PDA

View Full Version : Ψάρεμα

super_toto
21/09/2007, 11:19
Λοιπόν δεν ξέρω πως μας την βάρεσε αλλά με δυο φιλαράκια μου αποφασίσαμε φέτος να πηγαίνουμε για ψάρεμα.

Χθές πήγαμε και προμηθευτήκαμε εξοπλισμό, καλάμια, μηχανάκια, πετονιές, αγκίστιρα, βαρίδια σκουλικια και αλλα καλούδια. Μιλάμε πάντα για ψάρεμα από στεριά.

Αν ξέρει κανείς κάνα καλό μέρος για ψάρεμα κοντά στην Αθήνα, ας ποστάρει να μας βοηθήσει και εμάς στην φιλόδοξη προσπάθειά μας να κόψουμε την αγορά ψαριών. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα φάω πολύ ψάρι :p :p :p

CARP
21/09/2007, 12:31
Ωραίοςςςς......

Επειδή είμαι ερασιτέχνης ψαρας και εγώ ( σε λίμνη) σου λέω τι
να μάθεις πρώτα απο όλα......

Του ψαρά και του κυνηγού το πιάτο 10 φορές είναι αδειανό
και μιά γεμάτο.....

οπότε ετοιμάσου......

για μεγάλες πείνες....:lol: :lol: :lol: :lol:

υ.γ Αυτό που λένε για το ψάρεμα και το ........άλλο μην το πιστευεις

είναι φήμες

sniper
21/09/2007, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Λοιπόν δεν ξέρω πως μας την βάρεσε αλλά με δυο φιλαράκια μου αποφασίσαμε φέτος να πηγαίνουμε για ψάρεμα.

Χθές πήγαμε και προμηθευτήκαμε εξοπλισμό, καλάμια, μηχανάκια, πετονιές, αγκίστιρα, βαρίδια σκουλικια και αλλα καλούδια. Μιλάμε πάντα για ψάρεμα από στεριά.

Αν ξέρει κανείς κάνα καλό μέρος για ψάρεμα κοντά στην Αθήνα, ας ποστάρει να μας βοηθήσει και εμάς στην φιλόδοξη προσπάθειά μας να κόψουμε την αγορά ψαριών. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα φάω πολύ ψάρι :p :p :p

Χμμμ... διαβάστε για το τι πρέπει να κάνετε....

Να πάτε με κάποιον που ξέρει.....

Το να ρίξετε την πετονιά απο την στεριά (εκεί που θέλετε) είναι τέχνη και θέλει εξάσκηση.... Για να μην πούμε για τα δολώματα, μαλάγρες, τύπους αγκιστριών κλπ κλπ....

dio650gs
21/09/2007, 12:57
Απο γνωστούς και φίλους που ασχολούνται...
Λαύριο , Λουτράκι, Νέα Μάκρη , Λίμνη Ηραίου είναι μερικές από τις κοντινές τοποθεσίες για ψάρεμα.

Καλές Δουλειές και υπομονή....

Julius
21/09/2007, 13:07