Σύνδεση

View Full Version : Vaya con Dios // Viva Espana



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6

Kostas NL
09/09/2007, 22:45
φωτό 9


102624

Kostas NL
09/09/2007, 22:45
φωτό 10


102625

Kostas NL
09/09/2007, 22:46
φωτό 11


102626

Kostas NL
09/09/2007, 22:47
φωτό 12


102627

Kostas NL
09/09/2007, 22:47
φωτό 13


102628

Kostas NL
09/09/2007, 22:48
φωτό 14


102629

Kostas NL
09/09/2007, 22:50
Ακολουθώντας τη συμβουλή του βαγγέλη64 πήγαμε και στο παρακάτω μπαρ


102631

Kostas NL
09/09/2007, 22:50
φωτό 15


102633

Kostas NL
09/09/2007, 22:51
φωτό 16


102635

Kostas NL
09/09/2007, 22:52
φωτό 17


102636

Kostas NL
09/09/2007, 22:55
Δεν νοείται επίσκεψη σε πόλη χωρίς να δει κανείς την κεντρική αγορά της. Και αν μιλάμε για κρεαταγορά - ψαραγορά, τότε ακόμη καλύτερα.

Εκεί που ο φτωχός συναντά τον πλούσιο, εκεί που η μέρα αρχίζει από την καρδιά της νύχτας, εκεί που τα παζάρια είναι τρόπος ζωής.

Για πάμε πιο μέσα...


102638

Kostas NL
09/09/2007, 22:55
φωτό 18


102639

Kostas NL
09/09/2007, 22:56
φωτό 19


102640

Kostas NL
09/09/2007, 22:57
φωτό20


102642

Kostas NL
09/09/2007, 22:58
φωτό 21


102643

Kostas NL
09/09/2007, 22:59
Εντύπωση μας έκανε η καθαριότητα του μέρους και το γεγονός ότι όλα ήταν περιποιημένα και τακτοποιημένα, στολισμένα όπως έλεγε η Λίνα.


102644

Kostas NL
09/09/2007, 23:00
φωτό 22


102645

Kostas NL
09/09/2007, 23:01
φωτό 23


102646

Kostas NL
09/09/2007, 23:02
Μία σανγκρία ήταν ότι έπρεπε για να ξεδιψάσουμε...


102647

Kostas NL
09/09/2007, 23:05
Δοκιμάσαμε και την παέλια (παέγια), ένα από τα παραδοσιακά πιάτα της χώρας.


102648

Kostas NL
09/09/2007, 23:06
φωτό 24


102649

Kostas NL
09/09/2007, 23:07
Καλόο


102650

Kostas NL
09/09/2007, 23:11
Περπατήσαμε χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Βασικό μέσο μεταφοράς μας μέχρι την πόλη ήταν το ER της Λίνας, το αφήναμε όμως σε ειδικούς χώρους parking μοτό, με την ανάλογη σήμανση και συνεχίζαμε με τα πόδια.

Οι χώροι μοτό ήταν παντού, ακόμη και στις πιο απομακρισμένες γειτονιές που επισκεφθήκαμε.


102651

Kostas NL
09/09/2007, 23:12
Συνεχίζουμε την περιήγηση.


102652

Kostas NL
09/09/2007, 23:13
φωτό 25


102653

Kostas NL
09/09/2007, 23:14
Ταξίδευα με γυναίκα...χάσαμε πολύτιμο χρόνο βλέποντας τα καλούδια του ΖΑRA.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


102654

Kostas NL
09/09/2007, 23:15
φωτό 26


102655

Kostas NL
09/09/2007, 23:17
Μία άλλη πλευρά της ζωής της πόλης.
Αστεγος με τον πιστό του φίλο...


102656

Kostas NL
09/09/2007, 23:18
Και άλλη μία πλευρά της ζωής της πόλης...


