View Full Version : Σωληνάκια υψηλής στο Fz1....
Πριν λίγες ώρες φόρεσα σωληνάκια υψηλής στο μπροστινό φρένο του FZ1...
Αν και έκανα πολύ λίγα χιλιόμετρα (απο τον Πειραιά μέχρι την Ηλιούπολη) δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...Σίγουρα λίγο καλύτερη προοδευτικότητα αλλά η διαφορά με τα μαμίσια είναι μικρή - να μην πω ότι έχω την εντύπωση ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα !!!...
Θα αποκτήσω καλύτερη άποψη μόλις κυκλοφορήσω λίγο περισσότερο, πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ η διαφορά δεν είναι αυτή που είχα δει παλιότερα και με είχε εντυπωσιάσει.... Σε άλλα μηχανάκια με διπίστονες δαγκάνες (FZ6 - VSTROM) η διαφορά στην αίσθηση και την αποτελεσματικότητα ήταν τόσο μεγάλη σε βαθμό να τα συστήνω ανεπιφύλακτα, αλλά στο FZ1 δεν το φχαριστήθηκα...
Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
Τέσπα...Πάντως είναι όμορφα...Φωτό σε λίγο...
lampros_fazer
19/09/2007, 18:23
Στα προηγούμενα (FZ6 - VSTROM) τι διάταξη είχες βάλει..;
Απ'ότι κατάλαβα μια (έστω και μικρή) διαφορά στην αίσθηση είδες ε..;
Τι σωληνάκια (μάρκα) έβαλες..;
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Στα προηγούμενα (FZ6 - VSTROM) τι διάταξη είχες βάλει..;
Απ'ότι κατάλαβα μια (έστω και μικρή) διαφορά στην αίσθηση είδες ε..;
Τι σωληνάκια (μάρκα) έβαλες..;
Στα προηγούμενα είχα βάλει μονή γραμμή, χωρίς όμως να μπορώ να πω ότι το γεγονός ότι δεν έκαναν καμμία σοβαρή διαφορά στο FZ1 οφείλεται σε αυτό....Μπορεί απλά τα μαμίσια σωληνάκια να είναι αρκετά καλά και να μην κερδίζεις από την αλλαγή τους...εξάλλου το fz1 φοράει τετραπίστονες (αντίθετα με τα προηγούμενα) και ίσως εκεί να είναι το σημείο που κάνει την διαφορά...
Ναι μια μικρή αλλαγή στην αίσθηση την έχει, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μ' αρέσει...Από την άλλη λόγω δουλειάς δεν το διερεύνησα πολύ, πάντως σε καμμία περίπτωση η αλλαγή της αίσθησης δεν με εντυπωσίασε όπως στα προηγούμενα....
Για μάρκα δεν ξέρω...:blush: Δεν ασχολήθηκα με αυτό...απλά ζήτησα από τον μάστορα να βάλω σωληνάκια υψηλής και τα έβαλα... Πάντως είναι ντυμένα με διαφανή πλαστικό απ' έξω... :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Για μάρκα δεν ξέρω...:blush: Δεν ασχολήθηκα με αυτό...απλά ζήτησα από τον μάστορα να βάλω σωληνάκια υψηλής και τα έβαλα... Πάντως είναι ντυμένα με διαφανή πλαστικό απ' έξω... :rolleyes:
Μπορει να σου εφτιαξε ακομα και χειροποιητα δηλαδη;
Συν τοις αλλοις σπανιως τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουν αισθητα την αποκριση και την αισθηση στην μανετα σε απλη χρηση δρομου.
Την διαφορα την κανουν στα πολυ δυνατα και παρατεταμενα φρεναρισματα σε χρηση πιστας η ...δρομου που τον βλεπουμε πιστα.....
Συνηθως βλεπουμε διαφορα αμεσως διοτι προηγειται και μια καλη εξαερωση, αλλαγη υγρων κτλ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Μπορει να σου εφτιαξε ακομα και χειροποιητα δηλαδη;
Συν τοις αλλοις σπανιως τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουν αισθητα την αποκριση και την αισθηση στην μανετα σε απλη χρηση δρομου.
Την διαφορα την κανουν στα πολυ δυνατα και παρατεταμενα φρεναρισματα σε χρηση πιστας η ...δρομου που τον βλεπουμε πιστα.....
Συνηθως βλεπουμε διαφορα αμεσως διοτι προηγειται και μια καλη εξαερωση, αλλαγη υγρων κτλ.
Μπα...ήταν σε κλειστό σακουλάκι...ψιλοεπίσημα μου φάνηκαν αλλά δεν ρώτησα κιόλας...
Δεν ξέρω τι λές αλλά στα προηγούμενα μηχανάκια είχαν βελτιώσει πολύ την αίσθηση και την απόκριση...και δεν χρειάστηκε να μπω πίστα για να το καταλάβω...φάνηκε ΑΜΕΣΩΣ...
Και επίσης, σίγουρα και τα προηγούμενα μηχανάκια μου δεν θέλαν εξαέρωση (μπορώ να το καταλάβω αυτό...) ούτε είχαν πολυκαιρισμένα υγρά....μηχανάκια ενός έτους και πιο καινούργια ήτανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Μπα...ήταν σε κλειστό σακουλάκι...ψιλοεπίσημα μου φάνηκαν αλλά δεν ρώτησα κιόλας...
Δεν ξέρω τι λές αλλά στα προηγούμενα μηχανάκια είχαν βελτιώσει πολύ την αίσθηση και την απόκριση...και δεν χρειάστηκε να μπω πίστα για να το καταλάβω...φάνηκε ΑΜΕΣΩΣ...
Και επίσης, σίγουρα και τα προηγούμενα μηχανάκια μου δεν θέλαν εξαέρωση (μπορώ να το καταλάβω αυτό...) ούτε είχαν πολυκαιρισμένα υγρά....μηχανάκια ενός έτους και πιο καινούργια ήτανε...
Σου χαλαω εγω χατιρι;:lol: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Σου χαλαω εγω χατιρι;:lol: :wave2:
Το ξέρω ότι είσαι γλυκό αγόρι.... :a029:
Βρες ενα ιδιο φαζερ χωρις υψηλης ,αλλαχτε λίγο μηχανακια και τσεκαρε τις διαφορές τους για πιο ασφαλή συμπεράσματα, πιστεύω οτι θα δεις διαφορά
lampros_fazer
21/09/2007, 00:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
εξάλλου το fz1 φοράει τετραπίστονες (αντίθετα με τα προηγούμενα) και ίσως εκεί να είναι το σημείο που κάνει την διαφορά...
Έτσι νομίζω κι εγώ..
Σκεφτόμουνα να βάλω κι εγώ στο δικό μου (fzs '03- 4πίστονες) και μου λέει ο μηχανικός μου πιθανότατα δε θα δω διαφορά..
Καλημερα,
Αυτο που προσφερουν τα σωληνακια υψηλης ειναι οτι οταν παταμε με δυναμη την μανετα του φρενου τα σωληνακια δεν "μπαλοναρουν" (δηλαδη δεν παραμορφωνονται - κρατανε σταθερη την διατομη τους) οποτε οτι δυναμη βαλουμε στην μανετα το αναλογο της θα φτασει στα εμβολα και δεν θα χαθει καπου στην πορεια.. Τρελλη διαφορα δεν βλεπεις πλεον στα συγχρονα μηχανακια λογω καλυτερης ποιοτητας κατασκευης κτλ και σιγουρα οχι στα χαλαρα φρεναρισματα...
Αν θελετε να δειτε διαφορα αλλαξτε τρομπα (και δεν το λεω επειδη πουλαω τρομπες απο το μηχανακι μου :p ), βασικα το ολο θεμα του φρεναρισματος παιζει απο το υλικο τριβης και την δυναμη που ασκειται (η βαζουμε δαγκανες με μεγαλυτερα / περισσοτερα εμβολα (ακριβο) η αλλαζουμε την διαμετρο της τρομπας (εκει παιζουμε και με την αισθηση / προοδευτικοτητα του φρενου...))
