View Full Version : Μικροπρόβλημα σε Multi1000DS
STAMATIOS
28/09/2007, 12:02
Παιδιά καλημέρα! Ακούστε τι έπαθα: Μετά από σχολαστικό πλύσιμο της Duducas μου, το λαμπάκι της νεκράς δεν ανάβει πλέον:bigcry: Πιθανολογώ ότι έριξα από λάθος σπρέϊ(γυαλιστικό-σιλικόνης) στον αισθητήρα νεκράς και αυτό γιατί αρχικά άναβε-έσβηνε, έκανε κάτι περίεργα...
Άλλο: Δυστυχώς το σέρβις των 10000 Κm δεν έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, οπότε και δεν έγινε ο ηλεκτρονικός έλεγχος (και δε σβήστηκε και το σχετικό λαμπάκι). Αποτέλεσμα: Η μοτοσυκλέτα μόλις ζεσταθεί ¨ρίχνει¨το ρελαντί της στις 1000 στροφές και σβήνει...Πιστεύω ότι με τον ηλεκτρονικό έλεγχο το πρόβλημα αυτό θα λυθεί αλλά θα ήθελα μια γνώμη από σχετικό.
ntinlanden
28/09/2007, 12:20
ΕΠΕΙΔΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑ SERVICE ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ-ΕΞΟΥΣ/ΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ-ΦΥΙΑΞΟΥΝ ΕΚΕΙ
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από STAMATIOS
Η μοτοσυκλέτα μόλις ζεσταθεί ¨ρίχνει¨το ρελαντί της στις 1000 στροφές και σβήνει...Πιστεύω ότι με τον ηλεκτρονικό έλεγχο το πρόβλημα αυτό θα λυθεί αλλά θα ήθελα μια γνώμη από σχετικό.
Αν αυτό είναι μικροπρόβλημα τότε το μεγαλοπρόβλημα ποιό είναι? να ανατιναχθεί όταν βάλεις την 2α?
Αρχικά δημιουργήθηκε από zero
Αν αυτό είναι μικροπρόβλημα τότε το μεγαλοπρόβλημα ποιό είναι? να ανατιναχθεί όταν βάλεις την 2α?
ntaksei, thn akousame thn eksupnada pali...
file STAMATIOS...
gia ton aisthitira ths nekras, koita sto pisw deksi meros tou karter an to kalwdiaki (ena, mono tou einai pou bidwnei ekei pisw. apokleietai na mhn to deis) kanei kalh epafh. an ekei einai ok, tsekare thn allh akrh tou (den thumamai an phgainei kateutheian sthn pleksouda 'h kapou allou).
sthn xeiroterh (siga to prama dld) na sou allaksoun panw sthn egguhsh ton aisthitira ths nekras (alitheia, poso xronwn einai to mhxanaki??)
kalws 'h kakws, ta Ducati twn teleutaiwn xronwn theloun na tsekarontai apo atomo pou exei to Mathesis...
xwris auto den ginetai OYTE swstos elegxos tou TPS alla oute kai swsto setarisma. ektos apo to TPS, to Mathesis xreiazetai gia na ruthmiseis kai to meigma kai kati alles leptomeries... (opws kai tous imantes pou twra pia tsekaroun to poso tentwmenoi einai me ena fwtokutaro pou metraei suxnothta talantwshs).
h teleutaia paragrafos mou ekshgei kai ton logo pou sou sbhnei.
to multistrada (auto den exeis?) exei automato tsok to opoio menei anoixto oso to moter einai kruo. auto einai pou sou krataei to moter se leitourgia kai den sbhnei. mallon o mhxanikos pou to phges ekane kamia patata kai sou g@mhse to meigma (akoma kai lathos ruthmish sto desmo mporei na ephreasei th leitourgia).
sebasto to na mhn phgaineis se eksousiodothmeno (kai gw eimai antithetos sta lefta pou zhtane polla eksousiodothmena gia to service) alla SIGOYREPSOY prin pas opou pas oti to mastori KSEREI ti kanei... (se auto boithane kai ta forums :winka: :winka: )
alitheia den mas eipes, otan zestainetai to moter, esu den mporeis na krathseis me to gkazi tis strofes pio psila? 'h sbhnei mono otan oi strofes pesoun sto relanti??
mporeis na anebaseis ligo to relanti me th bidoula wste na mporeseis na pas to mhxanaki se kapoio sunergeio.
:cool: :cool:
μεχρι να ζεσταθει δουλευει στις 1400 και οταν ζεσταθει πεφτει στις 1200-1250 αναλογα τη ρυθμιση ..
STAMATIOS
28/09/2007, 13:25
Φίλε lalala καλημέρα σου και σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Καταρχήν το μηχανάκι δεν είναι πλέον στην εγγύηση (είναι μοντ΄2004). Έπειτα στη Χαλκίδα, όπου ζω, γενικά (γνώμη μου) υπάρχει πρόβλημα με τα ¨μαστόρια¨. Το να την πάω στην Αθήνα, όπως και έκανα τόσα χρόνια τώρα είναι λίγο δύσκολο λόγω έλλέιψης χρόνου. Όλα τα άλλα μηχανάκια μου, τα πήγαινα Αθήνα. Και το άλλο ducati, που είχα (ss750 μοντ2000) το πήγαινα στον Σαββαϊδη, το έφτιαχνε ένας καλώς μάστορας εκεί, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά τώρα είπαμε... Τέλοσπάντων αποφάσισα να μην ξανααγγίξει το μηχανάκι μου κανένας άλλος παρά μόνο εξουσιοδοτημένος και μόνο! Από το χώρο του αυτοκινήτου το συμπεραίνω αυτό, όπου τα πράγματα είναι αιώνες μπροστά. Εδώ δεν έχουν ηλ. εγγέφαλο, μετρητές, λειτουργούν με το σύστημα χαλάω και μαθαίνω.... Θα το κοιτάξω για τον αισθητήρα. Για το ρελαντί είπα ότι κρατά χαμηλό όταν ζεσταθεί, όχι ότι σβήνει συνέχεια! Το μηχανάκι δουλεύει κανονικά. Πιθανολογώ ότι φταίνε και τα μπουζί. Θα τα καθαρίσω γιατί κυκλοφορώ πολύ στην πόλη και ίσως να έχουν μαυρίσει. Ευχαριστώ και πάλι.
Εχω την εντυπωση οτι αυτο που σου κανει με την νεκρα οφειλεται στα οργανα και οχι στον αισθητηρα.
Μηπως εριξες στα οργανα με πιεστικο;
Λογικα παντως εαν ειναι θεμα υγρασιας θα πρεπει μετα απο μερικες ημερες να δουλευει σωστα.
Πηγαινε την σε καλο μαστορα και θα εισαι ενταξει (αλλα αφου ειχες και αλλο ντουκ θα το ξερεις αυτο ηδη).
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ntinlanden
ΕΠΕΙΔΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑ SERVICE ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ-ΕΞΟΥΣ/ΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ-ΦΥΙΑΞΟΥΝ ΕΚΕΙ
:wave2:
+1000
Αλλά άκουσε και τον Αλέξανδρο (lalala) ξέρει πολύ περισσότερα από όλους μας πάνω σε μηχανολογικά (και όχι μόνο) θέματα των Ducati.
Αρχικά δημιουργήθηκε από STAMATIOS
Παιδιά καλημέρα! Ακούστε τι έπαθα: Μετά από σχολαστικό πλύσιμο της Duducas μου, το λαμπάκι της νεκράς δεν ανάβει πλέον:bigcry: Πιθανολογώ ότι έριξα από λάθος σπρέϊ(γυαλιστικό-σιλικόνης) στον αισθητήρα νεκράς και αυτό γιατί αρχικά άναβε-έσβηνε, έκανε κάτι περίεργα...
Άλλο: Δυστυχώς το σέρβις των 10000 Κm δεν έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, οπότε και δεν έγινε ο ηλεκτρονικός έλεγχος (και δε σβήστηκε και το σχετικό λαμπάκι). Αποτέλεσμα: Η μοτοσυκλέτα μόλις ζεσταθεί ¨ρίχνει¨το ρελαντί της στις 1000 στροφές και σβήνει...Πιστεύω ότι με τον ηλεκτρονικό έλεγχο το πρόβλημα αυτό θα λυθεί αλλά θα ήθελα μια γνώμη από σχετικό.
Όσον αφορά τον αισθητήρα της νεκράς, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Φαντάζομαι ότι σε κάτι τέτοια οι μηχανές δεν διαφέρουν και πολύ! Δεν αν η γήωση του αισθητήρα είναι καλά βιδομένη! Μπορεί να είναι κι αυτό!!!!
:wave2:
Επειδή τα Ducati έχουν το "χούι" να βραχυκυκλώνουν συχνά-πυκνά τα μπουζί τους (ιδίως του πίσω κυλίνδρου), μέχρι να έρθει το ολοκληρωμένο βραχυκύλωμα "κουτσοδουλεύει" ο ένας κύλινδρος !!
Αυτό γίνεται αισθητό στο ρελαντί σαν "μη στρωτό" δούλεμα και συνήθως αντιμετωπίζεται με ανέβασμα των στροφών.
Όταν το μπουζί δουλεύει κανονικά, οι στροφές του ρελαντί ανεβαίνουν αρκετά (λόγω προηγούμενης ρύθμισης) και η ηλεκτρονική προσπαθεί να τις φέρει "στα ίσα" τους με αποτέλεσμα το υπερβολικό κατέβασμα των στροφών !! :wave2:
TOMASKTM
28/09/2007, 15:13
οταν εχεις νεκρά και το λαμπάκι δεν ανάβει,η μίζα γυρνάει ή πρέπει να πατήσεις συμπλέχτη;
Αρχικά δημιουργήθηκε από STAMATIOS
Φίλε lalala καλημέρα σου και σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Καταρχήν το μηχανάκι δεν είναι πλέον στην εγγύηση (είναι μοντ΄2004). Έπειτα στη Χαλκίδα, όπου ζω, γενικά (γνώμη μου) υπάρχει πρόβλημα με τα ¨μαστόρια¨. Το να την πάω στην Αθήνα, όπως και έκανα τόσα χρόνια τώρα είναι λίγο δύσκολο λόγω έλλέιψης χρόνου. Όλα τα άλλα μηχανάκια μου, τα πήγαινα Αθήνα. Και το άλλο ducati, που είχα (ss750 μοντ2000) το πήγαινα στον Σαββαϊδη, το έφτιαχνε ένας καλώς μάστορας εκεί, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αλλά τώρα είπαμε... Τέλοσπάντων αποφάσισα να μην ξανααγγίξει το μηχανάκι μου κανένας άλλος παρά μόνο εξουσιοδοτημένος και μόνο! Από το χώρο του αυτοκινήτου το συμπεραίνω αυτό, όπου τα πράγματα είναι αιώνες μπροστά. Εδώ δεν έχουν ηλ. εγγέφαλο, μετρητές, λειτουργούν με το σύστημα χαλάω και μαθαίνω.... Θα το κοιτάξω για τον αισθητήρα. Για το ρελαντί είπα ότι κρατά χαμηλό όταν ζεσταθεί, όχι ότι σβήνει συνέχεια! Το μηχανάκι δουλεύει κανονικά. Πιθανολογώ ότι φταίνε και τα μπουζί. Θα τα καθαρίσω γιατί κυκλοφορώ πολύ στην πόλη και ίσως να έχουν μαυρίσει. Ευχαριστώ και πάλι.
katalabainw to paketo na to phgaineis sthn Athina gia kathe service... :sick:
exw omws mia kaluterh idea...
giati den phgaineis mexri to Aigio gia to service? proswpikh mou gnwmh einai oti o mastoras/antiproswpos ekei einai apo tous LIGOYS pou kseroun na bazoun xeri se motosukleta kai EIDIKA se KTM kai Ducati. ektos tou oti ta gnwrizei san thn palamh tou, ouk oliges fores exei eidopoihsei thn antiproswpia sthn Ellada gia problhmatakia pou akoma den eixan proseksei oi upoloipoi antiproswpoi!! auto leei arketa pisteuw... :winka: :winka:
einai polus dromos mexri to Aigio alla KAI aksizei ton kopo giati tha pareis kainourgio mhxanaki meta to service alla KAI wraia diadromh einai :winka: :winka:
skepsou to :winka: :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stelth
+1000
Αλλά άκουσε και τον Αλέξανδρο (lalala) ξέρει πολύ περισσότερα από όλους μας πάνω σε μηχανολογικά (και όχι μόνο) θέματα των Ducati.
nai leei, an thes na autokatastrafei to mhxanaki sou... akouse me! :D :D :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Όσον αφορά τον αισθητήρα της νεκράς, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα! Φαντάζομαι ότι σε κάτι τέτοια οι μηχανές δεν διαφέρουν και πολύ! Δεν αν η γήωση του αισθητήρα είναι καλά βιδομένη! Μπορεί να είναι κι αυτό!!!!
:wave2:
auto tha einai se periptwsh pou o aisthitiras exei 2 kalwdiakia. sta Ducati exei mono 1 :winka: :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή τα Ducati έχουν το "χούι" να βραχυκυκλώνουν συχνά-πυκνά τα μπουζί τους (ιδίως του πίσω κυλίνδρου), μέχρι να έρθει το ολοκληρωμένο βραχυκύλωμα "κουτσοδουλεύει" ο ένας κύλινδρος !!
Αυτό γίνεται αισθητό στο ρελαντί σαν "μη στρωτό" δούλεμα και συνήθως αντιμετωπίζεται με ανέβασμα των στροφών.
Όταν το μπουζί δουλεύει κανονικά, οι στροφές του ρελαντί ανεβαίνουν αρκετά (λόγω προηγούμενης ρύθμισης) και η ηλεκτρονική προσπαθεί να τις φέρει "στα ίσα" τους με αποτέλεσμα το υπερβολικό κατέβασμα των στροφών !! :wave2:
ta 2balbida 'h ta tetrabalbida??
den exw akousei polla tetoia peristatika...
STAMATIOS
28/09/2007, 22:31
Παιδιά καλησπέρα. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Πράγματι το πρόβλημα με το λαμπάκι της νεκράς ξεκίνησε όταν για πρώτη (και τελευταία) φορά έριξα νερό με κάποια πίεση στα όργανα. Και να σκεφτήτε ότι είμαι πολύ προσεκτικός σε κάτι τέτοια...Όπως και να έχει θα το ψάξω το θέμα. Πάντως Αίγιο να πάω για σέρβις, μου φαίνεται λίγο δύσκολο. Φαντάσου φίλε ότι χρειάζομαι δύο μέρες για κάτι τέτοιο( τα ντουντούκια μου πάντα τα άφηνα τη μία μέρα και τα έπαιρνα την επομένη). Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Μάλλον θα ξαναπάω σε αυτόν, που πήγαινα στην Αθήνα (συνεργαζόταν με το σαββαϊδη αλλά μουδιαφεύγει το όνομα του-αν γνωρίζετε και έχετε άποψη, ευχαρίστως να τη διαβάσω).
χωρις να εχω καποιο οφελος (γιατι στο τελος ετσι θα νομισετε :smilea: :smilea: ), το μαγαζι αυτο στο Αιγιο ειναι απλα κορυφαιο (ειδικα ο μαστορας).
αν κανονισεις να πας και του πεις οτι πας απο Χαλκιδα, θα σε βαλει μεσα το πρωι/μεσημερι, και προς το απογευμα (αρκετα αργα το απογευμα) θα σε εχει τελειωσει.
σε πληροφορω πως πριν απο 2 μηνες σχεδον οταν εκανα σερβις το SS μου, ημουν απο πανω του την ΚΑΘΕ στιγμη και ειδα πώς δουλευει (δεν ειναι η πρωτη φορα που τον βλεπω επι του εργου).
αν δεν ημουν ΤΟΣΟ ευχαριστημενος, δεν θα σου τον προτεινα!
να φανταστεις πανε ατομα απο Τριπολη - Αθηνα - Πατρα και απο αλλα μακρινα μερη, μονο και μονο για να κανουν σερβις τα ΚΤΜ και τα Ducati τους :winka: :winka:
επειδη ομως πηγε αλλου η κουβεντα, δεν απαντησες στην ερωτηση του TOMASKTM: "οταν εχεις νεκρά και το λαμπάκι δεν ανάβει,η μίζα γυρνάει ή πρέπει να πατήσεις συμπλέχτη;"
θα καταλαβουμε ετσι αν το προβλημα ειναι στα οργανα ή στον αισθητηρα της νεκρας (σωστη ερωτηση TOMASKTM :winka: :winka: )
STAMATIOS
01/10/2007, 08:05
Προς απάντηση του τελευταίου μηνύματος, όταν έχω νεκρά(αλλά παρ΄όλα αυτά το λαμπάκι δεν ανάβει) η μίζα γυρνά κανονικά.
TOMASKTM
01/10/2007, 08:19
τότε το πρόβλημα ειναι μάλλον ψηλά,στο λαμπάκι.
BUSA MAKIS
01/10/2007, 08:19
Που φτάσαμε.
Για να βρούμε καλό μάστορα να κάνουμε 100ντάδες χιλιόμετρα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
τότε το πρόβλημα ειναι μάλλον ψηλά,στο λαμπάκι.
+1
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.