102657

Kostas NL
09/09/2007, 23:19
φωτό 27


102658

Kostas NL
09/09/2007, 23:20
Port Olimpic


102659

Kostas NL
09/09/2007, 23:25
φωτό 29


102660

Kostas NL
09/09/2007, 23:26
φωτό 30


102661

Kostas NL
09/09/2007, 23:26
φωτό 31


102662

Kostas NL
09/09/2007, 23:27
φωτό 32


102663

Kostas NL
09/09/2007, 23:28
φωτό 33


102664

Kostas NL
09/09/2007, 23:29
φωτό 34


102665

Kostas NL
09/09/2007, 23:30
φωτό 35


102666

Kostas NL
09/09/2007, 23:31
φωτό 36


102667

Kostas NL
09/09/2007, 23:31
φωτό 37


102668

Kostas NL
09/09/2007, 23:32
μερικες βραδυνες ληψεις ακολουθουν

Kostas NL
09/09/2007, 23:34
φωτό 38


102670

Kostas NL
09/09/2007, 23:34
φωτό 39


102671

Kostas NL
09/09/2007, 23:35
φωτό 40


102672

Kostas NL
09/09/2007, 23:37
Κέρινα ομοιόματα μέσα σε μπαράκι της περιοχής του κέντρου.
Σημ. Δεν έπαιζε μουσική.


102673

Kostas NL
09/09/2007, 23:38
φωτό 41


102674

Kostas NL
09/09/2007, 23:38
φωτό 42


102675

Kostas NL
09/09/2007, 23:39
φωτό 43


102676

Kostas NL
09/09/2007, 23:40
φωτό 44


102677

Kostas NL
09/09/2007, 23:40
φωτό 45


102678

Kostas NL
09/09/2007, 23:41
Ταπας μπαρ


102679

Kostas NL
09/09/2007, 23:42
Μεζεδάκια που συνοδεύουν το ποτό των Ισπανών.
Τρώγονται παντού και όλη την ημέρα σε μεγάλη ποικιλία γεύσεων.


102680

Kostas NL
09/09/2007, 23:43
φωτό 46


102681

Kostas NL
09/09/2007, 23:46
Φθηνά και πολύ καλά τρώγαμε στο παρακάτω εστιατόριο.
Μέχρι τις 17.00 έτρωγε κανείς με 9.5 Ε ότι και όσο ήθελε.

Λογιών λογιών σαλάτες, καταπληκτικά κρέατα, ζυμαρικά, πίτσες, παέλια, τάπας, παγωτά, καφέδες, φρούτα.


102683

Kostas NL
09/09/2007, 23:46
φωτό 47


102685

Kostas NL
09/09/2007, 23:48
Παύση.

Συνεχίζουμε αύριο με Gaudi και ό,τι αυτό συνεπάγεται...


102686

Nikoskazer2000
10/09/2007, 00:07
Κώστα...Λίνα...ΕΠΑΘΑ ΖΗΜΙΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΠΙΤΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΦΡΑΓΚΟ ΤΩΡΑ?? :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:




































:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

tifoefs
10/09/2007, 02:03
Εσυ κατσε στ' αυγα σου και περιμενε να τελειωσει ρε βανδαλε η αφηγηση !!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Nikoskazer2000
10/09/2007, 02:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Εσυ κατσε στ' αυγα σου και περιμενε να τελειωσει ρε βανδαλε η αφηγηση !!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Μα ρε Πατέλα αφού είπε ο Κώστας πως αύριο το υπόλοιπο, εε να μην αφήσω να τρέξουν τα σάλια μου λιγάκι; (θα μπουκώσω γμτ) :sad:

tifoefs
10/09/2007, 02:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Μα ρε Πατέλα αφού είπε ο Κώστας πως αύριο το υπόλοιπο, εε να μην αφήσω να τρέξουν τα σάλια μου λιγάκι; (θα μπουκώσουμε γμτ) :sad:

Κρατα τα για μετα !! οριστε μας τωρα !! Να ψαχνουμε και για χαρτοπετσετα !

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Nikoskazer2000
10/09/2007, 02:17
Εντάξει πατέλα, οτι πεις + σταματάω να μη σπαμάρω παραπάνω. :)

bartlal
10/09/2007, 13:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
καπου εκει τριγυρναγε και το φιδακι ο Διαμαντης με το αφεντικο του τον Bartlal:D

γμτ! με ξετρυπωσατε παλι.... :mad: :mad: :mad:

ουτε incognito δεν μπορω να ταξιδεψω πλεον.... :mad: :mad: :mad:

πανω που τους ειχα πεισει οτι δεν πηγα διακοπες φετος... :sad:

LINA
10/09/2007, 20:42
Η Βαρκελώνη εμφανίζεται τον 4ο αι. π.Χ. ως ρωμαϊκή αποικία (Colonia Iulia Augusta Paterna Farencia Pia Barcino), γνωρίζει όμως ακμή τον 11ο – 15ο αι. στο βασίλειο της Αραγονίας, το οποίο μετά τους γάμους του Φερδινάνδου και της Ισαβέλλας ενώθηκε με την Καστίλλη και ίδρυσε το Ισπανικό βασίλειο.

