View Full Version : Η τεχνη του souzing...
Λοιπον η απορια μου ειναι η εξης...
Διοτι ειμαι φανατικος χομπιστας του souzing...
Επειτα με συνομοιλια με τον...Big:lol: κατεληξε πως οταν κανεις σουζα(τουλαχιστον με τη δικη μου μηχανη) δεν μπορει η αντλια να στειλει αρκετο λαδι στον εκκεντροφορο με αποτελεσμα πολυ ασχημο για την υγεια του κινητηρα...
Ισχυει αυτο η μου το 'πε για να κοψω τις ''κακιες'' συνηθειες???
Αν οντως ισχυει μπορει να λυθει αυτο το προβλημα(με αντικατασταση της αντλιας λαδιου πχ:confused: )????
Αν γινεται να απαντησουν μονο οσοι ειναι σιγουροι...
:p
costas81
27/09/2007, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Λοιπον η απορια μου ειναι η εξης...
Διοτι ειμαι φανατικος χομπιστας του souzing...
Επειτα με συνομοιλια με τον...Big:lol: κατεληξε πως οταν κανεις σουζα(τουλαχιστον με τη δικη μου μηχανη) δεν μπορει η αντλια να στειλει αρκετο λαδι στον εκκεντροφορο με αποτελεσμα πολυ ασχημο για την υγεια του κινητηρα...
Ισχυει αυτο η μου το 'πε για να κοψω τις ''κακιες'' συνηθειες???
Αν οντως ισχυει μπορει να λυθει αυτο το προβλημα(με αντικατασταση της αντλιας λαδιου πχ:confused: )????
Αν γινεται να απαντησουν μονο οσοι ειναι σιγουροι...
:p
καρα-ισχύει!!!
:wave2: :wave2:
Cpt. Haddock
27/09/2007, 13:59
να 'ταν μόνο αυτό το πρόβλημα της σούζας; :rolleyes: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
να 'ταν μόνο αυτό το πρόβλημα της σούζας; :rolleyes: :D
:a01: :a01: :a01:
Το θεμα ειναι αν μπορει να γινει κατι ετσι ωστε να υπαρχει επαρκης λυπανση του κινητηρα ακομα και σε τετοιες συνθηκες...
Κανεις???Μα καλα μοδερατορα δεν εχει η κατηγορια???:evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Κανεις???Μα καλα μοδερατορα δεν εχει η κατηγορια???:evil: :evil: :evil:
Τα θέλει κι εσένα ο κώλος σου... :D :smokin:
Ισχυει σε αρκετα μεγαλο βαθμο.
Το ποσο φθειρεται το μοτερ εξαρταται απ το ποσο εχει προνοηθει η λειτουργια εν σουζα, δηλ απο τον σχεδιασμο του μοτερ και απο το ποσο υπαρχει πληροτητα σε λαδι μεσα στο μοτερ.
Σε οσα μοτερ εχω λυσει η τρομπα λαδιου τροφοδοτειται με λαδι απο το κατωτερο μερος του κινητηρα με αποτελεσμα οσο πιο ψηλη ειναι η σουζα τοσο λιγοτερο λαδι να υπαρχει σ εκεινο το σημειο. Σε κατασταση "καντιλιου" ή "λαμπαδας" υπαρχει περιπτωση η τρομπα να ρουφα αερα κοπανιστο!
Αν η πληροτητα σε λαδι ειναι πχ 70% ειναι λογικο οτι με μικροτερη σουζα μπορει να εχουμε αναλογα προβληματα πιο ευκολα...
Οποτε το πιο απλο που μπορεις να κανεις ειναι να εχεις λιγο περισσοτερο λαδι μεσα μεχρις ενος σημειου βεβαια.
Η αλλη ευκολη λυση ειναι να μην το πας για πολυ μεγαλες αποστασεις ορθιο γιατι εκει ειναι που στεγνωνει εντελως η κεφαλη.
costas81
27/09/2007, 16:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Τα θέλει κι εσένα ο κώλος σου... :D :smokin:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Τα θέλει κι εσένα ο κώλος σου... :D :smokin:
:a13: :a13: :a13:
el_hymador
27/09/2007, 16:38
αν θες να προφυλαξεις τον κινητηρα σου, να διατηρεις την σωστη αναλογια σουζας και endo ....
η σχεση ειναι 2 προς 1, δηλαδη στα 100 μετρα καντηλατης σουζας μετα πρεπει να κανεις 50 μετρα endo για να ξανακυκλοφορησει το λαδι σε ολο τον κινητηρα...
οι εμπειροι αναβατες πανε σε σχεση 1 προς 1, δηλαδη σουζα- endo, σουζα- endo, σουζα-endo εναλαξ, κατα του πιπ@- κ*λο....
Dixon ο γκαζιας
ειδικος Βουτολογος, πτυχειουχος ανωτατης Λιμανακιακης
καλα εισαι θεος:rotflmao: :rotflmao: :beer:
kiriakost
27/09/2007, 20:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
οι εμπειροι αναβατες πανε σε σχεση 1 προς 1, δηλαδη σουζα- endo, σουζα- endo, σουζα-endo εναλαξ, κατα του πιπ@- κ*λο....
Dixon ο γκαζιας
ειδικος Βουτολογος, πτυχειουχος ανωτατης Λιμανακιακης
Αμα δέσεις το σε ικερ στο πιρούνι , χτυπάς και φραπεδάκι ....
Θα την δοκιμάσω την τεχνική αυτή :wacko:
fantacid
27/09/2007, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Λοιπον η απορια μου ειναι η εξης...
Διοτι ειμαι φανατικος χομπιστας του souzing...
Επειτα με συνομοιλια με τον...Big:lol: κατεληξε πως οταν κανεις σουζα(τουλαχιστον με τη δικη μου μηχανη) δεν μπορει η αντλια να στειλει αρκετο λαδι στον εκκεντροφορο με αποτελεσμα πολυ ασχημο για την υγεια του κινητηρα...
Ισχυει αυτο η μου το 'πε για να κοψω τις ''κακιες'' συνηθειες???
Αν οντως ισχυει μπορει να λυθει αυτο το προβλημα(με αντικατασταση της αντλιας λαδιου πχ:confused: )????
Αν γινεται να απαντησουν μονο οσοι ειναι σιγουροι...
:p
pipes sou lene gia na kopseis tis suzes
oloi to kanoun auto me ta anta feuga!!!
:D
Έτσι κάνεις σούζα..Λες να παθαίνουν ζημιά οι κύλινδροι?:confused: :winka: :lol: :lol:
106446
kiriakost
27/09/2007, 21:03
ΘΑ ΚΑΨΕΙ ... την φόρμα του από τον κύλινδρο ... πέστου τώρα να κατέβει !! :wacko:
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Έτσι κάνεις σούζα..Λες να παθαίνουν ζημιά οι κύλινδροι?:confused: :winka: :lol: :lol:
Μονο οταν πεσεις..... Οπως του συγκεκριμενου......:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
fantacid
27/09/2007, 21:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Έτσι κάνεις σούζα..Λες να παθαίνουν ζημιά οι κύλινδροι?:confused: :winka: :lol: :lol:
fotosop!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Eγω το FZR αν το σφυριξω "Σουζη" μου σηκωνεται.
Τσιου τσιου von vooon.
costas_k
28/09/2007, 16:05
:a014:
Δηλ το μηχανακι ζωγραφιζει ως τελους.
Οταν σταματαει να ζωγραφιζει - σηκωνεται.
Δεν μπορω να το σταματησω, θελει χορους.
Θελει να χορευει.
Ειναι σα να χορευει σαμπα, κατι τετοιο.
http://youtube.com/watch?v=ulcXYjb4eBU
el_hymador
28/09/2007, 21:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
pipes sou lene gia na kopseis tis suzes
oloi to kanoun auto me ta anta feuga!!!
:D
:( ναι ρε πουστη μου σκατα!!
με εχει πιασει ενας συντηρητισμος....μεγαλωσαμε...:sad:
sorry για το spam :wave2:
jasondakar
28/09/2007, 21:33
κανε σουζες σε κατηφορες
end of problem
Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Αν γινεται να απαντησουν μονο οσοι ειναι σιγουροι...
:p
μα καλα γιατι δε μου εστειλες ενα πι-μι να με ρωτησεις τοτε...?:confused:
αφου ξερεις οτι τα σπουδαζω χρονια αυτα τα πραμματα..:smokin:
:hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από losttris
μα καλα γιατι δε μου εστειλες ενα πι-μι να με ρωτησεις τοτε...?:confused:
αφου ξερεις οτι τα σπουδαζω χρονια αυτα τα πραμματα..:smokin:
:hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize
:rotflmao:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
LsKostas
02/10/2007, 13:34
κανε σουζες σε κατηφορες
και endo στα ανηφόρια :wave2:
Χωρις πλακα η σουζα στην κατηφορια ειναι οτι πιο σωστο θα μπορουσες να κανεις...
το θεμα σου παντως δεν εντοπιζεται μονον στο ''στεγνωμα'' της κεφαλης σου απο λαδι.
Κατα βαση το προβλημα εντοπιζεται πρωτα στα εδρανα του στροφαλου και στην μπιελα (πανω/κατω), κατοπιν στις ποδιες του πιστονιου και τελος στη λιπανση της κεφαλης...
Αρα το πρωτο που θα αρπαξει (αποκτουν χρυσιζον/μελιτζανι χρωμα, πλουσιο σε γραμμες)λοιπον ειναι τα κουζινετα στροφαλου και μπιελας.
Για να συμβει το παραπανω δεν χρειαζεσαι παραπανω απο 3-4 δευτερολεπτα σε σημειο που η τρομπα λαδιου να ρουφιξει αερα (και φυσσαλιδες αρκουν), και εννοειται σε οσο υψηλοτερες στροφες τοσο χειροτερα.
Ολα τα παραπανω ισχυουν για κινητηρες με υγρο καρτερ-σε ξηρου τυπου τα πραγματα ειναι πολυ καλλιτερα.
Τωρα για την περιπτωση σου θα σου ελεγα το εξης:
1. αν θες το μηχανακι σου να το κρατησεις ΜΗΝ το σηκωνεις.
2. αν επιμενεις, μονο σε κατηφορα.
3. σηκωσε το σε μια γωνια, σημειωσε τις μοιρες, κανε πορεια, γυρνα, λυσε μηχανη , τσεκαρε εδρανα, αν ειναι ενταξει, επανελαβε την διαδικασια με μεγαλλιτερη γωνια κλπ...
αλλιως μετα παμε σε συστηματα λιπανσεως αεροπορικων εμβολοφορων κινητηρων.
Αυτα.
mixalisX
17/11/2007, 11:29
αλλιως μετα παμε σε συστηματα λιπανσεως αεροπορικων εμβολοφορων κινητηρων.
Αυτα. [/B]
Me liga logia bale enan Jet kinitira kai kane meta oses kouloutoumpes theleis!
grigorisr1
17/11/2007, 11:55
επισης τσιμουχες τις μπουκαλας και ρουλεμαν χαλανε πιο γρηγορα :D
dirtbird
17/11/2007, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
επισης τσιμουχες τις μπουκαλας και ρουλεμαν χαλανε πιο γρηγορα :D
άμα είσαι κουλομαρία και σου πέφτει άτσαλα ΟΛΑ χαλάνε....:D :D
grigorisr1
17/11/2007, 12:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
άμα είσαι κουλομαρία και σου πέφτει άτσαλα ΟΛΑ χαλάνε....:D :D
ε τι να κανω μετα τα 250 κρεμαει :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
ε τι να κανω μετα τα 250 κρεμαει :(
:lol: :lol:
μεχρι τα 250 ομως :smokin: :smokin: :smokin: :smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.