View Full Version : DAKAR - Abs - taksidia
Akatanomastos
18/09/2007, 18:33
loipon, edo kai ligo kairo, amixanos oustiastika, kikloforo me ipodiiestera dikikla,
skeftome ti na agoraso..
to dakar mou aresei, akouo kala logia klp klp, me liga logia to xo apofasisei..
ENAS apo tous simantikoterous logous pou den pao se kati poio off road kai poio agrio gia xoma (pou mou aresei poli) , einai oti exo sto mialo mou kapoia taksidakia sto eksoteriko,esoteriko, diakopes klp klp
Aksizei giafto to logo na to paro? tha pao ena taksidi ispania kai den tha vlastimao tin ora pou pira to dakaR?
2on Oso afora to abs
sti selida leei
ABS Προαιρετικός εξοπλισμός: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)
apenergopoiite - energopoiite me to patima enos koumpiou? to theoro paralogo na min apenergopoiite apla kai efkola afou ipotithete mpainei xoma to mixanaki
Λοιπόν ας σου πω μερικά πραγματάκια για το Dakar. Εγώ έχω την απλή έκδοση GS & οι μοναδικές διαφορές με το Dakar είναι οι αναρτήσεις.
Όσον αφορά το ABS, ναι απενεργοποιείται και ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
Τώρα για ταξίδια που λες, μη ξεχνάς ότι είναι μονοκίλυνδρο. Μη περιμένεις ίδια συμπεριφορά με ένα V-strom πχ. Παρόλαυτα προσωπικά θεωρώ ότι ταξιδεύεις άνετα και δικάβαλαος με μπαγκαζιέρες αριστερά δεξιά. Έχω κάνει πάνω από 10000 χλμ σε ταξίδια και είμαι μια χαρά ευχαριστημένος. Μέση ταχύτητα ταξιδιού γύρω στα 150 χλμ. Το κόστος χρήσης γενικά είναι μέσα σε λογικά πλαίσια, με πολύ φτηνά service τα οποία μπορείς να κάνεις και σχεδόν μόνος, βαλβίδες κάθε 50000 χλμ, κατανάλωση ελάχιστη. Τώρα όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες θα έλεγα ότι είναι ικανοποιητικές. Πας παντού. Εγώ μέχρι και μονοπατάδες έχει τύχει να κάνω.
Γενικά είναι ένα απροβλημάτιστο, πολύ αξιόπιστο μηχανάκι.
Αυτά από μένα..
:wave2:
filipp0s
18/09/2007, 19:08
Κατ' αρχήν γιατί να βλαστημάς στο ταξίδι με το Ντακάρ δε μπορώ να καταλάβω :confused:
εντάξει είναι μονοκύλινδρο, προτιμά στροφιλίκι και επαρχιακούς δρόμους αντί της εθνικής, αλλά πηγαίνει άνετα και φορτωμένο με 130-140 ΚΜ... τώρα αν θες παραπάνω...
Εγώ με το παλιό (που έχει τον ίδιο κινητήρα, αλλά με καρμπς) έχω κάνει 3 ταξίδια στο εξωτερικό όλα δικάβαλα...απροβλημάτιστα!
Ρίξε μια ματιά στα ταξιδιωτικά και θα σου λυθούν αρκετές απορίες (βλ. και thou-vou, ταξίδι Ιταλία με ντακάρ).
Τώρα, από όσο ξέρω το abs απενεργοποιείται πολύ εύκολα...
