View Full Version : To απόλυτο "0" στο κυκλοφοριακό έμφραγμα που μας έρχεται...
Gandalf dr685sm
26/09/2007, 15:46
source:http://www.auto24.gr/html/ent/024/ent.24024.asp
Κολλημένοι με το ΙΧ
Επιμέλεια: Γιάννης Αντωνίου
Δημοσίευση: 25 Σεπτεμβρίου 2007
Από το κακό στο χειρότερο πάει η κατάσταση με το μποτιλιάρισμα των αυτοκινήτων στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Κάθε μέρα είναι πολύ χειρότερη από την προηγούμενη καθώς χιλιάδες συμπολίτες μας δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς το αγαπημένο τους μέσο.
Ακόμα και την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, το προηγούμενο Σάββατο 22/09/2007, παρατηρήθηκε έμφραγμα σε όλους τους δρόμους της πρωτεύουσας. Και αναρωτιέται κανείς; Αν υπήρχε ημέρα για το αυτοκίνητο τι θα γινόταν; Μαύρο χιούμορ, αλλά δυστυχώς η κατάσταση δεν είναι για γέλια.
Δεν πάει να είναι τσάμπα οι μετακινήσεις, ο Αθηναίος εκεί. Κολλημένος με το ΙΧ του. Λες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μετακινηθεί.
Χρόνος 0
Οι έρευνες των συγκοινωνιολόγων πάντως κρούουν των κώδωνα του κινδύνου καθώς σε λίγα χρόνια θα αγγίξουμε το «χρόνο 0». Τι είναι αυτό; Η απόλυτη ακινητοποίηση. Μιλάμε για το απόλυτο χάος σε μια πόλη που δεν θα μπορεί να ανασάνει κυκλοφοριακά από πουθενά. Όλοι οι οδικοί άξονες αρχίζουν να τιγκάρουν με πρώτη και καλύτερη την Αττική οδό.
Θυμηθείτε πως το μεγάλο αυτό έργο είχε λανσαριστεί ως τον μεγάλο «πνεύμονα» στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και το περιμέναμε πως και πως. Και το έργο έγινε. Πήραμε μια ανάσα μερικά χρόνια και μετά άντε πάλι.
Η Αττική οδός στο όριο
Οι μελέτες των ειδικών δεν μπορούσαν όμως να προβλέψουν τη συνεχώς αυξανόμενη κίνηση των οχημάτων που έχει ξεφύγει πλέον από τον έλεγχο. Μπλόκαρε και αυτή η λύση. Η Αττική οδός, «φιλοξενεί» 290.000 οχήματα κατά μέσο όρο την ημέρα και έχει φθάσει κοντά στα όρια αντοχής. Ήδη ακούγονται σενάρια για δημιουργία διώροφης λεωφόρου με νέο υπόγειο δρόμο στο τμήμα μεταξύ των κόμβων Δ. Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης, όπου παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν ξέρουμε κατά πόσο ευσταθεί το σενάριο αυτό αλλά αν συνεχίσει έτσι η κατάσταση μπορεί και να το δούμε να υλοποιείται.
118.990 νέα αυτοκίνητα
Φτάνει να αναλογιστεί κανείς ότι η κυκλοφορία νέων αυτοκινήτων στην πρωτεύουσα αυξήθηκε σχεδόν 4% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Με απλά λόγια, υπολογίζεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2007 κυκλοφόρησαν στην Αττική 118.990 νέα αυτοκίνητα. Καταλαβαίνετε και μόνοι σας τα μεγέθη.
Οι συγκοινωνιολόγοι βλέπουν πιο μακριά και φοβούνται πως τα πράγματα θα χειροτερέψουν αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού. Και μόνοι σας θα έχετε παρατηρήσει ότι οι ώρες αιχμής στους δρόμους έχουν επιμηκυνθεί επικίνδυνα.
Συνεχές μποτιλιάρισμα
Δεν είναι όπως παλιά. Δεν υπάρχει πλέον μποτιλιάρισμα μόνο το πρωί ή το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών. Το μποτιλιάρισμα αφορά πλέον όλα τα ωράρια. Από το πρωί μέχρι το απόγευμα και ξανά το βράδυ γιατί έχουμε και τα νυχτοπερπατήματα μας που δεν κόβονται ή δεν ελαττώνονται.
Είπαμε πως εμείς οι Έλληνες είμαστε δεμένοι ως λαός. Όπου πάμε, πάμε μαζί. Στη δουλειά, στη διασκέδαση, στις διακοπές. Που να μας πετύχει κανείς μόνους; Δύσκολο. Ξεκινάς να πας κάπου και εύχεσαι να μην έχει σκεφτεί και κάποιος άλλος το ίδιο. Δεν γίνονται όμως στην πράξη αυτά.
Το πρωί φεύγουν όλοι για τις δουλειές τους. Εθνική οδός, Αττική οδός, κέντρο, Καρέας, Κηφισίας, Μεσογείων και κάθε οδικός άξονας που πηγαίνει προς ή φεύγει από την Αθήνα ασφυκτιεί. Μα κανείς να μην θέλει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ;
Οι 4 στους 10 με ΜΜΜ
Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Πολύ κόσμος μετακινείται με λεωφορεία, τρένα, μετρό ή τρόλεϊ. Είτε επειδή δεν έχουν κάποιο άλλο μέσο είτε επειδή απλά τους βολεύουν οι συγκοινωνίες, είτε επειδή δεν αντέχουν το κυκλοφοριακό κομφούζιο. Όποιος και να είναι ο λόγος, το καλό είναι ότι δεν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο. Υπολογίζεται πως στην Αθήνα, 4 στους 10 συμπολίτες μας μετακινούνται με τα ΜΜΜ. Άρα οι υπόλοιποι 6 που απομένουν δημιουργούν το πρόβλημα.
Γιατί όμως είναι τόσοι πολλοί; Τι φταίει; Η λογική λέει ότι οι περισσότεροι από εμάς προτιμούμε την άνεση και την ευκολία του ΙΧ. Απεχθανόμαστε την αναμονή στις στάσεις ή την πολυκοσμία στα τρένα και τα λεωφορεία. Άλλοι πάλι δεν αντέχουν να χρησιμοποιούν πάνω από μία συγκοινωνίες για να φτάσουν στον προορισμό τους. Το θεωρούν κουραστικό και δεν το προτιμούν.
Σε τρία χρόνια από σήμερα
Η μια λύση που προκύπτει είναι η βελτίωση των ΜΜΜ και η αύξηση των δρομολογίων ώστε να καλύπτονται όλο και περισσότερο οι ανάγκες των επιβατών. Όσο και να βελτιωθούν όμως τα πράγματα, οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια. Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, σε όλο το Λεκανοπέδιο γίνονται κατά μέσο όρο και σε καθημερινή βάση 8 εκατ. μετακινήσεις, που το 2010 θα φθάσουν τα 10 εκατομμύρια. Έτσι όπως πάμε δηλαδή και σύμφωνα με έγκυρους υπολογισμούς, σε κάτι παραπάνω από τρία χρόνια, οι βασικοί οδικοί άξονες στο Λεκανοπέδιο θα έχουν κορεστεί στο 78% έως και 95%, έναντι του σημερινού 55%.
Τα νούμερα είναι ανησυχητικά και δεν είναι εφικτό να σταματήσουμε να μετακινούμαστε για να σταματήσει το χάος. Η πολιτεία πρέπει να βρει άμεσα λύσεις για να εκτονώσει το πρόβλημα.
Το υπουργείο Μεταφορών, οι ειδικοί συγκοινωνιολόγοι αλλά και το ΥΠΕΧΩΔΕ (τίθεται και θέμα προστασίας του περιβάλλοντος λόγω των ρύπων) πρέπει να επιληφθούν του θέματος και εμείς με τη σειρά μας να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε περισσότερο τις συγκοινωνίες.
Δύο μηνάκια έμειναν για την αγορά της μηχανής... άστους να κουρεύονται μετά.
Όμως πραγματικά παιδιά δεν υποφέρεται μιλάμε. Κατά ανάγκη το τελευταίο διάστημα είμαι με το Ι.Χ. και μιλάμε για πραγματικό μαρτύριο , όπου και να πας... ακόμα και στο τελευταίο στενό μέσα στην Σταμάτα (Β.Π.) που δεν έχει και τόσο κίνηση όπως το κέντρο... θα βρείς ενα παρκαρισμένο ή ενα κινούμενο Ι.Χ.
Υπομονή λοιπόν για 60 μερούλες και αμέσως μετά έρχεται η μηχανούλα μου.
Gandalf
ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣΑΙ!!! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 0 ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΣ ΘΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Η ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!!! ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΝ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ,ΜΕΤΡΟ,ΤΡΑΜ ΚΤΛ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!
costas81
26/09/2007, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣΑΙ!!! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 0 ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΣ ΘΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Η ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!!! ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΝ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ,ΜΕΤΡΟ,ΤΡΑΜ ΚΤΛ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!
δεν παιζει ουτε μια στο εκατομυριο!!
:(
vangelis 64
26/09/2007, 17:08
Αγαπητέ Gandalf,νομίζω ότι δεν υπάρχει καμμία ελπίδα βελτίωσης τού κυκλοφοριακού στην Αθήνα.Κι αυτό γιατί είναι μία πόλη που χτίστηκε από απατεώνες,τι κι αν μελετήθηκε από επιστήμονες.:(
Είναι μία πόλη με προδιαγραφές 1,5-2 εκατομμυρίων ανθρώπων και έχει ήδη 5.Κάθε σπιθαμή ελεύθερη χτίζεται.Αν ήταν δυνατόν να ξηλώναν όλα τα πάρκα και να κάναν πολυκατοικίες,θα το έκαναν.Για δρόμους,ποιός νοιάζεται!
Η τηλεόραση εδώ και 20 περίπου χρόνια,ιδίως με τα ιδιωτικά κανάλια,διαφημίζει αυτοκίνητα.Υπήρξε εποχή που,όταν έβγαινε ένα καινούργιο μοντέλο,την άλλη μέρα έβλεπα 2-3 κομμάτια στο δρόμο πηγαίνοντας για δουλειά.
Ο μόνος τρόπος να ανασάνει η Αθήνα είναι να φύγουν από κει κανά-δυό εκατομμύρια άνθρωποι,πράγμα αδύνατο.Και όχι μόνο δεν φεύγουν αλλά συνεχίζουν να έρχονται κιόλας.
Ίσως,όταν φτάσει η κατάσταση στο "0",ν' αρχίσουν να παίρνουν χαμπάρι ότι κάτι δεν πάει καλά.Ίσως!
Α!Τίς ευχές μου ώστε να περάσουν γρήγορα αυτές οι 60 μέρες.:beer: :beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
δεν παιζει ουτε μια στο εκατομυριο!!
:(
Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ ΝΑ ΠΑΡΑΛΗΣΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΙ ΚΟΥΤΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ Η ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΗΧΑΝΗ Η Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ!!!
lanselot
26/09/2007, 18:40
τσαμπα γκρινιαζετε μου φαινεται. τοσο πραγμα καηκε, θα μετακινηθουν προς τα εκει οι κατοικοι και θα απλωθει η πολη.
Πιθανή η επιβολή διοδίων στο κέντρο της Αθήνας
Αντιγράφω από capital.gr
Mε μέτρα τιμολόγησης των χρήσεων των υποδομών της πόλης (επέκταση ελεγχόμενης στάθμευσης με αυστηρή αστυνόμευση, επιβολή διοδίων, κ.ά.) εκτιμούν οι συγκοινωνιολόγοι ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση του κυκλοφοριακού της Αθήνας.
Κατά την διάρκεια συνεδρίου με θέμα "Οδοιπορικό για τις μετακινήσεις στην Αθήνα της επόμενης δεκαετίας", το οποίο πραγματοποιήθηκε σήμερα στο αμφιθέατρο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη και τη συμμετοχή επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι συγκοινωνιολόγοι έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο κυκλοφοριακό της Αθήνας.
Στην εκδήλωση τονίστηκε η ανάγκη λήψης μέτρων για να αντιμετωπιστεί η συνεχώς αυξανόμενη κίνηση των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας και να δοθούν κίνητρα στο επιβατικό κοινό, ώστε να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Στην σύντομη παρέμβασή του, ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι γνωρίζει το θέμα, εξαιτίας και της θητείας του ως πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ενώ σε ερώτηση για την επιβολή διοδίων στην Αθήνα, δεν απέκλεισε την εφαρμογή τους.
Η εικόνα των δρόμων της πρωτεύουσας ολοένα και δυσχεραίνει, αφού οι περίοδοι κυκλοφοριακής αιχμής συνεχώς επιμηκύνονται και το μποτιλιάρισμα αφορά πλέον σχεδόν όλες τις εργάσιμες ώρες. Από τα στοιχεία των συγκοινωνιολόγων προκύπτουν τα εξής:
- Σε όλο το Λεκανοπέδιο γίνονται κατά μέσο όρο και σε καθημερινή βάση 6-7 εκατ. μετακινήσεις που το 2010 θα φθάσουν τα 9 εκατομμύρια.
- Πάνω από το 60% των μετακινήσεων γίνεται με ΙΧ, παρά το γεγονός ότι ο δείκτης ιδιοκτησίας ΙΧ παραμένει σε μεσαία επίπεδα, παρά τις συνεχείς αυξήσεις. Υπολογίζεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2007 κυκλοφόρησαν στην Αττική 118.990 νέα αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
- Σε τρία χρόνια, ο κορεσμός στους βασικούς οδικούς άξονες στο Λεκανοπέδιο θα φθάνει το 78% έως και 95%, έναντι 55% σήμερα. Είναι ενδεικτικό ότι και η Αττική οδός, με κυκλοφοριακό φόρτο 290.000 οχήματα κατά μέσο όρο την ημέρα, έχει φθάσει κοντά στα όρια αντοχής της και ήδη ακούγονται σενάρια για διώροφη λεωφόρο, με νέο υπόγειο δρόμο στο τμήμα μεταξύ των κόμβων Δ. Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης.
- Λιγότερο από το 40% χρησιμοποιεί τις αστικές συγκοινωνίες, αφού παρά τις βελτιωμένες υπηρεσίες που προσφέρουν, κυρίως με το μετρό, δεν καλύπτουν τις ανάγκες. Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατη έρευνα του ΟΑΣΑ, του φορέα των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Λεκανοπέδιο, έδειξε ότι οι επιβάτες απεχθάνονται την αναμονή στις στάσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ενώ αποφεύγουν τις συγκοινωνίες λόγω της ταλαιπωρίας που συνεπάγεται η μετεπιβίβαση από το ένα μέσο στο άλλο.
Gandalf τελικά τι μοντέλο αποφάσισες να πάρεις...?
Υπομονή.:winka:
:wave2:
Και 15 μηχανες να εχει ο καθενας μας, το αυτοκινητο καποια στιγμη ειναι αναγκαιο
Ειτε για να κουβαλησεις πραγματα ειτε καποιον ασθενη ειτε ειτε ειτε...
Το προβλημα το εχουμε ΟΛΟΙ μας, και οχι μονο οσοι πηγαινουν καθε μερα με αμαξι στην δουλεια
Απο συγκοινωνια μονο το Μετρο αξιζει, ολα τα αλλα ειναι Γ.Τ.Π.
΄πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών...
να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλατων σε μετρό..κ συγκοινωνιες..σε ειδικό πχ τελευταίο βαγόνι...
οικονομικό...οικολογικό κ ίσως το πιο γρήγορο...για αποστάσεις λίγων χλμ...
κανεις κ τη γυμναστική...
κ πέστε να με φάτε...
:wave2:
Ταξιδευτής
26/09/2007, 20:28
This is the road to hell.... :(
Το προβλημα ειναι ο (νεο)Ελληνας παιδια...
Πειτε στον Ελληναρα να ΜΗΝ παρει το αμαξι για να παει στη δουλεια/γκομενα/φιλο.
Πειτε στον Ελληναρα να παρει ενα ποδηλατο και να μετακινειται (οπως κανουν τοσα εκατομμυρια ανθρωποι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ).
Διπλοι δρομοι και διοδια ειναι ασπιρινες στο εμφραγμα... :(
ΟΣΑ μετρα και να παρθουν, δεν ειναι αυτονοητο οτι απλα επιμυκηνουν το αναποφευκτο; Καθε χρονο ο νεοελληνας θα παιρνει ολο και περισσοτερα αμαξακια, ενω ολο και πιο πολλοι θα ερχονται απο τα χωρια τους στην (κωλο)Αθηνα, ενω ολοι εμεις εδω θα πηζουμε χωρις να παιρνουμε την αποφαση να ΦΥΓΟΥΜΕ μακρυα.... :sad:
Η ΜΟΝΗ λυση ειναι να φυγουμε (οσοι εχουμε τη δυναμη και τη δυνατοτητα) απο την Αθηνα. & _
Η μονη λυση ειναι να φτιαξουν οικολογικα μηχανακια των 10 ιππων που να καινε κακά.
vangelis 64
26/09/2007, 20:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Η μονη λυση ειναι να φτιαξουν οικολογικα μηχανακια των 10 ιππων που να καινε κακά. Με τη γνωστή σέλλα-χέστρα!φαντάζεσαι τι θα γίνεται απ' τα "καυσαέρια";:lol: :lol:
stefanos
26/09/2007, 20:56
Είμαστε πολύ πίσω ακόμα στο θέμα του αυτοκινήτου.
Για να φτάσουμε τους Αμερικάνους που έχουν 7 ανα 10 κάτοικους έχουμε ακόμα δρόμο.
Δεν είναι Ελληνικό το πρόβλημα ούτε η νοοτροπία.
Είναι το μοντέλο ανάπτυξης κατά το Αμερικάνικο πρότυπο που έχουμε υιοθετήσει.
Ζούμε σε προάστια και έχουμε αυτοκίνητα για να πάμε στη δουλειά μας 100 μίλια μακρυά.
Αντίθετα οι πρώην Ανατολικοί.
Μένουμε σε εργατικές κατοικίες με μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού και έχουμε δυνατότητα να πάμε στη δουλειά με ΜΜΜ.
Συνδυάζουμε τα μειονεκτήματα και των 2 τάσεων.
Στην πραγματικότητα ΔΕΝ μπορείς να πάς απο την Καλλιθέα στο Ελληνικό, απόσταση 15 λεπτών με μοτο με ΜΜΜ.
Εκτός αν γυρίσεις την Αθήνα όλη με οτι κυκλοφορεί.
Χρειάζεται ολοκληρωτική αναδιάθρωση των δρομολογίων.
Χρειάζεται τάισμα το μετρό και ο Ηλεκτρικός απο τα λεωφορεία και το Τράμ.
Χρειάζονται δρομολόγια στις γειτονίες να μπορεί ο κόσμος να πηγαίνει στις αρτηρίες.
Ετσι όπως είναι ΔΕΝ γίνεται να πάει ο κόσμος με ΜΜΜ.
road spirit
26/09/2007, 20:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
Πειτε στον Ελληναρα να παρει ενα ποδηλατο και να μετακινειται (οπως κανουν τοσα εκατομμυρια ανθρωποι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ)
Νίκο στο εξωτερικό εχουν κυκλοφοριακή παιδεία, σέβονται το ποδήλατο και υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι. Βγες εδω εξω με ενα και σε έχουν φάει λάχανο δυστυχώς :(
gdevelek
26/09/2007, 20:59
αν παταχθεί το παράνομο παρκάρισμα (και κυρίως το διπλοπαρκάρισμα) το πρόβλημα θα λυθεί σε τεράστιο ποσοστό
θα μειωθούν δραματικά τα ΙΧ στο ευρύτερο κέντρο και θα αποσυμφορηθούν οι δρόμοι που κλείνουν από τα διπλοπαρκαρισμένα
θα υποχρεωθούν οι ελληνάρες να πάρουν λεωφορείο και τρόλεϋ
και αυτό δεν θέλει νέο νόμο, απλά την εφαρμογή των υφιστάμενων νόμων που οι μπάτσοι τους έχουν κάνει κουρέλι στο όνομα της ήπιας αστυνόμευσης και της ανοχής
είναι ΤΟΣΟ απλό
road spirit
26/09/2007, 21:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Δύο μηνάκια έμειναν για την αγορά της μηχανής... άστους να κουρεύονται μετά.
Όμως πραγματικά παιδιά δεν υποφέρεται μιλάμε. Κατά ανάγκη το τελευταίο διάστημα είμαι με το Ι.Χ. και μιλάμε για πραγματικό μαρτύριο , ....
και αν πω οτι καθε μέρα που περνά γίνεται ολο και πιο δύσκολη ακομα και για μοτο? ολο και συχνότερα βρίσκομαι κολλημένος ανάμεσα σε αυτοκίνητα, δυσκολευόμενος να κάνω οποιοδήποτε ελιγμό, όλο και συχνότερα αντιμετωπίζω "κλεισίματα", εξατμίσεις λεωφορείων στη μάπα, και γενικότερα μια αυξανόμενη δυσκολία στη μετακίνηση με μοτο ...
Black hornet
26/09/2007, 21:11
Όπως είχε πει και ένας ξένος συγκοινωνιολόγος στον Έλληνα του αρέσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς αρκεί να τα παίρνει ο γείτονας του ώστε αυτός να πηγαίνει άνετα με το αμάξι του στην δουλειά
gdevelek
26/09/2007, 21:12
το ποδήλατο δεν βολεύει στην αθήνα δυστυχώς γιατί υπάρχουν πολλές ανηφόρες
δεν γίνεται να φτάνεις στη δουλειά σου στάζοντας ιδρώτα (υποθέτοντας πως είσαι διατεθειμένος να το κάνεις, πράγμα που σημαίνει πρακτικά μόνο άνδρες κάτω των 40 ετών)
με λυκαβηττό, υμηττό, τουρκοβούνια κλπ. δεν παλεύεται η φάση
το άμστερνταμ που πήζει από ποδήλατα είναι εντελώς επίπεδο
devil's animal
26/09/2007, 21:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Black hornet
Όπως είχε πει και ένας ξένος συγκοινωνιολόγος στον Έλληνα του αρέσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς αρκεί να τα παίρνει ο γείτονας του ώστε αυτός να πηγαίνει άνετα με το αμάξι του στην δουλειά
δυστυχως σωστο.
:o
δεν θελω να τα σκεφτομαι γιατι τσαντιζομαι...(σ'ενα παρομοιο θρεντακι που ειχε ανοιξει ο after, αυτο εγινε.)
:sad: :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από Black hornet
Όπως είχε πει και ένας ξένος συγκοινωνιολόγος στον Έλληνα του αρέσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς αρκεί να τα παίρνει ο γείτονας του ώστε αυτός να πηγαίνει άνετα με το αμάξι του στην δουλειά
So very true...
stefanos
26/09/2007, 21:29
Μου φαίνεται οτι δεν έχετε προσπαθήσει να χρησιμοποιήσετε ΜΜΜ.
Απλά δεν βολεύουν αυτούς που δεν τα παίρνουν.
Το κόστος για να χρησιμοποιεί κάποιος το ιδιωτικής χρήσης μέσο του είναι τεράστιο.
Δεν έιναι μόνο βενζίνες λάδια σέρβις ασφάλεις σήματα, αλλά και το ίδιο το μηχανάκι που γράφει χιλιόμετρα χωρίς λόγο και καμιά ευχαρίστηση στην οδήγηση απλά για την δουλειά.
Αν βάλεις και το ενδεχόμενο ατύχημα στην συνάρτηση το έξοδο γίνεται τεράστιο.
Και ο κόσμος το ξέρει.
Απλά δεν έχει την δυνατότητα.
o_gavros
26/09/2007, 21:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
This is the road to hell.... :(
Το προβλημα ειναι ο (νεο)Ελληνας παιδια...
Πειτε στον Ελληναρα να ΜΗΝ παρει το αμαξι για να παει στη δουλεια/γκομενα/φιλο.
Πειτε στον Ελληναρα να παρει ενα ποδηλατο και να μετακινειται (οπως κανουν τοσα εκατομμυρια ανθρωποι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ).
Διπλοι δρομοι και διοδια ειναι ασπιρινες στο εμφραγμα... :(
ΟΣΑ μετρα και να παρθουν, δεν ειναι αυτονοητο οτι απλα επιμυκηνουν το αναποφευκτο; Καθε χρονο ο νεοελληνας θα παιρνει ολο και περισσοτερα αμαξακια, ενω ολο και πιο πολλοι θα ερχονται απο τα χωρια τους στην (κωλο)Αθηνα, ενω ολοι εμεις εδω θα πηζουμε χωρις να παιρνουμε την αποφαση να ΦΥΓΟΥΜΕ μακρυα.... :sad:
Η ΜΟΝΗ λυση ειναι να φυγουμε (οσοι εχουμε τη δυναμη και τη δυνατοτητα) απο την Αθηνα. & _
Μια μικρή παρατήρηση φίλε.
στις Ευρωπαϊκές χώρες (τουλάχιστον για αυτές γνωρίζω) που το ποδήλατο είναι πολύ διαδεδομένο,πρέπει να σκεφτούμε ότι το μέσο αυτό έρχεται σε χρήση ως συνέχεια μιας παράδοσης χρόνων(για να μην πω αιώνων).Είναι κάτι το οποίο οι άνθρωποι έμαθαν να χρησιμοποιούν πολύ προτού μπουν στην καθημερινότητα τους προβλήμα όπως το μποτιλιάρισμα.
Δηλαδή δεν το αντιμετώπισαν ως λύση αποφυγής πηξίματος στην κίνηση.
Είναι τουλάχιστον αφελές να ζητάμε την "ντε φάκτο" χρήση του απο το πουθενά.
Αυτά τα λέω χωρίς φυσικά να μην αναγνωρίζω την χρησιμότητα του.
Επίσης δεν γίνεται να περιμένουμε απο τον κόσμο να μην παίρνει αυτοκίνητα.
Σίγουρα έχεις δίκιο στην περιγραφή σου περί αντίληψης του Ελληνα για το αυτοκίνητο,αλλά να θέτουμε και το πράμα σε μια ρεαλιστική βάση.
Μας αρέσει δεν μας αρέσει,το βασικό πρόβλημα της πόλης είναι ότι μάζεψε υπερβολικά πολύ παραπάνω πληθυσμό απο όσο μπορεί να αντέξει...
Δεν νομίζω ότι είναι καθαρό συγκοινωνιακό πρόβλημα.
Αν υπάρχει λύση?
δεν είμαι ειδικός αλλά πιστεύω ότι θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει περισσότερο να βρούμε λύσεις αποκέντρωσης παρά το να κάνουμε μπαλώματα στο υπάρχον πνιγμένο δίκτυο της πόλης.
όπως λες κι εσύ είναι ασπιρίνες στο έμφραγμα.
gdevelek
26/09/2007, 21:38
έχεις δει άτομα που στο σούπερμάρκετ παρκάρουν παράνομα για να βρίσκονται 3 βήματα από την είσοδο αντί να παρκάρουν στο πάρκινγκ και να περπατήσουν 30-40-50 μέτρα;
για κάφρους πρόκειται που απεχθάνονται να περπατούν 500 μέτρα όταν πάνε στη δουλειά, και κουβαλάνε και καμιά 20αριά περιττά κιλά
ταλαιπωρούνται από το πήξιμο με το ΙΧ, αλλα ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ τα ΜΜΜ και το περπάτημα
και στο ΙΧ έχουν κι ένα κυλινδράκι καρκίνου στο στόμα, ενώ στα ΜΜΜ δεν μπορούν
όσο οι μπάτσοι θα τους αφήνουν να διπλοπαρκάρουν στο γραφείο, στην εφορία, στο ΙΚΑ, στο ράφτη, στο περίπτερο, δεν θα αφήσουν το ΙΧ, αποκλείεται
o_gavros
26/09/2007, 21:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
έχεις δει άτομα που στο σούπερμάρκετ παρκάρουν παράνομα για να βρίσκονται 3 βήματα από την είσοδο αντί να παρκάρουν στο πάρκινγκ και να περπατήσουν 30-40-50 μέτρα;
για κάφρους πρόκειται που απεχθάνονται να περπατούν 500 μέτρα όταν πάνε στη δουλειά, και κουβαλάνε και καμιά 20αριά περιττά κιλά
ταλαιπωρούνται από το πήξιμο με το ΙΧ, αλλα ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ τα ΜΜΜ και το περπάτημα
και στο ΙΧ έχουν κι ένα κυλινδράκι καρκίνου στο στόμα, ενώ στα ΜΜΜ δεν μπορούν
όσο οι μπάτσοι θα τους αφήνουν να διπλοπαρκάρουν στο γραφείο, στην εφορία, στο ΙΚΑ, στο ράφτη, στο περίπτερο, δεν θα αφήσουν το ΙΧ, αποκλείεται
Κανείς δεν αρνείται ότι αυτά ισχύουν.
και το σίγουρα είναι ότι δεν θα πάψουν να ισχύουν δυστυχώς.
απλά έχω την εντύπωση ότι μεγαλύτερο ρόλο στο πρόβλημα παίζει ο αφύσικα υψηλός αριθμός κατοίκων τους οποίους μπορεί αυτή η πόλη να εξυπηρετεί.
Είναι γνωστό ότι ακόμα και τώρα η Αθήνα αποτελεί πόλο έλξης για την εύρεση εργασίας.
Αν (υποθετικά) σταματούσε αυτή η αλόγιστη εισροή ανθρώπων σε ένα χώρο πραγματικά υπερφορτωμένο,τότε ίσως και να μπορούσαμε να μελετήσουμε και να βρούμε λύσεις αντιμετώπισης για το πρόβλημα.
τα υπόλοιπα,τσιτάτα ή μη,είναι για μένα να'χαμε να λέγαμε
gdevelek
26/09/2007, 22:18
η είσοδος κατοίκων στην αθήνα θα έπρεπε να έχει σταματήσει γύρω στο 1970 για να παλεύεται η κατάσταση σήμερα
τώρα είναι πάρα πολύ αργά
τώρα χρειάζονται σοβαρά αντικίνητρα για να παίρνει κανείς το ΙΧ
και όπως έγραψα παραπανω δεν χρειάζεται νέο μέτρο ή νόμος, απλά ή πιστή εφαρμογή του ΚΟΚ ως προς το παρκάρισμα, τίποτε άλλο
έτσι πιστεύω, μπορεί να κάνω λάθος... :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από o_gayros
Κανείς δεν αρνείται ότι αυτά ισχύουν.
και το σίγουρα είναι ότι δεν θα πάψουν να ισχύουν δυστυχώς.
απλά έχω την εντύπωση ότι μεγαλύτερο ρόλο στο πρόβλημα παίζει ο αφύσικα υψηλός αριθμός κατοίκων τους οποίους μπορεί αυτή η πόλη να εξυπηρετεί.
Είναι γνωστό ότι ακόμα και τώρα η Αθήνα αποτελεί πόλο έλξης για την εύρεση εργασίας.
Αν (υποθετικά) σταματούσε αυτή η αλόγιστη εισροή ανθρώπων σε ένα χώρο πραγματικά υπερφορτωμένο,τότε ίσως και να μπορούσαμε να μελετήσουμε και να βρούμε λύσεις αντιμετώπισης για το πρόβλημα.
τα υπόλοιπα,τσιτάτα ή μη,είναι για μένα να'χαμε να λέγαμε
+1
Αυτο ειναι το πρωτο και μεγαλο και δυστηχως οπως φαινεται αλυτο προβλημα της Αθηνας.
Κατα τα αλλα η αυστηρη αστυνομευση ισως βοηθηση αλλα και διαπαιδαγωγηση στα σχολεια
μημπως και μελλοντικα αλλαξει η νοοτροπια μας.
Υ.Γ.Κοπανηστε την απο την Αθηνα να σωθειτε λεμεεεεεε
o_gavros
26/09/2007, 23:00
Μα ρε παιδιά για ποια αυστηρή αστυνόμευση κάνουμε λόγο???
όταν δεν έχεις ΠΟΥ σκατά να το βάλεις το ρημάδι το αμάξι,τότε για ποια αστυνόμευση να μιλάμε???
γιατί μην ξεχνάμε ότι ο αστυνομικός είναι εργαλείο τρόπον τινά,του κράτους.
του ίδιου κράτους που φροντίζει να συντηρεί την ανεξέλεγκτη οικοδόμηση μιας πόλης ήδη υπερφορτωμένης.
χωρίς ποτέ να κάνει μια προσπάθεια να φτιάξει για παράδειγμα ένα ΜΕΓΚΑ-ΠΑΡΚΙΝΓΚ στο κέντρο της Αθήνας με πολύ όμως προσιτό αντίτιμο(καλά δεν μιλάω καν για δωρεάν,ας είμαστε λίιιιγο ρεαλιστές)
το οποίο δεν θα είναι το 1/6 του μηνιάτικου.
γιατί δηλαδή μόνο η καταστολή και η τιμωρία για τον πολίτη που στην τελική δεν εξυπηρετείται κιόλας???
Σίγουρα δεν αγνοώ ότι θα υπάρχει και ο κλασικός ο μαλάκας ο Ελληνας που με την παντελή αδιαφορία του και σεβασμο προς του κανόνες θα πάει να παρατήσει το "όχημα" όπου του καπνίσει.
αλλά νομίζω ότι ο μεγάλος χαμός με τα διπλοτριπλοπαρκαρίσματα γίνεται λογω αγανάκτησης.
Υπάρχουν περιοχές στην Αθήνα (πχ Ζωγράφου) που για να βρεις θέση να αφήσεις το μπουρδέλο σου πρέπει να γυρνάς κάνα 40αρι λεπτά!ε δε νομίζω ότι αυτό βοηθά στην ψυχική υγεία κανενός και σίγουρα δεν ωθεί κάποιον προς το να σέβεται τους κανόνες.
Ευτυχώς αυτό δεν μας αφορά εμάς...
gdevelek
26/09/2007, 23:05
καταλαβαίνω την ανοχή του μπάτσου σε περιοχές κατοικιών
αλλά σε περιοχή γραφείων;;;;
το ΗΞΕΡΕΣ φιλαράκι πως δεν θα βρεις να παρκάρεις, αλλά ήλθες με το κουτάκι σου με την προοπτική "έλα μωρέ θα παρκάρω παράνομα κι από δω παν κι οι άλλοι..."
o_gavros
26/09/2007, 23:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
καταλαβαίνω την ανοχή του μπάτσου σε περιοχές κατοικιών
αλλά σε περιοχή γραφείων;;;;
το ΗΞΕΡΕΣ φιλαράκι πως δεν θα βρεις να παρκάρεις, αλλά ήλθες με το κουτάκι σου με την προοπτική "έλα μωρέ θα παρκάρω παράνομα κι από δω παν κι οι άλλοι..."
κοίτα προφανώς και καταλαβαίνεις την λογική και τον τρόπο σκέψης αυτών που γράφω έτσι?
το ότι το ήξερες ότι το πάρκινγκ θα είναι πρόβλημα,είναι αρκετός λόγος για να σου στερήσει το αναφαίρετο δικαίωμα να πάρεις το αυτοκίνητο σου?(έτσι για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου.προσωπικά δεν αντέχω μέσα σε αυτοκίνητο)
Επειδή καλό είναι να μην λέμε τα πράματα μονόμπαντα(τη μεριά του χρήστη αμαξιού την αναλύσαμε),το κράτος (το ποιο??:lol: ) που σκατά είναι σε όλο αυτό το μπάχαλο???
πες μου εσύ μια κίνηση εκ μέρους του επίσημου κράτους,που είδες να γίνεται με σκοπό όχι την τιμωρία αλλα την διευκόλυνση???
εγώ αντ'αυτού το μόνο που βλέπω είναι για το πόσα παραπάνω (παράνομα)παρκόμετρα θα βάλουν,το πόσο θα αυξηθούν οι περιπολίες της νταβατζοδημοτικής αστυνομίας και το πόσο τσουχτερά θα είναι τα πρόστιμα που αυτά τα αποτυχημένα τσουτσέκια θα ρίχνουν,κ.ο.κ.
ποιος φταίει που όλος αυτός ο κόσμος έχει μαζευτεί και συνεχίζει και μαζεύεται στην Αθήνα???
για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο απλό όσο το να γίνουν κάποια έργα ή να θεσπιστούν κάποια νέα μέτρα...
Ρε...τι συζητάτε τώρα...έχετε χαζέψει?
Για αυτό έχουμε την μηχανή...για να μην μας απασχολούν τέτοια προβλήματα.
Αφήστε το ...μην αγχώνεστε...
Τζερονιμογκρούβιδες.....κλειδώστε το topic...
stefanos
27/09/2007, 00:17
Υπάρχουν πόλεις με μεγαλύτερο πληθυσμό απο την Ελλάδα.΄
Πολύ παλαιότερες με λιγότερες θέσεις στάθμευσης απο την Αθήνα.
Μην ξεχνάμε οτι πλέον κυκλοφοριακό πρόβλημα υπάρχει και σε συνοικίες που δεν υπάρχει θέμα παρκαρίσματος που όλα τα σπίτια έχουν θέσεις στάθμευσης.
Υπάρχει στην Παραλιακή στην βουλιαγμένης στην κηφισίας στην Βάρης - Κορωπίου στην Αττική Οδό που δεν υπάρχει θέμα παρκαρισμένου αυτοκινήτου η χώρου στάθμευσης.
Μην ταυτίζεται το πρόβλημα με το κεντρο.Εκεί τα αυτοκίνητα πλέον είναι ελάχιστα.
Ούτε τα γραφεία και η δουλειές είναι στο κέντρο πιά.
Συνάδελφοι όμως κάνουν 50 χιλ την ημέρα για να δουλέψουν.
Αυτοί οι άνθρωποι αναγκάζονται να είναι στο δρόμο 3 ώρες την ημέρα οχι γιατί γουστάρουν αλλά γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς αλλά
γιατί δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα.
stefanos
27/09/2007, 00:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Ρε...τι συζητάτε τώρα...έχετε χαζέψει?
Για αυτό έχουμε την μηχανή...για να μην μας απασχολούν τέτοια προβλήματα.
Αφήστε το ...μην αγχώνεστε...
Τζερονιμογκρούβιδες.....κλειδώστε το topic...
Λάθος.
Την μηχανή την έχω γιατί γουστάρω τις μηχανές.
Δεν την έχω για να την καταστρέφω πήγαινε έλα στην δουλειά κάθε πρωί.
Κάθε χρόνο κάνω 15000 χιλ το μεγαλύτερο ποσοστό για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά.
Αν θέλεις λοιπόν ένα μηχανάκι κάθε 5 χρόνια για την δουλειά να το χέσω.
Δουλεύουμε για να αλλάζουμε μηχανάκια να μπορούμε να πάμε στη δουλειά.
Θαύμα.
Aίσθηση οδήγησης...ναι.
Αλλά είναι και φοβερό εργαλείο μέσα στην πόλη.
Άμα μπεις σε αυτοκίνητο...που μπήκα πρόσφατα για μερικές δουλειές...μιλάμε κανονική κατάθλιψη.
Να κατεβάζω τις τρελές χριστοπαναγίες εκεί μέσα.
gdevelek
27/09/2007, 01:34
το κράτος δεν έχει καμιά υποχρέωση να φτιάξει γκαράζ
εγώ όμως τι κάνω ξέροντας πως δεν υπάρχει γκαράζ;;;
δεν με υποχρεώνει κανείς να πάω στη δουλειά με το ΙΧ... ;)
άρα ΕΓΩ φταίω τελικά....
stefanosER
27/09/2007, 03:16
εγώ πιστεύω πως με μια σειρά μέτρων θα μπορούσε να μειωθεί αρκετά η κίνηση:
1.όχι το κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να σου παρέχει θέσεις στάθμευσης!!
αλλά φανταστείτε τι τεράστια ανάσα θα ήταν η δημιουργία σε στρατηγικά σημεία πολυόροφων κ ΔΩΡΕΑΝ γκαράζ
2. όταν μιλάμε για μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής στα σχολεία δεν πρέπει να εννούμε μόνο το πως θα συμπερισφερόμαστε κατά την οδήγηση, αλλά κ το πότε θα χρησιμοποιούμε το αμάξι μας!! να μάθουμε δηλαδή τα παιδιά μας πως πχ ΟΧΙ δεν χρειάζεται να πάρεις το αμάξι για να κάνεις μια απόσταση 5 τετραγώνων
3. πέρα από την χρησιμοποίηση των γνωστών εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης, όπως το ποδήλατο, υπάρχουν κ άλλοι που εφαρμόζονται στο εξωτερικό κ κάνουν την ζωή όλων ευκολότερη!
πχ. αντί να χρησιμοποιεί ο κάθε υπάλληλος μιας εταιρίας το αυτοκίνητό του για να πάει στην δουλεία του, να υπάρξει μια συνεννόηση μεταξύ των υπαλλήλων για χρήση του ελάχιστου αριθμού αυτοκινήτων ανά κατεύθυνση!!
με πιο απλά λόγια για μια εταιρία που πχ εδρεύει στο κέντρο:
οι εργαζόμενοι- κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά να πηγαίνουν στην δουλειά με ένα αμάξι αντί για 3-4
οι εργαζόμενοι - κάτοικοι βορείων προαστίων να πηγαίνουν στην δουλειά με ένα αμάξι αντί για 3-4
κλπ
4. Απαγόρευση δημιουργίας καινούριων εργοστασίων-παραγωγικών μονάδων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής κ παροχή κινήτρων στις ήδη υπάρχουσες για αποκέντρωσή τους - μεταφορά σε άλλες πόλεις .
5. τα γνωστά και χιλιοειπωμένα: αναβάθμιση ΜΜΜ+επέκταση δακτυλίου+διόδια για το κέντρο
ακόμα όμως και αν όλα αυτά γίνουν τίποτα δεν θα επιτευχθεί αν δεν αλλάξει μαζί τους κ η νοοτροπία μας. και τι θέλω να πω με αυτό???
το αυτοκίνητο είναι ένα εργαλείο, ένας τρόπος μετακίνησης. αυτό όμως δεν το κάνει πανάκεια.
ΟΧΙ μαμά κ μπαμπά δεν θα πάθει τίποτα ο γιόκας ή η κορούλα σου αν πάει στο πανεπιστήμιο με ΜΜΜ κ όχι με ΙΧ
ΟΧΙ κυρία μου να μην πάρετε ΙΧ για να πάτε 12 το μεσημέρι στο κέντρο για ψώνια κ και καφέ
ΟΧΙ να μην παίρνουμε τζιπ μεγέθους νταλίκας για μετακίνηση μέσα στην πόλη
ΟΧΙ δεν είσαι καταδικασμένος σε θάνατο αν πάρεις ένα παπάκι ή ένα σκουτεράκι για να μετακινείσαι εντός της πόλης
+ χίλια δυο άλλα παρόμοια ΟΧΙ που όλοι τα ξέρουμε αλλά επιδεικτικά αγνοούμε όταν πρόκειται για μας κ όχι για τους άλλους
Gandalf dr685sm
27/09/2007, 10:15
και έχει και συνέχεια...
Μετά απο κάποια ηλεκτρολογική βλάβη, το Tigra έμεινε στο συνεργείο (τι πράμα αυτό με τα καινούρια αυτοκίνητα;... ούτε χέρι δεν μπορείς να βάλεις!).
Οπότε πήρα ΜΜΜ ... λοιπόν:
1) Συμφέρει αν μπορέις να πάρεις ΜΜΜ μόνο αν κινείσαι μετά τις 09:00 το πρωί. Τότε δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση και πραγματικά το λεοφωρείο κινείται γρήγορα.
2)Ο ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ, είναι οτι καλύτερο έχει να επιδείξει το ΜΜΜ σύστημα της Αττικής. Μέσα σε 10 λεπτά ήμουν στην δουλειά μου!!! ή καλύτερα απο την αφετηρία στον σταθμό που ήθελα και μετά 5 λεπτά βάδισμα.
Κόστος περίπου 1.30 και για τα δύο μέσα. Άγχος και εκνευρισμός μηδέν
Επιπλέον είχε και "ωραίο θέαμα" μέσα στον ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ (καταλαβαίνετε :D )
Για εμένα δηλαδή που ειδικα τώρα με το Ι.Χ. είναι χοντρό λούκι το σκέφτομαι σοβαρά να κινούμαι με ΜΜΜ. Να παίρνω δηλαδή το όχημα (λόγω 8χλμ απόστασης)προς την κοντινότερη στάση λεοφωρείου και απο εκεί να πηγαίνω στην δουλειά μου , μέχρι να έρθει η μηχανή μου (ΧΤΧ660 για όσους ρώτησαν!).
Λιγότερο κόστος κίνησης και καλύτερος βαθμός ψυχραιμίας για μένα.
Η διαφορά βέβαια είναι οτι κινούμαι απο Σταμάτα μέχρι Νερατζιώτισα και αυτό είναι τελείως εκτός κέντρου. παρόλα αυτά όμως, δεν παύει να είναι μια καλή λύση.
Για το θέμα του πηξίματος γενικά.
Συμφωνώ με το θέμα υποδομές και υπερπλυθησμός. Σκεφτείτε οτι για μια πόλη που σχεδόν πλέον καταλαμβάνει όλο τον νομό Αττικής, το μόνο οδικό έργο που παραδόθηκε είναι η Α.Ο. και μερικές υπερυψωμένες γέφυρες μαζί με τον Περιφερειακό. Σκεφτείτε οτι έχουμε 2 μύρια Ι.Χ. κάθε μέρα στον δρόμο και 1 μύριο κοντά μηχανές.!!!!
Δεν είναι δυνατόν ρε παιδιά ο μισός πληθυσμός της Ελλάδος να χωρέσει στις οδικές αρτηρίες ενός νομού μόνο!!!
Επιπρόσθετα έχουμε και το θέμα πως κάθε οικογένεια έχει ανά άτομο και ενα Ι.Χ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ! Ακόμα και αν πηγαίνουν προς την ίδια κατεύθυνση. Απο μόνο του αυτό τα λέει όλα.
Gandalf
costas81
27/09/2007, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μου φαίνεται οτι δεν έχετε προσπαθήσει να χρησιμοποιήσετε ΜΜΜ.
Απλά δεν βολεύουν αυτούς που δεν τα παίρνουν.
Το κόστος για να χρησιμοποιεί κάποιος το ιδιωτικής χρήσης μέσο του είναι τεράστιο.
Δεν έιναι μόνο βενζίνες λάδια σέρβις ασφάλεις σήματα, αλλά και το ίδιο το μηχανάκι που γράφει χιλιόμετρα χωρίς λόγο και καμιά ευχαρίστηση στην οδήγηση απλά για την δουλειά.
Αν βάλεις και το ενδεχόμενο ατύχημα στην συνάρτηση το έξοδο γίνεται τεράστιο.
Και ο κόσμος το ξέρει.
Απλά δεν έχει την δυνατότητα.
παιδια η κατασταση με την συγκοινωνία ειναι απαράδεκτη!
η μητέρα μου ειναι ελεκτής δρομολογίων στον Οασα. Κάθε μέρα κόβει ενα σωρό πρόστιμα σε οδηγούς που κάθονται στο μηχανοστάσιο και παίζουν χαρτιά η τα πίνουν και χάνουν δρομολόγια!
ή καθηστερούν να φύγουν και μετά πάνε κομάτια χωρίς να σταματάνε σε πολλές στάσεις για να προλάβουν να αναπληρώσουν τον χρόνο που χάσανε
ή τρώνε τελέιως το ένα δρομολόγιο και ο κόσμος αναγκαστηκά περιμένει το επόμενο
Πώς κύριοι ο κόσμος να πάρει λεωφορείο στην Ελλάδα? Ποιό δρομολόγιο έχει έρθει στην ώρα του?
Πώς ο εργαζόμενος θα εμπιστευτεί το λεωφορείο για να φτάσει έγκαιρα στην εργασία του?
Σου λέει από το να με απολύσουν επειδή καθε μέρα αργεί το λεωφορείο θα πάρω το αμάξι μου και ας μου κοστήσει παραπάνω!
:mad:
Να δωσουνε κινητρα για αγορα μηχανης και να μειωσουν τους παραλογους φορους στον εξοπλισμο αναβατη ....ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ :a21:
gdevelek
27/09/2007, 13:16
μα και με το ΙΧ θα φτάσει έγκαιρα;
σήμερα στις 9:30 (δηλαδή πολύ αργά) η Γαλατσίου ήταν ένα πάρκινγκ από άκρο ως άκρο, δεν υπερβάλλω καθόλου, πρωτοφανής σε μένα κίνηση, με μεγάλη μάλιστα διαφορά
τουλάχιστον με τα ΜΜΜ έχεις ησυχία εγκεφάλου, δεν εκνευρίζεσαι, μπορείς να απορροφηθείς στις σκέψεις σου... όσες φορές παίρνω τα ΜΜΜ, το εκτιμώ πολύ αυτό...
και το περπατηματάκι που εμπλέκεται όταν παίρνει κανείς τα ΜΜΜ δεν κάνει κακό...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.