χιλμ -- καιρικων συνθηκων -- η ποσο του πινουμε το αιμα ??? :confused:

grigorisr1
28/08/2007, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Χωρίς πλάκα τώρα άμα πάρεις SXV θα είσαι πολύ μάγκας. Αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση.
Έχει φοβερή δύναμη, χωρίς στήριξη στην πλάτη όπως το R1 σου, με όρθια θέση οδήγησης.
Θα σφίγγεις τα πόδια και θα το νιώθεις να σου φεύγει κάτω απο τα πόδια.
Θα ρίχνεις το βάρος μπροστά και θα σηκώνεται σούζα με εσένα επάνω.
Θα μπαίνεις στις στροφές και θα driftάρει για πλάκα.
Η δύναμη του δεν μετριέται σε άλογα, μετριέται σε ταύρους, χωρίς πλάκα. Γιατί σαν τον ταύρο του Λούνα Παρκ είναι.

Απο εκεί και έπειτα μπορείς επίσης να τεστάρεις το 690. Τα κάνει όλα χωρίς να ασπρίσουνε τα μαλλιά σου. Σουζάρει, driftάρει, endάρει...έχει πάντα τράβηγμα.PLEASE!!!Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και οδήγα την. Επειδή όμως μπορεί να την θεωρείς ασχημούτσικη περίμενε
τον Δούκα που θα βγει του χρόνου...θα είναι σκέτη @λα!!!
Λέω να μαζέψουμε καμμία παρέα να πάμε Αυστρία να φέρουμε 5-6. Να τα πάρουμε σε καλή τιμή. Όταν με το καλό θα βγει. Βγαίνει επίσης και 690 Adventure για όποιον ενδιαφέρεται.

Το καλό με αυτά είναι ότι κάνεις και καμμία endurάδα.

Μην σε τρομάζει το θέμα αξιοπιστία. Κάνε ένα πολύ καλό στρώσιμο μέχρι τα 2000χιλιόμετρα, βάζε κανά λαδάκι μόνος σου, έχε το ζεστό και ότι και να ναι θα σου ζήσει για πολλά χιλιόμετρα.

Επειδή είσαι τζαπόν...σε πληροφορώ ότι βγαίνει η νέα γενιά τζαπόν καθαρόαιμων στα 450. Με service κάθε 30 ώρες κτλ...το καλύτερο αυτών βάση συγκριτικών αποτελεί ένα Kawasaki KL? το οποίο βγαίνει και με στήσιμο δρόμου. Supermotard λάστιχα, service ανά χιλιόμετρα, ελαφρύ αλλά θα στοιχίζει πανάκριβα, θα έχει τα κλασσικά μαργατάρια φρένα (μπλιάχ) και δεν νομίζω με στήσιμο δρόμου να είναι πιο δυνατό απο τα υπόλοιπα της παρέας.

Έχεις και την επιλογή του XR.Μπροστά για την εποχή του μεν, αλλά στοιχίζει και έχει μείνει λίγο πίσω, δεν είναι πιά τόσο ανταγωνιστικό.

καταρχην εχω κ7 οχι ρ1 :D στρωσιμο δε παιζει με κανω με τι καμια.... δεν αντεχω με τπτ.. ειδικα και τετοιο μηχανακι αντε τα ss πας και με 180 οταν τα στρωνεις... αυτα με τπτ... δε μπορω

κτμ πολυ ασχημο ουτε να το βλεπω δε μπορω :(

αμα παρεις δλδ ενα απριλια 550 βαλεις και εξατμιση +προγραμα κτλ και το κανεις καμια 70αρα αλογα λεω εγω τωρα.... καθε ποτε θα αλλαζεις μπιελες και πιστονια ? :wacko:

dirtbird
28/08/2007, 16:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
κ
αμα παρεις δλδ ενα απριλια 550 βαλεις και εξατμιση +προγραμα κτλ και το κανεις καμια 70αρα αλογα λεω εγω τωρα.... καθε ποτε θα αλλαζεις μπιελες και πιστονια ? :wacko:

Πάρε και πες μας.... :confused:

Σημ: ποιός σου είπε ότι θα αλλάζεις μόνο αυτά? :confused: :confused:

grigorisr1
28/08/2007, 16:59
Πηγα στην απριλια πριν λιγο ετσι απο περιεργεια...


