PDA

View Full Version : Xt660r-xt660x I Fmx650???



mpezos
08/09/2007, 14:04
PAIDIA KALISPERA. BOITHISTE DEN XERO TI NA PARO KAI EIMAI KAINOURGIOS SE AUTA . EXIGISTE MOU AN MPOREITE TIS DIAFORES SE AUTA TA MIXANAKIA KAI POIO PISTEUETAI OTI EINAI KALITERO GIA NA AGORASO? HELP EXO PIXEI OLOI MOU LENE KAI KATI DIAFORETIKO!!!!!!!!!!

marulis
08/09/2007, 18:33
Ρωτάς για 3 μοντέλα παραπλήσια με κάποιες διαφορές στης λεπτομέρειες .δεν μας είπες την χρήση που το προορίζεις
Χοντρικά :
Fmx650:Είναι το καλύτερο στη πόλη , παιχνίδι στη χρήση , με αρνητικό τα ταξίδια δυκαβαλος και με πράγματα
xt660x :Είναι πολύ καλό στη πόλη , εύκολη χρήση πιο επιθετική οδήγηση ,καλό στα ταξίδια δυκαβαλος και με πράγματα
Xt660r:Είναι το κλασικό μονοκυληνδρο ον οφ , ελαφρώς μεγαλύτερη προσοχή στη πόλη , καταπληκτικό στα ταξίδια δυκαβαλος και με πράγματα , + στη χρήση εκτός δρόμου .

Σκέψου τι το θες , εγώ θα έπαιρνα το XT – R κι ας είμαι χοντακιας . από αξιοπιστία είναι και τα τρία κορυφή .



:wave2: :wave2:

apav
08/09/2007, 19:01
PEGASO TRAIL; (http://www.aprilia.com.gr/index.asp?pathID=1_2_12_15_20_138_144) :smokin:

675
09/09/2007, 21:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από mpezos
PAIDIA KALISPERA. BOITHISTE DEN XERO TI NA PARO KAI EIMAI KAINOURGIOS SE AUTA . EXIGISTE MOU AN MPOREITE TIS DIAFORES SE AUTA TA MIXANAKIA KAI POIO PISTEUETAI OTI EINAI KALITERO GIA NA AGORASO? HELP EXO PIXEI OLOI MOU LENE KAI KATI DIAFORETIKO!!!!!!!!!!

οι διαφορες ειναι μικρες...
οδηγησε τα και παρε αυτο που γουσταρεις περισσοτερο:winka:

αιγαιοπλόος
12/09/2007, 11:06
HONDA FMΧ: ΣΥΝ: Αξιοπιστία, πολύ μα πολύ ελαφρύ, εύκολο κι ευχάριστο στην πόλη, πολύ ελαστικός κινητήρας με γλυκιά αίσθηση στις πολύ χαμηλές στροφές (λογω καρμπυρατέρ), σέλα και θέση οδήγησης κατάλληλες για οδήγηση με ντρίφτ, καλό πιρούνι.
ΜΕΙΟΝ: Χαμηλή απόδοση, συχνή ρύθμιση βαλβίδων, αυξημένη κατανάλωση (λόγω καρμπυρατέρ), άβολη σέλα για μεγάλες αποστάσεις (για ταξίδια ούτε λόγος, άλλωστε δε μπαίνει εξτρά ψηλή ζελατίνα), φτηνιάρικα και παλιομοδίτικα όργανα.
ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 660 R: ΣΥΝ: Αξιοπιστία, αρκετά καλή και άνετη θέση οδήγησης και συνεπιβάτη, επιδέχεται βελτιώσεις για μεγάλα ταξίδια (ψηλή ζελατίνα και σχάρα - κάγκελα για τριβάλιτσο της Givi), οικονομικό λόγω ψεκασμού, ευκολοοδήγητο εντός και εκτός πόλης, εμπορικό (για να μπορείς να το μεταπωλήσεις), αραιά διαστήματα συντήρησης (βαλβιδες κάθε 20.000 χλμ).
ΜΕΙΟΝ: Ψεκασμός που θέλει (μόλις συμπληρώσεις τα 1.000 χλμ.) σωστή ρύθμιση για να δουλεύει σωστά, χωρίς σκορτσαρισματα (ρύθμιση ρελαντί και αναλογία μίγματος - αέρα). Γενικά απαιτείται γνώστης μηχανικός για να γίνει σωστά η ρύθμιση. Υπάρχουν όμως καλά συνεργεία της Yamaha. Κακής ποιότητα αλυσίδα που θέλει άμεση αλλαγή με μια ποιοτική DID (κόστος 130 ευρώ). Μέτριας ποιότητας πλαστικά.
Οσον αφορά το YAMAHA XT 660 X, έχω να επισημάνω ότι ούτε κατάλληλο για ταξίδια είναι (δε μπαίνει καν ψηλή ζελατίνα στο τελευταίο μοντέλο, μετά το face lift) ούτε και φοβερό εργαλείο supermoto είναι, γιατί λόγω βάρους και μη επιθετικής θέσης οδήγησης δεν το εμπιστευεσαι εύκολα για ντριφ και παντιλίκια. Αρα εάν θέλεις μοτοσικλέτα super moto πάρε καλύτερα το FMX (έστω κι αν υπολείπεται σε ιπποδύναμη), γιατί είναι πιο αξιοποιήσιμο για ινδιανιλίκια εντός πολης και ασφαλέστερο για χρήση supermoto, ιδίως αν δεν εισαι πολύ έμπειρος.

carjunkie
12/09/2007, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από αιγαιοπλόος
HONDA FMΧ: ΣΥΝ: Αξιοπιστία, πολύ μα πολύ ελαφρύ, εύκολο κι ευχάριστο στην πόλη, πολύ ελαστικός κινητήρας με γλυκιά αίσθηση στις πολύ χαμηλές στροφές (λογω καρμπυρατέρ), σέλα και θέση οδήγησης κατάλληλες για οδήγηση με ντρίφτ, καλό πιρούνι.

Ε...δεν το λες και ελαφρύ το fmx! Έχει τα θετικά του όπως είπες, αλλά ελαφρύ δεν είναι. Ούτε γενικά, αλλά ούτε σε σύγκριση με το xt. Επίσης δεν είμαι τόσο σίγουρος αν είναι και κατάλληλο για ντριφτ. Οκ μπορεί να τα κάνει όλα καλούτσικα αλλά δεν είναι και καθαρό sm.

nikonian
12/09/2007, 13:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από αιγαιοπλόος
ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 660 R: ΣΥΝ: Αξιοπιστία,

Έχω εντελώς διαφορετική αντίληψη για τη λέξη αξιοπιστία.

Ένα μηχανάκι που σβήνει ακόμα και σε στροφή με ανοικτό γκάζι , μπορεί να σε σκοτώσει.
Ένα μηχανάκι που όταν πηγαίνεις μέσα στην κίνηση με σταθερό γκάζι κάνει διακοπές σαν να μένει από βενζίνη, μπορεί να σε τσακίσει.
Ένα μηχανάκι που σπάει την αλυσίδα του πριν καλά καλά κάνεις το πρώτο πλήρες σέρβις, μπορεί να σε στείλει.

Ε, αυτό το μηχανάκι, εγώ δεν το λέω αξιόπιστο.





Για την ταμπακέρα πάντως, είναι δύσκολο να συγκρίνεις δυο μηχανάκια με 1500 ευρώ διαφορά.

Στα ίδια λεφτά πάντως με το FMX, παίζει και τοKLR650 S/M που είναι σημαντικά πιο γρήγορο, αλλά........ είναι παλιάς αισθητικής και σήμερα φαντάζει ψιλοάσχημο.

Κοίτα την τσέπη σου και στην τελική ...κορώνα ή γράμματα:beer: