PDA

View Full Version : CSS Vs 0 - 300 RIDING SCHOOL



McTalas
16/09/2007, 19:30
ΔΕΝ ξερω αν εχω ποσταρει σωστα,αν οχι ζητω συγνωμη και οι mod ας μεταφερουν το ποστ εκει που πρεπει.

Συντομα θα αποκτησω (ευελπιστω!!) το πρώτο μου ss (:a30: :a30: :a30: :a30: ) και θελω να περασω ενα σχολειο για να μαθω να το οδηγω σωστα και με ασφαλεια και σιγα - σιγα να μπορω να κανω και κανενα track day.Η απορια μου ειναι:
- Πιο απο τα 2 σχολεια να διαλεξω?Υπαρχει ουσιαστικη διαφορα μεταξυ αυτων?
- Πρεπει να περασω και τα 2??
- Πρεπει να περασω πρωτα το 0-300 και μετα το CSS??
- αρκει μονο το 0-300 ή αρκει μονο το level 1 (στο CSS)
- Αν περασω και τα 2,πιο πρεπει πρωτα?Μηπως ειναι πλεονασμος να περασω και τα 2??

ευχαριστω εκ των προτερων για τις χρησιμες συμβουλες σας !!

xampos
16/09/2007, 19:50
οτι και να κανεις μονο καλο θα σου κανει

οποτε προχωρα :beer:

div400
16/09/2007, 20:22
το 0300 riding school το βλέπω σαν entry level/ προθάλαμος για το css

θα διδαχθείς βασικα μεν, αλλα σημαντικά δε πραγματα για την οδηγηση.
απο εκει και πέρα τα διαφορα level του css θα σε πολυ μεγαλυτερο βαθος και λεπτομέρια στα παραπάνω και σε αλλα νέα.

με αλλα λόγια: να τα κάνεις και τα δύο. δεν θα μετανιωσεις τα χρηματα σου.
ασχετα με το αν θα παρεις τελικά ss ή street ή enduro......

αλλα καλυτερα θα στα πουν οσοι έχουν κανει το css....μιας και δεν το έχω κανει ακόμα μενω στα παραπάνω

Stelth
16/09/2007, 20:32
Εγώ θα σου έλεγα να ξεκινήσεις με οποίο απο τα 2 θέλεις. Αν και πιστεύω οτι το 0300 είναι για αρχή και μετα CSS
:)

Noela
16/09/2007, 20:35
Πλεονασμός είναι ό,τι δε σηκώνει η τσέπη σου. :D
Θα σου έλεγα να ξεκινήσεις με Riding School και αφού το δουλέψεις λίγο να προχωρήσεις και στο CSS.

Όσο για τη διαφορά, κοπιάρω τα λόγια του ίδιου του Χούντρα από το forum τους.


"ποιά είναι η "ειδοποιός" διαφορά μεταξύ 0300 riding school και CSS;

Είναι απλό.
Το CSS είναι δομημένο απόλυτα από τον Keith Code και ακολουθεί μια διαδικασία εκμάθησης που έχει "προκύψει" από την εμπειρία και τα 30 χρόνια λειτουργίας της σχολής. Στόχος του είναι να είναι απόλυτα κατανοητό και αποτελεσματικό.
Αυτό που κανείς δεν έχει λάβει υπόψη του είναι οι συνθήκες και τα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας.
Που ξεκινά από την παγκόσμια αποκλειστικότητα που έχουμε να διαθέτουμς την πιό ολισθηρή άσφαλτο στον πλανήτη (άντε παρέα με την Αίγυπτο) και την ιδιαιτερότητα να ενδιαφερόμαστε περισσότερο για πράγματα λιγότερο σημαντικά για την οδήγησή μας ή την ασφάλειά μας και περισσότερο "σημαντικά" στην επίδειξη των όποιων ικανοτήτων μας (βλέπε θέση οδήγησης).
Επίσης υπάρχουν αρκετά πράγματα που στο εξωτερικό και στις χώρες όπου λειτουργεί η σχολής (ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Αυστραλία) θεωρούνται δεδομένα από πλευράς "παιδείας" του οδηγού (ελαστικά, αναρτήσεις κλπ).

Το 0-300 RS λοιπόν, έρχεται να προλειάνει το έδαφος για κάποιον ώστε να "μπει" κατ'΄ευθείαν στο νόημα του CSS και να πάρει όσα έχει να του δώσει χωρίς πριν να χρειαστεί "προσαρμογές" και να ακούσει πολλά "άστο αυτό προς το παρόν, τώρα κάνουμε "αυτό" από τους άγγλους και έλληνες εκπαιδευτές του CSS.

To 0-300 RS "δανείζεται" ένα θέμα μόνο από Lenel 1 του CSS (ο έλεγχος του γκαζιού). Πρόκειται για ένα θέμα που μπορεί να συζητιέται θεωρητικά και πρακτικά επί μία εβδομάδα. Τόσες παραμέτρους και εφαρμογές έχει. Στο 0-300 RS πιάνουμε την παράμετρο "πρόσφυση" και είναι προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα των δρόμων.
Εκτός αυτού, μιλάμε για το γυροσκοπικό φαινόμενο που όλοι το έχουμε ακούσει αλλά δεν το έχουμε "αποδεχθεί". Στο CSS αυτό περνά στα ψιλά καθώς θεωρείται ευρύτερα γνωστό.
Μιλάμε για τη θέση οδήγησης που ενδιαφέρει ιδιαίτερα του έλληνες, όχι όμως τόσο και τους "ξένους". Στο CSS περνά στα ψιλά επίσης και αναπτύσσεται ειδικότερα στο Level 3.
Μιλάμε για το φρενάρισμα γιατί είναι διαφορετικό να φρενάρεις στην Ελλάδα και διαφορετικό στην Αγγλία. Στο CSS περνά στα ψιλά.
Μιλάμε τέλος για την αλληλουχία των κινήσεων, κάτι που αθροιστικά και συμπερασματικά καλύπτεται στο CSS, δεν υπάρχει όμως ενότητα αφιερωμένη σε αυτή.

Γενικά το 0-300 RS, είναι ένα πλήρες σχολείο που αρχίζει να διαμορφώνει τον οδηγό, δίνοντας πληροφορίες που αρκούν για να συνεχίσει με ασφάλεια να απολαμβάνει κάποιος την οδήγησή του. Γεννά όμως και την επιθυμία για περισσότερη γνώση (σε όσους θέλουν περισσότερα) καθώς απλώνει σε εύρος γνώσεων, δίνοντας βασικές πληροφορίες. Το CSS εμβαθύνει και χτίζει τη γνώση.

Το 0-300 RS ακολουθεί ακριβώς την ίδια δομή στη λειτουργία του (groups, αριθμός μαθητών ανά εκπαιδευτή, ροή προγράμματος κλπ) οπότε αν κάποιος έχει περάσει από εκεί, προσαρμόζεται αυτόματα στο CSS.

Η απορία σου αυτή υπάρχει σε όλους ...πριν έρθουν στα σχολεία. Στο τέλος της ημέρας δεν υπάρχει πιά. Εννοώ ότι είναι τόσα πολλά αυτά που νομίζουμε ή έχουμε ακούσει και παραμένουν θολά στο μυαλό μας, που μόλις ξεκαθαρίσουν παύουν οι απορίες του είδους "μα τι νόημα έχει σε εμένα που οδηγώ 25 χρόνια". Και αντικαθίστανται με διαπιστώσεις του είδους "σαν να ξεκίνησα τώρα να οδηγώ".
Το ίδιο δηλαδή που ψυθιρίσαμε όλοι μας όταν συναντήσαμε για πρώτη φορά το CSS, κι ας είχαμε 20 χρόνια, όχι μόνο στο δρόμο αλλά και αγώνων στην πλάτη μας..."

McTalas
16/09/2007, 20:41
ΟΚ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ !!!


:beer: :beer: :beer: :beer:

Alx 84
17/09/2007, 16:01
όπως τα είπε ο φίλος ο div400. το 0300 είναι pre-level! σου κάνει μια εισαγωγή. μαθαίνεις δηλαδή το γυροσκοπικό (με 2 sessions), το άνοιγμα του γκαζιού (που το κάνεις στο level1) και λίγο θέση σώματος που το κάνεις στο level3.

από εκεί και πέρα το κάθε level σε πάει πολύ βαθια. η γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις από το 0300 και να πάς στα css μετά! πίστεψέ με δε θα το μετανιώσεις!:beer:

gb1000
15/10/2007, 22:42
όλοι η απάντηση μου εδώ

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=48134

Yianniss
02/11/2007, 09:16
Εγω εχω κανει κ τα 2 κ σε καμια περιπτωση δεν το μετανιωσα.

Επισης θεωρω οτι για ενα ασχετο (οπως ημουν εγω), καλυτερο ειναι το 0-300 RS. Σε αυτο μαθαινεις για αναρτησεις, πως φρεναρεις σωστα, πως βγαζεις το σωμα σου στις στροφες, πραγματα τα οποια δεν στα λενε στο CSS1. Βεβαια ολα αυτα αναλυονται λεπτομερως στα παραπανω level του CSS.

byron
02/11/2007, 09:26
Χρήσιμα και τα 2 όπως ειπαν τα παιδιά και από πάνω. Αποψη μου αν ξεκινήσεις τα CSS πρέπει να τα κάνεις και τα 3. Μόνο τότε (και με δουλειά) θα δεις πως δένουν μεταξύ τους.

Εχε υπ΄όψη σου και το κόστος των CSS (280*3)

:wave2:

lamoun
02/11/2007, 10:48
Εγώ κάνοντας προς το παρών μόνο το RS, θα διάλεγα μάλλον το CSS.

Και αυτό επειδή δε με ενδιέφερε να μάθω να βγάζω σώμα ακόμα και φρένα έτσι και αλλιώς δε τα χρησιμοποιούσαμε αρκετά.

Άν όμως κάποιος δεν έχει ιδέα, δεν έχει διαβάσει π.χ για γυροσκοπικό, πώς φρενάρουμε, που κοιτάμε (αν και δεν αναλύθηκε) τότε μάλλον το RS είναι καταλληλότερο.