View Full Version : Gsxr & Σπασμενα πλαισια - ΕΛΕΟΣ
Γνωριζω πολυ καλα οτι υπαρχει και αλλο θεμα για σπασμενα πλαισια, ετουτο εδω ομως το θεμα δεν ανοιχτηκε για να συζητησουμε το πως σπανε και αλλα τεχνικα, αλλα για την ουσια του
Πλεον το οτι σπανε πλαισια απο τελευταιας γενιας GSXR ειναι 100% αληθεια, και αν εχουμε δει ηδη πανω απο 10 περιστατικα στην Ελλαδα, φανταστειτε τι εχει γινει στο εξωτερικο
Το οτι σαν γεωμετρια-κινητηρα τα νεα GSXR ειναι καλα μηχανακια, το ξερουμε ολοι
Μονο που εχουνε ενα πολυ σοβαρο προβλημα
ΣΠΑΝΕ ΠΛΑΙΣΙΑ και μαλιστα οχι μονο απο μετωπικη, αλλα και απο το ΤΙΠΟΤΑ
Τοσο καιρο ακουω διαφορους να βριζουν τα Ducati & KTM για την αξιοπιστια που εχουν, ενω δεν βλεπουμε ενα προβλημα που εχουμε μπροστα μας, που δεν ειναι μια βαρεμενη μπιελα ή μιας διαροη λαδιου, αλλα ενα ζωτικο τμημα της μοτοσυκλετας, το οποιο ΣΚΟΤΩΝΕΙ
Ερωτημα λοιπον:
Γιατι συνεχιζετε και αγοραζετε GSXR(τουλαχιστον 600 & 750)?
Γιατι δεν μεταδιδετε στους φιλους σας οτι τα μηχανακια αυτα μπορει να διαλυθουν ανα πασα στιγμη?
Δεν απαιτειτε σεβασμο απο την κατασκευαστρια εταιρια?
Οχι μονο η εταιρια δεν ανακαλει ή επισκευαζει τα μοντελα, αλλα θα κανει και μυνησεις αν την δυσφημησετε
Η αντιπροσωπια θα κανει αυτο που θα της πει η μαμα εταιρια
Αν πει φτιαξτε τα ολα και πληρωνουμε εμεις, θα το κανει απο ΣΗΜΕΡΑ
Εφοσον δεν το κανει, σημαινει οτι και η ιδια η εταιρια σας εχει ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ κανονικα
Γιατι λοιπον δεν βλεπετε το προβλημα?
Πρεπει να σκοτωθουν καποιοι δηλαδη για να γινει κατι(αν δεν εχει γινει ηδη)?
Η τσεπη σας εχει την δυναμη, μην την σκορπατε οπου να'ναι
nikonian
28/09/2007, 09:30
Έτσι ρε φίλε.
Γουστάρουμε να αγοράζουμε Suzuki, έστω κι αν σπάνε τα πλαίσια.
Γουστάρουμε Ducati, έστω κι αν λιώνει το μοτέρ στα 1500 χλμ, μέσα στην Ε.Ο.
Γουστάρουμε ΧΤ 660 , έστω κι αν σπάει η αλυσίδα στην Ε.Ο. στα 12.000 χλμ, έστω κι αν σβήνει στη στροφή απάνω.
Γουστάρουμε SV έστω κι αν σπάει το μοτέρ στην Α.Ο.
Γιατί δεν είμαστε ξενέρωτοι να καβαλάμε Honda
:rolleyes: :lol: :rotflmao: :lol:
Εκτος απο το σχολιο για τα honda.:nono:
Αυτο παει να πει να εχεις σφαιρικη ενημερωση:rotflmao: :rotflmao:
Και Χορνετ γουσταρουμε να παιρνουμε αν και δεν ξερουμε για ποιο λογο ακριβως...:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Έτσι ρε φίλε.
Γουστάρουμε να αγοράζουμε Suzuki, έστω κι αν σπάνε τα πλαίσια.
Γουστάρουμε Ducati, έστω κι αν λιώνει το μοτέρ στα 1500 χλμ, μέσα στην Ε.Ο.
Γουστάρουμε ΧΤ 660 , έστω κι αν σπάει η αλυσίδα στην Ε.Ο. στα 12.000 χλμ, έστω κι αν σβήνει στη στροφή απάνω.
Γουστάρουμε SV έστω κι αν σπάει το μοτέρ στην Α.Ο.
Γιατί δεν είμαστε ξενέρωτοι να καβαλάμε Honda
Ok καταλαβα τι θες να πεις, αλλα ας μην το γυρισουμε σε ''VS thread''
Η suzuki ειναι μια τεραστεια εταιρια, με πληθος αξιοπιστων μοντελων
Αυτο που δεν εγκρινω, ειναι την αντιμετωπιση της σε ενα μειζον θεμα, το οποιο μπορει να αφαιρεσει ζωες
nikonian
28/09/2007, 09:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Αυτο παει να πει να εχεις σφαιρικη ενημερωση:rotflmao: :rotflmao:
Και Χορνετ γουσταρουμε να παιρνουμε αν και δεν ξερουμε για ποιο λογο ακριβως...:rotflmao:
Έλα μωρέ τώρα, θα τον βρούμε το λόγο.
Κάπου διάβασα ότι στα 200.000 μίλια αρχίζουν και τα Hornet να βγάζουν προβλήματα. Αποκτούν προσωπικότητα.:rotflmao:
:beer: :beer: :beer:
nikonian
28/09/2007, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Ok καταλαβα τι θες να πεις, αλλα ας μην το γυρισουμε σε ''VS thread''
Η suzuki ειναι μια τεραστεια εταιρια, με πληθος αξιοπιστων μοντελων
Αυτο που δεν εγκρινω, ειναι την αντιμετωπιση της σε ενα μειζον θεμα, το οποιο μπορει να αφαιρεσει ζωες
Δεν απορρίπτουμε μια εταιρεία και τα μοντέλα της όλα.
Απορρίπτουμε τον καταναλωτή που δεν βάζει μυαλό, που δεν τιμωρεί.
Η αγορά ενός αγαθού, είναι μια σύμβαση διμερής. Όταν η πλευρά του πωλητή επιδεικνύει αντισυμβατική συμπεριφορά, πουλώντας στον αγοραστή κάτι διαφορετικό απ'αυτό που υπόσχεται, αν δεν μπορεί- ο δεύτερος- να προσβάλλει τη σύμβαση με ένδικα μέσα, το μόνο που του μένει είναι να μην ξανασυνάψει σύμβαση με τον πρώτο και να γνωστοποιήσει την αναξιοπιστία αυτού υπευθύνως.
Δεν βλέπω να διαφωνούμε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Δεν απορρίπτουμε μια εταιρεία και τα μοντέλα της όλα.
Απορρίπτουμε τον καταναλωτή που δεν βάζει μυαλό, που δεν τιμωρεί.
Η αγορά ενός αγαθού, είναι μια σύμβαση διμερής. Όταν η πλευρά του πωλητή επιδεικνύει αντισυμβατική συμπεριφορά, πουλώντας στον αγοραστή κάτι διαφορετικό απ'αυτό που υπόσχεται, αν δεν μπορεί- ο δεύτερος- να προσβάλλει τη σύμβαση με ένδικα μέσα, το μόνο που του μένει είναι να μην ξανασυνάψει σύμβαση με τον πρώτο και να γνωστοποιήσει την αναξιοπιστία αυτού υπευθύνως.
Δεν βλέπω να διαφωνούμε.
Οκ
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
...
Κάπου διάβασα ότι στα 200.000 μίλια αρχίζουν και τα Hornet να βγάζουν προβλήματα. Αποκτούν προσωπικότητα.:rotflmao:
:beer: :beer: :beer:
+1
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:beer: :beer:
LsKostas
28/09/2007, 10:16
Τοσο καιρο ακουω διαφορους να βριζουν τα Ducati & KTM για την αξιοπιστια που εχουν, ενω δεν βλεπουμε ενα προβλημα που εχουμε μπροστα μας, που δεν ειναι μια βαρεμενη μπιελα ή μιας διαροη λαδιου, αλλα ενα ζωτικο τμημα της μοτοσυκλετας, το οποιο ΣΚΟΤΩΝΕΙ
Ελα ντε:rolleyes: ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ...
Μας μαρανε το οτι τα ΚΤΜ "σπανε" ομως σπανε γιατι ειναι πολυ πιεσμενος κινητηρας
ε δεν εγινε και τιποτα...η τσεπη θα πονεσει οχι το σωμα...
Για την DUCATI δεν λεω τιποτα αν καποιος δωσει 25+ τουβλακια...ειναι ηδη χαμενος:lol: :lol:
Στα suzuki ομως...
ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
...κατεβαινω Κοδρικτωνος να σου ενα κ7 με evo-2 τελικα...
πλησιαζω...που ειναι το κρανος οεοοοοοοοο???
-"Φιλε την εψαξες για το πλαισιο καθολου???"
-Το πλαισιο:confused: ???
-Οχι το καταστημα...της μηχανης σου,μεγια παρεπιπτοντως !!!
- Ε ναι,τι εχει...?
-με δουλευεις?Εχει βουιξει ο τοπος...ραγιζουν ευκολα...κ5 και μετα
-Δεν το εχω ακουσει ρε φιλε...
Πως γινεται ρε συ να πλερωνεις ενα σκασμο χρηματα
και να ΜΗΝ κανεις μια ερευνα αγορας
να ρωτησεις φιλους και γνωστους,
να μπεις σε κανα forum(να δεις και καμια φωτο)
αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ...
Αλλα τι λεω το παλικαρακι τσιγκουνευοταν για κανα καλο κρανακι
θα εκανε και market research....
Ας μην ξεφεύγουμε, όσα ειπε ο άφτερ δεν είχαν σκοπό να αναδείξουν κάποιες μάρκες έναντι της Suzukι. Ανέφερε ένα παρατηρημένο φαινόμενο με τα πλαίσια.
Βέβαια τα συμπεράσματα για τα πλαίσια της Suzuki δεν μπορούν να είναι ασφαλή με 5-6 περιστατικά που έχουν περιέλθει σε γνώση μας.
Φαντάζομαι ότι αν υπήρχε ή αν υπάρχει πρόβλημα η Suzuki θα είχε ανακαλέσει μοντέλα .
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Η αγορά ενός αγαθού, είναι μια σύμβαση διμερής. Όταν η πλευρά του πωλητή επιδεικνύει αντισυμβατική συμπεριφορά, πουλώντας στον αγοραστή κάτι διαφορετικό απ'αυτό που υπόσχεται, αν δεν μπορεί- ο δεύτερος- να προσβάλλει τη σύμβαση με ένδικα μέσα, το μόνο που του μένει είναι να μην ξανασυνάψει σύμβαση με τον πρώτο και να γνωστοποιήσει την αναξιοπιστία αυτού υπευθύνως.
Ακριβως...
Που φερνει τα εξης στον νου:
Φωτο απο κομμενα πλαισια εχουμε δει κατω απο αδιευκρινιστες συνθηκες..
Οπως εδω!! (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=47089)
Κατι επισημο απο πλευρας αγοραστων δεν γνωριζουμε.
Καποιος να εχει κανει μηνυση θα μαθαινοταν αναμφισβητητα.
Οπως επισης κανενας δεν εχει μιλησει για τα κομμενα πλαισια των αλλων μοτοσυκλετων που εχουμε δει με τα ματια μας αραγμενα σε διαφορα συνεργεια.
Και χωρις πολλες φορες να ειναι εμφανη τα σημαδια της προσκρουσης με ξενο αντικειμενο.
Οπως π.χ ενα R1 τρακαρισμενο (αλλα με ισιο μπροστινο, το πλαισιο κομμενο στα ιδια σημεια και απο τις 2 πλευρες) και ενα Χορνετ με τσακισμενο δοκο που εχω δει με τα ματια μου (ενα παπι περασε με κοκκινο και του πηρε ξωφαλτσα την ζαντα η οποια ειχε απλα σημαδι) .
Το αναφερω για να δειτε οτι υπαρχουν περιπτωσεις οπου αναμφισβητητα το πλαισιο θα ειναι ο τελικος αποδεκτης καποιων δυναμεων που ασκουνται στην μοτοσυκλετα κατω απο συνθηκες που δεν ανηκουν στην σφαιρα τις φαντασιας αλλα αποτελουν την καθημερινοτητα της μοτοσυκλετας.
Οτι το πλαισιο του GSXR μπορει να αποδεικνυεται τελικα πιο επιρρεπες στο κοψιμο κατω απο αυτες τις συνθηκες το συζηταμε.
Δεν θελω επισης να δωσω ονομα αλλα GSXR συμφορουμιτη εγινε μπαλακι με πολλα χλμ, συρθηκε
με πολλα και εγινε κωλος.
Πλαισιο δεν εκοψε.
Θαυμα;
Δεν εχετε δει ποτε κομμενο πλαισιο απο CBR και απο ZX10;
Και αυτα φαινοντουσαν ελαφρως τρακαρισμενα στις φωτο τις περισσοτερες φορες.
Το θεμα ειναι πολυπλευρο οπως και να το κανουμε.
vassilis88
28/09/2007, 10:36
στα μονα μοντελα που εχω δει τετοιες περιπτωσεις ειναι τα 1000 K5-6 και 600/750 Κ6-7.
στο 1000 Κ7 πρεπει να μην υπαρχει τοσο εντονο προβλημα. τουλαχιστον εγω δν εχω δει καποιο περιστατικο. απ οτι ξερω εγινε αυξηση βαρους σε αυτο το μοντελο. πιθανως η suzuki να το διορθωσε με αυτον τον τροπο.
LsKostas
28/09/2007, 10:48
δεν νομιζω οτι κανεις μιλησε για συγκρουσεις,τουμπες και τα συναφη...
ωστε να σπασει το πλαισιο:rolleyes:
Οι περιπτωσεις σπασιματος ειναι κραυγαλεες στα 600,750,1000...
Αυτο τι σημαινει???Ιδια τεχνολογια,ιδια κραματα,ιδια τεχνογνωσια,ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!
vassili88 εχουν αναφερθει και κ7 δυστυχως...:evil:
nikonian
28/09/2007, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Οτι το πλαισιο του GSXR μπορει να αποδεικνυεται τελικα πιο επιρρεπες στο κοψιμο κατω απο αυτες τις συνθηκες το συζηταμε.
Βγαίνω απ'το θέμα, αλλά αναρωτιέμαι, μήπως τελικά σπάνε τα πλαίσια που είναι πιο άκαμπτα απ' όσο πρέπει; Ό,τι δεν λυγίζει, σπάει.
Όταν όμως δεν υπάρχει πρόσκρουση.....;
Άσχετο. Θυμάμαι πριν από 15-20 χρόνια τη Suzuki άλλαζε τα gsxr 750 κάθε χρόνο, αυξάνοντας την ακαμψία του πλαισίου διαρκώς. Μέχρι που κάποια χρονιά, το έκανε τόσο άκαμπτο που κράξανε οι αγωνιζόμενοι, ότι το μηχανάκι πλέον δεν προειδοποιούσε και δεν συγχωρούσε. Τότε έμαθαν ότι υπάρχουν και όρια.
Αυτό όμως που συμβαίνει σήμερα είναι ανεξήγητο. Δεν μαθαίνουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
δεν νομιζω οτι κανεις μιλησε για συγκρουσεις,τουμπες και τα συναφη...
ωστε να σπασει το πλαισιο:rolleyes:
Οι περιπτωσεις σπασιματος ειναι κραυγαλεες στα 600,750,1000...
Αυτο τι σημαινει???Ιδια τεχνολογια,ιδια κραματα,ιδια τεχνογνωσια,ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!
vassili88 εχουν αναφερθει και κ7 δυστυχως...:evil:
Ακριβως αυτο
Δεν μιλαω για σπασιμο μετα απο προσκουση
Καθε τρακαρισμα ειναι διαφορετικο, και δεν ξερει κανεις τι μπορει να εγινε
Εγω μιλαω ομως για σπασιματα, απο εντονο φρεναρισμα, μετα απο σουζα, ή κατι αλλο
Σε αυτην την φαση λοιπον, δεν δικαιολογειται
nikonian
28/09/2007, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
στο 1000 Κ7 πρεπει να μην υπαρχει τοσο εντονο προβλημα. τουλαχιστον εγω δν εχω δει καποιο περιστατικο. απ οτι ξερω εγινε αυξηση βαρους σε αυτο το μοντελο. πιθανως η suzuki να το διορθωσε με αυτον τον τροπο.
Δεν είναι λίγο παράδοξο μέσα στο 2007 να κρίνουμε την αξιοπιστία ενός μοντέλου του 2007;
Ακούγοντας όσα σχετικά κυκλοφορούν προβληματίστηκα μεν αλλά δεν μπορώ να πω ότι πείστηκα ότι το φαινόμενο αφορά μόνο GSXR. :rolleyes:
Αυτό που έκανα πριν το πάρω ήταν να ρωτήσω φίλο που ασχολείται με σχετικό αντικείμενο και τον εμπιστεύομαι. Η απάντηση του ήταν οτι το πρόβλημα υπάρχει σε όλα τα καινούργια ss... :sick:
Αυτό απλά ίσως συμβάδιζε με την δική μου λογική? :rolleyes: Λίγο και που κανένα άλλο δεν ταίριαζε πάνω μου όπως το συγκεκριμένο μηχανάκι...
Οπως και να'χει το πήρα και για να είμαι ειλικρινής το θέμα δεν με έχει απασχολήσει έκτοτε.... :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
Αλλα τι λεω το παλικαρακι τσιγκουνευοταν για κανα καλο κρανακι
θα εκανε και market research....
ε χμ
γκουχ γκουχ
δεν τα λες σωστά
τσιγκουνευόταν για κράνος ... γενικώς
LsKostas
28/09/2007, 11:33
Επανερχομαι γιατι ειπωθηκε κατι πολυ σημαντικο
Η απάντηση του ήταν οτι το πρόβλημα υπάρχει σε όλα τα καινούργια ss...
ΚΑΙ πραγματικα εχω καθε λογο να το πιστευω...
Ολες οι μεγαλες εταιριες απο το 2004 και μετα εχουν επιδοθει σ ενα απιστευτο αγωνα
κυνηγιου ιππου ανα κιλων.Την αρχη την εκανε η φωτοβολιδα της Υαμαha...
Δεν πιστευω οτι μονο η Suzuki που αποδεδειγμενα πλεον-βασει συχνοτητας- "σπαει"
οταν βλεπουνε οτι το zx10r ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ τρομακτικες αναλογιες κιλων-δυναμης
το ιδιο και για τα yamaha και τα honda...
Tι σας κανει να πιστευεται οτι μονο η Suzuki δεν εχει βρει την συνταγη???
Εμενα τιποτα...
Δεν γνωριζω αν εχουν εμφανιστει σε 10r toy 06 ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ?
Μηπως ομως εχει να κανει και με τον αριθμο των πωλησεων????
(Πολυπληθεστερα τα suzukakia στους δρομους=αναφορες περισσοτερων περιστατικων)
Αν γνωριζει καποιος για τις τεχνολογιες πλαισιων-κραματων-αλουμινιων μεταξυ
των εταιριων να τις ποσταρει ωστε να μην κανω εικασιες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
στα μονα μοντελα που εχω δει τετοιες περιπτωσεις ειναι τα 1000 K5-6 και 600/750 Κ6-7.
στο 1000 Κ7 πρεπει να μην υπαρχει τοσο εντονο προβλημα. τουλαχιστον εγω δν εχω δει καποιο περιστατικο. απ οτι ξερω εγινε αυξηση βαρους σε αυτο το μοντελο. πιθανως η suzuki να το διορθωσε με αυτον τον τροπο.
Το εύχομαι!
Εχει και 2 τελικά όμως...;)
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Βγαίνω απ'το θέμα, αλλά αναρωτιέμαι, μήπως τελικά σπάνε τα πλαίσια που είναι πιο άκαμπτα απ' όσο πρέπει; Ό,τι δεν λυγίζει, σπάει.
Όταν όμως δεν υπάρχει πρόσκρουση.....;
Άσχετο. Θυμάμαι πριν από 15-20 χρόνια τη Suzuki άλλαζε τα gsxr 750 κάθε χρόνο, αυξάνοντας την ακαμψία του πλαισίου διαρκώς. Μέχρι που κάποια χρονιά, το έκανε τόσο άκαμπτο που κράξανε οι αγωνιζόμενοι, ότι το μηχανάκι πλέον δεν προειδοποιούσε και δεν συγχωρούσε. Τότε έμαθαν ότι υπάρχουν και όρια.
Αυτό όμως που συμβαίνει σήμερα είναι ανεξήγητο. Δεν μαθαίνουν.
Κοιτα διαβαζουμε στα περιοδικα γενικα και αοριστα για "ακαμψια" και ακουγεται σαν να σκληραινουν καθε χρονο τα πλαισια.
Λογικα τωρα θα ηταν πιο σκληρα και απο διαμαντι.
Ασε που θα εβγαιναν και καρμπον πλαισια.Ελα μου οπως που τα συγκεκριμενα θεωρουνται πραγματικα ακαμπτα και δεν τα βαζει κανενας.
Απο την αλλη σκεψου οτι οσο σκληρα και να ειναι, ο σχεδιασμος τους προυποθετει και εγγυαται την ακαμψια σε καποιες περιπτωσεις αλλα και την ελεγχομενη ελαστικοτητα παραλληλα ωστε να δωσουν τα δυναμικα χαρακτηριστικα που προβλεπει ο κατασκευαστης για καθε μοτοσυκετα αναλογα με την χρηση της.
Ολα αυτα θεωρητικα, και με πασα επιφυλαξη. (κοινως κρατα τα μισα και απο αυτα απερριψε τα περισσοτερα) :rotflmao:
Ρε παιδιά πιστεύει κανείς ότι η συγκεκριμένη εταιρία όπως και κάθε εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών δεν έχει κάνει την απαιτούμενη έρευνα και τέστ πριν τοποθετήσει το συγκεκριμένο πλαίσιο στο μηχανάκι? Δεν νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα μιας και μιλάμε για κολοσσούς με τεράστια R&D. Νομίζω υπερβάλλουμε λίγο όταν διερωτούμαστε γιατί τα αγοράζει ο κόσμος! Σίγουρα όμως υπάρχει ένα θέμα!!
Εξάλου τα πλαίσια δεν φτιάχτηκαν για να τρώνε χτυπήματα...και ένα μικρό σχετικά χτύπημα (αδύναμο) μπορεί κάλλιστα να προξενίσει τεράστια ζημιά, αναλόγως βέβαια με την διεύθυνση της δύναμης που ασκήθηκε π.χ. κάθετο ώς προς την επιφάνεια του πλαισίου κτύπημα μπορεί να αποβεί μοιραίο για αυτό!
Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στα αεροπλάνα τα οποία είναι σχεδιασμένα να αντέχουν τεράστιες δυνάμεις από μπροστά, αλλά ακόμα και μια μικρή δύναμη να ασκηθεί κάθετα στην επιφάνεια του μπορεί να το κόψει στην μέση εύκολα!
:)
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Ρε παιδιά πιστεύει κανείς ότι η συγκεκριμένη εταιρία όπως και κάθε εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών δεν έχει κάνει την απαιτούμενη έρευνα και τέστ πριν τοποθετήσει το συγκεκριμένο πλαίσιο στο μηχανάκι? Δεν νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα μιας και μιλάμε για κολοσσούς με τεράστια R&D. Νομίζω υπερβάλλουμε λίγο όταν διερωτούμαστε γιατί τα αγοράζει ο κόσμος! Σίγουρα όμως υπάρχει ένα θέμα!!
Εξάλου τα πλαίσια δεν φτιάχτηκαν για να τρώνε χτυπήματα...και ένα μικρό σχετικά χτύπημα (αδύναμο) μπορεί κάλλιστα να προξενίσει τεράστια ζημιά, αναλόγως βέβαια με την διεύθυνση της δύναμης που ασκήθηκε π.χ. κάθετο ώς προς την επιφάνεια του πλαισίου κτύπημα μπορεί να αποβεί μοιραίο για αυτό!
Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στα αεροπλάνα τα οποία είναι σχεδιασμένα να αντέχουν τεράστιες δυνάμεις από μπροστά, αλλά ακόμα και μια μικρή δύναμη να ασκηθεί κάθετα στην επιφάνεια του μπορεί να το κόψει στην μέση εύκολα!
:)
Ευστοχο παραδειγμα αυτο του αεροπλανου...
Ετσι και αλλιως για Σουζουκια μιλαμε:wave2: :lol:
lampros_fazer
28/09/2007, 16:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Κατι επισημο απο πλευρας αγοραστων δεν γνωριζουμε.
Καποιος να εχει κανει μηνυση θα μαθαινοταν αναμφισβητητα.
Οπως επισης κανενας δεν εχει μιλησει για τα κομμενα πλαισια των αλλων μοτοσυκλετων που εχουμε δει με τα ματια μας αραγμενα σε διαφορα συνεργεια.
Και χωρις πολλες φορες να ειναι εμφανη τα σημαδια της προσκρουσης με ξενο αντικειμενο.
Σε κάποιο περιστατικό κομμενου πλαισιου (στην Κρήτη νομίζω-με αρκετά ερωτηματικα η συγκεκριμένη περίπτωση) που είχε δημοσιευθεί στο φόρουμ είχε αναφέρει ιδιοκτήτης οτι είχε βάλει μπρος για νομικές διαδικασίες..Δεν ξέρω αν έγινε κάτι κ αν το συνέχισε..
Έχω δει thread με αναφορά σε κομμένα πλαίσια άλλων μοντέλων (δε θυμάμαι αν ήταν εδώ ή σε διπλανό φόρουμ)..
lampros_fazer
28/09/2007, 16:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από zero
Φαντάζομαι ότι αν υπήρχε ή αν υπάρχει πρόβλημα η Suzuki θα είχε ανακαλέσει μοντέλα .
Παίζουν πάρα πολλά πίσω από μια ανάκληση,τα οποία πολλές φορές είναι εις βάρος μας ως καταναλωτές..Μεγάλο πλήγμα για μια εταιρία να ανακαλέσει ένα μοσχοπουλημένο μοντέλο (και μάλιστα τη ναυαρχίδα της)..
Εδώ πχ δεν έκανε ανακληση η yamaha στα πρώτα fazer που είχαν πρόβλημα με το tps (νομίζω έκανε ανάκληση σε άλλα μοντέλα αρκετά αργότερα),πρόβλημα εξίσου επικίνδυνο (πχ να πεφτουν οι στροφές του κινητήρα σε στροφή ή να σβήνει)..
Άσε που μέχρι πριν κάποιους μήνες ήταν παρανομη η αντικατάσταση πλαισίου στην Ελλάδα..
devil's animal
28/09/2007, 16:59
να πω και εγω την μ@λακια μου??
(ρητορικο το ερωτημα!):a48:
εστω οτι οντως ολα τα νεα ss εχουν καποιο σχετικο προβλημα με τα πλαισια και οι αναλογιες εχουν φτασει σε εξωπραγματικα επιπεδα..και η ακαμψια...μπλα,μπλα,μπλα..
ολα σωστα αυτα...
το θεμα εινα ομως οτι εχουν ακουστει πιο πολλα για τα suzuki.
απο θεμα τωρα καθαρα στατιστικο...ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ'ΠΑΙΡΝΑ!!
και αν ειναι καποια στιγμη στο μελλον ν'αλλαξω μηχανακι ΔΕΝ θα επιλεξω ss Suzuki μονο και μονο για να ελαχιστοποιησω τις πιθανοτητες να γινει σε μενα!
Κρουκ το θεμα με το "γνωστο" gsxr οπως ξερεις δεν πηραν ουτε οι μπουκαλες!!και κατα τ'αλλα εγινε οπως ειπες κωλ0ς!
ειναι καθαρα θεμα τυχης πιστευω το να το κοψει ή οχι το πλαισιο.
αφου εχει βγει λοιπον ενα ΓΕΝΙΚΟ συμπερασμα οτι ΟΛΑ τα συγχρονα ss κοβουν πλαισια σε ποσοστο ας πουμε 2% (δεν εχω ιδεα για το ποσοστο..στην τυχη το'πα) απο το 2% το 80% απ'οτι καταλαβα ειναι suzuki.
οποτε λογικα σκεφτομενος...αν παρεις καποιο αλλο ss πλην suzuki, πρεπει να εισαι ατυχος και να βρεθεις μεσα στο 2% και μετα ΞΑΝΑ ατυχος για να βρεθεις στο 20%.
δηλαδη διπλα ατυχος!
αυτο φανταζομαι εννουσε ο after οταν εκανε το thread.
:wave2:
stefanos
28/09/2007, 17:18
Έίναι νομίζω δύσκολο έως απίθανο να σπάσει κάτι το οποίο προορίζεται για μαζική παραγωγή λόγω λάθους υπολογισμού, η στην προσπάθεια μείωσης βάρους.
Η υπάρχει κατασκευαστικό λάθος η απλά δεν υπάρχει πρόβλημα και πρόκειται για αστικούς μύθους που κάποιοι πάνε να εκμεταλευτούνε.
Μάλλον ισχύει το δεύτερο.
Το να σπάσει το πλαίσιο πάντως σε περίπτωση πτώσης η σύγκρουσης είναι απόλυτα φυσιολογικό, ειδικά αν λάβουμε υπ όψην μας την ακαμψία των καλαμιών των ss.
Η εξηγηση που εχει δοθει (ή καλυτερα επικρατησει) ειναι οτι λογω αποβολης μεγαλων ποστητων θερμοτητας απο τον (πιεσμενο) κινητηρα, θερμαινεται υπερβολικα το πλαισιο σε συγκεκριμενα σημεια οπου ειναι ηδη λεπτο (αληθεια εχετε δει πλαισιο Κ σε διατομη ?) με αποτελεσμα η "παραμικρη" ασκουμενη δυναμη (οχι βροντος) να το στραβωνει ή ραγιζει.
Αυτο κυριως σε περιπτωσεις οπου εχει κινηθει πολλη ωρα το μηχανακι με μικρες ταχυτητες πχ πολη το καλοκαιρι οπου ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες.
Γι'αυτο στραβωνουν σε σουζες, πεζοδρομια κλπ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
...
Το να σπάσει το πλαίσιο πάντως σε περίπτωση πτώσης η σύγκρουσης είναι απόλυτα φυσιολογικό, ειδικά αν λάβουμε υπ όψην μας την ακαμψία των καλαμιών των ss.
Μην το λες, υπαρχουν μηχανακια σχεδιασμενα να κοβουν τις πλακες του τιμονιου προκειμενου να αποροφηθει η δυναμη της προσκρουσης.
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Μην το λες, υπαρχουν μηχανακια σχεδιασμενα να κοβουν τις πλακες του τιμονιου προκειμενου να αποροφηθει η δυναμη της προσκρουσης.
Απο ποιον απο τον αναβατη;:eek:
Και σχετικα με το θεμα του αστικου μυθου που εθεσε συμφορουμιτης συμφωνω εν μερει...
Σιγουρα ενα μικρο ποσοστο βρηκε αφορμη να ριξει λασπη στα ματια του κοσμου μπας και αποζημιωθει για ζημια που προκληθηκε απο καποιο ατυχημα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Απο ποιον απο τον αναβατη;:eek:
...
...εεεε, απο το υπολοιπο μηχανακι ???
Εντάξει με ψήσατε, πουλάω μόνο το πλαίσιο από το πραπρά μου 15 χιλιάρικα (είναι από τα άλλα που δε σπάνε δε χαλάνε).
Προλάβετε, γιατί άμα σπάνε και τα επόμενα θα ανεβάσω τη τιμή.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.