Υ.Γ. Η 'επιστημονικη' εξηγηση του πως δουλευει το σωληνακι υψηλης και γενικα τα επιστημονικα σε αυτα που γραφω ισως να περιεχουν λαθη και να ειναι καλυτερο να μιλησετε με καποιον φυσικο :D :D
Να σας τα δείξω για να καταλάβετε καλύτερα πως περάστηκαν και που πιθανόν είναι το πρόβλημα...
Οι 2 γραμμές όπως φεύγουν από την τρόμπα...Δεν ξέρω αν η διπλή γραμμή ζορίζει περισσότερο την τρόμπα, αλλά "μουράτη" είναι πάντως...:rolleyes:
106671
η δεξιά όπως κάθεσαι πλευρά...όλα καλά μέχρι εδώ...
106672
Και η αριστερή όπως κάθεσαι πλευρά...
Εδώ υπάρχει πρόβλημα..επειδή περάστηκαν 2 γραμμές η διαδρομή των σωλήνων δεν είναι η εργοστασιακή, με αποτέλεσμα το αριστερό σωληνάκι να αναγκάζεται από τον αποστάτη σε αυτήν την κλειστή και ανεπιθύμητη γωνία που βλέπετε...Ίσως μέρος του προβλήματος ή και εξ' ολοκλήρου να οφείλεται εκεί...
Τέσπα...ήδη το συνεργείο ψάχνει στην αγορά να βρεί σωληνάκια που να είναι όπως τα μαμά (μονή γραμμή με διακλάδωτήρα) ώστε να ακολουθηθεί το εργοστασιακό configuration, και τότε θα δούμε...Ίσως να χρειαστεί και καμμία πατεντούλα στον αριστερό αποστάτη...
Στην ανάγκη ξαναπερνάω τα μαμά πάνω και καθάρισα... Σιγά μην κάτσω να σκάσω...
106673
Καλημερα,
Μην βαλεις διακλαδωτηρα, καλυτερα ειναι να εχεις δυο σωληνακια
Επειδη δεν με νοιαζει το εικαστικο αλλα το λειτουργικο θα επιανα το σωληκι με ενα δεματικο απο τον οδηγο αφου του αλλαζα λιγο θεση (δεν κουνιεται-στραβωνει αυτο το πραμα ?)...
Για μενα το σωστο ειναι να βαλεις τα σωληνακια με καποια πατεντα.. Για το εικαστικο δεν αξιζει να χασεις το ουσιαστικο.............
Οντως το να το εχεις με τετοια γωνια δεν ειναι καλο... (Σε μια μαρκα μαλιστα ειχε τσακισει το σωληνακι !!! .. Πραγματικα δεν θυμαμαι το ονομα της, αλλα δεν ηταν απο τις γνωστες), επισης θα 'λεγα οτι ειμαι αρκετα σιγουρος οτι ειναι και επικινδυνο ετσι οπως το εχεις, τα σωληνακια συνηθως για καθε μηχανακι τα δινουν σε μηκος τσιμα-τσιμα, οποτε ετσι οπως το εχεις περασει το σωληνακι θα ειναι τεντωμενο.. Δεν ξερω τι βυθισμα εχεις τωρα στα καλαμια σου αλλα σιγουρεψου οτι οτι με πληρη εκταση στο μπροστινο, σε μια σουζα πχ (τελος παντων οποιαδηποτε κατασταση το αποφορτισει τελειως) δεν ζοριζονται τα σωληνακια...................
Α, η διπλη γραμμη δεν ζοριζει περισσοτερο την τρομπα
Με 'γειες :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
Καλημερα,
Μην βαλεις διακλαδωτηρα, καλυτερα ειναι να εχεις δυο σωληνακια
Επειδη δεν με νοιαζει το εικαστικο αλλα το λειτουργικο θα επιανα το σωληκι με ενα δεματικο απο τον οδηγο αφου του αλλαζα λιγο θεση (δεν κουνιεται-στραβωνει αυτο το πραμα ?)...
Για μενα το σωστο ειναι να βαλεις τα σωληνακια με καποια πατεντα.. Για το εικαστικο δεν αξιζει να χασεις το ουσιαστικο.............
Οντως το να το εχεις με τετοια γωνια δεν ειναι καλο... (Σε μια μαρκα μαλιστα ειχε τσακισει το σωληνακι !!! .. Πραγματικα δεν θυμαμαι το ονομα της, αλλα δεν ηταν απο τις γνωστες), επισης θα 'λεγα οτι ειμαι αρκετα σιγουρος οτι ειναι και επικινδυνο ετσι οπως το εχεις, τα σωληνακια συνηθως για καθε μηχανακι τα δινουν σε μηκος τσιμα-τσιμα, οποτε ετσι οπως το εχεις περασει το σωληνακι θα ειναι τεντωμενο.. Δεν ξερω τι βυθισμα εχεις τωρα στα καλαμια σου αλλα σιγουρεψου οτι οτι με πληρη εκταση στο μπροστινο, σε μια σουζα πχ (τελος παντων οποιαδηποτε κατασταση το αποφορτισει τελειως) δεν ζοριζονται τα σωληνακια...................
Α, η διπλη γραμμη δεν ζοριζει περισσοτερο την τρομπα
Με 'γειες :beer: :beer:
Δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ικανοποιημένος...Αντι να αποκτήσω μαλακότερη και καλύτερη αίσθηση, το φρένο είναι πιο "ξύλινο" και απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη στην μανέτα.... Σαν να φόρεσα σκληρότερα τακάκια ένα πράγμα ή αλλιώς όπως νοιώθεις όταν φρενάρεις στο βρεγμένο που στην αρχή μέχρι να καθαρίσει το νερό δεν έχεις αίσθηση πόσο φρενάρεις... Δύναμη στα φρένα υπάρχει-δεν είναι εκεί το θέμα, η αίσθηση όμως έχει κάνει 1-2 βήματα προς τα πίσω... Οδήγησα μάλιστα ένα fz1 με μαμά φρένα και το επιβεβαίωσα ότι έχω δίκιο...
Έχοντας εμπειρίες από αλλαγή με σωληνάκια υψηλής στο παρελθόν, πιστεύω ότι μπορώ να καταλάβω-κρίνω ότι κάτι δεν ταίριαξε σωστά...
Θα γίνουν κάποιες προσπάθειες είτε με πατέντα στον αποστάτη (ο φούστης δεν στραβώνει προς την διεύθυνση που θέλω...), είτε με αλλαγή γραμμών με την μαμά διάταξη, και θα δώ τι θα προκύψει...όπως είπα αν δω τα σκούρα ξαναπερνάω τα μαμά και καθάρισα...
Κοιταξε μια πριν ξαναπας βολτα οτι δουλευουν και οι δυο δαγκανες.... Δεν ειναι σωστο αυτο που περιγραφεις...... :sick: :sick:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
Κοιταξε μια πριν ξαναπας βολτα οτι δουλευουν και οι δυο δαγκανες.... Δεν ειναι σωστο αυτο που περιγραφεις...... :sick: :sick:
Το ξέρω ότι δεν θα έπρεπε να είναι έτσι...έλα ντε που όμως ΕΙΝΑΙ έτσι... γιαυτό τα γράφω όλα αυτά...
Ήταν το πρώτο που έκανα...δεν μπορώ να μετρήσω φυσικά αλλά από το ζέσταμα των δισκόπλακων συμπεραίνω ότι δουλεύουν και οι 2...εξ' άλλου αν για κάποιο λόγο δεν δούλευε η μια θα έβλεπα διαφορά και στην δύναμη των φρένων κάτι που όπως έγραψα δεν ισχύει- δύναμη υπάρχει...
δεν μπορω να καταλάβω γιατι σου παρουσιαστηκε αυτο το προβλημα,η μόνη λογικη εξηγηση είναι η γωνια που κάνει με τους μαυρους αποστάτες εκει πριν τη δαγκάνα.και εμένα φευγουν 2 σωληνακια απο την τρομπα οπως εσενα αλλα τους μαυρους αποστατες τους εχω αφαιρέσει,τα σωληνάκια κατεβαίνουν ελευθερα στις δαγκάνες,χωρις να σχηματιζεται αυτη η γωνια που ειδα στη φωτο. και πάλι όμως να κάνει τοσο μεγαλη διαφορα αυτη η γωνια ? τιποτα δεν αποκλειεται! .Ενα αλλο ενδεχομενο να μην σου έχουν κανει καλη εξαέρωση,δεν μπορω να σκευτω κατι αλλο. Παντος εγω διαφορά είδα ( σε σχέση με τα μαμα λαστιχένια του ξαδερφου μου ) ωστε οταν αλλαξαμε μηχανακια για να συγκρινουμε, μου το επιβεβαίωσε και αυτος και μετα απο μια εβδομαδα πηγε και εβαλε σωληνακια .
Επίσης είμαι πολυ ευχαριστιμένος και απο τα τακακια της brembo, τα οποία δινουν καλυτερο δαγκωμα.
Καλημερα.
Βγαλε τα σωληνακια απ'της βασεις του φτερου γι'αυτα και οπου αλλου φαινεται οτι χαλαει την φυσικη ροη των σωληνακιων και δοκιμασε.Μου φαινεται πολυ μεγαλη γωνια για να τα αφησει να δουλεψει σωστα.Πιστευω οτι εκει ειναι το προβλημα.
Εγω εβαλα ακτινικη μανετα απο την Yamaha(μαμα) σε πολυ καλη τιμη και σωληνακια απο την μανετα μεχρι τον διακλαδωτη , δεν τα περασα απο της βασης γιατι μου κανανε γωνιες.Το φρενο απιθανο και το κοστος γυρω στα 200 ευρα.
106805
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Και η αριστερή όπως κάθεσαι πλευρά...
Εδώ υπάρχει πρόβλημα..επειδή περάστηκαν 2 γραμμές η διαδρομή των σωλήνων δεν είναι η εργοστασιακή, με αποτέλεσμα το αριστερό σωληνάκι να αναγκάζεται από τον αποστάτη σε αυτήν την κλειστή και ανεπιθύμητη γωνία που βλέπετε...Ίσως μέρος του προβλήματος ή και εξ' ολοκλήρου να οφείλεται εκεί...
Τέσπα...ήδη το συνεργείο ψάχνει στην αγορά να βρεί σωληνάκια που να είναι όπως τα μαμά (μονή γραμμή με διακλάδωτήρα) ώστε να ακολουθηθεί το εργοστασιακό configuration, και τότε θα δούμε...Ίσως να χρειαστεί και καμμία πατεντούλα στον αριστερό αποστάτη...
Στην ανάγκη ξαναπερνάω τα μαμά πάνω και καθάρισα... Σιγά μην κάτσω να σκάσω...
δε μου αρεσει καθολου αυτη η εικονα.... βγαλε τον "οδηγο" και ασε το σωληνακι ελευθερο γιατι κανει κακη γωνια.... θα εχεις προβλημα μετα...
346iason
10/10/2007, 07:43
Ρε παιδια μπια ειναι μια καλη μαρκα για σωληνακια??H yamaha βγαζει δικατης??Exw to FZ6 S2 me ABS
Την προηγούμενη εβδομάδα με το συνεργείο κάναμε μια δοκιμή αφαιρώντας εντελώς τον εν λόγω αποστάτη-οδηγό για να δούμε αν τυχόν θα υπάρξει κάποια βελτίωση...
Από την μικρή βόλτα που έκανα όντως διαπίστωσα ότι αμέσως άλλαξε προς το καλύτερο η αίσθηση των φρένων, οπότε μάλλον προσανατολιζόμαστε σε πατέντα στον αποστάτη ώστε το σωληνάκι να κατεβαίνει χωρίς απότομη γωνία...
Δεν ήταν όμως δυνατόν να παραμείνει χωρίς καθόλου αποστάτη μιας και τότε όλη η ταλάντωση και η κίνηση που προξενείται στο σωληνάκι από την λειτουργία του πηρουνιού γινότανε ακριβώς στην ένωση του σωλήνα με το ρακόρ και αυτό απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας....έτσι ο αποστάτης ξανατοποθετήθηκε με την προοπτική να το φτιάξουμε οριστικά κάπου μέσα στην βδομάδα....
Καλες μαρκες που εχω χρησιμοποιησει: goodridge, frentubo... (η goodridge κανει πολυ εκτεταμενες δοκιμες σε ολα υποτιθεται να σωληνακια και αν θυμαμαι καλα εχει μακραν και τα υψηλοτερα στανταρ αντοχης σε πιεση κτλ)
Είναι αλήθεια με τα σωληνάκια υψήλης υπάρχει πιθανότητα να σου μπλοκάρουν τα φρένα σε κάποια ανύποπτη στιγμή? Εννοώ δηλαδή κατά τη διάρκεια του έντονου φρεναρίσματος...:confused:
346iason
10/10/2007, 17:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από dynogix
Είναι αλήθεια με τα σωληνάκια υψήλης υπάρχει πιθανότητα να σου μπλοκάρουν τα φρένα σε κάποια ανύποπτη στιγμή? Εννοώ δηλαδή κατά τη διάρκεια του έντονου φρεναρίσματος...:confused:
Αυτο δεν μου ακουγετε σωστο.το χτχ 660 που φοραει απο την μανατου σωληνακια υψηλης γιατι τα βαλανε:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dynogix
Είναι αλήθεια με τα σωληνάκια υψήλης υπάρχει πιθανότητα να σου μπλοκάρουν τα φρένα σε κάποια ανύποπτη στιγμή? Εννοώ δηλαδή κατά τη διάρκεια του έντονου φρεναρίσματος...:confused:
Φίλε μου το αν θα μπλοκάρουν ή όχι τα φρένα δεν έχει να κάνει με τα σωληνάκια....είναι θέμα δύναμης των φρένων, κατάστασης ελαστικού, πρόσφυσης οδοστρώματος, τσαρουχώματος απο τον οδηγό, και φυσικά αν υπάρχει ή όχι abs...
Με λίγα λόγια αν είναι να μπλοκάρουν θα μπλοκάρουν ότι σωληνάκια και να φοράς....τα σωληνάκια απλά βελτιώνουν την αίσθηση και την ανταπόκριση σε κύριο βαθμό....
Τα υψηλης δεν προκαλουν απροβλεπτο μπλοκαρισμα του μπροστινου.... Γενικα το μπροστινο μπλοκαρει οταν το πατησουμε πολυ δυνατα, με η χωρις υψηλης.. Οσο πιο καλη αισθηση και εμπειρια εχουμε με το μηχανακι μας τοσο περισσοτερη ελεγχομενη δυναμη θελουμε, σε εναν νεο οδηγο δεν θα συνιστουσα υψηλης με το ιδιο σκεπτικο οπως δεν θα συνιστουσα μια πολυ δυνατη τρομπα η τακακια υψηλου rating....
takis1964
29/10/2007, 13:24
φιλε μου πηγαινε σε καποια εκθεση μοτο και ψαξε να βρεις αποστατη απο καποιο αλλο μοντελο που να μοιαζει μ αυτο που χρειαζεσαι
μετα παρτο απο την αν/πεια
νομιζω το κοστος θαναι μηδαμινο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.