ελπίζω να βοήθησα:wave2: :wave2:
Akatanomastos
18/09/2007, 20:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
Κατ' αρχήν γιατί να βλαστημάς στο ταξίδι με το Ντακάρ δε μπορώ να καταλάβω :confused:
enoo giati ama kano 10000 se 1 mina
an kathe mera moudiazo paaaaaaaara poli, den travaei to mixanaki, an paizei apo ton aera kai ola ta provlimata pou tha travouses an pigaines px me ena xt taksidi tha vlastimao
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
enoo giati ama kano 10000 se 1 mina
an kathe mera moudiazo paaaaaaaara poli, den travaei to mixanaki, an paizei apo ton aera kai ola ta provlimata pou tha travouses an pigaines px me ena xt taksidi tha vlastimao
Όχι φίλε. Δε θα βλαστημάς. Η σέλα του είναι εγγύηση.Μετά από κανά 3ωρο, ίσως και περισσότερο θα χρειαστείς ξεκούραση. Φοράς και τη ψιλή ζελατίνα και είσαι κιριλέ. Αν θές να πηγαίνεις και off νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανάκι που μπορεί να τα ικανοποιήσει όλα αυτά που ζητάς.
:wave2:
Akatanomastos
18/09/2007, 20:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Όχι φίλε. Δε θα βλαστημάς. Η σέλα του είναι εγγύηση.Μετά από κανά 3ωρο, ίσως και περισσότερο θα χρειαστείς ξεκούραση. Φοράς και τη ψιλή ζελατίνα και είσαι κιριλέ. Αν θές να πηγαίνεις και off νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανάκι που μπορεί να τα ικανοποιήσει όλα αυτά που ζητάς.
:wave2:
kai go afti ti diaisthisi exo
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
kai go afti ti diaisthisi exo
Σου μιλάω εκ πήρας. Εκτός αν έχεις τα φράγκα και τη κάβλα να πάρεις το KTM 990 adventure, αλλά πολλά λεφτά & πολύ πιο βαρύ. :winka: :winka:
Akatanomastos
18/09/2007, 20:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Σου μιλάω εκ πήρας. Εκτός αν έχεις τα φράγκα και τη κάβλα να πάρεις το KTM 990 adventure, αλλά πολλά λεφτά & πολύ πιο βαρύ. :winka: :winka:
koita giro sta 4500 - 5000 exo skopo na doso
kapoia stigmi skeftomoun to 640 tis ktm adventure alla mou fenete taileporia gia megaaaala taksidia
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
koita giro sta 4500 - 5000 exo skopo na doso
kapoia stigmi skeftomoun to 640 tis ktm adventure alla mou fenete taileporia gia megaaaala taksidia
Μακριά από το 640. Πολλά προβλήματα και γενικά δεν είναι για ταξίδια. Θα σου φύγει ο τάκος. Είναι σαφώς πιο χωμάτινο μηχανάκι.
:wave2:
Akatanomastos
18/09/2007, 20:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Μακριά από το 640. Πολλά προβλήματα και γενικά δεν είναι για ταξίδια. Θα σου φύγει ο τάκος. Είναι σαφώς πιο χωμάτινο μηχανάκι.
:wave2:
nai ksero, to kavalisa kai katalava oti einai gia alli douleia
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
nai ksero, to kavalisa kai katalava oti einai gia alli douleia
Κρήτη δεν είσαι? Ηράκλειο? Αν θες να συναντηθούμε να πάμε στην αντιπροσωπεία, ο μηχανικός είναι πολύ καλό φιλαράκι, να τον ρωτήσεις ότι θέλεις.:winka:
:wave2:
Akatanomastos
18/09/2007, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κρήτη δεν είσαι? Ηράκλειο? Αν θες να συναντηθούμε να πάμε στην αντιπροσωπεία, ο μηχανικός είναι πολύ καλό φιλαράκι, να τον ρωτήσεις ότι θέλεις.:winka:
:wave2:
nai re si
esi den exeis gs?
tha me pas mia volta na do an me aresei?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
nai re si
esi den exeis gs?
tha me pas mia volta na do an me aresei?
GS έχω. Θα κανονίσουμε.:winka: Αν δεις ένα γαλάζιο gs με αυτοκόλλητο moto.gr στη πινακίδα είναι το δικό μου.
:wave2:
Akatanomastos
18/09/2007, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
GS έχω. Θα κανονίσουμε.:winka: Αν δεις ένα γαλάζιο gs με αυτοκόλλητο moto.gr στη πινακίδα είναι το δικό μου.
:wave2:
oraia, steile an einai me pm to kinito sou giati den ksero to noumero tou dikou mou:blush:
na se paro entos imeron na vrethoume:wave2:
lefteris
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
oraia, steile an einai me pm to kinito sou giati den ksero to noumero tou dikou mou:blush:
na se paro entos imeron na vrethoume:wave2:
lefteris
Ok. Θα σου στείλω. By the way..μέχρι και την άλλη βδομάδα είμαι πνιγμένος. Απλά να ξέρεις. :winka:
MikeG
Akatanomastos
18/09/2007, 20:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ok. Θα σου στείλω. By the way..μέχρι και την άλλη βδομάδα είμαι πνιγμένος. Απλά να ξέρεις. :winka:
MikeG
mmmm, koita ego tin kiriaki vradi febgo gia athina, opote skeftomoun an itan gia kana kafe apo paraskevi, pou tha eimai eleftheros,
an den mporeis kanena provlima, tha ta poume otan giriso apo pano, 10 oktovri peripou
opos mporeis..:beer:
aaaa den ksero pou bgaineis kiolas, na pame gia kana mpironi/ouiski kamia mera
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
mmmm, koita ego tin kiriaki vradi febgo gia athina, opote skeftomoun an itan gia kana kafe apo paraskevi, pou tha eimai eleftheros,
an den mporeis kanena provlima, tha ta poume otan giriso apo pano, 10 oktovri peripou
opos mporeis..:beer:
aaaa den ksero pou bgaineis kiolas, na pame gia kana mpironi/ouiski kamia mera
ok.Μιλάμε!
:wave2:
Dakar και ξερό ψωμί..
:beer: :beer:
Να ξέρεις πάντως ότι το απλό είναι πιο ταξιδιάρικο απ'το Dakar γιατί σε τοποθετεί μέσα στην moto και η κάλυψη απ'τον αέρα είναι καλύτερη!
Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με κραδασμούς (κι ας είναι μονοκύλινδρο) η σέλα του είναι "πολυθρόνα" δε θα σε κουράσει, κινητήρας διαμάντι (μοσχάρι δε μασάει), αντέχει φόρτωμα! κλπ.....
Με το Dakar πάντως πας άνετα χώμα (αν σου αρέσει) και η θέση οδήγησης (για μένα τουλάχιστον) είναι πάρα πολύ καλή (καλύτερη απο του απλού-προσωπικά) καθώς σε βάζει ψηλά και έχεις 100% καλύτερη πληροφόρηση για το τι γίνετε! Και είναι και κουκλί:a19: :wacko: :cool:!
lord_dimos76
21/09/2007, 19:43
σωστος ο konti,αλλα αυτο παιζει αναλογως του υψους του αναβατη πιστευω.εγω που ειχα το απλο 650,ζελατινα ντακαρ και υψος 1,90 δεν....
απο την αλλη και γω το ντακαρ θα επαιρνα αν το αγοραζα τωρα,μια και εχω κατι ψιλοχωματινες ανησυχιες.
οπως και να'χει,ειναι σκυλι παντως το εργαλειο!
Έχω το απλό κι αν ξαναγόραζα σ'αυτήν την κατηγορία θα έπαιρνα το dakar. Αν είσαι ψηλός δοκίμασε καμιά ζελατίνα της wunderlich γιατί με τη μαμά πανω από 130-140 δε λέει. Τα υπόλοιπα στα είπαν πιο πάνω.
:beer:
Akatanomastos
11/02/2008, 01:51
λοιπον παει καιρος απο την δημιουργια του θρεαντ, και πλεον εχοντας το σκεφτει περισσοτερο, ξανακαταληγω στο ντακαρ,
επειδη αναφερεστε στο υψος αναβατη, ειμαι 1,83 περιπου, φανταζομαι ειναι κανονικο υψος, ουτε κοντος ουτε ψηλος για το ντακαρ.
αφου λοιπον το αποφασισα, αν εχετε κατι συμπληρωματικο να πειτε πειτε το, πριν το βρω και το αγορασω.
επισης, επειδη η αγορα και αναζητηση θα γινει στην αθηνα, και επειδη δεν ξερω πολλα για το μηχανακι, ΑΝ καποιος εχει την ορεξη και το χρονο να βοηθησει με οποιοδηποτε τροπο (να με ενημερωσει, να προτεινει κατι, να δει ενα μηχανακι), θα ειμαι υποχρεο ς (αν αποδειχθει καλη η αγορα:lol: )
ευχαριστω προκαταβολικα.:beer:
:beer: :beer: :beer: Άντε να γινόμαστε πολλοί οι BMWδάκηδες!!
Εγώ έχω το F650 (προηγούμενο μοντέλο) και είμαι πού ευχαριστημένος στο ταξίδι!!
Και με το GS είσαι απαλλαγμένος από κανα 2 προβλήματα που έχει το δικό μου(κόμπλερ μίζας και ανορθωτή) και έχει και αρκετά καλύτερη κατανάλωση!! :beer:
Από θέμα ύψους δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Γενικά το 650 GS Dakar είναι πολύ αξιόπιστο, πιστεύω δεν θα προβληματιστείς
πολύ να βρεις ένα στα μέτρα σου. Δεν ξέρω για τι μοντέλο θα ψάξεις, εγώ
θα σου πρότεινα αν σε παίρνει να κοιτάξεις για 2005+, ώστε να είναι το 2μπουζο.
Οι έμποροι μπορεί να σου πουν 1002 μ@λ@κίες για την χρονολογία της μηχανής,
αν θέλεις εσύ το 2005 +, μπορείς να το καταλάβεις :
1. από το καπάκι του κινητήρα (γράφει twin spark)
2. από την ζελατίνα (η βάση της έχει 4 βίδες και όχι 3 όπως στα προηγούμενα μοντέλα)
3. από την πίσω σχάρα. Η καινούργια έχει ένα μικρό "γάντζο" στην άκρη, σε αντίθεση με τις παλιότερες που ήταν flat.
Ένα κλασικό για το μοντέλο, είναι τα ρουλεμάν του λαιμού.
Συνήθως αλλάζονται εντός εγγύησης, αν χρειαστεί να τα αλλάξεις εσύ υπολόγιζε κάνα 200άρι.
Εννοείται πως θα κοιτάξεις για όλα τα κλασικά που θα κοιτούσες σε οποιοδήποτε μεταχειρισμένο
χτυπήματα σε πηρούνι καλάμια κλπ,
λασκαρισμένα πλαστικά (μάλλον έχει στραβώσει -σπάσει κάτι από μέσα και δεν έρχονται),
αλυσιδο-γράναζα,
λάστιχα κλπ.
Επίσης, αν βρεις κάποιο με σχετικά λίγα χλμ, πρόσεχε αν είναι κοντά σε κάποιο "μεγάλο" σέρβις, γιατί και αυτό θα σου ανεβάσει το κόστος.
Αυτά μου έρχονται τώρα, καλή τύχη
:wave2:
Συμφωνώ 100% με το φίλο zanny!
Κι εγώ θα σου έλεγα να προτιμήσεις μοντέλο 2004 και μετά (τα λεγόμενα twin spark) Ο χρωματισμός των οποίων είναι μπλέ και ασημί ματ κατά κύριο λόγο και κάτι ψιλά κοκκινάκια! Ακόμα το λογότυπο ''Dakar'' πιάνει σχεδόν όλο το "ψευτο-τεπόζιτο" επίσης δεν έχει το κλασσικό γράφημα του dakar! Να ξέρεις άκόμα ότι τα μοντέλα μετά το '04 έχουν απαλαγεί απο τα διάφορα μικρο-χαζο προβλήματα των 2001-2003 μοντέλων!
Σε γενικές γραμμές φίλε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με το Dakaraki! Θα το ευχαριστηθείς .......
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.