λοιπον λενε οτι το μηχανακι χρειαζεται στα πρωτα 1.000 χλμ ειδικο σερβις 250 ευρω στο δευτερο 3.000-3.500 χλμ λαδια φιλτρο και μετα καθε 6.000 χλμ πιστονια κεφαλες κτλ κτλ 600-700 ευρω αλλα χανεις πολλα λεφτα απο μεταπωληση δλδ μου λεει 9.000++ το περνεις και μετα απο 1 χρονο αντε το πολυ 5.000 θα το δωσεις... δλδ με λιγα λογια πρεπει να το παντρευτεις... και ητανε ενα αλανΙ εκει μου λεει ακριβο φιλε αλλα σκοτονει το καλυτερο απο ολα τι κτμ husaberg και μαλακιες μου λες :smokin:


ΤΟυς ειπα να μου το δωσουν τεστ δριβε αλλα @@ δε το δινανε :lol:

Nikker
28/08/2007, 17:06
Ρε...



Δεν θέλω να ακουστώ σαν καμμία θεούσα...αλλά το να πάρεις μηχανή και να μην της κάνεις στρώσιμο είναι αμαρτία απο τον Θεό. Υπομονή θέλει...είναι το χειρότερο κομμάτι αλλά...

grigorisr1
28/08/2007, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Ρε...



Δεν θέλω να ακουστώ σαν καμμία θεούσα...αλλά το να πάρεις μηχανή και να μην της κάνεις στρώσιμο είναι αμαρτία απο τον Θεό. Υπομονή θέλει...είναι το χειρότερο κομμάτι αλλά...


τι στρωσιμο ρε... εγω υπομονη δεν εχω... :lol:

Εδω το Κ7 με το ζορι το εκανα 700 χλμ και το εσπασα μετα... και πιηγαινα με 180-200... τα μοταρντ που ολο και ολο βγαζουν 170 τελικη... που θα το στρωσο 2.000 χλμ ρε.... θα περασει κανας χρονος χεχεχε ετσι και αλλιως το στρωσεις δε το στρωσεις παλι πιστονια κτλ κτλ θα αλλαζεις :lol: :rotflmao:

dirtbird
28/08/2007, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
exei 3 γατες. δεν πας τον σκυλο σου μια βολτα απο το σπιτι του να φερω και εγω το πιτμπουλ μου? :winka: :D :blush:

Εσύ, λαμπραντόρ χρειάζεσαι να σε πηγαίνει....:winka:

bartlal
28/08/2007, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Εσύ, λαμπραντόρ χρειάζεσαι να σε πηγαίνει....:winka:

εχει ο κλιντον, δεν γινεται να εχουμε το ιδιο. ενω το πιτμπουλακι μου το εχω εκπαιδευσει μια χαρα να κηνηγαει βρωμικους αρουραιους (aka dirtrat) + βρωμικες κοτες ((aka dirtchicken):p




:lol: :lol: :lol:

dirtbird
28/08/2007, 18:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από bartlal
εχει ο κλιντον, δεν γινεται να εχουμε το ιδιο. ενω το πιτμπουλακι μου το εχω εκπαιδευσει μια χαρα να κηνηγαει βρωμικους αρουραιους (aka dirtrat) + βρωμικες κοτες ((aka dirtchicken):p




:lol: :lol: :lol:

Eγώ παρατηρώ ότι καθημερινά, γίνεται επιτακτικότερη η ανάγκη σου για dirtbird (ας μην το μεταφράσω...:winka: ).




