Είναι πλέον φιλότεχνοι, αφού η πόλη αριθμεί 25 μουσεία, με σημαντικότερο του Πικάσο. Ένας ανθρωπος όμως εδω και χρόνια τραβάει τους τουρίστες απ ολο τον κόσμο .... ο Antoni Gaudí i Cornet (1852-1926) είναι ο διασημότερος εκπρόσωπος των Modernista, των αρχιτεκτόνων που ακολούθησαν τις αρχές του αντίστοιχου κινήματος (τέλη 19ου-αρχές 20ου αι.) στη Βαρκελώνη, και συνιστά σίγουρα μια μοναδική περίπτωση.

Ο Gaudí είναι ίσως πιο γνωστός για την αφοσίωσή του στον σχεδιασμό και την κατασκευή του ναού της Sagrada Família, στην Βαρκελώνη, έργο που αναλαμβάνοντας το 1883 σε ηλικία μόλις 31 ετών, τον απασχόλησε για περισσότερο από 40 χρόνια και ακόμα και σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη. Ο νέος καθεδρικός της πόλης είχε ξεκινήσει από τον αρχιτέκτονα Francisco de Paula Villar y Lozano σε νέο-γοτθικό στυλ αλλά ο Gaudí διαφοροποιήθηκε από τις ιδέες του Viollet-le-Duc στην προσπάθειά του να ακολουθήσει αυστηρά την κατασκευαστική απλότητα της αλήθειας της γοτθικής αρχ/κής.


102805

LINA
10/09/2007, 20:44
Σύμφωνα με το γενικό σχέδιο η Sagrada Familia έχει κάτοψη λατινικού σταυρού που αποτελείται από πέντε κλίτη, μια αψίδα και ένα εγκάρσιο κλίτος, τα οποία αναπτύσσονται σε μήκος 95 και 60 μέτρα, ενώ τα ύψη του κεντρικού και των πλευρικών κλιτών φτάνουν τα 45 και 30 μέτρα αντίστοιχα. Η ανατολική, νότια και δυτική όψη του καθεδρικού απεικονίζουν τη Γέννηση, την Δόξα του Κυρίου και τα Πάθη αντίστοιχα. Στην άλλη πλευρά που είναι στραμμένη προς το βορρά βρίσκεται η αψίδα η οποία αποτελείται από εφτά παρεκκλήσια και ένα κλειστό περίστωο.


102808

LINA
10/09/2007, 20:59
Κάθε μια από αυτές τις προσόψεις απαρτίζεται από μεγάλες στοές που με τη σειρά τους κορυφώνονται από 4 πύργoυς με μέσο ύψος 100 μέτρων. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τον τεράστιο κεντρικό θόλο που αγγίζει τα 170 μέτρα ο οποιος είναι αφιερωμενος στον Χριστό.

Ο Gaudi ήθελε να ειναι το κεντρικο σημειο της πολης , να ειναι εμφανης απο οποιοδηποτε σημειο της και να είναι ο μεγαλύτερος ναος που υπάρχει. Σκεφτείτε μόνο ότι χωράει στο εσωτερικό της 14.000 πιστούς και έχει συνολικό εμβαδόν 4.500 τετραγωνικά μέτρα. Άποτελείται απο 12 πύργους-καμπαναριά των 100 μέτρων οι οποίοι αντιπροσωπέουν τους 12 αποστόλους, επίσης 6 πύργους απ τους οποίους 4 είναι αφιερωμένοι στους Ευαγγελιστές , ένας στον Χριστό και ενας στην Παρθένο Μαρία. Ήθελε η εκκλησια αυτή να είναι η Βιβλος απεικονισμένη σε πέτρα, η οποία να εξιστορεί τα μυστήρια της Χριστιανοσύνης....


