PDA

View Full Version : Crypton X135



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6

Red Rider
21/08/2009, 10:02
Ειναι τι ζηταει ο καθενας.Για εμενα καλυτερο απ'ολα ειναι το Χ.
Για ενα βημα ποιο πανω,πας σε comuterακι
:beer:

djtse
21/08/2009, 12:36
ti gnwmi exete apo e3atmisi gia to Crypton X ti na balw???? k gia ts zantes psaxnw maures alouminiou!!!

Red Rider
21/08/2009, 16:31
Απο πλευρας αποδοσης,ειναι λιγο πολυ ιδιες.Λιγα πραματα δηλαδη..
Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι η ποιοτητα κατασκευης.
Μιακρια απο γιοχαμουρα και λοιπες μαιμουδιες,εγω εχω μια SP και μου φαινεται πολυ καλη.
Ζαντες ψαξε για τις enkei του special και υστερα τις βαφεις μαυρες.

djtse
22/08/2009, 15:34
SP?pou mporw na tn koita3w k ti timi paizei...katse na mazepsw k alles plirofories file m gia tn e3atmisi k belpoume :) oso gia ts zantes dn 8elw polla polla e3oda to xa skeftei autes pou xw sto mualo m einai san autes tou kawasaki tou kainourgiou!! k metaxeirismenes dn exw problima!!

alexojohn
23/08/2009, 12:29
geia sas paides

loipon exo na anafero to eksis. phga diakopes zakuntho kai phgame me autokinhto 4 atoma.
htan ligaki blakia giati den mporesame na doume polla pragmata kai htan kourastiko mpes bges sto autokinhto katse stegnose mhn brekseis kathismata bale petseta kai tetoia.
mia mera noikiasame gourounes kai omologo pos htan diaforetika stamatagame opou thelame boutia kai meta pali ston dromo gia thn epomenh paralia.
pros to telos ton diakopon erxete apo patra ena filiko zeugari me ena fx-125 to opoio to eixe anebasei sta 140 cc an thumamai kala. poria phgene aneta 120 xiliometra mou eipe patra kulhnh. apo tote eipa giati na mhn mporo na pao kai ego me mhxanaki?
exo ena crypton 105 R kai den pisteuo na me ebgaze aneta mexri ekei afou spasto to konter tou leei 90 via 100.
kai kathomai kai leo giati na mhn paro ena allo mhxanaki?
skeftomai to CRYPTON X-135 an kai oi blepseis mou einai mexri ta 250-300cc.

kai rotao tous katoxoun tou crypton x-135

POSH TELIKH PIANEI? MEGISTH TAXUTHTA SE PORIA KAI XORIS NA ZORIZETE UPERBOLIKA POSA BGAZEI? (diabasa kapoia paidia pou lene 120xiliometra isxuei?) TO EXEI DOKIMASEI KANEIS SE MEGALES APOSTASEIS? KAI AN EXETE NA MOU PROTHNETE KAPOIO ALLO MHXANAKI.

sygnomi an sas kourasa me thn fluaria mou

:D

djtse
24/08/2009, 11:03
eimai ligo gematoulis k poreia me bgazei 110 mamisio to papi omws!!!me e3atmisi mono pou exw parei bgazei 120 aneta kai kati!!!teliki sto zorisma k psarwma ktltklktkltkl anetotata memena panw 140+teliki mexei bgalei k exei na dwsei polla akoma to papi!!! an 8es kati allo ti na sou pw dn 3erw auto einai skuli pantws k mixanika k pantou!!! :)

nik7119
24/08/2009, 14:33
παρτε κανα 250αρι να γουσταρετε αφου τα ιδια εξοδα εχουν τελη και ασφαλειες και μην καθεστε να ασχοληστε με τους σωληνες,,παντα φιλικα

nik7119
24/08/2009, 14:38
το χ 135 ειναι παπι,,οι τελικες που εχει μαμα ειναι 110-115 σε ευθεια,,, απο εκει και περα πεζει ρολο ο αερας ο δρομος το βαρος κτλ η μουαγιεν που θα χει λοιπον το μχν αυτο χωρις να ζοριζεται με ενα ατομο θα ειναι 85-90 χλμ,

alexojohn
24/08/2009, 15:16
ara na prosanatolisto se kapoio 250ari
einai arketa pisteuo kai gia mesa sthn polh kai gia ekso apo auth

nik7119
24/08/2009, 15:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexojohn
ara na prosanatolisto se kapoio 250ari
einai arketa pisteuo kai gia mesa sthn polh kai gia ekso apo auth τα εξοδα που εχει ενα 250αρι ειναι τα ιδια με ενος παπιου ασφαλειες τελη κυκλοφοριας κτλ,,σην οτι οδηγας κανονικη μοτο,ειναι πιο ασφαλης,και θα κανεις και το ταξιδακι σου πιο ανετα:beer: :beer:

Red Rider
26/08/2009, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από taksidiotis25
ρε παιδια,ερωτηση.ποιος ειναι ο μεγαλυτερος κυβισμος που μπορει να ανεβει ενα crypton x???εχει ενας φιλος και τον ενδιαφερει.

Απ'οτι ξερω υπαρχει κυλινδροπιστονο απο yamaha,150 κυβικα,που χρησιμοποιειται στο X1R και ταιριαζει ακριβως στο X.
Το εχουν φερει αρκετοι απο Φιλιπινες και Μαλαισια.
Αλλα αντε και το εβαλες,με την τροφοδοσια τι κανεις?
:beer:

vaska
07/09/2009, 16:58
Ρε κουλάδια σας αφησα λιγους μήνες να γράφετε και το κάνατε το παπί να πηγαινει 180 190? 0-100 σε 2,6 " τι ήσαστε εσεις? λοιπόν το παπί μου πια έχει 9000 και γαζώνει κανονικά καλλύτερα από ποτε. Ένας φίλος πήρε το kawasaki (είναι η εταιρία που έχω σε μεγάλη εκτίμηση για την ποιότητα της), τελικα το crypton είναι μακράν καλλύτερο αν και θα μπορούσαν να του βαλουν ένα πλαινο σταντ κι ένα δισκόφρενο πίσω, αλλά από επιδώσεις και από συμπεριφορά είναι πολύ μπροστα η Yamaha. Τα λέμε ....... πυραυλοκίνητοι....:wave2: :wave2:

nik7119
07/09/2009, 17:02
ειναι πιο πιοτικο και πιο γρηγορο το ζχ 130,, ,το χ 135 ειναι ψοφιο χαμηλα,,μετα γεμιζει ολες τις ταχητητες εκτος την τεταρτη που ειναι και το μεγαλο του προβλημα,,απο θεμα πιοτητας ειναι κατω του ζχ 130 ειδικα η απλη εκδοση,η σπεσιαλ παει και ερχεται, παρατηρησε τα καλα και θα το δεις,,τωρα το ζχ ειναι πιο στιβαρο,,πιο πιοτικο,,εχει πιο πολυ ροπη,και καλητερη κλιμακωση σασμαν

djtse
07/09/2009, 18:43
plaino stan exoun bgalei file m :P 10 euro tn plirwsa tn mlk...!!!!TELIKA 8A M BREITE E3ATMISH :cry: :bigcry: :bawl:

nik7119
07/09/2009, 19:49
στο πρασινο χρωμα τα σπαει, τι γινεται,,στην αρχη οταν το πρωτοδεις σου φαινεται ασχημο χοντρουλικο,,αν ζησεις μαζι του θα ανακαληψεις σιγα σιγα οτι εχει μια δικη του ομορφια,,πχ εγω τωρα κοιταζω τα χ 135 και ειδικα η απλη εκδοση μου μοιαζει με κινεζικο,,η σπεσιαλ κατι κανει ενεκα των χρησων ζαντων που εχει και το ματ χρωμα,,το καβασακι εχει πολυυυυυυυυ καλητερη πιοοτιτα κατασκευης στα παντα,, απο μοτερ πλαστικα,,σελα,,στιβαροτητα,,εκμεταλευεται καλυτερα το σασμαν,,η τεταρτη ταχητητα γεμιζει κανονικα κτλ,,απλα επειδη το χ 135 ειναι υδροψηκτο,ιτζεξιον,κτλ δεν μπορεις να αποδεχτεις οτι ειναι κατωτερο απο το πιο φθηνο καβασακι,,το ιδιο πιστευα και εγω προτου βιωσω και τα 2,,και μαλιστα για μεγαλο χρονικο διαστημα,,πολλα και ορθια χλμ σε ολους,,,

p_bourinos
21/09/2009, 21:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από nik7119
στο πρασινο χρωμα τα σπαει, τι γινεται,,στην αρχη οταν το πρωτοδεις σου φαινεται ασχημο χοντρουλικο,,αν ζησεις μαζι του θα ανακαληψεις σιγα σιγα οτι εχει μια δικη του ομορφια,,πχ εγω τωρα κοιταζω τα χ 135 και ειδικα η απλη εκδοση μου μοιαζει με κινεζικο,,η σπεσιαλ κατι κανει ενεκα των χρησων ζαντων που εχει και το ματ χρωμα,,το καβασακι εχει πολυυυυυυυυ καλητερη πιοοτιτα κατασκευης στα παντα,, απο μοτερ πλαστικα,,σελα,,στιβαροτητα,,εκμεταλευεται καλυτερα το σασμαν,,η τεταρτη ταχητητα γεμιζει κανονικα κτλ,,απλα επειδη το χ 135 ειναι υδροψηκτο,ιτζεξιον,κτλ δεν μπορεις να αποδεχτεις οτι ειναι κατωτερο απο το πιο φθηνο καβασακι,,το ιδιο πιστευα και εγω προτου βιωσω και τα 2,,και μαλιστα για μεγαλο χρονικο διαστημα,,πολλα και ορθια χλμ σε ολους,,,
Το x φιλαράκι είναι το τοπ παπί αυτή τη στιγμή,αν για σενα δεν εχει σημασία το υδρόψυκτο,η μονή ανάρτηση πίσω,το ιντζέξιον,και σε οτι άλλο υπερτερεί το χ έναντι όλων (οχι μόνο από το ΖΧ) για όλο τον κόσμο έχει και φαίνεται και από τις πωλήσεις αυτό.Η kawasaki σαν εταιρία είναι πολύπαθη και η τελευταία των γιαπωνέζων.Αν το χ σου μοιάζει κινέζικο τότε τα θρυλικά astrea (που έτριζε ολόκληρο )και glx τι μοιάζουν?

nik7119
22/09/2009, 07:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από p_bourinos
Το x φιλαράκι είναι το τοπ παπί αυτή τη στιγμή,αν για σενα δεν εχει σημασία το υδρόψυκτο,η μονή ανάρτηση πίσω,το ιντζέξιον,και σε οτι άλλο υπερτερεί το χ έναντι όλων (οχι μόνο από το ΖΧ) για όλο τον κόσμο έχει και φαίνεται και από τις πωλήσεις αυτό.Η kawasaki σαν εταιρία είναι πολύπαθη και η τελευταία των γιαπωνέζων.Αν το χ σου μοιάζει κινέζικο τότε τα θρυλικά astrea (που έτριζε ολόκληρο )και glx τι μοιάζουν? τοσα χρονια τα παπια που εχουν αντεξει τοσες κακουχιες ειχαν προβλημα απο θεμα ψηξης?να ξερεις οτι το ιτζεξιον εχει τα προτερηματα του αλλα και τα ελατωματα του, τα καζε ρ ειναι σκυλια παπια,και η καβασακι ειναι μονο στην ελλαδα οπως λες η τελευταια των ιαπωνεζων

p_bourinos
22/09/2009, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από nik7119
τοσα χρονια τα παπια που εχουν αντεξει τοσες κακουχιες ειχαν προβλημα απο θεμα ψηξης?να ξερεις οτι το ιτζεξιον εχει τα προτερηματα του αλλα και τα ελατωματα του, τα καζε ρ ειναι σκυλια παπια,και η καβασακι ειναι μονο στην ελλαδα οπως λες η τελευταια των ιαπωνεζων
Το ιντζέξιον φίλε μου δεν έχει ελαττώματα εκτός αν θεωρείς ελάττωμα το οτι δεν βγαίνει ακαυτη η βενζίνα.Για το παπί σκυλί που λες δεν θα πω οτι το χ είναι γιατί έχει πολλά ψωμιά να φάει ακόμα,το μόνο σκυλί παπί που παραδέχομαι είναι το astrea το οποίο το είχα από 16 χρονών και το πούλησα στα 29 μου για να πάρω κάτι πιο καινούριο.13 ολόκληρα χρόνια άλλαζα μόνο λάδια,μπουζί και κανα φιλτράκι.100000χλμ.Να σου πω την αλήθεια δεν έχω τις ίδιες προσδοκίες από το χ.Αλλά μόνο από τις πωλήσεις να δεις φτάνει να καταλάβεις.Το αγοραστικό κοινό είναι που καθορίζει την ποιότητα και είναι ο απόλυτος κριτής,επίσης είναι και αυτός που τιμωρεί τις εταιρίες.Εγώ ήμουν κολλημένος χοντακιας όσο αφορά τα παπιά τουλάχιστον,πήρα όμως χ γιατί όταν ο πατέρας μου αγόρασε το ινοβα με κλειστά μάτια μονο και μονο επειδή ήταν χοντα,την πάτησε γιατί είδε ένα απαράδεκτο μηχανάκι.Όταν έκανε βόλτα με το χ μέρα με τη νύχτα μου απάντησε. Αν λοιπόν κάθε μήνα πουλιούνται 1000 χ (παράδειγμα είναι) και 100 ΖΧ δεν είναι τυχαίο.Για κάποιο λόγο πουλάει το χ περισσότερο από το ΖΧ.Επίσης δεν θεωρώ κανένα ευρωπαίο ή οποιονδήποτε άλλο μη Έλληνα,πιο έξυπνο από μένα αν θα αγόραζε το ΖΧ αντί του χ.

nik7119
22/09/2009, 16:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από p_bourinos
Το ιντζέξιον φίλε μου δεν έχει ελαττώματα εκτός αν θεωρείς ελάττωμα το οτι δεν βγαίνει ακαυτη η βενζίνα.Για το παπί σκυλί που λες δεν θα πω οτι το χ είναι γιατί έχει πολλά ψωμιά να φάει ακόμα,το μόνο σκυλί παπί που παραδέχομαι είναι το astrea το οποίο το είχα από 16 χρονών και το πούλησα στα 29 μου για να πάρω κάτι πιο καινούριο.13 ολόκληρα χρόνια άλλαζα μόνο λάδια,μπουζί και κανα φιλτράκι.100000χλμ.Να σου πω την αλήθεια δεν έχω τις ίδιες προσδοκίες από το χ.Αλλά μόνο από τις πωλήσεις να δεις φτάνει να καταλάβεις.Το αγοραστικό κοινό είναι που καθορίζει την ποιότητα και είναι ο απόλυτος κριτής,επίσης είναι και αυτός που τιμωρεί τις εταιρίες.Εγώ ήμουν κολλημένος χοντακιας όσο αφορά τα παπιά τουλάχιστον,πήρα όμως χ γιατί όταν ο πατέρας μου αγόρασε το ινοβα με κλειστά μάτια μονο και μονο επειδή ήταν χοντα,την πάτησε γιατί είδε ένα απαράδεκτο μηχανάκι.Όταν έκανε βόλτα με το χ μέρα με τη νύχτα μου απάντησε. Αν λοιπόν κάθε μήνα πουλιούνται 1000 χ (παράδειγμα είναι) και 100 ΖΧ δεν είναι τυχαίο.Για κάποιο λόγο πουλάει το χ περισσότερο από το ΖΧ.Επίσης δεν θεωρώ κανένα ευρωπαίο ή οποιονδήποτε άλλο μη Έλληνα,πιο έξυπνο από μένα αν θα αγόραζε το ΖΧ αντί του χ. φιλε μου πολυ σωστα τα λες,, και εγω ειχα ενα ινοβα που δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος,,σαν προην κατοχος του χ 135 και τωρα του zx 130 και χωρις να εχω κανενα σημφερον απο πουθενα πιστεψε με το καβασακι ειναι πολυυυυυυ πιο σταθεροοο πιο ροπατο και πιο γρηγορο,,να σου πω γιατι?εχει καλυτερη κλιμακωση ταχητητων απο το χ,,εγω οταν ειχα το χ χαμηλα ειταν ψοφιο και η τεταρτη ταχητητα ειταν και θα ειναι το προβλημα του μχν οτι δεν γεμιζειιιιι,, φαντασου οτι με το καβασακι και 1600 χλμ στο κοντερ ανεβενω ανηφορα διπλος με τεταρτη και το μχν δεν κολωνει,,ακομα και στην τελικη του ειταν βραχος τωρα πως γινεται αυτο??δεν ξερω,,τωρα οσο αναφορα τις πωλησεις δεν ειναι το απολητο κριτηριο το να αγορασεις κατι,,και το ινοβα εχει κανει ρεκορ πωλησεων,,τι παει να πει οτι ειναι το καλητερο??

zephyr1
22/09/2009, 17:36
Φιλοι μου θα πατε κοντρα?:look: :a46:

menelaos46
22/09/2009, 17:39
(Τα εξοδα για ενα 250 δεν ειναι οσα σε παπι)

nik7119
22/09/2009, 17:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
(Τα εξοδα για ενα 250 δεν ειναι οσα σε παπι) για καντο πιο λιανα

ypopsifios
22/09/2009, 19:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Φιλοι μου θα πατε κοντρα?:look: :a46:
Γουστάρω!!! :a25:

chico82
26/09/2009, 09:31
παιδια καλημερα

τρεις ερωτησεις για οποιον γνωριζει και θελει να βοηθησει!

1) ενα καλο λαδι για το crypton x (μαρκα και τιμη)

2)λαστιχα, γιατι με αυτα της μανας του σταυροκοπιεμαι καθε φορα που φρεναρω (μαρκα, τιμη και διαστασεις)

και τελευταια ερωτηση

3)μια εξατμιση η οποια θα ''βοηθησει'' το μηχανακι αλλα δεν θα μου ζαλισει τα αυτια, αν γινετε και αθορυβη:eyepop:

takistrigonis
27/09/2009, 05:00
Λάδια dynamic είναι βελτιωτικά λάδια τα έβαλα και το παπί πήγαινε 4η κόφτη άνετα και είμαι 80 κιλά, 8-10ε. Λάστιχα τα νέα Pirelli dura city75ε στρίβει τάπα σε γλυστερή άσφαλτο και να φρενάρεις δυνατά δεν γλυστράνε, και με βροχή στρίβουν φρενάρουν σαν στεγνά, τώρα εξάτμηση εγώ έχω προτέκ τελείως ελεύθερη ελαφριά πολύ, οβάλ και ειναί μια χαρά, αλλά πολύ φασαρία κάνει και σκασήματα καμιά φορά πετάει φλωγίδια. Περισότερες πληροφορίες για λάστιχα 210-7775380.

chico82
27/09/2009, 11:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από takistrigonis
Λάδια dynamic είναι βελτιωτικά λάδια τα έβαλα και το παπί πήγαινε 4η κόφτη άνετα και είμαι 80 κιλά, 8-10ε. Λάστιχα τα νέα Pirelli dura city75ε στρίβει τάπα σε γλυστερή άσφαλτο και να φρενάρεις δυνατά δεν γλυστράνε, και με βροχή στρίβουν φρενάρουν σαν στεγνά, τώρα εξάτμηση εγώ έχω προτέκ τελείως ελεύθερη ελαφριά πολύ, οβάλ και ειναί μια χαρά, αλλά πολύ φασαρία κάνει και σκασήματα καμιά φορά πετάει φλωγίδια. Περισότερες πληροφορίες για λάστιχα 210-7775380.



takistrigonis καλημερα
σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.
θα μπορουσες να μου γραψεις και τα νουμερα του λαδιου
και κατι ακομα
επειδη δεν εχω το manual για το μηχανακι ξερεις τι καυσιμα θελει?
χρησιμοποιω μονο 100plus και καπου, μεσα στο forum, διαβασα οτι μπορει να μην κανει τοσο καλο η 100plus
(αν και για τα καυσιμα το διαβασα για αλλη μηχανη)

takistrigonis
02/10/2009, 18:46
Έχω καταργήσει τον καταλύτη και βάζω όλες τις βενζίνες και super την παλιά και κανένα πρόβλημα, λάδια είναι τα 20-50 super dynamic και θα δείς διαφορά στην όλη απόδοση θα είναι άλλο παπί , έχω 16.000χλμ και δεν ακούγεται τίποτα μόνο λάδια αλλάζω, το καλύτερο παπί είναι και σκυλί, μην ανησηχείς καθόλου αλλά κάθε 2.000χλμ το πολύ να αλλάζεις λάδια και κάθε 7.000 αλλαγή έτσι προληπτικά μπουζί και είσαι καλά. Μια φορά την εβδομάδα καλή λύπανση στην αλυσήδα, και καλά χιλιόμετρα.

chico82
02/10/2009, 20:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από takistrigonis
Έχω καταργήσει τον καταλύτη και βάζω όλες τις βενζίνες και super την παλιά και κανένα πρόβλημα, λάδια είναι τα 20-50 super dynamic και θα δείς διαφορά στην όλη απόδοση θα είναι άλλο παπί , έχω 16.000χλμ και δεν ακούγεται τίποτα μόνο λάδια αλλάζω, το καλύτερο παπί είναι και σκυλί, μην ανησηχείς καθόλου αλλά κάθε 2.000χλμ το πολύ να αλλάζεις λάδια και κάθε 7.000 αλλαγή έτσι προληπτικά μπουζί και είσαι καλά. Μια φορά την εβδομάδα καλή λύπανση στην αλυσήδα, και καλά χιλιόμετρα.


σε ευχαριστω και παλι!

καλα χιλιομετρα και σε σενα.

chico82
08/11/2009, 09:10
παιδια καλημερα!

Εχω ενα προβληματακι με το crypton sp και εξηγω:
Εχω κανει 2160 χλμ, ειναι ολο μαμα και η οδηγηση που του κανω ειναι ''κανονικη''(λογω ηλικιας μου εχει φυγει η τρελα)

Ενω το ανεβασμα των ταχυτητων 1η σε 2η σε 3η σε 4η γινετε πολυ ''γλυκα'',
στο κατεβασμα, μερικες φορες, πρεπει να πατησω με δυναμη για να αλλαξω ταχυτητα. Μου δινει την εντυπωση οτι μαγκωνει κατι.
Συμβαινει και σε 'σας ή ειμαι ο ''τυχερος'' ???
Μπορειτε να δωσετε μια βοηθεια???
Ευχαριστω εκ των προτερων!

Red Rider
09/11/2009, 11:22
Eινα λιγο τραχυ ουτως η αλλως το σαζμαν,ασε που εχεις και λιγα χιλιομετρα και δεν εχει στρωσει.
Τωρα αν δεις οτι ειναι εντονο το φαινομενο,πηγαινε σε ενα καλο εξουσιοδοτημενο και ζητησε την γνωμη τους.

takistrigonis
26/11/2009, 00:00
Και εγώ το είχα το πρόβλημα αυτό και μου ρο ρήθμησαν στο συνεργείο yamaha σε 2 λεπτά και είσαι έτοιμος, δεν είναι τίποτα αυτό, μην ανυσηχείς.

chico82
28/11/2009, 18:00
takistrigonis ευχαριστω και παλι

Να μου ελεγες οδο, αριθμο και τι σου ειπαν για το προβλημα??

takistrigonis
29/11/2009, 22:19
Yamaha service Καραμανώλης Σταμάτης 210-4175780 Νοταρά (Πειραιάς) είναι η οδός από Αγ τριάδα στρίβεις δεν θυμάμαι αριθμό.

fast_gr
13/12/2009, 12:05
Σε λιγους μηνες θα το τσιμπησω κ εγω γιατι το γουσταρω πολυ κ εχθες που το οδηγησα απο φιλο μου αν κ για καποια μετρα μονο το γουσταρα πολυ!!

Εχω το cbr125 αλλα θελω κ κατι διαφορετικο!! Θα δουμε!

fast_gr
14/12/2009, 10:50
αξεσουαρ (http://www.ehonda.gr/shop/index.php?cPath=30&sort=2a&page=1)

Παιδια εχει πολλα πραματα που μπορει να σας βοηθησουν!

p_bourinos
09/01/2010, 16:55
Πάω στο δρόμο και μόλις πιάσω 30 - 40 χλμ αρχίζει ένα σφύριγμα πολύ ενοχλητικό.Το περίεργο είναι οτι σταματημένο στο διπλό σταντ δεν το κάνει αλλά σβηστό σε κατηφόρα το κάνει.Δεν μπορώ να εντοπίσω από που προέρχεται,ίσως από την μπροστινή δισκόπλακα.Έχει τύχει σε κανέναν το ίδιο?

Rodas
15/01/2010, 20:23
εχω το ιδιο 20000χλμ. δεν το εχω παρατηρησει. Σβηστο και αστο να ρολαρει .κοιτα αν ερχεται απο την δισκοπλακα και κουνα το τιμονι γρηγορα δεξια-αριστερα:wave2: :wave2:

horde
08/04/2010, 04:34
Egw exw to new papaki tis yamaha CRYPTON X135. Exw agorasmena 2. Exw alaxei polla papakia apo 2xrona kai 4xrona . Einai oti Kalutero exei perasei apo ta xergia mou.
Exei teleia opsh dn kaiei polu ligh venzinh einai udripsokto einai grugoro k exei para polh kali odikh siberifora gia papaki. Einai katalilo gia mikra taxidakia kai sigoura oti kalitero gia metakiniseis entos polis h opoudipote allou . Einai akrivoutsiko alla eksizei ta lefta tou me to parapano. Kanei peripou 2400 euro.:) H paream m apotelite apo 10 atoma stous opoious oi 7 exoume to uperoxo CRYPTON X. Osoi exoun Facebook boroun na episkeftoun tin selida mas http://www.facebook.com/group.php?gid=136245859731&ref=ts CRYPTON X CLUB.

Gogolanos
27/04/2010, 19:23
Καλησπέρα κ από εμένα

Είμαι νέο μέλος στο forum αν και το έχω επισκεφθεί αρκετές φορές.

Είμαι κάτοχος του Crypton X εδώ και 1,5 χρόνο περίπου έχοντας γράψει 6500 χλμ πάνω κάτω..

Οι εντυπώσεις μου από το μηχανάκι πολύ καλές , λαμβάνοντας υπόψιν τον χαρακήρα του και την χρήση για την οποία προορίζεται.

Θέλω λίγο τα φώτα σας σε ένα-δύο θεματάκια που αφορούν την συντήρηση ..

Μιας και το παπί μου βγάζει το ένστικτο του μαστροχαλαστή κατσαβιδάκια αποφάσισα να αναλάβω μόνος μου τα περισσότερα από την συντήσηση του εργαλείου.

Καθώς άλλαζα τα λάδια λοιπόν πρέπει να έχω χάσει το o-ring που βρίσκεται στο καπάκι του φίλτρου λαδιού. Διαρροές βέβαια δεν έχω παρατηρήσει εδώ και 500 χλμ που αλλάχθηκαν τα λάδια αλλά θα αισθανόμουν πιο σίγουρος άν υπήρχε ..

Γνωρίζει κάποιος άν υπάρχει αυτό το ο-ring ως ανταλλακτικό ή να πάω σε κάνα συνεργείο μπας και μου το περάσουν εκεί ?

Επίσης ένα άλλο θεματάκι είναι με το δοχείο του ψυκτικού. Είναι απαραίτητο να βγούνε τα πλαστικά για να συμπληρώσεις λίγο παραφλού όπως λέει το manual ή υπάρχει καμμιά άλλη πατέντα?? Μου φαίνεται λίγο άκυρο να πρέπει να λυθει όλη η πλέυρα απλά για να συμπληρώσεις λίγο ψυκτικό..

g_angel01
28/04/2010, 05:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από p_bourinos
Πάω στο δρόμο και μόλις πιάσω 30 - 40 χλμ αρχίζει ένα σφύριγμα πολύ ενοχλητικό.Το περίεργο είναι οτι σταματημένο στο διπλό σταντ δεν το κάνει αλλά σβηστό σε κατηφόρα το κάνει.Δεν μπορώ να εντοπίσω από που προέρχεται,ίσως από την μπροστινή δισκόπλακα.Έχει τύχει σε κανέναν το ίδιο?

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Όλα λύθηκαν οταν ρύθμισα την αλυσιδα που είχε χαλαρώσει...
Κουφό εε??

Ελπίζω να σε βοήθησα

filippos_kar
29/05/2010, 05:50
Μάγκες έχει κανενας πρόβλημα με κοσκινισμα στο τιμονι!??
Μετά τα 30και μέχρι τα 50 - 60 πολύ μα πολύ έντονο. Ζυγοστάθμιση έκανα και ίσιο ειναι και τα ρουλεμάν στο τιμόνι κομπλέ. Λάστιχα καλά , μπαγαζιέρα πισω 28lt.
Καμιά ιδέα?? Και τριγμός στο ταμπλό μερικές φορές εντονος.
Πάει για σέρβις 10000 χλμ και θα δούμε?!

kaiba
29/05/2010, 09:33
Μάλλον λόγο μπαγκαζιέρας στα κάνει αυτά .Βγάλτη και πήγαινε μια βόλτα σκέτο. Εγώ έχω παρατηρήσει πως χωρίς την μπαγκαζιέρα μπαίνω ποιο καλά στις στροφές ,το αισθάνομαι πως πατάει ποιο καλά . Η μπαγκαζίερα χαλάει πολλή την αεροδυναμική .

epp1640
29/05/2010, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaiba
Μάλλον λόγο μπαγκαζιέρας στα κάνει αυτά .Βγάλτη και πήγαινε μια βόλτα σκέτο. Εγώ έχω παρατηρήσει πως χωρίς την μπαγκαζιέρα μπαίνω ποιο καλά στις στροφές ,το αισθάνομαι πως πατάει ποιο καλά . Η μπαγκαζίερα χαλάει πολλή την αεροδυναμική .

+κεντρο βάρους

vaska
06/07/2010, 15:44
Το είχαμε κουβεντιάσει και στην αρχή του θρεντ αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για να ξέρουμε κάτι (ο λόγος για τις "βουτυράτες" αναρτήσεις του κατά τα άλλα υπέροχου παπιού της Yamaha.
Κάπου πήρε τ' αυτί μου για αναρτήσεις ohlins. Ξέρει κανείς κάτι? κόστος κλπ αν τελικά υπάρχουν?

Red Rider
07/07/2010, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Το είχαμε κουβεντιάσει και στην αρχή του θρεντ αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για να ξέρουμε κάτι (ο λόγος για τις "βουτυράτες" αναρτήσεις του κατά τα άλλα υπέροχου παπιού της Yamaha.
Κάπου πήρε τ' αυτί μου για αναρτήσεις ohlins. Ξέρει κανείς κάτι? κόστος κλπ αν τελικά υπάρχουν?

Εγω πιστευω οτι δουλευουν πολυ ικανοποιητικα και ανετα για παπι.Εαν ηταν σκληροτερες,θα ηταν ss.
Οhlins για crypton x στο επισημο site της εταιριας δεν υπαρχει,και ας επεμενε ο "μαγαζατορας" που τις πουλαει οτι ειναι αυθεντικες ohlins..

vaska
10/08/2010, 09:40
Ήρθαν λέμε.....
Πρώτα ήρθε το πίσω κι αναμένονται τα μπροστινά ελατήρια. Και ναι είναι OHLINNS και ναι είναι αυθεντικά και θα μπει το πίσω πάνω στο μηχανάκι σήμερα το μεσημέρι. Εντυπώσεις από αύριο. Το ξυράφι λέμε θα γίνει τούμπανο.

:D :D :D :D


206266

epp1640
10/08/2010, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Ήρθαν λέμε.....
Πρώτα ήρθε το πίσω κι αναμένονται τα μπροστινά ελατήρια. Και ναι είναι OHLINNS και ναι είναι αυθεντικά και θα μπει το πίσω πάνω στο μηχανάκι σήμερα το μεσημέρι. Εντυπώσεις από αύριο. Το ξυράφι λέμε θα γίνει τούμπανο.

:D :D :D :D

:eek: πόσο κοστίζει?

vaska
10/08/2010, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
:eek: πόσο κοστίζει?

335 ? από το επίσημο service της Yamaha στην Πάτρα. Τα παιδιά είναι φίλοι μου και με διαβεβαίωσαν ότι είναι 100% γνήσια, το τσεκάρισα κι εγώ στο site της ohlins αλλά και η συσκευασία έχει μέσα την εγγύηση. Είναι ταμάμ για το μηχανάκι αυτό, με λεπτομερέστατες οδηγίες τοποθέτησης και ρύθμισης. Περιμένω κι ελατήρια μπροστά (δουλεύω πάρα πολύ το μπροστινό μου φρένο κι έχω πρόβλημα - τερματίζουν οι αναρτήσεις). Αν προλάβω σήμερα θα περάσω το πίσω και θα σας γράψω εντυπώσεις.

Σε ψάξιμο που έκανα η τιμή είναι πολύ καλή, το έχω βρει αλλού έως 380 όχι λιγότερο, οπότε αποφάσισα να το πάρω.

:wave2:

vaska
11/08/2010, 02:27
Πίσω ανάρτηση μπήκε, ρυθμίστηκε sag, προφόρτηση ελατηρίου. Απόσβεση στο περίπου κι έγινε δοκιμή. Νομίζεις ότι είσαι σε άλλο μηχανάκι, δεν είναι σουμιές πιά. Τελικές δοκιμές και ρυθμίσεις θα γίνουν σήμερα το μεσημέρι σε βολτούλα γρήγορη απόστασης περίπου 60 χλμ.
Θα σας μεταφέρω εντυπώσεις αν και οι πρώτες είναι απολύτως θετικές.

Υ.Γ.

Λύνοντας τα πλαϊνά πλαστικά ανακάλυψα μπόλικες σκουριές στον σκελετό του παπιού ιδιαιτέρα στις κολλήσεις. Αυτό σημαίνει όχι και πολύ ποιοτικό βάψιμο από μαμά Yamaha. Το μηχανάκι είναι 18 μηνών και δεν έχει φάει ιδιαίτερα πολλά νερά. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με την εικόνα.

epp1640
11/08/2010, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
Πίσω ανάρτηση μπήκε, ρυθμίστηκε sag, προφόρτηση ελατηρίου. Απόσβεση στο περίπου κι έγινε δοκιμή. Νομίζεις ότι είσαι σε άλλο μηχανάκι, δεν είναι σουμιές πιά. Τελικές δοκιμές και ρυθμίσεις θα γίνουν σήμερα το μεσημέρι σε βολτούλα γρήγορη απόστασης περίπου 60 χλμ.
Θα σας μεταφέρω εντυπώσεις αν και οι πρώτες είναι απολύτως θετικές.

Υ.Γ.

Λύνοντας τα πλαϊνά πλαστικά ανακάλυψα μπόλικες σκουριές στον σκελετό του παπιού ιδιαιτέρα στις κολλήσεις. Αυτό σημαίνει όχι και πολύ ποιοτικό βάψιμο από μαμά Yamaha. Το μηχανάκι είναι 18 μηνών και δεν έχει φάει ιδιαίτερα πολλά νερά. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με την εικόνα.

Δυστηχώς πλέον σχεδόν σε όλα τα μικρά το ίδιο.. τα αγοράζεις έναν σκασμό λεφτά γιατί είναι "γιαπωνέζος" και εν τέλει δεν παίρνεις ούτε το βασικό, την ποιότητα κατασκευής.. Οκ μεταφέρεις την γραμμή παραγωγής Ινδία, Ινδονησία τόσο δύσκολο είναι να έχει τα ίδια standards? :rolleyes:

pepes1gr
31/08/2010, 03:33
Αν και έχω διαβάσει όλες τις αναφορές.
Αν και το σκέφτομαι εδώ και καιρό έφτασε η στιγμή για να τηρήσω την υπόσχεση μου στο γιό μου.
ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΠΑΠΙ.
Και ναι είπα (είπε) να πάρω το crypton x.
Τελικά αξίζει???
Συχνή ερώτηση με πολλές απαντήσεις θα μου πεις.
Θα ήθελα αν γίνεται την βοήθεια σας για να πάω μες στην εβδομάδα και να το πάρω ή όχι.
Στην περιοχή μου (επαρχία) δεν έχει αντιπροσωπεία yamaha και έτσι σε τυχόν πρόβλημα θα πρέπει να τρέχω σε κοντινούς νομούς.
Συγκεντρωτικά.
Τυχόν προβλήματα σε βάθος χρόνου?
Εχει βεντιλατέρ? Ακούω προβλήματα υπερθέρμανσης.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

vaska
31/08/2010, 07:55
Άριστο μηχανάκι το λιώνω εδώ και 2 χρόνια και δεν έχει πει κιχ.

Οι αναρτήσεις του μπρος και πίσω είναι βούτυρα και η βαφή του σκελετού δεν είναι της ποιότητας που είχα συνηθίσει. Το άνοιξα για να βάλω πίσω ανάρτηση και είδα σκουριές στις κολλήσεις. Αυτά τα λίγα κατά τα άλλα γαζώνει το παπί.
Ξέχασα να πω ότι μόλις το έστρωσα άλλαξα εξάτμιση και το παπάκι ανάσανε σημαντικά.

:beer: :beer:

irinia
31/08/2010, 08:57
ΜΟΝΤΕΝΑΣ..........ΚΡΙΣ



1750 εύρώ..........ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ, μοτεράκι καβασάκι .....!!!

ΑΘΡΑΥΣΤΟ........καί όλα φτηνά.

Μιλάμε γιά πολλά χιλιόμετρα χωρίς φράγκο,ρωτήστε ντελιβεράδες....!!





:wave2:

epp1640
31/08/2010, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από pepes1gr
Αν και έχω διαβάσει όλες τις αναφορές.
Αν και το σκέφτομαι εδώ και καιρό έφτασε η στιγμή για να τηρήσω την υπόσχεση μου στο γιό μου.
ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΠΑΠΙ.
Και ναι είπα (είπε) να πάρω το crypton x.
Τελικά αξίζει???
Συχνή ερώτηση με πολλές απαντήσεις θα μου πεις.
Θα ήθελα αν γίνεται την βοήθεια σας για να πάω μες στην εβδομάδα και να το πάρω ή όχι.
Στην περιοχή μου (επαρχία) δεν έχει αντιπροσωπεία yamaha και έτσι σε τυχόν πρόβλημα θα πρέπει να τρέχω σε κοντινούς νομούς.
Συγκεντρωτικά.
Τυχόν προβλήματα σε βάθος χρόνου?
Εχει βεντιλατέρ? Ακούω προβλήματα υπερθέρμανσης.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

<off topic>

Καταρχάς συγχαρητήρια στο γιο σου :beer: Ξεκινάει μία από τις ομορφότερες περιόδους της ζωής του και μία περίοδος μεγάλων αλλαγών στην σκέψη του.

</off topic>

<on topic>

To crypton x είναι ένα καταπληκτικό παπί, κυρίως από άποψη τεχνολογίας. Παρ' όλα αυτά επειδή έχει ξεφύγει και η τιμή του θα σου έλεγα να σκεφτείτε και κάτι άλλο. Μία καλή περίπτωση είναι το zx 130 της kawasaki που έχει και ένα προσόν επιπλέον, τον χώρο κάτω από τη σέλα, όπου θα μπορεί να βάζει ότι χρειάζεται να παίρνει μαζί του στη σχολή. Επίσης πολύ καλό, αλλά scooter, είναι το honda pcx 125. Αν ξαναεπέλεγα σήμερα αυτό θα έπαιρνα. Τρομερή οικονομία, ευκολία, start n stop, χώρος για full face από κάτω κτλπ.. Και φυσικά σε αυτά τα χρήματα παίζουν και ένα δυο μοτοσυκλετάκια, το ybr 125 του 2010 και το cbf 125.

</on topic>

<ps>

Στο car.gr βρήκα παραεισαγωγή το γνωστό αθάνατο πολύ καλό crypton 115 καινούριο με ζάντες (κυκλοφοεί ακόμα στις ασιατικές αγορές με ελάχιστα διαφορετικά πλαστικά και άλλο όνομα) 1600 ευρώ πάνω κάτω. Πολύ καλή τιμή, και παρότι παραεισαγωγής θα βρεις τα παντα μιας και είχε εισαχθεί για 6-7 χρόνια.

</ps>

Βρήκα μερικά stock & παραεισαγωγής :winka:

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/849303/ - απόγονος του kaze r που δεν περπάτησε εμπορικά

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/883950/ - το παραεισαγωγής crypton που έλεγα

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/348817/ - παπί σκυλί τα παλιά χρώματα..

:beer: :wave2:

pepes1gr
31/08/2010, 15:44
Καταρχήν χίλια ευχαριστώ για τις ευχές και για τις πληροφορίες.
Ο νεαρός μου έχει σπάσει τα νεύρα με το crypton αλλά.........δεν μπορώ να κάνω και διαφορετικά.
Θα ήθελα να αναφέρω ότι έχω ένα vstrom 650- ένα fx 125 και ένα shogun 110 αλλά .....θέλει καινούργιο.
Τελικά έχουν δίκιο που λένε ότι δεν φταίνε τα παιδιά αλλά εμείς οι γονείς που θέλουμε να τους προσφέρουμε τα πάντα και τελικά κάνουμε μιά τρύπα στο νερό.
Αυτά τα ολίγα.

ypopsifios
31/08/2010, 19:41
Το fx 125 είναι επίσης κορυφαίο!

Να δεις που και crypton-x να του πάρεις, θα βουτάει το fx μετά!:D

irinia
31/08/2010, 20:02
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
<off topic>

Καταρχάς συγχαρητήρια στο γιο σου :beer: Ξεκινάει μία από τις ομορφότερες περιόδους της ζωής του και μία περίοδος μεγάλων αλλαγών στην σκέψη του.

</off topic>

<on topic>

To crypton x είναι ένα καταπληκτικό παπί, κυρίως από άποψη τεχνολογίας. Παρ' όλα αυτά επειδή έχει ξεφύγει και η τιμή του θα σου έλεγα να σκεφτείτε και κάτι άλλο. Μία καλή περίπτωση είναι το zx 130 της kawasaki που έχει και ένα προσόν επιπλέον, τον χώρο κάτω από τη σέλα, όπου θα μπορεί να βάζει ότι χρειάζεται να παίρνει μαζί του στη σχολή. Επίσης πολύ καλό, αλλά scooter, είναι το honda pcx 125. Αν ξαναεπέλεγα σήμερα αυτό θα έπαιρνα. Τρομερή οικονομία, ευκολία, start n stop, χώρος για full face από κάτω κτλπ.. Και φυσικά σε αυτά τα χρήματα παίζουν και ένα δυο μοτοσυκλετάκια, το ybr 125 του 2010 και το cbf 125.

</on topic>

<ps>

Στο car.gr βρήκα παραεισαγωγή το γνωστό αθάνατο πολύ καλό crypton 115 καινούριο με ζάντες (κυκλοφοεί ακόμα στις ασιατικές αγορές με ελάχιστα διαφορετικά πλαστικά και άλλο όνομα) 1600 ευρώ πάνω κάτω. Πολύ καλή τιμή, και παρότι παραεισαγωγής θα βρεις τα παντα μιας και είχε εισαχθεί για 6-7 χρόνια.

</ps>

Βρήκα μερικά stock & παραεισαγωγής :winka:

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/849303/ - απόγονος του kaze r που δεν περπάτησε εμπορικά

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/883950/ - το παραεισαγωγής crypton που έλεγα

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/348817/ - παπί σκυλί τα παλιά χρώματα..

:beer: :wave2: [/QUO






ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ JOY 125.............



Έχει τό ίδιο μοτέρ μέ τό modenas kriss........
Τά περιφερειακά τού kriss όμως είναι καλύτερα.
'Οντως είναι ένα μηχανάκι πού δέν περπάτησε,μένοντας ίσως στή σκιά τού kaizer.....!!
Γιαυτό καί πολύ γρήγορα ίσως βγήκε τό 130 τής Καβασάκι.....
Καλά ξεμπερδέματα στό φίλο μας μέ τό γιό του.
Οί νέοι πάντα προτιμούν αύτό πού λάμπει.
Καί στά παπιά όντως λάμπει τό ύδρόψυκτο Γιαμάχα.....!!!





:wave2:

pepes1gr
01/09/2010, 01:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από ypopsifios
Το fx 125 είναι επίσης κορυφαίο!

Να δεις που και crypton-x να του πάρεις, θα βουτάει το fx μετά!:D
Το γλυκοκοιτάζει αλλά ....το έχω για την πόλη εγώ...άρα ο παλιός προηγείται.

epp1640
01/09/2010, 03:51
http://www.youtube.com/watch?v=2S3VrqqLAEQ

Για δείξε του και αυτό από scooter. Είναι άψογο και μέχρι στιγμής διαβάζω μόνο θετικά. Στους 2-3 μήνες που πωλείται έχει πουλήσει άπειρα. Συνδυασμένη πέδηση, 3πίστονη μπροστά, 14ρηδες τροχοί, χώρος 25 λίτρα και διαρύθμιση για full face, start n stop, μοντέρνα σχεδίαση, καλή επιτάχυνση μέχρι την τελική του (μικρή), καλή ποιότητα, πολύ καλή βαφή, όχι τριξίματα.

Το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι scooter και δεν τα πολυσυμπαθώ.. :lol:

:beer: :wave2:

epp1640
01/09/2010, 14:53
:eek: Δεν είναι παραεισαγωγή.. το ξανάφεραν επίσημα μετά την αύξηση της τιμής του Χ

http://www.yamaha-motor.gr/products/motorcycles/fun_utility/Crypton_110.jsp

zephyr1
01/09/2010, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640

Το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι scooter και δεν τα πολυσυμπαθώ.. :lol:

:beer: :wave2:

Και κακασχημο.:sick:

pepes1gr
08/09/2010, 12:09
Τελική ενημέρωση.
Εχω στην τσέπη 2620ευρώπουλα και αύριο μεσημέρι (να είμαστε καλά) πάω και το φορτώσω.
Μιλάω φυσικά για το crypton x.
Αρα από αύριο βράδυ εντυπώσεις χα χα χα χα

epp1640
08/09/2010, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από pepes1gr
Τελική ενημέρωση.
Εχω στην τσέπη 2620ευρώπουλα και αύριο μεσημέρι (να είμαστε καλά) πάω και το φορτώσω.
Μιλάω φυσικά για το crypton x.
Αρα από αύριο βράδυ εντυπώσεις χα χα χα χα

Ρε κοίταξε κανένα μοτοσυκλετάκι.. η Beta ξεστοκάρει το rr125 (εντουράκι) με 2450 και μοτέρ μιναρέλι (αυτό που φοράει το xt 125 και το ybr)... πολλά ρε συ 2600 για παπί.. :cry:

Αλλά επειδή δεν πρόκειται να αλλάξει ο μικρός απόφαση καλορίζικο, καλόστριφτο, καλοτάξιδο.. :beer:

pepes1gr
10/09/2010, 18:13
Τελικά χθές αργά το βράδυ έφτασε το όχημα σπίτι.
Ο πιτσιρικάς τρελάθηκε και στην πρώτη του βόλτα πήγαινε σαν παναγία.(Το δικό μου γιατί το ξεκαρφώνει?????).
Βενζίνα ελάχιστη άρα πάω για φουλάρισμα.
Γεμίζω πάω σπίτι και το στήνω στο πλαινό και παφ ...... πλημμύρα βενζίνα στο δάπεδο.
ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ εγώ αλλά και ποιο πολύ ο μικρός,
Τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο και.........στολίσματα.
Αύριο έλα από εδώ μου λέει και έτσι έκανα αλλά λόγω δουλειάς πήγα το μεσημέρι (σήμερα).
Τελικά το λαστιχάκι της τρόμπας καυσίμου που ακουμπάει στο τεπόζιτο ήταν στραβοπατημένο!!!!!!
Ξεβίδωμα η τρόμπα και σωστή τοποθέτηση και όλα καλά.
Απολογισμός 110χιλ με 3 ευρώ βενζίνα αλλά όχι πάνω από 65.
Υπομονή για τα παραπάνω χιλ.

ypopsifios
10/09/2010, 21:08
Εντάξει, για το γούρι είναι αυτό!
Καλούς δρόμους!!! :beer:

epp1640
10/09/2010, 23:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από pepes1gr
Ο πιτσιρικάς τρελάθηκε

Η καλύτερη ανταμοιβή δεν είναι? :winka:

Καλορίζικο το πυραυλάκι.. :beer: :beer: :beer:

Και πες του να αφήσει το call of duty και να μπει να του πούμε και ένα καλορίζικο αυτοπροσώπως..

call of duty ξανά μετά που θα πάει στη σχολή.. :lol:

pepes1gr
11/09/2010, 11:54
Ευχαριστώ για τις ευχές .
Φίλε epp1640 έχεις απόλυτα δίκια.Παιδεύτηκε και ανταμείφθηκε.
Τώρα για το call of duty το έχει εγκαταλείψει εδώ και χρόνια (στην πραγματικότητα μόλις άρχισα να παίζω εγώ......
Από ότι φαίνεται εγκαταλείπει και το WOO ή κάπως έτσι δεν ξέρω και κοιτάει το Χ με λοξό μάτι σαν να του λέει.....μόλις σταματήσει η βροχή θα τα πούμε εμείς οι δύο χα χα χα.

kaiba
07/10/2010, 01:16
Τον καταλύτη που τον έχει το παπί ; Στο τελικό ή είναι εκείνος ο γλόμπος λίγο ποιο κάτω από την κεφαλή ; Ρωτάω γτ δεν θέλω να τον βγάλω . Aν δεν είναι ο γλόμπος και πάω και βάλω εκεί σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου και την ενώσω με το τελικό ,θα πηγαίνει καλύτερα υποθέτω.

kaiba
19/10/2010, 19:02
Μια άλλη ερώτηση η μπαταρία που έχει το παπί από τη μάνα του , χρειάζεται να την ελέγξουμε για υγρά ; Πήγα να την ανοίξω και γραφεί do not open για αυτό ρωτάω .

xampos
06/11/2010, 11:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaiba
Μια άλλη ερώτηση η μπαταρία που έχει το παπί από τη μάνα του , χρειάζεται να την ελέγξουμε για υγρά ; Πήγα να την ανοίξω και γραφεί do not open για αυτό ρωτάω .

η μπαταρια που εχει απ τη μανα του ειναι με gel .....

schumifer
17/11/2010, 17:26
Άλλος ένας στην παρέα...

kaiba
17/11/2010, 19:59
Το νέο crypton 135 http://motomalaya.net/blog/2010/11/04/2011-yamaha-jupiter-mx-135lc-5-speed-in-indonesia-launched/ . Με 5 ταχύτητες και πίσω δισκόφρενο . Τώρα αν το φέρουν εδώ ποτέ ….

nic mor
17/11/2010, 20:50
και να το φερουν τι θα γινει;
2600 εχει το υπαρχον,αυτο με αλλο σαζμαν,
δισκοφρενο πισω και δεν ξερω τι αλλο ακομα παμε για 3000?
χαλαρα,αρα ξεφυγαμε παρα πολυ απο το θεμα παπι!!

kaiba
17/11/2010, 21:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
και να το φερουν τι θα γινει;
2600 εχει το υπαρχον,αυτο με αλλο σαζμαν,
δισκοφρενο πισω και δεν ξερω τι αλλο ακομα παμε για 3000?
χαλαρα,αρα ξεφυγαμε παρα πολυ απο το θεμα παπι!!

Βασικά η τιμή ήδη είναι φευγάτη . Για made in Thailand που είναι θα μπορούσε να είναι ποιο φτηνό . Αν το έφερναν σε μια φυσιολογική τιμή θα έκανε πάταγο .

schumifer
18/11/2010, 15:54
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι απλό,οικονομικό, αξιόπιστο και αθόρυβο μπορώ να κάνω στο Χ για να του δώσω λίγο καλύτερες επιδόσεις? Δεν καίγομαι κι όλας αλλά αν υπάρχει κάποια συμβουλή είμαι όλος αυτιά

schumifer
20/04/2011, 00:55
Επανέρχομαι για συμβουλές.
Οι εξατμισωμένοι της παρέας μπορούν να μου πουν αν υπάρχει κάτι ΗΣΥΧΟ που να δίνει ρεαλιστική διαφορά στην απόδοση της πάπιας?
Εισαγωγή αξίζει να πειράξω? Το άναψα μία όταν το έλυνα, μόλις έβγαλα το φιλτροκούτι και δεν την πάλεψα πάνω από μισό λεπτό με το θόρυβο που έκανε!!!
Επίσης, στις after sales εξατμίσεις υπάρχει ο καταλύτης? Μπορούμε απλά να τον ξεφορτωθούμε ή επηρεάζει κάπως ο αισθητήρας του το injection?

kaiba
06/06/2011, 01:55
Έχει αλλάξει κάνεις ψυκτικό? Μπορώ να βάλω οποίο θέλω ; Από αμάξι κάνουν ; Πήγα μια βόλτα από πρακτικερ και είδα ότι έχει μονό για αμάξια . Κανένα δεν έλεγε για μηχανή . Είχε διαφορές μάρκες . Μπορώ να πάρω ένα από αυτά ;

schumifer
06/06/2011, 09:09
Δεν είναι λάδια τα ψυκτικά υγρά. Εννοείται ότι για την Ελλάδα όλα ίδια . Τώρα άμα μιλάμε για ειδικές θερμοκρασίες εκεί μπορεί να αλλάζει το θέμα

schumifer
06/07/2011, 04:11
Επειδή από ό,τι έμαθα η πίσω μαμά ανάρτηση δεν παίρνει καν αλλαγή λαδιών (70 ευρώ καινούρια που και πάλι βούτυρο θα είναι!), μήπως υπάρχει καμιά ιδέα για οικονομική αγορά της πίσω οhlins?

Crypton x 150cc
31/03/2012, 19:32
φιλε μου ειναι πολυ ακριβη!! καλητερα μαμα.. ... προσωπικη αποψη παντα..

geoxras
12/12/2013, 20:50
Γνωρίζει κανείς καμιά εξάτμιση για βελτίωση σε 150cc με εκκεντροφόρο και πρόγραμμα με ήσυχο ήχο όσο πιο κοντά γίνεται στο μαμα..?

SHOOTER045
13/12/2013, 00:43
Ισως αν ταιριαξεις καποια απο 200αρι/250αρι

o_gavros
02/10/2015, 14:11
ξεθάβω για να μην ανοιγω νεο.

Εν τάχει, έπαθαν τα μέσα του βαβά και αλλάχτηκαν με νέα.
με τα εργοστασιακα κομμάτια,φόραγα πάντα λάδι 20-50.
τώρα ο μάστορας έβαλε 15-50 λόγω χειμώνα και συχνών (λόγω χρήσης) αλλαγών.
Και ερωτώ, τα καστρόλια τα πάουερ1 σε 15-50 θα είναι του ματς για πάπια;
φόραγα τα actevo10-40 όλο το προηγουμενο διαστημα.

Desperado
02/10/2015, 15:53
Εν τάχει, έπαθαν τα μέσα του βαβά και αλλάχτηκαν με νέα.
.

Για σπάστα και ξαναρίχτα, μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους η περίπτωση!!!

toyar
02/10/2015, 16:01
μια και τα νεα κομματια ειναι εργοστασιακα ο κατασκευαστης τι λεει;
γιατι αν δε ζηταει οπωσδηποτε ημισυνθετικο, καλυτερα βαλε ορυκτελαιο

o_gavros
02/10/2015, 16:52
Για σπάστα και ξαναρίχτα, μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους η περίπτωση!!!
τιποτα το περίεργο ή/και το μεμπτό.
φυσιολογική φθορά λόγω βαριάς χρήσης.
αλλάχτηκαν κυλινδροπίστονο,τσιμουχακια,φλατζουλες,κλπ ψιψιψόνια γυρω και πανω απο την κεφαλή.
Τωρα έγινε καινούριο για (ελπίζω) άλλα τόσα.


μια και τα νεα κομματια ειναι εργοστασιακα ο κατασκευαστης τι λεει;
γιατι αν δε ζηταει οπωσδηποτε ημισυνθετικο, καλυτερα βαλε ορυκτελαιο

μωρε ναι εργοστασιακά είναι και τα νέα κομμάτια,αλλά που να ξέρω τι λέει ο γιαμάπας;
Τα βιβλιαρακια και τα σχετικά παρελκόμενα,εχουν γινει γλυκιά αναμνηση.
Δεν ξέρω για ορυκτέλαιο.Αλλάζω κάθε 3 με 4 βδομάδες λαδάκι οπότε ίσως και να χρειάζονται (?) οι ιδιοτητες των ημισυνθετικών.
Αυθαίρετο φυσικά το παραπάνω συμπέρασμα,εντελώς απο τη γκλάβα μου.
Απλα ρωτησα αν τα παουερ1 θα είναι υπερβολή

Desperado
02/10/2015, 16:55
τιποτα το περίεργο ή/και το μεμπτό.
φυσιολογική φθορά λόγω βαριάς χρήσης.
αλλάχτηκαν κυλινδροπίστονο,τσιμουχακια,φλατζουλες,κλπ ψιψιψόνια γυρω και πανω απο την κεφαλή.
Τωρα έγινε καινούριο για (ελπίζω) άλλα τόσα.


Από περιέργεια ρώτησα, στα πόσα χλμ έκανες την επισκευή?

o_gavros
02/10/2015, 17:00
80 χιλ. χλμ.
απο ότι προκύπτει απο τα συμφραζόμενα των μαστόρων, κάπου εκεί κλάνουν τα κρύπτον.
Μαζί και με το αμορτισέρ που άλλαξα τον Ιούνη,το μηχανακι εγινε καινουριο.

leftos
02/10/2015, 18:40
Τα περισσοτερα λαδια μηχανων ειναι ημισυνθετικα ακομα και τα φτηνα γιατι να πας σε ορυκτελαιο.
Το 10 40 για τον χειμωνα ειναι καλυτερο και το 15 - 50 καλοκαιρι . Αποψη μου το 20 - 50 το βλεπω υπερβολικα για κινητηρα 5 ετιας.
Σε εναν κινητηρα σχεδιασης πριν 15 χρονια θα εβαζα 20 - 50 πλεον νομιζω οτι ειναι υπερβολικο για τους συχρονους.
Τα λαδια εχουν βελτιωθει παρα πολυ τα τελευταια χρονια και υπερκαλυπτουν τα περισσοτερα τις προδιαγραφες απλα να κοιτατε το ιξωδες.

dimmie_72
02/10/2015, 18:59
Τα βιβλιαρακια και τα σχετικά παρελκόμενα,εχουν γινει γλυκιά αναμνηση.



αν θες στείλε μου με πμ email address να σου στείλω user και service manual.

toyar
02/10/2015, 19:11
μια και το μηχανακι ειναι εργοστασιακο και καινουριο πλεον γιατι να ρωτας γυρω γυρω και να μη κανεις οτι προτεινει αυτος που το εφτιαξε
αν αλλαζεις λαδια καθε 3 βδομαδες γιατι να πληρωσεις ημισυνθετικο αν δεν το ζηταει;

vaska
02/06/2016, 07:04
Γεννήσαμε κύριοι και για την ακρίβεια γέννησαν τα πηνία του Κρύπτονα (αρε Γιαμάπα με τα πηνία σου). 32.000 km αστικής κυρίως χρήσης με σβέλτη οδήγηση, τους καλοκαιρινούς μήνες εκτός του υπηρέτη πόλης που κάνει αγόγγιστα εδώ και 8 νομίζω χρόνια εκτελεί και την μεταφορά μου κάθε μέρα στο εξοχικό 30χλμ εκτός Πάτρας. Ευλαβικά συντηρημένο αλλά όπως φαίνεται από το στοκ πηνίων που έχει το επίσημο σέρβις εδώ στην Πάτρα, είναι σύνηθες πρόβλημα του μοντέλου. Κόστος πηνίων, φλάτζας, λαδιών κι εργασίας περίπου στα 100 έουρος. Θα το κάνω μόνος μου οπότε υπολογίζω 50€ το κόστος των ανταλλακτικών (τα λάδια είναι καινούρια οπότε θα τα μαζέψω και θα τα ξαναβάλω). Σκέφτομαι τα πηνία που θα βγάλω, αν δεν βαρεθώ, να τα κάνω περιέλιξη έτσι να υπάρχουν. Για 50 € δεν αξίζει να μείνω χωρίς μηχανάκι 1-2 μέρες μέχρι να στεγνώσει καλά η ρητίνη ειδικά τώρα που το χρειάζομαι πολύ.

Panos76
02/06/2016, 09:10
45€ βρήκα στο car χαμηλότερη τιμή http://www.car.gr/parts/view/2772404/ καλά είναι;

vaska
02/06/2016, 09:18
λέει ότι είναι γνήσιο οπότε η τιμή είναι μια χαρά, πρέπει να πάρεις και φλάτζα και αν τα λάδια σου είναι κοντά στην αλλαγή να υπολογίσεις κι 1L λάδι.

Parhs
31/10/2016, 09:40
Σκέφτομαι να αγοράσω το εν λόγω μηχανάκι. Εκανε φτερά κάτι χρόνια πριν το kriss 125.Δε με πείραξε πάρα πολύ γιατί ηταν μετάχειρο και του είχε γ* ο προκάτοχος. Ομως πέρασαν 3 χρόνια και ψάχνω να αγοράσω κάτι. Ειμαι μεταξύ crypton και supra x. Απο αξιοπιστία/ανταλλακτικά τι λέει;

o_gavros
31/10/2016, 10:51
Ανταλλακτικά και στα περίπτερα που λέει ο λόγος βρίσκεις,καθώς στο κρυπτον η γιαμαπα βρήκε τη χήνα που κάνει χρυσά αυγά.
Βέβαια είναι και αναλόγως υπερτιμολογημένο, έτσι;
Ως κάτοχος, σου λέω ότι δεν υπάρχει πιο αξιόπιστο παπί!Αυτό θα στο επιβεβαιώσει ο οποιοσδήποτε συναντησεις στο δρόμο.
Το έχω 5,5 χρόνια και του έχω πιει το αίμα (~100Κ χλμ).
Μου ζήτησε μόνο ενα αμόρτισερ μετα τις 80Κ χλμ (αλλά αυτό είναι υποκειμενικό γιατι εγω πιάνω για δυο) και ένα κυλινδροπίστονο, κι αυτό κάπου εκεί στα 80Κ.
Για τη χρήση που του κάνω, τα παραπάνω τα θεωρώ αναλώσιμα.
Οικονομία καυσίμου φοβερή.γυρω στα 150χλμ μου είχε βγάλει και τις δυο φορές που το αφησα επίτηδες να στεγνώσει.
Αν είσαι όλη μέρα πάνω του (κυριολεκτικά όλη μερα), ίσως να σε ξενίσει το σχετικά μικρό του ντεπόζιτο (3,5λτ).

Το κακό με το κρυπτον ειναι οτι οι γιαμαπες ψιλιαστηκαν οτι πετυχαν φλέβα και του εχουν φτασει την τιμή στο θεό.
Τα ζυγιζεις και αποφασίζεις.

o_gavros
31/10/2016, 10:57
Τα περισσοτερα λαδια μηχανων ειναι ημισυνθετικα ακομα και τα φτηνα γιατι να πας σε ορυκτελαιο.
Το 10 40 για τον χειμωνα ειναι καλυτερο και το 15 - 50 καλοκαιρι . Αποψη μου το 20 - 50 το βλεπω υπερβολικα για κινητηρα 5 ετιας.
Σε εναν κινητηρα σχεδιασης πριν 15 χρονια θα εβαζα 20 - 50 πλεον νομιζω οτι ειναι υπερβολικο για τους συχρονους.
Τα λαδια εχουν βελτιωθει παρα πολυ τα τελευταια χρονια και υπερκαλυπτουν τα περισσοτερα τις προδιαγραφες απλα να κοιτατε το ιξωδες.
επειδή μόλις το είδα αυτό (ξέρω ξερω,πολύ έγκαιρα) να απαντησω για να υπάρχει και εδω.
Η γιαμαχα για το κρυπτον λέει ορυκτο 20-50.
και αφού δοκιμασμένα η ομάδα (το παπι ντε) με 20-50 κερδίζει, τότε δεν αλλάζει.

Parhs
31/10/2016, 12:31
Ανταλλακτικά και στα περίπτερα που λέει ο λόγος βρίσκεις,καθώς στο κρυπτον η γιαμαπα βρήκε τη χήνα που κάνει χρυσά αυγά.
Βέβαια είναι και αναλόγως υπερτιμολογημένο, έτσι;
Ως κάτοχος, σου λέω ότι δεν υπάρχει πιο αξιόπιστο παπί!Αυτό θα στο επιβεβαιώσει ο οποιοσδήποτε συναντησεις στο δρόμο.
Το έχω 5,5 χρόνια και του έχω πιει το αίμα (~100Κ χλμ).
Μου ζήτησε μόνο ενα αμόρτισερ μετα τις 80Κ χλμ (αλλά αυτό είναι υποκειμενικό γιατι εγω πιάνω για δυο) και ένα κυλινδροπίστονο, κι αυτό κάπου εκεί στα 80Κ.
Για τη χρήση που του κάνω, τα παραπάνω τα θεωρώ αναλώσιμα.
Οικονομία καυσίμου φοβερή.γυρω στα 150χλμ μου είχε βγάλει και τις δυο φορές που το αφησα επίτηδες να στεγνώσει.
Αν είσαι όλη μέρα πάνω του (κυριολεκτικά όλη μερα), ίσως να σε ξενίσει το σχετικά μικρό του ντεπόζιτο (3,5λτ).

Το κακό με το κρυπτον ειναι οτι οι γιαμαπες ψιλιαστηκαν οτι πετυχαν φλέβα και του εχουν φτασει την τιμή στο θεό.
Τα ζυγιζεις και αποφασίζεις.


Είναι ψηλή τιμή αλλά δεν βρίσκω κατι αλλο να με ικανοποιεί. Σε 80κ τι έπαθε και ήθελε κυλινδροπιστονο;

o_gavros
31/10/2016, 12:41
λογικά πρέπει να έκλασαν μαλλί τα τσιμουχάκια/φλατζες στα ελατηρια των βαλβίδων γιατι μετά τα 70-75Κ έκαιγε λαδάκι.
Το είχα εντοπίσει και απλά μου είχε πει ο μάστορας (γιαμαχα Πειραια) ότι λογικό με τόση χρήση.
Κάποια στιγμή με άφησε λοιπόν.σα να μην είχε συμπιεση.
Το πηγα,αλλάχτηκε και τωρα παω για αλλα τόσα.ο κυλινδρος αλλάχτηκε προληπτικά μιας και είναι σχετικά φτηνό ανταλλακτικό (~50€)
ΣΥμφωνω στη λογική σου για την τιμή.Ετσι το αγόρασα κι εγω.
Και αφου το έχω πιει το αίμα,μπορώ να πω οτι ναι δικαιολογειται εν μέρη που ειναι τόσο ακριβό.
Μέχρι πριν αυτες τις επισκευές που σου λέω, το μόνο που είχε ζητήσει ήταν 4 καμμένες λάμπες.
Δεν σπάει δε χαλάει.
Με το καλό.

noodles
01/11/2016, 20:15
γενικα ειναι πολυ καλο και αξιοπιστο παπι, ισως και το καλυτερο αν εξαιρεσεις την τιμη.

αν το παρεις καινουριο, το ζεσταινεις λιγακι το πρωι, δε το σπας κρυο και κανεις τα σερβις οταν πρεπει θα το εχεις για παρα πολλα χρονια χωρις να παθει τιποτα.
αν μιλας για μεταχειρισμενο, θελει καλο τσεκαρισμα γιατι αρκετα ειναι λιωμενα απο τους καγκουρες ιδιοκτητες.

το μοναδικο παπι στην ελλαδα το οποιο ειναι το ακριβοτερο, αλλα εχει κανει τις περισσοτερες πωλησεις...