:lol: :lol: :wave2:

nasos7
29/08/2007, 15:51
husaberg = top meta tha protimousa ena xt dalara

trigger
29/08/2007, 16:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από nasos7
husaberg = top meta tha protimousa ena xt dalara
xr dal'ara θελεις να πεις. πιστευω πως ειναι πολλα τα χρηματα για αυτη τη μηχανη

vassilis88
29/08/2007, 16:44
λοιπον μου ρθε κ μενα τωρα ετσι πανω στην τρελα..:lol: κ ψηθηκα για σμ με το ποστ. μμ δλδ το σκεφτομουνα κ πιο παλια αλλα ηθελα ςς. θα επαιρνα ςς αλλα δν περασα θεσσαλονικη για να το πηγαινω σερρες αρα δν εχει κ πολυ νοημα ςς στην πατρα!

τα sxv,crf,husaberg κ λοιπα αγωνιστικα μηχανακια δν ειναι για δρομο! για δρομο τα μονα σμ ειναι το 610 που ειναι καραμουν@ρος, το 690...... ,φυσικα το ΦΜΧ!:lol: :rotflmao: :lol: εεε αυτα.α κ το dr. γμτ γμτ δν ξερω.. δν μπορω να αποφασισω!!:mad: :alien: we'll see..

MikeG
29/08/2007, 16:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
λοιπον μου ρθε κ μενα τωρα ετσι πανω στην τρελα..:lol: κ ψηθηκα για σμ με το ποστ. μμ δλδ το σκεφτομουνα κ πιο παλια αλλα ηθελα ςς. θα επαιρνα ςς αλλα δν περασα θεσσαλονικη για να το πηγαινω σερρες αρα δν εχει κ πολυ νοημα ςς στην πατρα!

τα sxv,crf,husaberg κ λοιπα αγωνιστικα μηχανακια δν ειναι για δρομο! για δρομο τα μονα σμ ειναι το 610 που ειναι καραμουν@ρος, το 690...... ,φυσικα το ΦΜΧ!:lol: :rotflmao: :lol: εεε αυτα.α κ το dr. γμτ γμτ δν ξερω.. δν μπορω να αποφασισω!!:mad: :alien: we'll see..

DR....να το τουμπανιάσεις κιόλας...& άμα σου βγει στη τρέλλα το κάνεις και χωμάτινο.

:beer: :beer: :wave2:

grigorisr1
29/08/2007, 16:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
λοιπον μου ρθε κ μενα τωρα ετσι πανω στην τρελα..:lol: κ ψηθηκα για σμ με το ποστ. μμ δλδ το σκεφτομουνα κ πιο παλια αλλα ηθελα ςς. θα επαιρνα ςς αλλα δν περασα θεσσαλονικη για να το πηγαινω σερρες αρα δν εχει κ πολυ νοημα ςς στην πατρα!

τα sxv,crf,husaberg κ λοιπα αγωνιστικα μηχανακια δν ειναι για δρομο! για δρομο τα μονα σμ ειναι το 610 που ειναι καραμουν@ρος, το 690...... ,φυσικα το ΦΜΧ!:lol: :rotflmao: :lol: εεε αυτα.α κ το dr. γμτ γμτ δν ξερω.. δν μπορω να αποφασισω!!:mad: :alien: we'll see..

sxv φυλλ τουμπανιασμενο μι το σκεφτεσε καν :lol:

vassilis88
29/08/2007, 16:59
δν ξερω γμτ, ειναι ακριβα κ τα γαμημενα! το cbr θα το δωσω εναμισι χιλιαρικο το μπουρδελο δε βοηθαει κ πολυ την κατασταση!:evil:

ντανι εσλικ με rm λογικα.. να βαλω κ γω καμια φωτο!:D


101076

grigorisr1
29/08/2007, 17:01
Ενταξει περα απο τη πλακα σαν τα ss δεν εχει... κανει για τα παντα... πιστα δρομο ταξιδια

και ενα σμ για δευτερο μηχανακι ειναι οτι πρεπει ;) αλα θελει χρημα για να εχεις και τα 2... αντε να μασουμε κανα φραγκο να παρουμε κανα σμ :D μαλλον για dr-z με βλεπω

mono pou einai SUZUKI FTANEI :lol:

Nikker
29/08/2007, 17:28
Το έχω το DRZ. Και σου το λέω απο τώρα ότι θα σου πέσει λίγο.
Θα σκάσεις τόσα λεφτά και μετά θα λες τι μαλακία αγόρασα.
Βεβαίως εγώ έχω το Super Enduro, επομένως έχω ημιχωμάτινα λάστιχα και μαλακιά ανάρτηση που σε μεγάλες ταχύτητες φιδίζει. Με χωμάτινα και βροχή να δεις τι γίνεται.

Και δεν ξέρω τι παίζει με τον κινητήρα μου, αλλά σαν να μου φτύνει το υγρό της υδρόψυξης.
Σίγουρα είναι ωραίο να το οδηγάς. Αλλά δεν είναι Husqvarna ούτε KTM. Τους κάνεις ένα καλό στρώσιμο, τα λειτουργείς ζεστά και ξέχνα μπλεξίματα με συνεργεία και τα λοιπά.

grigorisr1
29/08/2007, 17:33
αποφασιστε ρε παιδια τι μια λετε δρ-ζ δε χαλαει και παει μια χαρα μετα λενε για τα κτμ απριλια κτλ κτλ οτι θελουν μετα απο ωρες σερβις τωρα λετε οτι δε πας ποτε στο συνεργειο :lol: :lol:

Stergios69
29/08/2007, 17:35
Drz... Μπλε όμως... :winka:

dirtbird
29/08/2007, 17:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Drz... Μπλε όμως... :winka:

.... με άσπρο.... :winka: :winka:

Nikker
29/08/2007, 19:41
Λοιπόν εγώ το πουλάω το DRZ.
Μπλε άσπρο με το τελειότερο στρώσιμο του πλανήτη γη.
Μόλις του έβαλα 1000 χιλιόμετρα.

Σκόπευα να το ντύσω όλο με carbon Fibre αλλά σκέφτηκα τι? Μία μηχανή με 35 άλογα στον τροχό? Γιατί τόσα περίπου βγάζει. 43 στις 6000 στον στρόφαλο.

Ότι πρέπει για μέσα στην πόλη, endurάδες κάνει και παιχνίδι κάνει.

Θα αρχίσω να μαζεύω χρήματα για τον καινούριο Δούκα που θα βγει του χρόνου. Έτσι και αλλιώς μπαίνω στρατό τώρα.

Πάρε το 690 για test ride...αυτό το δίνουνε. Μπορεί να είναι κακάσχημο αλλά όταν το οδηγήσεις θα έχεις δεύτερες σκέψεις.

Θα ντύσω τον καινούριο Δούκα με carbon. Και θα τον έχω για να την λέω στους γιάπωνες που την έχουνε δει αξιόπιστοι.

gasotis
29/08/2007, 19:52
Εγω θα σου προτεινω καποιεs λυσειs:η ακριβη ειναι το 610 το husky η το 690 η ενδιαμεση βρεs ενα lc4 η duke 04 και μετα,σε καλη κατασταση και εισαι οκ η τελοs απο japan μονο το drz αξιζει αυτη ειναι η γνωμη μου, δεs το οικονομικο(κτηση-service)δεs ποιο σου αρεσει περισσοτερο και και αποφασησε.που δε το βλεπω:lol: :beer:

Nikker
29/08/2007, 20:07
Nαι είμαι σίγουρος ότι το LC4 ή τον Δούκα μπορείς να τον βρεις σε πολύ κατάσταση...γιατί δεν τους πίνουνε το αίμα.
Άμα μετά τρέχεις σε συνεργία μην κάθεσαι να κλαίγεσαι.
Άμα όντως βρεις σε καλή κατάσταση, πες μου και εμένα να πα΄ρω 2.

gasotis
29/08/2007, 20:11
Δεs εχειs και αδικο και γω δουκα ειχα:cool: απλα θελει πολυ καλο ψαξιμο,θα βρεθει κατι,βρομαει ο τοποs με δαυτα:wave2:

nikos force
29/08/2007, 20:58
top toumpano alla...


101097

Nikker
30/08/2007, 00:32
Aλλά?

gtheof
05/09/2007, 16:56
Δεν ξέρω να απαντήσω στο "αλλά", αλλά θα κάνω και εγω μια ερώτηση:

Γνωρίζετε τι διαφορές έχουν τα husqvarna 610 ετών 2005-2006-2007? Κατάλαβα καλά ότι από το 05 στο 06 έγιναν κάποιες "καλές" αλλαγές, ενώ από το 06 στο 07 σχεδόν τίποτα?

Από το συγκεκριμένο thread μπριζώθηκα για το πανέμορφο 610, (ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ MOTO.GR...). ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ...

Nikker
05/09/2007, 17:11
To τελευταίο Husq είναι ψεκαστό και βγάνει περισσότερα άλογα και ροπές.

Μήπως θα ήθελες όμως να περιμένεις για τον νέο Δούκα?

Απο εκεί και έπειτα όλα επάνω του είναι top of the line.

gtheof
05/09/2007, 18:24
Για πότε τον περιμένουμε??

Nikker
05/09/2007, 18:51
Iδέα δεν έχω...αρχές 2008 υποθέτω. 2007 σίγουρα δεν παίζει αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

Πάντως για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται, πέρνα μία βόλτα απο τα Hell In Store να τεστάρεις το 690 και σου εγγυόμαι ότι θα το ερωτευτείς. Θα δεις ότι αξίζει την αναμονή.

Προσέθεσε τώρα τώρα 5-6 αλογάκια ακόμα, λίγο πιο αγριέμενο ήχο, ημι street ημίmotard θέση οδήγησης και φυσικά πολύ πιο όμορφο design. Σίγουρα Brembo φρένα, σίγουρα White Power αναρτήσεις αν όχι κάτι καλύτερο.

Ούτε καν πως θα είναι δεν ξέρουμε αλλά έχουνε κυκλοφορήσει στον κυβερνοχώρο διάφορα πιθανά μοντέλα.


101730

H.A.Balafoutre
05/09/2007, 22:28
Κι εγώ πιστεύω πως από τη στιγμή που βγήκε το Aprilia, μόνον το Hypermotard το φτάνει (μεταγενέστερο δε).

grigorisr1
06/09/2007, 08:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Κι εγώ πιστεύω πως από τη στιγμή που βγήκε το Aprilia, μόνον το Hypermotard το φτάνει (μεταγενέστερο δε).



τωρα κατι ακουσα και για απριλια super motard 1200 ωρε χαμος που εχει να γινει :lol:

μου φενεται οτι θα ασχοληθουν και οι japan με αυτο το ειδος σε λιγο

stako
06/09/2007, 09:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
To τελευταίο Husq είναι ψεκαστό και βγάνει περισσότερα άλογα και ροπές.

Μήπως θα ήθελες όμως να περιμένεις για τον νέο Δούκα?

Απο εκεί και έπειτα όλα επάνω του είναι top of the line.

Ναι αλλά πόσο θα κάνει ο Δούκας? Το 610 κοστίζει 7990...

Α και μπορεί να μου πει κάποιος τιμή για το 690 ρε παιδιά??? Δεν μπορώ να την βρω ούτε στο ΜοτοΤρίτη ούτε στο site της KTM.

Και κάτι υποκειμενικό, το 610 είναι πανέμορφο, θα είναι δύσκολο για την ΚΤΜ να βγάλει τον Δούκα πιο όμορφο... Και αν κρίνω από το 690 άστα να πάνε! :D

Nikker
06/09/2007, 09:27
Στα 8900 είναι.
Αλλά σκέψου ότι φοράει Brembo, WP. Το στήσιμο της΄είναι φοβερό.
Τιμές μπορείς να ψάχνεις στο Mototriti gr

stako
06/09/2007, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Στα 8900 είναι.
Αλλά σκέψου ότι φοράει Brembo, WP. Το στήσιμο της΄είναι φοβερό.
Τιμές μπορείς να ψάχνεις στο Mototriti gr

Έψαξα στο ΜότοΤρίτη αλλά δεν το είχε, ίσως δεν το έχουν ανανεώσει ακόμα...

Και το 610 φοράει Brembo, το μπροστινό αν θυμάμαι καλά είναι Marzocchi.

H.A.Balafoutre
09/09/2007, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
τωρα κατι ακουσα και για απριλια super motard 1200 ωρε χαμος που εχει να γινει :lol:

μου φενεται οτι θα ασχοληθουν και οι japan με αυτο το ειδος σε λιγο

Βασικά, για τα δικύλινδρα 450 και τα 550 μιλάω. Παραπάνω....ίσως και να μην έχει νόημα. Μετά είναι τα SS600.

AFTER
09/09/2007, 19:44
Παιδια το καλυτερο SM ειναι το FMX650, το εβγαλε και ενα γνωστο περιοδικο το καλυτερο
Τι?Δεν πιστευετε στα περιοδικα και τα εγκυρα συγκριτικα τους?Μα καλα ειστε ασχετοι?

Nikker
09/09/2007, 20:55
Το είδες και εσύ ε?
Απαράδεκτο. Πρέπει να τους λαδώνουνε οι αντιπροσωπείες δεν εξηγείται αλλιώς.

"Ψψψιιτ...πάρε τρία κατοστάρικα...και βγάλε το FMX καλύτερο απο Husqvarna 610, KTM 690, BMW Xγουατέβερ, Yamaha XT και Πήγασο...βασικά...πες ότι τρώει MV Agusta για πρωινό..."

stako
09/09/2007, 21:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Παιδια το καλυτερο SM ειναι το FMX650, το εβγαλε και ενα γνωστο περιοδικο το καλυτερο
Τι?Δεν πιστευετε στα περιοδικα και τα εγκυρα συγκριτικα τους?Μα καλα ειστε ασχετοι?

Έκαναν τέτοιο πράμα?!?!?!? Καλά είναι παντελώς ΓΤΠ..............:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

vassilis88
10/09/2007, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
Έκαναν τέτοιο πράμα?!?!?!? Καλά είναι παντελώς ΓΤΠ..............:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

φανταστειτε να βγαλουν κ το fireblade 08 το ομορφοτερο νεο μοντελο!:rotflmao: :rotflmao:

road spirit
10/09/2007, 13:00
ώπα ωπα, χαλαρώστε! το σχόλιο του περιοδικού ήταν ξεκάθαρο: καταρχήν η σύγκριση ήταν συνολική, δλδ και παιχνίδι σε πίστα καρτ, και πόλη, και επαρχιακός.
και δεν το έβγαλε καλύτερο σε καμιά απο τις κατηγορίες επιμέρους! αλλά απλά πράγματα δηλώθηκε (οχι επι λέξη όπως το γράφω αλλά η ούσία είναι αυτή):
"όταν ένα μηχανάκι κανει 5.550 ευρώ, και παίζει εξίσου καλά με άλλα πολύ ακριβότερα, χωρίς να στερεί το παράγοντα διασκέδαση (για αυτό δεν παίρνεις ενα motard ?) ε τότε, σόρρυ αλλά το FMX ειναι καλό..."

grigorisr1
10/09/2007, 13:05
οντως για τα λεφτα του ειναι πολυ καλο

DUKASII
10/09/2007, 13:21
τι λετε ρε μαγκες παει εξισου καλα με τα ακριβότερα ε????


μωρε μπραβο η χοντα...

road spirit
10/09/2007, 13:25
τι λετε ρε μαγκες παει εξισου καλα με τα ακριβότερα ε????