102813

LINA
10/09/2007, 21:01
Είναι αδύνατον να βρει κάποιος μια εκκλησία να έχει τέτοια ιστορία σαν την εκκλησία της Sagrada Familia. Μπορεί κάποιος να μιλά για το έργο ενός καλλιτέχνη στο μεσουράνημα της ζωής του αλλά αυτό δεν ταιριάζει στην περίπτωση του Γκαουντί. Το κύριο έργο του είναι ταυτόχρονα και έργο μιας ολόκληρης ζωής. Κανείς δεν θα μπορούσε να είχε προβλέψει μια τόσο μακρόχρονη διαδικασία, ούτε ο ίδιος ο Γκαουντί όταν, στα 1883, στην ηλικία των 31 χρόνων άρχισε να διευθύνει τις εργασίες ανέγερσης. Για ένα μεγάλο διάστημα φαίνεται να διακατέχεται από αισιοδοξία για την ολοκλήρωση του έργου του. Στα 1886 ακόμη πιστεύει ότι θα μπορούσε να ολοκληρώσει την Sagrada Familia σε δέκα χρόνια ενώ ήδη έχει ξοδέψει 360.000 πεσέτες για κάθε χρόνο. Η οικονομική υποστήριξη δεν ήταν εξασφαλισμένη, επειδή η εκκλησία είχε σχεδιαστεί σαν μια εκκλησία για εξιλέωση, γιατί η πρόθεση ήταν να γίνει αποκλειστικά με κεφάλαια από δωρεές. Αυτό οδήγησε σε λογικές καθυστερήσεις στην διάρκεια του πρώτου παγκόσμιου πόλεμου. Ο Γκαουντί πήγαινε από σπίτι σε σπίτι προσπαθώντας προσωπικά να συλλέξει τα απαιτούμενα κεφάλαια.

Το γεγονός πως στα 1906 η εκκλησία ήταν ακόμη μακριά από την τελικής της μορφή είχε να κάνει και με τον στυλ που ο Γκαουντί συνήθιζε να οικοδομεί. Όταν ανέλαβε την διεύθυνση των έργων της εκκλησίας είχε ήδη ένα έντονο επαγγελματικό ενδιαφέρον για το έργο. Τώρα δεν θα ήθελε να κάνει μια εκκλησία στο πνεύμα της νέο-γοτθικής προσέγγισης. Έτσι με σκεπτικισμό αντιμετώπισε τα σχέδια του Villar που ήταν ήδη έτοιμα. Επίσης οι εκσκαφές για την κρύπτη (το υπόγειο μέρος του ναού πάνω στην οποία θα στηρίζονταν η αψίδα) είχαν ήδη προχωρήσει και οι κολώνες της κρύπτης είχαν ήδη φτάσει σε αρκετό ύψος. Ο Γκαουντί προτιμούσε βεβαίως να δώσει στο οικοδόμημα μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση, αλλά ήταν υποχρεωμένος να εργαστεί πάνω σε ότι είχε ήδη γίνει. Οι κολώνες του Villar απείχαν πολύ από το να τον ευχαριστούν. Τελικά επέκτεινε τα στενά παράθυρα που ο Villar είχε κάνει και μετακίνησε ψηλότερα την αψίδα έτσι ώστε ο χώρος να πάρει περισσότερο φως και να μην είναι τόσο καταθλιπτικός.

Αλλά η αιτία που το έργο άργησε τόσο πολύ δεν ήταν τόσο το ότι ο Γκαουντί έπρεπε να αναλάβει μετά από κάποιον άλλο αρχιτέκτονα, αλλά μάλλον από αυτή καθ’ αυτή την προσέγγιση του Γκαουντί. Αντί να ακολουθεί ένα προκαθορισμένο σχέδιο, προτιμούσε το σχέδια του έργου να εξελίσσονται κατά την διάρκεια της εκτέλεσής του. Κανένα άλλο κτήριο δεν είναι καλλίτερος μάρτυρας από την Sagrada Familia στα αποτελέσματα αυτής της μεθόδου δράσης. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι τα πρώτα του σχεδιάσματα για το κτήριο λένε πολύ λίγα πράγματα για την ίδια την κατασκευή. Μεταφέρουν περισσότερο μια γενική εντύπωση για το έργο. Είναι λίγο ως πολύ ατμοσφαιρικά πορτραίτα.


102814

LINA
10/09/2007, 21:04
Είναι ένα χαρακτηριστικό της Sagrada Familia το ότι εκτός από αρχιτεκτονικό της ενδιαφέρον κάθε στοιχείο της εκκλησίας έχει και μια δεύτερη, συμβολική σημασία με την ίδια σπουδαιότητα για τον Γκαουντί. Δεν ήθελε απλώς να κάνει ένα σπίτι για τον θεό, ένα μέρος για το εκκλησίασμα αλλά είχε την σύλληψη μιας εκκλησίας σαν κατήχηση πάνω στην πέτρα, ένα υπερμέγεθες βιβλίο που ο παρατηρητής θα μπορούσε να διαβάσει. Αυτό φαίνεται από την διαρκή ροπή στην χρήση συμβόλων. Ο Γκαουντί φαντάστηκε την εκκλησία σαν το μυστικό σώμα του Χριστού. Το κέντρο είναι ο ίδιος ο Χριστός, ο βωμός. Ο Χριστός είναι πάνω από όλα, που συμβολίζει η κυρίως σπείρα με τον μεγάλο σταυρό.

Η Αγία Οικογένεια είναι το καλύτερο παράδειγμα της σπουδαίας ανακάλυψης του Γκαουντί ότι ένα πλέγμα από παραβολικά τόξα και κεκλιμένες κολώνες μπορεί να στηρίξει κατασκευές που εκτείνονται στα ύψη. Στην Αγία Οικογένεια συνδύασε αυτή την κατασκευαστική αρχή με την βαθιά γνώση που κέρδισε παρατηρώντας την φύση.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τη Σταύρωση του Χριστού όπου και φαίνεται το αρνητικό πρόσωπο του Ιησού σκαλισμένο το οποίο αντιπροσωπεύει το μαντήλι με το οποίο η Βερονίκη σκούπισε τον ιδρώτα του.


102815

LINA
10/09/2007, 21:23
Το 1926, έτος θανάτου του Gaudí, είχε χτιστεί μόνο ένα μέρος της ανατολικής όψης ενώ τα βέλη των πύργων της ολοκληρώθηκαν αμέσως μετά από τους στενότερους συνεργάτες του. Από τότε, και με μόνη διακοπή το διάστημα του ισπανικού εμφυλίου πολέμου (1936-39), οι εργασίες στον καθεδρικό συνεχίζονται, με ιδιαίτερη μάλιστα ένταση μετά το 1980.

Αν και οι πύργοι λεπταίνουν σταδιακά προς την κορυφή δεν έχουν τίποτα κοινό με τους μυτερούς, παραδοσιακούς γοτθικούς κώνους. Ο Γκαουντί κατέφυγε σε μια παλαιότερη επινόησή του που χρησιμοποίησε στο Colegio Teresiano. Σχεδίασε τους πύργους σαν περιστρεφόμενες παραβολικές καμπύλες. Επί πλέον ο Γκαουντί τοποθέτησε σαν ‘κορώνα’ διακοσμητική σε κάθε πύργο που δηλώνει την κίνηση προς τα πάνω. Από μακριά αυτές οι κορώνες μοιάζουν τεράστιες μίτρες επισκόπου


102823

Kostas NL
10/09/2007, 21:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από LINA
Είναι ένα χαρακτηριστικό της Sagrada Familia το ότι εκτός από αρχιτεκτονικό της ενδιαφέρον κάθε στοιχείο της εκκλησίας έχει και μια δεύτερη, συμβολική σημασία με την ίδια σπουδαιότητα για τον Γκαουντί. Δεν ήθελε απλώς να κάνει ένα σπίτι για τον θεό, ένα μέρος για το εκκλησίασμα αλλά είχε την σύλληψη μιας εκκλησίας σαν κατήχηση πάνω στην πέτρα, ένα υπερμέγεθες βιβλίο που ο παρατηρητής θα μπορούσε να διαβάσει. Αυτό φαίνεται από την διαρκή ροπή στην χρήση συμβόλων. Ο Γκαουντί φαντάστηκε την εκκλησία σαν το μυστικό σώμα του Χριστού. Το κέντρο είναι ο ίδιος ο Χριστός, ο βωμός. Ο Χριστός είναι πάνω από όλα, που συμβολίζει η κυρίως σπείρα με τον μεγάλο σταυρό.

Η Αγία Οικογένεια είναι το καλύτερο παράδειγμα της σπουδαίας ανακάλυψης του Γκαουντί ότι ένα πλέγμα από παραβολικά τόξα και κεκλιμένες κολώνες μπορεί να στηρίξει κατασκευές που εκτείνονται στα ύψη. Στην Αγία Οικογένεια συνδύασε αυτή την κατασκευαστική αρχή με την βαθιά γνώση που κέρδισε παρατηρώντας την φύση.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τη Σταύρωση του Χριστού όπου και φαίνεται το αρνητικό πρόσωπο του Ιησού σκαλισμένο το οποίο αντιπροσωπεύει το μαντήλι με το οποίο η Βερονίκη σκούπισε τον ιδρώτα του.

Διακρίνεται το ξεχωριστό στυλ του γλύπτη Subirachs στα έργα αυτής της μεριάς του ναού.

LINA
10/09/2007, 21:29
Με μία δραματική όψη το σκηνικό πέρνει αληθινές διαστάσεις χάρη στη λεπτομέρεια του γλυπτού το οποίο απεικονίζει εναν εκ των στρατιώτων του Ηρώδη να βαστάει με το ενα το χέρι το νεογέννητο καθως η μητέρα του παρακαλάει για τη ζωή του πριν το σπαθι δείξει τη φρίκη ...


102824

LINA
10/09/2007, 21:32
Η Άγια Οικογένεια φεύγει με το γαϊδουράκι για να γλυτώσει το νεογέννητο Ιησού απ τα σπαθιά των στρατιωτών του Ηρώδη. Ενας άγγελος τραβάει το γάιδαρο με τη Μαρια επάνω και το μωρο στην αγκαλια


102825

LINA
10/09/2007, 21:34
έδω ο νεογέννητος Ιησούς ξεκουράζεται στα χέρια της μητέρας του λιγο μετα τη γέννηση του...


102826

LINA
10/09/2007, 21:34
Οι τρεις μάγοι με τα δώρα....


102827

LINA
10/09/2007, 21:37
Τα αγάλματα της χορωδίας των αγγέλων δημιουργήθηκαν αρχικα απο πηλό και καταστραφήκαν κατα τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου. Αυτα που διακρίνονται΄τώρα είναι δημιουργημένα απ τον γλύπτη Etsuro Sotoo ο οποίος βασίστηκε στις ιδέες που άφησε πίσω του ο Γκαουντί...


102828

LINA
10/09/2007, 21:41
η ένωση της Μαρίας και του Ιωσήφ πέρνωντας τις ευλογίες του παπά, καθώς επίσης και ποικίλοι αγγέλοι


102829

LINA
10/09/2007, 21:49
Δεξιά κατω βλέπετε τον Ιησού με το αγκάθινο στεφάνι καθώς τον αποδοκιμάζει το πλήθος δίπλα στους στρατιώτες....

στο κέντρο πανω διακρίνεται ο Ιησούς που έχει πέσει και ο Σίμον τον βοηθάει να κουβαλήσει το σταυρό... Ο ι τρείς γυναίκες είναι η Παρθένος Μαρία , η Μαρία η Μαγδαληνή και η Μαρία η Κλεοπας....


αριστερά κάτω οι τρείς γυναίκες συμβολίζουν τις τρεις φορες που ο Πέτρος απαρνήθηκε τον Ιησού . Ο Αποστολος Πέτρος εμφανίζεται τυλιγμένος απ το ρούχο του καθώς ντρέπεται για την δειλία του....


102831

LINA
10/09/2007, 21:53
πάνω βλέπετε τους στρατιώτες που παίζουν στα ζάρια τα ρούχα του Ιησού....


κάτω ο στρατιώτης που έσκισε με τη λόγχη του τα πλευρα του Ιησού πάνω στο Σταυρό... έπειτα απ αυτή του την πράξη στράφηκε προς τον χριστιανισμό και έγινε μάρτυρας της Ορθόδοξης Εκκλησίας....


102832

LINA
10/09/2007, 21:55
το φιλί του Ιούδα.... που προδίδει τον Ιησού στους στρατιώτες για να τον συλλαβουν, αυτη η σκηνη πηρε μερος νύχτα, ετσι λοιπόν ο γλύπτης δεν εχει δώσει λεπτομερειες στο αγαλμα με σκοπο να μας απεικονισει οσο καλυτερα γίνεται την πραγματικη οψη που θα είχαν αυτοι οι αντρες στο σκοτάδι..

αριστερα βλεπετε το κρυπτόγραμμα. Αποτελείται απο 16 αριθμούς των οποίων το σύνολο με 310 διαφορετικούς συνδυασμούς πάντα καταλλήγει στο 33 , την ηλικία που πέθανε ο Χριστός


102834

LINA
10/09/2007, 21:58
μπορειτε και εσεις να κανετε μια προσπάθεια.... εγω σας δίνω ενα παραδειγμα


102835

LINA
10/09/2007, 22:05
οπως καταλαβαίνετε η περηφάνια μας εγινε ανατριχιαστικη οταν αντικρύσαμε το ΑΛΦΑ και το ΩΜΕΓΑ του Ελληνικου Αλφαβητου τα οποία συμβολίζουν την αρχή και το τέλος της δημιουργίας.... και πιστεψτε με σε αυτον τον τεράστιο ατελείωτο Ναο ηταν σε πολλα σημέια σκαλισμένα !!!


102837

LINA
10/09/2007, 22:10
Η κολώνα σε τεσσερα κομματια συμβολίζει τις τέσσερις πλευρες του ξύλινου σταυρού . Η "σπασμένη" κατάσταση τους ανακαλεί το τέλος της αρχαίας εποχής.

πάνω στο σκαλι το χωνι συμβολίζει το μαρτύριο του Ιησού καθως δέχθηκε ξύδι αντι για νερο....

ο κόμπος ο οποίος εχει σκαλιστει ρεαλιστικα συμβολίζει την φυσική τυραννια απ την οποια υπεφερε ο Ιησους στο Σταυρό...


102843

LINA
10/09/2007, 22:12
το κείμενο στην μπρουτζινη ΄πόρτα της εισόδου αποτελείται απο 8.000 χαρακτήρες..


102845

LINA
10/09/2007, 22:24
ο Αγιος Γεωργιος δημιουργημα του SUBIRACHS στο κέντρο


102848

LINA
10/09/2007, 22:26
θεορατη !!!


102849

LINA
10/09/2007, 22:27
το εσωτερικο του Ναου


102850

LINA
10/09/2007, 22:28
θυμηθειτε πως θα χωραει 14.000 κοσμο οταν τελειωσει και οποτε...


102851

LINA
10/09/2007, 22:29
χρωματα παντου...


102852

LINA
10/09/2007, 22:30
κειμενο που αναφερεται στην επισκεψη του Πάπα της Ρώμης


102853

LINA
10/09/2007, 22:31
εσωτερικα παραθυρα ..


102854

LINA
10/09/2007, 22:32
απ το μουσειο της εκκλησιας το οποιο στεγάζεται στη βαση της απο κατω


102856

LINA
10/09/2007, 22:33
ετσι την ειδε το ER


102857

LINA
10/09/2007, 22:34
αλλα εμεις καλυτερα... ευχομαι και σεις το ιδιο

LINA
10/09/2007, 22:34
:)


102858

LINA
10/09/2007, 22:36
υποσχεθηκαμε να την ξαναδουμε σε μερικα χρονια που θα εχει προχωρησει...


102860

LINA
10/09/2007, 22:37
μερικοι εδιναν αλλη αισθηση στους δρομους... μα εντελως ακινητοι για πολυυυ ωρα


102861

LINA
10/09/2007, 22:39
ευτυχως μερικοι δεν ηταν βαμμενοι και μπορουσες να δεις και κατι.... ε κοριτσια :D αφιερωμενο εξαιρετικα στην .....


102862

LINA
10/09/2007, 22:42
θα σας αφησω να ξεκουραστείτε λιγο απο Gaudi.... παμε λιγο μεχρι το παλατι !!!

Η μερα των γενεθλίων μου 8/8 μας βρήκε με λιγη πρωϊνη βροχουλα και 18 βαθμους !!! τα Κοντουρα ηταν απαραίτητα λεμε ....


102864

LINA
10/09/2007, 22:44
οι εικονες απεριγραπτες... τα συναισθηματα αντικατοπτριζονταν στα προσωπα μας ....


102865

LINA
10/09/2007, 22:45
αυτο θα πει χαρουμενα γενεθλια ... τουλαχιστον για εμενα ...


102866

LINA
10/09/2007, 22:49
σημεια του παλατιου το οποιο ηταν πλεον μουσειο τεχνης ... φυσικα στο βαθος αριστερα διακρίνεται τη Sagrada Familia καθως οπως σας είπα το δημιουργημα του ηθελε να φαινεται απ ολα τα σημεια της Βαρκελωνης ...


102868