παίζει καλά, για παιχνίδι μιλούσανε στο συγκριτικό, για διασκέδαση, οχι για οριακή οδήγηση. Εννοείτε πως ΚΤΜ, Husky κλπ ειναι πολύ πανω σε επίπεδο, δεν τρελλαθήκαμε

stako
10/09/2007, 13:47
Τι μλκας είμαι που δεν πήρα ένα CBR400 του 89 να πηγαίνω πίστα..... Με 1 χιλιάρικο θα το είχα πάρει. Πήγα και έδωσα 11 χιλιάρικα για GSXR....

Πρέπει να αρχίσω να παίρνω ΜΟΤΟ.

Μα να την πατήσω έτσι???

Nikker
10/09/2007, 15:55
Παιδιά μην το υποτιμάτε καθόλου το FMX. Χωρίς πλάκα τώρα, φίλος μου ψώλιασε τυπά με GSXR σε κόντρα... με την όπισθεν!!!


:eyepop:

xampos
10/09/2007, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Παιδιά μην το υποτιμάτε καθόλου το FMX. Χωρίς πλάκα τώρα, φίλος μου ψώλιασε τυπά με GSXR σε κόντρα... με την όπισθεν!!!


:eyepop:


:confused: :confused: :confused: :confused:

crewdriver
11/09/2007, 13:14
ξεκαρφωτο
πιστευετε οτι τα μοντελα αυτα(690,610,dr-z)ειναι καταλληλα για αρχαριο?

grigorisr1
11/09/2007, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από crewdriver
ξεκαρφωτο
πιστευετε οτι τα μοντελα αυτα(690,610,dr-z)ειναι καταλληλα για αρχαριο?


μπα για αρχαριος με τπτ.... κοιτα με τετοιο στυλ μηχανακια τα σαουλια ειναι το μονο σιγουρο :D

crewdriver
11/09/2007, 13:28
dhladh na mhn ta koitao kan etsi?oute to dr-z pou einai ligotera kybika?

grigorisr1
11/09/2007, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από crewdriver
dhladh na mhn ta koitao kan etsi?oute to dr-z pou einai ligotera kybika?


το δρ-ζ ειναι πιο φιλικο .. καμια σχεσι με τα κτμ και τα αλλα... οποτε δεν ειναι τοσο ροπατο οδιγιετε ανετα

Nikker
11/09/2007, 18:44
Άποψη μου είναι πως δεν έχει να κάνει με αρχάριο. Έχει να κάνει με το τι μυαλό κουβαλάει ο καθένας στο κεφάλι του. Άμα δεν έχεις μυαλό καλύτερα να μην σκαρφαλώσεις ούτε σε scooter.

Αυτό που υπάρχει όμως, είναι μηχανή εύκολη να την οδηγήσεις.

Οι enduro είναι ψηλές με ψηλό κέντρο βάρους. Στρίβουνε εύκολα αλλά δύσκολα εμπιστεύεσαι να ρίξεις και το σώμα σου.
Επίσης, υπόψην πως με χωμάτινα λάστιχα ούτε κατά διάνοια δεν βγαίνεις σε βρεγμένη άσφαλτο.
Χωρίς στήριξη στην πλάτη σου φεύγουνε κάτω απο τα πόδια. Πρέπει να σφίγγεσαι εκεί πάνω. Δεν είναι σαν τις street.
Κάνουνε πολύ παιχνίδι, οπότε άμα είσαι μαλάκας σουζάρουνε, ντριφτάρουνε εκεί που δεν το περιμένεις.

Εγώ σου προτείνω να πάρεις μία σαν αρχάριος. Με προσοχή πάντα και θα σου είναι χρήσιμη ακόμα και όταν θα προχωρήσεις σε άλλη μηχανή για endurάδες ή supermotardάδες σε πίστα kart άμα είσαι μάγκας.
Επίσης, φοβερή ευχαρίστηση, μέσα στο μποτιλιάρισμα περνάς απο πάνω, σκαρφαλώνεις πεζοδρόμια και τα λοιπά. Και άνετη θέση οδήγησης. Πολύς αέρας.
Τίποτα δεν είναι καλύτερο για την πόλη.


Η 690 είναι καλή για αρχάριο, θα συγχωρήσει πολλά. Θα φρενάρει, θ αστρίψει, θα κρατήσει, θα cruisάρει, θα τελικιάσει στα 190 πιο εύκολα απο οποιοδίποτε άλλο στην κατηγορία του. Το παλιό δεν είναι τόσο γραμμικό.
Αλλά άμα δεν έχεις περάσει απο άλλες μηχανές πρώτα, δεν θα ξέρεις τι γαμηστερή μηχανή είναι αυτή κάτω απο τα πόδια σου και δεν θα την εκτιμήσεις.

Τα καθαρόαιμα θα σε τρομάξουνε και θα σου πιούν το αίμα σε συντήρηση.

crewdriver
11/09/2007, 18:57
ξερω πως δε με παιρνει να τρεξω ακομα.ειναι πολυ νωρις και οπως σωστα ειπες δε θα εκτιμησω την μηχανη σωστα.αυτο που ενδιαφερει ειναι να ειναι η μηχανη καλη για μενα στο να παρω εμπειριες και γνωσεις.ειναι μεγαλο το εξοδο(μαζι με εξοπλισμο )και θα τα δουλεψω μεχρι τελικου σεντ αν αξιζει.γι αυτο ρωταω.καταλαβαινω πως ειναι αγρια μηχανακια αλλα προτιμω να δωσω χρηματα σε κατι καινουργιο που οταν χρειαστει αναγκη θα ειναι εκει(οσο γινεται αυτο)παρα κατι παλιο που θα παλευω πανω του..

Nikker
12/09/2007, 02:32
Πάρε έναν Πήγασο που τα κάνει όλα.
Φοράει τον Ιταλικό κινητήρα 660 της Minarelli, που δανείζεται και η Yamaha στα εξής μοντέλα (XT, MT 03, καινούριο Tenere).
Είναι φτηνό, στοιχίζει απο 6.050 ευρώ μέχρι 7000 ευρώ (με Brembo και ανάποδα και τα λοιπά...).
Παιχνίδι κάνει, τρέχει, στρίβει, σουζάρει, ντριφτάρει.
Ταξίδι κάνει. Τελικιάζει...δεν ξέρω που αλλά ένα cruising speed των 120 το έχει...και φορτώνεται κιόλας. Έχει και προστασία απο τον αέρα.
Σε χώματα βγαίνει.
Εργαλείο καθημερινής χρήσης είναι. Θα σε βολέψει για τα επόμενα 10 χρόνια της ζωής σου.
Και πάνω απο όλα και κυριότερο...


Είναι ευρωπαϊκό, μεσογειακό με όνομα βγαλμένο απο την Ελληνική μυθολογία.
Άμα σου αρέσει το στυλ του χτύπα το.

Αλλά που σαι...στρώσιμο, ζεστός κινητήρας, φροντίδα, αγάπη και προδέρμ αν θέλεις να σου ζήσει 20 χρόνια. Και μην βάλεις κωλοδάχτυλο στον κουνηστήρα να το φτάσεις 80 άλογα στον τροχό, γιατί μετά θα κλαις για αξιοπιστία.

road spirit
12/09/2007, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Ταξίδι κάνει. Τελικιάζει...δεν ξέρω που αλλά ένα cruising speed των 120 το έχει...και φορτώνεται κιόλας. Έχει και προστασία απο τον αέρα.
Σε χώματα βγαίνει.
Εργαλείο καθημερινής χρήσης είναι

ταξίδι κάνει ανετα. cruising speed το στραντα κρατάει ΑΝΕΤΑ στα 140, το trail εκει αρχιζει και κουνάει λογω ψηλού φτερού μπροστά. Προστασία απο τον αέρα το στραντα ΔΕΝ εχει. Το τραιλ που εχει και έξτρα ζελατίνα προστατεύει ικανοποιητικά μέχρι τα 140 αλλά με στροβιλισμούς.
Σε χώματα ναι αλλά ήρεμα...

(κάτοχος τραιλ)
:wave2: